Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4277 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.87
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mija / 2016-01-28 07:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Faktycznie, też nie polecam, od poniedziałku tj.21 stycznia 2016 internet raz działa raz nie, zrywa ciągle, jeżeli już uzyskam połączenie, do poczty mailowej raz mogę się dostać raz nie. Próbowałam się dodzwonić do reklamacji, niestety ciągle przełączają, a potem zrywają rozmowę. Zero kontaktu. Bardzo niska jakość usług. Tylko rachunki regularne!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    2 lata
  • ~mike / 2014-09-04 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio ludzie z Vectry przeszli samych siebie. Po złożeniu pisemnego wypowiedzenia oczywiście otrzymałem od nich mailem informacje o naliczaniu jakiś opłat z tytułu ulg, które zostały mi przyznane. Oczywiście bzdura, bo o uldze nie ma mowy - internet 16MB za 44,90 :-). Potem był telefon z utrzymania i propozycja 100MB za 44.90 PLN i umowa na 10 miesięcy. Propozycja bardzo kusząca, więc poprosiłem o aneks. Na spokojnie zacząłem analizować ofertę i okazało się, że w mojej lokalizacji maksymalny transfer to 40MB. Oczywiście handlowiec już następnego dnia dzwonił odnośnie umówienia spotkania - na moje pytanie co z tą prędkością - odpowiedź była prosta - wiem , dlatego nie mogą z podpisać takiej umowy, ale proponuję Panu: 30MB za 45zł bez zobowiązań albo 40MB za 50 PLN z umową na 24 miesiące. Ręce opadły, podziękowałem Panu i mam nadzieję, że już nigdy Vectra nie pojawi się moim domu. Żal. Tak się tylko zastanawiam, kiedy w końcu osoby decyzyjne w Vectrze zaczną doceniać Klientów i traktować ich poważnie a nie jak maszynki do zarabiania
    Zaletybrak
    Wadysame
    kilka lat
  • ~nikita / 2015-10-21 21:28
    Tragedia przez duze T!!! Obsluga klienta ponizej jakichkolwiek norm.Konsultanci niekompetentni,nie potrafia udzielic odp.na proste pytania.Brak szacunku dla klienta i jego czasu.Monterzy nie zjawiaja sie w umowionym terminie i nastepnego nie wyznaczaja.Totalna zenada!!!jeszcze nie zaczelismy dobrze wspolpracy,a ja mam ochote ja zakonczyc!!!nie polecam!!!
    Zaletybrak
  • ~Nobody / 2015-08-31 16:07
    Ocena: 4.00 / 5
    VECTRĘ mam od 6 lipca, przejęła ona lokalną TV. W umowie mam 50 mb a tak naprawdę poziom klaruje się od 0,27 mb do 5 czasami wskoczy na 15 mg. Ciągłe dzwonienie i zgłaszanie nie przynosi rezultatów, zero powiadomień o dokonanej naprawie.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    ponad miesiąc
  • ~Paulina / 2016-03-02 12:58
    Jeśli chodzi o moje doświadczenia oraz opinie znajonych osób to firma prowadzi politykę, która można określić zdaniem: "podpisz umowę i płać, a reszta nas nie obchodzi". Każdy konsultant mówi co innego wiele razy wprowadzając w błąd lub nie przekazując istotnych informacji. Jeśli chodzi o jakiekolwiek reklamacje są one rozpatrywane na zasadzie ,
    "odrzucić, a w odpowiedzi wkleić gotowy tekst". Każda wizyta w biurze obsługi przy ulicy Kruczkowskiego w Gdańsku zajmuje minimum godzinę i towarzyszą jej opowieści innych klientów Vectra o problemach z tą firmą. Jeśli chodzi o stosunek ceny do oferowanych usług to też nie powala. Także serdecznie odradzam i żałuję, że sama wcześniej nie zorientowałam się w opiniach o firmę bo jak widać większość jest negatywna. Nie pozostaje mi nic innego jak doczekać końca umowy i pożegnać się z Vectra raz na zawsze.
    ZaletyBrak
    Wadybardzo słaba obsługa, sprzeczne informacje i nieodpowiedzenia ze strony pracowników, brak reakcji na jakiekolwiek zażalenia i reklamacje
    8 miesięcy
  • ~pieseł / 2015-12-13 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet od miesiąca. Router cisco epc3928. Nie było dnia aby nie zrywalo kilka razy połączenia. Z tak niestabilnym internetem jeszcze się nigdy nie spotkałem. ma byc 100 mb a często schodzi do kilkudziesięciu kb/s. Zrywanie łącz podczas gier online to norma( średnio co 15 min. Aha uwaga na umowe cwaniaki wpisały date nie podpisu umowy a date kiedy poraz pierwszy do nich zadzwoniłem. Koniec końców jak podłączono mi interet to zostały mi może 4 dni na wypowiedzenie zamiast 14. Przez 10 lat mieszkałem w 6 róznych miejscach miałem różnych dostawców internetu od lokalnych po gigantów. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak beznadziejną firmą. Problem techniczny próbowałem rozwiązać telefonicznie ale po 16 minutach wiszenia na słuchawce odpuściłem.
    Zaletybrak
    Wadyczęste zrywanie internetu,ciągłe spadki prędkości poniżej 1 mb. ciągłe wachania. BOK nie istnieje.
    ponad miesiąc
  • ~Sagittario / 2014-12-12 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co noc problemy z netem i TV, notorycznie !!!
    WadyProblemy z dostępem do sieci. biuro obsługi klienta do wymiany !
  • ~Sylwester / 2015-04-12 16:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam, byłem klientem Vectry od 2010 r. od 2012 r. podpisałem aneks gdzie miałem dostać modem wi-fi za 1 zł miesięcznie, oczywiście złotówkę płaciłem ale routera nie dostałem, chyba przez trzy lata mieli nie po drodze. Ogólnie kroją ludzi jak tylko mogą za toner z nagrywarką 36 zł? to już przesada, w dniu dzisiejszym zakończona została moja przygoda z tym dostawcą i powiem Wam nigdy więcej.
    PS.
    o router Wi-Fi upominałem się z 30 razy mailowi i telefonicznie
    Zaletyogólnie TV i internet działa (krótkie nieoczekiwane przerwy)
    Wadyw/w przerwy w dostawie, drożyzna, nieporadność w obsłudze klienta, nie słowność
    5 lat, ostatni abonament 24 mb +platynowy + WiFi :) - 130 zł. mies.
  • ~tele pajęczarz / 2016-02-21 11:02
    To jak przedstawił Maximilian najlepiej pokazuje działalność szpeni z Vectry.Kiedyś przyszli do mnie usunąćdrobną awarię.Kiedy problem awarii przerósł ich mozliwości intelektualne ,doradzili kupno nowego telewizora-mimo ,ze stojący był raczej z wyższej półki ikupilem go parędni wczesniej.
    Zaletybrak
    Wadyarogancja i traktowanie abonentów jak debili
  • ~Tommy / 2015-11-30 17:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Vectra spadła na psy nie POLECAM podpisywania umów,BOK to grupa ludzi która nic nie może załatwić przyjmie głoszenie i na tym koniec za dwa dni znów dzwonisz i to samo i taka dalej,z innymi działami np: z działem utrzymania nie ma jak się kontaktować w moim przypadku próbowałem przez( mozliwość tylko przez BOK):( 1,5 tygodnia i nic nie szanują klientów których mają
    ZaletyCoraz mniej
    WadyBOK, brak kontaktu z osobami kompetentymi które mogą cokolwiek załatwić
    w sumie około 6 lat
  • ~Turk / 2015-10-03 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Prędkość internetu to kpina
  • ~Agnieszka Gr. / 2014-03-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    cierpienia Klienta po rozwiązaniu umowy z tytułu niewykonania usługi przez Vectre.
    Po dwóch latach chciałam przedłużyć umowe
    - instalator mnie olał
    - po kontakcie na BOK - mial do mnie oddzwonic doradca aby to wyjasnic nie oddzwonił - tez olał
    - na reklamację odpisywali ponad 2 tygodnie - owszem uwzględnili natychmiastowy tryb wypowiedzenia umowy, ale ...
    - po 3 tygodniach dostałam note obciazeniową na 285 zł. za rzekomo nie oddany dekoder (w rzeczywistosci oddałam po 10 dniach - termin jest 14 dni) - krew mnie zalała
    - nota wystawiona była 25.02.2014, wysłana 27.02.2014 a 4 marca (po 3 dniach roboczych) dostałam monit mailowy z maila "windykacja@vectra.pl", ze zalegam na kwote 301 zl. - koszmar !!!
    To jest nękanie, to nawet nie jest bałagan !!!
    Musze pisać kolejną reklamację na luki w kompetencjach pracowników tej firmy, trace czas, ponosza mnie nerwy ! Dosyc !!!! Cale szczescie, ze jest masa innych firm.
    Zaletyzero
    Wadyluki w kompetencjach pracowników, nie oddzwanianie do klienta, bałagan w dziale rozliczeń, agresywna polityka windykacyjna,
  • ~ewelina / 2015-10-19 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. W obsłudze klienta pracują niekompetentne osoby. Błędnie wprowadzili do systemu moje zamówienie, z tego względu figuruję w tej firmie jako dłużnik. Na wyjaśnienie sprawy czekam już miesiąc i nic. PROSZĘ SIĘ DWA RAZY ZASTANOWIĆ NIM SIĘ KTOKOLWIEK ZDECYDUJE NA ICH USŁUGI.
    Zaletybrak
    Wadyniekometencja, brak zainteresowania klientem
  • ~ex-klient / 2013-08-30 20:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Po prawie 6 miesiącach z Vectrą (internet 62 zł/m-c + 50 zł "opłaty instalacyjnej"), mogę tę firmę scharakteryzować następująco:

    - sztuczki, kruczki i haczyki, byle wyłudzić większe opłaty, niż pierwotnie założone

    - utrudnianie na wszelkie sposoby rezygnacji z niechcianych, dodatkowo płatnych usług (np. tzw. bezpieczny internet)

    - wielogodzinne kolejki w punkcie obsługi klienta

    - odmowa przyjęcia (potwierdzenia wpływu) pisma bez odstania tych kilku godzin

    - żądanie wypełniania kolejnych druków mimo że przyniosłem pismo rozwiązujące umowę

    - wypowiedzenie zostało w końcu przyjęte, ale pani oświadczyła, że wyśle pismo do centrali i dopiero oni tam będą je rozpatrywa (więc z punktu widzenia tej pani to ja wcale nie wypowidziałem umowy).

    Na zakończenie pracownica odmówiła przyjęcia modemu, który chciałem zwrócić pod pretekstem... braku dowodu osobistego! (prawko nie wystarczyło). Modem musiałem zabrać z powrotem, dostałem poradę, że mogę odesłać go pocztą. Szczyt absurdu? Tu wyczytałem, że w tym szaleństwie jest jednak metoda: jesli się spóźnię, to naliczą mi dodatkową karę kilkaset zł.

    Podsumowując, firmie Vectra SA brakuje podstawowej rzeczy wymaganej przy prowadzeniu biznesu, a mianowicie elementarnej uczciwości pozwalającej na pewne zaufanie, dzięki któremu nie musiałbym stale, zwłaszcza przy zmianach w regulaminie, doszukiwać się kolejnych potencjalnych min i pułapek.

    Zdecydowanie nie polecam.
    6 m-cy
  • ~gosc ii / 2015-09-14 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdelikatniej mówiąc Vectra to arogancka firma z jej prezesemn a czele.Trzykrotnie pisalem zazalenie na jego ręce o niekompetencji pracowników,traktujących problemy jak tematy tabu i...nic.Odszedlem w lipcu po wielun latach
    Zaletytrudno wykazać
    Wadytylko
  • ~iwona / 2015-12-13 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo zła jakosc internetu ciagle przerywa, ciagle awarie które nie sa naprawiany , lekceważenie klienta po podpisaniu umowy. odradzam wszystkim
    Zaletyżdnych zalet
    Wadybardzo dużo , nie ma czsu na wymienianie ich , siec do niczego , telewizja okropna biuro obsługi aroganckie
    od 1,5 roku i jeszcze pół roku i koniec horroru
  • ~jagoda / 2015-09-23 18:13
    Bardzo niekompetentna i arogancka obsługa nie można się dodzwonić nie można sie do gadać. Nie wystawiają faktury a każą płacić a to już jest przestępstwem podatkowym. nie wiem dlaczego urzędy skarbowe to tolerują.
    Wadysame wady
  • ~Lipa / 2016-01-04 09:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Od jakiegoś czasu internet działa wolno, traci pakiety podczas połączenia, a o graniu w gry w sieci nie wspomnę, ping podskoczył o 100%. Kiedyś wszystko działało bardzo dobrze i stabilnie. Jednym słowem obniżyli poziom usług. Problem ten występuje w Słupsku.
    Internet z Vectry posiadam od ponad 10 lat.
  • ~Marek / 2016-01-01 14:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Jedno wielkie oszustwo i naciągactwo
    1. Pakiet srebrny , niby 69 kanałów , a faktycznie - wiele się powtarza SD/HD , oni biorą to za dwa kanały , kilka programów obcojęzycznych , nieprzydatnych dla osób nie znających angielskiego i francuskiego , kilka programów typu mango.
    Praktycznie do oglądania jest ok. 30 kanałów - odejmując kanały tv naziemnej pozostaje kilkanaście kanałów za które trzeba płacić abonament.
    2. Od 1.01.2016 zmienili listę kanałów gwarantowanych i obcięli najatrakcyjniejsze - TLC , Discovery , cbsdrama , cbs reality, może jeszcze więcej , nie informując wcześniej o tym abonenta.
    3. Dziwna praktyka z telefonem - podczas instalacji zostałem poinformowany , że w abonamencie mam telefon przez 3 miesiące gratis , ale nie otrzymałem telefonu , ani numeru i mam czas 3 miesiące na rezygnację z niego , jeśli nie zrezygnuję , będę płacił 20 zł miesięcznie.
    Po dwóch miesiącach przychodzi faktura z opłata za telefon.
    Jestem w trakcie reklamacji.
    4.Treść umowy nie jest zgodna z ofertą , na ten temat wypowiadał się przedstawiciel
    Urzędu Ochrony Konsumentów , twierdząc , że jest to podstawa do rozwiązania umowy bez konsekwencji.
    5.Tylko internet można uznac za pozytywny
    Zaletydobry internet i przyzwoita jakość telewizji
    WadyWymieniłem w treści opinii
    od 24.09.2015 , 39.99
  • ~monia / 2016-03-06 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra jest żałosna, wieczne awarie i problemy z internetem, nawet filmiku na YT nie można załadować. Na samym początku, parę lat temu, chodził jak burza, w niecałe 5 min ściągało się 1 GB, później zaczęto systematycznie zwalniać mi ten internet... Może przydałby się pozew zbiorowy? Ta firma nas tylko oszukuje, płacimy za 'dobry' internet, a dostajemy jakieś gówno!
    Zaletytelewizja jest ok
    Wadywszystko oprócz telewizji
    kilka lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2539
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2442
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179