Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 603 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xdem2 / 2023-05-26 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu od tej firmy ,są momenty że internetu wogóle nie ma .
    WadyBrak internetu
  • ~Ostry / 2023-05-25 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta pięknie wygląda na umowie.
    Realizacja podłączeń, masakra potrafią nie przychodzić na umówiony termin oraz godziny montażu. Następny montaż znowu z poświęceniem kolejnego dnia.
    Zamontują i potrafią zrobić wszystko by jak najszybciej wyjść a nic nie jest skonfigurowane.
    Częste problemy z internetem.
    Sądzę że to ostatni raz podpisana umowa
    MiejscowośćKraśnik
  • ~Dora / 2023-05-22 07:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno! Kpią z klienta, non stop awarie, nie odbierają telefonów...ogólnie dno!
    ZaletyNic
    WadyWszystko-obsługa klienta, dostarczany internet..dno,
  • ~ANNA / 2023-05-17 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Punkt obsługi klienta w Gorzowie Wlkp. To katastrofa. Obsługa niekompetentną, nie potrafią załatwić jak się okazało po rozmowie z Panią z infolinii prostej sprawy. Nie wiem po co jest ten punkt. Brak szacunku do klienta i chęci pomocy.
    ZaletyPomocna i miłą obsługą na infolinii
    WadyNiekompetentną i arogancką obsługa punktu w Gorzowie Wlkp.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Papcio / 2023-05-15 20:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Multimedia Tarnów. Płacę za usługę której router nie obsługuje. Od kilku tygodni nie można się doprosić o jego wymianę na nowszy model który już obsługuje to za co płacę. Mówią , piszą milutko ale i tak mają klienta gdzieś.
    MiejscowośćTarnów
  • ~Mirosław Skrzypka / 2023-04-30 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet i szkoda gadać na temat obsługi i jakości tego ścierwa
    Zaletyzaleta jest taka że fajnie się rzuca routerem o podłogę
    Wadyinternet ssie, nie można spokojnie obejrzeć filmów na różnych platformach, internet najczęściej się pieprzy o godzinach 13-14, jak wtedy najwięcej robię roboty na komputerze
    MiejscowośćZimna Wódka
  • ~hiroszima / 2023-04-16 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dramat. Obsługa panelu ebok w 21 wieku to jest jakiś żart, przykładowo faktura wystawiona od dwóch tygodni, ale nie można ani jej ściągnąć, ani jej podejrzeć, ale trzeba za nią zapłacić!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Elżbieta / 2023-04-15 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za usługę, która nie jest świadczona w należyty sposób. Żenada, jak można pobierać pieniądze za tak fatalne usługi.
  • ~LUCKA / 2023-04-14 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, drogo , kanały słabe , ciągły brak Internetu
    Zaletybrak
    Wady-obsługa na infolinii
    -drogo
    -słaba oferta
    MiejscowośćBytom
  • ~Assele / 2023-04-13 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest tragiczny. Codzinnie jest brak internetu.
    WadyCodzinnie brak internetu.
    MiejscowośćKętrzyn
  • ~Multi srultu / 2023-04-12 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gówno ewer. Co chwila brak sygnału. Za każdym razem trzeba resetować urządzenie. Do tego ta debilna melodia, która wywołuje odruch wymiotny. Nigdy więcej!!!
  • ~Eowyn / 2023-04-06 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia nie mam Wi-Fi. Z tego powodu po rozmowie z konsultantem zmieniłam umowę. Następnego dnia technicy multi mieli skonfigurować mi router, ale nie mogli tego zrobić, bo nie mieli informacji, że powinna mieć ten bezprzewodowy internet. Od tamtej pory tamtego konsultanta nie mogę złapać, nie oddzwania mimo próśb, a ja wciąż nie mam Wi-Fi! Jest mi bardzo potrzebny, bo mieszkam z kimś kto pracuje zdalnie i okupuje kabel, a ja szukam pracy i muszę rozsyłać CV. Każdy,z kim rozmawiam, mówi mi co innego. Ta infolinia to jakiś koszmar
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników
    MiejscowośćGdynia
  • ~Wojtek / 2023-04-02 07:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Multimedia to nieporozumienie!!!
    Zacznę od tego, że jakość sygnału itp. jest bez zarzutu, zawsze działa, ale obsługa klienta....
    Kto nie podpisywał z firmą Multimedia umowy ten życia nie zna.
    Od 8 lat podpisuje umowę co roku i zawsze coś jest nie tak , za każdym razem reklamacja tylko raz została uznana jedynie częściowo ????
    Poza tym zawsze jest uznawana, ale czy to o to chodzi?
    Jeśli ktoś zapyta dlaczego nadal korzystam to zawsze dział utrzymania klienta na przeprosiny dokładał mi coś za darmo gdzie się to względnie opłacało i ten dział działa jak należy.
    Ale pierwsza instancja czy to jacyś podwykonawcy czy kto nie wiem, ale skala problemu w moim przypadku była tak ogromna i rażąca, że dawałem się na to nabierać, ale mam dość reklamacji problemów itp. dlatego idę po rozum do głowy i nareszcie kończę ta tragiczna współpracę.
    Pamiętajcie, kończąca rozmowę zawsze mówcie czyli reasumując za to o czym Pan/Pani wspomniała będę płacił tyle brutto bez ukrytych kosztów na cały czas trwania umowy!
    Bez takiego zakończenia nie ma szans na skuteczną reklamacje , a od konsultanta sprzedawcy prawdy się nie dowiesz.
    Na obsłudze klienta w tej firmie mógłbym się doktoryzować.
    Powtarzam na chwilę obecną stratny nie byłem, ale zawsze była reklamacja bo okazywało się po czasie , że płace zamiast 120 zł np 200 zł
    ZaletyJakość sygnału, o ile w 2023 r można to nazwać zaletą
    WadySkandaliczne obsługa klienta , ceny od ustalonych różnią np. dwukrotnie ????
    Reklamacja po podpisaniu umowy jest jak kolejny dzień w biurze
    MiejscowośćWrocław
  • ~Artemis / 2023-03-31 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie przeczytałam opinii zanim zdecydowałam się na podpisanie umowy. Na co dzień mieszkam za granicą i korzystam z internetu tylko jak przyjeżdżam do Polski. Jak dotąd za każdym razem kiedy byłam internet nie działał. Łącznie z tym ze już pierwszego dnia po instalacji światłowodu była awaria i trzeba było wzywać techników. Za drugim razem w związku z tym, ze było to przed Świętami nikt nie raczył nawet przyjechać do naprawienia usterki więc zostałam bez internetu podczas całego pobytu w Polsce. Zgłosiłam reklamacje jednak reklamacja nie została uznana, chciałam zgłosić ponownie powiedzieli, ze kolejnym etapem jest droga sądowa. Nie polecam, najgorszy dostawca internetu!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~35G / 2023-03-28 20:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy dostawca na rynku. Przy podpisywaniu umowy trzeba się psychicznie przygotować na pisanie reklamacji. Od 8 lat (umowa na roku) gdy podpisuję umowę, zawsze coś jest nie tak i muszę pisać reklamację. U nich jest proceder: 1. Namącić w głowie klienta promocjami 2. Przy umowie na rok dać np. Nagrywarkę sieciową na 25 miesięcy, a reszta umowy na 13 miesięcy. 3. Nie udzielać usług obiecanych przez operatora 4. Klient pisze reklamację 5. Pobierać złą kwotę za usługi 6. Po zakończeniu umowy, przejść do kroku 1.
    ZaletyUdowodnienie, że potrzebujesz prawnika, księgowego i terapeuty.
    WadyFałszywe promocje, zły okres lojalnościowy, nie udzielane usługi, niekompetentny personel i 100 innych wad.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szlag mnie trafi / 2023-03-21 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem Klientem Multimediów od 10 lat, nie bardzo jest w moim mieście z czego wybierać. Często bywało, że w piątki wieczorem TV robiło się jak 50 lat temu - czarno-białe na cały weekend. Oczywiście jak udało się jeszcze zgłosić problem, to absolutnie nic z tym przez 2 dni nie robiono. Aktualnie 2 raz aneksuje umowę na 12 miesięcy, rok temu robiłam to przez infolinię, 2 krotnie wystawiono mi wyższą, niż umawiana, fakturę. Szarpanina trwałą 2 miesiące, kazano! mi opłacić wyższą fakture, bo maja 14 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji i odsłuchanie rozmowy, gdzie podpisywana była umowa. Potem wystawiono znowu zawyżoną fakturę.. no żeby nie powiedzieć złodzieje to powiedzieć mało. Teraz dzieje się to samo, wysłane zgłoszenie, bo aneksowana umowa była na inną kwotę niż faktura. Miałą być odpowiedż po 2 dnia, przyszła po 6 - ze daja do Działu Reklamacji, który ma kolejne 14 dni na rozpatrzenie umowy.. ja serio nie wiem jakim trzeba być DEBILEM, zeby jak sie z Klientem powatrza 3 razy jaka bedzie kwota nowej umowy, a fakturę wysyła się na inna.. Oczywiscie na Infolinię przez 6 h się nie dodzowniłam, słuchałam sobie tylko automatu..
    Zaletyyyy ? BRAK
    Wadyczasem rwie internet, wiesza dekoder, bram możliwości kontaktu telefonicznego, zgłoszenia internetowe zamiast 2 dni rozpatrywane są 5-6-7 dni.
    MiejscowośćJasło
  • ~Piotr / 2023-03-20 23:16
    Ocena: 2.67 / 5
    NIE POLECAM!! UWAGA UWAGA TV praktycznie codziennie są probkemy " rwie sygnał na wszystkich kanalach" Serwis oczywiscie naprawi problem za piec dni a potem i tak to samo minie jakis czas i znowu rwie!¡!!MULTIMEDIA TO WIELKA PORAŻKA Nie wiem co mnie podkusilo zeby przenieśc sie do tej z cyfry!?!? Internet niby 600mb/s ale żadnej zauważalnej rónicy w porownaniu z 100mb/ s nie widac wrecz przeciwnie jak podpiete sa trzy urządzenia to któres zawsze ma czkawke!!! UCIEKAJ!!!! CZEKAM NA KONIEC UMOWY I NIGDY WIĘCEJ SZKODA ŻE NIE PIGRZEBALEM WCZESNIEJ W OPINIACH MOZE MNIEJ BYM SIE DENERWOWAL!!!!! ODRADZAM!!!
    ZaletyCena
    WadyWszystko inne poza ceną
    MiejscowośćTarnów
  • ~Leszek / 2023-03-20 09:19
    Ocena: 1.67 / 5
    od kilku lat usiłują mnie okraść. Naliczyli podwójnie opłaty za ten sam okres. Doliczają jakieś odsetki
    chociaż nigdy nie miałem opóźnienia w opłatach.
    Zaletynie ma. program na "agrafkach"
    Wadykłamcy, nieroby
    MiejscowośćStargard
  • ~MK / 2023-03-15 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie! Aktualnie polują na subskrybentów Netflixa z propozycją przeniesienia do nich płatności, nie informują o czynnościach technicznych, które należy wykonać. W związku z tym zostałam podwójnie obciążona abonamentem Netflix, raz przez Netflix i drugi raz przez multimedia polska, za ten sam miesiąc. Złożyłam reklamację do mp, rozpatrzona została "pozywytnie", ale moja strata wynosiła 60 zł, a przyznano mi korektę faktury na wartość 41 zł. W kolejnym rachunku opłata za internet z kwoty 46,34 za luty magicznie w marcu zmieniła się w kwotę 50,40 zł (kwoty netto) bez dokonywania jakichkolwiek zmian w umowie. Dodatkowo naliczyli dwie "opłaty jednorazowe" po 4,06 zł każda nie wiadomo za co. Oszuści i złodzieje to mało powiedziane.
    Zaletybrak
    Wadyzła jakość usług, okradanie klientów
    MiejscowośćLibiąż
  • ~kaktuch / 2023-03-12 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    nie kupujcie internetu z multimedii, obsluga klienta to dno a częste awarie trwają po kilka dni skandal
    Zaletybrak
    Wadyciągłe awarie (brak telewizji i internetu)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2225
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1590
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 712
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 603
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 462
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4086
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770