Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1945 opinii

1.95 / 5

  • Niezawodność
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.15
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2020-10-17 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojemu bardzo staremu i bardzo choremu Ojcu, który nie wie, nawet co to Internet, wciśnięto najdroższy możliwy pakiet z dekoderem z nagrywarką i kolekcją płatnych kanałów. To są praktyki skandaliczne i nieetyczne. To powinno być karane, to są praktyki w stylu przekrętu na wnuczka. I najlepiej bronić sie pazurami przed kontaktem, żeby złożyć reklamację, trzeba to zrobić przez formularz kontaktu a w tym celu, trzeba mieć konto. Nie można po prostu wysłać maila. Ojciec chce zrezygnować nieuczciwej, kłamliwej oferty od zaraz. Oczywiście przełączenie do działu rezygnacji to czekanie 20 mi i nic, bo to są techniki zniechęcania klienta. TO JEST SKANDAL i żerowanie na starości i demencji!
    MiejscowośćKraków
  • ~Karol / 2020-10-16 16:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Router co kilkanaście dni nie łączy się. Przez pół roku walczyłem z tym - w końcu przyjechał jakiś mądry goś i ogarnąl. ODRADZAM UPC. Jak dla mnie się nie opłaca
    ZaletyJak kupisz SLA to jakoś to się trzyma kupy. Inaczej nie ma sensu
    WadyDrogo, zła obsługa klienta, handlowcy tylko mają na celu przedłużenie umowy - kiepskie ofetty dla stałych klientaów.
  • ~Magda M / 2020-10-15 17:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Wykupiłam najszybszy 1Gb/s . Test na na stronie UPC pokazuje ok 880 mbps (no i ok)
    Najciekawsze jest jednak to, że wszystkie inne strony z testami predkości, oraz połaczenie z różnymi serwerami, to predkość rzeczywista max 350mbps.
    Coś tu mocno "śmierdzi" ... sprawdzcie jak ta sprawa wygląda u was i napiszcie.
    To oczywiste że na ich stronie bedzie blisko 1Gb/s w koncu testuje ich produkt.
    Ale czy to możliwe że wszyscy "inni" kłamią ? :)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~246 / 2020-09-26 14:41
    Ocena: 1.50 / 5
    "500mb/s", a w rzeczywistości mniej niż 5mb/s. Aby dodzwonić się do obsługi, najpierw trzeba znaleźć ukryty nie wiadomo gdzie numer, i potem czekać wieki aż konsultant odbierze. Połączenie Internetu i telewizji w jednym to okropny pomysł, ze względu na niższe osiągi oraz częste przegrzewanie się Horizona. Okropnie wysoki ping oraz częste problemy.
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Maciej W. / 2020-09-25 08:15
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie mogę narzekać ! Zawsze wszystko śmiga jak należy i nawet modem za darmo wymienili i bez dodatkowych kosztów zwiększyli prędkość.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Maciej / 2020-09-23 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Zostałem oszukany ponieważ miałem mieć doprowadzony światłowód do mojego domu a została podłączona zwykła kablówka. Nawet sam instalator przyznał że nie jest to światłowód tylko zwykła kablówka. Internet miał działać z prędkością 1000Mb/s jeżeli chodzi o download i 60Mb/s jeżeli chodzi o upload. A działa z prędkością 100Mb/s download i 10Mb/s upload. Ta sprawa kwalifikuje się do UOKIK'u. Jest to niedopuszczalne żeby taka firma jak UPC się tak zachowywała.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman / 2020-09-17 09:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem bardzo zły a tak po prostu wściekły .Wiffi nie działa tak jak oczekuje się przy takim transferze danych,przez kabel również porażka.Wytrzymam Jeszcze rok z tym i w tym abonamencie później zamykam z UPC współpracę.
    ZaletyGrzecznie i bez stanowiska konsultacje można przeprowadzić
    WadyBrak prawidłowej realizacji zamówienia internetu w Wiffi i po kablu.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Aaabbcc / 2020-09-15 17:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta w UPC to jedna wielka porażka.. obiecują miesiącami naprawienie szkody i jak zwykle zero kontaktu.. osoby pracujące na infolinii niekompetentne, cała firma porażka, nie wspominając o monterach.. co do działania internetu to tez pozostawia wiele do życzenia ..
    WadyObsługa klienta
    Słaby zasięg
    MiejscowośćWarszawa
  • ~klient / 2020-09-15 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    w głowie się nie mieści jakie tępaki tam pracują, po śmierci osoby nie da się wyrejestrować bez numeru klienta- debilstwo
  • ~Michał / 2020-09-13 11:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem u nich qpe lat, odkąd się przeprowadziłem zaczął się cyrk jak u "Barei"
    Zwiększyłem neta do 1000mb/s , po zmanie routera na connet boxa , wifi spadło o 60%, i nic z tym nie zrobią twierdząc że w umowie są prędkości "do", i nie szkodzi że na starym routerze do 500 mb miałem osiągi 3 razy lepsze . Firma zewnętrzna która świadczy usługi dla upc w krakowie w zakresie instalacji to klauny i krętacze.Miałem dwa razy umówioną instalacje i dwa razy instalator nie przyszedł bez jakiegokolwiek kontaktu. Ciągłe telefony i reklamacje do obsługi klienta nic poza zapewnieniami. Za lepszę ofertę Netia chce 100 pln net 1gb/s + tel + multiroom + hbo, Upc za to samo chce 150pln, i jeszcze nie mogą dojechać by zainstalować KPINA!!!
    ZaletyNet , ale tylko po KABLU
    WadyWifi tragedia, obsługa klienta masakra, instalatorzy mega masakra
    MiejscowośćKraków
  • ~Mateusz / 2020-09-04 15:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Fajny internet, gdy jest. Z reguły gdy go potrzeba to nie działa. Mimo że to centrum Warszawy to tempo naprawy usterek jest żenujące.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~admiral / 2020-09-03 10:00
    Ocena: 4.25 / 5
    Wszystko działa jak należy. Pobieranie i wysyłanie 100%. Internet 500 Mb/s. Wieloletni użytkownik.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jon / 2020-09-02 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC is literally the worst company I have ever seen. Book an appointment and it magically disappears without any warning. I strongly encourage any fellow British expats to go with Orange - stick to what you know.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2020-09-01 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przede wszystkim za praktyki na niekorzyść klienta. Ceny same rosną na rachunku. Na dodatek jak chcesz zrezygnować, to życzę powodzenia, nawet z częściowych usług. Jak zadzwonisz po promocje, telefon odbierają od razu, a tak nikt przez godzinę nie odbierze..
  • ~Zdruzgotany / 2020-09-01 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak UPS to robi że jeszcze istnieje na rynku? Macie klientów w głębokim poważaniu. Rezygnacja z umowy to masakra. W punktach sprzedaży nic nie da się załatwić! Ale to tylko punkt sprzedaży. Klient pozostawiony sam sobie. Moja ocena 0. W sumie nawet 0 to zbyt wysoka ocena!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Klaudis / 2020-08-30 12:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem poruszona skandaliczną obsługą klienta w upc! Technik po przeniesieniu usługi pod inny adres odmówił sprawdzenia czy wszystko działa mówiąc że nie jest firmą przeprowadzkową i żebym sama sobie sprawdziła. Okazało się że jest problem. Niemożliwy do zlikwidowania telefonicznie dostałam nowy termin wizyty technika w niedzielę. Nie pojawił się i nie zadzwonił. W dokumentacji napisał że nie odebrałam domofonu ani telefonu. Nie mam żadnego połączenia nie odebranego. Po prostu skłamał!!! Czekałam na jego 3 godziny. Zadzwoniłam, zaproponowano mi kolejny termin i przeczytano co napisał technik... Będę składała reklamację. Ale przestrzegam, bo mi nie mieści się w głowie że można tak potraktować stałego klienta!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~olo / 2020-08-25 14:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Prawdą jest, że na 300 Mb/s w większości jest dostarczana około 50 Mb/s już nawet nie reaguję jak powróci zdalna szkoła to chyba zgłoszę do UOKiK ( wnuczka nie mogła brać udziału w lekcji bo zmalał nawet do około 15 Mb/s) dlaczego oferują coś czego nie mogą zapewnić a sprawdzenie po kablu to dotyczy starych laptopów bo jakoś w nowym nie widzę gniazda. Szybszy mam w komórce śmiać się nie wypada bo płacę za 1/6 usługi i większość z którymi rozmawiam ma podobne zdanie.
    Zaletystały dostęp
    Wadymała prędkość w porównaniu z gwarantowaną na umowie
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Michał / 2020-08-25 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisać dramat, to nic nie napisać. Po podpisaniu umowy a i owszem rok bez problemów. Pojawiły się kłopoty ze stabilnością połączenia i od ponad miesiąca nie potrafią usunąć awarii. Raz pojawił się jegomość zmienił ruter i uznali że wszystko OK. Obecnie dzwonię i rozmawiam z botem (tak, naturalnie, rozumie i tego typu banały), w końcu ma przyjść serwisant, połączenie na chwilę wraca i wysyłają Ci SMSa, że wszystko gra - jak gra jak właśnie ze stabilnością połączenia mają problem. Profeshonaliznm w tej firme - nawet nie stali obok czegoś takiego. Efekt jest taki, że od ponad nie potrafią zapewnić dostępu do normalnego internetu.
    ZaletySkoro nie potrafią zapewnić stabilnego połączenia w ramach oferowanej przez siebie usługi, nie można pisać o zaletach.
    WadyProfesjonalny serwis nie istnieje, umawiają się nie przychodzą więc pełna zlewka.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Psotniczek / 2020-08-24 08:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko w nalezytym porzadku telewizja chodzi , internet 500mbs smiga po wifi osiagam pona 400mbs. Zero problemow.
    MiejscowośćLublin
  • ~Niezadowolona / 2020-08-22 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pewnego momentu było okej. Internet strasznie drogi. Niestety oszukują. Przy przeprowadzce sprawdzałam czy w nowym miejscu zamieszkania będzie możliwość podłączenia usługi i takowa miała być, nawet na skrzynkach internetowych na klatce schodowej widniały ich naklejki i numer telefonu o zamówienie usług. Niestety okazało się, że jednak nie mogą tam, nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego oznaczyli skrzynki. Reklamacje otrzymałam negatywną, dlatego muszę płacić za coś czego nie mogą mi zagwarantować. Dno. Wypowiedzenie umowy to katorga, można zrobić to tylko listownie!! (nie można tego załatwić nawet w oddziale, więc nie wiem po co one istnieją). Najgorsze firma
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2275
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1691
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1514
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 951
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 862
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 753
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 718