Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 58 opinii

1.34 / 5

  • Cena/Jakość
    1.23
  • Obsługa klienta
    1.26
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Michał / 2019-02-13 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji i oszustów którzy naciągają przy podpisaniu umowy. Budowalem dom i kończyła mi się umowa dzwonią i pytają czy przedłużam mówię że na 2 lata nie chce bo kończę budowę domu i mam zamiar sprzedać mieszkanie i się przeprowadzić pani mówi nie ma problemu sprzeda Pan mieszkanie to umowa zostanie rozwiązana. Sprzedałem mieszkanie a banda złodzieji wlepia mi kare za wcześniejszej rozwiązanie umowy.
    Proszę na nich uważać
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~życzliwy / 2019-02-13 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że zamiast realnego poprawienia oferty programowej w 2019 roku .Niema nic tylko w ciskanie zapchajdziur i wmawianie że cudo . Abonenci maja dosyć takiego traktowania i zaczną rezygnować i do konkurencji odejdą . poziom usług jest niski a cena z kosmosu ,poza tym informowanie o zmianach nie istnieje .
    Zaletybrak
    Wadycena nie dostosowana do poziomu oferowanego .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Ann / 2019-01-23 00:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, nie firma. Wiele lat pracowałam w tego typu sprzedaży i nigdy nie spotkałam się z czymś takim.
    Rachunek po roku 3krotnie wyższy. Rok wcześniej dział utrzymania klienta obiecuje ekstra warunki i informuje, iż są one na stałe. Po roku rachunek zamiast 80zł przychodzi 300zł. Odpowiedź BOKu? "Umowa zawarta na okres czasu i promocja też na okres czasu". Nieistotne są ustalenia zawarte w nagrywanej rozmowie czy mailach. Sprawę zgłaszam wyżej, to jest jawne oszustwo.
    Zaletyżadne
    Wadynon stop znikający zasięg internetu, oszustwo w rachunkach
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ll / 2019-01-22 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Genaralnie chodzi zeby naciągnąć klienta po zakończeniu umowy. Oplata wzrasta 3 krotnie a na niektóre usługi 10x. Mimo że maja formularz rezygnacji w ebok i potwierdzeniu przez konsultanta ze jest ok to po kilku dniach jak nowy miesiąc informuja ze wypowiedzenie nieważne i trzeba płacić lolejny miesiac podwyższona stawkę. Naciaganie. Nigdy wiecej Multimedia
    ZaletyBrak
    WadyJak w opinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~TERESA / 2019-01-14 16:22
    Ocena: 1.33 / 5
    FIRMA NIE DO POLECENIA INNYM. DOT. REKLAMACJI 622/2019. PRZEDSTAWICIEL OFEROWAL TELEFONICZNIE ZUPELNIE CO INNEGO A CO INNEGO PRZEŁĄCZYLI.
    ZaletyNIE MA
    ZADNYCH ZALET
    WadyFIRMA NIE WIAYGODNA
    MiejscowośćCZĘSTOCHOWA
  • ~Sylwester / 2019-01-12 20:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Raczej porównał bym ją do organizacji oszustów, każdemu radzę z daleka omijać firmę multimedia. Nawet nie zasługuje w nazwie z dużej litery:-).
    Zaletybrak
    Wadywycofanie się bardzo utrudnione, oszukują na zwrocie sprzętu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Katibi / 2019-01-09 20:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Powiadomienie o rozwiązaniu współpracy ze strony klienta jest utrudnione. W efekcie dotarło do firmy Multimedia z trzydniowym opóźnieniem, gdzie po drodze był weekend. Firma oczywiście nie raczyła nas o tym poinformować. Skończyło się to tym, że teraz za miesiąc styczeń muszę zapłacić podwójnie, bo dodatkowo za nową firmę. A wystarczyło tak niewiele...poinformować nas...klientów od 3 lat. Nieładnie, nieładnie
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLublin
  • ~życzliwy / 2019-01-03 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    wszyscy potrafią dać promocje dla abonenta a multimedia polska ma abonenta w nosie i nic nie da .jedynie o zmianie cenny poinformuje .UPC POLSKA potrafi dać promocję ,POLSAT CYFROWY też A MULTIMEDIA POLSKA NIC NIE DA tylko płać i dziwi się że abonenci dochodzą .
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena do oferowanych usług .brak informowania abonenta o zmianach w ofercie programowej . Obsługa techniczna tragedia , robienie problemów abonentowi proponowanie czegoś a potem rakiem się wycofanie abonent w malinach jest.
    MiejscowośćKalisz
  • ~Rafff / 2019-01-02 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! Zakupiłem internet o prędkości 120 MB, a mój transfer wynosi 1,4 mb, po zgłoszeniu problemu ( co nie jest takie łatwe, bo przez 10 minut musisz pogadać z automatem po czym i tak trzeba pisać z ebooka)otrzymałem informację, że wszystko jest ok ;/
    WadyUsługa nie zgodna z umową, brak możliwości kontaktu telefonicznego. Zgłaszanie problemu trwa tydzień, bo chcą, zeby tydzień robić testy ;/
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Krzysztof / 2018-12-30 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, i odradzam miałem tv Internet i telefon na jednej umowie.nadszedł koniec umowy i napisałem że rezygnuje z niej. Po zakończeniu dostałem rachunek na 350zl, pomyślałem chyba was poje.... Dzwonię odbiera kobieta niekompetentna i opryskliwa jak by miała miesiączke.Tłumacze że skończyła mi się umowa i że napisałem rezygnację.Kobieta mówi no tak napisał Pan rezygnację ale nie napisał Pan Z jakiej usługi Pan rezygnuje. Haha zapytałem tej kobiety ile miałem umów?. No jedną. To czego Pani nie rozumie?. Dalej nie chce mi się pisać bo niema sensu. ODRADZAM!!!.
    ZaletyJak chcesz trafić do psychiatry to polecam
    WadyJak nie chcesz zwariować to olej tą firmę
    MiejscowośćGdynia
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.96, ilość opinii: 617
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 253
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 92
Netia (TV)
Ocena: 2.70, ilość opinii: 71
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.34, ilość opinii: 58
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Virgin Mobile
Ocena: 2.69, ilość opinii: 49