Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 192 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.84
  • Oferta
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozmus / 2022-04-13 21:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekoder smartbox 4k w porownaniu z konkurencja wypada slabo,przelaczanie kanalow wolniejsze,opoznienie w transmisji ok 3sek pomijajac ze pilot zepsul sie po dwoch dniach i umarl....dekoder tez raz sie zawiesil aplikacja nie reaguje itd....
    ZaletyAndroid
    Wady Bluetoth 4.2 w pilocie doprawdy???
    MiejscowośćGłogów
  • ~Sfrustrowany vector man / 2022-07-29 19:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekodery są do niczego!
    W ciągu 2 miesięcy wymieniali mi 4 razy.
    Non stop się zacina, nie działa lub nie łączy się z internetem!
    TOTALNA PORAŻKA!,!
    N I E. P O L E C A M!
    Znowu nie łączy mi się z internetem....
    Aaaaarghhhh....!
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Klientka, nie klient / 2017-11-02 10:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Zgłaszany problem z jakością odbioru został strywalizowany do ustalenia poziomu jakości odbioru sygnału, co nie stanowi danego kłopotu z odbiorem obrazu i nie przekłada się na problem zacinania obrazu podczas oglądania sygnału, jednak jakość na poziomie 100% dla pracowników oznacza brak problemu. Poza tym, wiadomość o zgłoszonym problemie została przekazana danemu działowi na zasadzie przesłania dalej maila, odpowiedź została przeklejona, co było widoczne w formie wypowiedzi (od kiedy klienci są na "ty"), ani razu nie zostało spersonalizowane powitanie, cały czas byłam "klientem", chociaż ten wyraz się odmienia, ale może pracownicy bali się użyć słowa "klientka". Biorąc pod uwagę wysokość opłacanego abonamentu, uważam, że zasługuję na większą uwagę, ale kiedy miałam pakiet VIP, również nie byłam traktowana z szacunkiem. To bardzo przykra sytuacja i zastanowię się, czy po zakończeniu umowy przedłużać ją na kolejne dwa lata.
    ZaletyUstalenie pakietu usług oraz obsługa klienta w biurze obsługi uległy poprawie, czego nie można powiedzieć o konkretnych konsultantach, gdy problem jest zgłaszany mailowo, co jest zaskoczeniem, ponieważ do tej pory wszystko było bardzo profesjonalne.
    WadyKompletna ignorancja w indywidualnym podejściu do klientki/klienta, brak szacunku wyrażony w niedostosowaniu formuł grzecznościowych, ignorowanie problemu.
    Płacę dość wysoki abonament, ale nie przekłada się to na jakość usługi, a gdy zgłaszam problem, jest on ignorowany. Można powiedzieć, że w firmie pracują ludzie kompetentni, ale trzeba mieć szczęście na nich trafić.
  • ~Axe100 / 2020-07-15 17:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Informacja dla tych, którzy zdecydują się na na umowę na czas nieokreślony nie wiem czy taką opcjęjest w ofercie, wtedy była. Podpisałem taką umowę na telewizję. Minusem takiej umowy był koszt podłączenia w wysokości 100,a przy czasowej jakaś mała opłata, ale wiedziałem i to akceptowałem. I teraz główny punkt programu po trzech latach zwiększenie miesięcznej opłaty o 5 zł. Pierwszy raz się spotykam, że podpisuje umowę na daną sumę, a później podwyższka.Wychodzi na to, że koszt podłączenia i do tego teraz podwyższenie opłaty to zupełnie interes, który się opłaca.Niech każdy sobie przemyśli i wyciągnie wnioski. Nie polecam za takie zagrania. Na infolinii osoba zaproponowała mi kontakt z działem, który wyjaśni powód podwyższki po przełączeniu do tego działu nastąpiło rozłączenie połączenia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Chojek / 2021-04-14 16:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety oferta z dekoderem Smart 4k to szereg problemów z dekoderem i totalna ignorancja ze strony biura obsługi. Obraz się zawiesza, kręcą się kółka, nie można nagrywać, mało tego nie ma miejsca w którym można odtwarzać nagrania. 3 razy kontaktowałem się z bok i konsultanci rozkładają ręce. Nie działa głosowe wybieranie kanałów, więc dany program można szukać nawet kilka minut
    MiejscowośćOtwaock
  • ~Ewaa / 2019-08-21 23:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet lipa ! Dekoder włącza sie po 5 minutach, zacina sie , nagrywanie tragedia i co jakiś czas trzeba dzwonić bo ubywa nam kanałów za ktore płacimy !!! W dodatku wcisneli nam telefon stacjonarny do umowy i powiedzieli ze w ciągu miesiąca możemy z niego zrezygnować bezpłatnie , wiec tak zrobiliśmy po trzech tygodniach . Przyszła kara 250 zł . ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet , zacinanie sie tv, obsługa klienta fatalna ,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gliwiczanin / 2022-07-24 18:21
    Ocena: 2.00 / 5
    niestety porażka pod każdym względem, może dwa dni działało wszystko bez zarzutu. TV SMART to zupełne fiasko, naprawy usterek co najmniej 5 dni, a usterki zdarzają się bardzo często
    Zaletyprzyzwyczajenie
    WadyNie mam siły ich wyliczać
    MiejscowośćGliwice
  • ~Kasia / 2021-05-04 10:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta z dekoderem smart 4K to porażka. Odradzam wszystkim, którzy zastanawiają się nad takim wyborem. Obsługa telewizji to gehenna, ciągłe nieintuicyjne wyszukiwanie kanału, który chce się oglądać, sterowanie głosowe nie działa. Wspomnę jeszcze o licznych awariach, i braku dostępu do treści, który pojawia się dość często. Oprogramowanie dekodera to chyba jakaś wersja testowa ????????‍♀️
    Zaletyfunkcje smart dekodera, jeśli ktoś nie ma ich w tv mogą być przydatne
    WadyAwarie połączenia
    Wyszukiwanie kanałów
    Brak możliwości personalizacji listy kanałów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krystian / 2022-07-26 23:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta może i dobra, ale smart jest totalnie do niczego. Co chwilę się zacina i i na jednym z kanałów jest audiodeskrypcja, której oni nie potrafią wyłączyć. Później winę obarczają kanał. Walczę z nimi ponad 7 miesięcy i nic. Nie polecam..
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo wymieniać
    MiejscowośćGłogów
  • ~Lech / 2023-03-06 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    myśalem moze to tv sie zesrał ale to odpada zobaczymy co dalej zrobią z tym fantem!!!!to nie tylko MÓJ problem hihi dzieki za info!!!!!
    MiejscowośćLegnica
  • ~Marek Potrykus / 2017-01-04 18:45
    Ocena: 2.00 / 5
    !!!!!!!!!!!!!! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1. zadzwonili z ofertą TV (listopad 2016)
    2. umówiłem się na najniższy abonament na próbę
    3. instalator nie pojawił się w wyznaczonym terminie
    4. ponownie instalator nie pojawił się w wyznaczonym terminie
    5. dzwoni konsultant z pytaniem czy jestem zadowolony z usług TV i czy nie potrzebuje dodat. usług
    6. rezygnuje podczas tej rozmowy z usług tv vectra
    7. pojawia się instalator ze zleceniem instalacji usługi TV
    8. informuje instalatora że nie mam ŻADNYCH usług TV
    9. instalator zostawia mi popisany obustronnie papier o tym fakcie
    10. dzwoni konsul. VECTRA domagając się zwrotu sprzętu
    11. dostaje fakturę za abonament miesięczny za korzystanie z TV VECTRA
    12. dostaje fakture koryg. za abonament miesięczny za korzystanie z TV VECTRA
    13. dostaje pismo ponaglające zwrot sprzętu należącego do TV VECTRA
    14. dostaje pismo korygujące dot. zwrotu sprzętu należącego do TV VECTRA (styczeń 2017)

    MAM NA TO WSZYSTKO ICH PISMA ORAZ NAGRANIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH potwierdzające w/w fakty.
    Zaletyzero
    Wadyza mało miejsca aby wypisać wady
  • ~Nowy dekoder smart tv 4K / 2022-08-26 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy ktoś miał problem z podłączeniem dekodera z WiFi? Tv i intenet z it4 polska . Po podłączeniu dekodera wyświetla się komunikat nie udało się automatycznie zalogowac urządzenia . WiFi zostało podłączone a tv wgl nie działa
  • ~Paweł / 2023-02-08 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzy godziny temu zainstalowano mi nowy dekoder Vectry (rzekomo z rozdzielczością 4K, choć na razie nie znalazłem kanału w tej rozdzielczości, a jakość obrazu jest jak dla mnie po prostu nie taka jakiej się spodziewałem). Jestem bardzo rozczarowany. Dekodery Vectry była kiedyś prosta i intuicyjna. Można było nagrywać całe seriale. Na pilocie była funkcja nagrywania, której teraz nie ma. Nieliczne kanały mają ikonkę "rec", którą tzreba odnaleźć po wciśnięciu OK, ale często pojawia się odmowa nagrywania.
    Muzyczka w tle pracy dekodera to chyba jakiś żart. Po co, na co, dlaczego? Żeby ją wyłączyć trzeba wyłączyć dekoder i przerwać oglądanie programu. Przerzucanie kanałów to wyprawa jak ze snu, kiedy śni się chodzenie w grzęzawisku. Próbuję znaleźć pozytywy, ponieważ dopiero co był u mnie instalator i nie znajduję żadnych.
    Naprawdę zawsze Lubiłem Vectrę i polecałem innym. Teraz za nic w świecie tego nie mogę zrobić w zgodzie z własnym sumieniem. Zamiast mieć komfort odtwarzania nagrania kiedy chcę, mam przymus oglądania programu w danym momencie. Funkcja cofania (jak triumfalnie powiadomił mnie instalator) jest niestety w mojej osobistej opinii totalnie nie użyteczna. A co jeżeli program chcę obejrzeć za 8 dni? Raczej małe szanse.
    Nie wiem jeszcze jak z internetem. Speed Test podaje dobre parametry downloadu, ale daleko im do oferty 1,2 GB za którą mam płacić. No ale ok, to może być. Już nie narzekam. Te 580 Mb wystarczy. 15 sec pin też. Upload to już ok. 80-90 mb.
    Kolejna rzecz (może tylko u mnie) to instalacja Netfliksa i HBO Max. Niestety instalator nic mi nie mógł pomóc. Miły, grzeczny człowiek, ale ciekawe jak to wygląda u ludzie nie koniecznie umiejących samemu zarejestrować się w usłudze tych kanałów. Mnie się nadal nie udało.
    Nową Vectrę mam od 2 godzin i już tęsknię za starą. Myślę, że zrezygnuję z abonamentu, choć nie ukrywam, że z żalem, bo kiedyś naprawdę lubiłem tego operatora.
    Szkoda, szkoda, szkoda.

    I jak teraz ocenić obsługę klienta, kiedy instalator był bardzo grzeczny, ale umiał tylko podłączyć kable?
    Jak ocenić ofertę, która u sprzedawcy była super, a okazała się czym się okazała (dla mnie porażką)?
    Jak mam ocenić cenę do jakości? Naprawdę chciałbym wystawić po 5 gwiazdek, ale wściekłość na to co dostałem mi na to nie pozwala.

    ZaletyW porównaniu z porzednimi wersjami nie dostrzegam żadnych. (no może szybkośc internetu, ale to jeszcze wyjdzie w pracy).
    WadyW mojej opinii 98%
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Petus / 2017-03-29 19:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Obługa klienta na poziomie - dna; Pani mowi bedziemy dzwonic..dzis...nie dzwonia..dzwonia jutro...kiedy dzwonia ponownie za dwa dni mowie ze moga w konkretnyc dzien od 16-20 bo wtedy jestem na miejscu...okazuje sie ze dzwonia....o 11tej nastepnego dnia...a maja zaznaczone!!! pani mowi przeskanowac na nowo kanaly i wszystko bedzie ok...zajmuje sie podobna tematyka od lat nie jestem babcia po 80...skanuje, robie wszystko jak mi pani mowila...choc sam robilem wczesniej bez kartki...i k...kanaly nie sa zgodne z dostarczona lista...kilku nie ma...a maja byc...pytam o co chodzi..czy to wina pakietu zamowionego kiedys, czy sprzetu..hmm...pani mowi ze beda dzwonic...i k...to samo w kolo Macieja...Obługa Klienat 0; niezawodnosc 0! parametry moga byc...cena taka sama jak wszedzie indziej...
    Zaletyw zasadzie brak
    Wadyod jakosci do realizacji i traktowania klienta..panie siedza i nie wiadomo chyba po co.
    4-5 lat , Ślask
  • ~Rafał Wrocław / 2016-06-11 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, jestem klientem Vectry od ponad 6 lat. Mam pakiet nawet nieklasyfikowalny dla samego operatora... mam wszystkie usługi dodane , wszystkie kanały (płatne) i w pakiecie... Platynowy VIP plus dodatki typu Eleven... no i co?????? NIE MAM EURO 2016!!!!! Mam tego dość!!!!! Mam zapłacić? OK! Ale dajcie mi znać odpowiednio wcześniej!!!!!!!!!! Ale dlaczego mam dodatkowo płacić skoro już płacę ponad 250 zł miesiecznie???? Dodzwonić się do BOK tej szacownej firmy graniczy z cudem..... Zerowy poziom komunikacji... Masakra. Jutro (tj. 11.06) wypowiadam umowę, I proszę wnuczkę aby "ogarnęła" mi wszystko w internecie (mam 67 lat), zapłacę nawet więcej aby tylko było to o co mi chodzi. Jestem rozczarowana!!!! Sport a zwłaszcza piłka nożna to moja pasja a w Vectrze jej nie zrealizuję... Już dopłata za Eleven to granda... a teraz..
    O przerwach w dostępie do internetu można by napisać dzieło...
    Nie zachęcam do korzystania z us€g VECTRY
    ZaletySPORA ILOŚĆ KANAŁÓW
    WadyCENA, DOPŁATY ZA WSZYSTKO, INTERNET, BOK- PORAŻKA
    6-7 LAT
  • ~Risto / 2023-03-31 07:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Obraz przycina się,po wyłączeniu i ponownym włączeniu obrazu brak,brak dostępu internetowego.Tragedia nigdy więcej,wracam do dekodera hd.
    MiejscowośćBwłchatów
  • ~Robert / 2019-03-07 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy dekoder z możliwością nagrywania to porażka - nie dajcie go sobie wcisnąć! Przełącza kanały minimalnie co dwie sekundy, EPG włącza opisy po 4-6sekundach - elektronika chyba z odzysku z Indii. Maskara nie dekoder!!! Pomoc techniczna jedyne co potrafi doradzić to reset który nic nie daje.Internet 600 ale oczywiście nie osiąga tej prędkości do tego zacina się często - zapomnijcie o streamingu do telewizora - wyłącz średnio trzy razy na jeden film. Porada działu technicznego vectry - reset modemu hahaha. Miałem tv i internet z Polsatu, denerwował mnie limit na internecie i brak tv przy złej pogodzie ale tam internet się nie zrywał a dekoder śmigał bez problemów. Poczekam do końca umowy i wracam do Posatu jeśli Vectra się nie poprawi. Pozdrawiam
    MiejscowośćPiła
  • ~Robert Lipiński / 2023-08-13 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Czytając opinie podzielam opinie innych. Firma Vectra to .. naopowiadać bajek, złapać frajera na 2 lat i doić!! Nigdy więcej jeszcze pomęczę się rok!!! Miały być dwa dekodery Smart, dostał 1 - reklamacja na wymianę odrzucona, miała być opłata za przyłączenie 1 zł - była pełna, reklama ja odrzucona. Miało działać, a nie działa. Internet się gubi, padła sugestia modemu zewnetrznego, kupiłem, podłączyłem teraz modem się nie gubi ale .. internet dalej … O dekoderze Smart - nie chce mi się pisać. Blokuje się, zacina, mrozi, nie włącza z pilota i .. generalnie żyje własnym życiem.. bo potrafi włączyć się w środku nocy … Vectra = PORAŻKA NIGDY WIĘCEJ … odliczeń ostatnie 11 miesięcy umowy!!!!
    ZaletyZalet brak tylko … cena w pamięci, ale są dostępne inne opcje w podobnej cenie..
    WadyInternet przerywa, a telewizja .. Smart dekoder to jedna wielka pomyłka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roza / 2022-10-27 20:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder tv jest mega do bani. Wymieniany wielokrotnie. Ale okazuje się że to problem centralny do którego się nikt nie przyzna. Wsadzili za duże oprogramowanie do za cienkiego hardwaru. W efekcie mamy brak reakcji na pilota, zacinanie się itp. Dopóki nie odchudzą softwaru, nic nie poprawi się. A trwa to od aktualizacji czyli listopad/grudzień 21.
    ZaletyNic
    WadyBrak odpowiedzi lub zbyt późna na pilota, zacina się, zawiesza, zacina nagrywania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2022-11-12 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Napisze krótko dekodery z dyskiem bo taki posiadam totalny złom nadają się do śmieci . Wymieniłem już 3 szt i każdy pracuje powolnie , zawieszają się przynajmniej. 3 razy w miesiącu muszę odłączać kabel zasilania by zrestartować dekoder
    ZaletyBrak zalet
    WadyZawieszanie , powolna praca kilku sekundowy okres. Oczekiwania na przełączenie kanałów
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2243
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806