Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 560 opinii

2.01 / 5

  • Oferta
    1.95
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.99
  • Wytrzymałość
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 56
  • ~Bożena / 2018-10-12 23:07
    Ocena: 1.67 / 5
    NC+ firma nieuczciwa. Wyrywanie pieniędzy od klientów. Przedłużyłam umowę przez telefon oraz firma miała wymienić dekoder ,który nie będzie się zacinał bez dodatkowych opłat. Z dekodera korzystałam już 6 lat. Rachunki które otrzymałam były o 20 zł wyższe, a za wymianę dekodera na model podstawowy chcieli dodatkowe opłaty co miesiąc. Ponieważ miałam nadpłatę pierwszy rachunek dostałam w drugim miesiącu. Nie mogłam zrezygnować z umowy. Złożona reklamacja została odrzucona. Jako wieloletni klient z upokorzeniem płaciłam wyższe rachunki i walczyłam z zacinającym się dekoderem. Rozwiązałam umowę po 2 latach. Nie polecam NC+, która klientów traktuje " MAMY CIĘ WIĘC PŁAĆ "




    ż

    ż
    Po 10 latach korzystania NC+ zostałem potraktowany jako
    Zalety Brak
    WadyNamolni i uciążliwi konsultanci. Kilka telefonów dziennie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Klaudia / 2018-10-10 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniają i naciągają! Dzisiaj chyba z 5 razy, nie dociera ze ludzie pracują
    ZaletyŻadnej zalety
    WadySame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Andrzej / 2018-09-29 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągają przez telefon na dodatkowe opcje , w rozmowie wprowadzają w błąd podając ceny netto np.propozycja hbo za 9.90 zł finalnie okazało się ok 25 zł na rachunku , nc+go za 8 zł. w ciągu 14 dni mielismy możliwość rezygnacji umowa jest na mnie ale telefonistka załatwiła sprawę z mężem natomiast jak chciał zrezygnowac to już mąż nie był dobry migali się że nie można zerwac umowy że to nieprawda odkładali odwlekali żucali kłody a to pisma kazali pobrac i wysłac je na moje nc+ gdzie trzeba było się zalogowac , żenada jesteśmy klientami chyba z 12 lat ale to koniec mamy serdecznie dośc koniec !!! odradzam
    MiejscowośćStare Kożle
  • ~Rocus / 2018-09-28 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończy mi się umowa. Dzwonili do mnie dzisiaj pięć razy w tej sprawie. Twierdzą, że to błąd systemu.
  • ~ Hornet / 2018-09-28 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem z nimi blisko 10 lat, i powiem tak, od 10 lat oglądam w kółko to samo, te same filmy,te same programy,dokumentalne,albo jeszcze starsze,a o programach kulinarnych w roli głównej z M G, to wolałbym nie pisać. Chlew przez duże (CH) Co do reklam, no to tutaj na tym "polu" to jawne kpiny, dziesiątki NACHALNYCH reklam walonych po 10,15 min, i to prawie na wszystkich kanałach jednocześnie.Co do obsługi klienta, to powiem tak, za każdą razom kiedy do nich dzwoniłem w kwestii technicznej,czy też kwestii palety programowej, otrzymywałem odpowiedź,że uwagi klientów są cennymi wskazówkami, które pozwalają im na poprawę propozycji jakie obecnie są wyświetlane, na jeszcze lepsze, i ciekawsze. Gówno Prawda! Kłamali,kłamią i nadal będą kłamać aby naciągać potencjalnych klientów. Zanim ktoś postanowi podpisać umowę z tym molochem, to proponuję się dobrze zastanowić i poczytać opinie na ich temat i ich usługi.
    ZaletyCałkowity brak.
    WadyCałe mnóstwo.
    MiejscowośćGniezno
  • ~A / 2018-09-22 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonią i nękają telefonicznie po kilka razy dziennie już pół roku Przed zakończeniem umowy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa telefoniczna klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maria / 2018-09-19 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal -moja umowa została rozwiązana z dn.31 sierpnia 18r września zdałam sprzęt.W formularzu zdania sprzętu zapisano że mam brakujący element -zasilacz którego nie chciałam zdać bo nie pobieralam bo z nc+.W końcu jednak kiedy dostałam wezwanie do zapłaty 60 zł za ten zasilacz-wpłacilam na wskazane konto te 60 zł dla świętego spokoju ale zamierzałem w wolnym czasie udac sie do Rzecznika Praw Konsumenta-mało jednak tego!dziś dostałam nie wiadomo dlaczego wezwanie do zapłaty 59zl i 93 gr .Nie zostało wyszczególnione.za co....wszystkie opłaty.mialam i mam uregulowane wiec porostu zwykle kpiny z klienta ordynarnie naciągane wyłudzenie -za co?zastanawiam się czy takie praktyki nie należy zgłosić organom scigania.
    ZaletyZadne
    WadyZaklocenia odbioru
    MiejscowośćPoznań
  • ~Gość 45 / 2018-09-18 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałam wcześniej zrezygnować z umowy i wysłałam wypowiedzenie z datą ktora określała dzień zerwania umowy licząc się karą umowną za wcześniejsze zerwanie. PAN na infolini powiedział, że źle zostalo napisane wypowiedzenie. Wysłałam drugie już poprawne z miesiecznym wypowiedzeniem, jednak wogóle nie wzięto je pod uwagę. Dostałam emaila zwrotnego z terminem końca umowy takim jak jest na umowie. Gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedziałam się, że mam znowu wysłać wypowiedzenie. Czy mam co miesiąc wysyłać wypowiedzenia, aż do zakończenia umowy? To moim zdaniem lekceważenie klienta i rzucanie kłód pod nogi chcącym zrezygnować z ich usług. Nie polecam tej platformy
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by się rozpisywać
    MiejscowośćBłotnica Strzelecka
  • ~SZNYCEL / 2018-09-13 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ nie polecam moja ciocia ma NC+ i brak sygnału , nękają ją telefonami chyba z 5/10 razy na dzień dzwonią żeby przedłużyć umowę wciskają jakieś dodatkowe oferty i niemiła obsługa jestem bardzo nie zadowolony. CYFROWY POLSAT jest lepszy w 100%
    ZaletyBRAK
    WadyZa dużo pieniędzy trzeba na nich stracic
    brak promocji
    nękanie telefonami
    dekodery sie zawieszają non-stop a przy deszczu to wygóle brak sygnału przez cały dzień prawie
    NIE MIŁĄ OBSŁUGA NIE POLECAM NC+ !!! TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA.
    MiejscowośćPoniatowa
  • ~Iwona / 2018-09-13 15:52
    Ocena: 4.33 / 5
    A ja jestem zadowolona. Mam w domu multiroom i 2 dekodery działają sprawnie. Umowę przedłużam od paru dobrych lat, bo ilość kanałów w pakiecie jest dla nas wystarczająca i jakość przesyłu również. Pozdrawiam niezadowolonych.
strona 1 z 56
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

nc+
Ocena: 2.01, ilość opinii: 560
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.64, ilość opinii: 200
UPC (TV)
Ocena: 1.73, ilość opinii: 80
Netflix
Ocena: 3.32, ilość opinii: 63
Netia (TV)
Ocena: 2.90, ilość opinii: 62
Vectra (TV)
Ocena: 1.71, ilość opinii: 46
mBank
Ocena: 2.15, ilość opinii: 375
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 195
Flixbus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 190
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 119
nju mobile
Ocena: 3.45, ilość opinii: 86
Virgin Mobile
Ocena: 2.84, ilość opinii: 41