Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 45 opinii

1.41 / 5

  • Cena/Jakość
    1.27
  • Obsługa klienta
    1.32
  • Oferta
    1.65
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~tm1970 / 2018-12-12 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam bo:często zrywa połączenie na kilkadziesiąt sekund , w teście predkości uzyskuje maksymalnie 50% deklarowanego połączenia,ukryte podwyżki kosztów od deklarowanych w umowie ( obowiązek dodatkowych tj niepotrzebnych usług które można rozwiązać ale dopiero od trzeciego okresu płatności ,konieczność przedłużania umowy (zapomnienie o tym skutkuje bardzo wysokimi rachunkami przez 2 kolejne miesiące)
    Zaletynie ma zalet
    MiejscowośćGdynia
  • ~Johnny / 2018-12-09 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy gówniany dostawca Internetu jaki istnieje w Polsce, nigdy w życiu nie korzystajcie z ich usług, nawet jak Wam zaproponują nie wiadomo jakie niskie ceny. Usługa jest MASAKRYCZNA, najlepsze jest to, że wynajmując różne mieszkania zmuszony byłem do korzystania z ich usług dla niezależnych klientów i za każdym razem internet jest fatalnej jakości i awaryjny. Nie potrafią sobie poradzić z problemami technicznymi, mam baaardzo częste zerwania internetu na kilkadziesiąt sekund. Poza tym długotrwałe (kilkugodzinne) awarie są bardzo częste i zdarzają się kilka razy w kwartale. Jako, że pracuję przez internet i wymagane w mojej pracy jest stabilne i niezawodne łącze, nie jestem w stanie przez nich pracować. Poza tym tracę dane, bo ciągle mi zrywa połączenie i ciągle trafia mnie przez to szlag. A ceny za dostawę też nie są zbyt konkurencyjne.Nie znam bardziej gównianego i awaryjnego i zawodnego operatora niż Mulitimedia. UNIKAĆ JAK OGNIA!
    ZaletyNie znalazłem, choć na prawdę się starałem.
    Wady- FATALNY, awaryjny internet od wielu lat i nic z tym nie robią, sprawdzony w niezależnych mieszkaniach i dla niezależnych klientów.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~AA / 2018-12-07 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    1. BOK to kpina - zachęcają do korzystania z automatycznego biura, ale nawet to zwykłe biuro to automat bez szansy na rozmowę z konsultantem. Nie mam faktury za ostatni miesiąc. Nie dowiem się dlaczego bo w automatycznym BOK nie ma takiej opcji, a z konsultantem się nie połączysz. Wybranie w automacie opcji "duplikat faktury" kończy się "błędem autoryzacji" gdy wpisuję mój nr klienta z f-ry. A w stacjonarnych BOK dzikie tłumy - to jasne, w końcu niewiele da się załatwić przez telefon, a poza tym przez telefon trzeba się bardzo pilnować by nie oszukali
    2. W umowach były zakazane klauzule - wyrokiem sądu dostali 5 mln kary, MM odwoływała się, ale nie wiem z jakim skutkiem. Trzeba sprawdzać treść umowy pod kątem takich klauzul.
    3. Podsuwają umowę z wstępnie zakreślonymi zgodami na przetwarzanie danych - sprzedawca nie chce tego zmieniać i twierdzi, że bez nich nie można podpisać umowy. Mnie się udało, ale część osób się podda, lub nie podda się sprzedawca.
    4. Podpisując umowę, nawet osobiście w BOK, można wykreślić (zrezygnować) niektóre usługi (np. ich antywirus), a potem jakimś dziwnym trafem są na fakturze.
    5. Gdy dzwonili do mnie namawiając na przejście na cyfrówkę, w każdej takiej rozmowie podawali inne informacje odnośnie oferty, także w kwestiach technicznych (bujdy o lepszej jakości obrazu, a zapomnieli dodać że zależy to od rozdzielczości sygnału z kabla i rozdzielczości tv, zresztą w ofercie programy HD to ułamek).
    6. Na koniec próba oszustwa - po kolejnej odmowie przejścia na cyfrówkę zadzwoniła kobieta, chyba "działu utrzymania klienta" i mówi, że skończyła mi się promocja na internet i od kolejnego miesiąca będę mieć wyższy rachunek. Tylko, że moja promocja skończyła się jakiś rok wcześniej.
    Zaletyna razie nie widzę
    WadyPo zmianie umowy i przyspieszeniu internetu konieczna była wymiana modemu, z którym stary router nie chciał działać. Nowy router (dobrej jakości) działa, ale jakoś tej większej szybkości nie łapie, co widać w speedteście.
    MiejscowośćŁódź
  • ~aga / 2018-11-28 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści i złodzieje! Każda kolejna umowa jest dużo droższa od poprzedniej. Gdy zawierasz umowę przez telefon to potem okazuje się, że dostajesz rachunek zawyżoną niespodziankę. Umówiłam się na 11 zł a wystawili 149 zł. Chociaż powinien to być miesiąc jeszcze starej umowy czyli za 98 zł.
    Zaletytelewizja działa
    Wadyoszukują przy zawieraniu umowy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Babcia / 2018-11-25 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu podpisana umowa na telefon komórkowy. W pakiecie brak internetu !!!! Brak możliwości wysyłania MMS !!! Po próbie włączenia MMS (włączeniu transmisji danych) zaczęli naliczać po 50 - 70 zł miesięcznie za internet w telefonie. Pani w okienku Multimedia stwierdziła jednoznacznie, że abonament nie posiada możliwości transmisji danych i opłaty są niepoprawnie naliczone. Ale wysłali wezwanie do zapłaty. Po złożeniu reklamacji przez Rzecznika Praw Konsumenta są nawet skłonni zwrócić pieniądze pod warunkiem podpisania kolejnej umowy na telefon. Brak słów.
  • ~Użytkownikdoczasu / 2018-11-21 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wszelkie mozliwe sposoby bede odradzal!!!
    Uswiadom babcie , dziadka bo glownie na ludziach starszej daty robia przekrety , nie majacym wiedzy wspolczesnej ; oferujac swoja "promocje" tak jak to nazywaja!!! Z automatu , po okresie trwania umowu nie zablokuja Ci tv czy netu , tylko po kilku miesiacach uswiadomia cie ze masz zadluzenie ktore wynika z tego iz promocja sie skonczyla i twoj rachunek wzrosl o 70%.
    BAGNO - NIE WCHODZ WE WSPOLPRACE !!!!!!!!!!
    MiejscowośćDębica
  • ~maniek / 2018-11-16 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj poszedłem przedłużyć umowę i jednocześnie dowiedzieć się co mają do zaproponowania.
    Usłyszałem że jedyne co mogą zaproponować to ten sam pakiet (kanały TV + prędkość internetu) który już mam, tyle że w wyższej cenie (wyższej o jakieś 10zł od obecnej).

    Biorąc pod uwagę że z roku na rok jakość usług obniża się coraz bardziej, czego objawem jest chociażby celowe zaniżanie jakości sygnału żeby nie przeciążać już dość starej sieci.
    Kiedyś wszystkie kanały miały dobrą jakość sygnału. Teraz 75% wygląda tak:
    https://ibb.co/hfFY4f przez co kanały HD się przycinają
    a jedynie mała część kanałów ledwie sięga połowy siły sygnału:
    https://ibb.co/k4nSx0
    a że wszystko idzie po tym samym kablu w obciążonej sieci to i korzystanie z internetu potrafi być prawdziwą "przyjemnością", gdzie sieć gubi po drodze pakiety i strony ładują się jakby chciały a nie mogły:
    https://ibb.co/eoOd4f

    Tak więc, po ponad 12 latach korzystania z usług MM Polska mam płacić jeszcze więcej za gorszą jakość usług? Cóż chyba komuś w MM z takim podejściem do klientów coś się pomyliło i... na biurku pani konsultant wylądowała rezygnacja z korzystania z usług.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~gregory.em / 2018-11-15 10:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem dosc zadowlony z usług w/w firmy Multimedia. ...bo 50% kanałów "telewizji analogowaj" zmieniło częstotliwość(np. 4funTV, Mtv Music)... Rzadko u mnie w mieszkaniu są awarie internetu(czy jak to się mówi?) lub anteny w moim telewizorze.
    ZaletyDużo programów tv analogowej, stabilny,szybki internet,
    WadyCo pół roku copo niektórym stcjom tv zmieniana jest częstotliwość, a ponadto za "prezentację numeru" w telefonie stacjonarnym trzeba zapłacić :-[
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska k/Tarnowa
  • ~Łukasz / 2018-11-11 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci i naciągacze ..kompletnie nierzetelni ..przed wekendem prosiłem o montaż dodatkowego dekodera ,bo analogową TV wygasili i zostałem w weekend świateczny z palcem w tyłku z 5 kanałami a mam 2 pkty odbioru i płacę skur...nom 300 złoty miesiąc w miesiąc ....koniec z Tym ....Nie lubię być frajerem a tak się poczułem... Omijaj Narodzie Multimedię szerokim łukiem
    Zaletyzalet brak- bo brak konkurencji
    WadySame wady
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jerzy / 2018-11-06 23:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie radzę najgorszemu wrogowi korzystac z usług tej firmy. Obiecują złote gory podczas rozmowy telefonicznej a później przesyłają umowę zupelnie innej tresci. Brak mozliwosci kontaktu z osobą kompetentną i decyzyjna. To zwykli oszusci. Dziwie się że odpowiednie służby dotychczas nic z tym nie zrobily.
    ZaletyUmieją dobrze doić klientów.
    WadyZa dlugo istnieją na rynku.
    MiejscowośćRadomsko
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.98, ilość opinii: 581
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.61, ilość opinii: 219
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 86
Netflix
Ocena: 3.24, ilość opinii: 73
Netia (TV)
Ocena: 2.80, ilość opinii: 66
Vectra (TV)
Ocena: 1.71, ilość opinii: 46
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 396
Flixbus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 226
Link4
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.51, ilość opinii: 93
Virgin Mobile
Ocena: 2.73, ilość opinii: 45