To są złodzieje i nie polecam okłamują ludzi pobierają pieniądze przez aplikację a później mówią że to nie ich wina i nie zwrócą pieniędzy wifi nie działa jeszcze kierowcy to oszuści nie polecam precz z takim przewoźnikami mają pasażera daleko
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyWady mają takie że oszusci
MiejscowośćPrzeworsk
~pochuj / 2023-08-17 14:19
Ocena: 1.00 / 5
jaki zjeb zostawia na klamce ulotkę żeby pokazać że nikt nie mieszka w danym lokalu
Wadywspółpraca ze czyścicielem mieszkań
~Mykhailo / 2023-08-15 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Na swojej stronie mają cennik usług bezterminowych netia .pl/pl/internet?stacjonarny=bezterminowa, a tutaj jest cennik usług przy zawarciu umowy netia .pl/pl/internet?stacjonarny=oferta-na-24miesiace Ale jak się zerwie z nimi umowę to piszą, że koszt usług internetowych 430,50 zł miesięcznie, a rabat miesięczny, który udzielają przy podpisywaniu umowy 390,50 zł i trzeba dopłacić różnicę w postaci opłaty wyrównawczej. Na stronie nie da się znaleźć cennika za 430,50 zł miesięcznie. Jakość internetu jest fatalna - prędkość 1GB nie jest nawet zbliżona, można podpisać umowę na 1GB, ale prędkość nie przekracza 30 mbit, to jaki jest sens jakiejkolwiek taryfy powyżej minimum.
Zaletynie ma
MiejscowośćZielona Góra
~Tomasz / 2023-08-13 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Ten operator to dno totalne!!! Gdzie jest UOKiK??? Oni nie powinni w ogóle działać na polskim rynku!!! Internet nadaje się co najwyżej do przeglądania maila. Więcej go nie ma niż jest. Płacić rachunki trzeba a na infolinii usłyszeć można jedynie że z ich strony jest wszystko dobrze a tylko ja mam jakiś wadliwy komputer, stary telefon, wadliwy tablet etc. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA BO BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ.
ZaletyBrak jakiejkolwiek
WadyNic nie działa
MiejscowośćTychy
~BrakSłów / 2023-08-09 15:53
Ocena: 1.50 / 5
Kalisz. Ulica Bogumiła i Barbary. Zrezygnowałem z bezprzewodowego internetu T-Mobile na rzecz Netii. Skusiły mnie hasła: światłowód, prędkośc 600mbs i dość atrakcyjna cena (w gratisie tv). W efekcie żałuję i najadłem się sporo nerwów. Internet był instalowany w piątek, dziś (środa) zrezygnowałem ze świadczenia usług. W pierwszy dzień, do wieczora, jeszcze wszystko jako tako działało, prędkość prawie 200 mbs, ale od wieczora spadki do nawet 1,4 mbs! I tak do dziś. Z żoną pracujemy zdalnie, nie dało się korzystac z internetu nawet po wielokrotnym resetowaniu routera. Na infolinii pierwszy tekst: "nie gwarantujemy takiej prędkości po wi-fi" i "proszę podłączyć komputer do kabla". Nie wytrzymałem tej bezczelności i od razu prosiłem o wypowiedzenie umowy. Nie korzystam z internetu od wczoraj. Nie polecam Netii.
Zaletyfachowo wykonana instalacja
Wadywprowadzanie konsumenta w błąd, niekompetentna obsługa klienta na infolinii, niewywiązywanie się z warunków umowy, awarie i duże spadki prędkości internetu
MiejscowośćKalisz
~Jerry / 2023-08-09 01:20
Ocena: 1.00 / 5
Internet i telewizja nie działa. Ko sultanci oszukują klientów - każde zgłoszenie awarii to dla nich preteskt do wciśnięcia nowej oferty, lecz reklamacji nie załatwiają. Najgorsza firma z jaka mieliśmy kiedykolwiek do czynienia. Dno.
ZaletyBrak
WadyWszystko - sprzęt, usługa, obsługa klienta.
MiejscowośćBydgoszcz
~izi / 2023-08-08 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Gówniany internet słabe parametry i czasami wywala na dzień albo 2 dni.
MiejscowośćGarwolin
~Tak / 2023-08-08 01:37
Ocena: 2.00 / 5
Internet na kablu zrywa regularnie. W odstępie siedmiu dni brak sieci dwukrotnie po blisko godzinie. Oczywiście w godzinach kiedy wyłączona infolinia.
~Nowak Helena / 2023-08-03 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed wchodzeniem we wspolprace z ta firma o standardach rodem z PRL.
WadyObsluga klienta,)
MiejscowośćKrakiw
~K / 2023-08-02 14:44
Ocena: 1.25 / 5
Najgorszy dostawca internetu, dziadek płaci za normalny intenret a w nocy pingi skaczą do 800 na Frankfurcie. Predkosc na miedzianym jest niższa niż reklamują i z routerem ciągłe problmy, był dwa razy wymieniany na nowy.
Gdy chciałem zamówić statyczny adres (Bo oczywiscie trzeba za niego zapłacić) to mowią że dopiero zadziała od nowego okresu rozliczeniowego czyli za 2 lata.
W tym roku zaczynam mieszkać na własnym i w życiu nie wybrałbym Netii
MiejscowośćGdańsk
~Teresa / 2023-07-29 20:00
Ocena: 5.00 / 5
Byłam zmuszona zamienić odbiór telewizji z anteny satelitarnej na rzecz telewizji internetowej. Wybrałam Netię. Dostałam cenowo ciekawą ofertę, szybki internet i dwa dekodery 4k. Po testowaniu 3 mięsiecznym odbiór internetu i programów telewizyjnych bez zarzutu. Kontakt telefoniczny z Netią bezproblemowy. Jestem zadowolona z wyboru.
ZaletyOdbiór bez zakłóceń.
WadyNa razie bez wad.
MiejscowośćWrocław
~Patryk / 2023-07-27 18:11
Ocena: 1.75 / 5
Od miesiąca jestem klientem Netia, wcześniej przez 4 lata UPC i zmiana była błędem, 27.07.2023 awaria cały dzień, brak internetu
W UPC zdarzały się awarie Ale nie trwały dłużej niż 3 godziny pprzez cały okres co miałem od nich Internet. Zdecydowanie odradzam....
WadyAwarie trwające dzień
~Dawid / 2023-07-27 13:08
Ocena: 1.75 / 5
Pierwszy raz w Netii i zarazem ostatni. Niestabilny internet, masa zgłoszeń w miesiącu, przy pracy zdalnej nieakceptowalne.
ZaletyCena za pakiet
WadyNiestabilne połączenie, usterki co trzeci dzień.
MiejscowośćKraków
~Co za kiepski internet / 2023-07-26 08:04
Ocena: 1.00 / 5
Z internetu Netii korzystam od lat, bo w zasadzie nie mam większego wyjścia. Ilość otwartych przeze mnie awarii jest olbrzymia. Ciagle utraty pakietów, obniżenia wydajności, opóźnienia na sieci. Pracuje z domu i niestety nie raz najadłam się wstydu na telekonferencjach. W dalszym ciągu nie ma światłowodu tylko miedź, w porywach ściągnie danych koło 5 Mb/s, a wysyłka ponizej 0,5 Mb/s - śmiech na sali. Jakakolwiek awaria ma dwie możliwości - wymienimy ci ruter (w jednym miesiacu było to 3 razy), jakby to coś miało zmienić. Druga to technicy, którzy przyłożą raz miernik i mówią, ze „u nich się zgadza”, mimo, iż wszelkie okablowanie jest Ok, inne punkty które mogą korzystać z wifi są odłączone. Zero jakiejś analityki czy sprawdzenia w czym problem, byle zamknąć interwencje. Dramat. Nie polecam
WadyW ciągu dnia utrata pakietów, opóźnienia, bardzo niska wydajność. Brak konkretnych działań, aby wyeliminować źródło problemu.
~Steend / 2023-07-25 07:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator. Ciągłe kłopoty z odbiorem tv. Nie potrafią naprawić usterki od 1,5 roku. 7Powinni sprzedawać garnki emerytom, bo tak samo oszukują.
Ich celem jest tylko podpisanie umowy z nowym klientem. Potem tylko zabawa w kotka i myszkę. Radzę unikć jak ognia
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyZa dużo by wymieniać
MiejscowośćWarszawa
~Aleksandra / 2023-07-24 09:58
Ocena: 2.25 / 5
Fatalna obsługa klienta, pełno problemów, nie polecam
~hesoyam / 2023-07-18 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, utraty pakietow ktore pokazalem obsludze na polecanych przez nich narzedziach nie sa wedlug nich ich wina, do tego zamykaja zgloszenia bez podania odpowiedzi, problemy z polaczeniem z VPN tez nie sa oczywiscie ich problemem tylko pracodawcy (szkoda ze tylko uzytkownicy netii nie moga sie polaczyc). Ogolnie nigdy nie bedzie ich wina, ich uslugi dzialaja znakomicie. Nie wspomne o pakietach TV ktore rzekomo mozna zrezygnowac po aktywacji. Wpakowalem sie go*wno na dwa lata. Nie polecam i do zobaczenia w sadzie
ZaletyZADNE
WadyUtraty pakietow, spadki predkosci, wprowadzanie w blad, po prostu spieprzony routing ktory "nie jest" ich wina
MiejscowośćGdańsk
~hawks2406 / 2023-07-17 14:23
Ocena: 1.50 / 5
Pakiet M telewizyjny z Disney+ i internetem 1000 gb/s. Internet działa w porządku, z tv - porażka. Chodzi normalnie max 15 minut, potem nagle coś się przełącza - włącza się czarny ekran i ikonka ładowania a następnie obraz śnieży i co chwila mruga, nie działa też dźwięk. Dobrze było tylko przez jeden wieczór gdy normalna dziewczyna z infolinii zresetowała jakieś pasma na łączach, następnego dnia wszystko wróciło do normy. Problem jest prawdopodobnie z dekoderem, bo to samo dzieje się przy oglądaniu filmów na Disney+
I tu lecą największe bęcki, zwłaszcza za obsługę klientka - inna pani z infolinii sugeruje, że problem oczywiście leży po mojej stronie czyli po kablach które były sprawdzane w różnych konfiguracjach, tj. wszystkie możliwe kable we wszystkich wejściach z tv, albo jeszcze lepiej - w telewizorze, niewiele brakowało żeby mi zasugerowała kupno nowego… oczywiście opcje wzmocnienia sygnału które nie wymagałyby zostawienia kabla wijącego się wzdłuż całego mieszkania są płatne, albo najlepsza opcja zaproponowana przez panią - POGODZIĆ SIĘ Z LOSEM I bulić część kasy za coś co nie działa. Brawo Sherlocku!
Firma porażka za takie traktowanie klientów, zwłaszcza że na osiedlu gdzie mieszkam jakoś dziwnym trafem wielu sąsiadów ma dokładnie ten sam problem i to właśnie z telewizją.
ZaletyInternet działa sprawnie i w porządku - przynajmniej na razie
WadyTelewizja do odstrzału, tak samo Disney+ więc problem musi być z dekoderem a nie z waszymi kablami lub telewizorami jak próbuje wam wmówić „pani z infolinii”
MiejscowośćKraków
~Nickt / 2023-07-17 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli sądzicie że gdy pani w dziale sprzedaży Netii mówi Wam, że w danej lokalizacji jest światłowód Netii to na pewno tak jest ("bo tak mamy w systemie") to się mylicie. Netia ma taką procedurę: mówi że jest internet, sprzedaje Wam odpowiedni pakiet (także ten najwyższy transfer): śle umowę z załącznikami, regulaminami etc i to akceptujecie podając swoje dane, dane lokalizacji etc. I wtedy wysyłają technika, który - jak w moim przypadku - może stwierdzić że żadnego światłowodu tam nie ma. Wtedy dzwonicie do nich jeszcze raz i pani potwierdza że widzi notkę technika i faktycznie umowa nie może być zrealizowana. Żadnego przepraszam, jest nam przykro. Po prostu korpo-niunia przy telefonie ma wywalone na to że straciliście czas na wypełnianie papierów, telefony, spotkania z technikami. Zapytałem jej czy nie myśleli by jako firma się przebranżowić i znaleźć sektor w którym by się odnaleźli: nie wiem: sprzedaż woderów czy coś. Gówniana firma. Kierujcie się tam tylko w ostateczności. Jeśli macie opcje alternatywne - nigdy nie wybierajcie tych amatorów.
Zaletyjedyne zalety istnienia tej firmy są takie że daje ludziom prace: nie trzeba organizować robot publicznych ani reaktywować PGRów. Wszystkie bezmózgi mnogą spokojnie aplikować i na pewno znajdzie się dla nich miejsce w dziale sprzedaży i dziale obsługi klienta.
Wadylista kilometrowa, ale podstawowa wada: brak kompetencji do zajmowania się instalacją i dostawą internetu. W innych sektorach na pewno mogłaby ta firma liczyć na lepsze opinie (zwłaszcza w sektorze produkcji i sprzedaży woderów)
MiejscowośćKraków
~Pyziu / 2023-07-10 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego ścierwa nikomu kto ma jeszcze trochę oleju w głowie. Na umowie 100mb/s a w rzeczywistości trudno jest aby w ciągu dnia było więcej niż 1 lub 2mb/s co chwile jakieś problemy lub brak internetu