Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3460 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nik / 2023-09-11 15:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet w dobrej cenie ale niestety dla mnie zupełnie bezużyteczny. Operator korzysta jedynie z protokołu IPv6 co uniemożliwia dołączenie do jakichkolwiek gier wieloosobowych. Są też problemy z ładowaniem aplikacji. Jedynie zwykłe strony internetowe ładują się jak należy.
    Zaletycena
    Wadybrak IPv4
  • ~Greg81 / 2023-09-10 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi miesiąc jestem w upc i tyle problemów że u innego operatora w dwa lata nie miałem. Poprosiłem o multiroom do pokoju córki ale poprzez brak sygnału nie bylem w stanie rozwiązać problem i poprosiłem o montera . Po ustaleniu pierwszej wizyty monter przyjechał po czym bez słowa wyszedł. Po złożeniu skargi wyznaczyli drugi termin. Dostałem sms że już w drodze do mnie a po chwili dostałem sms że u mnie wymagana przewiert na który się niby nie zgadzałem. Szok i niedowierzanie. Oszuści i złodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~tygryz / 2023-09-10 14:15
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem (byłem) klientem UPC ponad 20 lat. Dowiedziałem się właśnie, że moim operatorem obecnie jest Play. Uważam, że przekazanie danych osobowych do strony trzeciej to temat dla prokuratury. Czy Play ma prawo egzekwować umowy, które nie zz nimi były zawierane i pozyskane zostały w sprzeczności RODO. Rozrośnięty jak pleśń Play miał już wpadki z wyciekami danych więc dlaczego olbrzymia baza danych użytkowników UPC zostaje przekazana firmie, która nie ma zgody na użytkowanie tych danych od ich właścicieli. Może władze powinny się tyn zająć a nie dalej karmić nas ustawami których nikt nie bierze poważnie.
    Art 492, na który powołuje się Play mówi o przejęciu majątku a jako klient nie czuję i nigdy nie byłem własnością UPC. UPC w całym zbiorze zgód wiecznie wymaganych, posiadało w moim przypadku tylko te, które zezwalały na ich kontaktowanie się ze mną. Używanie danych w innych przypadkach było zastrzeżone.
    Jeszcze raz zapytam: gdzie ochrona konsumenta. Gdzie przestrzeganie prawa.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Olaf / 2023-09-07 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze, płaciłem za internet ok 60zł, jak łapy położył play dostałem rachunek na 400zł , radzę rezygnować, bo pójdziecie z torbami.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~P / 2023-09-07 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po światłowodzie o potem droga radiową???. Debile a nie instalatorzy. Totalne oszustwo. Transmisja to dno. Obsługa to nie będę odkrywczy, porażka, lekceważenie klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~LV / 2023-09-06 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omg, nie wiem jak tu można dać powyżej 1 gwiazdki... Cały czas brak stabilności internetu, wieczorem prędkość spada do 2-6mbps!!! zamiast 600. Przy próbie kontaktu cały czas to samo, hard reset i tyle, po dodatkowych pytaniach po prostu zamyka się chat.
    ZaletyCena? za brak internetu?
    WadyStabilność, prędkość, pomoc techniczna
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Playerek - klien - Frajerek / 2023-09-04 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak można dać ujemne opinie.
    Ludzie! Jestem frajerem, który podpisał umowę na (tylko) rok.
    W tej firmie nic nie działa. A wsparcie techniczne ogranicza się do resetu routera, ew. jego wymiany (już trzeci raz).
    WON!
    ZaletyŻarcik.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-09-04 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Naliczone bezpodstawnie opłaty mimo, że sprzęt zwrócony w terminie. Sprawa ciągnie się już kilka tygodni i wciąż "rozpatrują" mój wniosek mimo dowodów w postaci potwierdzeń z Inpostu. Na infolinii brak jakichkolwiek informacji. Nie polecam!
    MiejscowośćKraków
  • ~ALICJA / 2023-09-04 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMAR!!!! OD DWÓCH MIESICY NIKT NIE PRZYJECHAŁ PODPIĄĆ MI INTERNETU!!!!!!! PRZEZ ICH OPIESZAŁOŚĆ I OLEWANIE KLIENTA (CODZIENNIE DZWONIĘ NA INFOLINIĘ I SŁYSZĘ "PROSZE CZEKAĆ") JESEM OD 2 MIESIĘCY BEZ TELEWIZJI I INTERNETU!!!! W MIEJSCU PODŁĄCZENIA PROWADZĘ FIRMĘ. PRZEZ UPS MAM DODATKOWE KOSZTY I KŁOPOTY . ODRADZAM CAŁKOWICIE!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOLEWANIE KLIENTA, BRAK KONTAKTU
    MiejscowośćKACZYNA
  • ~UPCtozlodzieje / 2023-09-04 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, nie polecam szczerze wolałbym iść do kafejki internetowej niż korzystać z tego dziadostwa. Na każdym kroku dojom z klienta każdą złotówkę.
    MiejscowośćKraków
  • ~Alex / 2023-09-03 22:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna jakoś internetu. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!¡
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Patryk / 2023-09-02 23:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczerze odradzam. Jeśli macie możliwość wybrania innego dostawcy, bierzcie wszystko tylko nie to. Tutaj każdy problem można rozwiązać, aleee za jedyne dodatkowe 20zl miesięcznie
    ZaletyDziała (opcjonalnie)
    WadyTragiczna obsługa klienta, wi-fi to mit.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Bobek / 2023-09-02 02:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Wywala się w najmniej oczekiwanych momentach. Stabilność tragiczna, raz działa 5/5 raz 1/5.
    WadyBrak stabilności czy ostrzeżeń o modernizacji.
  • ~Prawda / 2023-09-01 19:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Długi termin naprawy liniowej usterki, która występuje co roku taka sama.
    Zgłosiłem usterke miesiac temu i nadal nie naprawiona.
    W dupie mają klienta tylko chcą abym oceniał prace przyjmującego zgłoszenie poprzez wysyłanie spamu w sms.
    Nie polecam tego gówna, marna jakość usług.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyDługi termin naprawy liniowej usterki, która występuje co roku taka sama.
    Kiepskie transfery, zaniżony download
    Pixele zamiast obrazu.
    MiejscowośćGdansk Niedzwiednik
  • ~Betka / 2023-09-01 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna .Terminy napraw odległe .W umówionym terminie technicy odwołują wizyty, albo używają argumentu, ze klienta nie było w domu,zreszta absolutnie niezgodnie z prawda.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWolomin
  • ~majczel / 2023-09-01 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fajnie jakby internet działał smie cie lpki w lolu tracę szma ty
    WadyWszystko ci możliwe
    MiejscowośćKraków
  • ~PK / 2023-08-31 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakiegokolwiek zaangażowania w rozwiązanie problemu, na maile nie odpowiadają, na infolinii mimi nr zgłoszenia nie wiedzą o co chodzi
    Wadykażda możłiwa
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Roman / 2023-08-31 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie
    Zaletyniema, 0
    Wadyspecialisty i konsultanci mają ci w dupoe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2023-08-30 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedawno przedłużyłam z UPC na kolejny okres umowę na telewizję i internet. Zrobiłam to w lipcu telefonicznie i byłam przekonana, że dostanę na podany adres e-mail krótkie potwierdzenie zawarcia tej umowy i z głowy. Tak robią inni operatorzy ale nie UPC.

    Jakże byłam zdziwiona, kiedy w skrzynce pocztowej znalazłam grubą kopertę, która zawierała umowę, składającą się z 27 stron grubych kartek, świetnej jakości! Oczywiście nie mam zamiaru ani czasu tego czytać,liczy się chyba raczej jakość usługi i cena, czyżby zapomnieli o tym?

    Wysyłanie umów pocztą to bezmyślność! Jak można przyczyniać się tak do niszczenia polskich lasów!

    ZaletyNie widzę żadnych zalet wysyłki umów pocztą, poza niszczeniem naturalnego środowiska i kosztami.
    WadyOpisane powyżej: niszczenie naturalnego środowiska
    MiejscowośćSopot
  • ~Anna / 2023-08-30 21:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kiedy połączyli się z Play totalne dno. Jak się dzwoni na infolinię przełączają od osoby do osoby. Moja mama chciała wziąść u nich internet i telewizję jako nowy klient. Instalacja na dwa razy i oczywiście za instalacje 2 razy trzeba zapłacić. Ja osobiście do nich juz nie wrócę,bo kontakt z nimi jest naprawdę slaby.nie potrafili przedstawić nawet żadnej konkretnej oferty. Pan który miał do mnie oddzwonić na drugi dzień nie zrobił tego. Nie powiem bo internet mają super I telewizję również, korzystałam z ich usług 12 lat i bylam zadowolona,natomiast teraz jeżeli chodzi o obsługę jednym słowem masakra.
    ZaletyDobry internet
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle, Kędzierzyńsko-kozielsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179