Prosiłem ostatnio o wymianę dekodera bo ten odmówił posłuszeństwa. Myślałem że jakiś inny, lepszy dostanę, nieee dostałem ten sam szajs co był i problemy wróciły brawo vectra, róbcie tak dalej, to klienci drzwiami i oknami będą dowas walić hehe
Zaletynie ma
Wadyzawsze jakieś są
MiejscowośćStargard
~To Ja / 2024-07-12 22:45
Ocena: 2.50 / 5
Na dzień dzisiejszy to internet z vectry jest skandaliczny płaci się ale w zamian nie dostaje się za co się płaci.
Dlatego pytam się kto za te braki zwróci pieniądze. Czy ktoś za to ponosi odpowiedzialność
ZaletyZalety? To jakiś żart?
Wady5G to niespotykana sieć. A 2.4 szybkością nie grzeszą
MiejscowośćStargard
~To Ja / 2024-07-11 23:17
Ocena: 4.00 / 5
Płaci się za prędkość której nie ma. Robienie klienta w ch..a
MiejscowośćStargard
~Kos40 / 2024-07-10 20:37
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Dopóki nie podpiszesz umowy to objecują prawie wszystko. Po podpisaniu olewają klientów na maksa. Parametry łącza beznadziejne, codzienny reset modemu to reguła. U mnie przy umowie na 1,2Gb/s jeżeli nie zresetuję modemu to mam ok. 120-150 MB/s. Na reklamacje reagują bzdurnymi pismami i odsyłają ,jak ci się nie podoba, do Prezesa UKE. Nie przyślą technika żeby rozpoznał i usunął usterkę chociaż firma ma swoje Biuro Obsługi Klienta przy tej samej ulicy przy której mieszkam.
ZaletyDuży pakiet programowy ale za konkretną nie niską cenę.
WadySłaba jakość parametrów internetu, nieadekwatnych do podpisanej umowy. Po stronie klienta jest dostarczenie dowodów, że te parametry są złe chociaż dostawca usługi monitoruje swoją sieć i bez problemu takie łącze może kontrolować.
MiejscowośćToruń
~Marc0902 / 2024-07-09 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli już się dodzwonisz do konsultanta to każdy powie coś innego. Gdy w końcu udało się dojść do rozwiązania umowy która kończyła się w kwietniu, był miesięczny okres wypowiedzenia o którym wcześniej nie zostaliśmy poinformowani gdy pytaliśmy jak zakończyć umowę skoro dobiegał jej koniec. W takim wypadku za nieużywanie internetu z Vectry w maju i tak trzeba było zapłacić rachunek. Na koniec jeszcze wysłali fakturę 200zl za rozwiązanie tej umowy( choć jej koniec był z ostatnim dniem kwietnia) to jeszcze pobrali z konta 32zl (mamy lipiec) ZŁODZIEJE, NIEKOMPETENTNI KONSULTANCI( JEŚLI JUZ JAKIMŚ CUDEM SIE Z NIM POŁĄCZYSZ)CZĘSTE RESETOWANIE INTERNETU, BO ZAWSZE JAKIEŚ PROBLEMY
WadyWszystko
MiejscowośćMIĘKINIA
~vxc / 2024-07-07 08:59
Ocena: 1.00 / 5
widać informowanie o ewentualnym dodaniu EUROSPORTU 3- 9 na olimpiadę 2024 niema w cale . dodaniu nowych kanałów w ramach abonamienu nie ma nic .jedynie kasa za abonament rośnie ale poziom usługi już nie
Zaletynie ma
Wadybrak kompetencji oraz podnoszenie ceny a jakości już nie !
MiejscowośćKalisz
~Zawiedziony ziomuś / 2024-07-06 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Internet działał NIECAŁY tydzień. W sobotę popołudniu internet postanowił przestać działać. Po męczarniach z botem, który kazał odłączać modem od gniazdka zasilania (xD), doszedłem do etapu rozmowy z konsultantem. Ze zgłoszeniem zapoznawał się dobre 5 minut, aby wydukać coś przez mikrofon, po którym ktoś skakał, sądząc po jakości połączenia. Kiedy powiedziałem mu, że chyba ktoś mu skakał po mikrofonie, zniknął na kilka minut w poszukiwaniu mikrofonu. Powrócił i oznajmił mi, że nic się nie da zrobić i trzeba czekać na technika do poniedziałku.
Pozdrawiam
Zawiedziony, wściekły klient
Zaletybrak
Wadynie działa
MiejscowośćGdynia
~Julia / 2024-07-03 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam kupna. Sieć non stop rozłącza podczas grania bądź trzeba czekać godziny, zanim wejdzie się na jakąś stronę internetową.
~były klient / 2024-07-01 22:27
Ocena: 2.25 / 5
Zdecydowanie nie poleca internetu z VECTRY . Oś lotnisko to tragedia a na dodatke nie uznają reklamacji. Więc cóż można mnie nazywać byłym klientem. ZREZYGNOWAŁEM...
Zaletybrak no może nie całkiem. Wszak działało lecz do nerwicy doprowadza jakość.
WadyDużo wad jeżeli chodzi o internet.
MiejscowośćStargard
~Damosz / 2024-06-30 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Po innych opiniach widzę, że nie jestem sam..
Gorąco NIE POLECAM firmy VECTRA. Konsultanci mówią co innego niż jest w Strefie Klienta, odwołują zgłoszenia usterkowe bo 'ich zdaniem jest ok'. Mają w poważaniu klienta. Bezradny konsultant odbija piłeczkę, bo powiedziałem słowo 'g...' (nie obraziłem go personalnie, tylko wyraziłem opinie o sprzęcie w mowie potocznej). Sprzęt jest tragiczny, nawet zakup prywatnego routera na za wiele się nie zdaje, ponieważ ichni stwarza ogromne problemy.
To samo telewizja - dekoder to jakaś tanizna z Chin, najtańsza pamięć flash, która się rozwala nie raz po kilku tygodniach użytkowania (wchodzi w tryb Android recovery). Na przestrzeni 9 MIESIĘCY miałem 4-5 UDOKUMENTOWANYCH usterek (pomniejszych było więcej, które to rozwiązywałem sam resetując to 'g...').
WadyKiepski sprzęt, przerwy w dostępie do internetu, niekompetentna obsługa, irytujący bot na infolinii, odwracanie kota ogonem, naciąganie
MiejscowośćGdańsk
~Marek / 2024-06-28 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo do kwadratu. Naciągacze pierwszej klasy. Nie wykonałem sms-a, a naliczyli mi 30 zł.
Złożyłem reklamację i w odpowiedzi napisali, że mogę iść do sądu. Po zakończeniu umów odchodzę.
Jak najdalej od tego pseudo operatora!!!
MiejscowośćGdynia
~Sylwia / 2024-06-26 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja smart to jakaś porażka. Od ponad miesiąca nie działają mi takie stacje jak Polsat i TVN, na 83 kanały nie działa 2… dziesiątki telefonów, kilka zgłoszeń, reklamacji, setki minut na telefonie i zero rezultatu. Umowa dopiero co podpisana a już taki dramat! Dodatkowo nie można zerwać umowy z ich winy… przekazuje sprawę do doradcy konsumenta
~vcd / 2024-06-24 15:02
Ocena: 1.00 / 5
widać że vectra niema zamiaru informowania abonenta o ewentualnych zmianach w ofercie programowej 2024 czerwiec /lipiec .nowych kanałów niema w cale konkurencja daje abonentom kanały w promocji odkodowane a vectra nic nie da abonentom tylko kasa reszta nie . usterki same mają się naprawić zanikanie sygnały tv i radia . obsługa techniczna nie kompetentna nie robi nic .
Zaletynie ma
Wadybrak kompetencji , informowanie o w prowadzanych zmianach nie ma nic
MiejscowośćKalisz
~Nick / 2024-06-24 14:23
Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza sieć internetowa w Polsce . Serdecznie nie polecam Vectry...
ZaletyNie ma zalet
WadyBardzo słaby internet
MiejscowośćDzierżoniów
~panda / 2024-06-22 23:06
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno za te pieniądze masakra nie polecam mam postarać się o większą opinię ok szkoda słów net jest totalnie do dupy nic dodać nic ująć
Zaletynie ma żadnych zalet trzy dni tnie neta jak mysz papier
Wadydno nic więcej
MiejscowośćZabrze
~zawiedziony klient / 2024-06-22 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Pewnie za chwilę Vectra podniesie znów cenę abonamentu . Robią to co pół roku . Ja przez pótora roku dostałem od Vectry aż trzy podwyżki abonamentu . Mają w umowie zapis podwyżek ze względu na inflację . UWAGA ! Podwyższają cenę nawet wtedy gdy inflacja nie wzrasta. Powinienem mieć szybkość internetu od Vectry ( światłowód ) 1000 MB/s a mam 360 MB . Chyba w krótce jak mi się skończy z Vectrą umowa , zmienię na innego operatora internetu .
Zaletyżadnych
WadyCzęsto podnoszą cenę abonamentu , dużo niższa szybkość sygnału internetowego od deklarowanego w umowie , DROGO .
MiejscowośćCIECHOCINEK
~Andree / 2024-06-22 14:04
Ocena: 5.00 / 5
W końcu jestem zadowolony z usług sieci Vectra. Podpisałem z nimi aneks do umowy, dostałem na prawde atrakcyjną dla mnie ofertę z Internetem 600 Mb/s, dwoma dekoderami PVR (nie TV Smart) do tego pakiet Platynowy, Sport na Ostro, Eleven, MAX Premium, Netflix Premium i Canal+Prestige wychodzi mi wszystko 220 zł przy czym poł roku 50 zł taniej.
Rewelacyjna oferta. Dekodery w końcu działają bez zarzutu a do tego dysk 500 GB i możliwość nagrywania i cofania wszystkich kanałów a nie tylko wybranych jak to było w dekoderach TV Smart. Konsultanci bardzo pomocni, wszystko wytłumaczyli i dobrali mi idealnie ofertę. vectra wraca u mnie do łask. No i w końcu brak zapisów o waloryzacji w czasie trwania umowy.
Bardzo słaba jakość obsłga klientów również od 15 mini stoję pod punktem obsługi i jest zamknięty brak info o jakich kolejek zmianach
ZaletyBrak
WadySłaba jakość słaba obsługa
MiejscowośćJelenia Góra
~Edyta / 2024-06-21 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu światłowodowego od kilku dni. Zero kontaktu ze strony operatora. Rzekomi technicy mieli się skontaktować do 24h, minęło 96 i nikt się nie odzywa
ZaletyBrak
MiejscowośćPakosławice
~Gdynianin / 2024-06-21 00:20
Ocena: 1.00 / 5
Chodzi o Multimedie należąca do Vectry..Dno... nie szanują klienta. Traktują klienta przedmiotowo