Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 337 opinii

1.56 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.78
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • ~Danuta / 2019-09-15 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na zakończenie umowy to jest jedna porażka. Oglądaj kanały które oni chcą. Jak się do nich dzwoni to twierdzą że satelitarna źle ustawiona. A brak kanałów zależy od pogody. Na rozmowę z konsultantem czeka się nawet 20 min. Także nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kanałów a kasa naprzód
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Aaaaa / 2019-09-13 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam do zakończenia umowy i rezygnuję. Rozmowa z konsultantem bardzo niemiła podniesiony,wieczne problemu z dekodera.
    ZaletyDuża ilość kanałów.
    WadyWadliwy sprzęt.
    MiejscowośćKowary
  • ~goga / 2019-09-11 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam , wprowadzają w bład co do zawieranych aneksów że niby będzie taniej a jest drożej , ponadto omylkowo wplacilam spora kwotę na ich konto i nie mogę jej odzyskać muszę założyc sprawe do sadu. obsługa klienta tragiczna.
    MiejscowośćBochnia
  • ~anka19130 / 2019-09-11 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada! Kanały się zacinają, problem z odblokowaniem drugiego dekodera (błąd karty, brak karty i podobne komunikaty). Obsługa na infolinii na poziomie poniżej zera!!! Nie mili, podnoszą głos i nie potrafią pomóc! Czekam z utęsknieniem do lutego do końca umowy. Polecam Orange tv. Gdy zepsuł się dekoder po 3 godzinach przyjechali serwisanci z nowym! To się nazywa obsługa klienta ;)
    ZaletyBrak!
    WadySame wady!
    MiejscowośćSolec Wielkopolski
  • ~Winston / 2019-09-10 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie z konsultantem i załatwienie ZERO. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroblem Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon Stopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
    WadyTen sam problem non stop
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ruda / 2019-09-10 00:11
    Ocena: 1.67 / 5
    STANOWCZO NIE POLECAM tej telewizji! Jest to pierwszy i ostatni raz kiedy korzystam z usług Cyfrowego Polsatu. Zacznijmy od tego, że najpierw zaczęły przychodzić rachunki na wyższą kwotę, niż powinny - Okazało się, że nie wyłączono nam na czas dodatkowych usług, choć z nich zrezygnowaliśmy. Po drugie - mimo, że podpisując umowę zdecydowaliśmy się na pełen pakiet filmowy i sportowy, to przez pierwsze 2 miesiące mieliśmy tylko podstawowe kanały, a wszystkie dodatkowe były zablokowane... Kiedy w końcu zadzwoniliśmy do biura obsługi klienta, okazało się, że faktycznie - nastąpiła "pomyłka" i włączono nam tylko pakiet podstawowy! Ale płaciliśmy za pełen, mimo że nie mieliśmy wszystkich kanałów! Różnicy w cenie nigdy nam nie wyrównano i nie odliczono z żadnego rachunku. Po trzecie - męczono nas któregoś razu wezwaniami do uregulowania rachunku, który dawno był zapłacony! Dopiero podczas rozmowy telefonicznej, konsultant z wielkim zaskoczeniem "odkrył", że płatność rzeczywiście wpłynęła! Po czwarte - Wystarczy, że zbliża się deszcz, a obraz zaczyna się zacinać i zanikać, że nie można nic obejrzeć. Kiedy spadną pierwsze krople, oczywiście obrazu w ogóle już nie ma! Zdarza się, że telewizja nie działa przez kilka dni w ogóle!!! Na fb Cyfowego Polsatu widac, że dużo osób ma ten sam problem, a każdy dostaje odpowiedź, że skoro są zakłócenia to znaczy, że antena zamontowana została niestarannie i nieprecyzyjnie. Wynika więc, że połowie Polski, polecani przez nich "fachowcy" źle zamontowali anteny! Moja cierpliwość się powoli kończy, marzę o tym by walnąć im tym dekoderem na stół i odliczam dni do końca umowy...
    ZaletyBogaty pakiet kanałów
    WadyPomyłki w systemie, częste awarie i zakłócenia, ukryte koszty, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, infolinia praktycznie niedostępna, długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem - nawet godzinę
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Aad / 2019-09-08 20:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta MASAKRA !!!!
    Sprzęt nie działa poprawnie !
    Ludzie na infolinii nie mili i bezczelni!
    Pada deszcz brak telewizji.. brawa dla Was !!! Kase ciągnąć umiecie nic więcej.
    MiejscowośćNordhorn
  • ~Magda / 2019-09-06 07:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozwiązałam umowę zwróciłam w terminie kompletny sprzęt( potwierdzenie z pieczątką i podpisem) a oni po czterech dniach wystawili notę obciążeniową za niezwrócone sprzęt bez określenia o jaki sprzęt chodzi. Nigdy nie wzywali do oddania innego tylko chcieli kasę. Dopiero po czasie dowiedziałam się że chodziło o dysk twardy. Jak miałam oddać jak pracownik nie chciał przyjąć! Wezwanie do zapłaty , sprawa w sądzie. Nakaz zapłaty na prawie 400zł. Oszuści i wyłudzacze pieniędzy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzanie nienależnych roszczeń
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Hivolt / 2019-09-03 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nie polcenam,!!!!! Dsmodsr siw blokuje co chwile, a na połączenie z konsultantem na infolinii czeka sie około godziny
    ZaletyBrak
    WadyMnustwo
    MiejscowośćWrocław
  • ~Blazej / 2019-09-01 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Od niedawna jestem właścicielem telewizji przez Internet. NIE POLECAM ponieważ masz dużo programów ale podstawowe takie jak polsat tvp1 tvp2 nie działają dlatego że do tych kanałów potrzebujesz extra antenę tragedia....
    ZaletyDużo kanałów dobry przeżył.
    WadyNie wszystkie programy działają bez anteny
    MiejscowośćPoza granicami kraju
  • ~esge / 2019-09-01 09:25
    Ocena: 2.33 / 5
    OD miesiaca prosze sie o zwrot nadplaconego rachunku. BOK to kpina. Nie polecam!
  • ~Venom / 2019-08-31 06:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tandeta pierwszej kategorii,nie sponsorować polszmatu!!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Sylwek / 2019-08-30 23:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Powiem tak, przyjechała pani z obsługi i powiedziałem że nie ma dobrego sygnału, u syna trzeba wymienić dekoder (sama to zaproponowała) i oczywiście wszystko za darmo bo jest ubezpieczenie, nastawienie satelity również. I miałem czekać 4 dni na przyjazd a czekam już 3 tyg. Nie polecam serwisu, pozdrawiam serdecznie ????
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa
    MiejscowośćWierzchosławice
  • ~Kooo / 2019-08-30 14:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie tv jest ok
    Jestem w smart dom mam też Internet plusa
    Ludzie na infolinii to chamy wydają się w pyskówki zachowują jakby łaskę robili A to oni są dla mnie i za to im płacą jeżeli chodzi o infolinię dotyczącą telewizji wszystko miłe bezproblemowo
    MiejscowośćSianów
  • ~Ewelina / 2019-08-30 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Jedno podpisujesz. Płacisz inną kwotę bo przecież abonament + sprzęt. Po trzech latach każą Ci oddać sprzęt za który płaciłeś, więc w sumie PO CHOLERĘ płaciłam?! a sprzęt który można nowy kupic za 130 zl online oni każą płacić 800 zl . za nieoddanie. Ale przecież "płaci pani dodatkową oplatę, żeby spłaicić sprzęt".
    ŻENADA JAKICH MAŁO. Nigdy więcej i nikomu nie polecam.
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Krzysztof / 2019-08-29 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest beznadziejna jakość i obsluga klientka. Lekceważy się każdą skargę mimo że płacę wysoki abonament!!!!!! Po prostu wyłudzają kasę
    MiejscowośćKoscian
  • ~Danuta / 2019-08-29 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaka może być wciąż nie ma kanałów a jak się zadzwoni to pytanie kasa i non stop wysyłki do ustawienia anteny co drugi dzień każą ustawiać antene i klient siedzi i przełącza kanały żeby obejrzeć cokolwiek co chcesz
    ZaletyBrak
    WadyBrak kanałów
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Aaaa / 2019-08-26 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłem o wysłanie numeru konta bo niby zmienili a tu dalej nic 2 razy dzwoniłem cEkalem po 20 min a oni mają to gdzieś....
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia ludzie jedno obiecują a drugie robia
    MiejscowośćNamyslow
  • ~HP / 2019-08-26 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nierzetelny kontrahent! Zapłaciłem w podwójnej wysokości abonament za Cyfrowy Polsat i zwrotu nadpłaty nie mogę się do prosić już przez miesiąc.
    WadyDługie logowanie
    MiejscowośćMosina
  • ~Romek / 2019-08-26 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    CP jest bardzo arogancki, natarczywy no wręcz upierdliwy jeśli chodzi o płatności. Mam wyznaczoną datę płatności i jej pilnuję, ustawiam przelew na wyznaczoną datę ale CP już z samego rana ponagla mnie i wzywa do zapłaty choć termin jeszcze nie upłynął. To jest czyn zabroniony no bo jak możesz wzywać przed upływem wyznaczonego terminu!!! a do tego ten multiroom i ciągła aktualizacja kartą główną!!! Mówię Dość, basta!!!
    Zaletyno
    Wadyupierdliwość, natarczywość
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.89, ilość opinii: 700
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 337
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.32, ilość opinii: 122
UPC (TV)
Ocena: 1.79, ilość opinii: 111
Netia (TV)
Ocena: 2.58, ilość opinii: 81
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91