Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3461 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Keynes / 2023-11-03 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odcinają od internetu Zmieniają modem nie informując o tym klienta. Brak internetu o 4 godzin. Infolinia to jakaś porażka, brak osób odpowiedzialnych. Pilna naprawa błędów zrobionych przez UCC trwa już 2 godziny
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patryk / 2023-11-03 09:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Żadne plusy a infolinia to kaDy mówi coś innego na niczym się nie znaja
  • ~Julia / 2023-10-31 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam 3 lata u UPC. Nie miałam zastrzeżeń. I zadzwonił pan bo łączenie z Play i będzie super. Przyszedł pan na instalację. Sprzęt zepsuty nie działa. To poprosiłam o podłączenie starego sprzętu. Sygnału brak bo nie jestem już klientem UPC. Nie jestem też klientem Play bo nie poszedł sygnał. Jestem bez internetu bez tv. Cały dzień dzwonię na infolinię. Przełączają z działu do działu. Ludzie bez kompetencji. Każdy mówi co innego. Mam dość.
  • ~Obserwator / 2023-10-31 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem ,przerwy jak dziś 2 godz. Słowa przepraszamy ale jak zalegasz 1zl to już komornik wpada i resztę znacie..
    ZaletyZero
    WadyTotalne
    MiejscowośćGdynia
  • ~Upc i T-mobile ten sam syf / 2023-10-31 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez dwa miesiącie śmigało bez zarzutów, w 3 miesiącu co 2 dni wypierdialają neta na dobre 2h, dobrze że umowa na czas nieokreślony, w przyszłym miesiącu smigam rozwiącać ;)
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe zrywanie łącza
  • ~Aneta / 2023-10-30 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Zamowiłam telewizję i miała mi zostać wysłana karta do telewizora. Miała być u mnie 6 dni temu, ale nigdy nie została wysłana bo coś tam przeoczyli.
    Dzwonię już od tygodnia na infolinie - "pomoc" przeważnie polega na wielokrotnym przekierowaniu mnie do "innego działu", albo zapewnianiu że wszystko jest w porządku. Dziś nareście coś tam odchaczyli, ale teraz będę musiała poczekać jeszcze 2 tygodni, bo wyjeżdżam. Razem zatem otrzymam kartę 3 tygodnie później. Extra.

    Obsługa na infolinii arogancka - "to co ja mam zrobić" itd? Faktycznie co? Na pewno nie przeprosić i naprawić błąd swojej firmy.
    WadyBrak dostawy; brak pomocy; arogacka obsługa na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2023-10-29 16:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeden wielki dramat, myślałem że winna jest moja karta sieciowa, ale po zmianie komputera nic się nie zmieniło. KATASTROFA!!!!!!
  • ~robert / 2023-10-29 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest skandal, prosze Was, nigdy nie podpisujcie z nimi umowy. nie da sie zerwac umowy. nie działa formularz kontaktowy z zerwaniem, na stronie jest napisane, ze mozna zerwac telefonicznie, po czym konsultant zaprzecza, w salonie twierdza ze sa niepodlaczeni do systemu, listownie sie wypieraja. sprawa skeirowana do sadu, to skandal ktory zostanie opisany w gazetach. przestrzegam przed tymi oszustami!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolona / 2023-10-28 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedna z najgorszych firm. Mam z nią podpisana umowę od 3 lat i wymienia mi 5 urządzenie. Infolinia zero profesjonalizmu. Siedzą i dostają pieniądze za kompletny brak pomocy. Niekompetentny pracownik powiedział mi że jak nie ma internetu w domu z ich urządzenia to mam sobie hotspot w telefonie załączyć. Nie płacę ponad 160 złotych za ich usługi żeby korzystać z internetu w telefonie aby na wykładzie zdalnym uczestniczyć. Nie polecam nikomu tej firmy. TOTALNIE NIE RADZĄ SOBIE Z AWARIAMI.
    WadyCzęste awarie. Zero porozumienia z konsultantem. Mia na infolinii.
    MiejscowośćKatowice
  • ~odpad / 2023-10-28 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje oszukuja klientow jak moga. Niepodpisuj umowy z tymi zlodziejami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Inia / 2023-10-27 22:13
    Ocena: 3.75 / 5
    Od kiedy Play przejęło UPC z netem są problemy. Zaczyna mnie to irytować. Czas i pora zmienić dostawcę usług.
    ZaletyTv działa puki co
    WadyInternet już od dwóch godzin nie działa mimo resetu twardego.
    MiejscowośćOtwock
  • ~Pawel / 2023-10-27 20:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Do czasu przejecia przez plyay bylo ok, teraz wkurzajaca infolinia z botem i arogancka obsluga
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-10-27 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu ,nie ma komu zgłosić awarii ,konsultanc i nie mają żadnych kompetencji .Porazka !Technicy kłamią że sa w budynku !Nie widzą problemu ,mam pakiet 12-godzinny w razie problemu ,awarii za który oczywiście płacę!96 godzin tyle każą czekać na naprawę .Żart!
    Brak profesjonalizmu ,w dzisiejszych czasach tak traktować klientów.Odbiorca UPC jest tylko po to żeby płacić rachunki!!!
    ZaletyLenistwo ,brak wspołpracy ,-nie posiadaja zalet
    WadyKłamstwo ,brak kompetencji ,brak profesjonalizmu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2023-10-27 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to porażka ,brak internetu ,usługa zgłoszona 24 godziny temu brak rekcji.Technik nie pojawił się w obiekcie ,wysłał wiadomośc iz sie spóżni ,następny juz jedzie ,po czym wizyta odwołana. Na infolini usłyszałem iż nie zastał domowników .SKANDAL.Przez cały dzień nie są w stanie przysłać technika.Na infolini kłamią iż za chwilę będzie ,po czym przychodzi odwołanie wizyty.Firma nie dorosła żeby pracować z klientami.
    ZaletyBrak
    WadyKlamstwo i oszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kochamorange / 2023-10-26 14:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Odkąd upc to play mój internet praktycznie nie działa, jakość usług jest dramatyczna. Jedyny plus to rozmowa z przemiłym konsultantem Marcinem Kulej który za wszelka cenę chciał mi pomóc, był profesjonalny i wykfalifikowyany
    ZaletyKonsultant Marcin Kulej
    WadyPrzejście do play
    MiejscowośćRadom
  • ~Mochal / 2023-10-26 00:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Codziennie od 23 do 1 nie da się nic zrobić pograć lagi w grach tak jest codziennie nie to ze 1-2 dni z rzędu masakra
  • ~Jestembogiem / 2023-10-25 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta, chodzi o zamówienie sprzedażowe składane dzisiaj. Szybka i konkretna rozmowa z panem Albertem Piechaczkiem którego serdecznie polecam, jest uprzejmy, konkretny i profesjonalny
    ZaletyObsługa Klienta
    WadyPrzejście do play
    MiejscowośćWadowice
  • ~atrej51 / 2023-10-25 20:09
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to teraz PLAY i zaczęło się. Brak internetu i telewizji przez z dekodera APOLLO. Awaria wywołana zakłóceniami, ale z jakiej przyczyny??? Umówiona wizyta technika. Internet i TV działają, ale tylko 40 Mb/s i buforuje, a płacę za 750 Mb/s. W panelu konfiguracyjnym COMPAL informacja na czerwono: DEGRADACJA USŁUGI TYLKO DS. Infolinia, dzwonię, oczywiście najpierw gaduła...Jest połączenie z konsultantem, reset routera i...to samo. Jeszcze raz z konsultantem i informacja: mamy zakłócenia w Pana rejonie, potrwają jeszcze 6 dni, teraz "twardy" reset. Proszę poczekać 20 minut. Czekam. Sprawdzam do 20 minutach, to samo. Szkoda, ale to chyba ostatnia umowa. Może UPC wykupi PLAY, to wtedy się zastanowię. Klient upadły...Pozdrawiam.
    MiejscowośćRadom
  • ~Kasia / 2023-10-24 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC i PLAY to jakaś porażka!!! Odkąd się połączyli CODZIENNIE mamy problem z Internetem. Mieszamy w centrum dużego miasta, a internet chodzi gorzej niż na wsi. Obraz nie nadąża za obrazem. Nikt z tym nie jest w stanie nic zrobić, bo gwarantują internet tylko po kablu!! Zanim przeszli do PLAY nie było żadnego problemu, teraz to jakaś tragedia. Na infolini przerzucają mnie jak kotleta, technicy nie przychodzą, odbijam się od ściany. Jedyne rozwiązanie to rozwiązanie umowy. PORAŻKA, nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE UPC i PLAY to jedna wielka wada.
    Miejscowośćzachodniopomorskie
  • ~Aleksandra / 2023-10-23 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu .W czwartek dostałam smsa ze jest problem techniczny i wyłączają mi Upc i internet mam się skontaktować z działem technicznym gdzie nie była wina po mojej stronie ich awarii która po skontaktowaniu się pani przypisała mi gdzie telewizja i internet nie był w tym dniu używany ponieważ byłam w pracy po konsultacji z działem technicznym wyznaczono termin na usunięcie usterki nikt na umówiony termin się nie zjawił dzień wolny wzięłty w pracy poszedł na marne po konsultacji na infolini pani powiedziała ze niewie czemu nie przyszedł ich technik i nie potrafi się z bim skontaktować ani mi w żaden sposób pomoc śmiech na sali kazała czekać do wieczora dzwoniąc wieczorem na infolini kolejna pani mówi ze technik był ale mnie nie bylo kolejne kłamstwo i stwierdziła ze trzeba umówić kolejna wizytę kolejna wizyta wyznaczona na jutro ciekawe czy ktoś łaskawie sie zjawi jeśli jutro zrobią kolejny numer zgłaszam sprawę do wydziału konsumenta i nie omieszkam walczyć o odszkodowanie
    Zalety
    MiejscowośćOpole
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4263
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3461
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2434
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1941
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179