Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1843 opinii

1.95 / 5

  • Niezawodność
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.15
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2020-06-12 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Na początku rozpoczęcia umowy sprzęt działa doskonale. Po jakimś czasie sprzęt robi się wadliwy. Wi- fi cały czas się zacina. Pomoc techniczna reaguje bardzo wolno. Niby pracują do 21:00, ale jednak na pomoc techniczna czeka się nawet kilka dni.
  • ~zaq12w / 2020-06-12 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W marcu 2020 zaczely sie problemy z Internetem UPC. Kontakt z UPC jak zwykle zakonczony sukcesem konsultanta ktory nie znalazl problemow. Kolejne kilka telefonow, rozni konsultanci no i znalezli - trzeba wymienic modem bo "sie juz konczy". Nie pytajcie mnie co znaczy "konczacy sie modem" bo pomimo ze jestem z branzy IT sam nie wiem. W kazdym razie zgodzilem sie na wymiane i teraz zaczely sie schody. Jest marzec 2020 czyli wirus/lockdown itd. technik nie moze przyjechac i nie wiadomo kiedy bedzie mogl. Ale jest dla mnie rozwiazanie jesli podpisze nowa umowe na 24 miesiace technik pojawi sie nastepnego dnia roboczego. Czy to nie jest proba naciagniecia klienta? Jesli to nie jest proba naciagniecia klienta to nie wiem co nia jest. Umowy nie podpisalem a technik wymienil modem w maju (!) 2 miesiace od zgloszenia. Problem wydawal sie rozwiazany przez jakies dwa tygodnie ale rozlaczenia wrocily. Liczne kontakty z infolinia zakladane tickety, reklamacje nie przyniosly skutku. Totalne olewanie klienta - mozna sobie dzwonic na infolinie zakladac tickety, skladac reklamacje a oni to odrazu zamykaja. Odpowiedzi nie dostalem na zadna z nich. Skladam rezygnacje, nie wiem czy u konkurencji bedzie lepiej ale chociaz sprawdze. Tutaj jestem bezsilny.
    ZaletyNa samym poczatku jak podpisalismy umowe 2 lata temu dzialalo dobrze. Teraz sa problemy z ktorymi nie potrafia sobie poradzic.
    WadyObsluga klienta praktycznie nie istnieje. Nie tylko w niczym nie pomoga ale rowniez staraja sie naciagnac.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2020-06-09 21:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Płacę co miesiąc prawie 200 zł tylko bo obowiązuje mnie umowa. Z niecierpliwością odliczam do jej końca. Połowa kanałów po prostu albo nie odbiera (czarny ekran) albo tak zacina, że nie idzie oglądać. W tym dodatkowe kanały takie jak HBO. Dzwoniłam do nich kilka razy, za każdym razem była ta sama odpowiedź - nie mają zezwolenia w spółdzielni mieszkaniowej na naprawę kabli. To trwa już półtora roku. Jeszcze pół roku umowy i uciekam od nich.... ŻENADA!!!!
    MiejscowośćMarki
  • ~Ewa / 2020-06-09 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zainstalować Internet wczoraj rano. Czekaliśmy cały dzień. Dzwoniłam na infolinię kilka razy i do biura 2 razy. Technik sie nie pojawił ani nie skontaktował z nami. Nadal sprawa nie jest rozwiązana i nikt nie jest w stanie udzielić rzeczowej informacji. Kpina..
    WadyBardzo słaba obsługa klienta.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paweł / 2020-06-06 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.

    Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.

    Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.

    Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta

    Mili konsultanci
    ZaletyMili konsultanci
    WadyZapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.

    Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.

    Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.

    Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kiemon / 2020-06-04 20:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie ma co się rozpisywać jedno wielkie gówno...
    Zaletynie ma
    WadyInternet potrafi wywalić w lekki deszczyk.
    Miejscowośćkatowice
  • ~Xa123x / 2020-06-02 17:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam UPC, ponieważ wiele razy zgłaszaliśmy, że jest coś nie tak z Internetem i nic. Opisałam wszystko, co jest nie tak, co robiłam,by ewentualnie przywrócić normalne połączenie, jednak Pan z obsługi dalej twierdził, że to może być wina komputera czy urządzeń, a nie sprzętu. Potraktował Nas jak mało myślące osoby. Do sprawdzenia sprzętu czy naprawy nie ma nikogo od nich. Do naliczania opłat są pierwsi, ale by odebrać telefon mają na to dużo czasu lub ogólnie nieodbierają. Po wypowiedzianiu umowy, sprzęt został zwrócony w całości, bez żadnej wady, jednak dalej twierdzą, że nie został przesyłając list. Dzwoniąc tam, oczywiście parę razy zanim odebrali, pomijając takie odsyłanie, Pan z obsługi wyraźnie powiedział, że poszukują sprzętu na magazynie. Później kolejny list, dzwonienie i obsługa nie była zbyt miła, Pan ciągle przerywał, twierdził swoje. Mając bałagan w papierach i w systemie, to nie jest problem klienta, (który wykonał wszystkie opłaty i zwrócił sprzęt), tylko UPC. A co do zwracania sprzętu, powinno się zwracać w punkcie obsługi w swojej miejscowości, a nie wysyłać. Nie polecam takiego operatora.
  • ~duda / 2020-05-28 00:44
    Ocena: 1.00 / 5
    filmy tłumaczenia widzicie terminatora najnowszego bez napisów polski dubbing żałosne czy oni tego nie słyszą?:) co za żenada...
    Wady10
    Miejscowośćwarszawa
  • ~janusz / 2020-05-27 20:57
    Ocena: 3.50 / 5
    jasno mówiąc umowa nie zgodna z usługą, często prędkość stanowi 10 % do 20# zawartej w umowie. Po interwencji poprawia się na góra tydzień. Ostatnio wnuczka nie potrafiła uczestniczyć w lekcjacjach bo na łączach było około 25Mb z oferowanych 300 Mb
    Wadymała prędkość w stosunku do deklarowanej na umowie na 300 Mb 40 w porywach 60 60 Mb
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Andrzej / 2020-05-27 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    absolutnie fatalna sprawa z uploadem
    JEST ZA NISKI W STOSUNKU DO DOWNLOADU.
  • ~Kasia / 2020-05-27 11:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Dziś skontaktowałam się z rzecznikiem, bardzo zaciekawiła go moja umowa z UPC, i ze zdjęciami mojego połączenia.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Maciej / 2020-05-25 15:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich.
    Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone.
    Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód.
    Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu.
    Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC.
    Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy.
    Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy.
    Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal.

    Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo to UPC - Złodzieje
    MiejscowośćOpole
  • ~daro / 2020-05-22 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli krwiopijcy i wyzyskiwacze.
    Gdy moja mama zachorowała na raka i poprosiłem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdyż nikt nie korzysta w ich usług, odmówili.
    Liczy się tylko ZYSK, najważniejsze by wydusić z klienta ostatni grosz, nieważne że jest śmiertelnie chory.
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą, bo nigdy nie będzie się liczyć z klientem i jego problemami.
    NAJWAŻNIEJSZA DLA NICH JEST KASA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyLICZY SIĘ TYLKO ZYSK
    MiejscowośćJAWORZNO
  • ~manio / 2020-05-22 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, zasięg w 2-gim. 3-cim pokoju beznadziejny
    Zaletybrak!!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Luki / 2020-05-19 16:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Bez przerwy awarie. Co chwilę przerwy w dostawie internetu nawet przez cały dzień. Nie polecam!
    ZaletyCzasami działa.
    WadyCzęste, całodniowe awarie i brak Internetu. Niepolecam zdecydowanie!
    MiejscowośćZdzieszowice
  • ~Delmes / 2020-05-17 03:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Jakość internetu tragiczna od samego początku... zero informacji o przerwach w dostawie transmisji.. 3:36 i internet się zacina przy filmie 480p...Lokalizacja Gdańsk-Przymorze, więc powinno hulać.... w ciągu dnia łącze zrywane kilkunastokrotnie, w odcinkach kilkuminutowych... nie mam pojęcia z jakich nadajników korzysta UPC, ale w tej lokalizacji testowane były wszystkie sieci mobilne i rezultat o niebo lepszy... Taki internet, to naprawdę nie internet, tylko nerwy zszargane...porażka, nic więcej
    ZaletyTylko cena
    WadyKażde możliwe, słaba jakość pod każdym względem. Oczywiście kwestia zależna od lokalizacji, lecz
    MiejscowośćGdańsk
  • ~UPCwtf / 2020-05-16 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
    W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
    W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.

    Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...
    ZaletySzybkie podłączenie
    WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
    Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
    Obsługa uważa klientów za d@beli!
    MiejscowośćKraków
  • ~Rafał / 2020-05-15 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient 1714759 zgłoszenie jakiegokolwiek problemu graniczy z cudem. Internet nie stabilny a sygnał wi fii to już naprawdę dno - metr od routera raz jest raz nie i tak od jakiegoś czasu. Sprzęt mam dobrej jakości od telefonu po komputer. Na stronie upc testy wychodzą zawsze idealnie... tylko czemu w praktyce tak nie jest. Czytając opinie użytkowników 87%jest nie i to już powinno firmę upc zaniepokoić ale nie, upc nic z tym nie robi. Byle podpisać nową umowę i od reszty umyć ręce. Nie polecam ich usług!
    MiejscowośćBytom
  • ~Awi / 2020-05-14 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałem, obiecane 500Mbps a na speedteście mam 30Mbps, a uploadu 20, z obiecywanych 100. Jedynie ping ratuje 14ms
    A gdy pobieram rzeczy skandal, max 5MB/s a to w porównaniu do umowy mało, przy obiecanych 500Mbps, a co po podzieleniu na 8 wyjdzie 62,5MB/s, co jest skandalicznym wynikiem. Nie polecam sieci wogóle
    Zaletybrak
    Wadypowolność
    kłamania w żywe oczy klienta
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Susan Wojcicki / 2020-05-13 12:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Od kiedy skończyła się umowa z PLAY wybrałem tą sieć ale czasami jest duży ping i awarie ale w sumie wole sobie poczekać niż patrzeć jak sie strona ładuje 200 lat jak w play ok internet jest bez limitu można robić co się chce ale obsługa klienta ma tak wyjebane żeby tylko jak najszybciej zakończyć rozmowe
    ZaletyPrędkość
    Bez Limitu
    Cena
    WadyObsługa Klienta
    częste awarie
    ping
    MiejscowośćNew York
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2491
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1843
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1676
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1460
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 912
Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 796
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 764
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 727
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 611