Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 872 opinii

1.87 / 5

  • Oferta
    1.95
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Onademosiflora / 2020-09-22 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W kwestii obsługi klienta, tam pracują boty? Zero jakiegokolwiek zrozumienia i chęci pomocy,tanie regułki wykute na blachę. Nie polecam. Regulamin rozwiązania umowy z miesięcznym wypowiedzeniem nawet gdy umowa dobiega końca i nie masz ochoty jej przedłużyć to musisz napisać osobiście podpisując rezygnację.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBradford
  • ~Alex / 2020-09-20 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja DNO. Ciągle się zawiesza, a przy przeciążeniu transmisji wyłączają możliwość zalogowania się i oglądania TV. Żenada. Totalny syf.
    ZaletyZero zalet
    WadyTylko
    MiejscowośćKamionki
  • ~Maryla / 2020-09-11 13:26
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 11.09.2020 o godz. 12.:40 zadzwonilem do nc+ po kilkunastu minutach oczekiwania odebral operator , po czym zaczalem mowic o rozwiazaniu umowy , poniewaz orange zalozyl mi swiatlowod oferujac caly pakiet , internet,TV i tel.kom. , operator jak to uslyszal to rozlaczyl rozmowe.
    Nc+ nie ma w swoim systemie opcji survey , czyli oceny jakosci obslugi klienta przez operatora , Absolutnie odradzam z korzystania uslug oferowanych przez ta firme.
    Nie moge sie doczekac zeby rozwiazac umowe , bede to musial zrobic osobiscie niestety.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~daniemi / 2020-09-01 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Nie można na to coś liczyć. Youtube dział płynnie, netflix też, a włączysz to dziadostwo i rwie, rozłącza. Problem jest także z logowaniem. nigdy nie pamięta ostatnio zalogowanego urządzenia i trzeba je zastępować, więc po paru razach blokuje się dostę do konta na dwa tygodnie. ktoś powinien za to beknąć, bo tak naprawdę ta oferta niby jest a jej nie ma...
  • ~basia444 / 2020-08-27 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    mam dwa dekodery od nc+ które co chwilę się zawieszaja jest to bardzo uciążliwe trudno wytrzymać nerwowo przy takich perypetiach. Czy można wcześniej rozwiązać umowę i jakie są sankcje wcześniejszej rezygnacji
    Zaletybrak
    Wadysame wady nie da się spokojnie oglądać tv bo przy przekraczaniu kanału zawiesza się nawet kilka razy dziennie
    MiejscowośćPszcxyna
  • ~Jerry / 2020-08-25 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakupie routera z kartą SIM na internet bez limitu, pytając o dostępność w Niemczech dostałem odp że tak jest to możliwe okazało się że nie umowa podpisana i co dalej szkoda gadac
    ZaletyNiema
    WadyOszustwo
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Ewelina / 2020-08-11 18:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Fatalna jakość, przy upale obraz kostkuje, przy burzy nie ma wcale sygnału. Oczywiście obsługa techniczna twierdzi, że to na pewno wina mojego sprzętu. Nowi klienci dostają lepszą ofertę, wieloletnich ma się w nosie. Za wieloletnią współpracę, składa się nam śmieszne oferty, oczywiście dodatkowo płatne. Żenada.
    WadyFatalny sygnał.
    MiejscowośćLędziny
  • ~Kleopatra / 2020-08-10 20:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Muszę to napisać, w dniu dzisiejszym otrzymałam z Canal plus telefon od przemiłego chłopaka. Okazuje się, że własnie mija 20 lat odkąd jestem klientem tej instytucji , Pan zapowiedział, że w związku z takim moim '' psim '' przywiązaniem do nich po 20 latach zostaję wyróżniona i dostanę super prezent. Pomyślałam oho coś się zmieniło, zamieniam się w słuch i liczę na jakąś kartkę z życzeniami a może kubek z nadrukiem canal+
    Pomyślałam że zdarzy się coś sympatycznego. Po wielkich podziękowaniach za moje przywiązanie otrzymałam prezent w postaci dodatkowego dekodera za których miałam zapłacić podwójny abonament plus dzierżawę dekodera
    Głupota, absurdalność i bezczelność tej propozycji była tak wielka, że nawet chłopak który do mnie dzwonił był zażenowany. Mnie rozbawiło to do łeż. Jeżeli Pani Sadowska dalej jest tam Prezesem Zarządu to sugeruję zmianę bo mam zamiar osobiście jej podziękować w liście otwartym za ten prezent.
    Po za absurdalnymi pomysłami handlowymi ze swojej strony nie mam większych zastrzeżeń - jakość sygnału zawsze bardzo dobra a przenosiłam się z anteną kilkukrotnie. Obecnie od 10 lat mieszkam na wsi i nigdy nie było problemu z sygnałem ani tu ani w Warszawie i pewnie dlatego tak długo z nimi jestem, dekodery się nie psują jest ok, nie jest to usługa na najwyższym poziomie ale nie narzekam . Cena oczywiście nieadekwatnie wysoka w stosunku do oferty
    Zaletybardzo dobry sygnał
    Wadywysoka cena
    MiejscowośćŻabia Wola
  • ~Dno / 2020-08-04 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnocyfra to niporozumienie bylem w polsacie tam kolejki a c+ pusto wziolem pakiet pilot raz dziala raz nie moje nerwy tego nie zniosa zerwe umowe i nogdy wiecej c+





    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Leszek / 2020-08-02 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zmiana karty to blokada dostępu. Czy ukradłem wam coś?
    WadyDamę wady. CEkam aż zabiorą wam uprawnienia do transmisji speedwaya...
    MiejscowośćPoznan
  • ~Kaju / 2020-07-23 17:18
    Ocena: 1.33 / 5
    To oszuści i złodzieje mówią jedno a wychodzi zupełnie co innego ja już nigdy nie wrócę do nich ale mam jeszcze umowę oszukali mnie 3 razy i reklamacji nie uznajom
    ZaletyZawsze oszukują
    WadyOszukują i nie uznajom reklamacji
    Infolinia ma Ciebie za nic
    MiejscowośćSępólno Krajeńskie
  • ~adam / 2020-07-23 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    BYŁEM klientem Canal+ od jego początku, czyli gdy sygnał był przesyłany z nadajników naziemnych.
    To był tylko jeden kanał, ale ciekawy!
    I był to złoty czas dla abonentów.
    Co chwila promocyjne akcje obejmujące właśnie ich - ludzi którzy podpisali umowę, seanse filmowe w salach kinowych, prezenty, zainteresowanie widzem.
    Ale wszystko ma swój koniec - przejście na usługę satelitarną był właśnie tym momentem.
    Stały, wieloletni klient przestał mieć znaczenie, został uznany za jelenia który płaci, więc nie trzeba się nim zajmować.
    Klient wieloletni przed końcem umowy dostawał tylko telefon o podwyższeniu abonamentu.
    Trwało to wiele lat, moje przygody z tą firmą to już historia.
    Co było powodem nie podpisania następnej umowy?
    Bezczelność i lekceważenie z jaką obsługa klienta odnosiła się do zgłaszanych przeze mnie problemów.
    Mając w pamięci swoje problemy nie polecam kontaktu z nimi nikomu.
    Jest wiele innych lepszych i tańszych opcji do wyboru

    ZaletyByły dawno temu - potem znikły
    WadyArogancka i niekompetentna obsługa
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Agnieszka / 2020-07-20 11:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocy
    MiejscowośćŻyrardów
  • ~Joana / 2020-07-17 13:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.Oszusci,obsługa klienta tragedia Panowie konsultanci myślą że jak wykuli na blache wszystko co mogą a czego nie powinni to już myślą że mogą wszystko bo pracują na sluchawce!!! żenada!!!nie miła obsługa!!!sygnał zanika z byle wiatru i deszczu oczywiście klienta wina(tragedia)opóźnienie rachunku w opłaceniu nie z mojej winy tylko nie miałam info na poczcie ani na tv rachunku ale wiadomość że termin płatności mija umieją wyslac.Jeszcze raz żenada zero podejścia do klienta a jestem już długo abonentem cyfry i nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy w życiu nie podpisze już z nimi umowy chociaż nie wiem jakie by mieli promocje i super oferty.
    NIE POlECAM!!!!! Ale polecam cn+ więcej szacunku do klienta!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo ich
    MiejscowośćLublin
  • ~Anonim / 2020-07-15 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Przy lekkim zadłużeniu wydzwaniają jak upierdliwce i odrazu grożą zerwaniem umowy i komornikiem. Jak dzwonią z ofertą lub w sprawie zadłużenia to nie mają szacunku do czyjegoś czasu. Ostatnio poprosiłam o kontaktowanie się w godzinach wieczornych, ze względu na pracę. Pani się zgodziła, ale później i tak wydzwaniali jak w pracy byłam.
  • ~Piotr / 2020-07-14 17:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy.
    Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza.
    Nie polecam NC+. Odradzam
    WadyZałatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy.
    Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza.
    Nie polecam NC+. Odradzam
    MiejscowośćGdańsk
  • ~mariusz / 2020-07-14 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakończeniu umowy czeka nas niespodzianka płacenia za dekoder - który ja już oddałem.Przedstawiciele i nc+ ma zysk z tego że klient jest pomijany nawet gdy płaci regularnie 2 abonamenty i zdał sprzęt. Firma nie wie kto z personelu podpisał umowę i sugeruje kierowanie sprawy do sądu. Nigdy nie polecę i nie skorzystam po zakończeniu tej umowy. Obsługa klienta jest mankamentem kardynalnym - nie polecam.
    Wadyobsługa klienta, brak wydania dekodera,
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Andrzej / 2020-07-06 13:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Pomimo ustawionej dobrze anteny podczas wiatru i deszczu potrafi sygnał zanikac. Dekodery stare w wysluzone, od multiroom wymieniam średnio co 2 miesiące bo się psują. Ostatnio podczas wymiany zmieniono na moim koncie dekodera głównego i nic nie działa. Nikt nic nie wie i nie chce pomóc. Reklamację trzeba było złożyć i czekać 30 dni. Porażka A każą płacić.
    ZaletyCanal plus z nba
    Cena rozsadna
    WadySlabej jakości sygnał
    Dramatyczne dekodery która co chwilę się psuja
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Robert / 2020-07-03 11:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Stanowczo odradzam. Telewizja jak telewizja jak swieci słońce to jest dobrze a jak już pada bądź mocniej wieje to już jest gorzej. Kupiłem dekodery w 2014 a przy rozwiązaniu umowy zostałem naliczony 1300zl kary za nie zwrócenie dekodera i karty za co zapłaciłem przy odbiorze. Pokwitowanie gdzieś się zapodziało jak to z nimi bywa. Normalni ludzie by to sprawdzili bo gdzies musza mieć zaksięgowane te pieniądze to wypinają się dupa i nie chcą współpracować dla nich te pieniądze to jak splunąć a mi rozwaliły 2 miesiące w życiu. Nie polecam bo ofertę tez maja bardzo drogą a w niej za wiele nie ma. A o internecie mogę powiedzieć ze byłem zadowolony przez pierwsze 2 tygodnie w których mogłem zrezygnować, teraz nie mogę obejrzeć filmu na netflix. Porażka życiowa, na 5 lat ta telewizja wyniosła mnie PONAD 10000zl!!!(10tys)
    ZaletyNie naliczaj jak nie odbierasz sygnału
    WadyNaciągają bardziej od PiS i PO razem wziętych do kupy!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~E... / 2020-07-01 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    5 razy reklamuje sprzęt,za wynajęcie którego płacę i 5 razy dostaję sprzęt ponownie,bo nic mu nie jest.Przywożę do domu-nie działa zawiesza się.10 minut czekam na połączenie z niekompetentnym konsultantem,który jsst w dodatku cyniczny.Wypowiedzenie skutkuje rezygnacją ze zgód,co powoduje naliczanie dodatkowych opłat.
    WadyObsługa i sprzęt
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 872
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 591
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.41, ilość opinii: 313
Netflix
Ocena: 2.65, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.83, ilość opinii: 224
UPC (TV)
Ocena: 1.97, ilość opinii: 139
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2514
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2247
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2096
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1895
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 925