Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2973 opinii

1.84 / 5

  • Niezawodność
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Cena
    2.03
  • Parametry
    2.01
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aneta / 2023-03-07 14:38
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to dno i kilometr mułu. Infolinia - drammmmat, - tam kazdy sobie, rzepkę skrobie - mam z nimi doczynienia od 4 w zasadzie juz od 5 miesięcy. Dzwonię co 2 dzień ...Każdy mówi co chce - brak spójności. W listopadzie poddpisłam z nimi nową umową na 2 lata (korzystam z ich usług 17 lat) to co mi zapronowali to szybszy internet do 1000.
    Z szybszym interenetem wiązało się wymiana modemu na Sagem (nie polecam nikomu) oraz lepsza jakość obrazu jaką jest 4k . Nie dajcie się wmanewrować , konsultanci was namawiają wiedząc, że to totalnie niedopracowany chłam - to jeden wielki bufor , tv potrafi mi zacinać 30 x na minutę, wywalia mnie ze wszystkich urządzeń podłaczonych wi fi. miesiącami walczyłam z reklamacją tego g... w końcu uznali mi reklamację (po 30 mejlach i setkach telefonów) za zasadną, wróciłam to znaczy chcę wrócić do starych ustawień które nigdy mnie nie zawodziły, umówili mni technika w piątek (między 19-21) który ma przyjść i podłączyć nowy/stary modem. Rano mi odceieli syngnał tv a Technik i tak się nie pojawił / , infolinia w sobotę nie działa, napisłam e mialia. Trudno, odpuściłam przeczekałam weekend. w poniadziałek dzwonię umawiają mi termin na wtorek. We wtorek dzwonię upewniam się czy technik przyjdzie a konsultantka mi mówi że będzie technik ale w czwartek (13.00.-15.00) który jest dla mnie niedpouszczalny gdyż pracuję do 16.00 . Więc łaskawie pani mnie umawia na piątek 17-19) Pytam czemu nie odpowiadają na emila odnośnie NIE przyjścia w zeszły piątek technika. Odpowiedz : odpowiedz na e miala do 30 dni. ta firma jest tak zjeb...ana że cisną mi się tylko brzydkie wyrazy na usta. Ciagle nie mam sygnału - tv, w piatek to bedzie tydzień
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kruk840 / 2023-03-07 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dość często przerywał na połączeniu wi-fi, dotyczyło to wszystkich trzech laptopów w mieszkaniu. Praktycznie raz na godzinę trzeba było robić ponowne połączenie.
    Po wymianie urządzenia sytuacja wygląda tak samo.

    NIE POLECAM
    MiejscowośćOpole
  • ~fdkljfkldfjkdfdfj / 2023-03-07 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    lapia klienta na "przedluzenie umowy", zlodzieje
  • ~MK / 2023-03-07 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet był tylko czasami. Obsługa klienta tu nie istnieje, co najwyżej do opowiedzenia jakiejś głupoty. Jednym słowem płaciłam a zadko dało się korzystać. W lelefonie internet był lepszy niż światłowód 600 MB. Porażka. Nie polecam.
    MiejscowośćLechowek
  • ~Mariusz / 2023-03-07 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Próbowałem nabyć najwyższą z ofert wyświetlanych mi na stronie po wpisaniu lokalizacji ale niestety kolejny już konsultant twierdzi, że to widocznie błąd systemu bo dla mnie oferta jest droższa...i tu uwaga wg pierwszego konsultanta o 35pln, a wg drugiego o 10pln..Dodam,że w przypadku obu rozmów miałem wrażenie , ze konsultanci robią mi łaskę, że w ogóle ze mną rozmawiają:( Informacji udzielali niechętnie, bez wyjaśnień czemu drożej niż oferta z netu i o szczegóły musiałem się dopytywać po kilka razy:( Jestem klientem UPC z przerwami od ok. 20lat jednak połowę tego czasu korzystałem z innych operatorów ponieważ UPC zawsze mieli oferty o wiele lepsze dla nowych klientów albo zdarzały się takie cyrki z nową ofertą jak teraz.Dlatego nie przedłużałem umowy i zirytowany przechodziłem gdzie indziej. Jak o tym myślę, to nie mogę się oprzeć wrażeniu, że gdyby nie te problemy to dawno zmonopolizowaliby rynek, bo usługi jakościowo były lepsze niż u konkurencji. Jednak to też zmienia się na niekorzyść:( Pod koniec poprzedniej umowy też zauważyłem coraz częstsze problemy z internetem. Myślałem , ze to przejściowe ale po przeczytaniu kilkudziesięciu opinii wychodzi, że to już norma więc postanowiłem jednak poszukać innego operatora.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Imię / 2023-03-06 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakiś żart. Zostałem wyśmiany przez konsultanta. Podnieśli cenę usługi nawet po zapewnieniu że nie będzie to miało miejsca - pracownik mnie okłamał bo w umówie był zapis o podniesieniu ceny po danym okresie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Asia / 2023-03-03 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zielona Góra, kilkadziesiąt razy dziennie zrywa internet, niby na infolini zapewniaja ze problem bedzie rozwiazany do 2 godzin to znowu 3 raz musze w tej samej sprawie wydzwaniac. Wczesniej mialam netie i bylo super, w nowym mieszkaniu jest mozliwosc tylko upc. Tragedia, niekompetencja, ja nie wiem skad tych ludzi upc bierze do obslugi klienta. Porady typu: reset lub prosze urzadzenie odlaczyc na pare min... nie, nie i jeszcze raz nie dla UPC!
    ZaletyBrak
    WadyZrywanie internetu, predkosc dwukrootnie nizsza niz w umowie.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Łukasz / 2023-03-03 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu kiedy UPC zostało przejęte przez Play awarie non-stop,brak bonifikaty za przerwę nie z winy użytkownika.Najlepsze że oferują mi jako klientowi UPC nową ofertę droższą niż mam płacę 39.97zł za 100Mb/s upload 20Mb/s i to mi wystarcza.A może pan podniesie prędkość do 1Gb/s za 99zł no to już szczyt bezczynności.Jak podniosą to ich pożegnam umowa na czas nieokreślony.
    ZaletyDostępność i usługi
    WadyJuż nie najlepsi na rynku,awarie, idą po tanich kosztach, brak instalatorów i długi czas na usunięcie usterki,sprzęt używany i po naprawach,
    MiejscowośćKraków
  • ~Aldona / 2023-03-03 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta śmieciowa firma zakłada mi internet od polowy Grudnia i jest na tyle beznadziejna ze na początku marca nadal nie mam internet. Konsultanci nie znają się na swojej pracy, każdy podaje mi inne informacje, potrzebowali pozwolenia od wspólnoty na podłączenie i przez miesiąc kontaktowali się z niewłaściwa wspólnota. Jak skontaktowała się ze mną Pani Barbara Raczyńska jako mój indywidualny doradca myślałam ze w końcu moja sprawa zostanie zakończona, ale ta Pani zapadła się pod ziemie inny konsultant przerywał mi w połowie zdania mówiąc "tyle z mojej strony" nie pozwalając mi wytłumaczyć o co chodzi w efekcie czego po raz piąty wysłali złego technika.szkoda czasu i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadydługo by wymieniać
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jaro8410 / 2023-03-03 12:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie chciałem zamówić internet od Play(UPC) Po Przeczytaniu opinii już wiem, że nie warto. Wielkie dzięki
  • ~Song / 2023-03-01 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa na internet do 1Gb a predkosc okolo 40 Mb/s.Ta firma to sa OSZUSCI!!!!!!!!Brak reakcji na skargi
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdynia
  • ~N / 2023-03-01 08:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Przede wszystkim beznadziejna obsługa klienta. Ciężko czegokolwiek się dowiedzieć, nikt za nic nie odpowiada, a na pewno nie za swoje błędy
    Za nie odpowiada klient :) na kontakt się czeka godzinami, nawet jak do Ciebie dzwonią to wrzucają Cię w kolejkę żebyś sobie zaczekał, bo na pewno Twój czas jest nic niewarty.
    Jak już jesteś klientem i chcesz zmienić ofertę to będą Cię wprowadzać w błąd, żeby naciągnąć na długą i drogą ofertę. U mnie chodziło tylko o podbicie prędkości, bez nowej umowy na 24m podobno się nie dało. Dało się.
    ZaletyIstnieje
    WadyBeznadziejna obsługa
    Awarie
    Wprowadzanie w błąd
    Naciąganie
    Januszerka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ja / 2023-02-28 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    internet dobrze działał zanim Play przejęło UPC, nie polecam, codziennie musi przynajmniej 10 razy wywalić, pograć w nic nie można bo powyżej 15k pingu
    Wadyinternet
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~jadwiga / 2023-02-28 07:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez dwa lata płaciłam za szybkość internetu 600m/s a otrzymywałam 300mb/s pomimo rozmów z operatorem o naprawie szybkości nic nie dało obecnie zamówiłam nową usługę o szybkości 600mb/s i znowu otrzymuję tylko 300mb/s to jest horror w dostawie internetu żadne rozmowy nie prowadzą do polepszenia sytuacji z operatorem upc.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćSierpc
  • ~Fan / 2023-02-27 21:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Dobry wieczor dzis mial sie zjawic technik z upc w godzinach 17-19 przed 19 sms ze technik ma opoznienie zaznaczam ze upc juz wylaczylo mi uslugi za ktore mam zaplacone o godz 16 technik mial wymienic na sprzet nowy router i jak i dekoder infolinia juz po jakims czasie nie odbierala moich polaczen Prosze panstwa z czystym sumieniem nie polecam tez firmy prosze sie zastanowic przed podpisaniem umowy czlowieka maja za nic
    ZaletyZadnych
    WadyTechnicy Biuro Obslugi
    MiejscowośćMinsk Mazowicki
  • ~Nigdy więcej upc i ich instalatorow / 2023-02-27 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno porażka czekam tylko do końca umowy .Nigdy więcej upc mam nadzieję że upadną
  • ~Tymek Orlik / 2023-02-27 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam :D Internet codziennie się zacina i nie jest zbyt dobry
    Zaletynie ma zalet <3
    WadySłaby internet
  • ~Zawiedziona / 2023-02-27 11:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam bardzo zadowolona z usług UPC, z internetem w domu nie miałam żadnych problemów, tak samo z abonamentem na telefon było wszystko ok. Odkąd PLAY przejął UPC to jest jakaś TRAGEDIA, albo zrywa połączenie kilka razy dziennie, albo jest połączenie, ale brak internetu. Tak samo z telefonem, wieczny brak zasięgu. NIE POLECAM
  • ~Wiola N. / 2023-02-26 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od piątku popołudnia UPC ma awarię WSZYSTKIEGO w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej (nie działa internet, TV).
    Obsługa klienta po 2 dniach nie jest w stanie powiedzieć czego dotyczy awaria. Od agenta na czacie dowiedziałam się cytuję "coś się uszkodziło". Serio? Tyle to chyba wszyscy wiedzą, że coś uległo uszkodzeniu skoro już trzecią dobę nie świadczycie usług.
    Mogliście od razu w piątek wpisać na stronie, że technicy zaczynają już weekend i pewnie dopiero w poniedziałek ktoś raczy sprawdzić, czego dotyczy usterka a nie robicie z ludzi głupków i co 3-4h wydłużacie godzinę i datę usunięcia usterki. Jestem ciekawa ile dni wam jeszcze zajmie usunięcie awarii.
    Baaaaardzo słabo! To jest brak szacunku dla klienta...
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Mark / 2023-02-26 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerwy w dostawie internetu minimum 10 razy dziennie. Nie polecam tego dostawcy. Płacę i nie wiem za co
    MiejscowośćWronów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.04, ilość opinii: 3024
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2973
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501
Play Online
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1945
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3058
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2979
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2068
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1832
mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1528
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1153