Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4585 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~w16 / 2025-05-14 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. nie potrafią poprawnie skonfigurować sprzętu, wolny internet,
    Miejscowośćczestochowa
  • ~yg / 2025-05-14 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra traktuje klienta smart 4tvk premium klient a pozostali to tylko płacący rachunek . Nowego kanału POLSAT X ,POLSAT FILM 2 ,POLSAT REALITY niema wcale .brak kompetencji w biurze abonenta powoduje że liczę się z rezygnacją i przejściem do konkurencji może tam traktowanie będzie partnerskie anie tylko skarbonka bez dna.
    Zaletyinternet może być
    Wadypozostałe telewizja oraz radio dramat usterki i brak reakcji obsługi technicznej .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Nati / 2025-05-14 15:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem Vectry od około 10 lat w różnych miastach. Miałam umowę na czas nieokreślony (pakiet tv +internet), zmienili mi ją na czas określony i przedłużali ją co 2 lata, potem co roku. A w tym roku po wygaśnięciu umowy wysłali sms" brak odnotowania promocji na koncie". Oddzwaniam a Pan mnie informuje, że umowa mi wygasła 2 tyg temu????????‍♀️ proszę zatem o przedłużenie, ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. A Pan mówi, że przy takiej ilości klientów, mogli mnie przeoczyć i teraz może zakupić pakiet na innych warunkach. Zostało mi 2 tygodnie na znalezienie innej firmy. Jestem zażenowana podejściem do klienta po tak długiej współpracy. Odradzam!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2025-05-12 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro Skierniewce najgorsze co może być. Obsługa klienta na poziomie 0 panie nie maja zielonego pojęcia o swojej pracy. Umowe dawno wypowiedziałam a nadal nie chcą przyjąc zwrotu sprzetu, twierdzą ze umowa TRWA. Wciąż nękaja ponagleniami do zapłaty jak człowiek dawno ma wszystko opłacone, odmawiają wydruku zapłat z konta. Obsługa niekompetentna, opryskliwa. Wysyłanie potwierdzeń zapłaty nic nie daje, ponaglenia są nadal i emaile od jakiś windykacji firm krzaków. Nie polecam nikomu
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~yxy / 2025-05-10 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowych kanałów POLSAT X Zaletynie ma
Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz wciskanie przez konsultanta na odległości tego czego żaden abonent nie chce .nie można się wycofać bo zaraz straszą karami finansowymi .
MiejscowośćKalisz
  • ~Emeryt / 2025-05-09 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nareszcie kończy mi się umowa. Płaciłem ok 170 zł. z niby zniżkami. Jak dałem wypowiedzenie umowy nagle obniżka do 130 zł i zwiększony internet do 1200. Płaciłem jak za światłowód a światłowód jest, tylko nie u abonentów bo "mają dużo roboty". Przez półtora roku telewizja ciągle zrywała ale konsultantka stwierdziła, że skoro od kilku miesięcy jest lepiej to przecież nie ma problemu. Od 2 tygodni tv znowu zrywa i internet się gubi.Pytanie czemu rezygnuję skwitowałem " bo mogę i chcę". Co mam tłumaczyć po raz któryś, że klientów mają w dupie a serwisu nie ma żadnego.
    ZaletyCzasem jest dobrze
    WadyBrak serwisu,na infolinii klienta traktują ją debila, jeżeli uznają reklamację to na sekundy. Ja dostałem swego czasu 5 zł odszkodowania a problemy miałem że 2 miesiące. A wsadźcie sobie te 5 zł w dupę.
    MiejscowośćŻory
  • ~Anonymous / 2025-05-09 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, obsługa, odpowiedzialność za błędy, słuchanie klienta na infolinii, trzymaj się z daleka!
    Zaletyzero
    Wadymnóstwo
  • ~ODRADZAM / 2025-05-08 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma działa w modelu: złapać naiwnego klienta, wcisnąć mu niechciane usługi, ew. agresywnie wyciskać płatności. NIE przejmować się opinią klienta czy jakością usług. Prawdopodobnie przygotowują się do sprzedaży firmy (i przyszłego rebrandingu). Albo po prostu przyjęli agresywny wzrost, bez przejmowanie się przyszłością. Czyli polski model rozwoju.

    Próbowali wyłudzić ode mnie kasę za router, którego zwrot utrudniali. Więc dlatego uważam to za celowe generowanie klientowi zadłużenia. Otóż nie pozwalają zwrócić routera drogą, którą go otrzymałem - do salonu lub do montera. Nie można też było zwrócić korespondencyjnie, bo zlikwidowali jedyny ogólnopolski punkt zwrotów, który był w Trójmieście. Gdy mi się skończyła umowa to go nie było. Teraz jest jakiś nowy w Zabrzu. Można było zwrócić tylko przez paczkomaty za pomocą otrzymanego od nich kodu. Tylko, że mój kod nie działał i nie miałem jak zwrócić. Monity nic nie dawały. A gdy minął czas na zwrot to od razu zaczęli nękać ws. kary umownej. I nękali jeszcze przez jakieś 2 lata. W końcu wysłałem na swój koszt do salonu, gdzie zawarłem umowę. Dlatego uważam, że celowo utrudniają zwrot sprzętu, żeby naliczać kary umowne i je potem agresywnie windykować.
    WadyUNIKAĆ, TYLKO PROBLEMY
  • ~yds / 2025-05-04 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o ewentualnych nowych kanałach od 5 05 2025 niema wcale .POLSAT X, POLSAT FILM 2,POLSAT REALITY obsługa biura abonenta oraz konsultanta brak kompetencji a jedynie umiejętności wciskania tego co żaden abonent nie chce to metoda .przysyłanie kuriera z umową której abonent nie może przeczytać przed podpisaniem to powoduje podejrzenia że konsultant w ciska coś czego nikt nie chce .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .internet działa
    MiejscowośćKalisz
  • ~Krzysztof / 2025-05-03 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Opisze krótko jak działa firma Vectra.Mieszkając we Wrocławiu udałem sie do Salonu Vectry we Wrocławiu przy Powstancow Slaskich ,by podłączono mi dekoder w Polanicy Zdr.Napisano umowe,ustalono termin przyjscia technika w celu podłączenia dekodera.Jeden termin 14.04.25,drugi 28.04 25.W pierwszym przypadku kazano potwierdzic umowe w internecie,ktorą zapomnieli umiescic.Tą drugą otrzymałem i potwierdziłem.Dwu krotnie technik sie nie pokazał,a Vectra zrobiła mi wycieczkę ( 70 cio latkowi)Wrocław -Polanica dwa razy czyli ok 400 km z okładem.Rozmowa z konsultantem to jedna ściema i kłamstwa.Rozmawiałem z kilkoma i kazdy zapewniał,ze Vectra z Wrocławia sie ze mną skontaktuje i to był ich wycwiczony i wyrachowany wybieg.Ludzie prosze Was,nim sie zdecujecie na Vectre zastanowcie sie ...i to głęboko..
    ZaletyBrak
    WadyFirma nieuczciwa
    MiejscowośćChciałem korzystac z tv i podłaczenia dekodera przez Vectre w m.Polanica Zdroj
  • ~fd / 2025-04-16 14:08
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że vectra awarie radia ma ale informowanie że nastąpi przerwa już nie . poprawy oferty programowej niema w cale ale za to brak sygnału radia oraz za kłócenia w sygnale telewizji na nie których kanałach .obsługa techniczna nie robi nic że by naprawić awarie .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .jedynie internet działa
    MiejscowośćKalisz
  • ~Zmęczony Chomik vectry / 2025-04-14 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE DZIEŃ DOBRY JEŚLI DAM RADE TO WYSŁAĆ TO BĘDĘ POD WIELKIM TEGO WRAŻENIEM PONIEWAŻ NIE JESTEM PEWIEM CZY MAM DOPŁYW INTERNETU.JAK TO JEST PROWADZIĆ TAK NIEDORZECZNĄ FIRME JAK WASZA PSEUDO VEKTRA. DLACZEGO OSZUKUJECIE KLIENTÓW???????? NAWET MI JUŻ MELISA NIE POMAGA NA WASZ TAK GÓWNIANY SPRZĘT. ŻEGNAM
    Zalety...ŚMIESZNE
    WadySZKODA
    MiejscowośćElbląg
  • ~Klientka / 2025-04-13 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Hit...wybrałam online oferte za 69.99 tj.73 kanały i internet 300MG/s.Po pierwszym mies.opłacając rachunek z wliczonym montazem ,dowiaduje sie że płacę miesiecznie 84.98...Okazuje sie po pierwszym mies.również,ze w ilosc kanałów wchodzą nadprogramowe,po miesiącu sa blokowane i zostaje ich 27.Pozatym nie ma nic bardziej irytującego ,niz anulowanie kazdego niedostępnego kanału przy przełączaniu.Dochodzi też opłata za wypozyczenie sprzetu i kwota końcowa ,oraz pakiet w promocji za 69.99 nie istnieją!Pytanie moje brzmi co to za oszustwo taka promocja,której nie ma!?Mało tego ,rzekomo wliczone są jeszcze rabaty...więc pytam się jakie?
    ZaletyDobry internet
    WadyOferta za 69.99 zamienia się w oferte za 84.98 i gdzie są rabaty?Za tą kwote mogłam znaleźć lepszą ofertę.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Klient / 2025-04-13 17:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia od piątku od rana nie mam telewizji. Dzwoniłam kilka razy zgłaszałam awarię od piątku od godz. 15-tej i nikt się tym nie przejął. W sobotę dostałam informacje że awaria będzie usunięta w poniedziałek do godz. 12.30. Cały weekend nie mam dostępu do telewizji nic kompletnie. Od 25 lat jestem abonentem Multimedia/Vectra. Już nigdy nie podpisze z Vectra kolejnej umowy. Nigdy!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, awarie, brak zrozumienia .
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~yrh / 2025-04-12 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    szkoda że vectra nie ma zamiaru przeczytać skarg i uwag abonenta tylko ma to w nosie .Poprawy oferty programowej w 2025 kwiecień niema mimo obietnic .obsługa techniczna dramat oraz również dramat obsługa abonenta .Vectra dzieli abonenta z usługą smart tv 4k i na tych co usługi niema to promocji też niema wcale a konkurencja robi promocje dla abonenta a tu jedynie w ciskanie tego czego nikt nie chce .mam pytanie jaki operator jest uczciwy i solidny jak POLSAT BOX Zaletynie ma
  • Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Mechanik / 2025-04-10 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyZalety Vektry to OSZUSTWO, NACIĄGACTWO, ZŁODZIEJSTWO, BRAK KOMPLEKSÓW I LOJALNOŚCI
    WadyTYLKO SAME WADY
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet dno
    WadySame najgorsze
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyGdyby była skala na minus dałbym -10 punktów
    WadySame wady
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~yvd / 2025-04-03 15:43
    Ocena: 1.25 / 5
    poprawy jakości usług TV I radia niema 2025 kwiecień . obsługa techniczna dramat nie usuwają usterek wcale .traktują abonenta że wciskają czego nik niechce a poprawy oferty programowej biecywali a nie zrobili nic .konkurencja okkodowuje dla swoich abonentów kanały na olimpiady lub mistrzostwa w piłce albo śiatkówce a vectra nic .
    Zaletyniema
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Chomik vectry / 2025-03-30 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni państwo bardzo proszę o nakarmienie waszego chomika iż gdyż ponieważ mój super szybki internecik nie daje rady i nawet nie dochodzi sygnał do rutera. Pisząc to mam takie problemy że piszę to już trzecią godzinę. Nie mam już na was siły. Najlepiej to się usuńcie jak wam internet na to pozwoli. Ciekawe czy ta wiadomość się wyśle :)
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    MiejscowośćElbląg
  • strona 5 z 230
    Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Vectra Wrocław opinie Vectra Gdańsk opinie Vectra Bydgoszcz opinie Vectra Białystok opinie Vectra Gdynia opinie Vectra Radom opinie Vectra Sosnowiec opinie

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
    Play Online
    Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
    Orange
    Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
    Plus
    Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
    T-Mobile
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
    Mobile Vikings
    Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319