Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 662 opinii

1.91 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.90
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łysy Mnich / 2019-01-16 14:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wstępie jestem abonentem od białego klucza Canal+ do powstania nc+. Dużo się przez ten czas zmieniło na niekorzyść.
    Cena za pakiety zawyżona. Na kanałach premium (Canal+, HBO) ciągłe powtórki. Wiele kanałów niepotrzebnych np: Canal+ 1 (po co komuś kanał przesunięty o godzinę). Składasz reklamacje, nie poddawaj się mecz tak jak oni, przy piątym odwołaniu osiągniesz cel.

    Posiadam jeden z wyższych pakietów (bez pakietu FILMBOX) i płacę 124,99 zł/m (w tym dekoder MEDIABOX+ i multiroom PREMIUM w cenie).

    BIEŻĄCY RACHUNEK CENA RABAT SUMA
    RACHUNEK ZA XX/2019
    Pakiet Pakiet Superpremium+ 210,00 -110,01 99,99
    Opcje dodatkowe HBO GO 10,00 -10,00 0,00
    nc+go TV 20,00 -20,00 0,00
    Eleven Sports 15,90 -5,90 10,00
    MISTRZOWSKA PIŁKA 30,00 -30,00 0,00
    Multi Man Pack 30,00 -15,00 15,00
    Multiroom Premium-Opł.mani. 20,00 -20,00 0,00
    DO ZAPŁATY DO XX/XX/2019: 124,99 zł

    Tak więc wszystko się da tylko nie rozmawia się z konsultantem a odpowiednimi osobami z nc+.
    WadyTrzeba wiedzieć z kim rozmawiać.
    MiejscowośćWawa
  • ~Pośka / 2019-01-15 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Doradcy nie znaja oferty. Naciagaja na koszta wprowadzajac swiadomie w błąd. Chcesz HBO badz nc+
    Nie dostajesz nic chodz obiecywane masz ,że w tym pakiecie bedzie.
    Przyszedl mi na maila spis programow. Dzwonie ponownie do doradcy z którym rozmawialam i mówie ,ze brakuje mi kanałów na ktore sie umawialiśmy Pan obiecuje mi ,ze oczywiscie poprawi swoj błąd.
    Dostaje dekoder ustawiam i co sie okazuje brak wszystkich kanalow na jakie sie umawialismy .... Super...
    Dzwonie oczywiscie nic sie nie da zrobic a za dokupienie jednego kanalu +20zl ... Brawa dla firmy ,ze zatrudnia tak nie kompetentnych osob.
    Proponuje pomyslec nad doszkoleniem pracownikow.....
    Nikomu nie polecam ...
    Szkoda nerwow
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKielce
  • ~SZNYCEL / 2019-01-15 17:57
    Ocena: 4.00 / 5
    ogólnie NC+ jest dobre tyle , że mogliby obniżyć ceny bo za drogo za pakiet VIP+MAX trzeba zapłacić 220 zł/mies
    ZaletyCANAL+
    własne kanały tematycze (ALE KINO+ HD)
    dużo do wyboru pakietów nie trzeba płacić za coś czego nie trzeba
    Wadynękanie telefonami
    brak promocji
    drogo
  • ~Melfirance / 2019-01-15 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości dla swoich abonamentów, którzy są u nich przez wiele lat na obniżenie pakietu, ze względu na zmienną sytuację życiową, lub po prostu, że nie wykorzystuje się potencjału pakietu, nawet jeżeli nie chcę się zrywać umowy. Straszenie karą pieniężną oraz zerwaniem umowy. Jedyne co ci złodzieje mają do zaoferowania to wciskanie droższego pakietu, albo zwiększenie kosztów.

    Jest to dla mnie wręcz śmieszne i żałosne, że tak duża sieć jedyne co dobrze potrafi robić to pasożytować na swoich stałych klientach.

    Serdecznie odradzam NC+
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyKomentarz powyżej
  • ~Melfirance / 2019-01-15 16:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości dla swoich abonamentów, którzy są u nich przez wiele lat na obniżenie pakietu, ze względu na zmienną sytuację życiową, lub po prostu, że nie ogląda się danych kanałów nawet jeżeli nie chcę się zrywać umowy. Straszenie karą pieniężną oraz zerwanie umowy. Jedyne co ci złodzieje mają do zaoferowania do wciskanie droższego pakietu, albo zwiększenie kosztów.

    Jest to dla mnie wręcz śmieszne i żałosne, że tak duża sieć jedyne co dobrze potrafi robić to pasożytować na swoich stałych klientach.

    Serdecznie odradzam NC+
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyKomentarz powyżej
  • ~helena / 2019-01-09 01:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i pół metra mułu, wiecznie braki w odbiorze, lekki deszczyk czy śnieg i człowiek płaci za darmo bo sygnału nie ma, beznadziejna oferta dla wieloletnich klientów, dekodery które dają też katastrofa, albo nie działają albo się zacinają, a jak oddasz do reklamacji to wciskają nowsze modele za które koniecznie trzeba zapłacić wciskając ciemnotę że starych dekoderów darmowych już nie ma, wszystkim odradzam chyba ze chcą płacić za darmo!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywymienione w opisie
    MiejscowośćKraków
  • ~Beti / 2019-01-08 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zle traktowanie klienta w miejscu publicznym w salonie nc plus w galerii słonecznej w Radomiu. Odpowiedź pracownika...nie chce mi się z wami gadać...brak szacunku do osoby starszej i calkowite jej zlekcewarzenie. Mlody człowiek bez jakichkolwiek zasad kultury osobistej..wstyd zatrudniac takich pracowników.
    WadyPan nie nadaje się do pracy z ludźmi.
    MiejscowośćRadon
  • ~Slawomir / 2019-01-07 16:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo slaba jakosc pracownikow na infolinii. Chyba sa tam za kare. Dodzwonisz sie po 17 minutach i slyszysz znudzony glos. Nawet nie ma mozliwosci zlozenia skargi u przelozonych.
    ZaletyOferta programowa
    WadyPO zakupieniu sprzetu nie ma pomocy w instalacji
    MiejscowośćPraha8
  • ~aj / 2019-01-05 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dać się nabrać na werbowanie do nc+, ostrzegam. To jest mafia, werbują ludzi i potem już nic zrobić nie można. Blokują abonenta fatalnym dekoderem i nic nie można zrobić. Nie mam już siły walczyć z nimi, złożyłam skargę do UOKIK, czekam, ale innych ostrzegam, bo nie warto za nic dć się złapać.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Nico / 2019-01-05 08:57
    Ocena: 2.00 / 5
    NC+ odmówiło wcześniejszego przyjęcia sprzętu (zwrotu) szok!!! mam uregulowane wszelkie płatności i nie będę już korzystał ze sprzętu (wyjazd) mimo moich próśb i argumentacji - ignorują.

    Nie polecam nikomu NC+ obsługa jest żenująca.

    Wg. mnie naruszają prawa konsumenckie.

    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa infolinii
    MiejscowośćRadom
  • ~Waldek / 2019-01-04 19:13
    Ocena: 2.00 / 5


    Dużo jest ukrytych chaczykow
    Konsultant nie potrafi pomóc
    ZaletyNapis na opakowaniu dużymi literami
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~Halina / 2019-01-03 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Jestem z nc+ ok 20 lat wszystko było dobrze dopóki nie zmniejszyliśmy pakietu, we wrześniu podobno UWAGA sama odblokowalam dodatkowe programy za które muszę zapłacić i nie zostałam nawet o tym poinformowana. Podobno sama odblokowalam je przez dekoder, zostały odblokowane kanaly, które nie są oglądane i dowiedziałam się o tym dopiero nie dawno, czemu nie mogłam sobie odblokować canal+ albo HBO? Na to pytanie odpowiedziano mi że takie sobie programy zazyczylam i jestem straszona sądem i komornikiem. Szczerze nie polecam!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
    MiejscowośćKielce
  • ~Janek / 2018-12-30 11:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Tv nc+ OK, nic do zarzucenia, nooze tylko to że podpisując umowę miałem w ofercie kanały, których dziś już nie ma. Poprostu znikają ciekawe a pojawiają się inne, mniej ciekawe dla mnie. Natomiast telefon, internet mobilny i stacjonarny to katastrofa. Wystarczy że wyjadę 15 km od miejsca zamieszkania na wieś i brak sygnału , tak sieci jak i internetu. Gdybym zabłądził np. w lesie to nie ma co liczyć na coś co nazywa się nc+ telefon. Internet stacjonarny "bez limitu"....jak można nazwać, ze coś bez limitu jeśli po użyciu 100 GB nie działa ( szybkość ok 1 mb,/s w rzeczywistości ok 0.5 mb/s) za 72 zł miesięcznie za ok 35 mb/s po kablu, a bardzo często zdarza się od 3-9 mb/s To już kpina a nawet bezczelność ze strony nc+. W umowie pisało że bez limitu, więc nawet nie przyszło mi do głowy zapytać o limit. Sprzedawca nawet nie zająknął się na ten temat. Nie polecam więc intetnetu, ani stacjonarnego ani mobilnego jak również używania "ich" sieci telefonicznej. Wyciąganie od ludzi dużej kasy za namiastkę usług.
    ZaletyTv
    WadyInternet. Telefon+ internet
    MiejscowośćNisko
  • ~Karo / 2018-12-29 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupilem zestaw nc+ z ofertą 130 kanalow na miesiac .Po zgłoszeniu nr karty do aktywacji termin oczekiwania w/g umowy wynosi 2dni robocze.Zastosowalem sie do wskazowek konsultanta ( dekoder wlaczony,jakosc sygnalu bdb). Co sie okazuje po 5dniach nadal brak aktywacji.Po tel. Zgloszeniu na nic zdaly sie ustawienia .Drugi telefon - odbiera pani konsultant ze wschodnim akcentem ,ktora plecie bzdury nie majac pojecia o kwestiach technicznych,i celowo rozlancza rozmowe.Kolejny tel.rowniez rozmowa z konsultantem ze wschodnim akcentem,temu jednak udaje sie pokierowac ustawieniami dekodera Sygnal dotarl programy po 40min. Ukazaly sie.Istna zenada taką kase zarabiają a nie stać ich na zatrudnienie Polakow z fachową wiedzą .Odradzam.dobrze ,ze nie podpisywalem umowy.
    ZaletyDobra jakosc programow
    WadyKanaly powtarzaja sie
    MiejscowośćSlubice mazowieckie
  • ~Helion / 2018-12-28 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak aktualizacji i współpracy z najnowszymi uzadzeniami apple
  • ~Zmieniam / 2018-12-28 03:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Również mam dość. W nc+ około 15 lat (wtedy jeszcze cyfra). Zaczynałam od pakietu ok 20 zł.Gdzieś tam potem raz podwyższyłam, potem następny raz ze względu na dziecko (ok 10-15zł) pakiet dziecięcy i tak sobie płaciłam 49 około. Kilka lat emu ceny wzrosły i za ten sam pakiet już 50 zł z groszami no ok trudno. Cały czas mi wmawiano, że jako stały klient mam taniej niż nowy. Dwa lata temu się wkurzyłam bo konsultant znowu mnie namówił, i zawarłam umowę telefoniczną, po czym na drugi dzień dostałam sms z ofertą z "pobliskiego" salonu na ten sam pakiet o 2 zł niższą... W tym roku więc, stwierdziłam, że idę do salonu a nie telefonicznie. Jako, że dekoder trup i się zawieszał jak inni wspominali w poniższych opiniach- w salonie zjawiłam się wcześniej dużo przed końcem umowy dopytać o sam dekoder. Miły Pan? doradził mi doczekać do końca umowy i wziąć wtedy taniej super nowy dekoder promocyjnie a tymczasem wymienil na kolejnego starego trupa którego trzeba resetować... Wydzwaniali mi pod koniec września jak zwykle przy końcu umowy. Z moich 52 zł chcieli zrobić 54 ale jak zwykle za przedłużenie dostanę 3 miesiące canal+ i hbo na 6 miesięcy. No nie zawarłam tej umowy, kanały dziecięcę już mi niepotrzebne- nie da się zrezygnować! Umowa więc przeszła na czas nieokreślony - na nieokreślonym płacę teraz 56 zł. Stwierdziłam czekam do świąt i pójdę podpytać w salonie. No i - zmniejszyć pakietu nie mogę. Jak przedłużę umowę to mam płacić jeszcze więcej...ok 59 zł a jak dodaćnowy dekoder to ponad 60, no ale dorzucą mi kanały których nie chcę ! ale nie mogę nie chcieć bo tak! Nie będę ich ogladać ale będę mieć (aha, znajomym się pochwale-mam) a płacisz znowu więcej. Także pan stacjonarnie też zrobił mnie w ch.... A będąc tam patrzę w tę ich gazetkę promocyjną i tia, jak w okresie świątecznym weźmiesz to i tamto to dekoder za 1 zł nie za 5 miesięcznie itd... Nie wiem dla kogo te promocje bo nie dla mnie klienta od 15 lat. I jeszcze taki smaczek. Był ten cały czarny piątek, czarny weekend - dostałam sms na promocje dekodera w najbliższym mi salonie, 15 minut przed zamknięciem w ostatni dzień może jedyny promocji... No szkoda,że nie wysłali o północy. Muszę ocenić zanim dodam opinię, jeśli chodzi o obsługę to zawsze bardzo miła namawiająca telefoniczna no ale wiem, że muszą tak, nic do nich nie mam ale muszęo cenić źle ze wzgl na to co im każą, a ten facet w żywe w punkcie tojuż mnie całkiem rozwalił. Nie pamięta klientów i ściema za każdym razem albo pamięta i też ściema. Do "GÓry" największy problem/
    ZaletyMoże kiedyś były, teraz brak
    WadyZero szacunku do klienta, zero lojalności,konkurencja wygrywa u przyzwyczajenie ze strony klienta nie wystarczy żeby go utrzymać.
    Miejscowośćnieważne ,bo wszędzie tak samo źle
  • ~aj / 2018-12-27 15:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam dekoder kilka lat, zawieszał się, ale nie każdego dni, więc uruchamiałam wyłączając z sieci, aż padł całkowicie. Pojechałam taksówką na swój koszt /niepełnosprawność/ - 25 km, dostałam inny, który nawet się nie dał włączyć. Znowu taksówka, 70 zł, wymiana przez naburmuszonego pracownika punktu. Niby sprawdzony dekoder, ale w domu sam sobie chodzi jak chce, wyłącza się w trakcie programu, włącza się, gdy jest wyłączony. Muszę wyłączać z sieci, żeby nie pobierał energii. Od kilku miesięcy płacę abonament i nie odbieram telewizji a oni mi piszą, że mam obowiązek jeździć do punktu a dodają, że ich nie obchodzi awaria z powodu złej instalacji. Cynizm niebywały, bezczelność.Za zerwanie umowy straszą karą. No to trzeba się z bandytami sądzić. Znowu taksówka i dojazd do sądu? Jak mogą naliczać opłaty, skoro dekoder nie chodzi? To jest jakaś mafia, nie normalni ludzie. mają ten sam typ chińskiego badziewia i dobrze wiedzą, że to nie działa, ale udają, że jest OK> Zgłoszona sprawa do UOKiK. Na infolinii mi mówią, że nc+ ma obowiązek zwracać koszty przejazdu w takiej sytuacji, ale bez sądu tego się nie uzyska. Ludzie, nie podpisujcie umowy z tą mafią, bo wyjść trudno, płacić trzeba i nic nie ma.
    Zaletyżadnych zalet.
    WadyWszystkie wady świata. Sprzęt nie działa, konsultanci kpią, straszą i kłamią.
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Marek / 2018-12-26 19:20
    Ocena: 1.67 / 5
    W połowie umowy zepsuł się dekoder . Kupiłem nowy i poszedłem do salonu bo wiadomo nowa karta i trzeba się zarejestrować bo zostało jeszcze pół rok umowy. Powiedziano mi ,że umowę trzeba znowu na rok podpisać / żadnej kontynuacji tylko dlatego ,że kupiłem na własność dekoder/ bo zapłacę karę za zerwanie poprzedniej/ zepsuty dekoder nie do naprawy / . I tak umowę znowu podpisałem na następny rok .Moim zdaniem powinno być do końca poprzedniej umowy Czy to jest normalne czy to naciąganie klienta?Następny dekoder zaczyna kiksować czy scenariusz będzie podobny. Nigdy NC+
    Salon w Gnieźnie . Każdy kto tam akurat przychodził to z pretensjami nie z zapytaniem.
  • ~Pawel / 2018-12-25 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze płacimy rachunki co miesiąc a internet działa co drugi dzień lub wogole
    Umowa jest napisana tak żeby nie dało się jej rozwiązać jeśli nawet nie wywiązują się z niej
  • ~Lukas / 2018-12-22 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo w punktach. Naciągacze nic więcej. Kupując produkt tj tv full pakiet + internet w jednym punkcie na drugi dzień pojechałem aby zwrócić internet po prostu był nie wystarczający do moich potrzeb. Okazało się ze 14 dni na zwrot jest tylko słowne a na umówię pan pokazał mi w umówię małym drukiem ze kupując w punkcie nie ma możliwości zwrotu czyli generalnie naciągnął mnie. Dzwoniąc na infolinie pani stwierdziła ze na pewno nie mam racji ze nie mógł tak mi nikt powiedzieć w punkcie. Nie było żadnej gadki. Ja kłamie o koniec. Poczekałem tylko do końca umowy rozwiązałem tv i internet nigdy więcej nie wrócę i nikomu nie polecam. Banda złodziei tyle w temacie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.91, ilość opinii: 662
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 291
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
UPC (TV)
Ocena: 1.78, ilość opinii: 103
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.30, ilość opinii: 88
Netia (TV)
Ocena: 2.66, ilość opinii: 75
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117
Virgin Mobile
Ocena: 2.55, ilość opinii: 78