Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4277 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.87
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lola / 2011-07-19 19:26
    Jeżeli chcecie zamówić usługi w Vectrze, to radzę przymusić ich najpierw, aby sprawdzili mieszkanie/dom i jasno orzekli, czy w ogole chce się im robić u was montaż.
    Ja przeżyłam jakiś horror z korowodami monterów, którzy twierdzili, że w moim mieszkaniu usług zainstalowac się nie da. najpierw problemem był jakoby brak zgody administracji na przewiercenie dziury w scianie, potem pociągnięcie kabla z garażu (jakoby nie dawało się tego zrobić bez rozwalenia całego sufitu w garażu).
    W końcu podłączenia dokonał przedstawiciel handlowy, choć z trudem zmusiłam go do podłączenia mi drugiego aparatu telefonicznego (twierdził,że da się podłączyć tylko jeden). ale i tak złego słowa nie mogę o nim powiedzieć w porównaniu z tymi idiotami-monterami, ktorym po prostu nie chciało się robić. mnie natomiast kosztowało to sporo nerwów, nie mówiąc już o czasie, zmarnowanym na ciągłe wydzwanianie gdzieś i ustalanie, że mi wreszcie usługi podłączą czy nie.

    Natomiast na same usługi, a tym bardziej cenę (szczególnie w porównaniu z dotychczasowym asterem) narzekać nie mogę
  • ~Michał / 2016-02-06 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Mam wykupione 100 mb/s od dwóch miesięcy a speed test nigdy nie wykazuje więcej niż 25 mb/s. Gdy zgłosiłem problem to na 1 dzień transfer się podniósł do 40mbs później znów spadł. Poza to są oszuści. Powiedziano mi przy zawieraniu umowy, że gdybym chciał zrezygnować z umowy to im wcześniej to zrobię tym mniejszą karę zapłacę, a okazało się, że jest odwrotnie. Dodzwonienie się do działu technicznego graniczy z cudem (Widocznie bardzo dużo osób zgłasza problemy) Wcześniej miałem Netię i byłem zadowolony. Vectra to firma krzak.
    Wadywolne łącze, rozłącza internet, problem z kontaktem z działem technicznym.
    2 miesiące, 60 zł/mc
  • ~mietek kaminski / 2015-10-12 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    fatalny dostawca usług, czestę "prace konserwacyjnie" powodowały ze internet nie działał, 15 minut oczekiwania na konsultanta call centre, w oddziale czeka sie w dlugich kolejkach, konsultanci podają sprzeczne informacje, wprowadzaja w błąd. przez niekompetencje konsultanta musiałem płacić dodatkowy miesiac mimo tego ze wyslalem wypowiedzenie z 1,5 miesiecznym wypowiedzeniem. jeszcze do tego wyslali mi dokumenty rezygnacyjne na stary adres mimo tego ze wilokrotnie wspominałem ze zmieniam miejsce zamieszkania i ze ma to być wziete pod uwage. Nie polecił bym nikomu
    Zaletybrak
    Wadywiele
    1 rok
  • ~Adam / 2014-01-31 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy dostawca usług telekomunikacyjnych i telewizyjnych.
    1. Fatalna jakość świadczonych usług.
    2. Koszmarny poziom obsługi klienta - w Rybniku ich oddział to jakiś żart - mają "poczekalnię" dla klientów, o powierzchni około 3m.
    3. Konsultanci są po prostu chamscy w kontaktach z klientem i pozbawieni elementarnej wiedzy o świadczonych usługach.
    ODRADZAM wszystkim potencjalnie zainteresowanym skorzystaniem z usług tej firmy!!!!
    Zaletybrak
    Wady1. Fatalna jakość świadczonych usług. 2. Koszmarny poziom obsługi klienta. 3. Zbyt w wysokie ceny w stosunku do jakości oferty
  • ~Daniel / 2014-03-25 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to nieporozumienie, co jakiś czas odłączają mi neta. wymienili mi drugi dekoder od telewizji bo pierwszy się sam wyłączał i ten też się wyłącza. Żal... Zrywam umowę i zapominam o tej pseudo firmie.
    Zaletyzalety???? Brak słów.
    WadyTo jedna wielka ściema. Internet nie działa
    3 miesiące i żałuję
  • ~do tivitrwam / 2015-10-04 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkiego, a już zwłaszcza reklam należy słuchać ze zrozumieniem, bo potem same pretensje :). Vectra sprzedaje "wszystko" nie ZA tylko PO 10zł. Czyli TV - 10zł, internet - 10zł i telefon też 10zł. Czyli "pakiet" to już 20-30 zł. Na dodatek tylko przez te miesiące, co zostały do końca roku... Od stycznia 2016 wszystko wróci na "normalny" poziom cenowy. I przez pozostałe 20 miesięcy trzeba będzie bulić słoną kasę. Taka promocja :/
    Zaletyśmieszne reklamy :)
    Wadymasa nabitych w butelkę Klientów
    nie mam i nie kupię
  • ~klaudytomin / 2012-04-26 11:35
    Witam,
    Infolinia w Vectra S.A. to wielka porażka, prędzej dodzwonił bym się do murzyna w Afryce który nie posiada telefonu niż do Vectry !!!
    Zaletytelewizja, internet o.k.
    Wadyinfolinia
    3 lata
  • ~klient / 2015-10-05 20:28
    Nieprofesjonalne podejście do klienta. Mimo wielokrotnie zgłaszanych problemów z internetem dotyczących niskiej prędkości na łączu 100Mb/s gdy ta wynosiła 0,21 Mb/s.Wysyłanie wyników testów na ich skrzynki mailowe nie przyniosła żadnej reakcji z Vectry. Prośba o wizytę serwisanta też bez efektu.Dopiero negatywna opinia ich ruszyła i przysłali Serwisanta który potwierdził usterki na łączu i wymienił modem.Uszkodzenie trwało 2 miesiące a bonifikatę uznali za 3 dni !!!. Brak przekazywania informacji między komórkami Vectry o podejmowanych czynnościach wydłużał czas lokalizacji i usunięcia uszkodzenia.
    Zaletybrak
    WadyBrak komunikacji miedzy komórkami Vectry wydłuża czas lokalizacji i usunięcia uszkodzenia.
    3 lata
  • ~mea / 2015-10-09 20:10
    Ta firma to istna kpina,dwie doby nie ma internetu,zero reakcji na zgloszenia.Dodzwonienie się do konsultanta od usterek to cud,natomiast bez problemu telefony odbierają konsultanci od nowych zamówień.Dno totalne,dziwi mnie,że coś takiego istnieje na rynku w dzisiejszych czasach.
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2015-11-13 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Vecrtry. Zbyt często zdarzają się dni kiedy internet jest wolny.
    Mam internet DO 100mb i w moim pokoju przez wi-fi jest zwykle ok. 30mb, ale bardzo często prędkość spada do 3mb... Ja nie wiem co oni kombinują z tym internetem ale to bardzo przeszkadza. Vectra chyba myśli, że ok. 23-24:00 wszyscy już śpią i nikt nie używa internetu. No i jeszcze czasami nie ma telewizji i internetu jednocześnie.
    Cena może nie jest zła ale cała reszta to porażka.
    Zaletyw sumie to nie ma zalet
    Wadyza dużo wad
    2 lata
  • ~Waldemar S / 2013-12-21 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie podpiszę więcej umowy z VECTRA SA. I serdecznie odradzam. Polują jak sępy na klientów a później bezwzględnie wykorzystują drobne zapiski w umowie aby się dorobić na klientach. Ja oddałem sprzęt w ciągu miesiąca tak jak było w ogólnych warunkach umowy. Okazało się że powinienem oddać w ciągu 2-ch tygodni. Za kilkudniowe wg. ich opinii opóźnienie przysądzili mi karę 1050 zł, słownie jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych. Odwoływałem się, ale żadnej litości nie okazali. Są bezwzględni.
    ZaletyOszuści. Uwaga można wpaść w pułapkę finansową.
    WadyOszuści. Uwaga można wpaść w pułapkę finansową.
    2 lata
  • ~dang / 2014-09-17 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi komentarzami. Na Vectrę zdecydowałem sie bo w nowej lokalizacji biura które zakładaliśmy była to jedyna znana mi dostępna opcja. Umowa na usługi biznes podpisana zdalnie. Już następnego dnia pojawił się technik i pierwsze zdziwienie kiedy podłączył modem i nie miał czym nawet sprawdzić sygnału. Zapytany stwierdził, ze Vectra nie wydaje żadnych urządzeń pomiarowych na montaż. Pytam zatem jak mam podpisać protokół, że warunki techniczne ok, skoro monter nie sprawdza czy w ogóle działa. Mniejsza z tym. Rozpoczęliśmy użytkowanie i w ciągu 8 godzin pracy zerwało nam połączenie 14 razy pierwszego dnia! Wykonaliśmy zgłoszenie techniczne. Pojawił się technik, który nie zgłosił żadnych uwag co do łącza, natomiast nie potrafił wytłumaczyć czemu zerwało połączenie ponownie z internetem w jego obecności. Polecił nam złożyć reklamację i wykonać kolejne zgłoszenie techniczne. Zrobiliśmy to i czekamy od 2 dni na kontakt. A internet jak nie działał tak nie działa i zrywa się jeszcze częściej.
    Zadzwoniłem do boku z informacją, że nie mamy połączenia, ponosimy jako firma straty finansowe i przestoje w działaniu sieci i mam zamiar wypowiedzieć umowę ze wzgledu na niedotrzymanie przez operatora ciągłości połączenia w 90%. Otrzymałem informacje, że nie mogę odstąpić od umowy bo w dniu podpisania protokołu internet działał sprawnie.
    Jest to kpina totalna z klientów. To tak jak z samochodem: "widziały gały co brały" kupujesz fajny a po paru kilometrach rozpada się silnik ale sprzedającego to nie obchodzi. To samo z nimi.

    Odradzam, nie brać OFERTY BIZNES w żadnym przypadku. Już mobilny internet działa stabilniej.
    ZaletyPan Technik, który pomimo, że nie wiedział jak pomóc to chociaż miły był.
    WadyZero profesjonalizmu, nastawienie na zysk, jakość połączenia internetowego (usługa biznes) żenująca i bezużyteczna
    5 dni - 146 zł/mc
  • ~delfin / 2015-08-31 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę na internet do 100 MB to porażka działa jak ślimak, cały czas mam problem z graniem na BBO bo albo spowalnia albo zanika. Wcześniej miałam 1 MB, później 2 MB internet działał doskonale. Interwencje w punkcie vectry nie odnoszą skutku. Załatwiają sprawę przez telefon udowadniając że białe jest czarne a czarne jest białe.
    od roku
  • ~hania / 2014-03-17 16:20
    ostrzegam przed rażącą nieuczciwością i oszustwami przedstawicieli Vectry. Przy podpisywaniu umowy celowo zatajają niektóre dosyć wysokie opłaty. Wykorzystując podeszły wiek swoich klientów podsuwają do podpisu egz.umowy opiewające na dodatkowo płatne programy
    Zaletyżadne
    Wadymnóstwo
  • ~JA / 2015-10-01 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie mała ilość programów, internet nie posiada nawet 5% z 100mb/s kontakt nieuprzejmy, awarie systematycznie.

    NIE POLECAM JEŚLI CI ŻYCIE MIŁE!
    ZaletyIż kończy mi się umowa.
    WadyBrak zalet
    1 ROK
  • ~Ja ja / 2014-10-10 16:35
    W sierpniu 2014 wypowiedziałam umowe z Vectrą. Dziś w Warszawie przy Zamoyskiego 53 chciałam oddać sprzet. Nie przyjeli.Wezwałam Policje. Zgłaszam sprawe do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadyzła jakość usług, zły obraz telewizyjny
    od 24.11.2011
  • ~Jędrzejko / 2015-01-15 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy, w eBOK-u pojawiają się niezbilansowane faktury. Nie sposób wyjaśnić z jakiego tytułu. Z firmą nie można się skontaktować w żaden sposób. Brak odpowiedzi na zgłoszenia wysłane przez Internet. Kilkanaście prób połączenia się z infolinią kończyło się słuchaniem muzyki. Internet poniżej jakiegokolwiek standardu, ciągłe awarie, zaniki sygnału, dzień w dzień koszmar. Z roku na rok było coraz gorzej. Z samowolnym przedłużeniem umowy na czas określony 6 miesięcy przelało czarę goryczy. Trzymajcie się jak najdalej od Vectry.
    Zaletynie ma
    Wadywyłącznie
    6 lat
  • ~Kamil / 2014-10-16 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, jest to banda złodziej, przekonałem się na własnej osobie. Miałem umowę na 3 lata i tak jak było w umowie złożyłem wypowiedzenie z miesięcznym wyprzedzeniem tak jak być powinno a okazało się że Vectra zmieniła sobie regulamin i wypowiedzenie umowy jest dwumiesięczne, automatycznie przedłużyli mi umowe na kolejne 6miesięcy.. żenada, Pisałem wielokrotnie reklamację na ich emaila ale tylko dostawałem smsa że mam zapłacić 600zł bo podadzą mnie do sądu, 0 jakiegokolwiek uzasadnienia i dziś okazało się że od tak sprzedali sobie mój długo dla firmy windykacyjnej. Tak się tam traktuję klientów którzy przez 3 lata regularnie płacą za ich (pseudo) usługi. więc jeżeli ktoś się zastanawia nad ich usługami zdecydowanie nie polecam
    3lata
  • ~krzysztof / 2015-10-14 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy kontakt i porażka. Umówiony monter nie przyszedł. Nikt potem się nie skontaktował nikt nic nie wie dlaczego tak się stało żadnej reakcji.
    Wadybardzo zła komunikacja. Nikt nic nie wie
  • ~Marlena / 2015-05-04 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie ma nic gorszego niż Vectra. Zakończyłam z nimi umowę w listopadzie 2014 a oni do kwietnia nękali mnie monitami o nieistniejących zaległościach.W pażdzierniku złozyłam wypowiedzenie umowy a byłam klientką przez trzy lata i nie miałam żadnych zaległości, czasami nawet miałam zapłaconą telewizję Pakiet złoty z wyprzedzeniem kilkumiesięcznym. Wypowiedzenie złozyłam w terminie. Nie groziły mi te żadne kary z tytułu rozwiązania tej umowy. Dzwoniono do mnie z tak zwanego działu zatrzymywania klienta, gdzie próbowano mnie nakłonic do pozostania klientką vectry. Nie zgodziłam się ponieważ i tak przeprowadzałam się w miejsce gdzie nie ma zasięgu vectry. Niestety niekompetentni pracownicy odznaczyli w systemie że chcę nadal wsółpracować i przedłużyli mi umowe o dwa lata. Zaczęły mi rosnąć jakieś fikcyjne zaległości. Masakra do kwadratu, zaczęłam otzrymywać powiadomienia o długach, straszono mnie sądem i wpisem do KRSu. Dostawałam maile smsy.Dzwoniłam na te ich infolinie, żeby wyjaśnić tę sprawę conajmniej 8 razy i informowano mnie że sprawa zostanie załatwiona, bo istotnie w systemie wpłyneła informacja o rezygnacji. Mimo to dział windykacji gnębił mnie nadal. Napisano do mnie pismo, że po rozmowie z działem zatrzymania klienta, zgodziłam się i umowa została mi przedłuzona, co było wierutna bzurą, ponieważ doskonale pamietam tę rozmowę i że nie wyraziłam zgdoy na dalszą wpsołpracę. Nękanie ze strony trwało nadal a moje tłumaczenia nic nie dały. Fikcyjny dług rósł. W koNcu wybrałam się do biura praw konsumenta, w moim miescie. Tam urzędnik zadzwonił przy mnie do vectry i zarządał wyjasnień, ja również poprosiłam o dotarcie do nagranej rozmowy, która stanowi dowód tego, że mam racje. Napisałam pismo, żeby sprwadzili taśmy...i okazało się że cala wina leży po ich stronie, a pracownik nie odznaczył w systemie mojej odmowy. Okazało się nawet że nie mam długu na 220 zł, ale nawet nadpłatę 10 zł. Dostałam pismo z przeprosinami, ale to nie wróci mi nerwów zeżartych przez vectre i jej niekompetentnych pracowników, którzy na adres domowy wysyłali mi pisma, że podadzą mnie do sądu. Koszmar. Nie skorzystam nigdy z ich usług.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
    trzy lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2539
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2442
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179