Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 169 opinii

1.35 / 5

  • Cena/Jakość
    1.25
  • Obsługa klienta
    1.26
  • Oferta
    1.54
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~man / 2019-11-16 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    haha , ale was nabijamy w butelke pozdrawiamy Multimedia , tak to można nsapisać, płączcie i płacćie , to naz rozkaz ! :)
    Wadyumowy w trakcje wzrasstają i 100%
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jan / 2019-11-15 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Z daleka od tej firmy słaby internet umowy tak jak w banku drobny druczek a puzniej trzeba było czytać
    ZaletyBrak
    WadyArogancja urzędników
    MiejscowośćKalisz
  • ~Mateusz / 2019-11-12 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Regularny brak połączenia z internetem. płacę za łącze 20Mb/s gdzie rzeczywista moc połączenia to aż zawrotne 4mb/s ...
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, często zrywa połączenie, regularny brak internetu, bardzo niska prędkość w stosunku do prędkości w umowie. Infolinia oraz kontakt z klientem stoi na poziomie co najmniej mizernym.
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~por.Chesterfield / 2019-11-09 23:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wszystkie kanały mozna odbierac,z internetu zrezygnowałam juz dawno,zdzierają z ludzi ile sie da,np.obecne (9.11.2019) na 138 kanałów mozna ogladac kilkanascie bo.." dekoder nie podłaczony poprawnie.." monopolista na zamojskim rynku i dlatego ciągle tkwie tym syfie
    Zaletybrak
    Wadywszystko co najgorsze..tylko płac coraz więcej za barachło
    MiejscowośćZamość
  • ~Sławomir / 2019-11-07 07:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Bywają dni, że telewizja cyfrowa co kilka-kilkanaście minut się wyłącza i wtedy trzeba restartować dekoder. Szybkość internetu jedynie na łączu kablowym zbliżona do nominalnej, natomiast wifi (mimo że router też z oferty Multimedia) to porażka - bardzo wolny i bardzo słaby zasięg (w pokoju 2 ściany od routera już gubi sygnał). Generalnie marnie, niestety w moim budynku jeśli chodzi o sieci kablowe multimedia jest monopolistą i jestem na nich skazany.
    ZaletyInternet kablowy.
    WadyWifi bardzo wolne i słaby zasięg, zacinająca sie telewizja cyfrowa, po zacięciu program nie wraca samoistnie tylko wymagany restart dekodera; cena za usługę.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kub / 2019-11-06 15:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Wlasnie zrezygnowałem z usług tej firmy,Nie polecam. Fatalna obsługa i abonamet z kosmosu.Za przedłużenie umowy zaproponowano mi abonamet 54 zł brutto za 20 mb/s internetu.Kpina jakaś!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, ceny
    MiejscowośćJaslo
  • ~Janek / 2019-11-06 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia kompletna w kazdym aspekcie. Omijac szerokim lukiem
    ZaletyBrak
    WadyJakosc,obsluga klienta, cena
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Reset / 2019-11-05 22:03
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem długoletnim klientem zawsze byłem zadowolony,ale wszystko się zmieniło internet praktycznie nie działa obsługa i serwis nie miła -zalecenia resetowanie i testy efekt żaden,wmawia się klientowi że przesył jest w pożądku wina komputera oczywiście bzdura zmiana rutera i komputera nic nie zmienia chyba że na gorsze.Jeśli nie potrzebujesz internetu a lubisz dzwonić do biura obsługi robić testy i resetować modem to oczywiście polecam,wciskanie kitu gratis.
    Zaletytelewizja narazie działa.
    Wadymultimedia internet serwis.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kaccer / 2019-11-03 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy światłowody od miesiąca i codziennie są problemy z internetem. Czasami się nie da włączyć głupiego filmiku na niskiej jakości, a najlepsze jest to, że mamy 300 mb/s a nie uzyskujemy nawet 1/4 tego.
    WadyWszystko
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~Miko / 2019-11-01 18:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam, nie szanują klienta.
    Ceny nie adekwatne do serwisu. W tej samej cenie można mieć szybszy Internet. Telewizja to porażka, lepiej wykupić sobie HBO - wyjdzie taniej i będzie przy okazji co oglądać.
    ZaletyBrak
    WadyCena
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Kinga / 2019-10-29 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko pokręcone. Infolinia, biuro i czat to 3 różne instytucje. Nic nie można załatwić. Nagle kończą się promocje i faktura jest na dwa razy wyższa kwotę. Bałagan. Niekompetentni instalatorzy. Facet mi wmawia, że nie mogę mieć jednej wspólnej anteny dla całego bloku (a mam-nowy blok). Godziny otwarcia biura- chyba dla ludzi co nie pracują. Czat bezużyteczny, bo po kilku minutach wygasa sesja. Niestety jesteśmy na nich skazani, bo nic innego jeszcze u nas w bloku nie ma.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~A / 2019-10-28 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia jest mega słaba... albo internet zamula albo nic nie działa ani TV ani internet. Nie polecam. Jeśli macie możliwość szukajcie innych rozwiązań.
  • ~Weronikus / 2019-10-28 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. zmianiają stawki bez wiedzy klienta. Opryskliwa obsługa w punkcie obsługi klienta
    MiejscowośćTarnów
  • ~Adrian / 2019-10-28 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie korzustajcie z tv Sharp masa kra abonamentu 3 multi rumu, +nedflix 230zl miesięcznie a i tak nie mogę połączy się z serwerem cholera to szok będę rezygnował z tego gówna
    ZaletyBrak
    WadyBrak połączenia
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~oszukany klient / 2019-10-24 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu kilka razy dziennie, sekundowe rwanie łącza, wystarczy żeby nic nie obejrzeć ani w nic nie zagrać, katastrofa, tę firmę mozna polecić tylko najgorszemu wrogowi, nawet w tę opinię pisałem dwa razy bo w międzyczasie urwało internet, 19 wiek, syf i tyle
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka wada
    MiejscowośćKĘTRZYN
  • ~Doda+ / 2019-10-24 03:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Wprowadzanie w błąd klienta o możliwości wyłączenia dodatkowej usługi danym okresie czasu, trzeba łazić dwa razy.
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Wsxcde / 2019-10-22 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerwy w dostępie Internetu przynajmniej 3 razy w tygodniu. Awaria Internetu i telewizji nienaprawiona jak na razie przez 5 dni, a jak dzwoni się na infolinie to jest komunikat, o awarii na tym terenie i automatycznie rozłącza bez możliwości połączenia z konsultantem.
    ZaletySprzedaż bardzo sprawna, niestety odrazu pojawiły sie opłaty utajone, których nie było w ulotce z oferta
    Wady- słabe usługi
    - brak kontaktu w przypadku awarii
    MiejscowośćGdańsk
  • ~klient / 2019-10-20 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedza GLORIE w w biurze obsługi klienta na klienta patrzą jak na wariata po co przyszedł co on chce wszystko z łaski obsługa ŻENADA jednym słowem DZIADOSTWO!!!!!!!!
    Zaletyzalet zadnych
    Wadysame wady od obsługi do jakości ŻENADA
    MiejscowośćMalbork
  • ~gyi / 2019-10-17 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno multimedia polska nie informuje abonenta o tym że kanał CBS ACTION przestanie nadawać 31 12 2019 o tym nic .o poprawie oferty programowej ani mowy niema . Abonenci w końcu odejdą do konkurencji .
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena . brak informowania o zmianach w ofercie programowej cyfrowej 2019 .
    Miejscowośćtoronto
  • ~Obywatel / 2019-10-16 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet najgorszy jaki miałem. Pomoc techniczna to dno,codziennie mam przerwy w dostępie do internetu. Jak bedę miał możliwość rozwiązania umowy to to zrobię bo ta firma to tragedia. na infolinii to jak się nie trafi co zna się na robocie to tragedia bo jak nie to chyba tam przyjmują studentów co się nie znają.
    Zalety żadne
    Wadypomoc techniczna
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 727
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 383
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.35, ilość opinii: 169
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 116
Netia (TV)
Ocena: 2.57, ilość opinii: 82
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102