Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 105 opinii

1.32 / 5

  • Cena/Jakość
    1.27
  • Obsługa klienta
    1.18
  • Oferta
    1.53
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~roberek3 / 2019-08-18 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    To jeden z najgorszych dostawców mediów. (miałem do czynienia z 4)
    Dostarczone usługi fatalnej jakości jak i mniemanie tej firmy o sobie.
    Usługa zamówiona przez internet. Instalatorzy pracujący na akord. po 20 min wyszli bo jakoby wszystko działało.
    Tv obraz fatalny, prawdopodobnie nie potrafili dostarczyć prawidłowego sygnału. Po kilku minutach na prawie wszystkich programach następowała "pikselizacja" co mówi o jakości sygnału. Internetu do końca nie sprawdziłem bo zrezygnowałem w opcji odstąpienia od umowy. Ludzie nie dajcie się nabierać jakoby nie było kosztów w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. wyegzekwowanie tego jest tylko sądowne. zdzierstwo i jeszcze raz zdzierstwo. MASAKRA.
    Zaletyj.w.
    Wadyj.w.
    MiejscowośćGliwice.
  • ~hrt / 2019-08-10 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    wszyscy dają bonusy dla abonentów ale multimedia polska nie da nic .O ewentualnej fuzji z tv vectra nie informuje abonenta wcale . w zapchaj dziury tylko daje do oferty programowej cyfrowej .
    Zaletybrak
    Wadyoferta programowa nie dostosowana do realiów tylko zbieranina zapchaj dziur .
    Miejscowośćosaka
  • ~Ziutek / 2019-08-05 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Podpisywałem umowę na Internet 60 Mb, z możliwością opcji na 2 lata lub na rok ,z możliwością aneksu na kolejny rok na tych samych warunkach. Niestety gdy chciałem dokonac aneksu, dowiedziałem się, że "pani nie może odsłuchac rozmowy" i zaproponowano mi opłatę dwukrotnie wyższą. A ponieważ spóźniłem się 3 dni z ewentualnym wypowiedzeniem, poinformowano mnie, że za ostatni miesiąc po wypowiedzeniu za internet 60 MB zapłacę cenę cennikową ....499 PLN. I chyba bedę musiał podpisac umowę na 2 lata, bo w tym przypadku nie będzie mi się kalkulowało przechodzić do konkurencji. Zdychajcie w piekle, oszuści. Ja nie zbiednieję. Ale nikt z moich znajomych i sąsiadów nie podpisze umowy z waszym kurwidłkiem, już moja w tym głowa. xD
    MiejscowośćHonolulu
  • ~giełąb / 2019-08-05 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    nieraz mam 10000 pingu przestaje działać co kilka tygodni i nie polecam no chyba że chcecie dobre sanki
    Zaletymożna zrobić jojo z rutera
    Wadywszystko
  • ~NICKname / 2019-07-31 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internet jest beznadziejny tak samo jak kanały w telewiz co dzień są przerwy techniczne obsługa nie odbiera telefonu
    ZaletyNie ma zalet
    WadyJest ich dużo
    MiejscowośćGdynia
  • ~Patryk / 2019-07-31 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś żenada. Nic nie da się załatwić telefonicznie a czeka się godzinę.
    Internet też lipny, często przerywa a mobilny nie łapie prawie nigdzie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRzeszów
  • ~rty / 2019-07-30 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    wszyscy inni operatorzy kablowi dodają nowe kanały do ofert programowych .A multimedia polska nie da nic .Bo woli abonentowi powiedzieć jeżeli chcesz to płać . informowanie o zmianach brak jedynie naciąganie przez przedstawicieli handlowych na gnioty których nikt nie chce .
    Zaletybrak
    Wadywciskanie zapchaj dziur do oferty programowej i brak informacji o tym co multimedia polska na podwyżkę POLSATU CYFROWEGO od września 2019
    Miejscowośćkalisz
  • ~Marta / 2019-07-29 13:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Zastanawia mnie zmiana operatora TV jak pomysle ze mam isc w Pazdzierniku do kolejki odchoda mnie checi przedluzania umowy.Nie spotkalam sie nigdzie z takimi kolejkami chyba ze ulekarza specjslisty.
    ZaletyZ przyzwyczajenia msm od lat
    WadyObsluga Klienta czeka sie do 2 godz
    MiejscowośćTarnów
  • ~Grażyna / 2019-07-27 17:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Od rana nie ma Internetu. Informacja z BOK - awaria do 30 lipca godz. 14.00. Mamy 27 lipca.... 3 dni będą usuwać awarię?
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Marek / 2019-07-26 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia to pomyłka żądają nr.klienta bo inaczej Cię nie połączy, kto normalny ma na wierzchu nr.klienta ,dlatego człowiek się rozkancza
    WadyPo co ten nr klienta
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~gogo / 2019-07-18 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem zamiar skorzystać z oferty na Internet 60 Mb/s, świeża ulotka

    reklamowa w bloku, oferta 6 miesięcy za 1 zł, potem 18 miesięcy za 24 zł

    miesięcznie. (Inne opcje z ulotki to: 120 Mb/s za 30 zł, 300 Mb/s za 49 zł)

    Przy telefonicznym zawieraniu umowy okazało się abonament to ok. 33 zł.

    Przy kolejnej rozmowie z opiekunem budynku całkowite lekceważenie

    klienta, teksty typu "nie wiem, nie obchodzi mnie co jest na ulotce", na

    informację o zwróceniu się do instytucji ochrony konkurencji i klienta czy

    nagłośnieniu sprawy w mediach typu TVP, ponownie lekceważąca postawa i

    osobista uwaga opiekuna budynku, że "TVP kłamie". Całkowite dno. Jestem

    zdziwiony że taka postawa dużej ogólnopolskiej firmy jest w ogóle możliwa.

    STANOWCZO NIE POLECAM KORZYSTANIA Z ŻADNYCH USŁUG TEJ FIRMY.
    Zaletynie ma
    Wadykłamstwo na początku możliwej współpracy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ewa / 2019-07-14 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Miała być promocja przez pierwsze trzy miesiące, oczywiście faktury przychodziły na pełną kwotę. Do każdej faktury trzeba pisać reklamację. Montaż to zupełnie inna historia. Mimo iż w podłodze jest specjalna rurka aby w niej umieścić kabel fachowiec rzucił go na podłodze. Odliczam dni do końca umowy.
    ZaletyBrak
    WadyPo podpisaniu umowy firma nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Liczy się tylko wyrwanie kasy od klienta
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Młoda / 2019-07-11 11:37
    Ocena: 1.33 / 5
    W firmie Multimedia Polska pracują osoby niekompetentne! Drugi rok z rzędu przy przedłużaniu umowy mam do czynienia ze składaniem reklamacji, ponieważ osoba obsługująca nie zapisała promocji lub nie uwzględniła moich wymagań. Dodatkowo serwis telefoniczny podaje inne informacje na temat cen dot. promocji niż informacje uzyskane w biurze - kwoty podane przez serwis telefoniczny są dużo wyższe. Współpraca z firmą Multimedia Polska jest bardzo trudna!
    Zaletynie ma
    WadyNajważniejsza - niekompetencja osób zatrudnionych!
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Beata / 2019-07-08 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA UWAGA!!! Jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę na wykupienie usługi internet telewizje w tej firmie niech się zastanowi tysiąc razy. OSZUŚCI, OSZUŚCI, OSZUŚCI,OSZUŚCI. Za oddanie sprzętu zapłaciłam kasę. Sprzęt wzięli, kasę każą zapłacić.
    Zaletynie ma
    WadyNa czym mogą to opłaty biorą.Jak by mogli to by z człowieka skórę zdarli i sprzedali
    MiejscowośćŁódź
  • ~vht / 2019-07-06 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    multimedia polska w prowadza usługę nagrywania abonentom bez posiadanej nagrywarki to kpiny .Informowanie o zmianach w ofercie programowej tv i radia nie istnieje . Na swojej stronie jedynie o kolejnym pikniku informacja jest. Brak kompetencji w biurze abonenta to standard jedynie w ciskanie zapchaj dziur których nie chce żaden z abonentów .
    Zaletybrak
    Wadyw ciskanie zapchaj dziur bez zgody abonenta przez telefon . narzucanie swojego zdania przez konsultanta tej firmy .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piter / 2019-07-02 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji Praktykują naliczanie opłat nie informując klientow Infolinia obiecuje nisze rachunki a po podpisaniu umowy naliczają więcej niż było w propozycji konsultanta
    WadyPraktykują naliczanie dodatkowych opłat bez informowania kliientow
    MiejscowośćSzczecin
  • ~harryd1 / 2019-06-26 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma to jedno wielkie dziadostwo. Zalogowanie się aby opłacić fakturę - niemożliwe, w biurze obsługi, aby nieroby wydrukowały fakturę kolejka na 5 godzin (drukowanie trwa kilka sekund), internet działa jak chce. BOK melduje komunikat, że adres mailowy nie istnieje jak również nr klienta. W biurze obsługi chamstwo i kompletny brak zainteresowania klientem natomiast atmosfera jak na rybach jeżeli chodzi o łowienie nowych jeleni.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćKWIDZYN
  • ~asd / 2019-06-24 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia . faktura miala byc na 40zl przyszla na 80...
    Zaletybrak
    Wadyduzo
    Miejscowośćgorzow
  • ~Artur / 2019-06-15 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbują wydymać mnie na kasę. Nie wiem który to już raz. Że niby umowa, regulamin... Ostrzegam przed tą firmą. Od ośmiu lat jestem ich abonentem i strach wypowiedzieć umowę bo skroją człowieka regulaminowo.Aczkolwiek wyjścia no ma. Raz jeszcze ostrzegam potencjalnych frajerów
    ZaletyBuhahaha
    WadyBrak czasu na opis
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Ala / 2019-06-13 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek przyszło mi współpracować, najgorszy dostawca internetu, telewizji oraz tragiczna obsługa klienta. Zmuszona byłam podpisać z nimi umowę na wynajmowanym mieszkaniu ze względu na lokalizację, ale szczerze odradzam. Jeśli macie jakąkolwiek inną możliwość na usługi telekomunikacyjne wybierzcie kogokolwiek innego!
    Wadycałość działania tej firmy to jedna wielka wada
    MiejscowośćWrocław
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.90, ilość opinii: 684
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 316
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
UPC (TV)
Ocena: 1.79, ilość opinii: 110
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.32, ilość opinii: 105
Netia (TV)
Ocena: 2.60, ilość opinii: 80
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 560
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 245
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86