Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 285 opinii

1.55 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.75
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 15
  • ~Monika / 2019-05-22 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciagle jest brak intwrnetu, brak sygnału, jak się dzwoni z reklamacja, to każda sobie montera zamówić, a przecież sam monter z cyfrowego Polsatu montował i skasował 200 zł. Wymiana sprzętów też nie pomaga. Jak chce klienta zdobyć, to wszystko obiecują, a potem pocałuj się w dupe jak dzwonisz z problemem.
    ZaletyBrak
    WadyTrzeba płacić rachunki , a pomocy żadnej
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~pan-em / 2019-05-19 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    jeden wielki scam, wpierają zużycie 70gb w ciągu miesiąca nakładając zwolnienie do 0.10mbps, kolce i skoki oraz resety to norma u tego operatora, tfu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nikol / 2019-05-17 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jedno wielkie oszustwo i naciągnie na wymyślone koszta z nie wiadomo skąd!!!
    Zaletybrak
  • ~Dziadek / 2019-05-10 00:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Panowie z cyfrowego Polsatu przyszli do dziadkow do domu. Jako, że planowali zakup kolejnego telewizora skorzystali z opcji Multi room. Panowie monterzy zainstalowali tv, ale zrobili to korzystając ze swojego Internetu. Nikt nas nie poinformował że aby działały modemy musi działać wifi. Akurat Internet dziadkowie maja od innego dostawcy. W momencie gdy monterzy oddalii się od domu tv przestało działać. Więc wniosek taki, panowie monterzy zrobili swoje, laptopa ze swoim netem zabrali, działało, umowa podpisana więc pa. Zastanawiało mnie czemu po instalacji wciąż stoją pod domem. Babcia mówi, że może przerwę na kanapkę mają. Dzisiaj stwierdzam, że czekali aby jeszcze przez chwilę działało, a potem pa. Po ich wyjedzie spędziłem 5h na telefonie aby uruchomić dziadka 3 dekodery. Udało się. Po tygodniu znowu awaria, znowu dzwonię, za kolejnych parę dni znowu multiroom odłączony. Wieczorem znowu. I tak w koło. Po tych wszystkich przebojach nauczyłem się już sam co mam robić i jak zresetować itp i robiłem to bez dzwonienia do konsultanta. Chyba zdążyło się to z 30 razy w ciągu 3 miesięcy. Na każdym dekoderze ciągle jakiś błąd. To niby brak kanałów to potem brak połączenia. Ostatni raz zrobiłem wszystko co wiedziałem, sprawdziłem neta, resetowalem wi fi , wyszukiwalem kanaly A jeszcze zapomniałem dodać że sam musiałem ręcznie nastawiac antenę z babcią stojąc na drabinie mając włączony u niej tel głośnomówiący żeby mówiła czy jest już zasięg anteny czy nie , czy świeca się jakieś paski czy też procenty. Dodam, że Pan monter mówił że jakby nie działało to mam dzwonić. Więc dzwoniłem słyszę od razu pocztę i mam wcisnąć numerek 1 jeśli awaria, 2 jeśli pilny kontakt itp.... do dzisiaj nie oddzwonił I do dzisiaj ja nie mogę się do niego dodzwonić. Cud się stał że w końcu tak jeden dekoder się rozwalił że mimo sprawdzenia wszystkiego wciąż nic. Polaczono mnie dalej yhym gdzieś wyżej i Pan stwierdził że dekoder popsuty. Więc z dziadkiem pojechalismy. Na wszelki wypadek wzięliśmy też poprzednie dekodery i ten popsuty. Na miejscu okazlo się że podpisaliśmy umowę z jakimiś naciagaczami którzy powiedzieli że nie trzeba oddawać starych dekoderòw. Co ciekawsze pytaliśmy również monterow czy oddać im stare dekodery Ale powiedzieli że możemy je wyrzucić. Na szczęście nie zrobiliśmy tego. Okazało się że na miejscu w punkcie musielismy oddać stare dekodery i że Ci Panowie co wcisneli dziadkowi dodatkowe tv nie rozwiązali poprzedniej umowy. Więc na.miejscu musielismy zapłacić karę 300zl. Wymieniliśmy popsuty dekoder dodatkowy na nowy. Udaliśmy się na pocztę aby odesłać stare dekodery płacąc 30 zł za przesyłkę bo zasilacze swoje ważą. Wracamy do domu. Podłączam dziadka tv A tu niespodzianka. Działa tylko dekoder główny A jeden dodatkowy nie wykrywa sieci A drugi dodatkowy jest zablokowany. Po 1,5 h rozmowy okazało się że Pan ktòry tak brzydko mówił o osobach które sprzedały dziadkowi dodatkowa opcję tv czyli trzeci dekoder pomylił się. Mianowicie źle wpisał numery popsutego dekodera. Wpisał numery tego dodatkowego dekodera ktòry działa. Więc czeka mnie i mojego schorownego dziadka kolejną meczaca wyprawa do punktu. I dalej nie wiem czy mam jeszcze cierpliwosc. Wyobraźcie sobie teraz ludzi w wieku powyżej 80 lat którzy głównie oglądają swoje programy tematyczne i nagle czegoś im brak. I mają to zrobić sami. I nie dzwonią bo myślą że tak musi być. I płacą...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćPuck
  • ~Tuptuś / 2019-05-08 21:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Od paru miesięcy jestem klientem Cyfrowego Polsatu. Odbiór TV przez dekodery bardzo często psuje się i trzeba dzwonić do pomocy technicznej, albo samemu kombinować jak usunąć awarię.Internet na Wi- Fi niestety zawiesza się.Dlatego nie polecam Polsatu.Mam już złe doświadczenie z Orange,ale teraz też szału nie ma.Za ok. półtora roku trzeba będzie szukać nowego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyWymienione powyżej
    MiejscowośćŁódź
  • ~Beti / 2019-04-30 21:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 12 lat bylem klientem Cyfrowego Polsatu,mieszkam za granica,gdy zepsulmi sie dekoder zadzwonilem do obslugi klienta, ze dekoder ulegl awarii i chcialbym nowy dekoder , to poinformowano mnie ,ze nie moge dekodera dostac ,poniewaz nie wysylaja za granice,ze trzeba osobiscie odebrac i podpisac nowy kontrakt,a od 10 lat mam za granica ich sprzet, no to poinformowalem,ze jesli tak to rezygnuje z ich dalszych uslug,pomimo ze dekoder byl zepsuty i nie moglem kozystac z tv musialem placic abonament przez dalsze 3 miesiace do zakonczenia umowy, poinformowali mnie po 2 miesiacach ,ze umowa zostala rozwiazana ,ale nie raczyli poinformowac ,ze musze zwrocic sprzet , nie odsylalem dekodera bo mial byc moja wlasnoscia za ktory musialem zaplacic 100 zl ,bylo to 10 lat temu , a po miesiacu dostalem wiadomosc ,ze nalozyli na mnie kare 340 zl za nie oddanie sprzetu ,co oni robia z ludzi ?klamia w trakcie zawierania umowy , aby naciagac i wyludzac pieniadze od klientow i z tego sie bogaca ,ale mam nadzieje,ze ludzie przejza na oczy i Cyfrowy Polsat beda omijac szerokim lukiem.
    Zaletytrudno powiedziec
    Wadyklamstwa i naciaganie klientow w trakcie podpisania umowy ,inaczej mowia ,a rzeczywistosc jest zupelnie inna, skladaja oferte wykupu dekodera na wlasnosc ,a na koniec kontraktu wynika ,ze musisz oddac sprzet ,bo jak nie to masz bardzo duza kare naliczona. NIE POLECAM!!!
    MiejscowośćUK
  • ~olma / 2019-04-29 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku latach bycia klientem Polsatu, wiem, że to ostatni rok.
    Nierzetelne przedstawienie oferty, naciąganie przez telefon, obiecywanie gruszek na wierzbie.
    Uważajcie przy zawieraniu umowy, trzy razy wszystko sprawdźcie.
    Teraz korzystam z innego dostawcy i jestem zadowolona.
    Polsatowi płacę za nic do końca umowy.
  • ~BB / 2019-04-24 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 23. 04. 2019 r. kurier dostarczył mi dekoder EVOBOX Cyfrowego Polsatu. Zasilacz sieciowy działał mi tylko przez wczorajszy wieczór. Dziś rano już był zepsuty.Zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta i pani poinformowała mnie, że ma sama sobie jechać i wymienić. Konsultanci ( kobiety) są bardzo niemiłe, nie potrafią wytłumaczyć, tylko krzyczą. Nie mam własnego pojazdu,muszę wiele godzin jechać autobusem. Miałam otrzymać sprawny sprzęt, podpisałam z siecią nową umowę. Wadę urządzenia zgoniono na kuriera, bo ponoć rzucają paczkami. Skandal jak Polsat traktuje swoich klientów. Nie polecam. Zastanówcie się nim podpiszecie umowę.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyDostarczono zepsuty sprzęt.
  • ~Gosc / 2019-04-19 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nałożyli na mnie pezpodstawnie karę 700 zl za nieterminowy zwrot sprzętu. Dowiedziałam się o tym z lakonicznego smsa. Zadnego emaila, zadnego listu. Dopiero na infolinii dowiedziałam się o co im chodzi. Po czym okazalo sie ze ktos sobie godzinę z datą pomylił i dlatego widnieje jako dłużnik. Pisanie pism, wyjaśnianie i czekanie na decyzję, aby sie odczepili. Za tą kwotę mialabym 3 takie zestawy.
    W punktach nie mówią prawdy o ofertach. Naciagaja klientów. Z fakturami przypominają się przed terminem po 5 razy zeby im zaplacic.
    ZaletyOferta
    WadyNałożyli na mnie pezpodstawnie karę 700 zl za nieterminowy zwrot sprzętu. Dowiedziałam się o tym z lakonicznego smsa. Zadnego emaila, zadnego listu. Dopiero na infolinii dowiedziałam się o co im chodzi. Po czym okazalo sie ze ktos sobie godzinę z datą pomylił i dlatego widnieje jako dłużnik. Pisanie pism, wyjaśnianie i czekanie na decyzję, aby sie odczepili. Za tą kwotę mialabym 3 takie zestawy.
    W punktach nie mówią prawdy o ofertach. Naciagaja klientów. Z fakturami przypominają się przed terminem po 5 razy zeby im zaplacic.
    MiejscowośćKatowice
  • ~NigdyWięcej / 2019-04-17 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy otrzymaliśmy notę za rzekomo nieoddany sprzęt.
    Sprzęt został jednak wymieniony na nowy ze względów technicznych.
    Protokołu oddania sprzętu nie otrzymaliśmy.
    Mają jeden wielki bałagan, sam ich pracownik mówił że niejedno już widział i takie sytuacje są częste.
    Składamy reklamację lecz Cyfrowy Polsat ją odrzuca zamiast spróbować wyjaśnić zaistniałą sytuację.
    NIE POLECAM fatalna jakość usług, niekompetentna obsługa, wysokie ceny a SmartDom to jedna wielka podpucha.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Mundi / 2019-04-15 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie rozmawialam z konsultantami cyfrowego polsatu!! Jestescie najbardziej niekompetentna firma z jaka kiedykolwiek mialam do czynienia!! Jestescie niekompetentni, klamiecie jak z nut a konsltanat uwaza sie za wlasciciela firmy. Toatalny brak szacunku dla kilienta, zero wiadomosci na jakikolwiek temat. po 15 latach bycia klientem waszej firmy az szokiem jest jak okropnie potraficie traktyowac ludzi. I jeszcze wiadomosc dla wlasciciela cyfrowego polsartu badz menadzera jesli takowy istnieje: przeszkolcie dobrze swoich ludzi bo kazdy z nich ma rozna wersje zeby przedstawic klientowi. Nigdy bym was juz wiecej nie polecila.
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Angela / 2019-04-13 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Konsultanci rozmawiają jak właściciele firmy. Nie bo mie I już. I wogole po co dzwonisz? Plac I koniec!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Ggg11 / 2019-04-09 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze I tyle w temacie. Szkoda kasy na ten ich badziew. Dno dno dno!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzacze
    MiejscowośćRadom
  • ~Xxx / 2019-04-08 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    jest awaria MUX-4 w Gorzowie a na infolinii każą reklamować dekoder -porażka.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Piotr / 2019-04-02 21:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Wyłudzacze, brak kompetecji,totalna niewiedza konsultantów, dopiero wskazanie iż nagrywam rozmowę spowodowało gwałtowny napływ oleju i włączenie rozumowania.
    ZaletyNie ma
    WadyBałagan słaba propozycja programowa niekompetencja
    MiejscowośćMiaczyn
  • ~Asteriks 123 / 2019-04-01 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma świata jeśli macie możliwość wybrać cokolwiek albo Polsat wezcie cokolwiek xdd
    Internet praktycznie caly czas się tnie żeby zagrać w fife na xboxsie muszę grać o 8 rano czasem jets tak ze chodzi normalnie a potem nic poza tym w niedziele pompoludniu nie ma sensu siadać do konsoli bo nic nie pójdzie okropne wiec internet katastrofa czasem przerywa co 30 min a czasem co 5 min i trzeba resetować router masakra
    Tv nic nie działa kompletne zero tylko jedynka i Polonia choddzi a jak już cudem coś zacznie odbierać to podczas desczu zapomnij o oglądaniu tv katastrofa
    I wszystko zwalają na antenę nie widząc jej nawet
    ZaletyNie istnieja tak słaba firma i jakość internetu i tv
    WadyWyżej wymieniłem powiedział bym coś ale zachowam kulturę języka
    MiejscowośćKonin
  • ~Cyfrowypolsattodno / 2019-03-31 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma na świecie. Nie wiem kto tam rządzi ale dramat jest niesamowity. Do rzeczy, podpisałem z nimi umowę jakoś 3 lata temu, było git, potem przedłużyłem i po pół roku po przedłużeniu zaczęły się jazdy z internetem, nawet filmiku 2minutowego na YouTube nie da się obejrzeć, no chyba, że się będzie ładować z godzinę to ok. Okazało się, że GOŚCIU OD NIECH CO MONTOWAL ANTENE I ROUTER ŹLE TO PODŁĄCZYŁ I WIECIE CO? BYLEM Z TYM U NICH a oni na to, że jeśli chce, żeby mi to zrobili muszę zapłacić, rozumiecie, zapłacić za coś co oni zepsuli,
    ZaletyŻadne
    WadyNapisałem wyżej
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Kibic / 2019-03-30 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem abonentem od wielu lat tylko ze względu na programy sportowe, ale tak niskiego poziomu obsługi nie mogę już wytrzymać. Czekam na transmisję która jest zapowiadana i w stopce i w internecie a w Przekazie leci coś innego. Poziom żenujący i powodujący wielką niechęć do tej stacji. Niestety w mojej ocenie jesteście na szarym końcu w rankingu
    ZaletyProgramy sportowe ????
    WadyJW
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ewa / 2019-03-29 23:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Sytuacja idiotyczna. Podpisałam umowę w nowym domu. W poprzednim miałam Polsat 10 lat i było OK. Dostałam HBO na miesiąc . Po miesiacu wyłaczyli bez uprzedzenia chociaż byłam zainteresowana przedłużeniem i to odpłatnie. Na szczęście w Biurze Obsługi trafiłam na goscia co ponownie włączył program. Dzisiaj zamiast wystawić fakturę wyłączyli mi HBO a lalunia w biurze obsługi powiedziała że mam czekać do 4 kwietnia. Żenada. Wyłączyli na 6 dni zamiast po prostu wystawic fakture!!! Niekompetencja, buractwo i bezmyślność do kwadratu!!!
    ZaletyW płatnej ofercie ciekawe programy za przystepną cenę. 6 miesiecy darmowe pakiety.
    Wadyfatalna, niekompetetna obsługa zero kontaktu z klientem.
    MiejscowośćMasłów
  • ~Katarzyna / 2019-03-18 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Żenada przychodzą mi jakieś dziwne SMS o zapłatę za VOD a kiedy dzwonie żeby sprawę wyjaśnić to oni twierdzą że niejstnieje taki PESEL i że niema takiego miasta w Polsce (kamienna góra dolnośląskie) żenada z tego wynika że mnie niema i mojego miasta z mieszkańcami okolo 30 tysięcy mieszkańców też nie ma ale jak rachunki place co miesiąc to ok ludzie to się nadaje do uwagi albo do angory i super express
    WadyBalagan
    MiejscowośćKamienna Góra
strona 1 z 15
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.92, ilość opinii: 654
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 285
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
UPC (TV)
Ocena: 1.75, ilość opinii: 101
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.30, ilość opinii: 81
Netia (TV)
Ocena: 2.66, ilość opinii: 75
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75