Nie dodzwonisz się do pomocy abonentów (czekałem 25min. i nie dałem rady dłużej) ale po nową umowę 2 sekundy i pyk .Da się KU.WA
Zaletyżadnych
Wadydałbym zero gdyby było można
~Alno / 2021-01-12 23:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam żałuje że dałam się namówić. Gdy pada deszcz telewizja nie działa.Jak chciałam rozwiązać umowę przez ich stronę podanie nie zostało przyjęte oczywiście dopiero się o tym przekonałam gdy zaczęły do mnie przychodzić faktury. Pojechałam osobiście żeby rozwiązać umowę i zwrócić sprzęt doliczyli mi kolejny miesiąc i nie mogłam oddać sprzętu dopiero po mies. Pracownik z carrefour Bemowo był bardzo nie miły. Szczerze nie polecam szkoda nerwów.
MiejscowośćWarszawa
~An / 2021-01-12 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Okropne . Ciagle zaklocenia i brak kanalow, ktore najczesciej ogladam, dziwnym trafem zawsze w porze seriali. Na pewno nie przedłużę umowy. Nawet w tej chwili nie moge obejrzec tvp2
MiejscowośćCzarny Bór
~Jerzy / 2021-01-08 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem NC+, Canal+ 11 lat. Dwa razy zamierzałem zrezygnować, ale udawało Im się jakoś mnie przekonać do kontynuacji. Jednak, tym razem miarka się przebrała. Mam niestety złość do siebie, że dałem się tak podejść i połknąłem haczyk. Zorientowałem się już po 14 dniach (za póżno na wycofanie się). W rozmowie byłem przekonany, że decyduję się na nowelizację posiadanej usługi, a w rzeczywistości zgodziłem się na dodatkową. I teraz muszę płacić podwójnie. Niestety za swoje błędy trzeba zapłacić. Zabrakło czujności, a pracownica spisała się na medal, łapiąc kolejnego na socjotechniczne sztuczki. Pocieszam się tylko tym, że już zadeklarowałem ,nagrywając się w rozmowie z obsługą klienta, że złożę wypowiedzenia definitywne w ustawowym terminie.
MiejscowośćTurobin
~Stasiek lampka / 2021-01-06 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Szok i niedowierzanie ze takie gowno ludziom wciskają! Dekoder padł po niecałych trzech miesiącach. To jest prawdziwy kanał plus ale ściekowy
ZaletyŻadnych
WadyPełno
~Gościu / 2021-01-05 10:57
Ocena: 2.33 / 5
Byłem klientem tej platformy przez ponad 10 lat. Obsługa klienta polega na wciskaniu na siłe coś czego się nie chce. Gdy przychodziła poczta, dostawałem książkę z 30 stron gdzie było opisane min co w najbliższym czasie będzie ciekawego w tv. Fajnie nie? Z tym, że na ostatniej stronie był aneks do umowy :-) Szczyt bezczelności i manipulacja. Rok temu zrezygnowałem i mam święty spokój. W tej chwili spojrzałem na ich ofertę i za 168 kanałów przez 6 mcy 49 a potem 110. Mój brat mieszka w bloku i płaci za intetnet 500mb 59 zł, i 30 zł za 160 kanałów. Razem 89zł, do tego przez 3 miesiące za 50%. Dostał też pakiet canal+ na 3mce za darmo i uwaga! Dostał smsa, że kończy się darmowy canal+, jeżeli nie chce płacić to musi go wyłączyć. W ncplus zapomnijcie, że Cię poinformują o tym, a jeżeli chcesz to wyłączyć to jest to droga przez mękę.
ZaletyJakaś opcja na wsi
WadyTak jak w opisie
MiejscowośćSumin
~King Cross Praga / 2020-12-30 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Słaba obsługa, słaba usługa, sprzedawca zmienił nam pakiet wciskając równolegle usługę na ten sam adres pod inne dane, mówił, że będzie ok i nie poniesiemy dodatkowych kosztów, bo poprzednia zostanie anulowana. Sprawa dla UIKOK, bo było to jawne oszustwo. Zapłaciliśmy za dwa abonamenty przez 3 miesiące.
~Skr / 2020-12-25 21:08
Ocena: 1.67 / 5
Canal plus przez internet-Awaria.od kilku dni nie da się oglądać programów "na żywo" po 2-3 sekundach występuje błąd ładowania video. Na infolinii oczywiście od razu zrzucili to na szybkość neta , ale mam 600Mb/s Światłowodu po kablu do boxa i drugiego telewizora więc rozkładają ręce i musze czekać na maila z działu technicznego...problem wystepuje od kilku dni nie tylko u mnie.
ZaletyBrak
WadyPrzymula programy(na 600Mbs światłowodzie) często po przycięciu nie równo głos i fonia.opóźnienie meczu aż 30 sekund względem normalnej telewizji.infolijia nic nie potrafi pomóc. odradzam
MiejscowośćKocmyrzów-Luborzyca
~Zniesmaczony widz / 2020-12-24 20:47
Ocena: 1.00 / 5
To jest terroryzm, reklamy po 15 minut i dalej muszę płacić ??? Strata mojego czasu. Sprzeciwiam się temu kategorycznie. To jest gówno......
ZaletyBrak, przewalka
WadyReklamy po 15 minut, strata mojego cennego czasu
MiejscowośćŁódź
~Marta / 2020-12-24 10:54
Ocena: 3.00 / 5
Niestety serwis na fatalnym poziomie. Mam usługę Multiroom i od kilku lat to droga przez mękę. Dekoder żąda przełożenia karty z dekodera głównego. Po kilkunastu/kilkudziesięciu (dokładnie nie pamiętam) przełożeniach karty w końcu karta główna uległa uszkodzeniu. Teraz nie działa również dekoder główny. Zaglądam więc na mapkę z punktami obsługi nc+ i najbliższy serwis mam 45 kilometrów od miejsca zamieszkania :))). Nie chodzi o serwis ciężarówkowy ale zwykły punkt obsługi - pomieszczenie z biurkiem i komputerem - żenada.
Próbuję się dodzwonić ale nic z tego... Wygląda na to że nc+ ma monopol ze względu na konkurencyjną ofertę sprzedażową, więc obsługę posprzedażną sobie odpuścili.
Nie polecam.
Zaletydobry pakiet - szeroka oferta
Wadyfatalny serwis
MiejscowośćKrzepice
~Roman / 2020-12-22 18:11
Ocena: 2.00 / 5
Mam od kilku lat telewizje na kartę teraz Canal+, dodałem pakiet Comfort+ (dotychczas korzystałem z pakietu Start) zapłaciłem, aktywowałem SMS....i po 4 dniach, 3 rozmowach z konsultantami, którzy podobno odnowili mi uprawnienia do odbioru...nadal ma dostępne tylko kanały z poprzedniego pakietu. Od 4 dni muszę mieć włączony kanał 11 TVP1 HD (fuj) i nadal nic. Jeśli coś się klientowi oferuje, pobiera za to opłatę to byłoby miło gdyby się z tego wywiązywało.Żenada.Niekompetencja konsultantów to himalaje arogancji...Trzeba raczej rozejrzeć sie za innym dostawca telewizji. A cha w canal+ a i owszem próbowałem wynalazku pt.
canal+ box 4 k...to dopiero żenada.Nie łączy sie z wifi, wymusza zmiane hasła do wifi na roterze na min. 8 znaków....oddałem w cholerę. Polecam...omijać szerokim łukiem tego dostawcę telewizji.
MiejscowośćMnich
~Dominik / 2020-12-16 12:44
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje,oszuści i kłamcy.pisze nielimitowany internet.Jezeli 100gb to nielimitowany internet to ja jestem Dudą.W pakiecie jest napisane 150mb/s
Najwięcej ile wycisnal ten internet to 1mb/s .Za 3miesiace kończy mi się ten kontrakt.Kiedy moja mama zadzwoniła(mam 15lat)i się zapytała kiedy się kończy umowa zapytali się czemu pyta.Odpowiedziala że internet jest mega słaby i powody.W następnym miesiącu(dzwoniła w Listopadzie)teraz jest Grudzień nagle wykorzystano 80% z 100gb kiedy nikt z niego nie korzystał.Ciekawe co?ping jest nie do wytrzymania strony lądują się godzinę .YouTube zacina się w 144p(to jest możliwe?)a netflixa odradzam oglądać bo nidosc że będziecie oglądać w pikselach to wykorzystacie "wszystko". Jeśli internet mega wolno działa jedyna odpowiedź to:najprawdopodobniej wykorzystaliście cały pakiet.Blagam was kupcie internet nawet z Orange ale nie z tego bo będziecie żałować. Będziecie płacić za coś czego nie ma
Zaletysame wady
Wadypatrz zalety
MiejscowośćWejherowo
~Szym / 2020-12-14 08:09
Ocena: 3.00 / 5
Największą wadą dla mnie jako rodzica jest słaby poziom funkcji kontroli rodzicielskiej.
- Brak możliwości ograniczenia czasu oglądania przez dzieci telewizji. Na przykład międzi godziną 22 a 6 rano aby oglądać telewizję trzeba wprowadzić odpowiedni kod.
Takie rozwiązanie potrzebne jest dla dzieci nieco starszych i nastolatków w wieku 11-18 lat.
Dzieci w tym wieku czekają tylko aby rodzice poszli spać i idą po cichu oglądać telewizję tym bardziej, że wele programów dla młodzieży nadawanych jest niemal całodobowo.
Takie rozwiązania bezproblemowo funkcjonują na routerach, w ograniczaniu dostępu do internatu dla dzieci.
MiejscowośćLębork
~Kacper / 2020-12-13 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza cyfra na świecie wszystko zacina nie da się oglądać jest to po prostu porażka nie polecam
ZaletyŻadne
WadyWszystko
MiejscowośćBiałystok
~Gucio / 2020-12-12 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Podejście do klienta jak do intruza.
Pazerność na kasę.Brak profesjonalizmu do klienta.
UNIKAJCIE ZA WSZELKA CENE
Takiego chamstwa i prostactwa w rozmowie przez telefon jeszcze nie spotkałam. Ludzie w jakiej rzeczywistości wy żyjecie jak można rozmawiać z klientem w ten sposób? ??!!! W grudniu kończy mi sie umowa i dzięki Bogu kończę z tym shitem!
ZaletyBrak
WadyZmiana konsultantów w obsłudze klienta od zaraz !
MiejscowośćUstrzyki
~Maciej / 2020-12-07 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Od dawien dawna mam dekodery na wlasnosc,jak sie zdenerwuje moge go rzucic o sciane i kupic sobie nowy a teraz jestem uwiazany przez cyfre,szkoda slow i czasu .Na szczescie mam drugi abonament ze stara karta ktora pewnie tez wylacza.To juz moje ostatnie podrygi z cyfra-badziewie drkodera nie chcieli mi sprzedac do karty
ZaletyByly 20 lat temu
WadyDrogo,wyciagaja pieniazki za wynajem dekodera
MiejscowośćGdynia
~Maciek / 2020-12-06 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewiIzja, dzial sportowy fatalny, zadne sporty oprocz pilki noznej nie istnieja, doszukac sie czegos innego graniczy z cudem, w programie jak juz maja np. Mecz rugby to i tak puszcza powtorke innego spotkania niz podaja. Tragedia
ZaletyBrak
WadyWszystko do zmiany
MiejscowośćBialystok
~Patrycja / 2020-12-03 12:17
Ocena: 1.00 / 5
dlamnie to parodia i oszustwo to jest ostatnia umowa ktura przedluzam mialam otrzymac nowy dekoder i obnizeie abonametu a tu co sie okazlo ze to sama musze isc i wymienic dekoder amial buc kurier szo to jest ottnia umowa i koniec ta firma
MiejscowośćBialystok
~Klient (niestety) canal + / 2020-11-23 21:48
Ocena: 1.67 / 5
Podpisywanie umowy to byl cyrk. Najpierw umowa zawarta 2 razy przez Internet (nigdy wiecej) nie udala sie pomimo dokladnego postepowania wg instrukcji (problemy technicze po stronie canal plus). Kolejna podpisana przez telefon z konsultantem, ktora jak sie okazalo nie zostala rowniez aktywowana. Kolejna 4 proba skonczyla sie podpisaniem umowy. W ramach rekompensaty dostalem dodatkowa karte przedpacona, ktora mialem dostac po miesiacu od dnia podpisania umowy. Czekalem, ale sie nie doczekalem. Zloyzlem reklamacje, ktora uznali.
Kolejna sprawa - pierwszy rachunek- mialem 3 miesiace TV za darmo :)- niestety naliczyli oczywiscie opłate od pierwszego miesiaca. Zlozylem reklamacje. Reklamacja uznana.
Internet- PORAZKA, Obecnie, po 3 miesiacach uzytkowania reklamacja predkosci polaczenia- oczywiscie odmowa,bo to intrnet mobilny. Pomimo tego, ze predkosc internetu ponizej 1 mb/s...
Teraz okazalo sie, ze sa problemy z routerem, wogle nie ma interentu. Zlozona reklamacja....
Serdeczenie nie polecam. Strata czasu i nierwow- nieustanny kontakt i skladanie reklamacji.