Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 473 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.32
  • Obsługa klienta
    1.31
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 24
  • ~Miki / 2022-06-29 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam!!!!
    Drogo, płaciłem ponad 300zł, gdy padł dekoder nie mogłem doprosić się naprawy/wymiany. Brak reakcji na telefony, na pismo otrzymałem pokrętną obraźliwą odpowiedź. Teraz chcą wyłudzić 309zł za niedostarczanie usługi.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2022-06-29 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom usług. Od miesiąca staram się o wymianę routera po zmianie usługi uwaga w grudniu. Domyśleć musiałem się sam że router należy wymienić ponieważ sami o to nie zadbaliście. Na dziś zaplanowana kolejna wizyta technika i kolejne rozczarowanie ponieważ Pani z infolinii po moim telefonie poinformowała mnie że technik się nie zjawi. Jak najdalej od Multimedia Polska S.A. !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak
    MiejscowośćBrzesko
  • ~Maciuś / 2022-06-28 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Działa tragicznie nie da się uzyskać pomocy.
    Walczymy od godziny z infolinią i nie da się rozmawiać z osobą tylko durny automat.
    Koszmar trwa...
    ZaletyBrak
    WadyDrogo i beznadziejnie
    Infolinia to jest największy żart
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Konrad / 2022-06-25 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś strasznego, naprawdę gdyby nie to że póki co jestem tylko w ich "zasięgu" Dawno bym zrezygnował, każdy dostawca internetu jest lepszy od tego *cenzura* nie ma tygodnia (w najlepszym wypadku) bez problemów i usterek, internet jeśli jest to w zawrotnych prędkościach 0.3Mbs do 1.5Mbs .... Najciekawsze że gdy człowiek dzwoni z awantura "ile można!? " To twierdzą że z ich strony wszystko dobrze ale nagle w magiczny sposób prędkość wraca na jakiś czas...
    ZaletyBrak
    WadyDosłownie wszystko, doktorat można by z tego napisać
    MiejscowośćKalisz
  • ~true / 2022-06-24 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta jak w sredniowieczu. opinie1/5 wszedzie, nie ma tam kogos z managementu kto by sie tym zajal?
    Wadyna kursy obslugi klienta powinni zaczac chodzic, zero wiedzy
  • ~Jeb@ć multimedie / 2022-06-19 22:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Chcesz obejrzeć film ? Haha zapomnij na umowie 320mb/s a film się nie załaduje nawet a pobrać już nie wspomnę 3 dni pobierania 2.5gb żałosne
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co z nimi związane
  • ~Alek / 2022-06-08 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko - nie polecam. Problem i z sygnałem TV, i z sygnałem internetowym. A w tym roku to już w ogóle coś się u nich dziwnego dzieje. Cierpliwie czekamy na światłowód i możliwość wpięcia się do konkurencji.
    Zaletybrak
    Wadyteraz same
    Miejscowośćmazury
  • ~Kam / 2022-06-01 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i naciągacze! Uwaga bo przedłużają umowę bez zgody klienta!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Magda / 2022-05-31 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, na koncie nadwyżka a wypowiadając umowę nie potrafią jej wypłacić. Robią problemy.
    MiejscowośćGdynia
  • ~x / 2022-05-31 09:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Naprzyjmowali mongołów bez uprawnień.Głupiej awarii pajac nie potrafi naprawić.
    Zaletybrak
    Wadyczęsto brak połączenia
  • ~anunia / 2022-05-30 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam monter nieprzyjerzdza na czas apozatym niby dokumenty wydaja monterowi a później sie okazuje ze nie wydali nie wywiazuja sie z swoich obowiazków
    Zaletynie ma
    Wadynie wywiazuja sie ze swoich obowiazków
    MiejscowośćTarnów
  • ~xyd / 2022-05-29 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    widać pomimo przejęcia przez vectra taki sam poziom jest jaki był kiepski . obie te firmy są siebie warte może kiedy Abonenci odejdą do konkurencji np POLSAT BOX ,ORANGE TV ,netia tv. wtedy obudzą się z niczym .
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o zmianach brak .obsługa w biurze abonenta dramat ,brak kompetencji pracowników całkowity .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Iwona / 2022-05-25 20:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Tradycyjnie infolinia koszmar dodzwonić się do kogokolwiek kto nie jest robotem czy automatem graniczy z cudem.Pomoc ze strony działu technicznego bez konkretnej odpowiedzi.Poprosilam o przekierowanie do osoby która mi pomoże .. Sukces w końcu pełna odpowiedź i pomoc od pana Janusza Ł któremu serdecznie dziękuję za cierpliwość i profesjonalizm.Nareszcie!!!Po tygodniu kombinowania ktos w końcu kompetentny.Jeszcze raz dziekuję
    ZaletyProfesjonalizm
    WadyStrasznie ciężki dostęp do człowieka który pomoże rozwiązać problem. Gadanie do automatu nic nie daje
    MiejscowośćTorun
  • ~Anndrzej / 2022-05-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj przekonałam się , że Multimedia Polska to firma , która reprezentuje w branży dosłowne DNO. Olewanie stałych klientów to główna zasada, brak obsługi technicznej. RADA- unikać szerokim łukiem.
    ZaletyBRAK
    WadyTYKO SAME WADY.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wściekła / 2022-05-16 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca internetu. Nie polecam gdyby nie to że umowę mam jeszcze na rok to już dzisiaj przeszłabym do innego. Zero poszanowania stałego klienta. Trzy tygodnie temu przestał działać internet. Technika przysłali dopiero po tygodniu po to żeby w ciągu 2 minut wymienił zasilacz od modemu. Dzisiaj znowu nie mam intetnetu, podejrzewam że padł modem i co? Znowu tydzień bez internetu bo servise zawita do mnie za tydzień
    ZaletyBrak
    WadyJak podpiszesz umowę to mają cię w nosie
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Krystyna / 2022-05-16 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Beznadziejna telewizja, awaria goni awarię, wysoko sobie cenią swoje usługi uważam że zbyt wysoko choćby ze względu na częstą awaryjnosc. Odradzam zawarcie umowy.
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Wściekla / 2022-05-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA.AWARIA ZA AWARIA,WIECZNIE INFORMACJE KODOWANY KANAL,BRAK DOSTEPU NA KANALACH KTORE MAM W PAKIECIE
    CENA W STOSUNKU DO JAKOSCI GRUBO PRZESADZONA
    OBSLUGA KLIENTA AROGANCKA
    NIE POLECAM
    CZEKAM DO KONCA UMOWY I KONCZE Z NIMI NA ZAWSZE
    PO 12 LATACH MOWIE DOŚĆ
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
    MiejscowośćInowroclaw
  • ~Monika / 2022-04-28 13:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Te awarie to paranoja, coraz częstsze. W końcu od nich odeszlam
    MiejscowośćWarzymice
  • ~Jakub / 2022-04-26 20:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Paranoja co chwile awaria, dzwonie na infolinie 2 razy miał juz ktoś przyjechac i ani razu nikogo nie było mam lepszy telefon z telefonu ni z po kablu bardzo mocno nie polecam
    Zaletybrak
    Wadycaiągłe awarje ping po 400
    MiejscowośćKartuzy
  • ~Magda / 2022-04-24 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polrlecam! Ciągle awarie, których naprawa trwa cały dzień. Brak szacunku dla klienta, który potrzebuje dostępu do internetu podczas pracy. Oczywiście, awarie te nie przedkładają się na rekompensaty w płatnościach
    ZaletyNie ma
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
strona 1 z 24
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.68, ilość opinii: 1659
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.50, ilość opinii: 1113
Netflix
Ocena: 2.31, ilość opinii: 474
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 473
HBO GO
Ocena: 1.75, ilość opinii: 421
UPC (TV)
Ocena: 2.10, ilość opinii: 241
VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2987
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2831
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2559
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2451
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2339
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2240