strona 9 z 223
-
~Sławek / 2024-05-22 13:05
Dno dna. Po wydaniu duplikatu karty SIM czekam DZIEWIĄTY dzień na jej aktywację, odcięty od kontaktów, bankowości, mediów, wszystkiego. NIKT nie skontaktował się ze mną w tej sprawie, na infolinii słyszę „jest jakiś błąd, prosimy o cierpliwość”.
Wreszcie wypowiedzenie przeze mnie umowy samowolnie zmienili w „reklamację” z dwutygodniowym terminem rozpatrzenia.
To się normalnie w głowie nie mieści!
Firma-śmieć na rynku! -
-
~Syg / 2024-05-20 21:39
Oszuści ! Internet nie dziala pol roku
Umawiaja sie na wizyte czlowiek zwalnia sie z pracy Nikt nie przychodzi nie szanuja ludzi jawnie robia z kogos idiote
Od samego poczatku same problemy i brak reakcji na liczne telefony i zgloszenia dekoder nie wymieniony do tej pory pol roku
Oszukuja ludzi ze ktos byl gdzie na kamerach nikogo nie bylo klamia i robia sobie zarty jawnie nagrane rozmowy nikt nic nie wie
Kto to slyszal taka firma XXIwMiejscowośćRuda Śląska -
~vx / 2024-05-20 18:11
widać nowe kanały vectra KALISZ niema w cale .informacja że ma ją pojawić się nowe kanały polsat visat eksploer , pogoda tv 24 ,szlagier ,tvc super ,ctv 9 .jedynie co to karanie abonenta za swoją niekompetencje odziały który nie dostarcza faktury do opłacenia .poprawy jakości usług niema a usterki telewizji i radia są ale efektu naprawy obsługi technicznej niema w cale . Zaletynie maWadybrak kompetencjiMiejscowośćKalisz -
~Piotr / 2024-05-18 22:32
przeniosłem swoje usługi TV internet i telefon stacjonarny do Vectry. Data przeniesienia telefonu była ustalona w połowie kwietnia, dziś mamy 18 maja i nic w tej sprawie się nie zadziało. Infoloinia przekierowuje z działu do działu, kontakt mailowy sugeruje konieczność udania się do biura obsługi, biuro nic nie może zrobić i obiecuje kontakt do którego nie dochodzi.
Jakość obsługi posprzedażowej na poziomie minus jedenZaletybrakWadyjakość obsługiMiejscowośćWarszawa -
~Bartłomiej / 2024-05-17 23:16
Ponad miesiąc czekam na wzmiane dekodera i tylko jestem zbywany już nie mówię o oszukiwaniu o cenie abonamentu ZaletyNie maWadyNic nie działa jak miało wcale nic nie działaMiejscowośćMałkinia Górna -
~____ / 2024-05-17 22:04
Dramat! Miał być u nas monter przed majówką w godzinach 16-18 tak nam powiedział Pan przedstawiający ofertę, monter stwierdził, że nie ma takiej możliwości więc zmieniliśmy datę na 2.05.
Pan przyjechał 2.05 po czym stwierdził że nie ma wiertła on tego dzisiaj nie zrobi i kierownik ma zadzwonić ustalić nowy termin ????
Nikt nie zadzwonił więc zadzwoniłam do Pana, który nam przedstawiał ofertę i umówił 2 monterów na 16.05 w godzinach 10-12. Dzień wcześniej otrzymałam sms od Vectry z potwierdzeniem instalacji usług po czym nikt nie przyjechał. Olali nas totalnie !???? Finalnie nie podpisaliśmy umowy bo to jeden wielki cyrk, a szkoda bo miała być telewizja i internet -
~ctf / 2024-05-14 11:27
telewizja czasem ma zakłócenia i moment braku sygnału i obrazu po chwili się pojawia ale na krótko .biuro obsługi technicznej nie robi nic by poprawić sygnał awaria ma się sama usunąć .promocja dla abonenta ale tylko dla tego co ma dekoder 4k reszta nic zostaje pominięta zupełnie .oferowana promocja to kpiny są konkurencja oferuje więcej za darmo a tu trzeba płacić za to .pytanie gdzie w tym promocja ? Zalety niemaWadywszystko .brak kompetencjiMiejscowośćkaklisz -
~Ewa / 2024-05-13 13:32
Firma instaluje w mieszkaniu internet i kablówkę i nie wymaga na tą instalację zgodny właściciela mieszkania. W efekcie osoba pomieszkująca zamontowała sobie ten zestaw a " mistrz monterów" powiercil dziury w ścianach ( odpadły przy tym tynki ) przeciągnął kabel i gotowe. Zalety0000000Wady-------MiejscowośćWarszawa -
-
~zaśtavectra / 2024-05-12 18:07
Awaria 1.5 dnia nie ma internetu xDDD co to a być wgl Zaletynie maWadywszystkieMiejscowośćBiałystok -
~faraon / 2024-05-12 09:10
konkurencja nie robi podwyżek i brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2024 maj. Vectra nie ma zamiaru informowania abonenta o niczym ewentualnie po dokonanej zmianie przez operatora .POLSAT BOX dodaje kanały abonentom na olimpiadę letnią a vectra KALISZ NIC ,jedynie cenna do góry i informacji o zmianach w ofercie niema w cale .cierpliwości abonenta się kończy i odejdzie do konkurencji . ZaletyniemaWadybrak kompetencji obsługi technicznej oraz biura abonenta .MiejscowośćKalisz -
~Wykorzystany Klient / 2024-05-11 18:39
Sąsiad ma internet światłowodowy z Plusa i przez dwa lata żadnej podwyżki abonamentu nie miał. Ja mając internet światłowodowy z Vectry miałem przez półtora roku już trzy podwyżki abonamentu . Vectra wymyśliła sposób na szybkie bogacenie firmy stosując zapis rewaloryzacji inflacyjnej , co pół roku podwyższają cenę abonamentu . Klienta traktują jak dojną krowę . Za sześć miesięcy kończy mi się umowa z Vectrą i przechodzę do innego operatora internetu światłowodowego . Przestrzegam przed Vectrą ! Zaletybrak zaletWadyPAZERNOŚĆ NA PIENIĄDZE , NIE SZANUJĄ KLIENTAMiejscowośćCIECHOCINEK -
~skeillo / 2024-05-08 23:09
Posiadam inetrnet stacjonarny, krótko mówiąc jest on badziewiem nie wartym jakiejkolwiek złotówki, ping skacze jak adam malysz.Oczywiscie odradzam zakupu jakiegokolwiek pakietu od tej firmy :D -
~Zawiedziony klient / 2024-05-08 22:06
Przez rok wymienili mi 9 dekoderów a i ten ostatni też nie działa prawidłowo. MiejscowośćRuda Śląska -
~Dexowski / 2024-05-08 00:21
Tragiczny jest ten internet. Od kad mam Vectrę to cały czas jakiś problem i nigdy internetu nie mam, niech naprawia ten internet w końcu ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćInowrocław -
~Zerop / 2024-05-07 00:16
Internet off kiedy im się chcę.
Internet słaby.
Obsługa klienta słaba.
Nie polecam. Jak nie ma wybory np w budynku, to już lepiej jakiś box od innych ale nie vectra.ZaletyxDWadyWszystkoMiejscowośćSzczecin -
~gd / 2024-04-26 15:47
informacji o zmianach w ofercie niema POLSAT SPORT 1,i POLSAT sport2 pojawiły się ale abonent o tym dowiaduje się po fakcie dokonanym . nowe kanały canal+ maja się pojawić ale pewne za 50 za miesiąc anie w abonamencie . Zaletynie maWadybrak kompetencjiMiejscowośćKalisz -
-
~Maria / 2024-04-23 17:59
Witam nic nie działa jak powinno. Od roku co jakis czas zgłaszam, ze nie da się ogladać telewizji, internet ciągle się zacina , od początku umowy zgłaszam usterki co kilka dni. Dostaję odpowiedzi, ze jest naprawione a nic się nie zmienia. Umowy zerwać nie mogę, bo straszą obciązeniem kolosalną karą, mimo, że z ich winy jest jak jest.
Nigdy nie zdażyło się by po jakiejkolwiek zgłosznej usterce cośkolwiek poprawiloby się. Piszą, że usuwają usterki a przez cały rok od marca 2023 roku, nic się nie zmieniło i żadna usterka nie została usunięta chociażby na jeden dzień.ZaletyZadnychWadyjedna wielka wadaMiejscowośćStarogard Gdański -
~Pozdrawiam / 2024-04-21 19:34
Telewizja czasem przerywa natomiast internet trzyma caly czas ten sam poziom czyli nie dziala wogole Umowa 600mb/s realnie 30mb/s zenada ZaletyBrakWadyTotalnie wszystkoMiejscowośćWołomin -
~vxc / 2024-04-21 09:31
konkurencja odkodowuje kanały dla abonenta .A vectra nie ma zamiaru wcale tego robić .POLSAT BOX odkoduje kanały na olimpiadę letnią 2024 w Paryżu .vectra nie zrobi nic jedynie podniesie ewentualnie abonament nic po za tym . abonent ma ograniczoną cierpliwości i odejdzie do konkurencji . ZaletyniemaWadybrak kompetencji oraz informowania o zmianach kanałów w ofercie programowej 2024 .usuwanie awarii nie istnieje sama się na prawi .obsługa techniczna dramat .MiejscowośćKalisz -
~Won Vectra / 2024-04-20 04:04
Bzdura dot Catch-up!!!!!!Od miesięcy mamy ten problem- nie można cofnać i odtworzyć wstecznie programów na kanałach, które GWARANTUJE VECTRA!!!! ZaletyNa kablu wszystko ok.WadyWiFi niezgodne z umową!!!! OSZUSTWO!!!! CATCH-UP NIE FUNKCJONUJE!!!MiejscowośćJelenia Góra
strona 9 z 223