Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.92 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Oferta
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwa / 2019-01-30 10:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejne biuro obsługi.Pytając o cenę usługi "kablówka"nie ma jasnej odpowiedzi lecz potok pytań nie związanych z moim prostym i klarownym pytaniem.Nie wiem czy osoba po drugiej stronie słuchawki ma płacone za czas zajęty klientowi.Może miło by było zeby to było sprawniejsze bo takie podejście tylko daje do myślenia że chyba coś tu jest nie tak.Nie polecam ze względu na beznadziejną obsługę która jest bardzo ważna .Może niech zarząd to zweryfikuje czy klient ma się czuć dobrze w "ich firmie".
  • ~Katkas / 2019-08-18 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Mialam stary dekoder Vectra i na moje nieszczeście wymienilam na nowy bo konczyła mi się umowa.Nowy dekoder to jakaś totalna porażka.Jest tak wolny,nieintuicyjny,zawiesza się codziennie po 2-3 razy że mam czasami ochote wyrzucic go przez okno! Nie chce mi się nawet włanczać tv jak siedzię w domu i przechodzić przez to wszystko od początku aby znaleźć dany program jtory chce akurat obejrzeć lub nagrać. Totalne zero
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~Paula / 2023-09-22 10:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Po wielu latach uciekamy jak najdalej !!
    Smart tv to po prostu jedna wielka porażka , telewizja się ścina , nie można nagrać większości programów a jak się już coś łaskawie nagra to ucina nagrania .
    Pilot żyje własnym życiem …. Koszt 164 zł !! Podwyższają sobie rachunki jak im pasuje a jakość usług zerowa !!!
    Nie mogę zerwać umowy mimo tego że smart tv nie działa należycie . Mogę jedynie zmienić dekoder na starszy model i płacić jeszcze więcej !! To skandal !!
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
    MiejscowośćJelenia góra
  • ~Piotr / 2021-10-22 21:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Smart 4k.
    Ciągle sie zawiesza. Śnieży obraz. Często nie reaguje na pilot.
    Pomóżcie rozwiązać ten problem ponieważ godzinę oczekiwanie na połączenie już mnie nudzi
    ZaletyObraz dobrej jakości
    Wadyreszta porostu jestem załamany
    MiejscowośćŻory
  • ~Piotr / 2022-10-22 02:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Potwierdzam wszystkie usterki opisane przez klientów Vectry. Smart tv 4k to totalna porażka. Właściwie nawet jednego dnia nie pracował poprawnie. Tnie obraz, sam się wyłącza. Grzeje się jak grzejnik. Wszystko razem nie da się oglądać. Przestrzegam przed tą propozycją Vectry. Myślę, że nie są poprostu przygotowani na sprzedaż tego pomysłu. Ich sprzęt sobie nie radzi. Na infolinii pracownicy starają się pomóc ale to nie ma sensu. Ten sprzęt i ta usługa nie nadaje się do użytku. PRZESTRZEGAM przed wyborem tej opcji.
    ZaletyNie można mówić o zaletach gdy firma nie jest w stanie realizować umowy. Porażka
    WadyTo nie wady to totalna lipa. Brak możliwości odbioru.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Tuffi / 2024-04-14 21:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia
    Nieustannie rwie się połączenie z wifi 8a problemy z odnalezieniem sieci
    MiejscowośćŻary
  • ~Wkurzony / 2024-03-12 18:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga nie tę firmę. Nie polecam. Opłaty podnoszone kilka razy w roku. Teoretycznie zgodnie z inflacją, w praktyce w ciągu roku podnieśli ok. 22%. Obsługa infolinii opryskliwa, wszelkie reklamacje są odrzucane. Regularnie dzwonią i wciskają dodatkowe usługi za dopłatą. Tuner TV to nieporozumienie. Wiesza się kilka razy w tygodniu i trzeba go odłączać od gniazdka. Opłata za przelew z aplikacji to 2 złote (=złodziejstwo).
    Jedyne co dobre to transfer internetowy. Ale ich modem Wi-Fi zrywa cały czas połączenie przy Wi-Fi6, więc albo dokupicie sobie własny stabilny Access Point, albo zapomnijcie, że wykorzystacie pasmo światłowodu.
    Generalnie firma karana wielokrotnie przez UOKiK za stosowanie niedozwolonych klauzul umownych, więc jeżeli macie alternatywę, to Vectra powinna być ostatnim wyborem. Nie polecam.
    ZaletyPasmo
    WadyTuner TV to złom.
    Wi-Fi 6 nie działa i zrywa połączenie
    Opryskliwa obsługa na infolinii
    Regularne podwyżki ponad inflację (zgodnie z umową)
    Dodatkowa, bezumowna 2zł za przelew z aplikacji lub e-mail (złodziejstwo!!!)

    MiejscowośćWrocław
  • ~kiwi / 2017-11-15 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Skandal! Zadzwoniłam zgłosić awarię TV - ciągle się zacina! 10 min. czekałam na połączenie słuchając muzyczki. Nikt nie odebrał telefonu. To jest skandal. Czy to jest polska firma? Powinno się usuwać z rynku takie firmy. Szok i skandal. Jesli nie podpisałeś jeszcze umowy i zastanawiasz się jaką firmę wybrać - to zastanów się - tylko NIE VECTRA!
    Zaletyzero zalet
    Wadyinternet co chwila nie działa, zgłaszam awarię za awarią
    TV lepiej choć też się zacina
    TV słaba jakość obrazu
    nie mają żadnych ciekawych propozycji dla stałych klientów!
    Pani z BOK była opryskliwa kiedy chciałam rozwiązać umowę - nie zaproponowała NIC, żebym jednak została z vectrą
    poziom tej firmy to dno.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~kwiatek / 2016-05-27 21:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo . bardzo nieprofesjonalna telewizja. Internet działa beznadziejnie . Ponadto wykupiłam na 27 maja br. usługę ppv -walki . I co? nie ma , Dodzwonić się nie można . Wreszcie po długim czasie Pani odpowiedziała że mają problemy techniczne.Walki już trwają 2 godziny i dalej nie ma . Nawet nie byli łaskawi wyświetlić komunikatu. Wstyd . Przy następnej fakturze wypada odliczyć saobie koszty połączeń. Jak tylko skończy mi się umowa nigdy do nich nie wrócę.
  • ~mieszkanka WROCŁAW - NOWY DWÓR / 2016-05-30 17:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Wczoraj tj 29 maja 2016 podczas oglądania na polsacie Sopot kabaretonu [godzina 20:05] zaczęło się... jedna wielka żenada, minuta odbioru i minuta jak że kłamliwego komunikatu na ekranie telewizora, żeby sprawdzić czy jest podłączony dobrze dekoder... przy tym internet oraz telefon też nie działał. Trwała ta szopka do godzinny 22:00 od tego czasu zostało wyłączone nadawanie programu długofalowo. Rano około godziny 8:00 po włączeniu telewizora nadal nie było programu. Dopiero po godzinie 12:00 włączyli jak gdyby nigdy nic, żadnego przepraszam, ani żadnego pocałuj mnie... to jest kpina, żart itp VECTRA TO JEDNA WIELKA ŻENADA, zawsze jak coś się psuje to piszą, że to wina klijenta, a jest ewidentnie ich, tak samo z przeprosinami, nigdy jeszcze nie wyświetliła się na ekranie telewizora wzmianka z przeprosinami, tak ciężko jest im to zrobić... Psuć nerwy to oni potrafią, takie zaniki zdarzają się przynajmniej jeden raz w miesiącu.
    ZaletyBrak
    WadyUsterki non-stop i brak jakiej kolwiek empatii żeby chociaż przeprosić za nie
    Korzystam kilka lat we Wrocławiu, osiedle Nowy Dwór
  • ~Wałbrzyszanin / 2016-05-26 22:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam wszystkich. Mieszkam na Piaskowej-Górze , jestem abonentem Vectry. Dzisiaj 26-go maja od godz. ok 11 nastąpiła awaria.Nie mam sygnału telewizyjnego ani też internetu. Znalazłem numer telefonu z Vectry dopiero aż z Gdańska.Tutaj w Wałbrzychu nie ma żadnego numeru pogotowia technicznego , a biuro oczywiście zamknięte na Podzamczu.Tam,w Gdańsku powiedziano mi,że do godz.17-tej awaria zostanie usunięta. Jest teraz godz. 22:42 i dalej to samo,czyli NIC. Widocznie telewizja kablowa Vectra ma nas czyli abonentów głęboko ...gdzieś w....słowo wiadome.Tak się zastanawiam ..za co człowiek płaci.Widocznie tylko za to żeby w święto siedzieć w domu i nie mieć możliwości obejrzenia czegokolwiek w TV. Kierownictwo Vectry powinno coś z teką sytuacją zrobić....!!!!!!!! Pozdrawiam .
  • ~abonent / 2016-11-16 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja ma zakłócenia,są dni kiedy nie ma możliwości aby cokolwiek obejrzeć.Serwisant nie ma czasu lub po prostu nie chce mu się przyjechać.Zero kontaktu.Na infolinii żadnej pomocy ,tylko obiecują a g... robią .Odrzucają reklamacje i obarczają klienta śmieszną kwotą 10 zł
    odradzam,zerwałem umowę.
    Zaletychamstwo i ignorowanie klienta -jeśli to można zaliczyć do zalet to pracownicy vectry są świetni!!!!!!!!!!!!!1
    Wadyzakłócenia lub brak tv
    brak naprawy
    obarczanie niesłusznie dodatkowymi kosztami

    nie uznawanie reklamacji -pomimo ,że jest uzasadniona
    chamstwo
    televizja,internet,telefon
  • ~Adi / 2022-07-07 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno. Nie potrafią dostarczyć zadnej usługi. Klienta maja głęboko gdzieś. Na infolinii nie potrafia nic zrobić, nic załatwić, Umawiaja Ci technika niby ktory sie wogole nie kontaktuje i nie zjawia. Koncze umowe i nigdy wiecej.
  • ~Adr / 2023-09-28 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra - nigdy więcej, pierwsza reklamacja nieuznana, dzisiaj majac dwie umowy na dwóch różnych adresach mogę powiedzieć że obraz przy SMART TV tnie się, kółeczko kręci się w kółko i jak oglądasz coś na co czekałeś wieczorem przy herbacie trafia Cię szlak - niestety to nei jest firma która zadba o kienta. Jak najdalej drodzy abonenci
    ZaletyŻadnych
    WadySprzęt, kontakt, obsługa klienta-jeżeli już mas szczęście do rozmowy, generalnie same wady
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Ami / 2017-10-13 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabrali mi programy, ceny nie obniżyli zostałam oszukana.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwi, oszuści
    Warszawa
  • ~ami / 2017-10-21 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie łączy awaria ,telewizja awaria. Odebrali programy ale ceny nie obniżyli
    nawet nie poinformowali że zabierają programy, robią z klientem co chcą.

    Zaletynie ma
    Wadyza dużo wad żeby opisywać
    Warszawa
  • ~Anabel / 2024-05-17 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE BIERZCIE DEKODERA SMART TV!!! Wzięłam ze względu żeby sobie oglądać filmy na Netflixie, ale żałuję!! Nagrywanie tylko w chmurze i tylko wybrane kanały!! Brak możliwości przewijania!! Brak wyboru ulubionych kanałów!!! Ciągle się wiesza!! Miałam stary dekoder z Vectry i z całego serca żałuję że wymieniłam na nowy!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak!
    WadyWSZYSTKO!!!
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Andrzej / 2023-10-16 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    TV smart dekoder to zwykły szmelc !!! TYLKO KARTA CI.
    ZaletyMAJĄ KARTE CI.
    WadyDEKODER 4K TO ZWYKŁY SZMELC, GORSZEGO NIE MA NAWET W CHINACH.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2024-04-22 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Obsługi technicznej i wsparcia technicznego brak. Jeśli zgłosisz problem techniczny odpisują ci że problemu nie ma, czyli przysłowiowe wg nich działa i jest git: a że u ciebie nie działa internet to twój problem .
    ZaletyBrak
    Wadybrak wsparcia technicznego, problemy techniczne które nie usuwają. Dekodery i routery nie wymieniają nawet po ponad 5 lat jeśli nie zrezygnujesz z oferty.Jeali nie masz innego dostawcy to mają cie w d....
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ania / 2016-11-03 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerwy w nadawaniu tv,fatalna obsługa na infolinie jak i w biurze .Daleko od vectry,takie chamstwo w biurach przedstawicieli vectry i na infolinii świadczy jaka naprawdę jest vectra.
    Zaletyoszukiwanie klientów
    olewanie problemów
    dobra umiejętność naciągania umowy dla własnych korzyści ,
    oszukiwanie klientów,działanie na ich szkodę
    WadyTelewizja przerywa
    brak naprawy
    nakładanie dodatkowych opłat
    świadome działanie na niekorzyść klienta
    brak pomocy
    chamskie odzywki
    obojętność
    za długo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1615
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809