Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 85
  • ~Ryszard / 2025-07-18 20:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa bardzo dobra tylko Polsat to najgorsza stacja NIGDY WĘCEJ POLSATU!!!
    Mam 2 dekodery i codziennie blokują mi dekodery a płacę regularnie a jak włączę to "odpalenie"trwa 10 minut.
    Mam umowę do 6.2026 i zapłacę im za cały rok tylko datego że chcę jak naszybciej nie mmieć NIC z nimi wspólnego.
    KONIEC Z BADZIEWIEM NIE SZANUJĄCEGO KLIENTA
    ZaletyŻADNYCH NO MOŻE POKAZALI IGE I WIMBLEDON
    WadyMULTUM
  • ~Karok / 2025-07-18 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś idiota zmienił program tv na stronie i nie wiadomo co można sprawdzić a co nie
    ZaletyIdioci w pracy
    WadyIdioci w pracy
    MiejscowośćPoznań
  • ~Karolina / 2025-07-17 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na najniższym poziomie, z jakim przyszło mi się spotkać od dawna. Potrzebowałam emaila z kodem aktywacyjnym do Disney+, który mam w abonamencie, a po podaniu nr PESEL, imienia i nazwiska usłyszałam, że autoryzacja jest negatywna i mam zadzwonić na ten numer jeszcze raz. Tyle. Żadnego wytłumaczenia. Z pewnością podałam PESEL losowego człowieka, no błagam. Pan Łukasz był bardzo niemiły i opryskliwy. Nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie co jest przyczyną negatywnej autoryzacji, oprócz 'proszę zadzwonić jeszcze raz na ten numer'.
    MiejscowośćRaciąż
  • ~Maciej / 2025-07-14 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej - nie polecam. Obsługa klienta woła o pomstę do nieba.
    W pierwszych 10 minutach po połączeniu z obsługą Pani trzymała mnie na lini puszczając jakąś pioseneczkę, a później pomimo że podałem pesel nip firmy - niestety nie wiedziałem ile mam umów (temat dotyczył dużej firmy), rozłączyła się bo nie przeszedłem weryfikacji. Brawo - na pewno cyfrowy polast będzie miał minus jednego klienta.
  • ~Nie polecam / 2025-07-10 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje. W salonie w Gdańsku nic nie wiedzą. Dwa miesiące przed końcem umowy zaczął bardzo schodzić internet. Pani w salonie twierdzi że na internecie playa dekodery nie działają ale muszą być podłączone do internetu i wtedy nie ma problemu jaki dostawca internetu. Żenada. Jak odłączyłam ich dekodery to internet schodzi w normalnych ilościach. Jak były ich dekodery podłączone do internetu to w ciągu 3 tygodni zeszło ponad 500 GB. Nadmienie że z tej telewizji korzystali rodzice i nie pobierali żadnych filmów ani programów. Także dno totalne. Zero reakcji na reklamacje. A w salonie się nawzajem ich tłumaczenia wykluczają. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników,
    Brak rozpatrzenia reklamacji,
    Przerzucanie swoich błędów na innych dostawców
    MiejscowośćGdynia
  • ~Hermenagilda / 2025-07-08 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jeszcze więcej to się nie uda o was
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie są mozliwe wraz z pracownikami
    MiejscowośćLeszno
  • ~Helena / 2025-07-08 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    O dupę potluc ich oferta Osoby pracujace na infolinii nie kompetentne ciekawi mnie z jakiej bruzdy wyszły
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćBerdyczów
  • ~Andrzej / 2025-06-23 20:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, czemu aktualizacja programu tv powoduje, że nie mogę zobaczyć i przejrzeć aktualnego programu telewizyjnego. Dodatkowo taka aktualizacja trwa niekiedy 24 godziny i dłużej. Masakra
    MiejscowośćMiędzyrzecz
  • ~Jacek / 2025-06-20 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne dekodery zawieszają się co trochę,gdy pada deszcz nie dziala ani internet ani tv po mimo zgloszen nic nie zrobili z tym. Pani w Częstochowie powiedziała żeby przyjść niecałe 30 dni przed końcem umowy to rozwiążemy ją a jak teraz przyszedłem to okazało się że jest poniżej 30 dni do końca umowy i będzie o dodatkowy miesiąc przedłużona. Niekompetentni pracownicy .
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ola / 2025-06-17 18:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Pani Patrycja Łajczak. Punkt sprzedaży Plusa i Polsat Box ul. Królewska 57 30-081 Kraków.

    Obsługa kompetentna, miła i bardzo pomocna. Na wszystkie zadane pytania otrzymałam wyczerpującą odpowiedż. Bardzo dziękuję Pani Patrycjo
    MiejscowośćKraków
  • ~Sławek / 2025-06-17 02:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedna wielka patologia !!!
    Co godzinę resetuj!!!
    Dekodery nie widzą się przez 12 cm ścianę.
    WadyNie działa
  • ~Robert / 2025-06-14 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno ze sprzetem, obsługą klienta i rozwiązaniem problemów
    Zaletybrak
    Wadywszystke
  • ~Alan / 2025-06-13 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z nimi od 2023r. Żałuję że co kolwiek nimi podpisałem, co miesiąc muszę dzwonić i wykłócać się o jakieś dodatkowe pakiety których nie zamawiałem. Oby tylko do września 25...
    MiejscowośćRadziejów
  • ~Staszek / 2025-06-11 09:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Po rozwiązaniu umowy brak informacji o kwocie zapłaty za dekoder, natomiast przekazują dane jakimś dziwnym firmom
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Widz / 2025-06-10 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Puszczacie jakieś filmy między reklamami?
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćKętrzyn
  • ~ewka / 2025-05-31 15:12
    Ocena: 3.33 / 5
    kiepsko a jeszcze te KURZOCOPKI - beznadziejne. Trudno patrzeć jak ona pożera swojego kolegę wzrokiem i najchętniej by się na niego rzuciła!!!!!
    to chyba najgorsza para POLSAT!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadykurzocopki
    MiejscowośćTuchola!!!!!
  • ~Albin / 2025-05-22 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W nocy zmienili oprogramowanie totalne zero nie da się oglądać.
    Wadywszystkie
    Miejscowośćlichen
  • ~Tomasz / 2025-05-22 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia…po 6 latach walki musimy rozwiązać umowę bo nie ma szansy na zwrot 400 zł kaucji. Przy milionie abonentów to daje 400 milionów do obrotu na minimum 6 lat bez ryzyka. Ciągle jakieś bzdurne tłumaczenia a kasa nadal u nich w kieszeni. Są inne telewizje więc Polsat omijać z daleka!!!!
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁódź
  • ~Weronika / 2025-05-22 05:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Najbardziej co mniej denerwowało to oszustwo. Rachunki przychodzą bez podanie kwoty. W umowie inne kwoty do zapłaty nagle inne bo niby brakuje. Robione nadpłaty specjalnie a tam dalej że brakuje. Śmiech na sali. Nie polecam nikomu
    MiejscowośćElk
  • ~Tomek / 2025-05-21 22:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Najszybciej wyłączona subskrypcja!!!
    Anulowałem subskrypcję 21.05 o14:24 info „ Dostęp cykliczny do pakietu Sport został wyłączony. Pakiet będzie aktywny do dnia 2025-05-21”

    Finał ligi europy… pierwsza połowa działa, druga nie!!! :D

    Omijać to szerokim łukiem!!!
    NIE POLECAM
strona 1 z 85
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2279
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1693
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 759
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 328
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4509
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048