Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Leszek K / 2024-01-08 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z wypowiedzeniem umowy
    Problem z wypowiedzeniem umowy. Wypowiedział umowę pisemnie z upoważnienia mojej mamy , która jest chora i starsza zapomina się. kilka dni przed wypowiedzeniem dzwonili do matki i wycisnęli jej kolejne 2 lata abonamentu. Starsza kobieta nawet nie wiedziała o co chodzi. Brakuje na lekarstwa a Ci jeszcze wycisnęli jej wydatki. Przyszło potwierdzenie na email - odrazu wyjasnilem w emailu, ze absolutnie nie przedłuzam umowy. Gdy chciałem oddać dekoder dopiero wtedy dowiedzialem sie, że nie mogę bo telefonicznie zostala zawarta kolejna. Nie chcą uwzglednić, że posłałem kolejne wypowiedzenie nastepnego dnia po informajci nie uwzgledniają mozliwosci rezygnacji 14 dni na odległosć w ogóle nie chcą rozmawiać tak łakomi na te kolejne 2 lata.
    Zaletybrak
    WadyProblem z rozwiązaniem umowy. Trzeba wiele nerwów.
    MiejscowośćKraków
  • ~Edek / 2024-01-08 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Sadziłem, że problem Canal plus z doładowaniem karty i błędem " Niepoprawny format numeru karty" to problem chwilowy ale widzę ze niekompetencja tej pseudo telewizji to grubszy temat z którym pseudo inżynierowie nie potrafią sobie poradzić. A widać ,że nie tylko ja mam ten problem.
    Nie wiem co wpisać w pole Zalety a pole Wady nie ma 100 tys. znaków bo tu można referaty pisać.
    MiejscowośćToruń
  • ~Ola / 2024-01-04 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Doładowanie księgowane w ciągu trzech dni roboczych. Zrobiłam przelew ekspresowy, ale to nieważne. Oni jako firma mają czas trzy dni, mimo że pieniądze mają już na koncie. Dlaczego przelew tradycyjny? Kilkanaście prób wpisania numeru karty kończyło się komunikatem, że numer jest niepoprawny. Wpisywałam na różne sposoby: ciągiem liczb, z pauzami, z kropkami, które są w numerze, próbowałam różnych przeglądarek i sprzętu i niestety bezskutecznie. Dlaczego? Pani na infolinii udzieliła mi takiej informacji: "a mi za czwartym razem weszło" po czym zapytała czy jeszcze w czymś może mi pomóc. Ręce opadają. Totalna ignorancja. Nadal czekam na zaksięgowanie i nadal nie wiem dlaczego format numeru karty jest niepoprawny.
    MiejscowośćKörle
  • ~Scottie / 2024-01-02 18:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Księgowanie rachunków gorzej niż w PRL-u. Posiadam 6 numerów w Orange od 25 lat i po w płaceniu pieniążków w dniu dzisiejszym niezależnie od pory dnia, mam w dniu następnym sms-owe potwierdzenie wpłaty, a nc+ dziaduwa z PRL. ( Odnośnie Orange niezależnie, czy jest piątek, świątek, czy niedziela.
    ZaletyReklama, a później strzał w pysk.
    WadyNie posiada
    MiejscowośćWitaszyce
  • ~Wojciech / 2023-12-30 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Justyno to stara sztuczka tych oszustów .Jeżeli Pani dzwoniła na infolinię i pracownik canal + nie zaznaczył w umowie wymiany dekodera na nowy inny model to i tak nie musi Pani z nimi przedłużać umowy .Proszę napisać odstąpienie od umowy zawartej na odległość ma Pani na to 14 dni i oni muszą Pani to uwzględnić to Pani pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.Pani Justyno po odstąpieniu od umowy musi Pani złożyć ponowne pismo o całkowitej rezygnacji z umowy tej starej i jest Pani wolna od tych oszustów ,oczywiście pismo o całkowitej rezygnacji z ich pseudo usług musi być wysłane miesiąc wcześniej i będzie naliczona jedna dodatkowa opłata dlatego ponieważ rezygnując wcześniej ze starej umowy musiała Pani się zgodzić na odrzucenie wypowiedzenia ze starej umowy żeby nowa mogła wejść w życie i dlatego będzie Pani miała jeszcze jedną opłatę ,proszę iść do salonu i oni muszą Pani to pomoc zrobić i nie odpuszczać tej bandzie .Zapłaci tylko Pani jeden raz a tak jak Pani pisze ,że została Pani już załatwiona to jest nie prawda .Proszę się nie poddawać .Pisze to bo sam miałem taki przypadek i wiele innych a na koniec oszust za tyle lat płacenia abonamentu nawet chciał mi karę wcisnąć za nie zdanie sprzętu ,ktury zaniosłem do salonu chciał mi wcisnąć ,że zasilacz od dekodera jest nie ten sam co od początku umowy otrzymałem ale jak zobaczył moja furię to zmiękł i jakims dziwnym trafem powiedział dobrze to napiszemy ,że zasilacz się odnalazł .Canal + to są bandyci i nie warto ich utrzymywać oni łamią wszelkie zasady .Proszę poczytać sobie o nich artykuł na wirtualne Media ,wpisać w google nc+ oszuści
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Justa / 2023-12-28 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Mają złej jakości dekodery, których nie chcą wymieniać. W dodatku oszukują klienta! Złożyłam wypowiedzenie umowy. Miesiąc dzwonili do mnie i męczyli mnie różnymi ofertami, żebym tylko wycofała rozwiązanie umowy. W końcu zdecydowałam się na mniejszy pakiet, ale pod warunkiem wymiany na nowy dekoder, bo ten co mamy wyłącza się i ma problemy z włączeniem się ponownie. Załatwiałam wszystko przez iinfolinię, gdzie dwa razy zapewniono mnie, że wymienia mi dekoder na nowy. Po wycofaniu wypowiedzenia umowy i zaakceptowaniu nowej poszłam do przedstawiciela Canal+ w Katowicach na Al. Tysiąclecia i tam mi nie wydano nowego dekodera. Jedynie co usłyszałam to, gdybym u niego przedłużyła umowę to dałby mi nowy dekoder. Zadzwoniliśmy na infolinię, żeby potwierdzić że przy przedłużeniu umowy będzie wymiana dekodera na nowy. Okazało się, że pracownik infolinii nic takiego nie zapisał w umowie. I tak Canal+ zostawił mnie na lodzie z wadliwym dekoderem i naraził na dodatkowe koszty. Oszuści i naciągacze!
    WadyBardzo zła jakość dekodera i niekompetentna obsługa na infolinii Canal+
    MiejscowośćChorzów
  • ~Marek / 2023-12-23 16:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta promocyjna na święta. HBO gratis. Po podpisaniu umowy na odległość nie ma uprawnień do HBO, konsultant nic nie wie. Konieczność reklamacji, czas do 30 dni. Zamierzam odstąpić od umowy. Totalna porażka i to na same święta. Odradzam korzystanie z ofert cyfry+.
    MiejscowośćDąbrówka
  • ~Grzegorz / 2023-12-18 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie omijajcie te firme jak najdalej!!!Po perwsze jak sie kupi dekoder bez umownie ma wady techniczne,oprogramowanie zle ijak chcesz pomocy to zmuszaja w sposob natarczywy do podpisania umowy na stale czyli tak zwana smycz.Nie ma reakcji na reklamacje, zle podaja kwoty oplat pakietowych Cwaniactwo konsultantow przekracza normy!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWADY TECHNICZNE I BRAK MOZLIWOSCI WYMIANY SPRZEU!!!
    MiejscowośćLodz
  • ~danielremannn / 2023-12-18 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. uszuści, złoldzieje, korupcja
    Początkowo byłem podekscytowany, subskrybując tę usługę streamingową, jednak z biegiem czasu moje doświadczenia były coraz mniej satysfakcjonujące. Po pierwsze, jakość transmisji pozostawia wiele do życzenia. Nawet przy szybkim łączu internetowym często dochodzi do nagłych spadków jakości obrazu, co wpływa negatywnie na moje oglądanie.

    Niestety, oferta treści również nie jest zbyt imponująca. Większość popularnych tytułów jest dostępna na innych platformach, a oryginalne produkcje tej usługi nie zawsze spełniają moje oczekiwania. Dodatkowo, interfejs użytkownika jest mało intuicyjny, co sprawia, że trudno znaleźć interesujące mnie filmy i seriale.

    Największym zawodem jest jednak obsługa klienta. Gdy próbuję uzyskać pomoc w związku z problemami technicznymi, otrzymuję jedynie ogólniki i powolne reakcje. To nie jest to, za co płacę. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że istnieją lepsze opcje na rynku streamingowym, które oferują więcej za tę samą cenę.
  • ~Rom / 2023-12-11 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaweisza sie,nie dziala czesto,brak kanalow,nagrania wszystko razem,zero pomocy,unikac jak ognia!
    Wady99999999999999999999999999999999999999999999999999
    MiejscowośćMaków Mazowiecki
  • ~Dariusz / 2023-12-11 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów kompletnie dziadostwo .wymieniono po raz trzeci Multiroom i wszystko żyje swoim życiem sam się wyłącza się i działa z opóźnieniem może kilku minutowym.Z dala od tej telewizji .nie polecam nikomu
  • ~Irmina / 2023-12-08 22:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam bardzo często brak sygnału w Warszawie
    ZaletyZero
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klaudia / 2023-12-08 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to totalna porażka przełączają do innych działów i czeka się na połączenie po 15 min gdzie końcowo klient jest rozłączony i cały cyrk od nowa. Tragedia !!!
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~OLO / 2023-12-05 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekoder Ultrabox plus to dziadostwo niesamowite, wiesza się, gubi nagrania, do tego ten okropny nieintuicyjny pilot którego po 1,5 roku nie potrafię obsługiwać bez użycia oczu !!! Interfejs też tragedia, nie bierzcie tego
    Zaletykanały, nagrywanie
    Wadypilot, dekoder
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Niezadowolony klient / 2023-12-05 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, nie polecam tej śmiesznej tv umowy na 15 lat to jest jakaś kpina pierwszy i ostatni raz . Przejdę na inną platforme ktora ma normalne umowy nie naciagajaca klientów jak tylko mi się skończy umowa . Żal Żal Żal.pl
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćCo cie to interesuje
  • ~Marcin / 2023-12-03 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Guwiana telewizja Nikomu nie polecam.rachunki zapłacone już miało być włączone 6 dni i nic oszukance i złodzieje nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyNie działa prawidlowo
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Maciej Z / 2023-12-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Witajcie!
    Jeśli brakuje wam problemów i nierzetelnej komunikacji z przedstawicielami
    + najniższy z możliwych stopień pomocy w zakresie usług.
    (głupia zmiana adresu eMail stanowi problem skutkujący zablokowaniem usług)
    Zapraszam serdecznie do korzystania z usług firmy canal +
    Pozdrawiam Zbytniewski
    Zaletybrak
    Wadyall in
    MiejscowośćPuszczykowo
  • ~Qbalonka / 2023-11-25 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości indywidualizacji oferty, płaci się za setki niepotrzebnych nikomu kanałów.
    Obsługa pod psem, a już najgorsze są kampanie promocyjne - dobijają klienta codziennymi telefonami (z różnych numerów) i na nic przekonywanie, żeby więcej nie dzwonili. Agresywną i kompletnie nie dbającą o klienta firma. A, nawet jeżeli im się zapłaci w terminie to i tak bez przerwy wyświetla się komunikat na ekranie. Koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyJak w komentarzu
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Mariusz / 2023-11-24 00:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste wyłącznie sygnału w celu zmuszenia klientów do kontaktu z firmą,w trakcie rozmowy niemalże zmuszanie klientów do podpisania umowy na abonament.
    ZaletyBrak
    WadyNiespotykanie nachlany marketing
  • ~Irena / 2023-11-22 14:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2 miesięcy nie mam sygnału cyfrowego, próbowałam dodzwonić się do Pruszcza, sygnał zajęty lub nie odbiera. Warszawa nie wiem jak się skontaktować, czy mnie pomogą. Koleżanka ma Polsat i nie narzeka a ja mam same puzzle.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 735
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 466
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4393
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4389
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3863
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3489
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2897