Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 1581 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    1.91
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.14
  • Parametry
    2.21
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kala / 2019-10-03 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu... Wpisują w zgłoszeniu jakieś bzdury- zgłaszam żeby ktoś przyjechał do kabla po czym dowiaduje się że ktoś w zgłoszeniu wpisał że ma być pikselizacja dekodera... Wpisują co chcą i nie mają żadnego kontaktu z podwykonawców...
    WadyFatalna obsługa
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Fredo / 2019-10-02 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewające podejście do klienta- umawiają się po kilka razy nie przyjeżdżają...
    WadyTotalnie olewają klientów
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2019-10-02 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nie mają drabiny! To nie żart. Podczas rozmowy z technikiem usłyszałem że nikt nie naprawił zgłoszonej awarii bo serwisanci nie mieli drabiny... Nie wiem czy śmiać się czy płakać...
    WadyBrak drabiny
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Tadeusz / 2019-10-02 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 7 dni nie mamy usług już kilkakrotnie była zgłoszone i 3 razy ktoś się umawiał i nikt nie przyjechał. Podczas rozmowy z technikiem usłyszałam że jemu się od 10 lat nic nie dzieje. Jak poinformowałam pracownika UPC że za tak olewające podejście do klienta zgłoszę sprawę do UKE lekceważąco stwierdził że przecież "oni już mają 40 mln kary nałożonej prze UKE" jak można w taki sposób rozmawiać z klientem???
    WadyŻenująca obsługa
  • ~Justyna / 2019-10-02 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia... TAURON wymieniał słup w naszej okolicy oczywiście nikt z UPC się nie pojawił (mimo że UPC zostali wcześniej poinformowani) żeby ten kabel zdemontować i zawiesić ponownie... Teraz od tygodnia nie możemy doprosić się żeby ktoś łaskawie przyjechał przymocować spowrotem kabel... Umawiali się już 3 razy i nikt się nie pojawił. Za drugim razem jak dzwoniłam dopytać co z naszym zgloszeniem powiedzieli że zgłoszenie zostało zamknięte mimo że nikt nie przyjechal... wyglada na to że sami zamykają sobie zgłoszenia żeby klient nie miał prawa do reklamacji... Żenada...
    ZaletyBrak
    WadyZero przepływu informacji pomiędzy UPC a podwykonawcami... Bardzo zła jakość obsługi klienta
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Ted / 2019-10-02 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klienta to porażka jak się dzwoni że od tygodnia nie ma dostępu do usług robią sobie żarty... Dobrze że rozmowy są nagrywane...
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~JK / 2019-10-02 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis umawia się na usunięcie awarii po kilka razy i nie przyjeżdża... Zero kontaktu... Od tygodnia nie mamy dostępu do usług. Porażka, omijać z daleka...
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Hehejrr / 2019-10-02 16:34
    Ocena: 3.50 / 5
    Obsługa klienta na odległość fatalna. Lepiej też zmieniać umowę co te dwa lata, raz na jednego lokatora raz na innego bo dla stałych klientów mają tylko dobre słowo ;).

    Internet i tv śmigał bez problemu, ksw czy coś wykupić na ostatni moment się udawało zawsze.

    Największa wada teraz, brak youtube i nagrywanie.
    Ustawiam nagrywanie i nagrywa z dupy pół odcinka i pół jakiegoś innego... padaka
    MiejscowośćJastrzębie Zdrój
  • ~Damian / 2019-10-02 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa po 3 dniach od montażu nie działa... Bo inny serwisant z UPC nas wypiął Ktoś przyszedł z UPC to naprawić i powiedział że nie umie.. Sprzedawca internetu mówi że to nasz problem nie jego i jest bardzo nie miły wręcz chamski. Brak słów.
    MiejscowośćKatowice
  • ~L / 2019-09-29 14:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Wasza strona to najwolniejsza strona, z jakiej kiedykolwiek korzystałam. Wiele to mówi też o internecie, jaki dostarczacie. Nie ma dnia, żeby internet po prostu przestał działać. Wystarczy, że wiatr zawieje.
    MiejscowośćWrocław
  • ~M / 2019-09-28 12:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Coraz szybszy Internet ale chyba tylko w nazwie. Komputer stoi przy routerze a wciąż się zacina. UPC jak jest możliwość omijać szerokim łukiem !
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Kanabis / 2019-09-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam pół dnia na montera nie dociera żadnych info łaskę człowiekowi robią jak by byli jedynym dostawca nie polecam tragedia
    ZaletyBrak jakich kolwiek
    WadyChamstwo
    MiejscowośćDąbrowa
  • ~Aleksandra / 2019-09-26 13:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie - nie da się dodzwonić, nie odpisują na wiadomości fb, a maila nie mają nigdzie podanego. Z infolinii kierują na czat, a tam cały czas wisi info, że konsultanci są zajęci. Kpina
    WadyNajgorsza obsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Użytkownik / 2019-09-25 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na świecie podejrzewam w krajach 3 świata chodzi szybciej. Pakiet kupiony za ponad 100 zł. Żenada. Zero poprawy mimo wielu próśb NIE POLECAM nikomu. A jeszcze jedno..jeśli przeprowadzicie się tam gdzie nie mogą oni dostarczyć to musicie płacić mimo że nie korzystacie z usług. DRAMAT.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~kvba / 2019-09-24 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.. najgorsze co może być Pan Sebastian z upc.. mówił, ze montaż kosztuje 1zl po czym wchodzę na maila i okazuje się ze montaż kosztuje 59,90zl.. internet jest do bani ciagle zacina.. wywala itd.. polecam rozsądnie przemyśleć nad wybraniem tego dostawcy internetu 1/10
    ZaletyŻadne
    WadyOszusta w upc.. słaby internet ciagle zacina wywala itp
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~Lol / 2019-09-23 05:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam internet UPC już od pół roku i jestem zadowolony na umowie 150/10 i jest tak właśnie 90% czasu jeśli chodzi o awarie lub jakieś serwisy są one krótkie i nie do odczucia, ping ok 11ms
    ZaletyWiększość czasu stała prędkość
    Nie wysoki ping
    Rzadkie awarie
    Internet nie przerywa jest cały czas
    WadyCiężko znaleźć
  • ~Alfons / 2019-09-22 17:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Z UPC nie jestem zadowolony gdyż jestem u nich 19 lat płacę 140 zł za internet 120mb/s i telewizję cyfrową kanały podstawowe 160 bez żadnych dodatków typu HBO, Canal plus itp. bez multiroomu. Stary dekoder Mediabox, stary modem Thomson. Nie chcą nic zmienić, żeby płacić mniej czy dać nowy dekoder horizon z replay tv też nie chcą dać. Rozmowa na chat tragedia. Nie chcą oddzwaniać. Nie można skorzystać z promocji dla nowych klientów jeżeli się jest obecnym Abonentem. Także stary abonamencie płać i płacz, bo nic ci nie damy ani nie obniżymy ceny. Jedyne rozwiązanie rezygnacja i ponowne podłączenie usług jako nowy klient za miesiąc czyli miesiąc okres wypowiedzenia plus okres karencji czyli za dwa miesiące, bo nie podłącza od razu. A i internet tylko w rzeczywistości prędkość 40mb/s a nie 120mb/s tak jaka deklarują.
    ZaletyCeny promocyjne dla nowych klientów bardzo niskie i atrakcyjne, replay tv i telewizja mobilna horizon go.
    WadyKoszt usług wysoki bardzo dla obecnych starych klientów, Rozmowy bezsensowne. Nie chce się przyjeżdzać technikowi zainstalować usługi. Nic nie dają. Brak komunikacji z nimi. Internet zbyt wolny do deklarowanego.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Uzytkownik UPC / 2019-09-21 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet wiekszosc czasu jest niedostepny
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~iWONA / 2019-09-18 21:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy dostawca netu w Warszawie, z roku na rok coraz gorzej, tyle osob juz zrezygnowalo,ze zabrali klientom mozliwosc skladania wypowiedzenia w ich oddziałąch czy przez ich panel obslugi klienta- jedyna opcja to list polecony. -PORAZKA !!!!!
    WadyfATALNA OBSLUGA PLUS FATALNIE NISKA JAKOSC PRZEPLYWU - NIE DA SIE OBEJRZEC FILMU PO GODZ. 20 - ZENADA!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szczera klientka / 2019-09-18 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakoś wielkie nieporozumienie. Płacę za 300mb a mam 8mb. Jak uda mi się dodzwonić do działu technicznego to cała pomoc kończy się na zresetowaniu routera i wciskaniu kolejnych usług. Po licznych telefonach na jeden dzień mam 50 mb i sytuacja się powtarza. Płacę 67 zł i mają mnie w poważaniu a nowi klienci dostają to samo za 49 zł. Nowych klientów szukają żeby z nich zrobić kolejnych frajerów do wydojenia. Ja już kończę współpracę z UPC.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2381
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1977
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1844
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1638
UPC Internet
Ocena: 2.00, ilość opinii: 1581
Play Online
Ocena: 1.90, ilość opinii: 1351
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 691
mBank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 568
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 309
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 293
Netflix
Ocena: 2.85, ilość opinii: 145
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 130