MiejscowośćKraków
strona 2 z 163
-
~Niezadowolony / 2023-09-20 17:01
Najgorszy dostawca internetu, nie polecam. Internet co chwilę przerywa, obsługa klienta jest fatalna, trzeba od razu prosić o reklamacje, dopiero wtedy zaczynają traktować Cię trochę poważniej. Ogólnie to plują w twarz swoim klientom -
-
~Ines / 2023-09-20 12:22
Olewają klienta ….
Technik od internetu nie może dotrzeć do klienta .
Otrzymujemy tylko widmo wiadomości ze będzie za 15 min albo ze mimo ze jesteśmy w domu nas nie ma ….
Brawo !MiejscowośćWarszawa -
~Nie ważne / 2023-09-18 10:20
Co dwa tygodnie muszę dzwonić na infolinię żeby przyjechał serwis ponieważ nie mam internetu tragedia jakąś ZaletyBrakWadyCiężko się dogadać z kimś na infolini a serwis przyjezdza kiedy mu się podoba i nawet nie dzwoniąMiejscowośćBukowie -
~Iwona / 2023-09-17 14:14
Od kiedy jest play to porażka, nie ma możliwości by dodzwonić sue na infolinii,wkafzaha durnego boya,który mówi,że łączy z konsultantem, po czym po sekundzie połączenie jest zrywane i nie masz możliwości by nawet zgłosić awarie i zamówić serwis. Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i jutro ja wypowiem. ZaletyCenaWadyFatalny serwis obsługi, niedziałający internet przez 2 dni w weekend, brak naprawy ani nawet opcji by porozmawiać z konsultantem, obsługa przez bota, porazkaMiejscowośćWarszawa -
~Piotr / 2023-09-13 19:40
Swiatłowód 300Mb/s z najwyższą odnotowaną prędkością ok 5oMb/s. Wielokrotne zgłoszenia i obiecywanie wizyty serwisu. W rzeczywistości dostaję po kilku godzinach smsa że już naprawili problem. Porażka. ZaletybrakWadykompletne olewanie klientaMiejscowośćOstróda -
~Natalia / 2023-09-13 14:14
Przyszedł pan podłączył tylko internet telewizje nie podłączyli, kabel musiałem kupić sam, w Play poszedł mówią nie ma kabla dla telewizji . Przerażenie MiejscowośćKatowice -
~Mika / 2023-09-12 18:10
Dopóki UPC było samo to net śmigał. Po połączeniu się z Play to jakaś tragedia.NIE POLECAM!!! ZaletyBrakWadyOkropna jakoś internetuMiejscowośćCzęstochowa -
~Tańczący z wilkami / 2023-09-11 20:18
Witam serdecznie jestem w Plecy już ponad 24 miesiące , wzięłam z żoną pakiet wspólny na jeden abonament telefoniczny wszystko jest ok asz do momentu kiedy żona zachorowała i umarła ,poszedłem do salonu pley mówię żona mi umarła nie chce płacić za dwa numery 145 zł ,niestety dostałem odmowę place choć wogle z jednego nr nie korzystam bo to żony numer w lutym kończy mi się umowa napewno ja rozwiąże i nie podpisze nigdy już z nimi za brak zrozumienia i empatii .
Przecież mogli pijąc w tym kierunku ,masz pan pakiet tv na tym internecie ,anulujemy nr telefonu przełączymy na pana czy coś w tym stylu a tak ,decyzję ludzi odpychają od tej firmy nie zależy im na człowieku na konsumencie tylko na kasie ,ja poczekam i się doczekam nie będzie mnie w pley.
Przestrzegam bieszcie osobne abonamenty nie wspólne .ZaletyZalety były ale się zmyłyWadySame wady i brak zrozumieniaMiejscowośćWarszawa -
-
~nik / 2023-09-11 15:04
Internet w dobrej cenie ale niestety dla mnie zupełnie bezużyteczny. Operator korzysta jedynie z protokołu IPv6 co uniemożliwia dołączenie do jakichkolwiek gier wieloosobowych. Są też problemy z ładowaniem aplikacji. Jedynie zwykłe strony internetowe ładują się jak należy. ZaletycenaWadybrak IPv4 -
~Greg81 / 2023-09-10 15:50
Drugi miesiąc jestem w upc i tyle problemów że u innego operatora w dwa lata nie miałem. Poprosiłem o multiroom do pokoju córki ale poprzez brak sygnału nie bylem w stanie rozwiązać problem i poprosiłem o montera . Po ustaleniu pierwszej wizyty monter przyjechał po czym bez słowa wyszedł. Po złożeniu skargi wyznaczyli drugi termin. Dostałem sms że już w drodze do mnie a po chwili dostałem sms że u mnie wymagana przewiert na który się niby nie zgadzałem. Szok i niedowierzanie. Oszuści i złodzieje ZaletyŻadnychWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~tygryz / 2023-09-10 14:15
Jestem (byłem) klientem UPC ponad 20 lat. Dowiedziałem się właśnie, że moim operatorem obecnie jest Play. Uważam, że przekazanie danych osobowych do strony trzeciej to temat dla prokuratury. Czy Play ma prawo egzekwować umowy, które nie zz nimi były zawierane i pozyskane zostały w sprzeczności RODO. Rozrośnięty jak pleśń Play miał już wpadki z wyciekami danych więc dlaczego olbrzymia baza danych użytkowników UPC zostaje przekazana firmie, która nie ma zgody na użytkowanie tych danych od ich właścicieli. Może władze powinny się tyn zająć a nie dalej karmić nas ustawami których nikt nie bierze poważnie.
Art 492, na który powołuje się Play mówi o przejęciu majątku a jako klient nie czuję i nigdy nie byłem własnością UPC. UPC w całym zbiorze zgód wiecznie wymaganych, posiadało w moim przypadku tylko te, które zezwalały na ich kontaktowanie się ze mną. Używanie danych w innych przypadkach było zastrzeżone.
Jeszcze raz zapytam: gdzie ochrona konsumenta. Gdzie przestrzeganie prawa.MiejscowośćSzczecin -
~Olaf / 2023-09-07 21:51
Naciagacze, płaciłem za internet ok 60zł, jak łapy położył play dostałem rachunek na 400zł , radzę rezygnować, bo pójdziecie z torbami. ZaletyżadnychWadysame wadyMiejscowośćGdańsk -
~P / 2023-09-07 21:27
Po światłowodzie o potem droga radiową???. Debile a nie instalatorzy. Totalne oszustwo. Transmisja to dno. Obsługa to nie będę odkrywczy, porażka, lekceważenie klienta. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćGdańsk -
~LV / 2023-09-06 21:09
Omg, nie wiem jak tu można dać powyżej 1 gwiazdki... Cały czas brak stabilności internetu, wieczorem prędkość spada do 2-6mbps!!! zamiast 600. Przy próbie kontaktu cały czas to samo, hard reset i tyle, po dodatkowych pytaniach po prostu zamyka się chat. ZaletyCena? za brak internetu?WadyStabilność, prędkość, pomoc technicznaMiejscowośćWarszawa -
~Playerek - klien - Frajerek / 2023-09-04 21:00
Nie wiem jak można dać ujemne opinie.
Ludzie! Jestem frajerem, który podpisał umowę na (tylko) rok.
W tej firmie nic nie działa. A wsparcie techniczne ogranicza się do resetu routera, ew. jego wymiany (już trzeci raz).
WON!ZaletyŻarcik.WadyWszystko!MiejscowośćWarszawa -
~Anna / 2023-09-04 20:04
Złodzieje. Naliczone bezpodstawnie opłaty mimo, że sprzęt zwrócony w terminie. Sprawa ciągnie się już kilka tygodni i wciąż "rozpatrują" mój wniosek mimo dowodów w postaci potwierdzeń z Inpostu. Na infolinii brak jakichkolwiek informacji. Nie polecam! MiejscowośćKraków -
-
~ALICJA / 2023-09-04 12:39
KOSZMAR!!!! OD DWÓCH MIESICY NIKT NIE PRZYJECHAŁ PODPIĄĆ MI INTERNETU!!!!!!! PRZEZ ICH OPIESZAŁOŚĆ I OLEWANIE KLIENTA (CODZIENNIE DZWONIĘ NA INFOLINIĘ I SŁYSZĘ "PROSZE CZEKAĆ") JESEM OD 2 MIESIĘCY BEZ TELEWIZJI I INTERNETU!!!! W MIEJSCU PODŁĄCZENIA PROWADZĘ FIRMĘ. PRZEZ UPS MAM DODATKOWE KOSZTY I KŁOPOTY . ODRADZAM CAŁKOWICIE!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyŻADNYCHWadyOLEWANIE KLIENTA, BRAK KONTAKTUMiejscowośćKACZYNA -
~UPCtozlodzieje / 2023-09-04 11:43
Oszuści, nie polecam szczerze wolałbym iść do kafejki internetowej niż korzystać z tego dziadostwa. Na każdym kroku dojom z klienta każdą złotówkę. MiejscowośćKraków -
~Alex / 2023-09-03 22:26
Fatalna jakoś internetu. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!¡ ZaletyBrakWadyWszytkoMiejscowośćGdańsk -
~Patryk / 2023-09-02 23:32
Szczerze odradzam. Jeśli macie możliwość wybrania innego dostawcy, bierzcie wszystko tylko nie to. Tutaj każdy problem można rozwiązać, aleee za jedyne dodatkowe 20zl miesięcznie ZaletyDziała (opcjonalnie)WadyTragiczna obsługa klienta, wi-fi to mit.MiejscowośćGliwice
strona 2 z 163