Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3454 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2023-08-14 14:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf to mało powiedziane
    Trzeci dzień nic nie działa a technik może przyjść za 4 dni
    Porażka to mało powiedziane
    MiejscowośćGdynia
  • ~Tyszanin / 2023-08-13 12:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość usług odkąd UPC zostało wchłonięte przez PLAY mocno spadła. Wcześniej było bez zarzutu. Mam nadzieję, że z czasem się to jakoś unormuje gdy play ostatecznie połączy systemy upc ze swoimi. Boję się jednak, że moje usługi nie będą już działały tak dobrze jak to było wcześniej.
    Dużym plusem jest cena abonamentu. Mam pakiet tv, internet 300 mb/s, telefon stacjonarny minuty do wszystkich max oraz dwie karty sim bez limitu połączeń i sms z internetem 24 GB każda i płacę za to wszystko miesięcznie 98,98zł. Oczywiście numery komórkowe i internet w nich bez zarzutu ale net na kablu koncentrycznym wypada już słabo.
    Zanim doszło do fuzji operatorów net w testach miałem 275 mb/s i ping 9 ms a obecnie to około 100 mb/s przy pingu 21 ms. Do tego dochodzą częste braki internetu, czasami kilka razy w tygodniu po paręnaście minut. Wcześniej brak internetu zdarzał się dosłownie raz na rok a nawet rzadziej.
    ZaletyBardzo niska cena abonamentu
    WadyNiestabilne łącze poniżej parametrów umownych
    MiejscowośćTychy
  • ~Tomaszek / 2023-08-13 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    18 miesięcy temu podpisana została kolejna Nowa Umowa na internet 750Mb/s i tv 4K. Działa bez zarzutu przez 14 dni od podpisania umowy po tym czasie TRAGEDIA niezliczone telefony do obsługi klienta i reklamacje na jakość usługi z tych 750Mb/s jest w porywach 200Mb/s i ciągle buforowanie sygnału tv i nie da się korzystać z sieci upc jednorazowo oglądać tv i przeglądać informacje na urządzeniu mobilnym. Korzystanie z platform steamingowych jest praktycznie niemożliwe. Problem z logowaniem i komunikat o zbyt wolnym łączu. Za 4 miesiące koniec umowy i nigdy więcej. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyZaniżona prędkość od deklarowanej i zasłanianie się klauzulą w umówię o 40% wydajności.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Mikhail / 2023-08-12 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    ani jednego pozytywnego
    Nie wiem jak zerwać z nimi umowę.
    szukał przez dwa miesiące
    w tym czasie naliczyli trzymiesięczną opłatę, choć po miesiącu wyłączyli Internet
    żeby wzięli swoje gówno (router)
    zażądali ode mnie pieniędzy
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Aneta / 2023-08-11 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Tyle lat jestem w upc i jeszcze tak źle nie było!!!!! Co chwile "wywala" internet, uszkodzony dekoder a serwis techniczny niedostępny przez kilka dni.
    ZaletyBrak
    WadyWolny Internet.
    Internet kilka razy dziennie wylogowuje się"
    Uszkodzony dekoder
    Serwis który nie kończy usługi usuwając tylko jedną usterkę, na usuniecie następnej{w tym samym czasie} trzeba czekać 5 dni
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Klient / 2023-08-11 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    To jaki tam jest chaos, balagan i brak sensu jest nie do opisania. Porazka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rybaczek / 2023-08-10 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    1.Internet światłowodowy nie spełnia tych wymogów jakie są zawarte w umowie. Prędkość internetu światłowodowego do 300 Mb/s na starym modemie można było uznać za przyzwoity tak dla prędkości prędkości 600 Mb/s, 750 Mb/s czy 1000 Mb/s nie przekracza 300 Mb/s a to z prostego powodu że połączenie światłowodu z modemem jest kablem antenowym (koncentrycznym) którego przepustowość max jest do 300 Mb/s. Dlatego światłowód powinien być dociągnięty aż do modemu 9lub połączony kablem - skrętką.
    Apel do wszystkich użytkowników internetu w UPC o prędkości od 500 Mb/s do 1000 Mb/s aby sprawdzili tą prędkość na stronie internetowej https://www.speedtest.pl/ i porównać to z prędkością internetu jaką macie w umowie w przypadku zbyt małej prędkości reklamować i żądać zmniejszenia opłaty miesięcznej.
    2.Zarówno moden a szczególnie dekoder telewizyjny zużywają bardzo dużo energii elektrycznej nawet po wyłączeniu. Dekoder często w czasie odbioru wiesza się i trzeba go resetować. Obecnie jest to najgorszy sprzęt do 20 lat od czasu "Astry".
    Zaletybrak
    WadyZawyżone opłaty ponieważ nie otrzymujemy tej usługi jaka zawarta jest w umowie. Ponadto łączenie się na infolinię kosztuje nas dodatkowo nawet wówczas kiedy korzystacie z ich telefonu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kient UPC / 2023-08-10 09:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem UPC od 15 lat. To co się dzieje w ostatnich 5 to jakaś tragedia. Przynajmniej kilka razy w miesiącu awaria = nie masz internetu przez 0,5 dnia albo przez 2
  • ~Pan_Krzesło / 2023-08-09 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam internet jest do niczego max: 50 mb/s TRAGEDIA!! Obsługa Klienta tym bardziej ponieważ jeśli wywali internet to musisz czekać od 6 godzin do nawet 48. Niezawodność jest wg mnie bardzo zła nawet okropna, ciągle nie działa, zbyt wysoki ping (aż nawet udało mi się zdobyć 200000 m/s) i głównie brak większej konfiguracji. Według mnie, Cena za taki internet czy usługę jest nieopłacalna.
    Zaletybrak
    Wadywszystko co wymieniłem
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~woterim / 2023-08-08 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ważne co wpisali w umowie. Ostatnio na światłowodzie w Warszawie sięgnęli dna. Np teraz mam wg speedtest 3,2 mb/s. Tak o co najmniej 2 zera za mało.
    WadyDramatyczna jakość łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mks-ka / 2023-08-08 16:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra... awaria awarię awarią pogania. Router wymieniany już 3 razy. Po ostatnim zgłoszeniu wykłócali się, że nam się wydaje, że wszystko działa sprawnie, a rechnik zasugerował, żebyśmy sobie kabel wymienili (tak, ten w ścianie). Uparliśmy się na wizytę i... kolejna wymiana routera.Co z tego, skoro znowu awaria. Już się nie możemy doczekać końca umowy i spadamy do konkurencji!!!
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, niekompetentni pracownicy
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Jan / 2023-08-07 19:27
    Ocena: 1.25 / 5
    nie ma prawdziwego swiatlowodu nic nie dziala …………………………:
    ZaletyNie ma zalet
    WadyLaguje dekoder I do dupy internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2023-08-07 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat Dramat i jeszcze raz Dramat. 3 razy odwoływana wizyta serwisanta bo mają awarie.
    ZaletyBrak
    WadyZero podejścia do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~cyprian / 2023-08-06 16:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Nadaje się jedynie do oglądania , zbyt szybko się przeciaza
    ZaletyBrak
    WadyInternet mimo obiecywanych przez obsługę popraw działa tak samo, a czasami nawet gorzej, rozłącza sie.
    Reset samego routera zajmuje około 10-15 minut , siec bardzo szybko sie przeciaza.
    Jest to moim zdaniem najgorszy dostawca internetu, nikomu go nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2023-08-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze rok temu wszystko ok. Teraz wszystko do bani . Niby lepszy sprzęt ale tylko na papierze . Ciągle się wiesza ,buforowanie i tak w kółko . Jak zadzwonisz i się dodzwonisz to technika potrafią umówić . Ale co technik zamieni dziadostwo na kolejne dziadostwo i wtyczkę na nowo zarobi . Jak ktoś szanuje swoje nerwy i pieniądze to omijać z daleka UPC
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~PJ / 2023-08-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda.
    Zaletybrak same wady
    WadyWszystko jest do dupy
    MiejscowośćKraków
  • ~Jerzy / 2023-08-03 19:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Od przejęcia przez Play nie ma żadnej obsługi. Reklamacja nie przeczytana przez dwa tygodnie. Internet 300 działą z prędkością 10 do 20 max.
    Zaletyw teorii parametry internetu
    Wady- brak stabilności
    - o wiele niższa prędkość niż opłacona
    - beznadziejny, tani router (poprzedni był ok ale pewnie za drogi dla UPC)
    - brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą (ich "inteligentny" chatbot jest na poziomie rozwielitki)
    - notoryczny błąd: degradacja usług powodująca zanik sieci 5GHZ
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:20
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart.
    ZaletyBRAk
  • ~Anna / 2023-08-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,od 5 dni nie mam internetu i telewizji i cały czas na infolinii jest zabawa wtyczkami, niby reset,po czym mówią że zgłaszają do drugiej centrali i będzie w ciągu kilku godzin i będą się kontaktować. Oczywiście od pięciu dni to samo i jak nie działało tak nie działa. Nie potrafią pomóc klientowi, idę dziś wypowiedzieć umowę i zachęcam wszystkich do tego. Kpina kpina kpina
    MiejscowośćKielce
  • ~Dzm / 2023-07-31 16:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Okropna jakość internetu, okropny router. Ciągłe rozłączenia i dlatego nie można nawiązywać połączeń wideo. Przez pierwszy rok wszystko było w porządku, potem problemy się nasiliły. Odmówili zmiany routera. Wizytę fachowca umówili od 15 do 18. Nie przyjechał i uznał wizytę za zakończoną. Na reklamację lewą dostałem odpowiedź, że nie ma mnie w domu, chociaż byłem w domu od 10 do 19 i czekałem na ich specjalistę. Dostawca jest bardzo niezadowolony, obrzydliwy stosunek do klientów.
    ZaletyCena
    WadyJakość połączenia, jakość routera, rozwiązywanie problemów, obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2195
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2024
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2420
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1918
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179