Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 2491 opinii

2.13 / 5

  • Niezawodność
    2.03
  • Obsługa klienta
    1.94
  • Cena
    2.46
  • Parametry
    2.16
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lacik / 2020-01-07 17:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet porazka,mam telewizje internetowa i korzystajac z internetu na innym urzadzeniu telewizja nie chce isc. Kategorycznie odradzam najgorszy internet jaki widzialem.
  • ~Joanna / 2019-12-30 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku grudnia zamówiłam telewizję i internet do mieszkania światłowody są na korytarzu po 10 dniach Panowie monterzy przyszli ale okazało się że montaż jest bardzo utrudniony musiałam zrezygnować ale momentalnie zadzwoniłam do Netii i zmieniłam zamówienie . Następne oczekiwanie trwało ok 10 dni Panowie monterzy byli o umówionej godzinie ale okazało się że błędnie napisali nazwisko na umowie w poprzedniej było dobrze Panowie nie zamontowali mi telewizji i reszty. Znowu czekałam ok 7 dni i zostałam poinformowana że będą instalować usługę 30 grudnia o godz. 9 rano . Czekałam do 10. 30 cisza. Przed godz. 11 zadzwonili że będą o 14 . Zrezygnowałam z ich usług miałam dość czekania . Netia wg mnie jest firmą nie rzetelną nie szanującą klienta . Każdemu odradzam .
    MiejscowośćKatowice
  • ~Artur / 2019-12-30 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat-łącze chyba z drewna i żadnych perspektyw na poprawę
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Sandra / 2019-12-27 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNA WIELKA PORAŻKA!!!!!!!! na wstępie dodam,
    że jestem stałą klientką, do tej pory byłam zadowolona, jakieś małe 'awarie' się zdarzały, ale po dzisiejszej rozmowie z kolejną osobą, która nic nie wie, nie ma do niczego uprawnień to ręce mi opadły! 27 października została zgłoszona zmiana adresu usługi, mamy 27 grudzień, kolejny miesiąc płacę za internet i telewizję, których dalej szanowni państwo nie przenieśli, w połowie listopada po MOIM kontakcie dowiedziałam się, że czekali aż wyrażę zgodę na mniejszą prędkość internetu, bo w nowym miejscu zamieszkania NIESTETY nie są wstanie zagwarantować, tej za którą płacę, czekali na zgodę.... ale nie raczyli się ze mną skontaktować, wysłać maila, smsa, gołębia czegokolwiek! Na pytanie skąd miałam się dowiedzieć, że...
    ...czekają na jakieś potwierdzenie z mojej strony oczywiście nie usłyszałam odpowiedzi, przy niewygodnych pytaniach najłatwiej się rozłączyć, później trzeba było czekać aż rozpocznie się nowy cykl, poproszono mnie o kontakt na początku grudnia, 2 grudnia po kilkudziesięciu minutach wyczekiwania aż odbierze kolejna jakże wykwalifikowana osoba UDAŁO się, pani przyjęła zgłoszenie, miałam nadzieje, że tym razem prawidłowo, do dziś (27.12) monter miał czas na kontakt ze mną, gdyby usługa została przeniesiona nie pisałabym tej opinii. Nie szanujecie klientów w ogóle, na prośbę o...
    ...odsłuchanie pierwszej rozmowy nikt nie miał uprawnień, na prośbę o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym odsyłano mnie do regulaminu, ŚMIECHU WARTE, nie są w stanie zagwarantować mi usług, za które płacę, nie wywiązują się z terminów, rozwiązać umowy też się nie da, mimo, że to oni nie wywiązują się z warunków umowy, straszą jakimiś karami, mają klientów głęboko i szeroko. NIE POLECAM!!!!!!!!
    MiejscowośćOzimek
  • ~Arczi / 2019-12-20 16:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Nie polecam nikomu Netii. Zostałem przez nich oszukany, jest to tym bardziej przykre iż jestem ich klientem od ponad dziesięciu lat. Ostatnio podpisałem nową umowę, która miała obowiązywać od 15 grudnia a całościowy abonament miał wynieść 54.90 zł. Co się okazało, Netia już kilka dni po podpisaniu umowy przysłała urządzenie do telewizji a potem naliczyła sobie za to pieniądze, mimo iż umowa jeszcze nie obowiązywała. Nikt nie pytał mnie czy zgadzam się na coś takiego. Ponieważ w ogóle nie zamierzam korzystać z oferty telewizyjnej nie chcę płacić dodatkowo za okres, w którym umowa nie obowiązywała. Urządzenia nawet nie wypakowałem i tak zostanie do końca umowy. Druga sprawa, abonament jest o dziesięć złotych większy niż mi to przedstawiono. Jak dla mnie to zwykłe oszustwo i przestrzegam wszystkich, zastanówcie się dziesięć razy zanim cokolwiek popiszecie z tą firmą, a szczególnie z panią Sandrą Noelle, która jak się okazało jest niekompetentna lub celowo wprowadza w błąd. Na dodatek ta pani z beztroską twierdzi, że nie jest niczemu winna bo takie są praktyki firmy Netia. Infolinia zgania znowu winę na panią Sandrę, tak wiec robi się błędne koło a w ostateczności cierpi zwykły klient. Nie dajcie się nabrać na żadne promocje, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.

  • ~Bender / 2019-12-20 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem Internet 1Gbit + TV. Instalator przyjechał nawet przed czasem co mi pasowało, ładnie zainstalował i wytłumaczył. Okazało się że mam kiepski sygnał, zadzwoniłem aby "przesunąć" router, dwa dni później przyjechali przesunęli bez problemu i profesjonalnie. Nie wiem co wy robicie ludzie ze macie taką obsługę ale jak się z szacunkiem odniesiecie to i z szacunkiem będziecie potraktowani, te swoje "klient wasz pan" to sobie wsadźcie w buty i traktujcie osoby po drugiej stronie jak ludzi i nie będzie problemów...
    ZaletySzybka prędkość, dobra cena, profeajonalizm
    WadySkomplikowany proces ewentualnej zmiany umowy gdy jest w przeciągu 14 dni od zawarcia oryginalnej umowy
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Dorota / 2019-12-18 10:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaryjna, mam światłowód od roku i ciągle są problemy z prędkością pobierania , bo wysyłanie bez problemu . Serwis bezradny , nerwy tylko psują. Z niecierpliwością czekam końca umowy , bo na ciągłe monitowanie nie mam juz ochoty , szkoda czasu i nerwów.
    ZaletyTrudno znalezć
    WadyCiągłe problemy z prędkością , niekompetentny serwis
    MiejscowośćPolkowice
  • ~MK / 2019-12-03 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo

    Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z firmą Netia, a konkretnie jej działem obsługi klienta.
    Celowo skupię się tylko na faktach, złośliwe komentarze, od których aż roi się w mojej głowie zachowam dla siebie. Zatem po kolei:

    1. Wczoraj w godzinach wieczornych otrzymałem smsa oferującego przyspieszenie Internetu za 5 zł dodatkowej opłaty. Do smsa dołączona była informacja aby po szczegóły zadzwonić na podany numer.
    2. Zainteresowany ofertą dzwonię na podany numer. Głos informuje, że jest to numer dla telefonów stacjonarnych i jako, że dzwonię z komórki opłata jest wyższa i sugerują telefon na inny numer. Smsa z numerem na który aktualnie dzwonię dostałem rzecz jasna na komórkę.
    3. Dzwonię na numer sugerowany dla komórek. Przechodzę weryfikację. Czas oczekiwania jest wydłużony. Zrozumiałe- poniedziałek, po weekendzie, do tego wieczór. Czekam bezskutecznie ok. 10 minut.
    4. Rezygnuję z powodu ciągle określanego jako ok. 10 minut czasu oczekiwania. Nie ma informacji odnośnie miejsca w kolejce, czas się nie zmienia, nie mam całego dnia.
    5. Wysyłam prośbę o kontakt przez formularz kontaktowy, podając numer telefonu.
    6. Dzisiaj rano, jako, że nikt się nie odezwał na podstawie formularza, dzwonię do Netii ponownie.
    7. Wybieram wszystkie opcje prawidłowo aż trafiam do właściwego działu.
    8. Czekam ok. 10 minut i informuję, że chciałbym dowiedzieć się więcej na temat oferty, która otrzymałem przed chwilą. Pani mówi, że nic nie wie o takiej ofercie. Nie pytając o szczegóły informuje, że przełącza mnie do Działu Utrzymania Klienta. Wcześniej wybierając opcje podałem, że jestem klientem, że chcę rozszerzyć zakres usług, że mam Internetię etc. Wszystkie informacje, które są potrzebne by mnie właściwie skierować. Szybko więc próbuję poinformować panią, że chcę tylko….Nie zdążyłem.
    9. Zostaję przełączony. Pani ma nabite połączenie, może odebrać kolejne.
    10. Czekam 19 minut. Jest wtorek, godzina 11:00. Teoria o oczekiwaniu z powodu niedogodnego dnia i godziny właśnie się nie sprawdziła.
    11. Odbiera Pani z Działu Utrzymania Klienta.
    12. Informuję ją, że zostałem przed 20 minutami źle potraktowany przez jej koleżankę i chcę złożyć skargę.
    13. Pani proponuje przedstawienie oferty handlowej. Odmawiam, powtarzam, że chcę złożyć skargę.
    14. Pani informuje, że nie pracuje w dziale odpowiedzialnym za przyjmowanie skarg i może mnie przełączyć do Działu Obsługi Klienta.
    15. Odmawiam- czekam już 40 minut aż ktoś udzieli mi informacji o promocji za 5 zł. W tym czasie straciło to dla mnie znaczenie, chcę już tylko zgłosić skargę na w mojej ocenie, przedmiotowe potraktowanie.
    16. Pani odmawia przyjęcia skarg, może mi przedstawić ofertę.
    17. Na moją informację, że jako pracownik firmy ma obowiązek przyjąć skargę Pani proponuje przedstawienie oferty. Wielokrotnie wchodzi mi w słowo poirytowana tym, że nie chcę wysłuchać oferty.
    18. Rezygnuję, przynajmniej póki co.
    19. Chcę złożyć skargę, ale już nie telefoniczne- obawiam się ponownego oczekiwania a potem informacji, że to nie jest Dział Przyjmowania Skarg.
    20. Piszę więc na fb Netii. Podaję szczegóły sprawy- że dzwoniłem w takiej a takiej sprawie etc, mniej więcej to co opisałem wyżej. Co istotne- podaję numer telefonu- żeby mogli namierzyć moją sprawę i oddzwonić.
    21. Odpowiada mi człowiek przedstawiający się jako Kamil. Informuje, że mogę złożyć skargę mailowo lub…na infolinii. Prosi też…o opis sytuacji, bo nie może się do niej odnieść nie znając jej.
    22. Jak już zaznaczyłem – sytuację opisałem w wiadomości z numerem tel, dziwi mnie wiec prośba Kamila.
    23. Opisuję ponownie sytuację.
    24. Kamil prosi o numer telefonu, bo jak ma bez tego zbadać sprawę….
    25. Rezygnuję.
    26. Za kilka godzin dzwoni Netia. Nareszcie kontakt zwrotny w sprawie formularza.
    27. Pan informuje, że przedstawi mi ofertę handlową. Informuję, że nie taką mam do nich sprawę.
    28. Pan informuje, że może tylko przedstawić ofertę innymi rzeczami się nie zajmuje
    29. Rezygnuje i dołączam do grona hejterów Netii w Internecie. Tylko po co?

    Reasumując- próbując się dowiedzieć co to za magiczna promocja za 5 zł straciłem ok. 2 godzin i dobre zdanie o moim dostawcy internetu i tv. Nie będę tu pisał pseudoodkrywczych textów typu: „I tak się kurła traktuje u nas klienta. Podpisujesz papier i jesteś niewolnikiem”. Dla mnie to też bzdety. Ale wszyscy pozostajemy ludźmi i traktując siebie i swój czas w ten nawzajem go sobie marnujemy.
    Dodam, że oczywiście nauczony doświadczeniem następnym razem po prostu nie sprawdzę cóż to za promocje ma mój operator. Nie chodzi mi bowiem w tym o to by finalnie móc na kogoś złożyć skargę i nie sprawia mi to satysfakcji.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Tekla / 2019-11-19 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie sie z daleka od tego syfu. Kroja na rachunkach, nagrywajcie rozmowy i co gorsze boku kłamią w żywe oczy
  • ~Paweł / 2019-11-17 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno.Pisze,aby przestrzec przed nimi,ponieważ oferowane usługi przez netie to totalna porażka!Mam komplet usług,czyli TV i internet(szybki internet).Internet szybki jest tylko na papierku.Szybkosc wacha się 6-7 mb/s,w porywach w dół 1-2mb/s.Częste zaćmienie tv,ogólnie przerwy w nocy.Informujac ich o zwolnionym Internecie dostaje info,żeby zmierzyć sobie prędkość poprzez kabel na kompie.W takim razie muszę zakupić komputer,aby zmierzyć prędkość.Ja się pytam,od czego jest wi-fi?aby tylko z nazwy było?Naprawdę Netia to masakra
    ZaletyZadnych
    WadyPrzerwy,zacofanie.Nie dostarczanie szybkości Internetu wg umowy.Glupie tłumaczenia konsultantów.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Mickey / 2019-11-16 18:47
    Ocena: 2.00 / 5
    prawdopodobnie oszustwo a dociekanie kończy się na zmianie tematu
    ZaletyNr miałem problemów z konsultantami
    WadyDziwne że na stronie neti wpisuje adres do podłączenia usługi w zakresie internetu stacjonarnego i wyskakuje mi że nie świadczą usługi ale reszta sąsiadów posiada tą usługę oszustwo czy mi się tylko wydaje
    MiejscowośćZielona Góra Deptak
  • ~Beata / 2019-11-14 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie lubię Netii, gdyż korzystałam z usług tej firmy w ubiegłym roku.Po przeprowadzce do nowego mieszkania przejęłam umowę z Netią od poprzedniego właściciela. Po remoncie Pan z serwisu nie umiał podłączyć TV i internetu i na środku salonu zostawił mi metrowy kabel i sobie poszedł.Potem przez Wrocław przeszła burza i TV i internet nie działały. Przyjechał Pan z serwisu i powiedział, że jest to nie do naprawienia a winę miał ponosić ruter, który podobno nie był od Netii. Usługa nie była dostarczana a ja płaciłam wysokie rachunki. w końcu wypowiedziałam Netii umowę i zostałam dodatkowo obciążona za ruter w kwocie 150 zł. Nigdy więcej Netii !!!!
  • ~Zawiedziony mocno / 2019-11-13 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak usługi Internetu od dwóch tygodni. Całkowite ignorowanie klienta, brak kontaktu. Zbywanie, rozłączanie rozmowy przez konsultantkę w trakcie. Szczerze odradzam.
  • ~Agata / 2019-11-10 11:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam internet światłowodowy, telewizję kablową i faktury w Neti tylko 43 zł , gdzie indziej miałam dwa razy tyle do płacenia....Wszystko mi działa i pasuje a najbardziej taki cieńki kabel jaki mi podłączyli bo prawie go nie widać .Nie wiem o co ludziom chodzi że narzekają !!
    Zaletydobra usługa i cena
    Wadyjeszcze nie doświdczyłam
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Niezadowolony Klient / 2019-11-07 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak skandalicznego potraktowania klienta to jeszcze nie doświadczyłem. Od 18 października do dnia bieżącego zero interwencji w zgłaszanych problemach. Totalna ignorancja i zbywanie. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2019-11-04 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam, Internet tak kiepski że tragedia. Bardzo często problemy.
    MiejscowośćLubin
  • ~Karolina / 2019-11-02 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Unikajcie tego operatora. Internet i telewizja od dłuższego czasu nie działa, a dział obsługi ma to wszystko gdzieś, mimo kilkudziesięciu wysłanych wiadomości. Ciekawe czy okres kiedy usługi nie były mi dostarczane zostanie odjęty od kwoty abonamentu!?
    Zaletybrak
    Wadykontakt
    abonament
    MiejscowośćTychy
  • ~Grzegorz / 2019-11-02 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia awaria masowa - dzwoniąc na infolinie nie ma żadnej i formacji odnośnie daty usunięcia - masakra
  • ~Zbigniew / 2019-10-31 14:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam internet netii kilka lat,ciągły spadek szybkości to najlepsze co może zaoferować Netia.
    ZaletyKontakt
    WadySpadek szybkości internetu z 50mb do nawet 12mb
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Dr Netia / 2019-10-31 08:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszą rzeczą jaką zrobili dla mnie rodzice było załatwienie internetu z Netii. Od tamtej pory nie byłem już w stanie grać w żadnego LoLa, WoWa, TF2, CSa, czy cokolwiek innego wymagającego stałego połączenia z internetem. Dlaczego? Otóż dlatego, że router od Netii przegrzewa się praktycznie non stop. Przegrzał się i zresetował nawet w trakcie pisania tej opinii, a to już szczyt komedii. Jako chłopak z zadupia, miałem tylko trzy opcje: albo grać w gry, albo haratać w gałę, albo się uczyć. Jako, że pierwszą opcję mi odebrano (thx Netia), a druga mi nie pasowała ze względów osobistych, byłem więc zmuszony wybrać tę trzecią. Ty sposobem dzięki Netii i temu, że odcięła mi możliwość kontaktu ze światem zewnętrznym dostałem się na studia, nadal studiuję i rozważam zostanie na uczelni. Jeśli chcesz, aby Twoje dziecko zostało w przyszłości doktorem lub profesorem, to śmiało wybierz Netię (koniecznie bierz router).
    ZaletyHurtownia przyszłych pracowników akademickich
    WadyRouter świeci się częściej na czerwono, niż światła na skrzyżowaniu.
    MiejscowośćZąbkowice Śląskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2491
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1843
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1676
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1460
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 912
Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 796
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 764
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 727
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 611