Przed połączeniem z PLAY było średnio. Teraz to tragedia. Kiedy pracuje zdalnie, to w zasadzie nie pracuje. Co chwilę rwie, awarie przynajmniej raz w tygodniu. Nawet po pracy obejrzenie filmu w Ultra HD to tragedia (na każdej platformie streamingowej). Zamykajcie interes bo "nie potraficie w internety".
1/10
Ach... I od kiedy są połączeni z Play to od czasu do czasu zmniejszają ilość dobrych programów w pakietach telewizyjnych. I mówię tu o dobrych kanałach, a nie jakieś bzdurne radio kanały, czy inne estońskie telewizję, które nie interesują Polaków...
ZaletyBrak aktualnie
WadyTa firma to jedna wielka wada...
~Anastasia / 2023-12-07 13:53
Ocena: 2.00 / 5
Moja znajoma miała problem z telewizją a raczej było brak jakichkolwiek programów...zadzwoniłam po specjalny numer i było mi dane rozmawiać z Wirtualną konsultantka . Śmiech na sali .a raczej ciężko rozmawiać z nie człowiekiem ...po paru dobrych minutach udało mi się skonsultować z realna obsługa klienta ,,pomoc techniczna ,,odezwał się pan w niezbyt dobrym humorze, wytłumaczyłam mu w czym problem i krok po kroku tłumaczył mi co mam zrobić ,, trwało to jakiś czas , zabawa na zasadzie włącz i wyłącz kabelek . Gościu był irytujący , wkurzający i niezbyt miły ...taki młody cham. Na koniec rozmowy podziękowałam oczywiście za pomoc , on chciał bym wyraziła zgodę na jakieś promocje w telewizji , internecie itp - stanowczo odmówiłam bo on sam nie wiedział o jakie promocje chodziło a kit chciał mi wcisnąć ot tak by sobie kieszeń nabić za kolejnego ,, jelenia ,, który się zgodzi na coś o czym nie ma pojęcia .
ZaletyNa razie działa wszystko jak powinno
WadyPoczątkowa rozmowa z robotem ,
Konsultanci niezbyt mili uprzejmi ,
Częste usterki w sieci telewizyjnej...
MiejscowośćZielona Góra
~Dominik Rumin / 2023-12-06 22:12
Ocena: 1.75 / 5
Gdy się dołącza na grę, internet wywala i nie można grać, ponieważ to zużywa więcej internetu. Ten internet jest tragiczny do grania w gry komputerowe.
ZaletyWmiare szybki (czasem)
WadyWszystko oprócz Nie najszybszy internet.
MiejscowośćAleja Pokoju Częstochowa
~IzaS. / 2023-12-06 20:07
Ocena: 1.00 / 5
właśnie im wymówiliśmy umowę, 2 tygodnie bez internetu, technik drugi raz już nagle nie przyjechał i zamknął zlecenie, pomimo całodniowego oczekiwania, infolinia ma nas w d..., ta firma ewidentnie tonie, uciekać jak najszybciej; ale opczywiście faktury wystawiają, jakżeby nie, rozważam czy to już aby nie podpada pod próbę wyłudzenia nianależnych środków
Zaletyteraz już żadne
Wadynie działa usługa - a dział obsługi klienta ma to gdzieś; PR jak z buszu
MiejscowośćWarszawa
~Jarek / 2023-12-06 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Zbyt skomplikowany dostęp do konta internetowego , nie można się zalogować, dodzwonić się nie można
~INTERNETOWASRAKA / 2023-12-06 18:05
Ocena: 1.50 / 5
Czas na zmiany! po przejsciu z UPC na PLAY, wczesniej juz nie bylo kolorowo teraz jest tragicznie. Rwanie polaczenia to standard w jakiej jest oferowana nam usluga od PLAY, dodatkowo nie jestem wylacznie posiadaczem internetu, a zarowno dekodera od UPC, co dwa trzy tygodnie, przestaje dzialac, nie istnieje w tym urzadzeniu cos takiego jak automatyczna aktualizacja oprogramowania, sam z konsultantem krok po kroku trzeba bedzie przeprowadzac taka operacje, az nauczysz sie wszyskiego, do momentu az twoja wiedza nie bedzie wystarczajaca i trzeba bedzie uczyc sie nowej podstawy nauczania do softwareu zajebanego dekodera UPC, rozmowy przez kamere podczas pracy zdalnej, wygladaja jak polaczenie radiowo telewizyjne z lat 50 ubieglego wieku, relacji nowosybirsk- nowy york. Oby standard polaczenia nadal stal na takim poziomie to ten twor w koncu zniknie z rynku.
Zaletyopcja ustawienia hasla na dekoderze (innowacja jak na UPC)
WadyWszystko poza opcja ustawienia hasla na dekoderze
MiejscowośćWrocław
~Magdalena / 2023-12-06 16:08
Ocena: 2.25 / 5
Moja ocena to 0, mój problem nie został rozwiązany. Jestem stałym klientem od lat zwiazanym zarówno z Play jak i UPC i nie ukrywam że chciałabym być traktowana jak stały klient który na czas dokonuje opłat za usługi i mieć do nich stały dostęp. Bardzo jestem zawiedziona tym ile muszę czekać na usunięcie usterki. Internet nie działa mi od soboty zgłosiłam to w niedzielę ( dodam że wezeanie serwisu jest naprawdę dla cierpliwych ludzi) z zaproponowanych mi wizyt nadogodniejszy był wtorek między 15 a 18 i wtedy zjawił się serwisant, dokonał on jakiś pomiarów sprawdził coś na klatce schodowej i stwierdził że już jest wszystko naprawione, na moje pytanie co było powodem braku internetu niestety nie doczekałam się odpowiedzi. Niestety 15 minut po wyjściu serwisanta problem z internetem powrócił i procedura ta sama wydzawnianie na infolinię umawianie kolejnej wizyty (niestety dopiero na czwartek) gdzie moim zdaniem serwisant powinien być zawrócony i przyjechać jeszcze tego samego dnia. Koniec końców 6 dni będę bez dostępu do internetu który jest mi potrzebny ponieważ prowadzę firmę i wiele rzeczy wykonuje z domu. Jestem bardzo niezadowolona i rozważam zmianę usługodawcy. Na koniec taka mała uwaga przydałoby się żeby serwisant zakładał ochraniacze na buty zwłaszcza w taką pogodę.
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~Piko / 2023-12-05 23:59
Ocena: 2.50 / 5
UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.
MiejscowośćWarszawa
~grzula / 2023-12-05 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma słów na niekompetencję pracowników obsługi klienta. Sprawy nie można załatwić za 1 razem, a każdy z odbierających co innego mówi, udziela innej informacji w tej samej sprawie. Dodatkowo w trakcie rozmowy konsultant wycisza się niby coś sprawdza w komputerze i poprostu raz w 8 minucie, następny w 9 się rozłącza. Kolejny, do którego się dodzwoniłam był chamski stwierdził, że koleżanki nie ma w pracy i się rozłączył. Szkoda słów, a rozmowy z nimi to strata czasu.
MiejscowośćChełm
~Anna / 2023-12-03 14:02
Ocena: 1.25 / 5
Po wielu latach czas chyba zakończyć przygodę z UPC, praca zdalna do niczego, wciąż rwie internet, spotkania online tragedia, praca z interenetem trwa w nieskończoność.... jakaś masakra.
Zaletyzero
Wadyostatnio wszystko
MiejscowośćLublin
~Zdzisiek / 2023-12-02 20:33
Ocena: 1.50 / 5
Awarię w Lublinie naprawiają 2 dni, problemem jest brak możliwości logowania przez dekodery Horizon.Łżą jak natchnieni , wstyd że taki monopolistą nie jest przygotowany na taką wielce skądinąd prawdopodobna możliwość.. a użytkownicy bez dostępu do tv i internetu nadal pozostają..
ZaletyBrak
WadyIstnienie
MiejscowośćLublin
~Stan31 / 2023-12-02 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu przejęcia przez PLAY,"znikają " kolejne kanały za które płacimy,za usługi technika pobierane są opłaty!!
ZaletyNie ma!
WadyOpłaty za usługi technika(pikselizacja obrazu),znikają kanały z których do tej pory można było korzystać.
MiejscowośćTychy
~Monika / 2023-12-02 12:22
Ocena: 1.50 / 5
Notorycznie zawiesza się dekoder a obsługa klienta właściwie nie istnieje. Odzywa się bot który w kółko powtarza żeby wyłączyć dekoder. Jakość świadczenia usług jest koszmarna.
ZaletyBrak
WadyCałokształt
MiejscowośćWarszawa
~John / 2023-12-01 21:16
Ocena: 1.50 / 5
Dramat w działaniu Internetu dramat jeżeli chodzi o techników dramat jeżeli chodzi obsługę klienta
ZaletyBrak
WadyWszystko jest jedną wielką wadą
MiejscowośćWarszawa
~John / 2023-12-01 21:15
Ocena: 1.50 / 5
Dramat w działaniu Internetu dramat jeżeli chodzi o techników dramat jeżeli chodzi obsługę klienta
ZaletyBrak
WadyWszystko jest jedną wielką wadą
MiejscowośćWarszawa
~Czas na zmiany / 2023-12-01 17:56
Ocena: 1.67 / 5
Końcówka umowy tu mówia żeby czekać tu mówia żeby iść do salonu tam mówią żeby czekać. I tak liczą aż człowiek wpadnie w przejście na przedłużenie umowy na czas nieokreślony z podwyższoną ceną o 70 zł. Miła pani akurat mi się trafiła i zrozumiała że nie chce przedłużać oczywiście później wydzwanianie codziennie czy może jednak chciałbym przedłużyć. Na koniec umowy internet nagle przyspieszył. Zdarzyło mi się wiele razy że były przerwy w dostawie 10-20 min w nocy lub po 5-10 min w dzień. Cena nienajgorzej jeśli liczyć promocje bez niej tragedia. Z umowy radzę rezygnować telefonicznie. Do Play nie idźcie bo z kwitem was odeślą.
A i wisienka na torcie internet 600mb światłowód ale nie do końca. Metoda fttb czyli miedź do mieszkania (no to niezły światłowód) okej błąd w systemie pokazało mi że nie ma możliwości podłączenia takiego internetu jak sprawdzałem za drugim razem. Ale się przeprowadziłem i na klatce jest światłowód i co? No i znów mi miedź poprowadził. Dlatego też umowa się kończyła i powiedziałem dziękuję bardzo.
MiejscowośćBydgoszcz
~13mma / 2023-11-30 18:20
Ocena: 1.00 / 5
dramat i niekompetencja , szkoda czasu i nerwów na tą firmę.
Wadybrak kontaktu z kurierem,
dostawy o 12PM
~99usa / 2023-11-29 21:59
Ocena: 1.75 / 5
Najgorsza firma w Warszawie. Pakiet teoretycznie oferuje pobieranie do 500mb/s i wysyłanie 30mb/s, w rzeczywistości jest 100mb/s pobierania i 0,19mb/s przesyłania. Strony ładują się po 3 minuty. Płacisz za szybki internet dostajesz jego brak.
ZaletyBrak
WadyRzekome zakłócenia w okolicy 24/7(to odpowiada konsultant) które trwają od 4 miesięcy i termin naprawy jest cały czas przekładany
MiejscowośćWarszawa
~mk / 2023-11-29 20:57
Ocena: 1.75 / 5
Żałosna firma, awaria internetu - technik może przyjść za... tydzień!
MiejscowośćKatowice
~Krzysiek / 2023-11-28 16:23
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna. Brak łatwego dostępu do formularzy, cenników itd. Absolutnie niepolecam.