2 miesiące czekałem na Netię aż dojdzie do tego żeby mi wytłumaczyć że muszę zrobić remont w klatce schodowej mieszkania i oni tego nie mają możliwości założyć, dwa miesiące pracy zdalnej bez żadnego internetu (oczywiście było to oszustwo wynajmującego ale Netia przyczyniła się do opóźnienia), kompletna dezinformacja. Konsultanci Netii mają możliwość napisania śmiesznej notatki której później nikt nie czyta. Po roku owocnej współpracy kiedy już udało mi się rozwiązać problem z założeniem internetu Netia nie zamierzała poinformować mnie że powinienem zwrócić urządzenie tylko od razu naliczyła mi dług 660 zł. Zadzwoniłem do nich dowiedzialwm się skąd ten dług i wysłałem paczkę z routerem, po tygodniu firma windykacyjna pisze smsy w sprawie długu, dzwonią telefony z Netii, każdy konsultant nic nie wie że ja wysłałem sprzęt, piszą notatki. Firma windykacyjna budzi mnie telefonami o ósmej rano w sobotę. Koszmar. Jeśli tylko macie możliwość omijajcie ten burdel z daleka.ZaletyOgarnięty Pan w salonie Netii który doszedł do centrum kłopotu.
WadyZerowa komunikacja,
Operatorzy obsługi klienta zachowują się jak boty,
Ciągłe zachecanie do korzystania z wirtualnej sekretarki,
Długi czas oczekiwania na połączenie,
Cała firma działa na ilość i zysk nie na jakość, fast food wśród internetu,
Brak informowania o potrzebie zwrotu urządzenia, podjęte sprawy windykacyjne,
Budzenie człowieka o 8 rano w sobotę telefonami.
MiejscowośćKraków