Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4277 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.87
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~midori / 2014-04-08 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam z vectrą umowę na internet.Kończyła się w kwietniu, więc w styczniu umowę wypowiedziałam pisząc: " wypowiadam umowę w terminie ustawowym" Dla każdego prawnika oznacza to, że wtedy kiedy umowa się, zgodnie z umową kończy. następnie zawarłam nową, dokładając telewizję.Był to straszny błąd.
    31.03.014 otrzymałam pismo podpisane przez orła temidy Lidera Sekcji Rozliczeń Karolinę Grabowską, że umowę zerwałam i naliczono mi 343zł kary. Baba nie rozróżnia zerwania umowy od jej wypowiedzenia mimo, iż w serwisach biznesowych reklamuje się jako specjalista menadżer po znanych szkołach. Złożyłam reklamacje i poprosiłam o przysłanie odpowiedzi mejlem. nie odpisano mi, więc zadzwoniłam. Okazało się , że dział reklamacji napisał, iż nie zrozumie co miałam na myśli wypowiadając umowę w terminie ustawowym, wiec koszty mam zapłacić.Nie zrobię tego. Zaraz będę pisać do prezesa vectry i wyslę mu wszystkie materiały zamieszczone przez internautów. Potem napiszę do PIH, bo w przeciwieństwie do rzecznika praw konsumentów ta instytucja działa, jeśli będę musiała wytoczę cywilny proces i zerwę umowę z braku zaufania zaraz, jesli prezes odpowie mi negatywnie.Jestem leniem niemożebnym ale też prawnikiem , który dotychczas niczego nie przegrał. dodatkowo wezmę najdroższego prawnika. Z lenistwa wyrywa mnie zawsze wściekłość a jest ogromna. ponadto chce, żeby orzeł, zapewne idący po trupach na wynik nauczyła się prawa i szacunku do ludzi. Będę informować skrzywdzonych.Midori
    Zaletyszybki montaż
    Wadyopracowanie telewizji w porównaniu do cyfry, którą miałam fatalne, średniowiecze, całkowity brak szacunku do klienta
    od 2009
  • ~niszczyciel / 2015-03-29 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom usługi jest żenujący, ciągły brak internetu, notoryczne wzrosty pingu do KILKU TYSIĘCY. Kiedy dzwoni się do nich zawsze jest jedna odpowiedź "u nas jest wszystko w porządku" NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    4 lata
  • ~OBSERWATOR / 2014-03-10 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UFF,,, Nareszcie pozbyłem się VECTRY. Nikomu nie polecam tej firmy, wręcz przeciwnie, ale po kolei:
    Miałem umowę na 2 lata z szybkością 16 Mb/s. Na początku o takiej szybkości mogłem jedynie pomarzyc. W porywach było 1,5 M/s. Zacząłem reklamować drogą oficjalną Zwodzono mnie prze ponad miesiąc. Szukano "dziury w całym", a to mój komputer jet wolny, a to modem nie taki, trzeba wymienić i tak w kółko. W końcu zdenerwowałem się napisałem skargę do Urzędu Nadzoru Telekomunikacji i do wiadomości (za potwierdzeniem odbioru) do prezesa Vectry do rąk własnych. W efekcie tych działań internet przyspieszył. oczywiście deklarowana prędkość była nadal praktycznie rzadkością, le trafiały sie chwile, że sięgała 12-15 Mb/S Jednak moje szczęście było płonne. Potrzebowałem niezawodnego internetu przez cały czas, a tu Vectra daje plamę na całej linii. Pojawiają się dropauty 10-30 sekund internetu brak. WYSTARCZY, aby plik którego potrzebujesz trzeba było ściągać kilkukrotnie. (a nuż się w końcu uda). Reklamować tego oczywiście się nie da!!!, Bo dostawca nie odpowiada za takie krótkie, nic nie znaczące wg niego przerwy. Do tego dochodzą ciągłe planowane modernizacje sieci w nocy oraz nieplanowane wyłączenia późno wieczorne, gdy człowiek spokojnie mógłby popracować w sieci. Nie wytrzymałem i złozyłem wymówienie. I co się okazało, że przedłużono mi Umowę o pół roku, bo przegapiłem termin miesięczny. Odczekałem te pół roku, pilnowałem terminu i co się okazało, że VECTRA zmieniła okres wypowiedzenia z miesięcznego na dwumiesięczny, który mnie mimo wszystko obowiązuje, bo terminowo zapłaciłe fakturę, tym samym uznając, że zgadzam się na zmianę Umowy. UDAŁO SIĘ W KOŃCU wypowiedzieć skutecznie Umowę z końcem lutego. Dzisiaj oddałem cały sprzęt. Oddałem nawet kabel USB, pomimo, ze modem nie miał takiego wejścia i takiego kabla nie otrzymałem, ale technik zaznaczył w protokole odbioru, ze dał mi takowy podczas instalacji. Miałem i modem cyfrowy TV. Vectra potrafiła bez zapowiedzi wyłaczyć po 24 wszystkie programy, często w środku interesującego filmu.
    Obsługa w "salonie" Vectry "ślimacza" dwie ody w kolejce, czekałem prawie godzinę (6 stanowisk obsługi). Nic dziwnego, skoro przyjmujący sprzęt posługiwał sie komputerem stukał jebym palcem w kakim tempie jakby dopiero uczył się jego obsługi.
    Nigdy od VECTRY NIE CHCIAŁEM WIĘCEJ, TYLKO TYLE ZA ILE ZAPŁACIŁE, ALE TO MRZONKA.
    Proponuję nowe hasło dla VECTRY. DAJEMY NIEWIELE W ZAMIAN ŻĄDAMY WIĘCEJ (od klienta) więcej pieniędzy, więcej cierpliwości,
    W kazdym razie należy się 10 razy zastanowić zanim się podpisze Umowę z tą nierzetelną firmą.
    ZaletyBRAK
    WadySAME, niezgodna z UMOWA szykośc, krótkie przewry w dostawie internetu przez cały czas, częste wyłaczenia nocne, jednostronne zmiany warunków umowy na niekorzyść klienta, ślimacza obsługa w salonie. zmiana warunków
    za długo, kupiem za drogo, a potem jeszcze jednostronnie pzmienino wysokość opłat bez pisemnego uprzedzenia.
  • ~Oszukana / 2015-12-01 12:05
    Niestety, w Vectrze pracują ludzie których można podzielić na 2 grupy: przedstawiciele - którzy celowo wprowadzają ludzi w błąd czyli po prostu oszukają (po podpisaniu umowy nie ma już z nimi kontaktu, bo przestają odbierać telefony) i cała reszta, która pracuje w biurze obsługi i robi wszystko, żeby "złowionego" klienta wkurzyć: nie można się do nich dodzwonić w razie problemów, a jeśli się już dodzwonisz, to nie licz, że Ci pomogą. Oni wszyscy mają jedną wspólną cechę: pogardę dla ludzi, bo wydaje mi się, że są tak szkoleni.Unikajcie więc podpisywania umów w tym operatorem!
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySame wady
    Długo
  • ~Pawel / 2014-11-27 22:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety po trzech latach doznalem nieprzyjemnego potraktowania przez wyzej wymieniona firme. Podpisalem umowe z VECTRA w 2013 w ktorej termin wypowiedzenia wynosil 30 dni. Po roku zwiekszylem parametry lacza przedluzajac umowe na kolejne 2 lata. W tym roku zdecydowalem sie zrezygnowac z uslug VECTRY i zanioslem wypowiedzenie umowy miesiac przez terminem wygasniecia umowy. Pan przy okienku powiedzial, ze nie moge wypowiedziec umowy gdyz w lipcu po cichu firma zmienila warunki i okres wypowiedzenia trwa 60 dni. Jako, ze okres wypowiedzenia zostal przedluzony, automatycznie przedluza mi sie takze kontrakt na swiadczenie uslug o 6 miesiecy. Wiec nie moge rozwiazac umowy zgodnie z pierwotna umowa i dodatkowo musze pozostac z operatorem przez kolejne 6 miesiecy. Przy pytaniu czy moge rozwiazac umowe ponoszac ewentualne koszty kary otrzymalem odpowiedz, ze nie jest to mozliwe. Powiem tak, stracili klienta dozywotnio. Zaplacilem kare i rozwiazalem umowe bez zachowania terminu od lutego. Tak paskudnej i nieprzyjaznej dla klienta firmy jeszcze nie znalem. Mysla, ze ten 1000 pln zastapi im potencjalne zyski jakie mogli miec traktujac mnie fair, nic bardziej mylnego. VECTRA NIGDY WIECEJ!
    ZaletyBRAK
    WadyJAKOS USLUG, ZLE TRAKTOWANIE POZYSKANYCH KLIENTOW
    36 Miesiecy
  • ~Paweł / 2014-04-08 11:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna beznadzieja. Wg umowy można rozwiązać umowę na miesiąc przed końcem okresu umowy. Po wysłaniu im pisma z rozwiązaniem umowy z tym terminem dostaliśmy potwierdzenie, że przyjęli rozwiązanie ale z terminem o miesiąc późniejszym - musielibyśmy płacić oszustom dodatkowy miesiąc. Oczywiście tłumaczyli się że to jest zgodne z umową. Musieliśmy to prostować, bo to oczywiście NIE BYŁO zgodne umową, więc albo są oszustami albo mają u siebie straszny bałagan. Kosztowało nas to dodatkowe nerwy i opłaty za telefony.

    Druga sprawa:
    Na 3 miesiące po rozwiązaniu umowy naliczyli nam karę za rzekome nieoddanie sprzętu (100 zł) - mam wysłać im skan dokumentu na którym jest napisane że oddaliśmy sprzęt. I znów musimy zmarnować czas wolny i pieniądze (chociażby na telefon do złodziei z vectry). A co by było gdybyśmy wyrzucili ten dokument? Pewnie liczą na takich właśnie ludzi. I tak się właśnie zarabia - tu 100 zł, tam 100 zł itd.

    Jednym słowem: NIE POLECAM tych oczustów!!!
    Zaletybrak
    Wadykiepska obsługa klienta, zrywanie internetu, oszukiwanie i wyciąganie pieniędzy na każdym kroku
    2 lata, nie pamiętam za ile kupiłem ale jak na warunki w PL to za drogo
  • ~Sebastian Kielce / 2014-11-11 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma złodziej i oszust.Najpierw konsultant proponuje internet w promocji po 1zł przez okres 3 m-cy,potem juz normalnie po 49zł. Przychodzi monter wraz z umową, żona podpisuje nie czytając, bo myśli, że w umowie jest napisane tak , jak zostało umówione przez telefon. Po otrzymaniu pierwszego rachunku,niestety okazuje się, że promocji żadnej nie ma i zamiast 3m-ce po 1 zł mam za 49zł+aktywacja. Chcąc dochodzić swoich racji zażądałem udostępnienia nagrania rozmowy z konsultantem. Odmówiono mi. Już nie chodzi o kase ale obowiązuje chyba jakieś zasady. Myliłem się. W tej firmie widze, ze najważniejsze jest robienie kasy, a klient jest tylko naiwniakiem do wydojenia.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    produkt posiadam 2m-ce i kupiłem go w promocji, która miała trwać 3 m-ce po 1zł.a zapłacę za 3 m-ce 147zł
  • ~ttt / 2016-02-26 11:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam usług firmy vectra. Bardzo niestabilny sygnał, wysokie pingi (i to na szybkościach 100Mb, które to zresztą są gwarantowane tylko na papierze, realnie nigdy takiej prędkości mieć nie będziecie). Dodatkowo występują ok. dwa, trzy razy w miesiącu wielogodzinne przerwy w dostępie do internetu. Ja na przykład często korzystam w nocy, i muszę zawsze liczyć się z tym, że nie będę mógł pracować. Zdarzyła się nawet przerwa ponad 24h. To jest jednak nie wszystko, teraz będzie gorzej. BARDZO zła obsługa. Telefony kontaktowe, które od lat wysyłają w mailach nie działają. Bardzo długie czasy oczekiwania na tych, które działają. Problemy z systemem płatności: aplikacja do e-faktur napisana jest we flashu chyba, nie działa we wszystkich przeglądarkach, nie mówiąc o smartfonach. Do tego często się psuje i trzeba godzinami czekać aż ją naprawią, więc się nie zalogujecie (ja przez 2,5 roku miałem taką sytuację kilka razy). System płatności wbudowany w tą aplikacyjkę korzysta z usług firmy trzeciej, która pobiera dodatkowe opłaty za przelew internetowy (!!!!!!) W dodatku jeśli na fakturze rosną odsetki za zwlekanie z płatnością, to ten system utnie te odsetki (ja tak miałem, przez kilka miesięcy próbowałem odzyskać kasę, vectra sądzi, że powinienem kontaktować się z tą trzecią firmą, którą oni REKOMENDUJĄ do wykorzystywania do płatności internetowych). Jeśli chodzi o telewizję, to ma tak, że potrafi się sama wyłączyć (a mam już drugie urządzenie od nich, i problem występuje na obu), lub przyciski wciskane na pilotach potrafią wykonać akcję inną, niż zamierzona, np. wyłączyć telewizor albo przełączyć program, zamiast ściszyć dźwięk. Masakra, bardzo, bardzo odradzam firmę vectra.
    Zaletybrak
    Wadyw zsasadzie wszystko, co oferuje ta firma ma wady, przekonacie się z czasem
  • ~www / 2015-10-08 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to oszuści i kłamcy. Uważajcie na tą firmę. Jeśli podpisujesz mowę i tylko twoja rola kończy się na płaceniu rachunków to wszędzie jest ok.
    -Często brakuje internetu, telewizja przerywa a serwis przez miesiąc nie potrafi naprawić
    -Często dopisują usługi do umowy- NA TO UWAŻAJCIE-bo ubudzicie się z ręką w nocniku- mały druczek wszystko przyjmie
    Zaletyciężko u mnie o konkurencję w mojej okolicy
    Wadyobsługa klienta dno, reklamacje nigdy nie uwzględniają. Nawet tych oczywistych. Każą Ci iść do sądu.
    4 lata
  • ~XXX / 2014-07-21 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to najgorszy dostawca telewizji kablowej na rynku. oszukują przy podpisywaniu umów nie mówiąc o dalszej współpracy. Vectra to po prostu oszuści i złodzieje. Odradzam podpisywanie z nimi umów na ich usługi.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Andrzej / 2014-03-18 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Odradzma każdemu. Pomimo platnosci zawiesili sygnal bo platnosci nietrfialy na ich rachunek tylko na inny ich rachunek. Po przeslaniu dowodow wplaty dzial windykacji poinformowal ze wszystko OK po czym na drugi dzień odcieli sygnal. Balagan i beznadziejna obsluga. OMIJAC Z DALEKA !!!
    Zaletybrak
    Wadyoferta dla nowych klientow atrakcyjniejsza niz dla starych
    9lat 169zl/m-c
  • ~Bella / 2012-04-04 22:18
    właśnie się dowiedziałam, że Vectra naliczyła mnie, jak również wielu innym mieszkańcom naszego osiedla nienależne opłaty za montaż. zgodnie z umową koszt instalacji w mieszkaniu ponosi firma. jednak oni wszystkim jak leci kazali za to zapłacić. poszkodowanych jest tylu, że sprawą zajęła się nasza spółdzielnia, która w imieniu mieszkańców domaga się zwrotu tych opłat. vectra pobodno tłumaczy sytuację"brakiem właściwej wymiany informacji między działami odpowiadającymi za poszczególne etapy realizacji zamówienia". jednak ja już wiele razy dostawałam faktury, które zawierały różne pomyłki - oczywiście zawsze na niekorzyść klienta. skandal i totalna żenada
  • ~były klient / 2014-12-08 17:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam stanowczo, naciągacze, pazerni na każdy grosz, nielojalni wobec klienta. Jeżeli podpiszesz umowę - to tylko płać, między wierszami w regulaminie zręcznie przemycone zobowiązania. W przypadku chęci rozwiązania umowy - pilnować terminów, bo inaczej kary i to konkretne. Jakość usług uzależniona od infrastruktury i zróżnicowana. Internet - wiele ofert dużo korzystniejszych.
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyzabraskłoby miejsca
    5lat, za dużo
  • ~daniel / 2014-03-22 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    internet za 1 zł to wielka ściema ,kant gdy dziś dzwoniłem na 601601601 poinformowano mnie że takiej oferty nie ma i szkoda czasu roztrząsać że jest taka reklama na stronie czy też w mediach
  • ~Grzegorz / 2015-11-30 01:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że Vectra jest najgorszym operatorem na rynku, z wielu powodów: 1)przed zawarciem umowy ich przedstawiciel podał nieprawdziwą informacje czyli najzwyczajniej mnie oszukał, twierdząc że umowa na internet może być zawarta do 30.60.2016 r.Po zainstalowaniu okazało się, że nie mogę jej bez kary rozwiązać przed 01.09.2016 r.I będę musiał płacić mimo tego, że nie będę korzystać z internetu
    2) po podpisaniu umowy, przedstawiciel Vectry przestał odbierać telefon i odpowiadać na moje sms, najważniejsze że dostał już swoją prowizję (umowa miała błędne dane)
    3)kiedy są problemy z internetem, nie można się do nich dodzwonić a kiedy ktoś wreszcie odbierze, przełącza do innego działu i znowu czeka się na rozmowę kilkanaście do nawet kilkadziesiąt minut
    4)jest to firma, kto wyjątkowo lekceważy swoich klientów - po podpisaniu umowy już im nie zależy, zakładając że zawsze znajdą frajerów (np.za duplikat faktury, którą wysłali na błędny adres życzą sobie 5 zł)
    5) negatywna opinię o tej firmie mają prawie wszyscy moi znajomi, którzy podpisali umowę z tym operatorem.
    Rada dla ewentualnych klientów jest taka, aby poszukać innego operatora na rynku, jeśli chce mieć się zdrowe nerwy
    ZaletyNie za wysoką cena ale za to fatalna jakość obsługi
    WadyLekceważenie klienta po podpisaniu umowy
    6 miesięcy
  • ~istanu / 2015-11-18 13:20
    największy syf na rynku nie dajcie się nabrać na oferty co z tego ze maja dobre promocje jak każdego miesiąca kilka dni jesteś bez internetu albo telewizji a jak NET juz jest to chodzi jak by chciał a niemogl raz podkreślał raz udało mi się połączyć z działem technicznym to babka po kilku próbach zrobienia czegoś tam po prostu się rozlaczyla... Zenada uwierzcie komentarze te to nie jest chęć za reklamowania konkurencji tylko odrodzenia Vectry może jak będą znacząco tracić klientów to zaczną p nich dbać
    ...
    Zaletybrak
  • ~kate / 2016-01-07 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    witam
    jestem klientem vectry,przedłużaliśmy umowę ponoć na lepszych warunkach i już po tygodniu sromotnie tego żałuje,płacąc za 100 mb/s
    nie potrafię nawet obejrzeć filmu,jednym słowem nie zawaham się użyć stwierdzenia że to banda złodziei i oszustów.Nadmienię że składaliśmy reklamację a oni twierdzą że wszystko u nich ok.
    Zaletybrak
    Wadycałość działalności firmy
    ponad 2 lata/ 59 zł
  • ~katkar / 2015-03-10 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Bardzo duzee problemy przy rozwiazywaniu umowy. Ta firma zrobi wszystko aby Cie nie wypuscic. W moim przypadku im sie udalo i jestem zmuszona miec jeszcze Vectre przez rok. Pracownik wprowadzil mnie w bład, po zlozeniu reklamacji Vectra powiedziala, ze to moj problem a nie ich, ale z pracownika przepraszaja.
    2
  • ~Marek / 2014-10-10 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECEM. Najlepiej trzymać się z daleka od takiej frmy.
    ZaletyBRAK - obiecują cuda
    Wadyproblemy z działanie, firma dowolnie interpretuje i zmienia sobie umowę, niekompetetne osoby na infolinii ( pomóc nie mog ale dzwonią często z propozycją zakupienia dodatkowych usług)
    2 lata
  • ~mariusz / 2014-12-24 12:20
    zalecam omijać z daleka. bałagan w księgowości - źle zaksięgowali moja wpłatę i jeszcze firmę windykacyjna nasyłają. nie pomaga przedstawianie dowodu przelewu. żałosna grupa dorobkiewiczów bez wykształcenia i ogłady.
    Zaletyżadne
    Wadyniewiarygodnność, wyłudzanie niby zaległych wpłat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2539
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2442
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179