Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3473 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2023-12-06 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zbyt skomplikowany dostęp do konta internetowego , nie można się zalogować, dodzwonić się nie można
  • ~INTERNETOWASRAKA / 2023-12-06 18:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Czas na zmiany! po przejsciu z UPC na PLAY, wczesniej juz nie bylo kolorowo teraz jest tragicznie. Rwanie polaczenia to standard w jakiej jest oferowana nam usluga od PLAY, dodatkowo nie jestem wylacznie posiadaczem internetu, a zarowno dekodera od UPC, co dwa trzy tygodnie, przestaje dzialac, nie istnieje w tym urzadzeniu cos takiego jak automatyczna aktualizacja oprogramowania, sam z konsultantem krok po kroku trzeba bedzie przeprowadzac taka operacje, az nauczysz sie wszyskiego, do momentu az twoja wiedza nie bedzie wystarczajaca i trzeba bedzie uczyc sie nowej podstawy nauczania do softwareu zajebanego dekodera UPC, rozmowy przez kamere podczas pracy zdalnej, wygladaja jak polaczenie radiowo telewizyjne z lat 50 ubieglego wieku, relacji nowosybirsk- nowy york. Oby standard polaczenia nadal stal na takim poziomie to ten twor w koncu zniknie z rynku.
    Zaletyopcja ustawienia hasla na dekoderze (innowacja jak na UPC)
    WadyWszystko poza opcja ustawienia hasla na dekoderze
    MiejscowośćWrocław
  • ~Magdalena / 2023-12-06 16:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja ocena to 0, mój problem nie został rozwiązany. Jestem stałym klientem od lat zwiazanym zarówno z Play jak i UPC i nie ukrywam że chciałabym być traktowana jak stały klient który na czas dokonuje opłat za usługi i mieć do nich stały dostęp. Bardzo jestem zawiedziona tym ile muszę czekać na usunięcie usterki. Internet nie działa mi od soboty zgłosiłam to w niedzielę ( dodam że wezeanie serwisu jest naprawdę dla cierpliwych ludzi) z zaproponowanych mi wizyt nadogodniejszy był wtorek między 15 a 18 i wtedy zjawił się serwisant, dokonał on jakiś pomiarów sprawdził coś na klatce schodowej i stwierdził że już jest wszystko naprawione, na moje pytanie co było powodem braku internetu niestety nie doczekałam się odpowiedzi. Niestety 15 minut po wyjściu serwisanta problem z internetem powrócił i procedura ta sama wydzawnianie na infolinię umawianie kolejnej wizyty (niestety dopiero na czwartek) gdzie moim zdaniem serwisant powinien być zawrócony i przyjechać jeszcze tego samego dnia. Koniec końców 6 dni będę bez dostępu do internetu który jest mi potrzebny ponieważ prowadzę firmę i wiele rzeczy wykonuje z domu. Jestem bardzo niezadowolona i rozważam zmianę usługodawcy. Na koniec taka mała uwaga przydałoby się żeby serwisant zakładał ochraniacze na buty zwłaszcza w taką pogodę.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Piko / 2023-12-05 23:59
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~grzula / 2023-12-05 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma słów na niekompetencję pracowników obsługi klienta. Sprawy nie można załatwić za 1 razem, a każdy z odbierających co innego mówi, udziela innej informacji w tej samej sprawie. Dodatkowo w trakcie rozmowy konsultant wycisza się niby coś sprawdza w komputerze i poprostu raz w 8 minucie, następny w 9 się rozłącza. Kolejny, do którego się dodzwoniłam był chamski stwierdził, że koleżanki nie ma w pracy i się rozłączył. Szkoda słów, a rozmowy z nimi to strata czasu.

    MiejscowośćChełm
  • ~Anna / 2023-12-03 14:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Po wielu latach czas chyba zakończyć przygodę z UPC, praca zdalna do niczego, wciąż rwie internet, spotkania online tragedia, praca z interenetem trwa w nieskończoność.... jakaś masakra.
    Zaletyzero
    Wadyostatnio wszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~Zdzisiek / 2023-12-02 20:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Awarię w Lublinie naprawiają 2 dni, problemem jest brak możliwości logowania przez dekodery Horizon.Łżą jak natchnieni , wstyd że taki monopolistą nie jest przygotowany na taką wielce skądinąd prawdopodobna możliwość.. a użytkownicy bez dostępu do tv i internetu nadal pozostają..
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie
    MiejscowośćLublin
  • ~Stan31 / 2023-12-02 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu przejęcia przez PLAY,"znikają " kolejne kanały za które płacimy,za usługi technika pobierane są opłaty!!
    ZaletyNie ma!
    WadyOpłaty za usługi technika(pikselizacja obrazu),znikają kanały z których do tej pory można było korzystać.
    MiejscowośćTychy
  • ~Monika / 2023-12-02 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Notorycznie zawiesza się dekoder a obsługa klienta właściwie nie istnieje. Odzywa się bot który w kółko powtarza żeby wyłączyć dekoder. Jakość świadczenia usług jest koszmarna.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~John / 2023-12-01 21:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat w działaniu Internetu dramat jeżeli chodzi o techników dramat jeżeli chodzi obsługę klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką wadą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~John / 2023-12-01 21:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat w działaniu Internetu dramat jeżeli chodzi o techników dramat jeżeli chodzi obsługę klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką wadą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Czas na zmiany / 2023-12-01 17:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Końcówka umowy tu mówia żeby czekać tu mówia żeby iść do salonu tam mówią żeby czekać. I tak liczą aż człowiek wpadnie w przejście na przedłużenie umowy na czas nieokreślony z podwyższoną ceną o 70 zł. Miła pani akurat mi się trafiła i zrozumiała że nie chce przedłużać oczywiście później wydzwanianie codziennie czy może jednak chciałbym przedłużyć. Na koniec umowy internet nagle przyspieszył. Zdarzyło mi się wiele razy że były przerwy w dostawie 10-20 min w nocy lub po 5-10 min w dzień. Cena nienajgorzej jeśli liczyć promocje bez niej tragedia. Z umowy radzę rezygnować telefonicznie. Do Play nie idźcie bo z kwitem was odeślą.
    A i wisienka na torcie internet 600mb światłowód ale nie do końca. Metoda fttb czyli miedź do mieszkania (no to niezły światłowód) okej błąd w systemie pokazało mi że nie ma możliwości podłączenia takiego internetu jak sprawdzałem za drugim razem. Ale się przeprowadziłem i na klatce jest światłowód i co? No i znów mi miedź poprowadził. Dlatego też umowa się kończyła i powiedziałem dziękuję bardzo.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~13mma / 2023-11-30 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat i niekompetencja , szkoda czasu i nerwów na tą firmę.
    Wadybrak kontaktu z kurierem,
    dostawy o 12PM
  • ~99usa / 2023-11-29 21:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza firma w Warszawie. Pakiet teoretycznie oferuje pobieranie do 500mb/s i wysyłanie 30mb/s, w rzeczywistości jest 100mb/s pobierania i 0,19mb/s przesyłania. Strony ładują się po 3 minuty. Płacisz za szybki internet dostajesz jego brak.
    ZaletyBrak
    WadyRzekome zakłócenia w okolicy 24/7(to odpowiada konsultant) które trwają od 4 miesięcy i termin naprawy jest cały czas przekładany
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mk / 2023-11-29 20:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Żałosna firma, awaria internetu - technik może przyjść za... tydzień!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysiek / 2023-11-28 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna. Brak łatwego dostępu do formularzy, cenników itd. Absolutnie niepolecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Izabela / 2023-11-28 16:09
    Ocena: 1.75 / 5
    od 22.11 nie działa internet, miał dzisiaj przyjechać technik, nie przyjechał; ma infolinii kłamią, że miał wypadek bądź, żem jest chory - 2 osoby podały 2 różne wersje; chamskie dzieci posadzili do kontaktu z klientami, sprawdzam właśnie oferty konkurencji; 5 numerów, 1 net wifi, 2 internety kablowe, 1 telewizję mam do przeniesienia - ktoś cos poleca?
    Zaletyżadne, po prostu bywa dostępna ich usługa, chyba, ze jej nie ma, ale to problem klientów nie firmy
    Wadyzawiesza się w weekendy internet, teraz od tygodnia wogóle nie działa a firma ma to w nosie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Amen / 2023-11-28 02:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Co dziennie jest buferowanie a teraz jak ogladalam film po powrocie z pracy hj pokazuje sie problem cs9004 i jest napisane ze modem zosyal odlaczony na kilka dni sprawdz czy kable sa prawidlowo podlaczone lub sprobuj ponownie uruchomic modem ,ja nic nie tykam tak jak podlaczyl technik,jak upc weszlo z play do km.. nic nie dziala prawidlowo
    WadyPo 12 w nocy wylaczacie sygnal i nad ranem i po poludniu buferowane od 2 tyg
    MiejscowośćKatowice
  • ~nick / 2023-11-27 10:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Technik nie przyjechał, zamknął zlecenie i nic mu nie zrobisz. Na infolinii nie mogą go cofnąć, bo to zautomatyzowany proces. Czekam 5dni bez neta, bo zepsuł się router.
    ZaletyPóki działa jest ok
    WadyObsługa klienta, instalatorzy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gowno / 2023-11-27 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Walić UPC wydupia ciagle urbfifnrirjriej4vrjdisbehrhrhrufjdndjdbrvrj4noqxlbwckcr le ndo nd kndk ndo ndpn eoxeons ob dkbd k sk s k
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4333
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3473
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2540
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2218
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2046
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4259
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3801
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2842
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2477
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1978
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1192