Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3477 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 174
  • ~Lucyna / 2024-07-23 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko
    ZaletyBrak
    WadyCalokształt
    MiejscowośćChorzów
  • ~Karol / 2024-07-21 15:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od trzech dni muli, codziennie wywala na dosłownie sekundę i później nagle wraca sygnał
    ZaletyBrak
    WadyInternet
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Andrzej / 2024-07-19 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początek moja ocena nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Ale do dzieła, rozpoczęło się od "mojego wybryku" po ponad dziesięciu laty bycia klientem UPC i prośby wymiany starego routera internet0wego. Moja sugestia została przyjęta bez większych oporów i tu zaczyna się błyskotliwość realizatorów. Przysłano dekoder Horaizon jednocześnie wyłączając sygnał internetu ze starego routera na świeżo przysłany Horaizon, który leżał na stole w paczce dostawcy. Wymagano ode mnie umiejętność technika. Niestety technikiem nie jestem a w dodatku wieku zaawansowanego emeryta.
    Kiedy okazało się iż wybitni! decydeńci odłączyli sygnał internetu w posiadanym starym routerze. Dziecko z przedszkola grupy maluchów zauważy, że zostałem pozbawiony z korzystania z opłacanego internetu. (Horaizon na stole a router zieje pustką ;(( )
    To dopiero początek osiągnięć intelektualnych decydentów UPC.
    Kiedy dzwoniąc do telefonicznej sekcji napraw, .... itd po wysłuchaniu upierdliwych informacji miałem zaszczyt spotkać AI (imienia nie pamiętam) i po moim wygłoszeniu potoku słów ogólnie uznanych za wulgarny, wspomniana "inteligencja" zdecydowała się dopuścić mnie przed oblicze jaśnie wielmożnego doradcy. Ten wstęp powtórzyłem wielokrotnie. W rozmowie, w której wyjaśniłem idiotyzm zachowania działu technicznego, dowiedziałem się, że Pani nic nie może jedynie przekazać notatkę do działu technicznego by rozwiązać mój problem a oczekiwanie na reakcję może potrwać do tygodnia uffff! Jak ta wiadomość dotarła do mnie ZAGOTOWAŁEM. Ryzykując radość rozmowy z doradcą po kilku próbach poprosiłem o powrotne podłączenie mojego routera. Decyzja pozytywna a termin realizacji pominę (..........) Zorganizowałem podłączenie Horaizona i cieszyłem się internetem w Horaizanie. Radość była krótka bo ekspresowo działający dział techniczny przyjął do realizacji moją prośbę z przed ok tygodnia o powtórne zasilenie internetem mojego starego routera. Niestety router był już w drodze powrotnej do UPC. jak nie trudno zauważyć mam Horaizona tyle, że bez internetu.
    W tym momencie nastąpiła kolejna przygoda rozmów z działem klienta (nie będę powtórnie opisywał ilości telefonów i rozmów)przy kolejnej rozmowie pani powiedziała, że przekazała moją prośbie do działu technicznego w trybie PILNYM. Uznając długoterminowe załatwianie sprawy zawnioskowała zdjęcie opłat internetowych za czas braku dostawy internetu.
    Tu trzeci rozdział upojnego kontaktu z UPC. Po kolejnych dniach ciszy zdecydowałem się ponownie zadzwonić dzisiaj. I tu zaskoczenie na wstępie, bez głupkowatych informacji wstępnych oraz bez ociągania się AI zostałem dopuszczony przed oblicze doradcy. Przecierając oczy po wielokroć porozmawiałem z Panem Doradcą, który w dwadzieścia minut rozwiązał problem nierozwiązywalny przez ponad tydzień. Mam internet i cieszę się jak dziecko.
    Wszystkie te moje przygody można sprawdzić na nagraniach. Proszę nie łapać mnie za szczegóły dat, ilość rozmów i pozostałych detali.
    Proszę o rozliczenie osób, które zgotowały mi to piekło oraz wyraźne usatysfakcjonowanie i pochwalenie Kompetentnego i sprawnie działającego Doradcy z dzisiejszego poranka. (po raz kolejny przypominam, szczegóły na waszych nagraniach).
    Przeprosin nie wymagam ale sugeruję wysnucie wniosków do Waszej obsługi klienta.
    Z poważaniem wieloletni klient
    Andrzej
    MiejscowośćSkawina
  • ~wama59 / 2024-07-19 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połaczeniu UPC z Plaj same problemy z internetam drastyczny spadek predkości z 150mb spada na 56mb i niżej. Problem nie jest jednostkowy co widać na detektorze awarii
  • ~Damosz / 2024-06-30 22:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba najlepszy dostawca w Polsce obecnie, po przejęciu przez P4 było trochę zgrzytów, ale nic co by mnie zniechęciło. Niestety z przyczyn technicznych (wynajmowane mieszkanie) musiałem zmienić operatora i był to kardynalny błąd. W UPC miałem może ze 2-3 usterki przez okres 9 LAT, które dodatkowo były rozwiązane bardzo sprawnie. Przyznam szczerze, że jeśli nie będzie możliwości instalacji UPC/Play ponownie pod moim obecnym adresem, to się przeprowadzę, bo internet to jak trzecia ręką w obecnych czasach i jest to tak samo ważne jak dobra komunikacja, czy cicha okolica.
    ZaletyPodejście proklienckie, stabilny internet, dobry sprzęt, przystępna cena.
    WadyNic, czego nie byłbym w stanie zrozumieć
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anonim / 2024-06-28 21:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalne gówno, jeden z gorszych sieci w Polsce, cały czas ścina, cały czas skacze
    Wady- najgorszy internet
    MiejscowośćPoznań
  • ~Perun / 2024-06-11 07:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam.
    ZaletyUczciwość rzetelni operatorzy w biurze obsługi klienta.
    WadyJedyna wada to ta, że łączy przez automat do biura obsługi klienta.
    MiejscowośćBytom
  • ~Paulus / 2024-06-08 00:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Potrzebowałem szybkiego interentu do operowania frontem wschodnim z Kielc. OCZYWIŚCIE PRZEZ brak kompetencji techników i brak połączenia i ciągłe zaniki internetu czołgi się teleportowały 6 armia znikła z mapy niczym duch, a rosjanie zmaterailizowali się naokoło stalingradu, a mnie złapali i dzięki UPC znajduję w niewoli sowieckiej. NIE POLECAM
    Zaletyuzupełnienie equipmentu
    Wadygułag
    wyparowanie 6 armii
    MiejscowośćStalingrad
  • ~Patrycja / 2024-06-06 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam jestem bardzo nie zadowolona od 3 tyg nie mam internetu za ktury place wzywałam technika miał być u mnie 31.05 nie dotarł nie dostałam żadnej wiadomości zgłosiłam to umówilio następnego technikana godz 18(21 dostałam 20 min przed 21 SMS że technik się spóźni bo są korki nie dotarł zadzwoniłam rano dostałam nowy termin technika na dziś też na popołudniu bo rano pracuje też między 18.a 21 też dostałam SMS też nie dotarł jest to nie poważne jak zadzwoniłam o 21.51 że go dalej nie ma dali mi nowy termin na sobotę przecież to jest żałosne jak oni sobie olewają klienta
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patryk / 2024-06-02 20:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo dziękuję firmie UPC/Plus za zmarnowanie mi kilku godzin sobotniego poranka.
    Umówiłem podłączenie usługi na sobotę w przedziale 9-11, oczywiście nikt nie pofatygował się przyjechać, ani poinformować mnie o niezrealzowaniu usługi. W zamian na infolinii usłyszałem, że to "zabawna sytuacja", ponieważ mam podpisaną umowę, ale podłączenie nie doszło do skutku. Rzeczywiście, ubaw po pachy.
    Wadypodejście do klienta, jakość obsługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jacek / 2024-05-27 19:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Ludzie trochę nie przesadzacie ? Światłowód założony pół roku temu. Przez ten czas miałem dwie awarie, jedną sami po 3 godzinach usunęli drugą po interwencji w ciągu pół dnia. Poza tym internet śmiga tak jak ma być 300 MBit/s
    ZaletyPrędkość, stabilność
    WadyDwie awarie na pół roku
    MiejscowośćSyców
  • ~Desp / 2024-05-25 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Centrum Gdańska. Na UPC nie narzekałem nigdy. W stosunku do innych operatorów było super. Oczywiście jak Play przejął biznes to nie ma dnia bez przerw w dostawie internetu. Prędkości to maks 30 40% tego co mam w umowie. "Polecam".
    ZaletyDziwię się, że działa
    WadyWszystko?
    MiejscowośćGdańsk
  • ~bt / 2024-04-23 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mialam internetu, ani przez kabel ani przze wifi. czekalam na technika ponad tydzien i w ostatniej chwili otrzymalam info ze technik nie przyjdzie bo korzystam tylko z wifi a UPC nie gwarantuje lacznosci przez WIFI. Masakra. Gdy przestalo dzialac WIFI, router zostal zrestartowany i kabel podlaczony i pomimo kabla internetu wciaz nie bylo, ale najlepiej olac klienta i wmawiac mu ze tylko przez wifi korzysta. Internet ma kiepski zasieg i caly czas tnie. Nie polecam. Umowa juz wypowiedziana.
    MiejscowośćKraków
  • ~Rafał / 2024-04-20 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio co chwila ścina.
    od kiedy połączyli się z Play łączę zeszło na psy.
    najwyższy czas zmienić operatora.
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daniel / 2024-04-16 00:07
    Ocena: 1.75 / 5
    internet jest okropny a o dostawcach nie mówie, ciągle internet przerywa i nie jest możliwe normalne korzystanie
    Zaletydziała w nocy gdy jest tylko jedno urządzenie podłączone (1MBps download, 0.5MBps upload)
    Wadyokropność, niska przepustowość pobierania oraz przesyłania, tragiczny ping, ciągłe przerywanie, "prace konserwacyjne i przerwy techniczne" trwające wieczność, dostawca chyba sie na hawaiiach opala
    MiejscowośćZabrze
  • ~Tomi / 2024-04-10 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    UPC to było coś naprawdę, problemy pewnie wynikają z fuzji UPC do PLAY gdzie PLAY na pewno robi to specjalnie żeby przejść do PLAY do czego nie namawiam. Ja tak zrobiłem i już żałuję po 2 miesiącach, a cuda obiecywali a płacisz 2x więcej jak w UPC
  • ~Kami / 2024-04-08 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonie do nich od października w sprawie wymiany rutera, ponieważ internet znika co jakiś czas na X czasu za każdym razem zapewniają mnie, że została wiadomość wysłana do techników i że będą się kontaktować dziś mamy kwieceń i do dzisiaj nie było żadnego kontaktu ze strony UPC, ponieważ wszystkie zawiadomienia były anulowane po prostu jeden wielki syf
    MiejscowośćMierzęcice
  • ~Adam / 2024-04-06 15:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie da rady nic robić wszystko się zacina i trzeba czekać około 10 min aż się uruchomi nie polecam
    ZaletyDziała tylko w nocy
    WadyPrawie wszystko
  • ~Olek / 2024-04-05 22:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet jest do wywalenia przes ten internet nabawiłem się złości bo chodzi jak za przeproszeniem gówno nie polecam
    ZaletyTylko w nocy działa
    WadyWszystko prawie
  • ~Anonimowa / 2024-03-25 21:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie,tyle się tu trąbi o tym,że po przejęciu upc przez play..jeżeli ktoś przechodzi na dekodery z play,to im nic nie działa,w ogóle nie można nagrywać, ani cofać 7 dni wstecz.Podejrzewam,że powodem takiej sytuacji jest brak synchronizacji ich sprzętu.. z okablowaniem itp z upc,bo podłączają swój sprzęt do tzw STAREJ SIECI UPC.Dlatego najlepiej jest zostać na sprzęcie z UPC,płacąc o te parę złotych więcej po zakończeniu terminowej umowy i przejść na umowę na czas nieokreślony.
    ZaletyNie ma
    WadyWiele
strona 1 z 174
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2540
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2218
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2048
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4269
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2482
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1980
Mobile Vikings
Ocena: 4.61, ilość opinii: 1198