Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3179 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pawgro14 / 2023-11-28 16:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet ogólnie jak jest to nie można narzekać,problem pojawia sie jak zaczyna być niestabilny... Dzwonisz do nich bo przez 2 tygodnie ciągle zrywa połączenie a oni oczywiście nie widzą jak im nie zgłosisz... Co najlepsze jak już ich po informujesz o problemie to cały dzień jest zrywane połączenie 4 x częściej bo oni przecież naprawiają... Zero przepraszamy,nikogo nie obchodzi czy potrzebujesz połączenia czy nie... Płać. A oni robią co chcą...
  • ~Ziii / 2023-11-20 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny internet o ile w ogóle jest, bo przez 70% czasu go nie ma, a przez 30% jest tak słaby, że nie daje rady z najprostszymi aplikacjami, które wymagają internetu. Tragedia! Obsługa się tylko umie tłumaczyć z milionów błędów i nic więcej.
    Zaletybrak
    WadyCała Netia to wada i nie polecam
  • ~Szopa / 2023-11-09 15:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Pan z neti ładnie wyjaśni wszystko gdy bierzecie internet, oklamie i przy okazji naciągnie na koszta. Brałem sam internet, za darmo z telewizja i 300 Mb światłowodu za 60 zł inaczej by mi się nie opłacało i w ogole pan mówił, ze średnio z pakietami zeby wziąć sam intrnet, wiec się zgodziłem, okazało się ze bez telewizji i za 600 Mb bym płacił 50 zł, a pan nie wspomniał o niczym i teraz płace niepotrzebne większe koszta za słabszy internet i skroconą telewizje
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Prajsnar / 2023-11-07 20:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia ciagle problemy, prędkość jak na rok 2023 słaba, kilka dni po usunieciu awarii powrocila ze z potrójna siłą, teraz nie tylko utraty pakietow do tego i ping wysoki i wywalanie calej "maszyny", smiech na sali.
    MiejscowośćWieliczka
  • ~George / 2023-11-06 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Bardzo żałuję. Same ciągnące się problemy. Każdy z kilku zespołów serwisowych, które przyjeżdżały dla usuwania awarii podawał inną przyczynę. Awaria nie została usunięta przez rok czasu. W końcu, kiedy już mi "ręce opadły" i wyrozumiałość się skończyła, pojawiły się kolejne problemy z rezygnacją. Od zgłoszenia pisemnej (e-mail) oficjalnej rezygnacji, jeszcze przez kolejny rok przychodziły różne zaskakujące, niezrozumiałe powiadomienia i faktury. Infolinia twierdzi - jeśli się dodzwoniłem do kogoś kto chciał mnie wysłuchać w Neti, że nie do końca została rozwiązana ze mną umowa. ???
    ZaletyBrak
    WadyMała sinusoidalna prędkość internetu. Brak obsługi technicznej. Brak możliwości kontaktu dla załatwienia spraw i możliwości rozwiązania umowy.
    MiejscowośćKnurów
  • ~328945351dsf / 2023-11-06 12:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia to bez dwóch zdań najgorszy, i zarazem najbardziej cwaniacki, dostawca internetu w Polsce, posiadany oczywiście przez najgorszego, i najbardziej cwaniackiego, dostawcę czegokolwiek; Cyfrowy Polsat. Jeśli zdecydują się państwo na internet od tego operatora, mogą się państwo spodziewać prędkości rzędu 10mbps przy umowie na światłowód 1gbs. Netia nie wywiąże się z umowy, będzie miała w dupie niemal niefunkcjonalność swojej usługi, i dorzuci od czasu do czasu jeszcze przerwę w dostawach internetu w gratisie.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, niedotrzymywanie warunków umowy ze strony netii, KOSMICZNY ping, ogromna utrata pakietów, beznadziejna obsługa klienta.
    MiejscowośćLublin
  • ~Zawiedziony klient / 2023-11-01 08:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam, same problemy. Umowa do 50 a nawet 1/3 nie mam bo jak technik mi powiedział więcej się nie da bo stare kable. Drugie router jest tak słaby że za ścianą już zasięgu nie mam. 3 to zgłaszam co chwilę awarie, brak zasięgu, spadająca prędkość internetu, tv się zacina. Coś podstawiają, dwa dni podziała i problemy wracają. Jeśli jesteś masochistą podpisz z nimi umowę. Nawet nie pomyślą o jakiejś rekompensacie. Są lepsze i tańsze firmy. Sprawa ląduje w UOKiK i zrywam umowę.
    ZaletyZero
    WadyBeznadziejnie słaby sprzęt, ciągle spadki internetu, zasięg znika za ścianą, drogo, oszukują z umową
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Yam19 / 2023-10-25 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy możliwy usługodawca!
    pracownica przedstawia ofertę i mówi że tylko taka jest mozliwa pod podanym adresem. umowa zawierana 1.10, 13.10 monter był obejrzeć czy jest możliwość podłączenia i twierdził że tak. 17 października napisalam maila zapytanie kiedy bedzie monter, z powodu braku odezwu o 19:11 dzwoniła dopytać co z monterem dostałam informację że będzie 20 października. A 18 pazdziernika dostaje odpowiedz na maila że 17 października umowa została wypowiedziana Bo jednak nie mogą mi zapewnić "oferty która tylko jest dostępna pod moim adresem". Czyli pracownik infolini okłamał mnie podczas rozmowy mówiąc że monter będzie 20.10.
    co ciekawe 25 października a tu brak dokumentu wypowiedzenia umowy ani w formie mailowej ani pisemnej. nie wiem jak to rozumieć czy firma chciała ode mnie dane wyciąganące czy może chce mi naliczyć jakieś koszty za usługi których nawet przez sekundę nie świadczyli? nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Ireneusz / 2023-10-23 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam wszelkie kontakty i zakupy. Regulamin usług i abonamentu to 30 stron małymi literkami i prawniczym językiem. Nie można przez dwa lata obniżyć abonamentu. Kary za wcześniejszą rezygnację to około 2000 zł. Pracownice działu reklamacji bardzo aroganckie. Umowa przez kalkę od nerwowego technika nieczytelna.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotrek / 2023-10-20 23:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Zmiana na ich ruter i brak internetu, każą czekać do 24h bo to normalne. Choć internet jest to nie można z niego korzystać.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Agata / 2023-10-20 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów żeby opisać jak tragiczna to jest firma doprowadzają człowieka do bólu głowy. Niekompetentni dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem jak już się uda obiecują, ze zrobią po czym nic nie robią traktują klienta jak ścierę NIE POLECAM !!
  • ~Azb6667 / 2023-10-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka! Umowa podpisana, ustalam z konsultantem na rozmowie rejestrowanej że monter będzie za 2 dni. Dzień przed przyjściem montera dostaje wypowiedzenie bo jednak nie mogą mi dać takiej prędkości jak obiecali w umowie. Serio? Macie nie kompetentych ludzi skoro wprowadzacie w błąd klientow
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Bartek / 2023-10-17 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Miałem ich internet w Krakowie po przejściu ISTS. Dramat!!! Internet słabej jakości, obsługa klienta żenada- wprowadza w błąd. Przez 3 miesiące nie otrzymałem rachunku z ich winy po czym naliczają sobie odsetki.
    Jak najdalej od tych partaczy!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Jakość usług
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomek / 2023-10-12 10:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Co miesiąc jakaś awaria - raz kilka godzin, raz nawet cały dzień. Zero reakcji, przeposin o rekompensacie nie wspominam. Rozwiązałem umowę i musiałem odesłać modem na swój koszt bo w salonach nie przyjmują - żadnej inny operator tak nie robił...
    Zaletyparametry są całkiem ok, jak działa
    Wadypowyżej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kondiii / 2023-10-11 22:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia nie polecam ciągle zrywa ilość kanałów telewizyjnych niezgiodna z ofertą
    Zaletybrak może cena
    Wadywszysko prędkość obsługa
    MiejscowośćTurka
  • ~Zniesmaczony / 2023-10-09 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet niestabilny od czasów ataków ddos. Pora zmienic providera.
    ZaletyByło ok ale się skończyło
    Wadyinternet niestabilny
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2023-10-09 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam światłowód z neti od 2 tygodni i wystąpiły już 3 awarie
    ZaletyBrak
    Wadyczęste awarie
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Ja / 2023-10-08 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa od poniedziałku do soboty. W niedzielę często się pier.... I trzeba czekać, bo technicy są w kościele. No w końcu niedziela to wolny dzień od pracy.
  • ~marek / 2023-10-07 22:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Obsługa klienta - nie miałem powodów do kontaktu, więc nie mogę ocenić poziomu obsługi, gdyby była potrzebna, w związku z czym, nie oceniam
    Cena- ocena byłaby lepsza, gdyby nie przymus łączenia internetu z tv8*, wystarczy sam internet
    MiejscowośćLublin
  • ~Irena / 2023-10-07 15:10
    Ocena: 2.50 / 5
    OD 6 GODZIN BEZ INTERNETU I TELEWIZJI, 4 RAZY MOJA INTERWENCJA.Odpowiedz,jest weekend,Nie wiadomo czy technicy pracują, naprawa zawieszona do jutra.Nie można się z nimi dogadać. BRAK SŁÓW
    WadySLABA PRĘDKOŚĆ
    MiejscowośćTARNOWSKIE GÓRY
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2195
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2024
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2419
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1915
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179