Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3047 opinii

2.04 / 5

  • Niezawodność
    1.93
  • Obsługa klienta
    1.86
  • Cena
    2.36
  • Parametry
    2.07
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Takiktoś / 2023-01-03 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś porażka , mieszkam w Łańcucie i internet który był na kablu 20 lat temu lepiej chodził niż to . Obsługa klienta beznadziejna dosłownie jak za kare . Nie polecam nikomu .
    ZaletyŻADNYCH ZALET!!!!!!
    WadyIstnienie firmy Netia
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Sylwek / 2023-01-01 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet do dupy mieszkam na lubickej w Toruniu a internet chodzi piechota 2 urządzenia połączone WiFi i juz nie daje rady nie polecam
    MiejscowośćToruń
  • ~peciak / 2022-12-26 03:06
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam ściek brak tv na świeta nie miałem chcialem ogladnac kevina
    Zaletynie ma
    Wadysa
    MiejscowośćBochnia
  • ~Mariusz / 2022-12-15 10:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Naprawdę polecam wszystkim super internet.
    Muzyka gry online nic nie zacina.
    Filmy
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Jacek / 2022-12-09 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Strasznie natrętny, uciążliwy marketing, który zamiast zachęcać to spowodował, że nigdy z nimi umowy nie podpiszę. Przez 2 lata mieszkania w nowej lokalizacji wyrzuciłem dosłownie chyba ze sto ulotek. A przed chwilą po trzeci do moich drzwi zapukały osoby chcące mnie osobiście do Netii przekonać. Na co to wszystko, skoro konkurencja i tak ma lepsze ceny, a odwiedzający mnie Panowie sami to przyznają i idą do kolejnych drzwi.
    WadyUCIĄŻLIWY, MĘCZĄCY MARKETING
    MiejscowośćPoznań
  • ~k.r.k. / 2022-12-07 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy Netia. Oczywiście gdy dzwonią z ofertą to są super uprzejmi a jak pojawiają się problemy to nie chcą rozmawiać z klientem, nic się nie można dowiedzieć bo konsultantki na każde pytanie o moją ofertę odpowiadają "Rodo". Oferują usługę przeniesienia internetu gdy zmieniasz miejsce zamieszkania a w rzeczywistości tworzą sobie nową umowę za Twoimi plecami a później obciążają jakimiś kosmicznymi kwotami, które też oczywiście niewiadomo skąd pochodzą bo nikt nie potrafi udzielić informacji. A na wiadomości mailowe nie odpisują. Szkoda na nich czasu i nerwów, lepiej wybrać bardziej profesjonalną firmę.
    MiejscowośćTychy
  • ~Jacek / 2022-12-06 20:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Zgłaszany problem z internetem. Trudno skontaktować się z firmą. Reklamacja na słabo działający internet odrzucona. Nie ma szans żeby ktokolwiek podjechał i zobaczył jak odbiera TV. Wieczorem obraz pikseluje, wyłącza się, jest informacja o braku dostępności. Nic nie mogę z tym zrobić. Chyba jedyna szansa to pozew grupowy.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Ktoś / 2022-12-06 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze jest dużo do pisania a szkoda mi czasu na nich miałem przez dłuższy czas internet który mulił zacinał się zgłaszając do nich ze takowy internet chodzi tak ze nie można korzystać z niego a płace za niego pani nie potrafiła sprecyzować problemu i pomóc mi postanowiłem zmienić taryfę na inna więcej KGB ok czekałem 5 dni na nowy ruter między czasie wiele telefonów do nich i GLS nie wpominajac ze graniczy z cudem się dodzwonić do nich wiecznie zajęci masakra oczywiście pomylili adres dostawy wpisali nie wiadomo co nie potrafią słuchać co się mówi i tłumaczy im to do tego nie potrafią rozwiązać problemu który sami zrobili. Nigdy więcej żadnych usług od nich.
    ZaletyŻadnych nie polecam usług żadnych oszuści
    WadyWszystkie
    MiejscowośćWarszawa/ Szczecin
  • ~rzodkiewka / 2022-12-06 02:19
    Ocena: 2.25 / 5
    totalne g****
    nie polecam nikomu raz czekalam 1,5h az ktos laskawie odbierze telefon zamiast pracowac to popijaja sobie kawke albo spia, bezczelnosc!!! teraz czekam od 40 min bo oczywiscie znowu jakas j***** awaria i chyba sie nie doczekam! niektorzy ludzie pracuja z domu
    strata czasu i pieniedzy, ciagle cos jest nie tak z internetem, non stop sa jakies awarie, non stop cos nie dziala. a nawet jesli dziala to i tak dosc wolno i bardzo czesto sa problemy
    Zaletywzglednie cena, czasami jak juz konsultanci laskawie odbiora to sa mili
    Wadywydajnosc, predkosc, obsluga klienta, nie odbieranie telefonow, nieustanne awarie
    Miejscowośćwarszawa
  • ~R2d2.r2d2 / 2022-12-04 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie usług w NETIA, naciągają na dodatkowe koszty za sprzęt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Damian / 2022-11-29 16:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej, internet działa przez 5 minut, potem przez 15 minut przestaje. Infolinia dosłownie mówi "u nas działa" i koniec tematu. Odradzam zdecydowanie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Radosław / 2022-11-28 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden Wielki syf przez 6 lat żadnego rozwiązania kablówka i Internet ledwo co działa mimo rozwiązania umowy sami ja przedłużają o miesiąc
    ZaletyBrak
    WadyJeden Wielki syf
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Methius / 2022-11-28 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni brak internetu w firmie, w budynku stary switch od 10 lat. Kilka komputerów w ratuszu ma zrywany sygnał wiele razy dziennie, oczywiście przed wielką awarią światłowodu jaką w tej chwili wciskają. Nie da się prowadzić firmy w takiej sytuacji, skandal.
    WadyOpisałem chyba wystarczająco?
    MiejscowośćBytom
  • ~Sii / 2022-11-27 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno. duzy ping w kazdej grze gdy w domu z internetu korzysta wiecej osob nie da sie nic zrobic bo tak wszystko zamula
  • ~Marcin / 2022-11-26 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina kpina i jeszcze raz kpina. W ostatnim czasie router netii zrestartowal sie i dostep do wifi byl niemozliwy. Jak sie okazalo haslo do sieci bezprzewodowej zostalo zmienione. Opowiedz neti: nie sa w stanie ustalic kto i w jaki sposob wszedl na router i zmienil haslo do wifi. Nadmienie, ze w chwili zajscia nie przebywaly w poblizu osoby trzecie, a dom oddalony jest w znacznej odleglosci od innych gospodarstw. Ewidentny wlam na router. To jednak za wiele dla technikow netii aby ustalic okolicznosci - bezpieczenstwo sieci 100 %. Boje sie korzystac z aplikacji bankowych. Sama jakosc uslugi dno. Srednio 1-3 utraty polaczenia dziennie. O skaczacym pingu z 40-800 nawet chyba juz nie warto wspomihnac bo to raczej daja gratis dla kazdego klienta. Chetnie zmienil bym usluge ale do wyboru pozostaje internet radiowy lub domowe lte, a ja potrzebuje stalego lacza bez opoznien itp. Przesylanie plikow czy udzial w konferencji w pracy to loteria - albo sie uda albo nie. Kontakt z serwisem swietny! Odpisuja ! Ponaglaja technikow ! i nic sie nie zmienia. W biezacym tygodniu umowilismy sie nawet z pania z sluchawki na wizyte technika w domu w godz 13-16. Jak nie trudno zgadnac nikt sie nie pojawil, a ja jak nie powiem kto czekalem i specjalnie odwolalem wszystkie sprawy. Unikac jak ognia. Przy pierwszej lepszej okazji rezygnuje.
    MiejscowośćKońskie
  • ~KLIENT / 2022-11-25 07:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Podejście do klienta to kpina. Unikajcie NETII jak ognia .Dla nich liczy się tylko chwycić klienta i to wszystko. W razie problemów radź sobie sam. Dzisiaj rozmawiałem z operatorem i mój problem rozwiązał w ten sposób że się bezczelnie rozłączył. Reklamacja była przyjęta a po 2 dniach zostałem "spuszczony po brzytwie" z informacją że jednak reklamacja jest niezasadna. Ja dziękuję za ich usługi i Wam też to radzę aby uniknąć problemów i straconych nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyBRAK PROFESJONALIZMU I PROFESJONALNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA
  • ~Zawiedziona / 2022-11-21 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to historia niekompetencji.
    Byłam klientką Netii od kilku lat. Odnowiłam umowę na dostarczenie usług po kablu telefonicznym na 20 Mb. Z tych obiecanych 20Mb po kilku miesiącach w porywach było 4,5 do 7 Mb. Przy interwencjach telefonicznych sami przyznali, że jest możliwa dostawa internetu o przynajmniej 60 Mb ale na tej umowie nie mogli to zrobić. Więc zerwałam umowę bo nie potrafiłam pracować zdalnie ale naliczyli mi karę umowną za zerwanie umowy mimo, że nie potrafili dostarczyć zamówionych usług. Na każdą korespondencję odpowiadała inna osoba i powtarzała te same mantry: umowa została podpisana oraz to nic,że nie dostarczyliśmy zamówionych usług. To po stronie klienta jest wina bo obciążenie linii przesyłowej, bo linia za długa, bo co ja w końcu chcę.
    Nawiasem mówiąc. Na tej samej linii mam w tej chwili przesył kilka razy większy.
    Potraktowanie stałego klienta - poniżej wszelkiej krytyki.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukiwanie klienta i wyłudzenie opłaty za rezygnację
    MiejscowośćKatowice
  • ~Samarytanin / 2022-11-16 00:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet średnio 2 razy w tyg nie działa , a o telewizji szkoda gadać zacinający się obraz, wyłączają programy które się ma w pakiecie kto itd. Nawet wrogowi bym nie polecił
    ZaletyBrak
    WadyTragiczny internet , a telewizja niewiele lepiej działa.
    MiejscowośćŁódź
  • ~tifvssek / 2022-11-16 00:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie bardzo często internet przestaje działać tak jak np. teraz nie działa i jest napisane brak internetu, resetowałem i dalej nic... To ma być internet?
    WadyCzęsto przestaje działać, czasem zamula bez powodu
    Miejscowośćmalbork
  • ~Adam Nowak / 2022-11-12 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się dogadać apropo zwrotu sprzętu. Złodzieje zwykli.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.64, ilość opinii: 3605
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 3060
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.04, ilość opinii: 3047
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2504
Play Online
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1970
T-Mobile Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1855
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3175
Orange
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3114
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2164
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1930
mBank
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1580
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1158