Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 2157 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.74
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    2.13
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-04-03 15:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Przez 2 lata trwania umowy względnie okey. Internet może 2-3 razy dał ciała, TV ok. Okres zobowiązania się skończył dobrałem sim z telefonem i zaczeła się tragedia. Telefon zaginą i nikt nie powiedział co się z nim stało, a raty przychodziły. Grube godziny na infolini i zero konkretów , a co dopiero "przepraszam". Po prawie dwóch miesiąca dopiero dostałem telefon. Przeniesienie nr tragedia, tydzień byłem bez swojego nr. Zdecydowałem zrezygnować z TV i znowu tragedia, oferty na przedłużenie internetu nie mogą przedstawić. Wypowiedzieć i czekać aż zadzwonią... a jak zadzwonili to jakaś pinda zaczeła straszyć karami umownymi (okres zobowązania był zakończony) i pokazywać co ona nie jest. Właśnie spakowałem im wszystkie sprzęty i będę odsyłać. Kazali sobie odesłać nawet używaną kartę sim. Pierwszy raz się z czym takim spotkałem. Paranoja... Infolinia do bani, nikt nic nie wie i odsyłanie z działu do działu. Nie polecam.
    ZaletyPuki działa jest okey, gorzej jak trzeba coś z nimi załatwić.
    WadyObsługa niby pięknie ładnie, ale jak jest problem to potrafią tylko przełączać między działami. Zawsze wina nie leży po ich stronie...
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Tomasz / 2021-03-31 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, awarie ostatnio usuwai 3 tygodnie (słownie :trzy) Obsługa klienta i serwis techniczny kpią sobie z klienta. Rekopensata za brak usług przez 21 dni to 5 zł i 60 gr. Od wczoraj znowu nic ie działa i obsługa klienta jak zwykle ma wszystko w d#pie! Dramat!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Carlito / 2021-03-30 10:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Parametry - internet 300Mb/s a przez rj-45 jest to 80-150.
    obsługa klienta: podczas 8 dniowej awarii codziennie oszukiwanie wszystkich klientów, że "jutro będzie naprawione". Brak też zgody na rozwiązanie umowy z tego powodu.
    Niezawodność: awaria raz na tydzień to standard, ale tygodniowa awaria przebiła wszystko
    MiejscowośćJózefosław
  • ~Adam / 2021-03-29 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zamówiony w UPC 19.03 z terminem montażu 29.03 w godz. 19-21. W dniu 29.03 dostałem sms, że montażysta będzie z opóźnieniem. Niestety ok 21 montażysta zadzwonił, że nie dojedzie bo się nie wyrobił. Wszystko ustawiłem, żeby dotrzeć i podpisać umowę, którą miał mieć montażysta. Koszty dojazdu, czas stracony itd. Nawet nie chce mi się pisać dalej. Porażka
    Wadystrata czasu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adrian / 2021-03-26 09:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Zrywa internet srednio 4/5 razy dziennie. wiecej nie mam do dodania.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dorota / 2021-03-25 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,ciągle coś nie działa,na technika czeka się kilka dni,na infolinię się dodzwonić też problem,nie polecam!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~anonim / 2021-03-25 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jak z Mc'Donalda. Cały czas jakieś "awarie".
    ZaletyŻadne
    WadyNo mówię, internet jak z maka, nie da się grać w gry, wejść na lekcje itp.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nick / 2021-03-25 05:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet wogóle nie działa a kasę trzeba płacić za usługi. Porażka. Technik zagłada co drugi dzień i nie naprawia błędów.
    Dziwi mnie tylko to ze przy tak zaawansowanych technologiach (a twierdzą ze taką mają) nie można korzystać z internetu. To jest smutne
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćKielce
  • ~Magdalena / 2021-03-24 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam zamówioną instalacje, przyjechał mężczyzna Tomasz K. (Instalator na terenie Katowic). Nie majacy pojecia jak to zainstalowac. Wszedl bez maseczki, nie reagowal na moje prosby. Wszedl w brudnych butach, nie przedstawil sie.
    Noe dosc, ze nie podlaczyl mi UPC to jeszcze wylaczyl tv naziemna, zabral sie i wyszedl.
    Od dwoch dni prosze sie na infolinii UPC o przywrocenie TV naziemnej, bezskutecznie. Dla Nich lazda pora jest nieodpowiednia na skladanie skrag.
    Na chwile obecna mam wszystko odlaczone. Nie polecam, chyba ze macie duzo cierpliwosci. W tej firmie klient sie nie liczy, zajmuje ostatnie miejsce.
    Nawet nie mam jak zlozys skargi czy zazalenia bo nikt nie chce sie zainteresowac sprawa.
    Uwazajcie na ta firme, totalne dno!!!!!
    WadyTa firma jest jedna wielka wadą!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ewa / 2021-03-24 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłam o pomoc techniczną. Wizyta umówiona na 24.03.2021 godz. Od 9-12.czekam i nic. Przez przypadek dowiaduję się że Upc odwołało wizytę bo u nich wszystko działa. Ale u mnie nie działa. Nawet mnie nie poinformowano.Klienta lekceważą. A dodzwonić się też nie można. Będę rozwiązywać umowę. Firma beznadziejna. Nie polecam.
    MiejscowośćTychy
  • ~Adam / 2021-03-21 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie jak się da -miało być tanio ale to tylko podpucha bo po kilku miesiącach zamist 60 zł zaczęli liczyć po 90 bo promocja się skończyła .awaria -brak pomocy od tygodnia ..infolinia zbywa prośby każe czekać ..czekam końca umowy ..
    ZaletyObiecanki przy podpisywaniu umowy
    WadyCałokształt w/w
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Kamil / 2021-03-21 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie odradzam. Internet cały czas się zacina a problemy techiczne z internetem są bardzo często. Na początku internet działa lepiej niż potem.
    Zalety
    Wady
    MiejscowośćKraków
  • ~a.3201 / 2021-03-19 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo utrudniony kontakt, ciągłe przekazywanie rozmowy do innego operatora. Instalacja kolejny raz nie doszła do skutku z niewiadomych przyczyn. Dzień wcześniej została potwierdzona instalacja, a w dniu kolejnym „technik” się nie stawia. Żadnego odzewu ze strony upc i technika. Nikt nie został poinformowany o odrzuceniu instalacji. Bardzo niekompetentni ludzie. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
  • ~Blix / 2021-03-18 22:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Problem zglaszany maja glęboko w d klijenta serwisant mial przyjechac w srode cisza ani be ani me nikt nie zadzwonil ze nie przyjedzie nikt nie przeprosil .. dodzwonic sie tam jest praktycznie nie mozliwe wiec rezugnuje z waszej drozyzny przechodze na tanszy i szybszy orange swiatlowod a was mam gleboko w d
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jak leci
    MiejscowośćKrakow
  • ~buldyn rasowy / 2021-03-18 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Usługa na najwyższym poziomie.
    Po zaopiniowaniu, otrzymałem następujące info:
    "Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem".
    Ale ja nie mam nic więcej do dodania. No może Pozdrowienia dla Dzielnej Załogi UPC.
    ZaletySame zalety
    WadyBrak
    MiejscowośćKraków
  • ~Drizztt / 2021-03-16 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usługi dobra, obsługa klienta beznadziejna. Czat praktycznie nie działa, czas oczekiwania przez telefon codziennie praktycznie ponad 20min. ocena 1 właśnie ze względu na brak szanowania czasu klientów.
    Zaletydobra telewizja i internet
    Wadyu konkurencji tak samo dobra oferta i dużo łatwiejszy kontakt
  • ~Leonidas / 2021-03-16 10:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamówiłem u nich dodatkową usługę przez internet, to znaczy wypełniłem wniosek i dostałem e-maila zwrotnego z informacją o zmianie usług i zawarciu umowy. Mijają dwa tygodnie i cisza. Przesyłki nie ma (miała być samodzielna instalacja). Dzwonię na infolinię, dopytuję co jest grane. Kobieta tłumaczy, że wystąpił jakiś błąd systemu i umawia mi serwisanta. Cena co miesiąc 3x większa niż miała być pierwotnie. Dopytuję o moją usługę, która miała być bez serwisanta. Ona nie może mi pomóc, bo tej oferty nie obsługuje. Przełącza mnie do innej kobiety, która wciska mi droższą ofertę. Po moim stanowczym sprzeciwie, oznajmia mi, że tej umowy, którą zawarłem z nimi przez internet, cytat: "NIE MA". Wyparowała, zostały tylko maile na mojej skrzynce z informacją, że jest, że moje usługi uległy zmianie, z regulaminem promocji (który spełniam) i innymi 6 załącznikami. Po prostu mnie OKŁAMAŁA. Napisałem reklamację, czekam bez odzewu 2 tygodnie. Mają 30 dni na ustosunkowanie się. Jeśli powielą kłamstwo, to napiszę do UOKiK. To jest cyrk, a nie porządna firma.
    ZaletySporadycznie zrywa połączenia neta i tv po kablu.

    Sami wymienili modem na nowszy przy wizycie serwisanta w innej sprawie.
    WadyCompal Connect Box i wcześniejszy modem mają bardzo słabe WiFi. W drugim pokoju ciągle zrywa połączenie. Niezależnie czy na 2,4GHz czy 5GHz.

    Dla stałych klientów brak atrakcyjnych ofert. Nowi klienci mają lepsze warunki.

    Infolinia, której pracownicy kłamią.

    NAJWAŻNIEJSZE - zlikwidowali kontakt mailowy. Pozostaje infolinia, lub połączsnie telefoniczne "na gębę". By udowodnić ich kłamstwo, trzeba nagrywać połączenie.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~mikrobi / 2021-03-16 00:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Dno i wodorosty...
    Poniżej cytat z wypowiedzenia usług

    "Ponieważ nie szanujecie Państwo firm i klientów, a wyłączenie bez przyjęcia dokumentów opłaty jest celowym działaniem na szkodę kontrahenta, rezygnuję w dniu dzisiejszym z Państwa usług. Partnerstwo z firmą która celowo działa na szkodę klienta (wyłączając biuro) jest logicznie szkodliwe i jako takie nie może mieć miejsca. Podejście na Państwa Infolinii nie pozwala nawet na przesłanie dokumentów weryfikujacych płatność, a co dopiero dalej kontynuować znajomość biznesową z UPC."
    Miałem wyłączoną usługę i chciałem wysłać potwierdzenie bankowe przelewu..... UPC takiego nie honoruje... Oczywiście opinię opieram na opinii specjalisty z infolinii UPC

    Piszę ku ostrzeżeniu, nierzetelny partner biznesowy, działa bez zasad i szacunku do zawartej umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bartek White / 2021-03-14 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet z UPC to największy żart. Korzystanie i próba zrobienia czegokolwiek przez łącze WIFI to jak walka z wiatrakami. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów
    WadyCena, Obsługa klienta, Działanie internetu
    MiejscowośćChorzów
  • ~Kompot / 2021-03-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z telefonu przy jednej kresce zasiegu dziala mi lepiej niz ten z routera upc
    Nie polecam nikomu brac internetu z tej firmy kazdego dnia przynajmniej 3 razy router lapie zawieche i wywala 4000 pingu
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2633
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2464
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2366
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2157
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.68, ilość opinii: 1735
Play Online
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1652
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1623
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1572
Plus
Ocena: 1.52, ilość opinii: 1107
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1101
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1011
mBank
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1004