Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3190 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meccla / 2023-09-02 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    No Internet nie praca nfjshzghsjwh svvsjsjddj
    It's really shit not working
    Worst internet
    No internet
    ZaletyNo internet access
    WadyNo internet
    MiejscowośćKraków
  • ~Ryszard / 2023-09-02 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator w Polsce. Działa na przestarzałym sprzęcie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski a nie na satysfakcję Klientów. Na połączenie trzeba czekać co najmniej 30 min. wysłuchując durnego komunikatu "prosimy o oczekiwanie". Wiadomo, ze jak konsultant się nie zgłasza to musimy oczekiwać na zgłoszenie. Właściwy był by komunikat "prosimy o cierpliwość"!!!! Po zgłoszeniu się konsultanta usłyszymy od niego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w granicach 48 godz. zostaniemy poinformowani o sposobie rozwiązania problemu. Ja czekam już ponad tydzień na taką informację (chodzi o wyłączanie programu TV po godz. 24,00). Bardzo żałuję, że przeniosłem się do tego operatora. Płacę za "b.szybki" internet, którego nie mam i mieć chyba nie będę. Ludzie jak najdalej od tego operatora.!!!!!!!!!!!!
    Acha, jeszcze jedno - zatrudnić jeszcze więcej konsultantów przy takiej ilości zgłoszeń, a czas oczekiwania się skróci!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
    MiejscowośćLublin
  • ~Forgelek / 2023-09-02 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf, ciągle nie ma internetu do obsługi się nie dodzwonisz nie polecam tego dostawcy. Same problemy z nimi...
    MiejscowośćKraków
  • ~Klakier / 2023-09-01 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podłączyłem netię bo zajmuję się programowaniem. Testuję ssytemy operacyjne (głównie Android oraz Linux). Pobieram od około 1 do około 2TB miesięcznie. Dziś pobierałem z Netią obraz BigSur z serwerów Appla.
    16,998 GB zajeło - UWAGA!!!! - 30 minut 8 sekund.
    Tak, tak, nie ma pomyłki.
    Średnia prędkość około 9,433 MB/SEK co daje około 75 Mb/s!
    W duuuuuuuuuupy sobie wsadźcie ten pseudo światłowów. Mobilny T-Mobile radiowo szybciej dane pobiera.
    Brak mi słów!
    A klnę, bo np. jeden testowany ROM do telefonu może mieć nawet 3GB a czasami trzeba pobrać na już wiele odmian i wersji stockowych, wiec net musi pobrać w godzinę nawet i 60GB. Z Netią jest to wykluczone!

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2023-09-01 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W Warszawie max. jaki udało mi się wycisnąć z ich pseudo światłowodu to było coś koło 450 Mb/s i to tylko raz. Średnia prędkość gania między 180 a 250. Awarii jest tyle, że się płakać chce. Rozłączają celowo internet nocami, aby ludzie nic nie pobierali. Trzeba wstać, odłączyć modem od prądu, podłączyć i startuje od nowa. Jest na to trik, trzeba zaopatrzyć się w elektroniczny timer z gniazdkiem. Usytawiamy czas aktywnego gniazdka na 58 minut, reset i ponownie 58 minut i tak na całą noc. Wtedy, Netia już internetu nie rozłącza.
    A teraz siedzę we Wiedniu. Kupiłem małe M po sprzedaży M3 w Warszawie. Mam też światłowód. Najniższa prędkość jaką wylukałem to było 1.06Gb/s. Cały czas mam przedział od 1,30 do około 1.60. Można? Można, ale nie w kraju urfysynów urffiarzy sssłodzeii pijoków nieuków bruttasów cffaniaczków wysssykiwaczy pedalców.
    Polska to dno pod każdym względem, każda technologia wali się aż miło.
    Dla przykładu, w A1 (sieć komórkowa) Lte mam cały czas na poziomie około 280 mega a 5G działa około 880-900 mega. A w Warszawfffce w Play miałem Lte do 20-30 mega, buhahahahahahahaahah!

    ZaletySUPER ŻE MIESZKAM W AUSTRII BO TUTAJ ŚWIATŁOWODY HULAJĄ OKOŁO 1.50Gb/s
    WadyPOLSKA TO KRAJ DNA TECHNOLOGICZNEGO
  • ~Anna / 2023-08-31 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Pierwsza rozmowa telefoniczna z konsultantem była dla mnie wyjątkowo nieprzyjemnym doświadczeniem (a jestem osobą, która dąży do porozumienia; klientka jednej sieci komórkowej od 22 lat). Nie rekompensuje go cena usług i szybkość światłowodu (1 Gb/s), bo i ten nie zapewnił nie zrywania się połączenia. Żałuję przejścia po latach z UPC do tego dostawcy.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~B / 2023-08-31 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę drugą opinie, po ponad miesięcznym czekaniu na samo podłączenie korzystałem przez 3 miesiące w spokoju, jakiś czas temu nagła awaria brak internetu, oczywiście kompletny brak kompetencji pracowników na infolinii sprawił to że została nie trafna diagnoza stwierdzona i padło na router, po dwóch dniach czekania na nowy router okazało się jednak że firma podwykonawcza spartaczyła montaż samego kabla do domu i kabel się przerwał, czas oczekiwania na serwisanta 48h czyli przyjmując realia ten firmy mogę się go spodziewać od tygodnia do dwóch. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyJak jakimś cudem działa to jest w miarę git
    Wadymontaż
    obłsuga
    firmy podwykonawcze
    MiejscowośćOstrowiec
  • ~Ma$✓®07 / 2023-08-31 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje klientów, od 2016 roku płaciłam za telefon stacjonarny którego nigdy nie posiadałam.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Piotr / 2023-08-31 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W dalszym ciągu oczekuję montera w celu usunięcia usterki. Brak reakcji. Wczoraj zepsuł grzebiąc w przyłączu, dzisiaj się jeszcze nie pojawił. Przyczyną usterki nie jest awaria tylko bezmyślność montera, który podłączając innego klienta odłączył mi neta. Moim zdaniem powinien tu przybiedz w podskokach i naprawić to co zepsuł.
    WadyBrak reakcji opeeatora na zgłoszenie
  • ~Piotr / 2023-08-30 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadowska obsługa. Oo zgłoszeniu awarii trzeba czekać w nieskończoność. Nie wiem czy opreator wie, że częste przerwy i usterki to nic innego jak niezgodność usługi z umową. Kasy oczywiście nie zwracają a, klienta mają głęboko w d""". Niektórzy pracują przez internet a każda przerwa to narażantna straty. W moim przypadku awaria spowodowana z winy montera, który grzebał w przyłączu i najprawdopodobniej odłączył mi dostęp do neta ale za to sąsiad zyskał dostęp, prawdopodobnie na moim łączu. Ciekawe czy netia zwróci mi kasę za poniesione straty.
    WadyCzęste awarie i dziadowska obsługa klienta
    MiejscowośćOPOLE
  • ~djsidor / 2023-08-29 10:33
    Ocena: 3.50 / 5
    Dla tych może trochę mniej doświadczonych. Internet od NETIA wcale nie jest zły, tylko ich urządzenia są do niczego... Możliwości konfiguracji są znikome. Jednak da się z tym poradzić. Po pierwsze router standardowo ma włączone WiFi na obu pasmach 2.4GHz i 5GHz, przez co ich router nie daje rady, a dekoder od TV, ciągle gubi zasięg i się rozłącza mimo że ma bardzo blisko do routera. Inteligentne przełączanie częstotliwości i wykrywanie obciążenia pasma praktycznie nie działa. Jednym ze sposobów jest wyłączenie opcji 2.4Ghz, wtedy router zaczyna żyć i połączenie jest stabilne, natomiast wadą jest to że wtedy urządzania bez 5GHz WiFi po prostu nie mają internetu.

    Najlepszym rozwiązaniem jest zakup własnego routera i kontakt z konsultantem NETIA, aby przełączyli router w tryb mostu (Bridge), wtedy wszystko konfigurujemy po swojemu na własnym routerze, jednak sami musimy dbać o bezpieczeństwo (NAT, Firewall itd...), dlatego zalecam konfigurację przez kogoś doświadczonego. Najważniejsze żeby podłączyć odpowiednio routery kablem, ten od Netii na 1 porcie(chyba że konsultant powie że na innym), a w swoim routerze do portu WAN. Nawet taki router z marketu za 150zł będzie lepiej działać niż ten od Netii.

    Plusem jest że u niektórych (w tym u znajomego) na wsi, gdzie światłowód jest po słupach, często prędkość wysyłania nie jest ograniczana. U znajomego przy Internecie 600mb, ma wysyłanie na poziomie 500mb.
    Zaletycena
    Wadysłaby sprzęt
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~AK / 2023-08-27 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja ever! Ciagle jakieś błędy awarie itd , 2 lata katorgi! Nigdy więcej !
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Patryk / 2023-08-26 00:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Byłem przez długi czas klientem UPC, dzień w którym zmieniłem na Netia to najgorszy dzień w moim życiu od 2 miesięcy za karę mecze się z ich usługami c awarie brak neta itd w UPC może były 2 na rok tutaj raz na tydzień obecnie 2 dzień z rzędu nie ma, totalnie nie polecam jak masz wybór UPC bierz bez zastanowienia
    MiejscowośćKrakow
  • ~Mateusz / 2023-08-25 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Slaby internet, raz w miesiacu występuje jakaś awaria, którą naprawiają conajmniej 4-5 dni, nie polecam, nie traktują klienta poważnie
    MiejscowośćRawa mazowiecka
  • ~Maciek / 2023-08-25 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od góry do dołu beznadzieja. Żenada. Zero kontaktu, zero pomocy jak coś nie działa a awarie są cały czas.
  • ~Undercover / 2023-08-25 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę się rozwodzić. Walczę z nimi od dawna. Strata pieniędzy, czasu i nerw!!! Przestrzegam!!!
    ZaletyZero
    WadyMultum
    MiejscowośćŁódź
  • ~Remigiusz / 2023-08-24 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    firma NETIa przejeła internet od dostawcy ISTS w tym momencie łącze przestało właściwie działać. Po wizycie ich serwismena wymieniliśmy wszystkie urządzenia na własny koszt. Nic to nie dało. Na żadanie zwrotu pieniędzy za opłaty usługi która nie działa, dostaliśmy ich "ekspertyze" z której wynikało że wszyscy są winni tylko nie NETIA. Skoro NETIA przysłała swojego człowieka i zrobiliśmy dokładnie to czego od nas żądano a internet dalej nie funkcjonuje to gdzie jest problem.
    Zaletybrak
    Wadywykluczajace współprace z NETIA
    MiejscowośćKraków (Kraków-Śródmieście)
  • ~Tom / 2023-08-23 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno, w tym miesiącu to juz druga awaria. Pierwsza trwała 4 dni, obecna juz prawie tydzień. Nie polecam. Średnio brak internetu 2-3 dni w miesiącu.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPodkowa leśna.
  • ~Max / 2023-08-18 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia Internet światłowodowy mają podwykonawcę fiberhost który ma w d.upie klientów zobaczy kawałek betonu czy odległość jaka maja pociągnąć kabel to od razu rezygnują z podłączenia.Przez takich podwykonawców Netia bardzo dużo klientów traci czas zmienić podwykonawców NIE POLECAM
  • ~Krystian / 2023-08-18 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To są złodzieje i nie polecam okłamują ludzi pobierają pieniądze przez aplikację a później mówią że to nie ich wina i nie zwrócą pieniędzy wifi nie działa jeszcze kierowcy to oszuści nie polecam precz z takim przewoźnikami mają pasażera daleko
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyWady mają takie że oszusci
    MiejscowośćPrzeworsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2540
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2218
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2048
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2482
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1980
Mobile Vikings
Ocena: 4.61, ilość opinii: 1198