Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 700 opinii

1.89 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.88
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~damago / 2019-04-03 11:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Z Cyfrą+ działam od wielu lat, wypróbowałem też NC+ GO i mam kilka ostrzeżeń:
    * proponuję BARDZO UWAŻAĆ na umowy podpisywane z NC+ To jest platforma w którą łatwo się wchodzi a gorzej wyjść. Miałem takie doświadczenia: jeżeli pakiet zamówisz przez internet to nie możesz z niego zrezygnować przez internet (!) trzeba grzać do salonu. Jak zamówisz przez internet i próbujesz wymówić listem poleconym - ignorują takie wypowiedzenia. Dalej przysyłają rachunki. Jeżeli zamówisz na chwilę wyższy pakiet to zostajesz z nim na zawsze (ja do pakietu zwykłego dokupiłem kiedyś z założenia na 1 rok pakiet premium, kiedy okazało się, że nie korzystam chciałem obniżyć z powrotem po upływie okresu promocji (czyli teoretycznie już w zwykłym okresie) to dowiedziałem się, że bez całkowitego wypowiedzenia umowy nie mogę tego zrobić a jeżeli wypowiem umowę to przez 3 miesiące na tą samą osobę nie wolno wziąć nowej umowy. Jakiś absurd.
    * przy rozwiązywaniu umowy BARDZO UWAŻAĆ na pisemne potwierdzenie, że jesteśmy ze wszystkiego rozliczeni, że wszystko jest oddane co miało być oddane. Najlepiej wysłać do nich list z potwierdzeniem odbioru wprost pytający czy tak jest. Cyfra+ ma duży bałagan w papierach a potem oddają takie sprawy do różnych firm windykacyjnych i tak do mojego sąsiada zgłosił się (po 2 przeprowadzkach) windykator żeby windykować chyba 700zł za rzekomo nie oddany dekoder przed kilku laty. Oczywiście wszystkie papiery były już w koszu, sąsiad nie jest prawnikiem i nie wiedział jak z tym walczyć (chociażby podnieść zarzut przedawnienia) i zabulił 700PLN za bezdurno.

    * jako że poblokowali splittery a mam więcej niż 1 telewizor to dałem się jak jakiś analfabeta namówić na aplikację NC+ GO i przedłużyłem umowę.

    Teraz więc trochę uwag do aplikacji NC+ GO:
    * nie działą na chromecastach (!) i w ogóle baaardzo się broni przed skierowaniem obrazu na jakikolwiek telewizor. Jeżeli odpowiada Ci oglądanie na mini-ekranikach telefonu to platforma dla Ciebie.
    * niby można na 5 urządzeniach odtwarzać ale jest to bardzo bolesne. każde urządzenie trzeba osobno rejestrować, wyrejestrowywać stare i .... o czym konsultant nie wspomni jest ograniczona liczba takich przerejestrowań. Słowem: na etapie bajek i slajdów niby jest ale pod względem użyteczności słabo. Tym bardziej, że każdą przeglądarkę zainstalowaną na komputerze traktuje jako .... osobne urządzenie. Jeżeli używamy jednej to ok ale jeżeli nie to już gorzej.
    * aplikacja jeżeli ktoś nie ma wykupionego absolutnie maxowego pakietu jest słaba w użytkowaniu. Nie można nigdzie wyfiltrować globalnie tych kanałów/filmów/pakietów które mamy w swojej ofercie. Nie. Jak wejdziemy w dowolne wyszukiwanie czy przegląd programu to otrzymujemy wszystko jak leci i potem próbujemy po kolei wybierać filmy do obejrzenia i wtedy okazuje się że sorry ale to nie w Twoim pakiecie.
    * Cyfra+ w sposób fanatyczny walczy z piractwem co powoduje różne dziwne ograniczenia dla legalnych użytkowników.Nie piszę tu jakie bo to co chwilę się zmienia.

    Podsumowując: mam wykupioną tą usługę ale z racji tego że nie mogę oglądać na telewizorze, oraz tego że trudno mi się przebić przez programy do których nie mam dostępu i znaleźć coś z mojego pakietu przestałem jej zupełnie używać.Używam innych platform które nie mają takich ograniczeń. Czekam do końca umowy (jeszcze z rok) i żegnam po ponad 20 lat nierównej walki z Cyfra+, NC+ i innymi kolejnymi reinkarnacjami.

    ZaletyTrochę unikalnych programów typu Planette - ambitniejszych niż amerykańska papka na innych platformach.
    WadyWalka z piractwem która uderza w legalnych użytkowników. Skupianie się na konstruowaniu niekorzystnych niezrywalnych umów zamiast utrzymywania klientów jakością obsługi i ofertą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Waldemar / 2019-03-30 23:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem wziąć kanały HBO na miesiąc za darmo dla testów i babka z nc+ mnie oszukała mówiąc, że się wyłączą kanały po miesiącu, a w emailu pisało, że da się zrezygnować. Kanały HBO mają być przez całą umowę za darmo, ale mi o tym nie powiedziała, że się same wyłączą po 14 dniach. Minął dopiero tydzień odkąd był kurier, więc umowę muszę zerwać, bo nie będę płacił za kanały, które mają być za darmo.
    WadyKonsultanci kłamią i oszukują
  • ~Leon / 2019-03-26 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 miesięcy jeżdżę tam i z powrotem w celu wymiany uszkodzonego dekodera. Punkt nie chce przyjac reklamacji twierdzac ze wszytko jest. OK. To ze wyświetlacz pokazuje jakies dziwne cyfry to nic. Ale systwmatycznie pojawia sie komunikat na czerwonym tle ze utządzenie pobiera za duzo prądu. Tzw serwis troche poznienia ustawienia. Zresetuje wszystkie dane. I jest ok. Dzisiaj nawet postraszyli mnie ze pobiorą oplatę 25 zl. Ostatni raz z tą tv.
    MiejscowośćMiędzyrzecze Górne
  • ~Mario / 2019-03-25 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Pisze tutaj by przestrzec i odradzic podpisania umowy z oszustami ktorzy uwazaja sie za pracownikow. Oraz by doradzic sie w pewnej sprawie. Chce by sytuacja byla jasna i opis byl wyrazny. A wiec tak. Konczyla mi sie umowa. Chcialem przedluzyc na najkrotszy okres. Udalem sie do galerii jurajskiej w czestochowie do ich punktu. Pracownik-oszust ktory byl tam Kierownikiem powiedzial mi ze ma super propozycje na 10.mcy. Zaczal mi czarowac i wciskac klamstwa ze ma dla mnie umowe na krotki okres z wlasnym dekoderem. Wmawial mi ze podpisuje nowa extra umowe. Byl z panienka pomagierka ktora strugala pawiana ze on ma racje a wiedziala jaki kit mi cisnie. (moj blad bo uwierzylem w jego bzdety i podpisalem te umowe ktora okazala sie cesja przepisana ze swojego synalka razem z jego zadluzeniem sami rozumiecie ze nie czyta sie kazdego slowa umowy gdyz zawiera ona 6 stron malym druczkiem.) o tej cesji dowiedzialem sie z infolini dzwoniac tam bo ten zasrany dekoder nie dzialal. Facet z infolini dopiero powiedzial mi ze podpisalem cesje wraz z zadluzeniem. Ten oto kierowniczek zniknal z pracy poszedl na l4. Nie ma z nim kontaltu. Ncplus nawet sie tymnie zajela pisalem kilkanascie pism z opisem sytuacji a ci nawet nie raczyli odpisac lub skontaktowac sie ze mna telefonicznie a dzwoniac tam prosilem o numer do kierownika regionalnego to powiedzieli ze nie moga podac. Za nieswoje dlugi musialem zaplacic sto zlotych bo wysylali pisno za pismem straszac kara. Ale na moje pismo dalej. Odp nie mam. Aby bylo smieszniej ten kierowniczek podrobil podpis na umowie zaswojego synalka.nc plus nic. Z tym nie zrobilo. Gdyz tamtego przy podpisywaniu tej cesji nie bylo. Nie ma z nimi zadnego kontaktu tak jak napisalem do ponaglania zaplaty sla pisma za pismem. Z calego serca odradzam kazdemu wspolprace z nimi. Poza tymmam pytanie czy owa cesja musi byc w 2 jednakowych egzemplarzach?? Bo na mojej unowie nie ma podpisu tego m8glanta gdyz nie potrafil 2 razy tak samo podrobic podpisu syna. Czy jest to powod do rozwiazania z nimi umowy??
    ZaletyBrak zalet.
    WadyUtajniaja oszustwo swojego pracownika. Olewka klienta. Brak kontaktu celowe opoznianie odpowiedzi na pismo. Oszusci!!! Sptzedaz niedzialajacego sprzeetu brak mozliwosci zwrotu. Podrabianie podpisow przepisania cesji
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Mariusz / 2019-03-25 13:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści proszę uważać przy zawieraniu z nimi umów. Z przyczyn technicznych zrezygnowałem z umowy zgodnie z ustaleniami w salonie a naliczają użytkowanie abonamentu za 1 miesiąc nawet sprzętu nie podłączyłem. Kontakt ograniczony same maile a w salonie nie wiedza o co chodzi i składają reklamacje do własnej firmy paranoja ....
    ZaletyBrak
    WadyUmowy z wypowiedzeniem 24h
    Po podpisaniu umowy olewanie klienta
    Chore naliczanie użytkowania bez użytkowania
    MiejscowośćRadom
  • ~darek / 2019-03-14 19:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety firma chyba ma za dużo nowych klientów bo starych traktują z taką łaską że dawno nie czułem się tak źle potraktowany.
    Pan z działu odnawiania umów , pan i władca Twojej kablówki, powinieneś być szary człowieku mu wdzięczny że masz co oglądać...
    Nie potrafią zrozumieć że dla mnie Canal plus to dno i same tego dna powtórki. nie chcę i nie chciałem tego kanału a pomimo to powinienem być wdzięczny że mi go chce sprzedać!!!!
    kiedy odmówiłem konsultant po chwili ciszy zapytał z drwiną w głosie czy ja nie rozumiem jaką on mi dobrą ofertę chce włączyć!!!!
    Jutro wypowiedzenie i nigdy więcej.
    Tym bardziej przy tych cenach....
    Zaletyobecnie brak...nawet plusy miesiąca to kicha
    Wadyobsługa przez niekompetentnych pracowników, każdy proponuje coś innego, CENA!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Barbara / 2019-03-14 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To co teraz dzieje się w nc+ to coś niesamowitego konsultanci niekompetentni gbury i wprost chamscy nie mający zielonego pojęcia o sprzedaży jak kierownictwo na to pozwala nie zależy im na klientach coś niesamowitego
    ZaletyTeraz niema
    WadyBardzo drodzy
    MiejscowośćKraków
  • ~Iwona / 2019-03-10 15:18
    Ocena: 3.00 / 5
    W tym tygodniu otrzymałam ofertę po tym,jak złożyłam rezygnacje.Jestem niezadowolona z jednego powodu: otóż nie wiem dlaczego nie informują przy wciskaniu nowego dekodera,że powinnam kupić najnowszy kabel HDMI, gdyż te posiadane w domu nie pasują do najnowszego dekodera 4K, a w komplecie oczywiście nie ma.I dzięki tak kompetentnej obsłudze nie mam dziś telewizji,bo oczywiście niehandlowa niedziela. Nikt również nie zapytał,czy mój telewizor jest w stanie odbierać sygnał z tego dekodera. A gdybym miała jeszcze stary?
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~malwina / 2019-03-08 00:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie da się załatwić na infolinii, wieczne składanie reklamacji, odpowiedziami są te same formułki
    MiejscowośćCzarna Białostocka
  • ~Klient 007 / 2019-03-07 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze traktowanie klienta z jakim się spotkałem. Kilkanaście reklamacji dot. jednej sprawy i wieczne odsyłanie do innych osób. Odradzam współpracę z tą firmą.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Agata / 2019-03-06 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie o tej firmie, nie chciałam popełnić błędu i kupiłam własny dekoder z telelewizją na kartę. Jednak konsultanci bardzo często dzwonili i namawiali na podpisanie umowy.Twardo odmawiałam, z prośbą o nie dzwonienie do mnie więcej. Naiwna myślałam, że uniknę problemu. Nic bardziej mylnego. Bardzo często wyłączają dostęp bez powodu. Po rozmowie z niedouczonymi konsultantami czekam 24h na aktywację, chociaż z góry dokonałam opłaty na pół roku. Masakra. I nigdy więcej!!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Thonatos / 2019-03-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obługa klienta tej firmy to jakaś paranoja. Płacę rachunki dla tej firmy od 8 lat ale takich numerów jeszcze nie widziałem. Rachunek opłacony w terminie jest księgowany u nich na koncie 15 dni później oraz naliczane są odsetki. Ciekawe ile naciągnęli takich klientów. Jak to nazwać? OSZUSTWO i NACIĄGACTWO.
    Po zgłoszeniu paniusia z infolinii odpowiada, że zostało zaksięgowane dziasiaj (czyli po 15 dniach) i czy mogę jeszcze w czymś pomóc. No to jakać kpina.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGiżycko
  • ~Janek / 2019-03-04 20:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ale jaja, ale jaja....! Od 14 do 21 lutego nie miałem internetu z powodu naprawy przekaźnika czy czegoś tam w mojej miejscowości. Szybkość internetu w tym czasie od -1.0 do 0.3 mb/s. Napisałem więc do nich, że za ten okres nie zapłacę ponieważ nie moflrm korzystać z internetu, który miałem zagwarantowany w umowie. Wiecie co odpisali? Że to jest internet mobilny i nie uznają mojej reklamacji!!! Czyli mam zapłacić i "morda w kuubeł". To szczyt bezczelności! W środę idę do rzecznika praw konsumenta. Mam kilka zrzutów z ekranu z tą "szybkością" internetu nc+ "bez limitu" za 72 zl/miesięcznie. Złodzieje i oszuści. Nigdy więcej nc+ i wszystkim odradzam. Z tv też robią co chcą. Na początku umowy, prawie rok temu, stworzyłem swoją litę wszystkich programów polskojęzycznych. Do dziś zniknęło już 6 programów z tej listy! Zobaczę co na to rzecznik praw konsumenta.
    Zalety-0
    WadyNc+
    MiejscowośćNisko
  • ~A co cie to / 2019-03-03 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety, ale internet z NC+ nie jest mobiliny jak tylko sobie wyobrażamy ;) Proponują internet bez limitu i tanie warunki.. a przede wszystkim.. jest odwrotnie.. płacimy za nic.. praktycznie.. zachowują się jak nie wiadomo co.. miałem nie dawno 3000 MS nie w grach.. tylko w karcie z NC+ .. a teraz się nagle zmieniło na 70ms.. a co najlepsze.. było Download 0.10 mb/sec XDDDDDDDDDDDDDDD... śmiech na sali normalnie..
    ZaletyObsługa ok
    WadyInternet do dupy ;)
    MiejscowośćNie wiadomo XD
  • ~Khirx / 2019-03-02 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    mam od roku (o rok za dużo) umowę w tej firmie:
    - telewizor
    - internet
    - 2 abonamenty na telefon
    co do abonamentów nie mam zastrzeżeń to do Tv i internetu wielkie
    Modem i router który otrzymałem przy dosłownie chuchnięciu gaśnie tv gubi zasięg NIE POLECAM
    Wadywszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Krzysztof / 2019-03-02 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na obsługę reklamacji w NC+. Właśnie jestem na tym etapie. Po kilku miesiącach wyłączono mi jeden z pakietów, który miałem zagwarantowany. Gwarancja pakietu jest wyraźnie na nagranej rozmowie, która była podstawą do przedłużenia umowy ale pomimo tego moja reklamacja nie została uznana. Brak mi słów. Procedura wygląda tak, że zgłasza się reklamacje i po kilku/kilkunastu dniach mailem dostaje odpowiedź. Zero kontaktu by konsultant NC+ razem z nami wysłuchał rozmowę.
    ZaletyBrak
    WadyCena, sposób załatwiania reklamacji.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Ja / 2019-03-01 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Tracąc tyle praw tv nic w zamian nie proponują, a abonament rośnie. Za wszystko trzeba dopłacać. Drogo,drogo i jeszcze raz drogo .
    ZaletyBrak
    WadyDrogo.
    MiejscowośćKamień Pomorski
  • ~Pawel / 2019-03-01 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramt obsługa klienta udowadniają za każdym razem ze to wina użytkownika chociaż jest to nie prawda
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~JarekZ / 2019-02-26 23:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna porażka... chciałem oddać kartę do punktu 26-02-2019, umowa kończy się 28-02-2019, tak prostej rzeczy nie można zrobić. Trzeba czekać do 1-3-2019. Pan w punkcie zacytował mi regulamin, że nie może tego zrobić. Gratuluję platformie nc+ podejścia do klienta.... róbcie tak dalej, a zostaniecie bez klientów.
    ZaletyNajwiększą zaletą jest nie mieć z nimi umowy :-)
    WadyBrak jakiejkolwiek inicjatywy w punkcie obsługi klienta żeby rozwiązać tak prosty problem
    Dręczenie telefonami, mimo że powiedziałem że nie przedłużę umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lukasz / 2019-02-26 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nic więcej. Brałem tv i i internet na drugi dzień z powodu limitu danych chciałem zrezygnować z internetu tv zostawić niestety nie mogłem rozwiązać umowy po 1 dniu masakra chamstwo na infolini oraz w punkcie. Mili są wtedy kiedy bierzesz coś od nich kiedy coś jest nie tak traktują jak śmiecia. Nie polecam
    MiejscowośćCzęstochowa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.89, ilość opinii: 700
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 338
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.33, ilość opinii: 123
UPC (TV)
Ocena: 1.79, ilość opinii: 111
Netia (TV)
Ocena: 2.58, ilość opinii: 81
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 633
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 542
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91