Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4277 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.87
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~intermaniak / 2015-10-11 11:26
    Identyczną problem mialem z Vectrą miałem ja.W długotrwalej korespondencji COK wykazywal sie indolencja albo cwaniactwem.Dopier skarga do Urzędu Kontroli Elektronicznej spowodowała ,że pozbyłJako kuriozum mogę dodaćem się problemu.Słowa przepraszamy jednak nie.Jako kuriozum mogę dodać,że trzykrotna skarga zlożona do Prezes spółki ,w tym jedna "Do rąk wlasnych"została przemilczana.Może świadczyć o arogancji firmy,szczególnie zarzadu
    Zaletybrak
    Wadytylko takie
  • ~karis13 / 2014-07-20 21:04
    Autor: KK@ (*.*.121.185) (2014-07-20 20:46:20)
    Zostałam przez tą firmę VECTRA również niedawno naciągnięta na usługę z telefonem abonament PAKIET 100 ,na który ustnie podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką żadnej zgody nie wyraziłam( nawet nie posiadam w domu telefonu stacjonarnego )Informowałam konsultantkę przez telefon jak mi tylko oznajmiła,że modem ,który mi monter wymieni posiada dodatkowe wejście na telefon stacjonarny,od razu powiedziałam,że nie jestem zainteresowana ani usługą pakiet 100 ani wejściem na telefon.To nawet konsultantka nie raczyła mi wyjasnić co w tej sytuacji mogą zrobić czy mi modem inny wymienią bez tego wejścia ,konsultantka nic po prostu mi nie powiedziała, zmieniła zaraz temat pytając o potwierdzenie moich danych i rozmowa się zakończyła.Konsultantka ,która do mnie zadzwoniła tylko w sprawie przyspieszenia internetu nie tylko wcisnęła mi abonament na telefon,ale zataiła przede mną bardzo ważne informację. Nie tylko nie poinformowała mnie, o tym ,że ktoś w ogóle mi dostarczy jakąs pisemną umowę do podpisu,oraz,że mam prawo od tej umowy odstąpić w 10 dni i oraz,ze ten abonament jeśli już klient na tę usługę pakiet 100 wyrazi zgodę ,to 24 m-ce jest zmuszony ją opłacać.Posiadam opinie 2 klientów,którym Vectra też wcisnęła ten abonament,konsultantka twierdziła tym klientom,że to tylko się tak nazywa , bo do routera można podłączyć telefon,ale to do niczego nie zobowiązuje ,dopóki nie otrzymali ci klienci faktury z abonamentem,mimo,że tym klientom zależało tylko na szybszym internecie .Nawet monter mnie okłamał,gdy mi tylko podłączył nowy modem z wejściem na telefon podsunął mi pod nos dokumenty,cały czas trzymając w ręku tylko dolne brzegi kartek odchylał tak bym za dużo nie widziała i tylko te dokumenty szybko podpisała.Zapytałam montera co to za dokumenty twierdził,że to tylko protokoły z wymiany sprzętu i zwrotu poprzedniego.Ja jestem klientem VECTRY od 6 lat i zawsze umowy ze mną zawierali tylko na odłegłość,nigdy mi nikt nie dostarczał pisemnej umowy do podpisu,stąd po wyjściu montera włożyłam dokumenty do szuflady wierząc mu na słowo.Aż tu po miesiącu przychodzi FAKTURKA oraz abonamencik za telefon.Więc szybko dzwonię do VECTRY informując,że ja nie wyraziłam zgody ustnej przez telefon na Pakiet 100 ,poinformowałam,że zaraz piszę reklamację.Konsultantka druga zresztą do której zadzwoniłam w sprawie tej usługi abonentowej, też mi nie powiedziała,ze umowę już podpisałam,bo mi ją monter podsunął(o czym pojęcia nie miałam)oraz,że teraz przez 24 m-ce będę zmuszona ten abonament płacić,wyszłam z siebie jak to usłyszałam.Zaraz szybko wyjęłam te dokumenty,ale by je przeczytać potrzebowałam solidnych okularów + 3 dioptrie + dodatkowo lupy by ten drobny druk umowy przeczytać.Nie tylko na umowie osoba,która ją wypełniała sama pozaznaczała moją zgodę na pakiet 100,ale też na korzystanie z podwyższonych opłat (70x207x208x) co jest kłamstwem..Ja nie tylko nie posiadam telefonu stacjonarnego,ale mi nawet VECTRA na umowie nie podała numeru telefonu(mimo,że do niczego nie jest mi potrzebny)a minęły 2 m-ce odkąd podpisałam umowę z VECTRĄ o niczym nawet nie wiedząc.Ja nie wyraziłam żadnej zgody na tę usługę pakiet 100,a opłacać za tę usługę jestem teraz zmuszona.Napisałam reklamacje w związku z tą umową i usługą abonentową i wysłałam do VECTRY,po 14 dniach otrzymałam odpowiedz oczywiście negatywną.Więc szybko skontaktowałam się z kilkoma instytucjami państwowymi ,które to pomagają poszkodowanym klientom łącznie z PRAWNIKIEM I RZECZNIKIEM KONSUMENTA (którzy przejrzeli moją umowę i oboje stwierdzili to samo (osobno się z nimi konsultowałam),że ta moja umowa zawiera sporo nieprawidłowości,że powinna zostać UNIEWAŻNIONA a Vectra moją reklamację tej umowy odrzuciła uważając,że jest ok!.Skontaktowałam się już też z swojej sprawie UKE bo ja nie zamierzam płacić za usługę,której nie zamawiałam,nawet nie korzystam z wejścia na telefon, bo go nie posiadam a płacę za nią drugi miesiąc.Mam tego dosyć, sprawę zgłaszam do UOKIK-u ,jestem właśnie w trakcie pisania zawiadomienia i złożenia skargi na tę firmę VECTRA a czynię to zwłaszcza dla dobra wszystkich poszkodowanych przez tą firmę klientów!Wraz z zawiadomieniem oraz innymi dokumentami prześlę do UOKIK również swoją umowę,którą otrzymałam od VECTRY w celu jej sprawdzenia,zobaczymy co na to powie ta instytucja. Nawet nie sądziłam,że tylu klientów zostało poszkodowanych zanim mnie nie naciągnęli na usługę,której nie zamawiałam.Ja tylko opłacałam w terminie FAKTURY za usługi tej firmie,mimo ciągłych problemów z dostępem do internetu,które miałam i mam nadal.Nie miałam pojęcia ,że ta firma posiada tysiące negatywnych opinii,że wciska klientom usługi na które zgody nie wyrazają JESTEM W SZOKU!!!
  • ~radi / 2013-11-13 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma naciągaczy. Po dwóch latach gdy dotychczasowa umowa wygasła zaproponowano mi warunki znacznie gorsze od dotychczasowych. Próby negocjacji na różnych szczeblach nie przyniosły rezultatu. Dla nich klient który podpisał umowę to dojna krowa. W związku z powyższym chciałem zawrzeć umowę na warunkach jakie może otrzymać nowy klient i które dostępne są z poziomu ich strony internetowej. W odpowiedzi na moje zgłoszenie zadzwonił przedstawiciel firmy i po sprawdzeniu, że płacę już u nich wyższy abonament (po dwóch latach skończyła się promocja) odmówił mi możliwości zawarcia umowy na takich warunkach!!!
    Do tego dochodzi jeszcze niekompetencja pracowników o której już nie chce mi się pisać.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, próby naciagania, maja gdzieś swoich dotychczasowych klientów
    ponad 2 lata
  • ~Ania / 2014-01-22 23:13
    Nie polecam Vectry, są nastawienie na zysk kosztem klienta. Mój maż podpisał z nimi umowę, kiedy zmarł nie chcieli przepisać umowy na mnie, oferowali mi zawarcie nowej umowy i mimo, że miałam w domu cały ich sprzęt za dodatkowa opłata chcieli mi go wymienić na inny o tych samych parametrach, żeby pobrać opłatę za montaż. Najlepsze było kiedy chciałam się umówić na to żeby odebrali sobie sprzęt ode mnie, wtedy okazało się, że mimo iż nie jestem ich klientka mam im za to zapłacić. Uświadomiłam panu, że w regulaminie jest mowa o abonencie, a ja nie jestem z nimi powiązana żadną umową i nie mam żadnych zobowiązań wobec Vectry, ale dobrowolnie chce oddać im sprzęt, bo po co mi nie moje rzeczy. Ciekawe co zrobią? I te ich ciągłe zmiany regulaminu, tylko po to żeby osaczyć kilenta.
  • ~anika / 2015-11-10 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problemy z rozwiązaniem umowy z Vectrą. Umowa wygasła w styczniu, wypowiedzenie złożyłam w czerwcu. Po przyjęciu przez Vectrę wypowiedzenia otrzymałam dwa telefony z propozycją nowej oferty. Odmówiłam. Pani przez telefon poinformowała mnie że w takim razie obowiązuje mnie dwumiesięczny okres wypowiedzenia więc za dwa miesiące muszę jeszcze zapłacić. Opłatę uiściłam od razu za dwa miesiące żeby mieć spokój. Ze sprzętu rozliczyłam się w terminie. Zapytałam przy okazji Pana z obsługi klienta czy to wszystko z mojej strony, czy mam wszystkie płatności uregulowane. Otrzymałam informację że tak. Jakież było moje zdziwienie kiedy dostałam pismo o zapłaceniu kary za zerwanie umowy. Ponownie pojechałam do firmy aby wyjaśnić tą sytuację. Otrzymałam odpowiedź że po złożeniu wypowiedzenia przedłużono mi umowę nawet nie informując mnie o tym. Pan z obsługi klienta powiadomił mnie że wysłano do mnie pismo. Na pytanie gdzie mają potwierdzenie że otrzymałam nową umowę usłyszałam że zgodnie z prawem nie mają obowiązku wysyłać listem poleconym. Powołując się na wcześniejszą rozmowę z pracownikiem że sprawdzał i nie miałam żadnych zaległości usłyszałam że to nie ma dla nich znaczenia. Nie mam tego na piśmie. Poprosiłam o odsłuchanie rozmów telefonicznych. Pani poinformowała mnie że kto§ się ze mną skontaktuje bo muszą odszukać. Czekałam na kontakt prawie dwa miesiące. Niestety nikt się nie odezwał za to dostałam dzisiaj smsa ponaglającego do zapłacenia kary. Czy ktoś miał podobną sytuację? Trzymajcie się od tej firmy z daleka.
    Wadyniekompetetni i niesłowni pracownicy
    w styczniu minęły dwa lata
  • ~Dariusz Z / 2014-02-13 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedn ściema, firma trochę śmieszna i niepoważne. Naciągacze. Po zakończeniu umowy sami podnoszą stawki i przedłużają na kolejny cykl z 2 miesięcznym wypowiedzeniem. Nie szanują ludzi z których żyją.
    Serdecznie odradzam, jakość usług słaba (telefon trzeszczy, internet powolny a TV śnieży - TAKI STANDARD) w VECTRA S.A.
    ZaletyBrak
    WadySame
    2 lata, o tyle za długo.
  • ~ela10566 / 2015-01-02 15:49
    Może ktoś pójdzie po rozum do głowy i zamknie tę firmę!!!! Banda złodziei, nierobów i cwaniaków, którzy biorą pieniądze i olewają totalnie klientów. Burdel w dokumentach i chamstwo obsługi przechodzi samą firmę. LUDZIE OMIJAJCIE VECTRĘ Z KILOMETRA!!!!!!!
    Zaletychyba niepełnosprawni umysłowo pracujący w oddziałach ale pracujący
    Wadybubel do potęgi n
    ZA DŁUGO
  • ~karola / 2011-09-09 15:08
    Usługi do bani. W ciągu kilku miesięcy użtkowania miałam już CZTERY razy wymieniany dekoder, ponieważ sygnał ciągle zanika. kilka wizyt techników, grzebanie w gniazdkach i za każdym razem zapewnienia, że teraz już bedzie ok, niestety nie jest! Na infolinii niczego ustalić nie można, podają nieprawdziwe informacje, odsyłają ciągle na inny numer "ja pani nie pomogę, ale proszę zadzwonić tu i tu", i tak 10 razy pod rząd. ten nic nie wie, tamten nie może, a licznik w telefonie bije.
    poza tym system rozliczeń całkowicie niewydolny, każda faktura jest z błędem - oczywiście zawsze na niekorzyść klienta! w ich biurze czeka się godzinę na załatwienie sprawy, ostatnio kilka osób przede mną próbowało wymienić uszkodzone modemy, bo taką dostali informację na infolinii, tymczasem w biurze nie ma takiej możliwości, trzeba zamówić technika do domu. ludzie wk..ni na maksa, że niepotrzebnie jechali przez pół miasta i starcili czas, bo na infolinii siedzą niekompetentne matoły wprowadzające w błąd.
    stanowczo firma dla tych, co mają mocne newry i sporo wolnego czasu
  • ~Maciek12948193128 / 2015-06-01 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra jest dobra tylko do momentu podpisania umowy. Po tym czasie codzienne 5 godzinne przerwy w dostawie internetu przestają ich interesować. Firma ma przemyślaną strategie jak wykiwać klientów. W przypadku problemów jedyną opcją jest kontakt mailowy z siedzibą w Gdańsku. Niestety kontakt ten jest utrudniony ze względu na odpisywanie po ok 30 dniach. Zazwyczaj odpowiedź wygląda jak dwu stronnicowy szablon (zupełnie nie na temat) z dołączonymi dwoma zdaniami na temat zgłoszonego problemu z odmową bez podania przyczyny odmowy. Zdecydowanie odradzam.
    Zaletyżadnych
    2 lata
  • ~MarekT / 2016-02-07 22:10
    Nie są źli, tylko do sześcianu bardo źli. Nigdy więcej Vectry.
    A najgorsze że i tak muszę z ich usług korzystać.
    Szkoda że niema minusowych gwiazdek :(
    ZaletyNie są źli, tylko do sześcianu bardo źli.
    Wadybrak zalet
    7 lat
  • ~Mariusz / 2016-03-02 16:33
    Dziękuję wszystkim za zamieszczone opinie. Praktycznie nie ma pozytywnych (pewnie poza kilkoma zamieszczonymi przez pracowników operatora:) Ustrzegliście mnie przed wpakowaniem się w umowę z nierzetelną firmą. Doceniam to, bo kiedyś przechodziłem podobne do opisywanych przez Was historie z innym operatorem. Pamiętam bezradność, nerwy...
    Jeszcze raz dziękuję:)
  • ~Michal / 2014-12-17 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA !!!. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dwa miesiące temu założyłem z nimi umowę na internet i telewizję. Cena niby ok i pakiet telewizji również, jak i internetu. Wszystko by było ok gdyby nie fakt, że po prostu mnie oszukali. Dwa miesiące po podpisaniu umowy zabrali mi część kanałów (w dużej mierze w HD). Okazało się że pakiet jaki brałem przy podpisywaniu umowy nagle się zmienił - zabrali z niego część kanałów. Zgłaszałem im ten fakt. Tłumaczą się tym, że kanały jakie miałem były w promocji. Podczas podpisywania umowy żadna taka informacja nie padła - zostałem po prostu wrobiony. Wychodzi na to, że w każdej chwili mogą po prostu zabrać mi wszystkie kanałay zostawić tylko TVP 1 i TVP 2 i powiedzieć że pozostałe były w promocji. Banda złodziei i oszustów - NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadypowolne uruchamianie się, słaby interfejs, brak możliwości zmiany numerów kanałów, częste zwiechy systemu
    2 miesiące, 75 zł
  • ~Michał / 2014-01-15 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Podobna sytuacja co u innych użytkowników mnie spotkała. Oddałem sprzęt z kilkudniowym opóźnieniem wyjasniając, że z usług nie korzystałem od 1,5roku bo sprzedałem mieszkanie a zerwanie umowy sie nie opłacało, i dostałem kare wynoszacą 700zł. Nie było reakcji na moje reklamacje i prosby o umorzenie tylko powtarzanie jak mantra paragrafów z umowy. Ponadto w drugim miejscu swiadczenia usług skonczyła mi sie umowa ale nie została automatycznie przedłużona tylko bez mojej wiedzy rozwiązana. O fakcie zakonczenia współpracy dowiedziałęm sie dopiero w momencie gdy dostałem informcję ze dostałem kare za niezwrócony sprzęt w wysokości 1050zł. Nie jest mi z tym dobrze ale musze powiedzieć ze życzę im z całego serca bankructwa!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~oszukana / 2014-03-28 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie te firme szerokim lukiem jesli nie chcecie byc oszukani. Na trzy miesiace przed zakonczeniem umowy zmieniono waruki wypowiedzenia umowy (przedluzajac okres wypowiedzenia) bez zadnego pisma do mnie. Po rozwiazaniu umowy windykowano mnie za nieslusznie wystawiona fakture. Zadnego zadoscuczynienia. Zenada.
    Na montaz czekalam miesiac, tego nikt nie bral pod uwage podczas rozwiazywania umowy...
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kontaktu z kilentem, zmiany umowy, dlugi czas montazu, czeste awarie internetu
    mialam umowe na 3 lata - nigdy wiecej!!!
  • ~Rafał / 2014-02-27 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z istniejących dostawca usług!!!Kanciarze i naciągacze!! A przy rozwiązaniu umowy dostaniecie Państwo zestaw kar umownych!!!!Które są ukryte w umowie którą każdy z nas podpisuje. 1,Okres wypowiedzenia to 2 miesiące który zmienili w czasie trwania umowy.
    2,Po okresie 2ch lat umowa przekształca się w okres 6cio miesięczny!!!-kara za wcześniejszą rezygnację to ok 152 zł ponieważ jest to zerwanie warunków umowy!
    3, po zakończeniu umowy w terminie 14 dni należy na własny koszt zwrócić im modem,na wskazany adres w stanie "nienagannym" ???lub odbiorą sami za opłatą zawartą w cenniku.
    4.Jeśli się spóźnicie z dostarczeniem urządzenia choćby o dzień - zapłacicie ODSZKODOWANIE!!! w wysokości określonej w cenniku!
    Jeszcze to historia się nie zakończyła, podobno czekają mnie jakieś odsetki które sobie naliczają, ale o tym pewnie dowiem się w swoim czasie!
    TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD TEJ FIRMY!!!!
    Jeden podpis i zapłacicie swoje!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNajgorszy dostawca na rynku!!
    26 miesięcy. 85 zł/m=c + kary "umowne"
  • ~TADEUSZ / 2016-02-15 15:32
    Ocena: 2.25 / 5
    To prawda Vectra oszukuje swoich klientów, dzwoni do mnie konsultant , proszę pana wymieniamy dekodery marki motorola na nowsze ze względu na ich wadliwość. pytam pana konsultanta czy to jest za odpłatnością czy za darmo, słyszę odpowiedź za darmo, skontaktuje się z panem konsultant z biura rejonowego i ustali z panem termin wymiany dekodera , ucieszyłem się że będę miał nowy dekoder. Jakież było moje zaskoczenie i zdziwienie kiedy przyszedł do mnie serwisant z dekoderem, pytam pana wymiana darmowa i czy nie wiąże się to z przedłużeniem umowy. Pan wyciąga nową umowę na kolejne dwa lata z nowymi usługami , dodatkowe programy telewizyjne , dodatkowe minuty na telefon stacjonarny oraz zwiększona prędkość internetu. Czytam umowę a w niej zapisane jak byk że na okres dwuletni dają mi promocje prawie za taka samą cenę jak dotychczas ale po dwóch latach jeśli nie przedłuże umowy z vectra to będę płacił o wiele więcej. Taka jest właśnie prowadzona polityka vectry , podczas rozmowy telefonicznej obydwoje z konsultantów nic nie powiedziało no nowych programach oraz o przedłużeniu umowy na kolejne dwa lata . To jest świadome oszustwo na niekorzyść klienta. Zastanawiam się czy rozmowa która była ze mna przeprowadzana jest nagrana bo ten fakt zgłosiłbym do rzecznika d s konsumenta.
    ZaletyCena przystępna jak na ilość pakietów.
    WadyBrak konkurencji w moim bloku, nierzetelne i brak profesjonalizmu ze strony operatora. za to profesjonalnie oszukują. Lepsze programy są zabierane .
    ponad 10 lat
  • ~Daniel / 2015-11-19 22:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet działa dość wolno, zanika plus dosyć częste przerwy techniczne. Dodatkowo jak dla mnie skandaliczne podejście do klienta - ponieważ naliczono mi kilka groszy odsetek karnych za KILKUDNIOWE opóźnienie w płatności poprosiłem aby pomniejszyli rachunek za nieświadczenie usługi w czasie kilku dni awarii. Odpowiedź - nie stwierdzono awarii w podanym rejonie i terminie LOL Mimo, że awaria faktycznie miała miejsce i nawet na infolinii puszczali automatyczny komunikat, że w takim a takim rejonie jest duża awaria i technicy pracują nad jej jak najszybszym usunięciem. Inna reklamacja również potraktowana po macoszemu. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywolny, rwie, dosyć częste przerwy techniczne
    3 lata
  • ~Justek / 2014-03-30 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Nie dajcie się naciągać na "promocje" tej firmy. Po co mi telefon stacjonarny gratis, skoro następnego dnia nie będzie już działał? Poza tym prędkość netu jest fatalna. Od 3 miesięcy składam reklamację w sprawie źle działającego internetu i dostaję odpowiedź, że mogą mi zwrócić 7 zł (!!!). Tragedia.
    Zaletybrak!
    Wadybeznadziejna prędkość, kiepski sprzęt
    3 lata, 95 zł
  • ~Katarzyna Sadowska / 2013-12-09 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam firmy Vectra S.A, przy rozwiazaniu umowy dopiero zaczynają się problemy. Umowa zawiera inny okres wypowiedzenia niż regulamin. Wypowiedziałam umowę dn. 31.08.2013r. Sugerując się zawartą umową czyli 1miesiecznym okresem wypowiedzenia. Upłynął miesiąc, udałam się do placówki zwrócić sprzęt, tam upewnilam się, ze wszystkie formalności załatwiłam pomyślnie. A tu niespodzianka z firmy Vectra-pismo iż posiadam 2miesieczny okres wypowiedzenia, w dodatku jeszcze zwracajac sprzęt zerwalismy warunki umowy doliczyli nam 500zl kary, w sumie 700zl. Pracownik w placówce nie wspomniał o karze słowem. Odwołując się do firmy poinformowali mnie iż tak stanowi regulamin, a za pracownika, który wprowadzil mnie w błąd przepraszają.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
    6lat, 105zl.
  • ~kilkuletnia klientka / 2015-01-16 21:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja także zawierając umowę na 2 lata, zostałam poinformowana, że jak zmienię mieszkanie, to Vectra przeniesie moje zobowiązanie na nowy adres, a jak nie będzie okablowania to będę mogła wypowiedzieć umowę... i co!! i nic!! Umowy nie mogłam rozwiązać i już ponad rok opłacam rachunki za nieużywany internet i kablówkę :( Ludzie czytajcie umowę, nie wierzcie na słowo pracownikom Vectry!!!
    Zaletynie ma
    Wadyumowa
    od kilkunastu lat, cena 74,99 zł.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2539
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2442
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179