Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 511 opinii

1.40 / 5

  • Cena/Jakość
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.30
  • Oferta
    1.56
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~Ja / 2022-12-06 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie! Brak tv i internetu. Skandal. Na chwilę obecną 3 doba bez usługi.
    ZaletyBrak
    WadyAwaria za awarią
    MiejscowośćJuszkowo
  • ~Pan Artur / 2022-11-28 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA OSZUSTÓW.!!!!!!!!To nie wybaczalne że ci oszuści dalej legalnie okradają ludzi.W kazdym innym państwie taka złodziejska firma zostaje zamknięta w trybie przyspieszonym SKANDALICZNE!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOSZUŚCI
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~internet / 2022-11-26 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wysoki ping, utrata pakietów, router totalne gówno które przerywa wifi średnio kilka x dziennie, po kablu trochę lepiej wiadomo ale i tak padaka, byle do końca umowy,
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Miejscowośćjuszkowo
  • ~Zbigniew. / 2022-11-21 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku słowach zostałem przełączony do automatu..już wiem że nie skorzystam z waszych usług
    ZaletyNie mogę pisać o zaletach bo nie dano mi szansy na podpisanie umowy
    MiejscowośćToruń
  • ~Maciej / 2022-11-09 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Już po raz kolejny mają w d...e klienta brak programów lub inne programy nie uwzględnione w ofercie ,brak możliwości kontaktu w celu zgłoszenia problemu . NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~jacuś / 2022-11-09 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce mi się tego nawet komentować gorąco nie polecam za takich oszustów to się Uokik powinien wsiąść
    MiejscowośćStargard
  • ~J / 2022-10-20 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam internet oraz telewizję z tej firmy. Ciągły brak internetu telewizji. Technik przyjeżdża popatrzy i zadowolony twierdzi że nie ma czegoś w zleceniu a na infolinii Pan zapisuje każdy problem. Dział reklamacji totalny brak kompetencji. Technicy umwaiani na terminy jak im pasuje nie jak klientowi. Ogólna żenada odradzam w 100 %
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~Cichy / 2022-10-14 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam usługi firmy Vectra
    Brak kompetencji ze strony działu obsługi i reklamacji , klien zostawiony z nie działającym sprzętem z informacja prosze do sądu , w/w działy kłamią ….
    Sprzet reklamowany kilka dni po odbiorze , nie sprawny sprzet to problem klienta a nie firmy która go sprzedaje
    Chcesz mieć problem idź do Vectra i podpisz umowę .
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyOpero profssionalizmu
  • ~Agnieszka / 2022-10-03 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W końcu po latach zmieniliśmy miltimedię na Orange i jesteśmy w głębokim szoku, jaka różnica jest w ofercie programowej i internetu. Multimedia jest bardzo daleko za murzynami. Możemy jedynie żałować z mężem, że nie zmieniliśmy dostawcy telewizji i internetu wcześniej.
    MiejscowośćInowrocław
  • ~-R- / 2022-10-02 07:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem Abonentem firmy Multimedia Polska już od 12 lat. Nigdy nie było jakiś wielkich problemów. Płacę abonament 36 zł i jestem zadowolony.
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
    MiejscowośćPłock
  • ~Paweł / 2022-09-22 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś pojawiły się u mnie problemy z internetem internet co kilka minut znika na około 1-2minuty i tak od trzech godzin. Po 20 minutach oczekiwania na połączenie z konsultantem pani stwierdziła że parametry ma idealne i nic nie widzi. Oczywiście próbuje przerzucić winę na mój sprzęt. Tłumaczę na czym polega usterk i dostaję pierwszą poradę dnia - proszę zadzwonić w momencie jak internetu nie będzie. Tłumaczę że właśnie tak zrobiłem ale w ciągu 20 minut oczekiwania na połączenie internet kilka razy pojawiał się i znikał. Oczywiście pani nic nie może zrobić. Na szczęście zdarzył się cud - w trakcie naszej pogawędki internet znika. Konsternacja bo parametry idealne a modem się wylogowuje z sieci. Pani rozkłada ręce, ale ma dlamnoe drugą poradę dnia wyślę do mnie technika 21 października czyli ZA MIESIĄC, bo we Wrocławiu mają tylko dwóch techników. Humorystycznie zapytałem czy to będzie w 2022 roku bo nie wiem jak sobie w kalendarzu przypomnienie ustawić. Brak kompetencji, próba zrzucenia winy na sprzęt klienta, w końcu brak wykwalifikowanego personelu technicznego do usuwania awarii. Jednym słowem żenada
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćWrocław
  • ~Urszula / 2022-09-21 21:35
    Ocena: 5.00 / 5
    U mnie działa wszystko dobrze, serwis w Gdyni bardzo szybki - zgłosiłam dla dziadka problem z tv - po 3h przyjechał fachowiec i pomógł. Obsługa w biurze w Gdyni bardzo dobra, dali mi netflixa w super cenie. Polecam
    ZaletyCena, obsługa
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niezadowolony / 2022-09-21 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet znowu muli. Oczywiście po dodzwonieniu się mówią że u nich wszystko w porządku.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKolbuszowa
  • ~Krzysztof / 2022-09-19 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działał dobrze, ale zostałem oszukany. Specjalnie wybrałem oferte 5zł droższą i to na czas nieokreślony bo wiedziałem że się będę wyprowadzał i miałem móc zerwać kiedy chce bez żadnych kosztów. A po zerwaniu się okazało że muszę jeszcze im płacić za jakieś zerwanie warunków promocji.
    Oszuści. Nie dość że kazali płaćić więcej miesięcznie to jeszcze na koniec nic to nie zmieniło.
    Wadyoszuści
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jeb@ć multimedie / 2022-09-18 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka z internetem a wręcz jego braku co minute
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
    MiejscowośćMielec
  • ~Żorż / 2022-09-16 11:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Usterka TV i internetu zgłoszona do działu technicznego - czas oczekiwania na technika 6 dni - może dopiero przeprowadzają rekrutację na to stanowisko ? Nie potrafiono mi odpowiedzieć. Ze słów osoby przyjmującej zgłoszenie wynikało , że gdyby to była większa awaria to zaraz by kogoś przysłali ale że jest to indywidualne zgoszenie to mam się bujać tydzień bez usług . Na szczęscie umowa mi się kończy i składam rezygnację z ich usług .
    MiejscowośćNakło nad Notecią
  • ~Konrad / 2022-09-07 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Reklama ładna, ale obsługa posprzedażowa u Was to jakaś katastrofa. Dzisiaj przestał działać mi internet, a termin naprawy wyznaczono mi dokładnie za miesiąc. W dobie internetu i pracy zdalnej ... mam cierpliwie czekac na technika 30 dni... Nie polecam, a wręcz odradzam wszystkim, gdyż działanie tej firmy to jakaś kpina. Na szczęście nie jesteście jedyni na rynku, a jeżeli tylko będę miał taką możliwość będę ostrzegał ludzi aby nie popełnili takiego błędu jak ja...
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa posprzedazowa, 30 dniowe terminy usunięcia usterek przy braku dostępu do usług... nie polecam
    MiejscowośćWrocław
  • ~Niki / 2022-08-30 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma. Dziś kolejny raz nie działa internet. Jest 30.08, a technik ma przyjść naprawiać 16.09. Jakiś koszmar!
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Ted. / 2022-08-24 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dodzwonić się pod numery 244244244 / 255 celem wyjaśnienia niejasności w aneksie zawartym przez telefon .Chciałem zapytać dlaczego w aneksie zawartym przez telefon nie ma daty rozpoczęcia i zakończenia trwania umowy ??? Tym bardziej ,że umowa zawarta rok wcześniej przez telefon była niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami i tym samym wprowadzono mnie w błąd co mogło skutkować wysokimi opłatami za usługi !!!
    Niestety, pod tymi telefonami nie ma takiej opcji aby to wyjaśnić ...
    Aby więc wyjaśnić te niedociągnięcia należy do siedziby Multimedia udać się osobiście .
    WadyBrak możliwości wyjaśnienia przez telefon niejasności w umowach
    MiejscowośćGdynia
  • ~Tomasz / 2022-08-22 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy. Tragiczny sposób potraktowania klienta, po latach systematycznego płacenia i przymykania oczu na niedociągnięcia i awarie.
    MiejscowośćLublin
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.63, ilość opinii: 1997
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1264
Netflix
Ocena: 2.27, ilość opinii: 525
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.40, ilość opinii: 511
HBO GO
Ocena: 1.75, ilość opinii: 439
UPC (TV)
Ocena: 2.10, ilość opinii: 266
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483