Mam wrażenie że nie da się tego opisać. Co poszło nie tak? Nic nie działa jak należy, telewizja non stop się pixeluje nawet na kablu podłączonym do routera. Z Vectrą wszystko jest nie tak! 2 miesiące temu podpisałem umowę , mieli brak na stanie dekodera z nagrywarka miałem po 2tygodniach zadzwonić i poprosić o wymianę - około 30 rozmów (każdy konsultant mówił co innego) jeden na drugiego mówi że ta osoba wcześniejszą wprowadziła mnie w błąd , napisane reklamacje na które odpisali nie na temat zadawany w reklamacji (typu wszystko jest ok). Nagle po kolejnym miesiącu dzwoni Pani czy nie chciałbym rozszerzyć pakietu (ja mówię że chyba mam wszystko bo mam Canal+, Ligę Mistrzów, HBO , Eleven Sport itd), ona sprawdza czegos pan nie ma - więc ją do niej że walczę od 1.5miesiaca abyście wymienili dekoder a Pani nie ma problemu wymienimy na kiedy umówić technika. Umawiamy technika oczywiście nie przyjechał więc dzwonię - przepraszają i umawiają technika na następny dzień - znowu nic z tego. Więc znowu dzwonię mieliśmy jakiś błąd w systemie. Więc mówię że to już 2 miesiące cały czas błędy po czym mówią że wycofujemy ten dodatkowy pakiet który pan zamówił 4 dni temu - ja że ok bo odmówiłem to tylko dlatego abyście wymienili dekoder. I co: zgadnijcie! Wyłączyli mi prawie wszystko jestem teraz na jakimś podstawowym pakiecie bez Canal+, HBO i wszystkich innych programów jakie miałem od początku umowy. Vectra to jeden wielki Dramat. Totalnie nie polecamZaletyŻadnych nie zauważyłem przez 2 miesiące uzytkowania
WadyZnalazłbym chyba z 50. Najważniejsze: 1. Każdy na infolinię mówi co innego 2. W umowie masz coś mieć finalnie tego nie masz musisz dzwonić po 20x, 3. Co dziennie mówią że mają jakiś błąd w systemie, 4. Każdy mówi że poprzednia osoba wprowadziła pana w błąd i tak cały czas. 5 na reklamacje odpisują że wszystko jest ok a ty np. nie masz tego pakietu co w umowie.
MiejscowośćGdańsk