Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 266 opinii

1.57 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 27
  • ~Katarzyna / 2019-03-18 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Żenada przychodzą mi jakieś dziwne SMS o zapłatę za VOD a kiedy dzwonie żeby sprawę wyjaśnić to oni twierdzą że niejstnieje taki PESEL i że niema takiego miasta w Polsce (kamienna góra dolnośląskie) żenada z tego wynika że mnie niema i mojego miasta z mieszkańcami okolo 30 tysięcy mieszkańców też nie ma ale jak rachunki place co miesiąc to ok ludzie to się nadaje do uwagi albo do angory i super express
    WadyBalagan
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Bogusław / 2019-03-17 10:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Te wszystkie negatywne opinie nie pokrywają się z prawdą, u mnie wszystko działa wyśmienicie.
    ZaletyNiezawodność i bardzo dobry dekoder
    WadyCena za wysoka
    MiejscowośćŻory
  • ~Janusz / 2019-03-13 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka i jeszcze raz porażka multiroom tragedia, cały czas biegi z pokoju do pokoju żeby resetować dekodery, jak na jednym dekodeże coś działa to na pozostałych jakiś programów brak, i nie dzwońcie do BOK bo ludzie tam pracujący nie mają żadnego technicznego pojęcia.
    MiejscowośćKopienica
  • ~Mewa / 2019-03-13 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Kilka słów o Cyfrowym Polsacie w związku z rozwiązaniem umowy.
    Z powodu braku możliwości odbioru pakietu telewizyjnego u mamy w domu podczas niesprzyjających warunków pogodowych i niskiego usytuowania anteny na podstawie złożonej reklamacji CP podjął decyzje o rozwiązaniu umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
    Po miesiącu zmiana zdania: CP wysyła karę za rozwiązanie umowy prawie 200 zł.
    Dlaczego operator mataczy, kombinuje i zmienia zdanie choć sprawa braku odbioru TV jest oczywista?
    Dlaczego zmienia powzięta decyzje na inna po miesiącu? Czy w świetle prawa jest to dopuszczalne?
    Odbieram to jako wysoki brak kompetencji sekcji odpowiedzialnej, bałagan w dokumentacji i przede wszystkim zła wole oraz próbę wyłudzenia pieniędzy.
    Będę w przyszłości trzymała się z daleka od tej firmy oraz przestrzegać innych przed nią.
    Tymczasem napisałam ten post jako ze inne środki komunikacji i porozumienia się zawodzą.

    ZaletyOferta
    WadyZasięg
    Trudności z rozwiązaniem umowy
    Bezpodstawne naliczanie kar
    MiejscowośćSopot
  • ~Michał / 2019-03-11 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!
    Mam wrażenie, że Błąd karty 09 to jakiś program w pakiecie. Dodzwonić się do niekompetentnego BOK to również nielada wyzwanie. Co gorsza mamy również multiroom co tylko potęguje złość i flustrację, ciągłe przekładanie kart, zablokowane dekodery... żenujące.
    Naprawdę wolałbym naziemną TV.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRumia
  • ~Karlitos / 2019-03-10 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder ciągle się zacina już 3 wymiana
    Pomimo że na starszym drugim dekoderze wszystko śmiga na tym ciągle zacina ewidentne wada tego dekodera
  • ~Małgorzata / 2019-03-09 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!
    Notorycznie występują błędy karty 08 bądź 09.
    Ciągła wymiana kart(posiadam Multiroom) z głównego dekodera do dodatkowego albo dzwonienie do bok,a tam z kolei dodzwonić się ..... musisz zarezerwować "trochę"czasu.Porażka!
    Poza tym mam pakiet familijny a w nim......nic ciekawego
    Wolę chyba zapłacić tzw karę,ale jak mam się denerwować to chyba wolę to zrobić i podpisać umowę z inną platformą
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćRzepin
  • ~Ania / 2019-03-09 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Ponad godzinę czekaliśmy żeby ktoś łaskawie odebrał,od dwóch dni nie mamy wogle kablówki pani w infolinii arogancka twierdzi ze źle ustawiona antena.Lecz w czwartek był normalnie a nagle antena źle ustawiona.Dodam ze antenę ustawial pracownik cyfrowego Polsatu za co trzeba było zapłacić dodatkowo.Nie polecam nikomu najgorsza telewizja jaka miałam nie polecam nikomu!!!!!
    WadyBrak sygnalu
  • ~Jerzy / 2019-03-06 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    jestach - klient CP od 10-ciu lat.
    Sagem esi 88 to dekoder, który zdrowia kosztował mnie co niemiara (nie nagrywanie zaplanowanych programów, zawieszanie etc ). Po wymianie czwartego w/w otrzymałem PVR HD 7000, byłem "w niebo wzięty", n, areszcie koniec mojej udręki.
    Po miesiącu "użytkowania", jutro idę po wymianę !!!! niestety na ten sam typ bo sagem esi 88 już wycofali z użycia.
    To co wyczynia PVR HD 7000, bije sagema na głowę. Zawieszanie to "pikuś" problemy zaczynają się przy nagrywaniu, stopklatce, opisach programów, notoryczne przełączanie z "ULUBIONYCH" na "wszystkie" etc)
    Pomocy u tzw konsultantów nie ma co szukać.
    Jak tylko umowa dobiegnie do końca to .........
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~nicole22 / 2019-03-06 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często podczas burzy, deszczu brak sygnału, kiedy posiada się dwa dekodery, z głównego wówczas trzeba cały czas wyciągać kartę i wkładać do drugiego, obsługa fatalna, a gdy dołożę do tego internet bezprzewodowy to jest katastrofa!! Wymieniam już po raz kolejny modem i w dalszym ciągu sygnał jest tak słaby że sygnał obejmuje ledwo jedno pomieszczenie!!! Żenada,nie polecam
    ZaletyBrak
strona 1 z 27
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania