Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 872 opinii

1.87 / 5

  • Oferta
    1.95
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2020-05-07 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder to jakiś szajs non stop się coś zacina wymienić nie chcą czekam tylko do końca umowy i dziękuję im nikomu nie polecam
    WadySzajs
  • ~Anna / 2020-05-04 20:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Wyjątkowo niski poziom obsługi klientów. Trudno zrozumieć skąd bierze się w tych ludziach tak duży poziom agresji. Rozmowa z nimi - to duży stres. Są w złej sytuacji finansowej, ponieważ ludzie rezygnują z ich usług. Ci, co pozostają, są naciągani na niekończące się dodatkowe opłaty.
    Techniczny poziom usług również słaby. Wystarczą niewielkie chmury i sygnał jest przerywany. Ogólnie, bardzo źle. Należy pamiętać o wypowiedzeniu umowy w wyznaczonym przez nich terminie, bo będzie przedłużana. Czuję dużą ulgę, że za miesiąc uwolnię się od tej firmy.
    ZaletyBRAK
    WadyWymienione wcześniej.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~ctk / 2020-05-04 08:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Czy zastąpienie nazwy kanału "Canal+ HD", nazwą "Canal+HD Premium", jest wstępem do wprowadzenia odpłatności za ten Kanał?
    MiejscowośćKraków
  • ~Jacek kowalski / 2020-05-02 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ to ich tylko umowy interesują j forsa niech spierdalaja
    ZaletyZadne
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Patrycjusz / 2020-05-02 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam badziew poraszka trzeba 5 razy aktywować kartę a i tak nie ma gwarancji że za działa nie warte swojej ceny
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćKępno
  • ~Alen / 2020-05-02 15:02
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest oszuści. Zmieniłem adres i nie ma zasięgu. Ich to nie interesuje, płacisz karę i koniec bez litości. Do nich nie dodzwonić się. Nie polecam!!!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~lpo / 2020-05-01 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    to zwyczajni złodzieje ,ja ide z nimi do sadu sa dużo gorsi niż POLSAT
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Robert / 2020-05-01 00:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziecko włączyło mi za pomocą pilota pakiet HBO. O fakcie dowiedziałem się po 3 tygodniach po rachunku ze coś jest nie tak(+50zl za 3 kanały Hbo!). Wydawało by się ze coś co można zrobic z pilota i każdy może to zrobic to na pewno da się od tego odejść po przez konsultacje z przedstawicielem nc+. Nie można, maja związane ręce bo zobowiązałem się do pakietu (łącznikiem był pilot) i przez następne 18 miesięcy muszę płacić za dodatkowy nie potrzeby mi pakiet.
    ZaletyNic, czego by nie miała konkurencja.
    WadyUkryte koszty.
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Łukasz94krk / 2020-04-30 00:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy działają wam kanały m.in.150,164 mi pokazuje że kanał nie jest nadawany
  • ~Henryk / 2020-04-28 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Powtórki, powtórki, powtórki
    Brak dobrych filmów, seriali, które właśnie teraz przy braku imprez sportowych powinny zastąpić ofertę programową.
    Jestem zawiedziony.
    Jeżeli nic w tym temacie się nie zmieni,z całą pewnością nie wznowię nowej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁośńo
  • ~zenek / 2020-04-27 22:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko spoko ale oferta multiroom porażka zawsze jakiś problem sieć w całym domu śmiga aż miło a dekodery mają wiecznie problem z połączeniem z dekoderem głównym. badziew jakich mało, a w punkcie obsługi klienta mówią że problem z siecią wi-fi
    Zaletydobra cena
    Wadymultiroom
    MiejscowośćOdolanów
  • ~Joanna / 2020-04-25 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo!! Telewizja na kartę, czyli oglądasz nieregularnie. Jeśli zapłacisz i nie sprawdzisz to okaże się, że nie włączą i wytłumaczą problemami z płatnościami. Kasę biorą a odbioru nie ma. Nie polecam w żadnej mierze nc+
    WadyW weekend nic nie załatwisz, bo panienka siedząca przy telefonie jedynie co potrafi to powiedzieć w poniedziałek wyjaśnimy
    MiejscowośćSkoki
  • ~Elżbieta / 2020-04-22 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani z biura z Krakowa /mieszkam w Pabianicach k/Łodzi/ zadzwoniła do mnie z ofertą promocyjną za niższą cenę. Kilka lub kilkanaście razy mówiła, że będę płacić mniej. W ofercie był "dodatkowy" dekoder za który zapłaciłam przy odbiorze 49,- zł. Pani zapomniała tylko dodać,że nowa umowa nie anuluje poprzedniej umowy o czym przekonałam się po przeczytaniu nowej umowy. Zdziwiło mnie, że nowa umowa to nowy numer abonenta i inny numer konta bankowego. Wyszło na to, że zamiast płacić mniej - płacę dwa razy za te same programy. Zadzwoniłam do tej samej Pani i usłyszałam, że nowa oferta jest dla osób "wyróżnionych", domyślam się że długoletnich klientów. Zostałam z premedytacją wkręcona w drugą umowę bo przecież Pani dzwoniąc do mnie wiedziała doskonale, że mam inną umowę i że de facto będę płaciła za dwie umowy a nie za jedną. Zostałam oszukana. Gdy tylko skończą się umowy rezygnuję z usług nc+ bo nie chcę być w ten sposób "wyróżniana" jako długoletni klient. Nie polecam.
    Zaletyprzez 8 lat byłam zadowolona z usługi. Teraz już nie.
    WadyOszukują i naciągają na nowe umowy.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Marcin / 2020-04-20 13:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Problem z rejestracją i założeniem konta na stronie.Pomocy żadnej, odsyłanie do linków na stronie.Bardzo kiepska obsługa klienta.
    MiejscowośćPeterborough
  • ~Dominik / 2020-04-19 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    jutro przyjadą skąd z Iławy kto pan łukasz nowy dekoder wifi premium box + canal plus , nową antenę satelitarną i nowy uchwyt
    Zaletyza 139,99 zł
    Wadycanalplus
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Renata / 2020-04-19 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągle tylko starocie nic z nowości a płacić każą i problemy z dekoderami a kiedy się już do dzwonisz to mówią sprawdzi antenę
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Sebastian / 2020-04-17 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem dziś wielką nieprzyjemność rozmowy z konsultantem. Od jakiegoś czasu dekoder, dysk i pilot wogóle nie reagują i dopiero po 10 naciśnięciu coś zaczyna się włączać więc pomyślałem o wymianie dlatego zadzwoniłem. Usłyszałem od Pani że musimy przejść do ustawień domyślnych i ona mnie przez to przeprowadzi. Tak przeprowadziła i wszystko kazała mi ustawiać, że nagle okazało się nic nie działa, cofnąć nie można i Pani zakończyła rozmowę że na pewno to coś z anteną na moje zwrócenie uwagi, że przed chwilą oglądałem telewizję i przecież przez minutę nic nie mogło się stać z anteną znowu powtórzyła że na pewno antena. Na końcu najlepsze jak zapytałem jak mogę wymienić dekoder usłyszałem, że tylko w punkcie co w obecnej sytuacji jest i tak trudne co potwierdziło sprawdzenie 10 miast wokół bez sukcesu. Na moje pytanie czy nie może kurier podjechać z nowym i zrobimy wymianę usłyszałem, że to niemożliwe ale cyrk w 21 wieku w czasie epidemii nie ma możliwości wymiany więc nie ma jak oglądać a więc i nie ma jak przedłużyć umowy.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Magda / 2020-04-16 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Posiadam multiroom i pomimo prawidłowego podłączenia do internetu wciąż wymagana jest wymiana karty w celu sprawdzenia. Może by mnie to tak nie denerwowało gdyby nie to że po każdym przełożeniu karty główny dekoder się blokuję. W chwili obecnej od godziny próbuje go uruchomić. Nie pomaga resetowanie.
    Poza tym kilka tygodni temu zaczęły przychodzić mi zawyzone faktury o 30 PLN. Konsultant na infolini poinformował mnie ze został włączany pakiet exstra przez konto internetowe. Nie posiadam takiego konta ani nie prosiłam o włączanie pakietu konsultanta. Dla mnie to zwykle złodziejstwo. Na prośbę o wyłączenie pakietu Pan poinformował mnie ze jest to możliwe od następnego miesiąca. Poza tym opłaty miesięczne za dekodery które nie działają prawidłowo to śmiech na sali. Nie polecam. Szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mmm / 2020-04-15 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszusci! Dzwoni konsultant i nie mowi ze doplacasz 2,50 tylko to potwierdza. Potwierdza rowniez calkowity koszt abonamentu! Ktory w rzeczywistosci jest dodatkpwa oplata. Nie podaje na koniec calkowitego! Kosztu a podwojna fakture przysylaja po 15 dniach. Dno!
    WadyOszusci
  • ~Lukasz / 2020-04-15 11:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo dobrym klientem się jest w tedy kiedy idzie się podpisać nową umowę lub gdy się jest już abonentem i chcesz wziąść lepszy pakiet co oczywiście wiąże się z wyższym abonamentem, ale gdy tylko pojawiają się problemy techniczne ze sprzętem traktują ciebie jak intruza, podejrzewam że w każdym przypadku idąc do nich z problemem jesteś niemiłe widziany, totalne zero a nie telewizja
    ZaletyAbsolutnie w tej chwili żadne
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 872
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 591
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.41, ilość opinii: 313
Netflix
Ocena: 2.65, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.83, ilość opinii: 224
UPC (TV)
Ocena: 1.97, ilość opinii: 139
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2514
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2247
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2096
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1896
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 925