Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 33 opinii

1.28 / 5

  • Cena/Jakość
    1.15
  • Obsługa klienta
    1.18
  • Oferta
    1.47
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Paulina / 2018-10-10 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    3 faktury z rzędu mam doliczane róze opłaty z 3 miesięcy faktura z paździednika po raz kolejny zawiera opłaty za sierpień, wrzesień oraz paździednik... kwota do teraz nie jest taka jak powinna być, załsaniają sie słabymi wymówkami, naciągają okropnie. Bardzo nie polecam, naciągacze
    Zaletybrak
    WadyPo wejściu do biura w gdyni mam wrażenie że czas cofnął się kilkadziesiąt lat... Jaka firma takie biura. Naciągają, kwoty na fakturach nie zgodne z umową
    MiejscowośćGdynia
  • ~A.W. / 2018-10-09 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma ktora naciaga klijentow, robi wszystko obiecujac, kiedy podpiszesz umowe juz cie maja. daja nagrywarki ktore nie nagrywaja lub beda to robic w przyszlosci, przysylaja technikow ktorzy nie znaja sprzetu lub karza sobie przeczytac umowe obslugi bo jak w moim przypadku nie do konca byli przeszkoleni.Chcialem wypowiedziec umowe to przetrzymuja terminy reklamacyjne. Obiecuja podpisanie umowy na kolejny termin na conajmniej poprzednich warunkach i lepszych ale to fikcja. Dostaje sprzet do nagrywania ale tylko z nazwy,mam dokupic kable dodatkowe /to juz nie dotrzymanie umowy/ ktore mimo zakupu i podlaczeni przez technika firmy nie spelniaja swojej roli. POZOSTAJE TYLKO DROGA SADOWA ,UWAZAJCIE.
    ZaletyPiekne rozmowy tylko do momentu podpisania umowy
    Wadyj.w
    MiejscowośćGliwice
  • ~Ewa / 2018-10-04 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Na infolinii ludzie ,którzy potrafią wygłaszać wyuczone formułki. Poinformowali,że jest możliwość podłączenia.Siedziałam 3 godziny w remontowanym mieszkaniu ,w którym jeszcze nie mieszkam.Monterzy nie przyjechali,na drugi dzień wprowadzona została informacja,że nie ma możliwości podłączenia mediów w moim mieszkaniu.Żadnego telefonu,uprzedzenia klienta.Żenada i lekceważenie.
    Zaletybrak
    WadySame
    MiejscowośćGdynia
  • ~Joanna / 2018-10-01 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie klientów w błąd, naciąganie na dodatkowe koszta. Nie polecam. Czekam, aby jak najszybciej rozwiązać umowę.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdynia
  • ~nik44 / 2018-09-27 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że informowanie abonenta o zmianach wychodzi im niekoniecznie dobrze . po za tym obsługa w biurze abonenta brak elementarnej wiedzy jedynie formułka i nic poza tym . oferta programowa cyfrowa to pomyłka zamiast jakości jest ilości tylko zapchajdziur .
    Zaletybrak
    Wadybrak elementarnej wiedzy w biurze oraz wprowadzanie abonenta na minę .
    Miejscowośćniema
  • ~Marcin / 2018-09-25 16:06
    Ocena: 1.67 / 5
    FATALNIE! Nigdy więcej Multimediów. Na chwilę obecną mamy podpisaną świeżo umowę, no i już tydzień nie ma nic - ani TV, ani internetu. Naprawić nie chcą, reklamacji nie przyjmują - wysłałem pisemną, bo telefonicznie odmówili przyjecia reklamacji. Co z tego, że oferta przyzwoita, jeśli w kółko są jakieś problemy? Zresztą 94% opinii negatywnych coś znaczy.
    WadyFatalna obsługa, konsultanci niekompetentni, brak kontaktu do przełożonych, nie można złożyć reklamacji, brak techników, którzy mogliby usunąć usterkę.
    MiejscowośćNowy Dwór Gdański
  • ~HESTIA77 / 2018-09-21 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Trzymajcie się od nich z daleka !!! Mialam abonament na 35 zl - NA FAKTURZE 54 !!! Caly rok prosilam o korektę - to korygowali tylko ten miesiąc , w ktorym reklamowalam !!! wiec musialam chodzic CALY ROK !!! Dostawalam @ , sms y oraz wyswietlalo mi sie na telewizorze ,że mam im zwrocic pieniadze ! Zastanawialam się , czy nie pozwac ich do sądu za nękanie i wyludzanie pieniędzy . Nie bylam jedyna w biurze ,ktora przyszla z tym samym problemem !!! ZAWSZE SIE MYLĄ NA NIEKORZYSC KLIENTA !
    ZaletyNAWET DUZO KANALOW
    WadyOKLAMUJĄ KLIENTA ! FAKTURY WYZSZE NIZ NA UMOWIE (SPOTYKALAM LUDZI W BIURZE Z TYM SAMYM PROBLEMEM)nEKANIE PRZEZ CALY ROK SMS AMI I WYSWIETLANIEM NA EKRANIE - CHCIELI WYLUDZIC ODE MNIE PIENIADZE ! NIE ODPOWIADAJA NA @, CZY NAWET LIST POLECONY
    MiejscowośćgLIWICE
  • ~nik / 2018-09-17 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    widać jedno brak szacunku do abonentów zamiast informowania o ewentualnych zmianach niema nic. Jak abonenci mają czerpać informacje jak biuro abonenta nic nie wie że pozycja programu TVP INFO się zmienia informacji brak o wielu innych rzeczach na stronie niema nic .O kolejnym pikniku owszem jest .PYTANIE DLA CZEGO ABONENCI są traktowani jak by nic nie mieli do gadania .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach na stronie .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Edyta / 2018-09-15 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    gdybym nie była taka wygodna i poszukała innego operatora niż mają wszystkie babcie dookoła, to teraz nie plułabym sobie w brodę, zaoszczędziłabym sobie nerwów i pieniędzy, bo przez te 11 lata dawałam się naciągać na przeróżne promocje, które w efekcie były tylko pseudo-promocjami. Nikomu tez nie polecam składania reklamacji, jeśli nie chce się denerwować. Każdą trzeba było potwierdzać kilka razy, bo gdzieś przepadały, nikt się nimi nie zajmował. Wnioski o rezygnację rozpatrywano z kilkumiesięcznym poślizgiem i trzeba było prosić mailowo i telefonicznie o ich rozpatrzenie. Nic jednak nie przebije wizyty w punkcie obsługi w Malborku. Trzeba wziąć urlop, żeby trafić na właściwy dzień i jeszcze postać w kolejce minimum 3 godziny. Panie są wyjątkowe, za nic mają czekających , robią najpierw swoje zestawienia, zamówienia, raporty i inne. Rzadko kiedy obsługują we dwie, jedna zawsze robi coś innego. No, ale przynajmniej jedna udaje, że jest miła, druga nawet nie próbuje. chyba ma nadzieję,że w ten sposób wystraszy część oczekujących i kolejka się skróci. Nie ma żadnego przepraszam, czy proszę poczekać, zrozumieć. Klient zawsze przeszkadza... I tak od wielu lat....
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady...
    MiejscowośćMALBORK
  • ~Don Kichot / 2018-09-01 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślisz że będzie tanio , gów.. prawda to że miało być np 100 a jest 120 to norma ale jak Ci się umowa kończy i miał dzwonić do Ciebie konsultant to zawsze mają problem z dodzwonieniem . Umowa więc się kończy i zonk .Ty czekasz na telefon od konsultanta , a tu rachunek z 120 na 240 więc szybko do biura i wypowiedzenie umowy ale , ale dopiero z kolejnym miesiącem rozliczeniowym ,więc kolejny rachunek 240 .Krew Cię zalewa i czkasz kiedy się to skończy masz już coś na oku a tu telewizja dalej działa , już powinni odłączyć a tu rachunek 280 dzwonie a tam szok wypowiedzenia umowy nie mają , zginęła ?? Ja mam , więc proszę o natychmiastowe odłączenie , nie odłączą ,bo nie ma wypowiedzenia .Myślę ze będzie następny rachunek za parę dni znów z 280 zł . Miało być tanio !!!!! Oszuści , umowa to umowa na rok czy na dwa i koniec i kropka. Bilet miesięczny to też umowa , jak się skończy to nikt Ci drugiego nie przyśle . Sam powinienem decydować czy przedłużyć czy nie , co to komuna
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

nc+
Ocena: 2.01, ilość opinii: 560
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.64, ilość opinii: 200
UPC (TV)
Ocena: 1.73, ilość opinii: 80
Netflix
Ocena: 3.32, ilość opinii: 63
Netia (TV)
Ocena: 2.90, ilość opinii: 62
Vectra (TV)
Ocena: 1.71, ilość opinii: 46
mBank
Ocena: 2.15, ilość opinii: 375
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 195
Flixbus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 190
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 119
nju mobile
Ocena: 3.45, ilość opinii: 86
Virgin Mobile
Ocena: 2.84, ilość opinii: 41