Brak jakichkolwiek informacji o awari 3 dni bez internetu i tv. Żenada
ZaletyBrak
WadyAwarie słaby sygnał
MiejscowośćRybnik
~Sebastian / 2023-09-04 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, obsługa to totalne dno....
Wprowadzają ludzi w błąd że zasięg jest dostępny pod wskazanym adresem, wysyłają sprzęt, umowę.. po czym twierdzą że nie da sie zamontować urządzenia bo nie ma zasięgu, że monterzy byli pod budynkiem i sprawdzili, bo nawet nie było łaska przyjść do mieszkania, później wystawiają fakturę za 2 miesiące które trzeba było zapłacić bo przecież umowa była podpisana i karzą zwrócić sprzęt na swój koszt. No totalne jaja powiem szczerze, pierwszy raz się z takim czymś spotykam ale na prawdę uważajcie na tą firmę, serdecznie odradzam bo tak samo żeby coś załatwić na infolinii , graniczy z cudem, ściągnęli ode mnie należności za które nie powinienem płacić. NIGDY W ZYCIU, ŻADNEJ WSPÓŁPRACY Z NETIĄ.
MiejscowośćKatowice
~Marianek88 / 2023-09-03 18:48
Ocena: 1.50 / 5
Ta firma to jest jakiś nieśmieszny żart.
Bardzo odradzam tego dostawcę
ZaletyCena. I chyba tylko tyle.
WadyBardzo często zrywa się połączenie, nie wywiązują się z umowy nie gwarantują umówionej prędkości. Infolinia to jakiś żart, pomoc techniczna również.
MiejscowośćWrocław
~Aleksander / 2023-09-02 23:09
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo bardzo wolny Internet. Obsługa klienta nie pomocna, wysyłają techników, którzy nic nie zmieniają.
ZaletyBrak
WadyBardzo wolny internet
MiejscowośćWarszawa
~Meccla / 2023-09-02 22:42
Ocena: 1.00 / 5
No Internet nie praca nfjshzghsjwh svvsjsjddj
It's really shit not working
Worst internet
No internet
ZaletyNo internet access
WadyNo internet
MiejscowośćKraków
~Ryszard / 2023-09-02 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator w Polsce. Działa na przestarzałym sprzęcie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski a nie na satysfakcję Klientów. Na połączenie trzeba czekać co najmniej 30 min. wysłuchując durnego komunikatu "prosimy o oczekiwanie". Wiadomo, ze jak konsultant się nie zgłasza to musimy oczekiwać na zgłoszenie. Właściwy był by komunikat "prosimy o cierpliwość"!!!! Po zgłoszeniu się konsultanta usłyszymy od niego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w granicach 48 godz. zostaniemy poinformowani o sposobie rozwiązania problemu. Ja czekam już ponad tydzień na taką informację (chodzi o wyłączanie programu TV po godz. 24,00). Bardzo żałuję, że przeniosłem się do tego operatora. Płacę za "b.szybki" internet, którego nie mam i mieć chyba nie będę. Ludzie jak najdalej od tego operatora.!!!!!!!!!!!!
Acha, jeszcze jedno - zatrudnić jeszcze więcej konsultantów przy takiej ilości zgłoszeń, a czas oczekiwania się skróci!!!!!!!!!!
Pozdrawiam
ZaletyBrak
WadyWszelkie
MiejscowośćLublin
~Forgelek / 2023-09-02 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Totalny syf, ciągle nie ma internetu do obsługi się nie dodzwonisz nie polecam tego dostawcy. Same problemy z nimi...
MiejscowośćKraków
~Klakier / 2023-09-01 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Podłączyłem netię bo zajmuję się programowaniem. Testuję ssytemy operacyjne (głównie Android oraz Linux). Pobieram od około 1 do około 2TB miesięcznie. Dziś pobierałem z Netią obraz BigSur z serwerów Appla.
16,998 GB zajeło - UWAGA!!!! - 30 minut 8 sekund.
Tak, tak, nie ma pomyłki.
Średnia prędkość około 9,433 MB/SEK co daje około 75 Mb/s!
W duuuuuuuuuupy sobie wsadźcie ten pseudo światłowów. Mobilny T-Mobile radiowo szybciej dane pobiera.
Brak mi słów!
A klnę, bo np. jeden testowany ROM do telefonu może mieć nawet 3GB a czasami trzeba pobrać na już wiele odmian i wersji stockowych, wiec net musi pobrać w godzinę nawet i 60GB. Z Netią jest to wykluczone!
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2023-09-01 20:03
Ocena: 1.00 / 5
W Warszawie max. jaki udało mi się wycisnąć z ich pseudo światłowodu to było coś koło 450 Mb/s i to tylko raz. Średnia prędkość gania między 180 a 250. Awarii jest tyle, że się płakać chce. Rozłączają celowo internet nocami, aby ludzie nic nie pobierali. Trzeba wstać, odłączyć modem od prądu, podłączyć i startuje od nowa. Jest na to trik, trzeba zaopatrzyć się w elektroniczny timer z gniazdkiem. Usytawiamy czas aktywnego gniazdka na 58 minut, reset i ponownie 58 minut i tak na całą noc. Wtedy, Netia już internetu nie rozłącza.
A teraz siedzę we Wiedniu. Kupiłem małe M po sprzedaży M3 w Warszawie. Mam też światłowód. Najniższa prędkość jaką wylukałem to było 1.06Gb/s. Cały czas mam przedział od 1,30 do około 1.60. Można? Można, ale nie w kraju urfysynów urffiarzy sssłodzeii pijoków nieuków bruttasów cffaniaczków wysssykiwaczy pedalców.
Polska to dno pod każdym względem, każda technologia wali się aż miło.
Dla przykładu, w A1 (sieć komórkowa) Lte mam cały czas na poziomie około 280 mega a 5G działa około 880-900 mega. A w Warszawfffce w Play miałem Lte do 20-30 mega, buhahahahahahahaahah!
ZaletySUPER ŻE MIESZKAM W AUSTRII BO TUTAJ ŚWIATŁOWODY HULAJĄ OKOŁO 1.50Gb/s
WadyPOLSKA TO KRAJ DNA TECHNOLOGICZNEGO
~Anna / 2023-08-31 15:47
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam. Pierwsza rozmowa telefoniczna z konsultantem była dla mnie wyjątkowo nieprzyjemnym doświadczeniem (a jestem osobą, która dąży do porozumienia; klientka jednej sieci komórkowej od 22 lat). Nie rekompensuje go cena usług i szybkość światłowodu (1 Gb/s), bo i ten nie zapewnił nie zrywania się połączenia. Żałuję przejścia po latach z UPC do tego dostawcy.
WadyObsługa klienta
MiejscowośćGdańsk
~B / 2023-08-31 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Piszę drugą opinie, po ponad miesięcznym czekaniu na samo podłączenie korzystałem przez 3 miesiące w spokoju, jakiś czas temu nagła awaria brak internetu, oczywiście kompletny brak kompetencji pracowników na infolinii sprawił to że została nie trafna diagnoza stwierdzona i padło na router, po dwóch dniach czekania na nowy router okazało się jednak że firma podwykonawcza spartaczyła montaż samego kabla do domu i kabel się przerwał, czas oczekiwania na serwisanta 48h czyli przyjmując realia ten firmy mogę się go spodziewać od tygodnia do dwóch. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyJak jakimś cudem działa to jest w miarę git
Wadymontaż
obłsuga
firmy podwykonawcze
MiejscowośćOstrowiec
~Ma$✓®07 / 2023-08-31 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Firma oszukuje klientów, od 2016 roku płaciłam za telefon stacjonarny którego nigdy nie posiadałam.
MiejscowośćChrzanów
~Piotr / 2023-08-31 10:51
Ocena: 1.00 / 5
W dalszym ciągu oczekuję montera w celu usunięcia usterki. Brak reakcji. Wczoraj zepsuł grzebiąc w przyłączu, dzisiaj się jeszcze nie pojawił. Przyczyną usterki nie jest awaria tylko bezmyślność montera, który podłączając innego klienta odłączył mi neta. Moim zdaniem powinien tu przybiedz w podskokach i naprawić to co zepsuł.
WadyBrak reakcji opeeatora na zgłoszenie
~Piotr / 2023-08-30 20:39
Ocena: 1.50 / 5
Dziadowska obsługa. Oo zgłoszeniu awarii trzeba czekać w nieskończoność. Nie wiem czy opreator wie, że częste przerwy i usterki to nic innego jak niezgodność usługi z umową. Kasy oczywiście nie zwracają a, klienta mają głęboko w d""". Niektórzy pracują przez internet a każda przerwa to narażantna straty. W moim przypadku awaria spowodowana z winy montera, który grzebał w przyłączu i najprawdopodobniej odłączył mi dostęp do neta ale za to sąsiad zyskał dostęp, prawdopodobnie na moim łączu. Ciekawe czy netia zwróci mi kasę za poniesione straty.
WadyCzęste awarie i dziadowska obsługa klienta
MiejscowośćOPOLE
~djsidor / 2023-08-29 10:33
Ocena: 3.50 / 5
Dla tych może trochę mniej doświadczonych. Internet od NETIA wcale nie jest zły, tylko ich urządzenia są do niczego... Możliwości konfiguracji są znikome. Jednak da się z tym poradzić. Po pierwsze router standardowo ma włączone WiFi na obu pasmach 2.4GHz i 5GHz, przez co ich router nie daje rady, a dekoder od TV, ciągle gubi zasięg i się rozłącza mimo że ma bardzo blisko do routera. Inteligentne przełączanie częstotliwości i wykrywanie obciążenia pasma praktycznie nie działa. Jednym ze sposobów jest wyłączenie opcji 2.4Ghz, wtedy router zaczyna żyć i połączenie jest stabilne, natomiast wadą jest to że wtedy urządzania bez 5GHz WiFi po prostu nie mają internetu.
Najlepszym rozwiązaniem jest zakup własnego routera i kontakt z konsultantem NETIA, aby przełączyli router w tryb mostu (Bridge), wtedy wszystko konfigurujemy po swojemu na własnym routerze, jednak sami musimy dbać o bezpieczeństwo (NAT, Firewall itd...), dlatego zalecam konfigurację przez kogoś doświadczonego. Najważniejsze żeby podłączyć odpowiednio routery kablem, ten od Netii na 1 porcie(chyba że konsultant powie że na innym), a w swoim routerze do portu WAN. Nawet taki router z marketu za 150zł będzie lepiej działać niż ten od Netii.
Plusem jest że u niektórych (w tym u znajomego) na wsi, gdzie światłowód jest po słupach, często prędkość wysyłania nie jest ograniczana. U znajomego przy Internecie 600mb, ma wysyłanie na poziomie 500mb.
Zaletycena
Wadysłaby sprzęt
MiejscowośćŚwidnik
~AK / 2023-08-27 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja ever! Ciagle jakieś błędy awarie itd , 2 lata katorgi! Nigdy więcej !
MiejscowośćBiałystok
~Patryk / 2023-08-26 00:51
Ocena: 1.25 / 5
Byłem przez długi czas klientem UPC, dzień w którym zmieniłem na Netia to najgorszy dzień w moim życiu od 2 miesięcy za karę mecze się z ich usługami c awarie brak neta itd w UPC może były 2 na rok tutaj raz na tydzień obecnie 2 dzień z rzędu nie ma, totalnie nie polecam jak masz wybór UPC bierz bez zastanowienia
MiejscowośćKrakow
~Mateusz / 2023-08-25 23:58
Ocena: 1.00 / 5
Slaby internet, raz w miesiacu występuje jakaś awaria, którą naprawiają conajmniej 4-5 dni, nie polecam, nie traktują klienta poważnie
MiejscowośćRawa mazowiecka
~Maciek / 2023-08-25 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Od góry do dołu beznadzieja. Żenada. Zero kontaktu, zero pomocy jak coś nie działa a awarie są cały czas.
~Undercover / 2023-08-25 00:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie będę się rozwodzić. Walczę z nimi od dawna. Strata pieniędzy, czasu i nerw!!! Przestrzegam!!!