Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4276 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.45
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.87
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2024-01-26 18:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Podwyżki cen abonamentu w trakcie trwania umowy, wadliwy internet-telewizja (awarie zawsze w piątek lub przed świętami i możliwość umówienia technika 3-5 dni bez internetu-telewizji!), utraty pakietów lub całkowity brak internetu, sytuacja cykliczna 1-2 razy do roku. Nie wystarczająca liczba techników skoro na wizytę technika przy całkowitym braku internetu trzeba czekać minimum 3 dni.
    ZaletyBardzo szybki internet o ile działa
    WadyBraki internetu-telewizji, i podwyżki cen abonamentu
    MiejscowośćPruszków
  • ~cx / 2024-01-26 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    konkurencja daje promocje dla abonenta a tu nic .UPC daje cANAL + dla abonenta a vectra nie doda nic za darmo tylko kasa .oferta programowa kiepska nowych kanałów niema jak POJAWIĄ SIĘ TO ZAPCHAJ zapchaj dziura .sportowych kanałow nie dodadzą .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .informowanie o zmianach nie istnieje .
    MiejscowośćKalisz
  • ~monia / 2024-01-26 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    internet domowy w opisie 600mb/s tyle że ze smartfonu internet mobilny tak samo chodzi. Zgłaszane było do działu technicznego i według nich wszystko wporządku. Współczuję ludziom co dali sie naciągnąć i internet im do ściagania z internetu potrzebny. Obsługa klijenta na infolini to totalna porażka kto tych głą. .bów zatrudnia, zgłasza się jakiś problem a puzniej się okazuje ze oni tego w systemie nie mają wiec następne zgłoszenie i tak w kółko. Internet domowy wzięty razem z kartą telefoniczną i mineło dwa miesiące i karty sim jak niebyło to i niema. Może kurier dla siebie wziął do domu żeby do kochanki dzwonić. Po dwóch tygodniach na infolini twierdzili że kart sim niemają... he he jednak tmobile miało racje że vectra to na samym końcu i tylko ochłapy jej zostają a ludziom kit wciskają że oni najlepsi. Umowa miała przyjść na emaila i wcale się nie dziwie że jeszcze nie doszła wkońcu zima, zawieje itd. Przy zakończeniu umowy dwuletniej szukujcie się że jeszcze prawie dwa miesiące będziecie płacić.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko to co w opisie powyżej i pewnie jeszcze cos by się znalazło.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2024-01-26 11:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno dnem pogania, miało być 900 mbs a jest 100 ,a na umowie 700
    ZaletyŻadne
    WadyZa dużo
    MiejscowośćPłock
  • ~Człowiek / 2024-01-25 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma vectra poniża swoich Klientów poprzez weryfikcje w postaci sztucznej inteligencji-rozmowa z "wirtualną asystentką"to ponizanie człowieka bo jaki jest problem że kiedy połaczy mnie juz z asystentem ten ma przed sabą monitor i moze dokonać weryfikacji samodzielnie? człowiek/człowiek NIE Człowiek/maszyna.Mam nadzieje że więcej Klientów podziela moje zdanie bo jezeli sie nie obudzimy to dojdzie do tego ze nie dodzwonimy sie po Karetke,Policje itd. A może do tego własnie ONI wszyscy dązą.VECTRA-OBSŁUGA KLIENTA TO DNO!!!!!
    ZaletyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"
    WadyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"
    MiejscowośćChorzów
  • ~Greg / 2024-01-24 20:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zawsze problemy, których tygodniami nie da się rozwiązać. Bardzo słaba obsługa techniczna i w ogóle obsługa klienta. Parametry internetu ot czyste oszustwo i wyłudzanie pieniędzy od klientów. Praktycznie internet nie działa, po kilkanaście razy na dobę zrywa i nie da się z tej usługi korzystać. Obsługa klienta nie widzi problemu u nich zawsze jest sygnał i koniec z pseudo pomocą.
    Zaletyżadnych zalet - to jest przekręt na kasę od nieświadomych klientów naciąganych na umowy.
    Wadydłuuuuuuuuuga lista - poczytajcie opinie to wszystko jest prawda.
    MiejscowośćToruń
  • ~luk / 2024-01-24 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie podłączyli mnie do światłowodu, mimo, że mam go na klatce! Zrezygnować z usługi się nie da, płacę jak za złoto i mam internet, który się rwie. Oszuści, omijać szerokim łukiem
    MiejscowośćWrocław
  • ~mags / 2024-01-23 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - najgorsza z jaką się spotkałam. Na stronie nie ma adresu email by wysłąć dokument ( zgonu rodzica). Gdy w końcu otrzymuję adres email, co nie jest łatwe bo rozmawiam z wirtualną asystentką, po zadzwonieniu na wszystkie numery na stronie, po godzinie lub dwóch. wysyłam dokument na podany mi adres - i co MAIL DELIVERY, sprawdzam adres wysyłam ponownie to samo, wysyłam z innej poczty to samo MAIL DELIVERY. Dzwonię na numer do działu sprzedaży mając na dzieję,że porozmawiam z konsultantem a nie wirtualną asystentką. I rozmawiam z konsultantem, który mówi,że adres email mam dobry i że on nie może mi pomóc po czym się rozłącza. Gratuluję Klient nasz Pan!!!!!
  • ~Mango / 2024-01-23 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Mobilny Orange działa lepiej... Obsługa gorsza niż w niejednej chamskiej restauracji
    ZaletyNerwica
    WadyInternet
    MiejscowośćMalinie
  • ~Teresa z domu Bąk / 2024-01-23 14:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Przed podpisaniem umowy z Vectrą powinienem był tu najpierw zajrzeć, wtedy bym sobie zaoszczędził nerwów.

    Dział serwisu nie potrafi rozwiązać mojego problemu, zrzuca winę na hosting. Po stronie hostingu nie widzę żadnego problemu, sam ich dział serwisu także kategorycznie temu zaprzecza aby problem był po ich stronie, w co jestem w stanie uwierzyć, bo problem dotyczy tylko mojego internetu stacjonarnego od Vectry, na mocy którego nie mogę dostać się na witryny od w/w hostingodawcy.

    Złożyłem wypowiedzenie, to w ten sam dzień zadzwoniono do mnie w celach negocjacji i przedstawieniu nowej umowy. Zostały mi zaproponowane warunki o wiele lepsze, niż te, które były podpisane na umowie. Dodam, że otrzymałem wcześniej (przed wypowiedzeniem) telefon od konsultanta i 'żadna inna' oferta nie była dla mnie przygotowana i nic nie dało się negocjować.

    Następnej sprawy dotyczą awarie sieci. Vectra informuje o tym, że nastąpiły "chwilowe" przerwy w dostawie internetu, po 30 godzinach i skontaktowaniu się z BOK otrzymałem informację, że problemy potrwają jeszcze co najmniej 24 godziny. Jest to dla mnie nie do pomyślenia. Wcześniej mieszkałem na przedmieściach, gdzie korzystałem z internetu od lokalnych dostawców, jeśli jakiekolwiek problemy występowały, to były usuwane w zaledwie kilka godzin. A tutaj 'duża' firma, jaką jest Vectra nie potrafi sobie poradzić z ot po prostu awarią na pewno przez 2 dni, a co jeśli data prognozowanej naprawy się wydłuży?

    Kolejną sprawą jest ping, a w zasadzie jego chwilowe wzrosty. Zdarza się, że podczas grania online, ping mocno wyskoczy na około minutę i wtedy nic się nie da zrobić. Następnie skutkuje to chwilowym zerwaniem połączenia i po chwili już jest ok, ale tak w zasadzie sytuacja raz się powtórzy, a raz już nie i nic nie wiadomo. Dział serwisu także nie jest w stanie zlokalizować źródła problemu.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Krzych / 2024-01-22 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to najgorszy dostawca internetu, wyrzuca go co parę minut, wyskakuje po 15000 pingu i tak w kółko. Nie polecam.
  • ~Tomek / 2024-01-22 20:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Vectra, po zmianie dekodera z cyftowego na internetowy, to rodząca się złość i bezsilność na obsługę, która nic nie zawiniła. Dekoder jest do bani! Nie dziala. Potrafi sam się włączyć o 3 w nocy. Sam się wyłącza, sam zmienia programy, albo przechodzi do aplikacji. Resetuje się przy zmianie kanalow. Obsluga wzywa technika, ktory wymienia dekoder, ale to nic nie daje! Dzisiaj po wymianie kolejnego dekodera ( to juz6ty dekoder), po 20 monutach od wyjscia technika, resetuje sie 2x! Dzwoniac do obslugi informacja, ze mogą wyslac na jutro technika.... i tak w kółko. Odliczam dni do zakończenia umowy. Nigdy vectry. Pomylka. Nie podpisujcie umowy!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Stelle / 2024-01-22 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła jakość wykonania usługi i beznadziejna obsługa klienta. Tydzień temu Vektra podłączyła w moim domu internet stacjonarny i tv. Codziennie dzwonię i zgłaszam reklamację ponieważ nic nie działa. Dodzwonić się, to trzeba poświęcić kilka godzin. Pracownicy, telefonicznie udzielają mi porad. Przekładam więc kable. Resetuję i mam wrażenie, że jestem ich pracownikiem społecznym, a nie klientem. Szczerze odradzam tę firmę.
  • ~Uj / 2024-01-22 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powazna siec. W biurze jedno, przez telefon drugie. Nikt nic nie wie. Walcie się na m9rde :)
    ZaletyTotalny brak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~ernest / 2024-01-21 16:27
    Ocena: 1.75 / 5
    dramat internet! w ciagu dnia pare razy rozlacza internet oprocz tego skacze ping. Po zgloszeniu do dzialu techniczego niby zmiana parametrow modemu czyli zmiana kanalu nadawania - krotkotrwaly efekt. Na nastepny dzien znowu to samo i tak w kolko. Tv tez sie zacina
    Zaletynic
    Wadywszystko co mozkiwe
    MiejscowośćGłogów
  • ~siemson / 2024-01-21 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś dramat, internet działa jakby go właściwie nie było. W domu muszę korzystać z LTE bo inaczej nic nie włącze na telefonie...w skrócie nie polecam z całego serca, mam nadzieję że Vectra skończy swoją działalność jak najszybciej:)
    WadyWszystko
    MiejscowośćSłupsk
  • ~siemson / 2024-01-21 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś dramat, internet działa jakby go właściwie nie było. W domu muszę korzystać z LTE bo inaczej nic nie włącze na telefonie...w skrócie nie polecam z całego serca, mam nadzieję że Vectra skończy swoją działalność jak najszybciej:)
    WadyWszystko
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Ksa / 2024-01-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno totalne internet działa jak mu się podoba ale nigdy na maksymalnej prędkości która jest w ofercie
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Sylwester / 2024-01-20 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder Smart,to jakaś kpina! Ciągle buforuje i się zawiesza.Będę musiał zrezygnować.LEGNICA
    MiejscowośćLegnica
  • ~Kacper / 2024-01-20 15:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ma regularne przerwy kilka razy na dobę, codziennie, od zawsze. Kontakt z obsługa klienta taki, że jeśli chodzi o sprzedaż 5/5, cokolwiek potem rozmawia się z automatem. Automat dzwoni tez do ciebie jak nie zapłacisz faktury na czas, do późnego wieczora. Dekoder przedpotopowy, wolny i toporny w obsłudze. Usługa telefonu nie została aktywowana a mimo to jest fakturowana. Na złożona w tej kwestii reklamacje pani managerka w dużym skrócie kazała się pocałować w 4 litery i odesłała do UOKiK. Serio. Korpo krzak, odradzam wszystkim.
    MiejscowośćGdansk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179