ZaletyBrak
strona 3 z 31
-
~Multimedia dno / 2023-08-03 17:00
Najgorszy operator. Oszuści, fatalna obsługa, najgorsza firma z jaką się spotkałem w życiu. -
-
~Zły / 2023-08-01 22:10
Banda zlodziei !!!!tyle w temacie
Wczoraj polemizowalem na temat waloryzacji uslug czyli podwyżki za internet a już w dniu dzisiejszym kolejna awaria i jego brak .Jednym slowem .....wa ....ć.za co wam place i jak smiecie powyższać cene jesli nie dotrzymujecie warunkow umowy?ZaletyBrakWadyNotoryczne awarie,brak internetu,naciaganie klientów, niewywiązanie sie z umowy,podwyżki tlumaczone inflacją.... -
~mlody / 2023-08-01 19:44
uważajcie na klauzule o WALORYZACJI abonamentu!!!!!! podnoszą stawkę za inflację o 15% nawet jeśli zawrzesz z nimi umowę dwa miesiące temu to i tak doliczą ci 15% brak słów!!!!!!!! kraj bez prawia!!!!!! MiejscowośćOstrów Królewski -
~Radoslaw / 2023-08-01 17:53
Tragedia! Chcę przedłużyć abonament na 2 lata dzwoni pani proszę żeby zadzwoniła za 15 min i przedłużymy po czym nikt nie dzwoni dzwonię na info i co odbiera obrażony pan jak by mógł to napewno powiedział mi s....łaj żenada !!!!! -
~Babajaga / 2023-07-25 22:41
Wszystko było dobrze do puki nie zachciało mi się podłączyć kolejnego urządzenia (drógiego komputera), błędy DHCP, brak przydzielania IP i tym podobne. Zacząłem zastanawiać się dla czego, po dokładnym prześledzeniu tematu, okazało się że wszystkie porty poza jednym są "zarezerwowane" a dokładniej zablokowane. Przy próbie konsultacji z obsługą nic nie wskurałem. A odbierający wydawał się sprawdzać odpowiedzi w internecie... Porażka. ZaletySzybki internetWadyPoblokowane porty, tv to ściek co się tnieMiejscowośćZamość -
~ZBIGNIEW / 2023-07-20 20:07
RELEWIZJA PRZEZ INTERNET TO WIELKA PORAŻKA , CO CHWIĘ SCINA ZaletyBRAK ZALETWadyCO CHWILKĘ PRZERYWA PROGRAM , BO SIĘ ŁADUJE JAK NA STRONIE W INTERNECIEMiejscowośćWadowice Górne -
~Michał / 2023-07-18 22:47
Więcej nie ma internetu niż jest,jak dzwoni się o pomoc to z wielką łaska przyjeżdżają po bardzo długim czasie ale jak przychodzi podpisać umowy to odezwą się po kilk razy dziennie ( oczywiście co umowa to cena bardziej droższa) nie polecam z całego serca mam kilku znajomych mają tak samo ,dużo pieniędzy a internetu wogole a jak już jest cudem to działa strasznie wolno WadyWadą jest tak naprawdę wszystkoMiejscowośćWęgrów -
~Malbork / 2023-07-16 11:02
Całkowity brak szacunku dla klienta, kolejny weekend bez świadczenia usług tj. Brak TV, telefonu i internetu. Nikogo nie interesuje, że klient płaci i nie może korzystać z wykupionych usług. Sami pracownicy twierdzą, że wymieniają zużyte urządzenia innymi używanymi więc nic dziwnego, że awarie powtarzają się notorycznie. Oni mają weekend i klient dla nich to wrzód na tyłku. Odradzam zawieranie umów z firma Multimedia. Ostatni raz przedłużyłam umowę z tą Firmą. ZaletyŻadnychWadyBrak szacunku dla klienta, weekendowe awarie - Brak usług przez ponad dwie doby, wysokie opłaty w stosunku do jakościMiejscowośćMalbork -
-
~Jk / 2023-07-06 22:23
Odbiór telewizji cyfrowej MASAKRA .Obraz "pikseluje się" , rozjeżdża, zawiesza. Zmiany programów . Programy powielają się. NIE POLECAM !!!! ZaletyBrakWadyBardzo zły odbiór telewizji cyfrowejMiejscowośćSkarszewy -
~Paweł / 2023-07-04 12:25
Po raz pierwszy w życiu, a korzystam z ofert telefonów internetu telewizji itd, że ktoś podnosi cenę w trakcie okresu oznaczonego umowy tłumacząc kosztami, inflacją i innymi bzdetami. Zaznaczając że nie mogę zrezygnować bo jest zapis w regulaminie. To moja ostatnia umowa. Nie polecam ZaletyBrakWadyZmiana ceny w trakcie umowyMiejscowośćCzęstochowa -
~Staszek / 2023-07-03 16:47
Najgorsze gó**o z jakim miałem do czynienia modem do kosza nie da się oglądać telewizji do tego internet przerywa co kawałek !!!! Po zgłoszeniu sytuacji twierdzą że u nich wszystko w porządku... Krótko mówiąc unikać szerokim łukiem JM ZaletybrakWadyWszystko możliweMiejscowośćTarnów -
~Mikołaj / 2023-06-27 10:15
Dno z dnia na dzień zmieniają się kanały internet to jakiś żart co chwile się zacina a ruter od nich to na śmieci się tylko nadaje nie polecam ZaletyBrak zaletWadyInternet to dno
Większość kanałów nie do oglądaniaMiejscowośćToruń -
~Beata / 2023-06-26 17:31
Najgorsza firma z jakąkolwiek miałam do czynienia. Wieczny brak Internetu za to ceny z kosmosu. Odradzam z całego serca. Gdyby była opcja 0 taką ocenę bym wystawiła ZaletyBrakWadyWieczny brak internetu średnio 5 dni w tygodniuMiejscowośćTorun -
~Katarzyna / 2023-06-24 14:39
Właśnie rozmawiał z konsultantem panią Pauliną- obsługa na poziomie 00000!!! Stwierdziła że nie ma nic do zaproponowania i się rozłączyła. Mam nadzieję że rozmowy są nagrywane. -
~Pan Paweł / 2023-06-21 18:40
Bardzo droga, niczym nie wyróżniająca się oferta. Od roku jest fatalnie, internet przynajmniej raz w tygodniu nie działa. ZaletybrakWadyinternet do dupy, wysoka cena, manipulancka umowa -
~denver / 2023-06-14 19:05
najgorszy dostawca internetu na rynku. ciągłe przerwy w dostępie do usługi. utrudniają rozwiązanie umowy -
-
~T. / 2023-06-13 09:28
Nie warto, jeżeli jest jakakolwiek alternatywa to wybierzcie innego dostawcę.
Każdy zapis w umowie, który pozwala podnieść cenę zostanie zastosowany.
0,01 zł brakuje we wpłacie cofną upust za terminową płatność.
Teraz mogą podnosić cenę o inflację, zapis zastosowali po 3 miesiącach od podpisania umowy o cały roczny wzrost inflacyjny i to od cen podstawowych.
Jakość świadczonych usług, też kiepsko. Trzeba robić co pewien czas testy szybkości i zgłaszać reklamację.
A do kompletu usług doliczają jeszcze opłatę za utrzymanie łącza.ZaletyBrakWadyBrak uczciwościMiejscowośćKamyk -
~Użytkownik MULTIMEDIA / 2023-06-12 08:35
Gdyby się dało nie dać ani jednej gwiazdki - uczyniłbym to. Odradzam każdemu, kto w ogóle się zastanawia nad usługami tej firmy. ZaletyBRAKWadySzkoda się rozpisywać, wszystko jest na nie.MiejscowośćChelm -
~Syle / 2023-06-11 16:56
Dno. Tak okresle prace konsultantow zatrudnionych ku pomocy. Zagineło dziecko. Jedyne o co prosilam to natychmiastowe wlaczenie roamingu dla dziecka w telefonie. Blagalam! Dziecko tułało sie od lokalu z wifi do lokalu bo szanowna multumedia 4 dni wlacza roaming. Na moje blagania, prosbe o kontakt z kierownictwem nikt nie ruszyl palcem. Dziecko zostalo bez roamingu bo zgloszenie wlaczenia czeka w kolejce! Jak mantrę, powtarzano proszę czekać. Na co psia mać? Kpina! Bezczelnosc.
Kazdemu po kolei z was empatyczna firmo zycze takiego piekla. Kiedy blagacie o włączenie roamingu, co uratowaloby sytuację w godzinę, zamiast tego jestescie zbywani. I nikt doslownie nikt nie pochyla sie nad blaganiem.
Żenada. Jestescie po prostu nieludzmi.Sprawa kwalifikuje się do tvZaletyŻadnych -
~Xyz / 2023-06-08 00:13
Tragedią to to ciężko nazwać. Obsługa klienta lepsza by była przy rozmowie z małpami, oferta jest świetna szkoda tylko że na papierze, nic się nie pokrywa, bo internetu nie ma co 2dni. Stosunek ceny do jakości? Gdyby mi ktoś dopłacił w życiu bym nie podpisał umowy drugi raz. ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe co 2 dni nie ma internetu szczególnie nie polecam lepsza cytryna z dwoma kablami. Nie idzie się dodzwonić 40/50 minut oczekiwania, "technicy" nie potrafią od 3 miesięcy zdiagnozować problemu. Nie polecam, odradzam.MiejscowośćTarnów
strona 3 z 31