Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Teresa / 2023-07-29 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam zmuszona zamienić odbiór telewizji z anteny satelitarnej na rzecz telewizji internetowej. Wybrałam Netię. Dostałam cenowo ciekawą ofertę, szybki internet i dwa dekodery 4k. Po testowaniu 3 mięsiecznym odbiór internetu i programów telewizyjnych bez zarzutu. Kontakt telefoniczny z Netią bezproblemowy. Jestem zadowolona z wyboru.
    ZaletyOdbiór bez zakłóceń.
    WadyNa razie bez wad.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Patryk / 2023-07-27 18:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Od miesiąca jestem klientem Netia, wcześniej przez 4 lata UPC i zmiana była błędem, 27.07.2023 awaria cały dzień, brak internetu
    W UPC zdarzały się awarie Ale nie trwały dłużej niż 3 godziny pprzez cały okres co miałem od nich Internet. Zdecydowanie odradzam....
    WadyAwarie trwające dzień
  • ~Dawid / 2023-07-27 13:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Pierwszy raz w Netii i zarazem ostatni. Niestabilny internet, masa zgłoszeń w miesiącu, przy pracy zdalnej nieakceptowalne.
    ZaletyCena za pakiet
    WadyNiestabilne połączenie, usterki co trzeci dzień.
    MiejscowośćKraków
  • ~Co za kiepski internet / 2023-07-26 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Z internetu Netii korzystam od lat, bo w zasadzie nie mam większego wyjścia. Ilość otwartych przeze mnie awarii jest olbrzymia. Ciagle utraty pakietów, obniżenia wydajności, opóźnienia na sieci. Pracuje z domu i niestety nie raz najadłam się wstydu na telekonferencjach. W dalszym ciągu nie ma światłowodu tylko miedź, w porywach ściągnie danych koło 5 Mb/s, a wysyłka ponizej 0,5 Mb/s - śmiech na sali. Jakakolwiek awaria ma dwie możliwości - wymienimy ci ruter (w jednym miesiacu było to 3 razy), jakby to coś miało zmienić. Druga to technicy, którzy przyłożą raz miernik i mówią, ze „u nich się zgadza”, mimo, iż wszelkie okablowanie jest Ok, inne punkty które mogą korzystać z wifi są odłączone. Zero jakiejś analityki czy sprawdzenia w czym problem, byle zamknąć interwencje. Dramat. Nie polecam
    WadyW ciągu dnia utrata pakietów, opóźnienia, bardzo niska wydajność. Brak konkretnych działań, aby wyeliminować źródło problemu.
  • ~Steend / 2023-07-25 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Ciągłe kłopoty z odbiorem tv. Nie potrafią naprawić usterki od 1,5 roku. 7Powinni sprzedawać garnki emerytom, bo tak samo oszukują.
    Ich celem jest tylko podpisanie umowy z nowym klientem. Potem tylko zabawa w kotka i myszkę. Radzę unikć jak ognia
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyZa dużo by wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aleksandra / 2023-07-24 09:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalna obsługa klienta, pełno problemów, nie polecam
  • ~hesoyam / 2023-07-18 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, utraty pakietow ktore pokazalem obsludze na polecanych przez nich narzedziach nie sa wedlug nich ich wina, do tego zamykaja zgloszenia bez podania odpowiedzi, problemy z polaczeniem z VPN tez nie sa oczywiscie ich problemem tylko pracodawcy (szkoda ze tylko uzytkownicy netii nie moga sie polaczyc). Ogolnie nigdy nie bedzie ich wina, ich uslugi dzialaja znakomicie. Nie wspomne o pakietach TV ktore rzekomo mozna zrezygnowac po aktywacji. Wpakowalem sie go*wno na dwa lata. Nie polecam i do zobaczenia w sadzie
    ZaletyZADNE
    WadyUtraty pakietow, spadki predkosci, wprowadzanie w blad, po prostu spieprzony routing ktory "nie jest" ich wina
    MiejscowośćGdańsk
  • ~hawks2406 / 2023-07-17 14:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Pakiet M telewizyjny z Disney+ i internetem 1000 gb/s. Internet działa w porządku, z tv - porażka. Chodzi normalnie max 15 minut, potem nagle coś się przełącza - włącza się czarny ekran i ikonka ładowania a następnie obraz śnieży i co chwila mruga, nie działa też dźwięk. Dobrze było tylko przez jeden wieczór gdy normalna dziewczyna z infolinii zresetowała jakieś pasma na łączach, następnego dnia wszystko wróciło do normy. Problem jest prawdopodobnie z dekoderem, bo to samo dzieje się przy oglądaniu filmów na Disney+

    I tu lecą największe bęcki, zwłaszcza za obsługę klientka - inna pani z infolinii sugeruje, że problem oczywiście leży po mojej stronie czyli po kablach które były sprawdzane w różnych konfiguracjach, tj. wszystkie możliwe kable we wszystkich wejściach z tv, albo jeszcze lepiej - w telewizorze, niewiele brakowało żeby mi zasugerowała kupno nowego… oczywiście opcje wzmocnienia sygnału które nie wymagałyby zostawienia kabla wijącego się wzdłuż całego mieszkania są płatne, albo najlepsza opcja zaproponowana przez panią - POGODZIĆ SIĘ Z LOSEM I bulić część kasy za coś co nie działa. Brawo Sherlocku!

    Firma porażka za takie traktowanie klientów, zwłaszcza że na osiedlu gdzie mieszkam jakoś dziwnym trafem wielu sąsiadów ma dokładnie ten sam problem i to właśnie z telewizją.
    ZaletyInternet działa sprawnie i w porządku - przynajmniej na razie
    WadyTelewizja do odstrzału, tak samo Disney+ więc problem musi być z dekoderem a nie z waszymi kablami lub telewizorami jak próbuje wam wmówić „pani z infolinii”
    MiejscowośćKraków
  • ~Nickt / 2023-07-17 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli sądzicie że gdy pani w dziale sprzedaży Netii mówi Wam, że w danej lokalizacji jest światłowód Netii to na pewno tak jest ("bo tak mamy w systemie") to się mylicie. Netia ma taką procedurę: mówi że jest internet, sprzedaje Wam odpowiedni pakiet (także ten najwyższy transfer): śle umowę z załącznikami, regulaminami etc i to akceptujecie podając swoje dane, dane lokalizacji etc. I wtedy wysyłają technika, który - jak w moim przypadku - może stwierdzić że żadnego światłowodu tam nie ma. Wtedy dzwonicie do nich jeszcze raz i pani potwierdza że widzi notkę technika i faktycznie umowa nie może być zrealizowana. Żadnego przepraszam, jest nam przykro. Po prostu korpo-niunia przy telefonie ma wywalone na to że straciliście czas na wypełnianie papierów, telefony, spotkania z technikami. Zapytałem jej czy nie myśleli by jako firma się przebranżowić i znaleźć sektor w którym by się odnaleźli: nie wiem: sprzedaż woderów czy coś. Gówniana firma. Kierujcie się tam tylko w ostateczności. Jeśli macie opcje alternatywne - nigdy nie wybierajcie tych amatorów.
    Zaletyjedyne zalety istnienia tej firmy są takie że daje ludziom prace: nie trzeba organizować robot publicznych ani reaktywować PGRów. Wszystkie bezmózgi mnogą spokojnie aplikować i na pewno znajdzie się dla nich miejsce w dziale sprzedaży i dziale obsługi klienta.
    Wadylista kilometrowa, ale podstawowa wada: brak kompetencji do zajmowania się instalacją i dostawą internetu. W innych sektorach na pewno mogłaby ta firma liczyć na lepsze opinie (zwłaszcza w sektorze produkcji i sprzedaży woderów)
    MiejscowośćKraków
  • ~Pyziu / 2023-07-10 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ścierwa nikomu kto ma jeszcze trochę oleju w głowie. Na umowie 100mb/s a w rzeczywistości trudno jest aby w ciągu dnia było więcej niż 1 lub 2mb/s co chwile jakieś problemy lub brak internetu
    ZaletyBrak
    WadyMiliony
    MiejscowośćPraszka
  • ~Bili / 2023-07-05 16:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety, na moim routerze wifi jest 3x lepsze od tego na ich routerze i twierdzą, że to jest uczciwe. Bo 1gb jest tylko na kablu i nie mamy w zamyśle zapewnić takiej szybkość po WIFI. Jeśli ktoś jest z Wrocławia polecam Moico. Przynajmniej są bardziej uczciwi
    Zalety- ignorowanie potrzeb klienta
    Wady- słabe podejście do klienta
    - lekceważenie potrzeb klienta
    - konsultant od samego początku twierdził, że problem leży po mojej stronie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wiesław / 2023-07-03 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak usunięcia awarii od 7 miesięcy. Opłata 100% a usługa warta 50%.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta. Chyba Pan Prezes nie interesuje się swoją firmą
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Ania88andzian / 2023-07-03 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mi kończyła się umowa ,zaproponowali warunki poczym pani zadzwoniła i powiedziała że się pomyliła.
    Następnie chciałam zostać przy dotychczasowych warunkach to inna pani nie anulowała mojej rezygnacji i powiedziała że mogę podpisać umowę po weekendzie i nie odłącza mi internetu i co podpisałam w sobotę a internet odcięli w niedzielę. Na pisma nie reagują a ja nie mogę pracować a oni zaproponowali gorsze warunki za większą kasę . Obsługa klienta dno .
    Może wy macie podobne sytuacje to dajcie znać bo będę chciała zgłosić to rzecznika praw konsumenta a żeby było rozpatrzone trzeba więcej osób niż ja jedna
    ZaletyBrak zalet
    WadyKonsultanci kłamią i wprowadzają w błąd .
    Porażka
    MiejscowośćKraków
  • ~Urszula / 2023-06-30 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 22 dni bez internetu, technik umawia się i nie przychodzi, pracownicy infolinia nic nie wiedza, nic nie mogą, ale żeby udzielili tych informacj trzeba podać : numer klienta lub pesel, imię i nazwisko, czy faktura elektroniczna czy w formie papierowej, adres świadczenia usług !!!!!
    Przypominam ze można jeszcze prosić o podanie kwoty ostatniej faktury, numeru buta, świadectwa szczepień przeciwko rożnym chorobom, ilości zużytej energii elektrycznej i jeszcze wielu innych rzeczy.
    Rozumiem ze taka weryfikacja jest potrzebna przy zamawianiu usług ale przy codziennym kontakcie w sprawie braku internetu od 22 dni powinien wystarczyć numer klienta.
    Na wszystko odpowiedz przepraszamy i prosimy o cierpliwość - może lepiej zakończyć ten proceder pod nazwa Internet z Netii. Nie polecam, odradzam bo może Wam zabraknąć cierpliwości w przypadku awarii, które zdarzają się dość często . U mnie druga w tym roku. Poprzednia ok dwóch tygodni- teraz 3 tygodnie i nic. Straciłam cierpliwość i nie przyjmuje przeprosin .
    ZaletyCzasem jest
    WadyPrędkość 8MB w porywach
    MiejscowośćKatowice
  • ~Incognito / 2023-06-29 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Netii gdyż są z nimi ciągłe problemy jak zgłosiłem awarie przez telefon otrzymałem informacje że serwisanci skontaktują się ze mną w celu ustalenia godziny w której mogą przyjść naprawić usługę. Po czym bez żadnego kontaktu ze mną zjawiają się u mnie w domu z samego rany gdy byłem w pracy po czym gdy mnie nie zastali to łaskawie zadzwonili do mnie i po rozmowie telefonicznej ustaliliśmy że zjawią się u mnie chwile po 16 no to ja szybko zasuwam z pracy żeby zdążyć na umówioną godzinę. o godzinie 16 30 po nie obecności serwisantów postanowiłem do nich zadzwonić żeby zapytać o której będą oczywiście ich telefon milczał po 4 krotnej nie skutecznej próbie kontaktu z nimi postanowiłem zadzwonić na infolinie żeby zapytać co jest grane dla czego nie ma ani kontaktu z serwisantami ani samych serwisantów pani przyjęła zgłoszenie i powiedziała mi że serwisanci się skontaktują ze mną w celu ustalenia godziny no więc czekałem kolejne pół godziny była już godzina 17 30 a serwisantów jak nie było tak nie ma(kontaktu z nimi również) no to ja po raz kolejny dzwonię na info linie i tam zaskoczenie bo pani oświadczyła mi że serwisanci mają 48 godzin na usunięcie usterki i że mam czekać zapytałem więc ile mam czekać pani bezczelnym głosem powiedziała mi że serwisanci pracują do 21 i mam czekać bo oni mają 48 godzin na usunięcie usterki. To tak w skrócie pomijam już inne usterki mniej więcej raz w na 2 miesiące jakieś problemy z kanałami. Ale Netia i Tak ma to w głębokim poważaniu bo jak ktoś podpisze z nimi umowę to i tak przez 2 lata musi płacić. A oni w ogóle nie dbają w żadnym aspekcie o klienta. Zanim ktoś zdecyduje się podpisać z nimi umowę to polecam poczytać opinie bo z czegoś te opinie wynikają. NETIA TYLKO DLA IDIOTÓW.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCała Netia to jedna wielka porażka.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Informatyczka / 2023-06-28 18:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Połączenie znika 2-3 razy na dzień. Nie zaproponowano żadnej obniżki cen w związku z tym. Nie pozdrawiam, nie polecam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kk / 2023-06-28 00:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat
    Stracone pieniądze
    Wszystko szwankuje, a obsługa ma wyje***ne
    Odradzam popełnienia błędu
    ZaletyZero
    WadySetki
    MiejscowośćŁódź
  • ~Marcin / 2023-06-27 18:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdybym mógł dać 0 nic bym nie musiał tutaj pisać ale niestety nie ma takiej możliwości więc musze napisać że oprócz ceny i obsługi klienta wszystko daje na 0
    Wadyza duzo
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bunin / 2023-06-25 10:28
    Ocena: 4.25 / 5
    Posiadam usługę TV oraz internetu światłowodowego 1GB i przyznam ,że jestem zadowolony . Nie ma problemu z działaniem usług. Oczywiście każda lokalizacja to indywidualne opinie . Rozumiem klientów , którzy są NIEzadowoleni. W każdym razie w Kłodzku to działa i nie mam się do czego przyczepić poza OBSŁUGĄ KLIENTA na infolinii. Mam wrażenie , że tam pracują ludzie z łapanki .
    ZaletyTo co w umowie to w rzeczywistości jest.
    WadyMała kompetencja pracowników Infolinii
    MiejscowośćKłodzko
  • ~Leszek / 2023-06-23 13:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam Netii w usługach internetowych, długie awarie, lekceważący stosunek, klient w pozycji wasalnej, zero kontaktu w potrzebie, mnóstwo kontaktu z ofertami handlowymi, na chwilę obecną dla mnie żenada
    WadyLekceważenie
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3750
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179