Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1677 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 84
  • ~Albin / 2025-05-22 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W nocy zmienili oprogramowanie totalne zero nie da się oglądać.
    Wadywszystkie
    Miejscowośćlichen
  • ~Tomasz / 2025-05-22 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia…po 6 latach walki musimy rozwiązać umowę bo nie ma szansy na zwrot 400 zł kaucji. Przy milionie abonentów to daje 400 milionów do obrotu na minimum 6 lat bez ryzyka. Ciągle jakieś bzdurne tłumaczenia a kasa nadal u nich w kieszeni. Są inne telewizje więc Polsat omijać z daleka!!!!
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁódź
  • ~Weronika / 2025-05-22 05:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Najbardziej co mniej denerwowało to oszustwo. Rachunki przychodzą bez podanie kwoty. W umowie inne kwoty do zapłaty nagle inne bo niby brakuje. Robione nadpłaty specjalnie a tam dalej że brakuje. Śmiech na sali. Nie polecam nikomu
    MiejscowośćElk
  • ~Tomek / 2025-05-21 22:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Najszybciej wyłączona subskrypcja!!!
    Anulowałem subskrypcję 21.05 o14:24 info „ Dostęp cykliczny do pakietu Sport został wyłączony. Pakiet będzie aktywny do dnia 2025-05-21”

    Finał ligi europy… pierwsza połowa działa, druga nie!!! :D

    Omijać to szerokim łukiem!!!
    NIE POLECAM
  • ~Jaca / 2025-05-15 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania kompletne dno nie da sie teho ogladac ,co za debil pozwolil na to oprogramowanie kto to kontroluje byliscie najlepsi jestescie najgorsi,gratuluje bezmyslnosci brak slow zenada
    WadyBezmyslne
    MiejscowośćGliwice
  • ~Kris / 2025-05-06 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaką kiedykolwiek widziałem.Naciaganie ludzi i tyle... Nie polecam a nawet odradzam!
    ZaletyNie posiada żadnych zalet
    WadyWszystkie jakie są tylko możliwe a nawet więcej!
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Tomasz / 2025-05-01 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli skończy się umowa, czyli zostajesz na poprzedniej to ustawienie anteny a mówię tu o kierowcy który chwalił Polsat, staje się coraz trudniejsze, wieszane się dekodera, brak wskazania zasięgów. Poprostu masakra.
    ZaletyBrak
    WadyCoraz trudniej ustawić antene
  • ~Gonzo / 2025-04-25 00:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno dna pod dnem. Jeżeli jesteś abonentem to jest cacy ale jak kończy się umowa i nie chcesz podpisać nowej i jesteś z miesiąca na miesiąc robi się ciekawie. Ciągły restart dekodera , ciągłe czyszczenie nagrań na dysku i ciągłe ograniczenie dostępu do oglądania wykupionego pakietu na urządzeniu mobilnym ( błąd 2004 mimo połączenia z internetem), ciągła"pierwsza instalacja dekodera". Omijać szerokim łukiem CYFROWY POLSAT.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle problemy jak nie przedłużysz umowy
    MiejscowośćOleśnica
  • ~Koralena / 2025-03-17 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Na koncie zmarłego użytkownika pozostala nadpłata. O której dowiedziałam się przypadkiem (!!). Od kilku miesięcy toczę boje o jej zwrot. Ostateczny (kolejny)
    30dniowy termin przeksięgowania, wyznaczony przez sam Polsat, minął pod koniec lutego. Infolinia odsyła mnie do salonu, salon na infolinię. Teraz napisałam KOLEJNE pismo, na które dostałam odpowiedź - o 30dniowym terminie rozpatrzenia "reklamacji"!!!!! Żenada. Przypomniało mi to, dlaczego ja zrezygnowałam z Polsatu już ponad dekadę temu. Olewanie klienta, jawne kpiny, tumiwisizm pracowników, i to za nasze pieniądze...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie - najgorsza to jawne kpiny z ludzi...
  • ~Citizen / 2025-03-04 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniła do mnie pani z "cyfrowego polsatu" z nową ofertą (kończy mi się umowa). Co za DNO!!! JAKIE CHAMSTWO!!! Brak podstawowych aktualnych danych do rozmowy!!!!
    Ta pani utwierdziła mnie w przekonaniu że należy czym szybciej rozwiązać umowę a nie ją przedłużać!!!!!

    Opinia napisana zgodnie z wytycznymi "JAK NAPISAĆ OPINIĘ"
    w celu podjęcia przez inny dobrych decyzji zakupowych.

    Im dalej od takich spółek gdzie jest chamska obsługa, gdzie dręczą Cię ciągłymi sms - mi o płatność (mimo że nigdy żadna płatność się nie spóźniła) tym jesteście zdrowsi!!! Jest teraz taki duży wybór!!!
    ŻEGNAJ POLSACIE!!!!
    JEDEN NIEZADOWOLONY KLIENT TO STRATA 100 POTENCJALNYCH KLIENTÓW!!!!????????????
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo obsługi!!!
    MiejscowośćWronki
  • ~hajolm / 2025-02-14 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Abonentem jestem od 15 lat. Jestem tylko i wyłącznie dlatego że w mojej lokalizacji nie ma odpowiedniej oferty telewizji internetowej. Od pół godziny słucham kretyńskiej muzyki oczekując na połączenie z konsultantem. Ponieważ zepsuł się dekoder, w punkcie wymieniałam na nowy, niestety musi być aktywowany - komunikat by dzwonić na infolinię. Jeżeli ktoś może nie korzystać z usług Polsatu - niech to robi jak najszybciej i nigdy nie zawiera umowy z tą firmą
    Zaletybrak
    MiejscowośćJarosław
  • ~Krzysztof / 2025-02-04 06:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno brak kompetencji wśród obsługi przerzucania kanałów na inne częstotliwości kompletny brak możliwości kontaktu z działem reklamacji poza e-mailami. Bareja wiecznie żywy „nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi.”
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Zbigniew / 2025-02-03 12:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwoniłem do konsultanta był bardzo nie miły a jak mu to uświadomiłem to się rozłączył
    MiejscowośćHendrik-Ido-Ambacht
  • ~Gość / 2025-01-17 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak dobrej oferty dla starych, wieloletnich klientów. Zmuszają do wymiany na nowszy ale faktycznie gorszy sprzęt bez funkcji nagrywania czy podłączenia USB.
    ZaletyBrak
    WadyNie słuchają potrzeb klienta
  • ~K. / 2025-01-17 20:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonenten Polsatu od ponad 10 lat ale to co oni robią z abonentami starszymi to jest Kryminał przed wielkie K. Proszę sobie wyobrazić że używam aplikacji Polsat box go która działała mi w zeszłym roku na telewizorze Smart Tv Samsung i na koniec tego roku aplikacja przestała działać, i dzisiaj ze strony Polsat Box go dowiaduje się że telewizorach Samsung starszych jak 5 lat aplikacja nie działa. Moj tv obecnie ma 7 lat, Czyli Polsat zmusza mnie do zakupu nowego telewizora lub innego ustrojstwa żeby ją uruchomić, ja to tak rozumiem, ale pieniędzy czywiście mi nie dadzą na nowy zakup nowego TV. To jest kosmos jak abonent jest traktowany, nie wspomnę już już o konsultantach na infolinii żenada totalna żadnej pomocy tylko jeszcze bardziej potrafią wyprowadzić klienta z równowagi odradzam na 200%. Nie wchodźcie w żadne umowy z Polsatem. Odradzam.K
    Zalety00000000000000000000000000
    WadyODRADZAM TOTALNIE TAKA FIRMA A SERVIS PONIŻEJ KRYTYKI
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Rafal / 2024-12-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam grozi komornikiem!!!
    Zajęciem konta bankowego!!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Eugeniusz / 2024-12-14 09:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa infolinii beznadziejna, 2 dni jestem bez telewizji bo po 6 telefonach do działu technicznego nikt nie potrafi znaleźć problemu. Jeszcze dodatkowo jeden z konsultantów bezczelnie się rozłącza. Jestem mega wściekły, dekodery się zawieszają, bardzo często występują błędy.
    MiejscowośćSuszec
  • ~Oli / 2024-11-09 07:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio byłem u sąsiadki,poprosiła mnie aby podłączyć dekoder satelitarny który dostała niby nowy po przedłużeniu umowy. A tu dekoder uszkodzony, nie widzi nowej karty. Ja się patrzę a tu widać, że ten dekoder nie jest nowy, tylko odnowiony. Sąsiadka na 2 dzień, bach do salonu w Bochni. Srawdzili dekoder i uznali, że faktycznie uszkodzony. Dali nówkę sztukę jeszcze z folią na wyświetlaczu i działa jak ta lala. Podsumowanie- daą niby nowe dekodery, a tak naprawdę odnowione I to jeszcze nie sprawdzą czy działa.
    ZaletyCoś tam działa.
    WadyDają stare, odnowione dekodery nowym klientom. To oszustwo.
  • ~Krystian / 2024-10-25 11:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako usługa bardzo dobra Ale konsultant Mnie jako nowego klienta wprowadza w błąd Tylko żeby umowę podpisać Informuje że monter przyjedzie i wszystko podłączy bez problemu A jak przychodzi do montażu To monter podłącza tylko światłowód A reszta go nie obchodzi To jest świadome wprowadzanie klienta w blad
    ZaletyMiła obsługa Do momentu podpisania umowy
    WadyJak dzwonie i składam reklamację Nie miła obsługa
  • ~Mario 50 / 2024-10-05 21:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Polsat, skoro ma się wykupiony wasz cały pakiet, to czegoś się wymaga, tymczasem dzisiejszy kabaret "na żywo ", to czysta żenada..Wielkie reklamowanie nowego programu i co..nuda..klepią, jak dziadek babcię..Stare powtórki..a piszecie głupoty..kabaret " na żywo" Wredne! Masakra!
    MiejscowośćBydgoszcz
strona 1 z 84
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1677
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 324
Toya (TV)
Ocena: 4.35, ilość opinii: 240
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4636
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4473
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2997