Obsługa bardzo dobra tylko Polsat to najgorsza stacja NIGDY WĘCEJ POLSATU!!!
Mam 2 dekodery i codziennie blokują mi dekodery a płacę regularnie a jak włączę to "odpalenie"trwa 10 minut.
Mam umowę do 6.2026 i zapłacę im za cały rok tylko datego że chcę jak naszybciej nie mmieć NIC z nimi wspólnego.
KONIEC Z BADZIEWIEM NIE SZANUJĄCEGO KLIENTA
ZaletyŻADNYCH NO MOŻE POKAZALI IGE I WIMBLEDON
WadyMULTUM
~Karok / 2025-07-18 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś idiota zmienił program tv na stronie i nie wiadomo co można sprawdzić a co nie
ZaletyIdioci w pracy
WadyIdioci w pracy
MiejscowośćPoznań
~Karolina / 2025-07-17 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na najniższym poziomie, z jakim przyszło mi się spotkać od dawna. Potrzebowałam emaila z kodem aktywacyjnym do Disney+, który mam w abonamencie, a po podaniu nr PESEL, imienia i nazwiska usłyszałam, że autoryzacja jest negatywna i mam zadzwonić na ten numer jeszcze raz. Tyle. Żadnego wytłumaczenia. Z pewnością podałam PESEL losowego człowieka, no błagam. Pan Łukasz był bardzo niemiły i opryskliwy. Nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie co jest przyczyną negatywnej autoryzacji, oprócz 'proszę zadzwonić jeszcze raz na ten numer'.
MiejscowośćRaciąż
~Maciej / 2025-07-14 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej - nie polecam. Obsługa klienta woła o pomstę do nieba.
W pierwszych 10 minutach po połączeniu z obsługą Pani trzymała mnie na lini puszczając jakąś pioseneczkę, a później pomimo że podałem pesel nip firmy - niestety nie wiedziałem ile mam umów (temat dotyczył dużej firmy), rozłączyła się bo nie przeszedłem weryfikacji. Brawo - na pewno cyfrowy polast będzie miał minus jednego klienta.
~Nie polecam / 2025-07-10 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka istnieje. W salonie w Gdańsku nic nie wiedzą. Dwa miesiące przed końcem umowy zaczął bardzo schodzić internet. Pani w salonie twierdzi że na internecie playa dekodery nie działają ale muszą być podłączone do internetu i wtedy nie ma problemu jaki dostawca internetu. Żenada. Jak odłączyłam ich dekodery to internet schodzi w normalnych ilościach. Jak były ich dekodery podłączone do internetu to w ciągu 3 tygodni zeszło ponad 500 GB. Nadmienie że z tej telewizji korzystali rodzice i nie pobierali żadnych filmów ani programów. Także dno totalne. Zero reakcji na reklamacje. A w salonie się nawzajem ich tłumaczenia wykluczają. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników,
Brak rozpatrzenia reklamacji,
Przerzucanie swoich błędów na innych dostawców
MiejscowośćGdynia
~Hermenagilda / 2025-07-08 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jeszcze więcej to się nie uda o was
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie jakie są mozliwe wraz z pracownikami
MiejscowośćLeszno
~Helena / 2025-07-08 18:14
Ocena: 1.00 / 5
O dupę potluc ich oferta Osoby pracujace na infolinii nie kompetentne ciekawi mnie z jakiej bruzdy wyszły
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćBerdyczów
~Andrzej / 2025-06-23 20:40
Ocena: 3.00 / 5
Witam, czemu aktualizacja programu tv powoduje, że nie mogę zobaczyć i przejrzeć aktualnego programu telewizyjnego. Dodatkowo taka aktualizacja trwa niekiedy 24 godziny i dłużej. Masakra
MiejscowośćMiędzyrzecz
~Jacek / 2025-06-20 10:41
Ocena: 1.00 / 5
Okropne dekodery zawieszają się co trochę,gdy pada deszcz nie dziala ani internet ani tv po mimo zgloszen nic nie zrobili z tym. Pani w Częstochowie powiedziała żeby przyjść niecałe 30 dni przed końcem umowy to rozwiążemy ją a jak teraz przyszedłem to okazało się że jest poniżej 30 dni do końca umowy i będzie o dodatkowy miesiąc przedłużona. Niekompetentni pracownicy .
ZaletyBrak
WadySame
~Ola / 2025-06-17 18:34
Ocena: 4.33 / 5
Pani Patrycja Łajczak. Punkt sprzedaży Plusa i Polsat Box ul. Królewska 57 30-081 Kraków.
Obsługa kompetentna, miła i bardzo pomocna. Na wszystkie zadane pytania otrzymałam wyczerpującą odpowiedż. Bardzo dziękuję Pani Patrycjo
MiejscowośćKraków
~Sławek / 2025-06-17 02:51
Ocena: 2.33 / 5
Jedna wielka patologia !!!
Co godzinę resetuj!!!
Dekodery nie widzą się przez 12 cm ścianę.
WadyNie działa
~Robert / 2025-06-14 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno ze sprzetem, obsługą klienta i rozwiązaniem problemów
Zaletybrak
Wadywszystke
~Alan / 2025-06-13 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Jestem z nimi od 2023r. Żałuję że co kolwiek nimi podpisałem, co miesiąc muszę dzwonić i wykłócać się o jakieś dodatkowe pakiety których nie zamawiałem. Oby tylko do września 25...
MiejscowośćRadziejów
~Staszek / 2025-06-11 09:13
Ocena: 1.67 / 5
Po rozwiązaniu umowy brak informacji o kwocie zapłaty za dekoder, natomiast przekazują dane jakimś dziwnym firmom
MiejscowośćŚwiebodzice
~Widz / 2025-06-10 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Puszczacie jakieś filmy między reklamami?
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćKętrzyn
~ewka / 2025-05-31 15:12
Ocena: 3.33 / 5
kiepsko a jeszcze te KURZOCOPKI - beznadziejne. Trudno patrzeć jak ona pożera swojego kolegę wzrokiem i najchętniej by się na niego rzuciła!!!!!
to chyba najgorsza para POLSAT!!!!!!!!
Zaletyżadnych
Wadykurzocopki
MiejscowośćTuchola!!!!!
~Albin / 2025-05-22 15:02
Ocena: 1.00 / 5
W nocy zmienili oprogramowanie totalne zero nie da się oglądać.
Wadywszystkie
Miejscowośćlichen
~Tomasz / 2025-05-22 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia…po 6 latach walki musimy rozwiązać umowę bo nie ma szansy na zwrot 400 zł kaucji. Przy milionie abonentów to daje 400 milionów do obrotu na minimum 6 lat bez ryzyka. Ciągle jakieś bzdurne tłumaczenia a kasa nadal u nich w kieszeni. Są inne telewizje więc Polsat omijać z daleka!!!!
WadyWszystko
MiejscowośćŁódź
~Weronika / 2025-05-22 05:54
Ocena: 2.00 / 5
Najbardziej co mniej denerwowało to oszustwo. Rachunki przychodzą bez podanie kwoty. W umowie inne kwoty do zapłaty nagle inne bo niby brakuje. Robione nadpłaty specjalnie a tam dalej że brakuje. Śmiech na sali. Nie polecam nikomu
MiejscowośćElk
~Tomek / 2025-05-21 22:23
Ocena: 2.00 / 5
Najszybciej wyłączona subskrypcja!!!
Anulowałem subskrypcję 21.05 o14:24 info „ Dostęp cykliczny do pakietu Sport został wyłączony. Pakiet będzie aktywny do dnia 2025-05-21”
Finał ligi europy… pierwsza połowa działa, druga nie!!! :D