Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3454 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Armin / 2023-10-03 18:58
    Ocena: 3.75 / 5
    4 dni temu awaria,teraz kolejna.Naprawa najpierw do 16,a następnie przedłużona do 21.Żenujące.Co ciekawe dzieje się tak od przejęcia przez Play.
    ZaletyJak już jest to działa ok
    WadyZawodność
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Henryk / 2023-10-03 17:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zrywa filmy zdjęcia wgrać po 30 sekundą koszmar chyba zmienię operatora
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Dawid / 2023-10-03 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC, teraz play usługi od nich od 2 lat, pod różnymi adresami. Tak awaryjnego Internetu czy telewizji jeszcze nie miałem. Obługa infolini dramat, jestem przełączany od osoby do osoby, za każdym razem mam podawać swoje dane, bo pracownicy nie potrafią przekazać tego że już zostałem 3 raz zweryfikowany!!!
    Wypowiedziałem umowę, rozstaje się z tą firmą, i nigdy do niej nie wrócę.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWadą jest taka że zdecydowałem się 2 lata temu podpisać z nimi umowę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jo / 2023-10-01 12:00
    Ocena: 1.50 / 5
    roboty miały trwać 1 dzień. zaczęło się wszystko 6 dni wcześniej - tv bez sygnału. na górze nic nie wiedzą. burdel. 2 tyg później... internet od 2 dni 10 zamiast 600. dno
    Zaletyni ma
    Wadytylko
  • ~Yanse / 2023-10-01 09:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Po przejęciu upc przez play drastyczne pogorszenie usług
    ZaletyTV póki co jeszcze działa
    WadyPo przejęciu przez play wszystko
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Ol / 2023-10-01 02:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Często się zawiesza pomimo restartów i licznych napraw
  • ~Wkurzona / 2023-09-30 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    częste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarie
  • ~NERO / 2023-09-29 14:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak to możliwe, że UPC pozbawia klientów dostępu do poczty e-mailowej bez uprzedniego podania ostatecznego terminu zakończenia swojej działalności.
    Informację mailową, że ma to nastąpić w dniu 1 września br. UPC, przesłano mi na pocztę Gazeta.pl w dniu 19 września br.
    Próby odzyskania dostępu do poczty i utraconej korespondencji trwają już ponad dwa tygodnie. Każda próba zalogowania się na stronę poczty kończy się pojawieniem załączonego linku LGI-0006 Categories=USER_INPUT Message='Invalid credentials.'exceptionID=1747477345-24407769
    i przekierowaniem na stronę PLAY. Rozmowy telefoniczne z konsultantami też nic nie wnoszą do rozwiązania problemu, kończą się jedynie obietnicami bez pokrycia. Oczywiście zgodnie z zapewnieniami przedstawiciel UPC wykonał
    w krótkim czasie cztery połączenia z moim numerem telefonu, jednak po odebraniu połączenia zamiast głosu osoby dzwoniącej usłyszałam sygnał
    „tzw. zrzucenia abonenta”. Rozumiem – Pracownik UPC wykonał próbę kilkakrotnego połączenia się z klientem, jednak klient nie odebrał – w systemie będzie to odnotowane, ale fakt, że pracownik rozłączył się tuż po odebraniu telefonu przez klienta to już nie. WSZYSTKIEMU WINNY JEST KLIENT.
    PLAY umywa ręce informując, o braku możliwości rozwiązania problemu, kieruje klientów do UPC. Wszyscy mają nas w „dostojności” zarówno UPC, jak i PLAY.
    Zastanawiam się, jak można w tak nonszalancki sposób traktować klientów, dzięki którym przez długie lata UPC utrzymywało się na rynku Polskich Sieci Kablowych. Jak można w taki sposób traktować klientów w stosunku do których rola OPERATORA jest służebna. Bo to pracownicy Operatora są dla klienta, a nie odwrotnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony klient / 2023-09-27 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem zawiedziona usługami internetowymi tej firmy. W ostatnim czasie podczas oglądania filmu na jednej z platform telewizor rozłączył się z routerem dzwoniłam do UPC i niestety 10pracownikow nie było wstanie rozwiązać tego problemu. Sama stwierdziłam że podłącze tv pod router na kablu. W dniu dzisiejszym chciałam podłączyć kamerkę do sieci WiFi wychodził mi błąd bo WiFi nie obsługuje urządzeń 5G pani na infolinii nie potrafiła udzielić nam pomocy, dodatkowo okazało się że inne urządzenia również zostały odłączone od WiFi. Szukając pomocy dopiero w internecie udało mi się SAMEJ rozwiązać problem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy na podstawowe tematy dotyczące pomocy w rozwiązywaniu problemów z siecią internetowa WiFi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anonimowy123 / 2023-09-27 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem zawiedziona. Nigdy ze strony żadnego innego operatora moje problemy nie zostały aż tak zbagatelizowane. Gdy dzwoniłam na infolinię, moje połączenia były naganie odrzucane. Ale to nie jedyne powody mego zawodu, mogę zarzucić operatorowi jeszcze m.in. :
    -bardzo częste awarie internetu, trwające średnio kilka godzin
    -podczas trwających awarii występujący brak telewizji
    Nie zamierzam już przedłużać umowy z tą siecią. Jestem zbulwersowana, nie dość że moje pieniądze zostały zmarnowane to jeszcze mój czas, ponieważ wykorzystałam go na próbie dodzwonienia się na infolinię. Ten stracony czas mogłam wykorzystać na oglądanie mojego ulubionego serialu. Streszczając, nie polecam nikomu tego operatora.
    MiejscowośćGołdap
  • ~Surge / 2023-09-26 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się grać bo zacina
    Nawet kilka nie zrobie bo sie nie da chodzić masakrrrrra
    ZaletyNie ma słaby
    WadySłaby nie działa (Surge dziękuję za uwage)
    MiejscowośćUkład słoneczny, ziemia,Polska
  • ~Surge brawl stars / 2023-09-26 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę grać w moją ulubioną grę, ponieważ ten internet cały czas zacina i przegrywam więc internet daje na 1 gwiazdke
    ZaletyNie ma bambiki
    WadyNie można grać w to co się chce bo internet Nie pozwala a za niego się placi
    MiejscowośćMazowsze
  • ~NN / 2023-09-26 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ekipa monterów wkopując kabel światłowodowy przy posesji przecięła nasz kabel ziemny doprowadzony do bramy elektrycznej. Przy podłączaniu siłowników okazuje się że kabel trzeba wymienić(było to rok później, bo po takim czasie podłączaliśmy brame) i podczas wymiany kabla ziemnego do naszej bramy uszkodzonego przez ich ekipę (co zgłaszałam telefoniczne handlowcowi, który mi przedstawiał umowę a do którego kontakt utraciłam) został przecięty kabel od światłowodu bo był wkopany na 20cm - a powinien być na 1 metr i leżał od razu pod taśmą ostrzegawcza, która powinna być na połowie głębokości światłowodu! Moja 1,5 tygodnia od zgłoszenia do UPC na czacie zakładają konkretne zgłoszenia, nikt nic więcej nie może, nie mają kontaktu do działu właściwego twierdząc że mogą do systemu podłączyć jedynie ponaglenie do sprawy i każą czekać. Infolinia to żart rozmawiasz z robotem, zero możliwości łączenia z konsultantem. Więc obdzwaniam firmę PLAY jakieś nr z ulotek, oni się tym nie zajmują bo to nie ich rejon, są z innego końca polski, nie wiedzą jak pomoc. Dzwonie do salonu play w mojej miejscowości, tam mi podano numer do centrali play bo współpracują, ale w play pan mówi że przekażę to komuś kto rozwiązuje problemy Upc i koniec połączenia. Brak informacji, brak kontaktu. 1, 5 tygodnia bez informacji zwrotnych, jedynie zgłoszenia, które nie są ruszone, ja docięta od internetu i telewizji.
    Dodam, że na podłączenie światłowodu do sieci przekładali mi termin 4 razy bez informacji, ja straciłam 4 dni urlopu czekając na ekipe, która nie informowała, że nie przyjedzie. Żałuję że już na tamtym etapie nie zrezygnowałam z ich usług. Umowa na dwa lata, zostało mi 11 miesięcy i ani dnia dłużej nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
    ZaletyBrak
    WadySerwis to porażka, brak zainteresowania klientem gdy masz już podpisaną umowę.
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~Zbyszek / 2023-09-26 09:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Czytając tu opinie, obawiałem się czy wziąć światłowód od Play.
    Zaryzykowałem i jest bajka. Wychodzi na to, że większość negatywnych opinii piszą tu ludzie bez podstawowej wiedzy z konfiguracji sprzętu komputerowego, oraz chyba nie rozumieją od czego zależy i jak się rozprzestrzenia zasięg WiFi.

    UWAGA jeśli twój transfer nie przekracza 60Mb/s sprawdź czy jesteś na sieci 5G zamiast 2,4G bo ta jest taka wolna.
    Zdarza się gdy używasz takich samych nazw i haseł dla obu sieci, że obie sieci działają jak 2,4 G czyli wolno. Wejdź w konfigurację routera i wyłącz całkowicie sieć 2,4G zostawiając tylko 5G.
    Pamiętaj sieć 5G ma trochę mniejszy zasięg niż 2,4G a jej transfer spada wraz z zasięgiem. Zawsze można zastosować wzmocnienie sygnały przez jakiś Access Point
    Pozdrawiam
    ZaletyNarazie wszystko
    WadyDrobne problemy z routerem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Darek / 2023-09-25 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem usługę 300Mb/s z nowym routerem i jest tragedia. Zrywa łącza jest wolny (61Mb/s) a obsługa kiepska. Wcześniej miałem router w Horizon i było dużo lepiej.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćOpole
  • ~Dawid / 2023-09-23 22:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeżeli chodzi o niezawodność, to stoi na najniższym możliwym poziomie. W centrum Krakowa po światłowodzie mam dużo gorszy internet niż moja dziewczyna na swojej wsi. Awarie non stop, obsługa przeciętna, cena jak za to co oferuje zdecydowanie za wysoka.
    ZaletyBrak
    WadyZawodność, awaryjność, cena, stosunek jakości do ceny
    MiejscowośćKraków
  • ~Wkurzona!!! / 2023-09-23 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Odkad upc polaczyl sie z play to non stop problemy z netem!!! Niedopuszczalne tym bardziej ze tak wiele osob pracuje zdalnie!!! Nigdy zadnych problemow nie bylo!!! Nie polecam!!!
    ZaletyPrzed polaczeniem z play bylo super
    WadyPo polaczeniu z play ciagle nie ma neta!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Luiza / 2023-09-23 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, jest gownointernet po połączeniu się z play.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2023-09-22 11:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak działa, to jest spoko - niestety przeważnie nie działa
    ZaletyNic, czego nie ma do zaoferowania konkurencja
    WadyBrak niezawodności dostępności
    MiejscowośćWrocław
  • ~chujeUPC / 2023-09-22 11:07
    Ocena: 2.75 / 5
    W losowych momentach po prostu odcina internet. Podczas pracy przy poważnych projektach jest to dla mnie niedopuszczalne.
    ZaletyNie ma, internet jak od każdego innego dostawcy
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2195
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2024
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4083
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2419
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1917
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179