Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3194 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojt / 2023-09-05 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakichkolwiek informacji o awari 3 dni bez internetu i tv. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyAwarie słaby sygnał
    MiejscowośćRybnik
  • ~Sebastian / 2023-09-04 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa to totalne dno....
    Wprowadzają ludzi w błąd że zasięg jest dostępny pod wskazanym adresem, wysyłają sprzęt, umowę.. po czym twierdzą że nie da sie zamontować urządzenia bo nie ma zasięgu, że monterzy byli pod budynkiem i sprawdzili, bo nawet nie było łaska przyjść do mieszkania, później wystawiają fakturę za 2 miesiące które trzeba było zapłacić bo przecież umowa była podpisana i karzą zwrócić sprzęt na swój koszt. No totalne jaja powiem szczerze, pierwszy raz się z takim czymś spotykam ale na prawdę uważajcie na tą firmę, serdecznie odradzam bo tak samo żeby coś załatwić na infolinii , graniczy z cudem, ściągnęli ode mnie należności za które nie powinienem płacić. NIGDY W ZYCIU, ŻADNEJ WSPÓŁPRACY Z NETIĄ.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Marianek88 / 2023-09-03 18:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma to jest jakiś nieśmieszny żart.
    Bardzo odradzam tego dostawcę
    ZaletyCena. I chyba tylko tyle.
    WadyBardzo często zrywa się połączenie, nie wywiązują się z umowy nie gwarantują umówionej prędkości. Infolinia to jakiś żart, pomoc techniczna również.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksander / 2023-09-02 23:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo bardzo wolny Internet. Obsługa klienta nie pomocna, wysyłają techników, którzy nic nie zmieniają.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wolny internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Meccla / 2023-09-02 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    No Internet nie praca nfjshzghsjwh svvsjsjddj
    It's really shit not working
    Worst internet
    No internet
    ZaletyNo internet access
    WadyNo internet
    MiejscowośćKraków
  • ~Ryszard / 2023-09-02 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator w Polsce. Działa na przestarzałym sprzęcie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski a nie na satysfakcję Klientów. Na połączenie trzeba czekać co najmniej 30 min. wysłuchując durnego komunikatu "prosimy o oczekiwanie". Wiadomo, ze jak konsultant się nie zgłasza to musimy oczekiwać na zgłoszenie. Właściwy był by komunikat "prosimy o cierpliwość"!!!! Po zgłoszeniu się konsultanta usłyszymy od niego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w granicach 48 godz. zostaniemy poinformowani o sposobie rozwiązania problemu. Ja czekam już ponad tydzień na taką informację (chodzi o wyłączanie programu TV po godz. 24,00). Bardzo żałuję, że przeniosłem się do tego operatora. Płacę za "b.szybki" internet, którego nie mam i mieć chyba nie będę. Ludzie jak najdalej od tego operatora.!!!!!!!!!!!!
    Acha, jeszcze jedno - zatrudnić jeszcze więcej konsultantów przy takiej ilości zgłoszeń, a czas oczekiwania się skróci!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
    MiejscowośćLublin
  • ~Forgelek / 2023-09-02 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf, ciągle nie ma internetu do obsługi się nie dodzwonisz nie polecam tego dostawcy. Same problemy z nimi...
    MiejscowośćKraków
  • ~Klakier / 2023-09-01 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podłączyłem netię bo zajmuję się programowaniem. Testuję ssytemy operacyjne (głównie Android oraz Linux). Pobieram od około 1 do około 2TB miesięcznie. Dziś pobierałem z Netią obraz BigSur z serwerów Appla.
    16,998 GB zajeło - UWAGA!!!! - 30 minut 8 sekund.
    Tak, tak, nie ma pomyłki.
    Średnia prędkość około 9,433 MB/SEK co daje około 75 Mb/s!
    W duuuuuuuuuupy sobie wsadźcie ten pseudo światłowów. Mobilny T-Mobile radiowo szybciej dane pobiera.
    Brak mi słów!
    A klnę, bo np. jeden testowany ROM do telefonu może mieć nawet 3GB a czasami trzeba pobrać na już wiele odmian i wersji stockowych, wiec net musi pobrać w godzinę nawet i 60GB. Z Netią jest to wykluczone!

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2023-09-01 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W Warszawie max. jaki udało mi się wycisnąć z ich pseudo światłowodu to było coś koło 450 Mb/s i to tylko raz. Średnia prędkość gania między 180 a 250. Awarii jest tyle, że się płakać chce. Rozłączają celowo internet nocami, aby ludzie nic nie pobierali. Trzeba wstać, odłączyć modem od prądu, podłączyć i startuje od nowa. Jest na to trik, trzeba zaopatrzyć się w elektroniczny timer z gniazdkiem. Usytawiamy czas aktywnego gniazdka na 58 minut, reset i ponownie 58 minut i tak na całą noc. Wtedy, Netia już internetu nie rozłącza.
    A teraz siedzę we Wiedniu. Kupiłem małe M po sprzedaży M3 w Warszawie. Mam też światłowód. Najniższa prędkość jaką wylukałem to było 1.06Gb/s. Cały czas mam przedział od 1,30 do około 1.60. Można? Można, ale nie w kraju urfysynów urffiarzy sssłodzeii pijoków nieuków bruttasów cffaniaczków wysssykiwaczy pedalców.
    Polska to dno pod każdym względem, każda technologia wali się aż miło.
    Dla przykładu, w A1 (sieć komórkowa) Lte mam cały czas na poziomie około 280 mega a 5G działa około 880-900 mega. A w Warszawfffce w Play miałem Lte do 20-30 mega, buhahahahahahahaahah!

    ZaletySUPER ŻE MIESZKAM W AUSTRII BO TUTAJ ŚWIATŁOWODY HULAJĄ OKOŁO 1.50Gb/s
    WadyPOLSKA TO KRAJ DNA TECHNOLOGICZNEGO
  • ~Anna / 2023-08-31 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Pierwsza rozmowa telefoniczna z konsultantem była dla mnie wyjątkowo nieprzyjemnym doświadczeniem (a jestem osobą, która dąży do porozumienia; klientka jednej sieci komórkowej od 22 lat). Nie rekompensuje go cena usług i szybkość światłowodu (1 Gb/s), bo i ten nie zapewnił nie zrywania się połączenia. Żałuję przejścia po latach z UPC do tego dostawcy.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~B / 2023-08-31 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę drugą opinie, po ponad miesięcznym czekaniu na samo podłączenie korzystałem przez 3 miesiące w spokoju, jakiś czas temu nagła awaria brak internetu, oczywiście kompletny brak kompetencji pracowników na infolinii sprawił to że została nie trafna diagnoza stwierdzona i padło na router, po dwóch dniach czekania na nowy router okazało się jednak że firma podwykonawcza spartaczyła montaż samego kabla do domu i kabel się przerwał, czas oczekiwania na serwisanta 48h czyli przyjmując realia ten firmy mogę się go spodziewać od tygodnia do dwóch. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyJak jakimś cudem działa to jest w miarę git
    Wadymontaż
    obłsuga
    firmy podwykonawcze
    MiejscowośćOstrowiec
  • ~Ma$✓®07 / 2023-08-31 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje klientów, od 2016 roku płaciłam za telefon stacjonarny którego nigdy nie posiadałam.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Piotr / 2023-08-31 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W dalszym ciągu oczekuję montera w celu usunięcia usterki. Brak reakcji. Wczoraj zepsuł grzebiąc w przyłączu, dzisiaj się jeszcze nie pojawił. Przyczyną usterki nie jest awaria tylko bezmyślność montera, który podłączając innego klienta odłączył mi neta. Moim zdaniem powinien tu przybiedz w podskokach i naprawić to co zepsuł.
    WadyBrak reakcji opeeatora na zgłoszenie
  • ~Piotr / 2023-08-30 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadowska obsługa. Oo zgłoszeniu awarii trzeba czekać w nieskończoność. Nie wiem czy opreator wie, że częste przerwy i usterki to nic innego jak niezgodność usługi z umową. Kasy oczywiście nie zwracają a, klienta mają głęboko w d""". Niektórzy pracują przez internet a każda przerwa to narażantna straty. W moim przypadku awaria spowodowana z winy montera, który grzebał w przyłączu i najprawdopodobniej odłączył mi dostęp do neta ale za to sąsiad zyskał dostęp, prawdopodobnie na moim łączu. Ciekawe czy netia zwróci mi kasę za poniesione straty.
    WadyCzęste awarie i dziadowska obsługa klienta
    MiejscowośćOPOLE
  • ~djsidor / 2023-08-29 10:33
    Ocena: 3.50 / 5
    Dla tych może trochę mniej doświadczonych. Internet od NETIA wcale nie jest zły, tylko ich urządzenia są do niczego... Możliwości konfiguracji są znikome. Jednak da się z tym poradzić. Po pierwsze router standardowo ma włączone WiFi na obu pasmach 2.4GHz i 5GHz, przez co ich router nie daje rady, a dekoder od TV, ciągle gubi zasięg i się rozłącza mimo że ma bardzo blisko do routera. Inteligentne przełączanie częstotliwości i wykrywanie obciążenia pasma praktycznie nie działa. Jednym ze sposobów jest wyłączenie opcji 2.4Ghz, wtedy router zaczyna żyć i połączenie jest stabilne, natomiast wadą jest to że wtedy urządzania bez 5GHz WiFi po prostu nie mają internetu.

    Najlepszym rozwiązaniem jest zakup własnego routera i kontakt z konsultantem NETIA, aby przełączyli router w tryb mostu (Bridge), wtedy wszystko konfigurujemy po swojemu na własnym routerze, jednak sami musimy dbać o bezpieczeństwo (NAT, Firewall itd...), dlatego zalecam konfigurację przez kogoś doświadczonego. Najważniejsze żeby podłączyć odpowiednio routery kablem, ten od Netii na 1 porcie(chyba że konsultant powie że na innym), a w swoim routerze do portu WAN. Nawet taki router z marketu za 150zł będzie lepiej działać niż ten od Netii.

    Plusem jest że u niektórych (w tym u znajomego) na wsi, gdzie światłowód jest po słupach, często prędkość wysyłania nie jest ograniczana. U znajomego przy Internecie 600mb, ma wysyłanie na poziomie 500mb.
    Zaletycena
    Wadysłaby sprzęt
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~AK / 2023-08-27 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja ever! Ciagle jakieś błędy awarie itd , 2 lata katorgi! Nigdy więcej !
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Patryk / 2023-08-26 00:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Byłem przez długi czas klientem UPC, dzień w którym zmieniłem na Netia to najgorszy dzień w moim życiu od 2 miesięcy za karę mecze się z ich usługami c awarie brak neta itd w UPC może były 2 na rok tutaj raz na tydzień obecnie 2 dzień z rzędu nie ma, totalnie nie polecam jak masz wybór UPC bierz bez zastanowienia
    MiejscowośćKrakow
  • ~Mateusz / 2023-08-25 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Slaby internet, raz w miesiacu występuje jakaś awaria, którą naprawiają conajmniej 4-5 dni, nie polecam, nie traktują klienta poważnie
    MiejscowośćRawa mazowiecka
  • ~Maciek / 2023-08-25 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od góry do dołu beznadzieja. Żenada. Zero kontaktu, zero pomocy jak coś nie działa a awarie są cały czas.
  • ~Undercover / 2023-08-25 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę się rozwodzić. Walczę z nimi od dawna. Strata pieniędzy, czasu i nerw!!! Przestrzegam!!!
    ZaletyZero
    WadyMultum
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4373
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3486
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3194
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2544
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2225
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2054
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4363
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3851
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2884
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2508
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1992
Mobile Vikings
Ocena: 4.60, ilość opinii: 1214