Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3190 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2024-02-13 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Mamy Netię prawie 3lata i jest wszystko ok działa wszystko na 100% jest sto razy lepsza niż inne np Multimedia czy Wektra itp ale mogę polecić tylko NETIĘ Poprostu jest nie zawodna
    ZaletyDziała bez zarzutu
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Janek / 2024-01-26 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dodać nic ująć bardzo słaby internet i tv nie polecam cały piątkowy wieczór zje...
    MiejscowośćPoznań
  • ~Zbyszek / 2024-01-25 14:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Po konsultacji z przedstawicielem zawarłem umowę na Telewizję i Internet W pakiecie miało być 65zł i 3 miesiące gratis Po pierwszym miesiącu dostałem fakturę do zapłacenia na kwotę 87zł plus opłaty aktywacyjne 80 zł Po interwęcji u przedstawiciela usłyszałem odpowieć ( a co ja mogę proszę dzwonić na infolinię) Więc dzwonię na infolinię i przedstawiam zaistniałą sytuację W odpowiedzi dostałem informację że muszę zapłacić i mogę reklamację a reklamacja może być uznana lub nie Ale i tak muszę zapłacić Więc pytam o co tu chodzi!!! O naciąganie klienta na promocje ?? A potem robią co chcą?? Może ktoś doradzi jak z tego wybrnąć bo czuję się oszukany Bo jak by nie było 87 x 3 =261zł a jeszcze nie wiem ile będe płacić dalej Czuję się oszukany i naciągnięty poprzez wyłudzenie pieniędzy Ze swojej strony odradzam jakiego kolwiek kontaktu z tą firmą Mogę nazwać ją złodziejską
  • ~Piotrek / 2024-01-23 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pół roku od założenia przynajmniej dwa razy w tygodniu brak internetu xd Jeszcze pół biedy gdy dzieje się to w nocy, ale gdy dzieje się tak w środku dnia gdy człowiek ma pracę do wykonania to przestaje być śmieszne.

    Zero kontaktu z obsługą klienta, zero informacji o awarii, totalnie olewają.

    Nie polecam i odradzam podpisywania jakichkolwiek umów z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyTak naprawdę wszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Klaudia / 2024-01-17 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej!Podpisałam umowę na początku grudnia (najwyższy pakiet tv). Przed podpisaniu umowy powiedziałam, że zależy mi na czasie. Dostałam informację, że po max tygodniu dostanę sprzęt. Upominałam się o sprzęt po 2, 3 i 4 tygodniach - bezskutecznie. Odstąpiłam od umowy z ich winy. W dniu, gdy dostałam potwierdzenie rozwiązania umowy w związku z usługą telewizji, dostałam również informację, że wysłali dekoder... i to na adres zameldowania (rodziców), a nie ten wskazany w umowie (wynajmuję mieszkanie). Na dodatek kazali mi odesłać sprzęt na własny koszt (pisałam maila, by wysłali swojego kuriera i niech zabierają sprzęt, ale dostałam odpowiedź zwrotną, że nie, bo tak jest w umowie, a jak tego nie zrobię, to jeszcze mam im zapłacić za sprzęt. Żałosne.
    WadyOlewanie klienta, naciąganie na koszty
    MiejscowośćLublin
  • ~Kris / 2024-01-09 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowe mam na 40zl a zadaja 50zl i jeszcze do windykacji mnie podali. Netia to oszuści
    WadyOszukuja
    MiejscowośćKrakow
  • ~Mistrzu / 2023-12-22 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za internet 600 Mb/s, faktycznie jest 8 razy wolniejszy, ok 80Mb/s oraz wysyłania losowo czasem 0.05 do 80 Mbps..

    Co tu dodać.. światłowód

    Netia kłamie
    Wadynetia kłamie, 8 razy wolniejszy niż w umowie.. tak widziałem kruczek ale to nei zmienia faktu takich różnic..
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~feel2x / 2023-12-08 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Obiecali 600 MB, a faktycznie 100 MB. Kłamali przez 2 miesiące, że to naprawią. Niech spłoną w piekle. kłamcy. Nie radzę
    WadySzybkość internetu
    Obsługa klienta:
    MiejscowośćRybnik
  • ~ANONIM / 2023-12-02 08:26
    Ocena: 1.50 / 5
    OBSŁUGA NIE POTRAFI NAPRAWIĆ PROBLEMU KTÓRY WYSTĘPUJE PO STRONIE HOSTA ICH WYTŁUMACZENIEM JEST WADLIWY ROUTER KTÓRY WYMIENILKI JUZ 3 RAZY I DALEJ WYSTĘPUJE PROBLEM TRAGEDIA!!
  • ~5300mg / 2023-11-30 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłam przenieść internet, TV i dwa numery telefonów do Netii. Według zapewnień konsultanta operacja miała odbyć się szybko i bezstresowo, jednak zapewnienia te pozostały w dziale Baśnie i Legendy.

    Motyw baśniowy pojawił się też w trakcie instalacji internetu. Przysłano krasnoludka z mini – drabinką, która nijak pasowała do dwupiętrowej kamienicy. Krasnal sapnął sobie pod nosem, poszkrabał po brzuszku, oblał rumieńcem i oświadczył, że dziś nic nie zrobi, ale powróci tu za tydzień z większą drabiną (taką dla dorosłych). Nie było mi na rękę tygodniowe opóźnienie w dostawie internetu, zaproponowałam więc udzielenie pomocy w postaci zrzucenia go na linach z okna, aby sięgnął do puszki z góry. Krasnal przezornie wolał trzymać się swojego planu, słowa jednak dotrzymał i ze zwycięską miną powrócił tydzień później, dzierżąc zacnych rozmiarów drabinę, która lekko znosiła go z prawej do lewego.

    Po spektakularnym, turbo – dynamicznym montażu wifi, przyszła kolej na przeniesienie numerów telefonów. Myślałby kto, że to prosta sprawa i pewnie tak jest, niestety nie dla Netii. Jeśli będzie prosto, znaczy klient może poczuć się rozczarowany, niedoceniony, wręcz opuszczony, natomiast dzięki częstym połączeniom z Biurem Obsługi Klienta ma okazję socjalizować się, nawiązywać nowe kontakty, trenować cierpliwość, wytrzymałość, siłę spokoju.

    „Bosko, że dzwonisz!” zapewnia aksamitnym głosem w powitalnych słowach automatyczna Netia z BOK. Rozczuliło mnie to, oni naprawdę cieszą się, kiedy do nich dzwonisz i zrobią wszystko, abyś dzwonił jak najczęściej! Nagrywają cię, aktywnie angażują w podążanie za niezliczoną ilością komend i potwierdzeń, zadają mnóstwo identycznych pytań, tak, jakby pytali cię o to pierwszy raz i pewnie dlatego nie updatują w swoim systemie udzielanych odpowiedzi, bo chodzi właśnie o te autentycznie „zaskoczone” reakcje. Prozaiczną z pozoru obsługę klienta, wznoszą na mistyczny poziom boskiego stanu dzwonienia w nieskończoność (i o jeden dzień dłużej).

    Z dumą muszę przyznać, że w ostatnich 44 dniach oczekiwania na aktywowanie mojego „przeniesionego” numeru, nawiązałam całkiem sporo emocjonujących relacji z netiowym sztabem konsultantów, i wiecie co? Oni mają ogromne poczucie humoru! To nie są jacyś tam konsultanci – smutasy, to jest armia zgrywusów. Jak choćby jedna z konsultantek Netii fachowym tonem uparcie wmawiała mi, abym nieaktywną kartę SIM poprzedniego Operatora załadowała sobie do telefonu i dzięki temu będzie co?… (pyk!) AKTYWNA! A kiedy już podzieliła się ze mną swoim geniuszem, szczerze uczciłam to minutą ciszy. Magia magią, ale czy nikt ze szkoleniowców Netii nie poinformował tej kobiety, że nieaktywna, nieobsługiwana karta SIM nie podzwoni?... Biedaczka wierzy w to, co próbuje wmówić klientom.

    Napisałam oficjalną skargę do biura Netii, skontaktowałam się też z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE) w sprawie nierzetelności Operatora. Ponad miesiąc oczekiwania, numer nadal jest nieaktywny, to popchnęło lawinę komplikacji i trudności życia z dnia na dzień. Umówione dostawy, ekipy budowlane, opóźnienia, zwroty, tłumaczenie, odkręcanie, wszystko przez brak możliwości połączenia z numerem, który dawno temu powinien działać. Energia, czas i nerwy. Nikt nie bierze odpowiedzialności za straty, które ponosi klient, nikt nie bierze odpowiedzialności za dostarczanie kiepskiego serwisu, za który o zgrozo żąda zapłaty! W tym właśnie tkwi prawdziwa magia!...
    Zaletypoczucie humoru
    Wadynierzetelność, gnuśność i lenistwo
    MiejscowośćKłodzko
  • ~Pawgro14 / 2023-11-28 16:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet ogólnie jak jest to nie można narzekać,problem pojawia sie jak zaczyna być niestabilny... Dzwonisz do nich bo przez 2 tygodnie ciągle zrywa połączenie a oni oczywiście nie widzą jak im nie zgłosisz... Co najlepsze jak już ich po informujesz o problemie to cały dzień jest zrywane połączenie 4 x częściej bo oni przecież naprawiają... Zero przepraszamy,nikogo nie obchodzi czy potrzebujesz połączenia czy nie... Płać. A oni robią co chcą...
  • ~Ziii / 2023-11-20 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny internet o ile w ogóle jest, bo przez 70% czasu go nie ma, a przez 30% jest tak słaby, że nie daje rady z najprostszymi aplikacjami, które wymagają internetu. Tragedia! Obsługa się tylko umie tłumaczyć z milionów błędów i nic więcej.
    Zaletybrak
    WadyCała Netia to wada i nie polecam
  • ~Szopa / 2023-11-09 15:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Pan z neti ładnie wyjaśni wszystko gdy bierzecie internet, oklamie i przy okazji naciągnie na koszta. Brałem sam internet, za darmo z telewizja i 300 Mb światłowodu za 60 zł inaczej by mi się nie opłacało i w ogole pan mówił, ze średnio z pakietami zeby wziąć sam intrnet, wiec się zgodziłem, okazało się ze bez telewizji i za 600 Mb bym płacił 50 zł, a pan nie wspomniał o niczym i teraz płace niepotrzebne większe koszta za słabszy internet i skroconą telewizje
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Prajsnar / 2023-11-07 20:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia ciagle problemy, prędkość jak na rok 2023 słaba, kilka dni po usunieciu awarii powrocila ze z potrójna siłą, teraz nie tylko utraty pakietow do tego i ping wysoki i wywalanie calej "maszyny", smiech na sali.
    MiejscowośćWieliczka
  • ~George / 2023-11-06 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Bardzo żałuję. Same ciągnące się problemy. Każdy z kilku zespołów serwisowych, które przyjeżdżały dla usuwania awarii podawał inną przyczynę. Awaria nie została usunięta przez rok czasu. W końcu, kiedy już mi "ręce opadły" i wyrozumiałość się skończyła, pojawiły się kolejne problemy z rezygnacją. Od zgłoszenia pisemnej (e-mail) oficjalnej rezygnacji, jeszcze przez kolejny rok przychodziły różne zaskakujące, niezrozumiałe powiadomienia i faktury. Infolinia twierdzi - jeśli się dodzwoniłem do kogoś kto chciał mnie wysłuchać w Neti, że nie do końca została rozwiązana ze mną umowa. ???
    ZaletyBrak
    WadyMała sinusoidalna prędkość internetu. Brak obsługi technicznej. Brak możliwości kontaktu dla załatwienia spraw i możliwości rozwiązania umowy.
    MiejscowośćKnurów
  • ~328945351dsf / 2023-11-06 12:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia to bez dwóch zdań najgorszy, i zarazem najbardziej cwaniacki, dostawca internetu w Polsce, posiadany oczywiście przez najgorszego, i najbardziej cwaniackiego, dostawcę czegokolwiek; Cyfrowy Polsat. Jeśli zdecydują się państwo na internet od tego operatora, mogą się państwo spodziewać prędkości rzędu 10mbps przy umowie na światłowód 1gbs. Netia nie wywiąże się z umowy, będzie miała w dupie niemal niefunkcjonalność swojej usługi, i dorzuci od czasu do czasu jeszcze przerwę w dostawach internetu w gratisie.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, niedotrzymywanie warunków umowy ze strony netii, KOSMICZNY ping, ogromna utrata pakietów, beznadziejna obsługa klienta.
    MiejscowośćLublin
  • ~Zawiedziony klient / 2023-11-01 08:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam, same problemy. Umowa do 50 a nawet 1/3 nie mam bo jak technik mi powiedział więcej się nie da bo stare kable. Drugie router jest tak słaby że za ścianą już zasięgu nie mam. 3 to zgłaszam co chwilę awarie, brak zasięgu, spadająca prędkość internetu, tv się zacina. Coś podstawiają, dwa dni podziała i problemy wracają. Jeśli jesteś masochistą podpisz z nimi umowę. Nawet nie pomyślą o jakiejś rekompensacie. Są lepsze i tańsze firmy. Sprawa ląduje w UOKiK i zrywam umowę.
    ZaletyZero
    WadyBeznadziejnie słaby sprzęt, ciągle spadki internetu, zasięg znika za ścianą, drogo, oszukują z umową
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Yam19 / 2023-10-25 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy możliwy usługodawca!
    pracownica przedstawia ofertę i mówi że tylko taka jest mozliwa pod podanym adresem. umowa zawierana 1.10, 13.10 monter był obejrzeć czy jest możliwość podłączenia i twierdził że tak. 17 października napisalam maila zapytanie kiedy bedzie monter, z powodu braku odezwu o 19:11 dzwoniła dopytać co z monterem dostałam informację że będzie 20 października. A 18 pazdziernika dostaje odpowiedz na maila że 17 października umowa została wypowiedziana Bo jednak nie mogą mi zapewnić "oferty która tylko jest dostępna pod moim adresem". Czyli pracownik infolini okłamał mnie podczas rozmowy mówiąc że monter będzie 20.10.
    co ciekawe 25 października a tu brak dokumentu wypowiedzenia umowy ani w formie mailowej ani pisemnej. nie wiem jak to rozumieć czy firma chciała ode mnie dane wyciąganące czy może chce mi naliczyć jakieś koszty za usługi których nawet przez sekundę nie świadczyli? nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Ireneusz / 2023-10-23 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam wszelkie kontakty i zakupy. Regulamin usług i abonamentu to 30 stron małymi literkami i prawniczym językiem. Nie można przez dwa lata obniżyć abonamentu. Kary za wcześniejszą rezygnację to około 2000 zł. Pracownice działu reklamacji bardzo aroganckie. Umowa przez kalkę od nerwowego technika nieczytelna.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotrek / 2023-10-20 23:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Zmiana na ich ruter i brak internetu, każą czekać do 24h bo to normalne. Choć internet jest to nie można z niego korzystać.
    MiejscowośćBiałystok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2540
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2218
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2048
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2482
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1980
Mobile Vikings
Ocena: 4.61, ilość opinii: 1198