Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 700 opinii

1.89 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.88
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolonych konsument / 2019-08-08 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, Internet po tygodniu przestał działać. Telewizja odbiera tylko w ładna pogodę. Kilka kropel deszczu i koniec z nadawaniem. Po rozmowie z konsultantem stwierdził, że na zły zasięg ma wpływ grubość murów domu. Przez 3 pierwsze dni było wszytko w porządku A po 3 dniach nagle mury zaczęły przeszkadzać. Jak dla mnie jedna wielka kpina. Osobiście nie polecam, no ale to tylko moja opinia.
    ZaletyBrak
    WadyNC+
    MiejscowośćChełmża
  • ~Marzena / 2019-07-29 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia przed końcem umowy pół roku nękanie po parę razy dziennie telefonami zamówiłam dekoder na kartę za 199 zł myślałam źe będzie spokój .Dekoder dostałam uszkodzony pęknięta obudowa od razu chciałam odesłać problem bo na möj koszt 35 zł nie wiadomo kiedy dostanę zwrot 199 zł poinformowali mnie źe to są dekodery po naprawach stare i wielkie. Obsługa no infolinii straszna nikomu nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyDuźo
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Robert / 2019-07-26 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.
    Czytajcie dobrze umowę, bo w przypadku zagubienia dekodera zapłacicie karę wysokości 620 zł...
    Za sprzęt warty co najwyżej 100 zl.
    Dno.
    Odradzam tego usługodawcę.
    Wystawię taką opinię w każdym miejscu gdzie będzie taka możliwość.
    MiejscowośćSopot
  • ~Niezadowolona / 2019-07-23 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka!

    Od 3 miesięcy próbuje zrezygnować z usług nc+. Osoby w salonach gubią dokumenty, nie składają rezygnacji... szczególnie mam tu na myśli P. Justynę W. Z salonu z Myślenicach. Niekompetentna osoba na niewłaściwym stanowisku. Zachęcam nc+ do przeprowadzenia kontroli obsługi klienta w tym salonie. Przez niekompetencje pani J. Od kwietnia rezygnacja nie wpłynęła do centrali mimo iż mam potwierdzone dokumenty.
    MiejscowośćMyślenice
  • ~Klaudyna / 2019-07-16 21:23
    Ocena: 1.33 / 5
    NC+, w moim domu jest od pierwszego dnia w którym zaczęli nadawać wcześniej też CANAL +
    Pomijam temat traktowania po macoszemu starych odbiorców bardziej chcę zwrócić uwagę na ofertę programów sportowych.
    Programy sportowe umieszczone są w najdroższych pakietach, mnie interesuję liga polska i liga żużlowa, wydarzenia te
    trwają kilka miesięcy w roku a płacić muszę przez cały rok. W przerwie wakacyjnej puszczają same powtórki choć pieniądze biorą takie same. Sportowo zostali w tyle za TVP i POLSATEM. Czekam do końca umowy
    ZaletyDziennikarze sportowi i goście
    Wadycena, oferta i traktowanie abonentów
    MiejscowośćKoziegłowy
  • ~Rebeliant / 2019-07-16 06:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Naciągacze, od 2 tygodni dzwonią do mnie żebym przedłużył na dwa kolejne lata umowę, która kończy się za pół roku. Ale jak pytam się jaką mają dla mnie ofertę, to słyszę, damy panu 3 dodatkowe kanały (które zupełnie mnie nie interesują) i będzie pan płacił 10 zł. więcej (płace obecnie już blisko 100 zł.). Po co dzwonić do kogoś na pół roku przed końcem umowy i próbować namówić na kolejną umowę kiedy nie ma się ŻADNEJ oferty do przedstawienia ? Jak powiedziałem trzeciej osobie, że nie przedłużam (a już na pewno nie na pół roku przed końcem) to nagle okazało się, że pakiet HBO mi dadzą na 2 miesiące, co oczywiście nie spowodowało, że zmieniłem zdanie.
    Powiem szczerze, że jako wieloletni abonent nc+ (chyba już ponad 15 lat) więcej bym ugrał z nimi gdybym wypowiedział umowę, poczekał do jej końca i podpisał nową jako nowy abonent, bo ci mają bardzo dobre oferty w porównaniu z wieloletnimi klientami. Mi nawet po tych 15 latach bycia ich klientem, nie przysługuje najnowszy dekoder, choć nowi dostają go przy podpisaniu umowy.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak sensownych ofert, szczególnie dla wieloletnich klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Barbara / 2019-07-13 00:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeprowadziła się do innej miejscowości. Nie potrzebowałam krzystania z NC+. Złożyłam pisemną rezygnację ale NC+ nie przyjęła rezygnację i przedłużył ją na dwa lata. Motywacja NC+ była taka, że w wypowiedzeniu było słowo rezygnacja a powinno być słowo odstąpienie. NC+ nie chce dopuścić tłumaczenia, że Słownik Języka Polskiego tłumaczy, że rezygnacja i odstąpienie to słowa jednoznaczne.
    ZaletyKorzystałam z NC+ około 10 lat.
    WadyBrak uszanowania wieloletniego klienta.
    MiejscowośćTeraz w Jeleniej Górze
  • ~Joanna / 2019-07-04 15:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rozwiązałam kilka miesięcy temu umowę z NC+ i wtedy zaczęło się nękanie. Po kilka telefonów dziennie, z różnych numerów, więc nawet blokada nie pomagała. Każdy konsultant pytał o to samo. Niewiarygodne wręcz, że ktoś im każe w ten sposób obsługiwać klientów. Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2019-07-03 12:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta programowanie jest zła, ale obsługa fatalna.
    Pomijam fakt, że przy kończeniu się umowy dostawałem po 30 telefonów na dzień i ofertami, których nie chciałem bo się przeprowadzam i mówiłem to kilkukrotnie. Nie raz te telefony powodowały problemy w pracy (do momentu blokady).
    Ale to już pomijam. Najlepszy cyrk zaczął się kiedy moi rodzice podpisywali umowę i chcieli moduły CI+ bo stwierdzili, że takowe mają w odbiornikach. Konsultant powiedział że ok, i nie ma problemu. Nie zapytał się czy odbiorniki (telewizory) obsługują standardy czy nie. Podpisali umowę i w domu dopiero się okazało, że telewizory nie obsługują standardy DVB-S2. NC+ odmówiło wymiany na standardowe dekodery i teraz idzie kolejne pismo. Wszystko przez obsługę w punkcie, która nic nawet nie zapytała się czy TV obsłużą, bo wtedy zapaliła by się żarówka i co od razu by się na wszelki wypadek wzięło dekodery.
    Więc o ile oferta jak to oferta, każdy weźmie jak uważa, tak radzę omijać szerokim łukiem NC+ bo tylko będziecie na przyszłość, albo nękani telefonami, albo będą inne gorsze problemy
    ZaletyOferta
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćLutomiersk
  • ~Kati / 2019-07-01 17:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestrzegam przed podpisaniem umowy. Zanim to zrobicie dobrze jest sie upewnic czy w okolicy, w której mieszkamy nie ma problemu z zasiegiem.Horror. Podpisałam umowe i w trakcie instalacji okazało sie ze jest problem z jakościa dzwieku. Doprosic sie nie mozna serwisanta, za kaqzdy przyjazd trzeba zapłacic. Zenada. Nie polecam.
  • ~Sylwia / 2019-06-29 02:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
  • ~Aleksander / 2019-06-28 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Agresywne i chamskie telefony po zrezygnowaniu z usług. Aż dziwne, że takie coś funkcjonuje. Opis problemu: https://aleksanderbielecki.pl/nie-polecam/nekanie-ze-strony-nc-opinie-2019/
    Wadychamska obsługa, słaba oferta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rob / 2019-06-26 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Moja Mama ma z nimi umowę(kobieta sedziwego wieku) dekoder ciągle się zawiesza! Reklamacja polega na chodzeniu do serwisu, gdzie robią aktualizację i dekoder dalej się zawiesza po kilku dniach! Brak możliwości wymiany na działający nowy -tylko za dopłatą w wyższym abonamencie. Przy podpisaniu umowy nikt nie informuje o wadliwych dekoderach(podobno taka ich wada-o tym wiadomo już po podpisaniu umowy) Mama jest z NC+ kilka lat, ale to na pewno ostatni raz!!!! Odradzam!
    ZaletyBrak
    WadyWadliwy sprzęt, obsluga klienta - dramat!
    MiejscowośćKutno
  • ~osteon / 2019-06-25 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!!
    MiejscowośćBogatynia
  • ~Yamal / 2019-06-20 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac .
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie nie zgodne z prawem
  • ~Krystyna / 2019-06-19 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Proszę uważać przy podpisywaniu umowy z NC+,bo może się okazać,że dostaniesz drugą umowę bez Twojej wiedzy.Później są duże problemy żeby to odkręcić. NC+ stosuje nieuczciwe praktyki i próbuje wyłudzić pieniądze.Obsługa klienta bardzo nie miła i niekompetentna.Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyNie ma.
    WadyNieuczciwe próby wyłudzania pieniędzy,za umowy i sprzęt,których się na oczy nie widziało.
    MiejscowośćGrywałd
  • ~Johnnny / 2019-06-19 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny serwis.
    Zlozylem wypowiedzenie i w ostatnim tygodniu mialem kilkanascie telefonow.
    Absolutnie nie polecam i rekomenduje nieprzedluzanie umow
    ZaletyBrak
    WadyNatarczywosc,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roksana / 2019-06-19 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nateretni operatorzy w dodatku bardzo nieuprzejmi. Nie potrafią przyjąć do wiadomości że czlowiek nie jest zainteresowany przedłużeniem umowy. Dzwonią po kilkanaście razy w miesiącu za każdym razem tłumacze że nie zmienię zdania i mają przestać wydzwaniac - nie pomaga. W dodatku pakiety dla stałych klientów mają duzo droższe niż dla nowych.!!!! Jak jest jakiś problem trzeba wisieć n telefonie godzinę zanim ktoś łaskawie odbierze i przełączy do kogos kompetetentnego !!!! Ostrzegam przed podpisaniem umowy z nc+
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Ewa / 2019-06-18 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator nachalny, w momencie, gdy byłam przed końcem umowy dzwonili po kilkanaście razy w miesiącu i ciągle pytali o to samo - zablokowałam jeden numer, dzwonili z innego i tak w kółko i nie pomagają tłumaczenia, że nie mam możliwości ani chęci przedłużenia umowy, w kółko namawianie, masakra jakaś.
    WadyNachalne dzwonienie po kilkanaście razy w miesiącu
    MiejscowośćGliwice
  • ~Wojt / 2019-06-11 05:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem wieloletnim klientem NCPlus. Głównie interesował mnie sport. Ostatnio jednak w tym względzie to kompromitacja! Nie na LM! A Co najbardziej mnie wkurza, to komentarz NBA. Zatrudnienie Michała Łopacińskiego do komentowania z Wojciechem Michałowiczem jest dla tego drugiego obrazą. Łopaciński to jakiś pajac! Nie da się tego słuchać. Współczuję biednemu Wojtkowi... A odejście Smokowskiego zostawiam bez komentarza...
    ZaletyDziś nie ma żadnych.
    WadyBrak LM. Pogorszenie pakietu sportowego. Strata dobrych dziennikarzy. Nowy komentator NBA Łopaciński - tragedia
    MiejscowośćDublin, Irlandia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.89, ilość opinii: 700
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 338
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.33, ilość opinii: 123
UPC (TV)
Ocena: 1.79, ilość opinii: 111
Netia (TV)
Ocena: 2.58, ilość opinii: 81
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 633
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 542
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91