Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1151 opinii

1.49 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 58
  • ~Adam / 2022-08-15 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze... nie podpisujcie nigdy żadnych aneksów do umowy.
    Po cichu wciskają umowy czasowe ,które wiążą z nimi na dwa lata
    Nie można wtedy wypowiedzieć,albo się płaci karę (abonament za resztę umowy)
    Zwyczajni naciągacze .... odradzam.
    ZaletyZERO
    WadyKŁAMCY
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Dzony lokee / 2022-08-15 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra placi sie duza kase mialo być pełno kanałów a tu ....polowe wylaczyli, ale kase za wszystkue pobueraja.
    I ku....a te logowanie z matematyką niech go!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPelno
  • ~Jdjjsj / 2022-08-12 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wy nawet swuj kanał a zwłaszcza np jak dziś 30 programu 30 reklam tragedja
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Madoska / 2022-08-12 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kilku kanalow co w pakiecie jest. Gdy sie dodzwonilam powiedzieli ze w ciagu 3 godzin beda jak do tej pory nie ma tych kanalow nadal czlowiek placi nie wie za co. Takze polsat box pozegnamy sie niedlugo i wtedy nie bedzie problemu.
  • ~Adam / 2022-08-08 05:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wieloletnim używaniu Polsatu, zostałem wmanewrowany w dwuletnia umowę co uniemożliwiło mi zrezygnowanie z abonamentu (co właśnie miałem zamiar zrobić)
    Teraz pomimo tego iż nie mam nawet gdzie przyczepić anteny ,muszę przez dwa lata opłacać abonament NACIĄGACZE
    ZaletyJęzyk
    WadyPOLSAT
    MiejscowośćŻadna
  • ~Sławomir / 2022-08-07 19:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Kuzwa oni komucha puszczaja przed ministrem obecnej wladzy won walic ich i caly polsat !!!
    WadyNigdy
    MiejscowośćKatowice
  • ~Bolesław / 2022-08-06 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasrany polsat żadnego szacunku dla starego klijeta non stop przerywają mi ogladanie ponownym uruchamianiem dekodera dlatego ,że nie przedlużam z nimi umowy żenada.
    ZaletyNiema żadnych
    WadyWszystko co najgorsze za brak szacunku.
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Niezadowolony klient / 2022-08-06 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet w cyfrowym Polsacie. Ale tylko na papierze bo realnie to ten internet nie działa. Państwo z cyfrowego Polsatu tłumacza to warunkami atmosferycznymi. Ależ te warunki atmosferyczne muszą logicznie działać skoro zakłócają tylko mój internet z cyfrowego Polsatu, a sąsiedzi którzy mają internet od innych dostawców chwalą sobie i nie narzekają. Dno!
    ZaletySame wady
    WadyDno i tyle mułu że szkoda pisać!
    MiejscowośćZakopane
  • ~Ewa / 2022-08-05 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat to dno.Wymienilam dekoder na nowy 4k, niestety żadne usługi nie dzialaja za granicą, sprzedawca zapomniał o tym wspomnieć przy wymianie dekodera. Chciałam wrócić do poprzedniego dekodera z możliwością nagrywania przedluzyc umowe niestety dla tych oszustów to jest problem. Nie zgadzają się i nie uznają reklamacji. Do wsxystkich myślących o wzięciu dekodera 4k nie róbcie tego. Nie podpisujcie umowy z tymi naciągaczami. Są w stanie obiecac wsxystko ale prxy problemach mają nawet wieloletnich klientów w tylnej czesci ciala.w końcu imowa została podpisana.
    ZaletyZero
    WadyOszuści naciagacze
    MiejscowośćUk
  • ~Żaneta / 2022-08-03 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam telewizję cyfrowy Polsat za 40zł na dwa lata przez dwa lata mi nie odbiera telewizja a placę po zgłoszeniu dostałam propozycję żeby wziąść jeszcze droższy abonament za 70zl a mówili że nie obiecują że będzie działać..
    WadyNie działa
    MiejscowośćDziałdowo
  • ~Wiktoria / 2022-08-01 20:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo proszę kierownictwo plus managerów o szkolenia dla posługi która sprzedaje cyfrowy Polsat . Oddałam sprzęt 30 kwietnia gdzie nie kompetentna osoba wzięła sprzęt a nie zakończyła umowy . Ostatnia faktura miała być do zapłaty W maju , po czym musiałam jechać w czerwcu zakończyć umowę bo pan stwierdził ze źle mnie zrozumiał i zakończył mi umowę z kwietnia w czerwcu i oddał dwa zgłoszenia umorzenia zapłaty z niby jego winy a rachunki przychodzą do dziś !!!
    Jestem w szpitalu w punkcie byłam 5 razy już a z infolini dzwonią 4 raz
    Co to za firma ?
    Nie za płace za głupotę osoby co odbiera sprzęt a nie kończy umowy to na czym miałam oglądać cyfrowy Polsat
    Szczerze nie polecam najgorsza Firma
    ZaletyNic
    WadyObsługa
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Tomasz / 2022-07-31 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Użytkuje od kilku lat.
    Już się nie mogę doczekać końca umowy.
    Nigdy więcej. Najgorsza jakość usługi.
    Sprzęt też do niczego.
    MiejscowośćGarwolin
  • ~Tomasz / 2022-07-30 18:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Tylko lekko popada deszcz i od razu brak tv. Minimum raz w miesiącu trzeba dzwonić na infolinię. Ponadto wymieniłem dekoder na evo box i to jest dopiero dramat. Dekoder nie ma wyświetlacza ( brak godziny i nr kanału). Ciagle gubi sygnał. Nie polecam i z niecierpliwością czekam na koniec umowy.
    ZaletyCena
    WadyGubi sygnał przy deszczu, wietrze, śniegu
    MiejscowośćWrocław centrum
  • ~PawelAntyPolsat / 2022-07-29 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak obiecałem Pani z obsługi klienta, że zamieszczę opinie na ich temat ,tak to robię. Cyfrowy Polsat to jedna wielka banda złodzieji , będąc za granicą korzystałem z ich usług, wszystko było prawie dobrze, dopóki nie spuznilem się z płatnością o dosłownie 1 dzien , polsat wyłączył mi sygnał po czym nie mógł go ponownie włączyć, tłumacząc się ze mam za słaby sygnał, potrzebowali 70 procent górnej kreski żeby ponownie moc mnie przywrucic do użytkowania. Ja kręcąc antena pare dni nie byłem w stanie złapać takiego sygnału, jedynie co udało mi się uzyskac to 50 % ,w końcu zrezygnowałem z dalszych prób i powiedziałem obsłudze klienta że jeżeli nie włączą mi sygnału ja automatycznie zrywam z nimi umowę . Abonament miałem opłacony na pół roku ,z czego nie zobaczyłem ani minuty . Po pół roku przyszło mi zadłużenie płatności pod groźbą komornicza . Obsługa klienta nie chciała słuchać jakichkolwiek wyjaśnień i powiedzieli że nie da się uniknąć dalszej płatności , powiedzieli też że żeby złożyć wypowiedzenie umowy muszę zrobić to osobiście w Polsce. Dopiero po dłuższym negocjowaniu udało mi się to zrobić internetowo . Dekoder kazali mi odesłać poczta ,po czym zatrzymali go 100 kilometrów przed miejscem docelowym , wysyłając jakieś dziwne papiery do wypełnienia, ostatecznie musiałem raz jeszcze zapłacić sporo pieniędzy za to żeby wysłali go ponownie do miejsca docelowego . Po otrzymaniu dekodera ,członek mojej rodziny miał problem z tym aby dekoder został przez nich przejęty. Ostatecznie się udało umowa została zerwana ,dostałem potwierdzenie na maila o zakończeniu współpracy. Po miesiącu dostałem kolejne wezwanie do płatności, przez okres w którym dekoder podróżował do Polski polsat naliczał sobie kolejne zadłużenie. Normalnie brak mi słów do tej firmy i tych ludzi , banda baranów. Obsługa klienta jest jak zaprogramowana, czasami miałem wrażenie że rozmawiam z robotem , ja mówię do Pani że zrywam umowę bo nie mam możliwości oglądania,a ona proponuje mi jakąś kolejna ofertę. Teraz jestem bardzo wrogo nastawiony do tej firmy ,każdem kto korzysta z ich usług opowiadam o tej sytuacji i namawiam do zmienienia operatora . Popamiętasz mnie polsacie ;)
  • ~LSLAWEK111@WP.PL / 2022-07-27 23:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Oni sa jak po nic tylko obiecuja a h*a daja tylko kasa , jak nie zaplacilem na czas to wylaczyli mi neta , k**wa powiedzieli mi ze zmniejszyli mi transwer , zaden z moich dekoderow nie zarejstrowalo polac8zenia z internetem , oni schodzo na psy polecam t-mobile i upc dzieki , h*j w du*e polasatowi !!!.
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~Cygan201 / 2022-07-27 13:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak kompetencji działu obsługi klienta. Zablokowanie internetu przez serwisanta.
    Ustrojsto. Chujstwo
    ZaletyBrak
    WadyChujstwo nie polecam
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ninka / 2022-07-27 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatni rachunek opłacony 15 lipca, końcem czerwca złożony wniosek wypowiedzenia, wyłączenie Polsatu 25 lipca.Konsultantka nie miła nigdy więcej Polsatu.Nie polecam.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Zyga9999 / 2022-07-25 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza tv zadania za stracony dekoder 390 na dziś po 6 latach użytkowania kiedy dziś dekoder nowy kosztuje 120 to kpina ze stałego klienta wstydź się poslsacie
    MiejscowośćMyslowice
  • ~Mirek / 2022-07-25 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta w Gorzowie Wielkopolskim w CH Panorama. Siedzę pół godziny a jedna z pań zamknęła okienko i bawi się smartfonem. Jak w PRL albo w Misiu. Pełny obciach.
  • ~Mirek / 2022-07-25 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta w Gorzowie Wielkopolskim w CH Panorama. Siedzę pół godziny a jedna z pań zamknęła okienko i bawi się smartfonem. Jak w PRL albo w Misiu. Pełny obciach.
strona 1 z 58
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1829
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1151
Netflix
Ocena: 2.29, ilość opinii: 492
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.40, ilość opinii: 490
HBO GO
Ocena: 1.75, ilość opinii: 426
UPC (TV)
Ocena: 2.10, ilość opinii: 243
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3099
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2874
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2649
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2511
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2378