Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 634 opinii

1.56 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Varra / 2021-01-05 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko - stara umowa się skończyła, modem odany do punktu. Zawarta kolejna, która niedawno została zakończona, nowy modem z routerem równiez oddany. Polsatowi teraz się przypomniało, że nie zarejestrowali zwrotu tego starego modemu (ja niestety przy przeprowadzce papiery zgubiłam - ale przeciez powinni mieć drugi egzemplarz,nie?). I oczywiście wołają o jego zwrot. Jak do prostytutki biedy mam zwrócić coś co już raz oddałam? Powiedziałam, ze kupię od kogoś i im oddam to nie, bo numery nie takie. To ze U NICH kupię nowy (200zł) i im oddam - też nie. Ale przypierdzielić karę na 499zł (tak - 250% ceny nowego, nie myli was wzrok; nie mówiąc że w sklepie dokładnie ten sam model kupię za ok 150zł - czyli wtedy żądają ponad 3x więcej) to już potrafią.
    Zaletyże co?
    Wadyna pewno obsługa i traktowanie ludzi, klient złowiony to nie trzeba się nim przejmować, a jak zechce odejść to trzeba go na pożegnanie w zadnią część ciała kopnąć by daleko leciał.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~PUPU / 2020-12-31 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki można mieć . Wolny nic sie nie da pobrać . Ping skacze jak po niezłych dopalaczach . nie polecam nikomu
    MiejscowośćBlachownia
  • ~Grzegorz / 2020-12-31 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    wyciąganie pieniędzy od klientów za usługę której nie ma, nie można obejrzeć żadnego programu w całości, bo co 5 min zacina się obraz i jest komunikat problem z odtwarzaniem video. Po prostu oszustwo w całej okazałości.
    Zaletybrak
    Wadycały czas się zacina, i wyskakuje okno problemy z odtwarzaniem video
  • ~Dark / 2020-12-29 17:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z Polsatem Cyfrowym od 2006 roku . Wszystko działa pod warunkiem że w fachowy sposób ktoś kto się na tym zna „firma” ustawi Antenę a nie na oko jak większość osób to robi.
    Gdy pada mocny deszcz lub śnieg nie ma możliwości by TV odbierała. Chyba że mamy bardzo duży talerz nie standardowy Polsatu. Z infolinią zawsze nie mam problemu każdą kolejną umowę zawiązywałem przez telefon a każdy problem udaje się również rozwiązać przez telefon. Czytając opinie klientów myśle że chyba jestem szczęściarzem że przez tyle lat nie myśle o zmianie Polsatu na konkurencje.
    Korzystam z największego Pakietu ze wszystkimi kanałami. Jedynie co mogę się przyczepić to że nie maja w swojej ofercie dekodera 4K na tle konkurencji to trochę słabo.
    ZaletyDobra TV wiele możliwości
    WadyBrak dekodera 4K w ofercie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Idalia / 2020-12-29 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy są niesoszkoleni!Wprowadzają w błąd!Dzwoniąc na infolinię z pytaniem ,za każdym razem otrzymają Państwo miną odpowiedź!Nie polecam Polsatu!Za każdym razem zostaje wprowadzona w błąd.Żenada.
    MiejscowośćToruń
  • ~Przemysław / 2020-12-24 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwięksi złodzieje i oszuści jakich w życiu widziałem. Płacisz za telewizję której nie ma. Żeby wam światło zgasło tak jak mi codziennie wasza telewizja.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Polsat never / 2020-12-24 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem na urodziny CP GO PREMIUM.Dostałem ale go nie włączyli i nawet konsultanci w CO nie potrafili mi odpowiedzieć dlaczego nie zostało to aktywowane a CP poinformował mnie sms-em że usługa przyjęte do realizacji i mogę się nią cieszyć AŻ 7 dni.Żenada.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurzona / 2020-12-23 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym powiedzieć ze wszystko ok, ale po kilkunastu latach korzystania i usług cyfrowego Polsatu, duuuze rozczarowanie przy rezygnacji????‍♀️????‍♀️ Kary za niezwrócony sprzęt, pomimo ze nikt nie poinformował o tym, kwoty obciążeniowe za niby niezapłacone rachunki, ktore były już dawno zapłacone, na koniec kwota wyssana z palca ze niby jeszcze jakieś zaległości w płatnościach, kiedy wszystko opłacone, skąd oni to biorą nie wiem, ale dobrzy są w wymyślaniu i naciąganiu ludzi na kase, za telewizje, której odbiór pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyZadnych
  • ~ja / 2020-12-22 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści i tyle w temacie...Poraz pierwszy i ostatni raz przedłużam umowe no co za oszusci zamiast rabat za przedłużenie to dołożyli większe opłaty oczywiście nie informując mnie o tym choć pytałem a gdy chciałem wyjaśnić sytuację konsultant z tekstem na umowie wszystko napisane...nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z ta firma i szczerze nie polecam.

    MiejscowośćGdańsk

  • ~Zawiedziony / 2020-12-22 20:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra, tv nagle przestała działać. Któryś raz w ciągu pół roku. Po kilku kilkudziesięciominutowych próbach połączenie z operatorem. Zrezygnowałem. Antena blokowa, więc źle ustawiona instalacja odpada.
    ZaletyŁatwość montażu
    WadyCzęste problemy z odbiorem
    MiejscowośćAugustów.
  • ~Jan / 2020-12-19 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście 2 po TVP.Dziękuję oglądam inny programale macie pytania oglądam tulko wiadomości,przez dł ugie lata ,a teraz u was zmieniony kierunek do RZądu,bo co? bo robicie z RZĄDEM interesy?ostatni raz oglądałem was dzisiaj.DZIĘKUJĘ
    ZaletyZadnych zalet
    Wady@ po TVP
    MiejscowośćFreudenberg
  • ~Marta / 2020-12-18 18:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Radek / 2020-12-17 21:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam w ciągu tygodnia miałem dwie usterki i żadnej nich pomoc techniczna nie była w stanie usunąć pierwszą z nich była brak możliwości oglądania tvp1 Pani powiedziała że przepaliła się jakaś dioda w konwerterze od tego czasu minęły 5 dni i jedynka z powrotem jest dzisiaj natomiast nagrywając program na jednym z kanałów w tym samym czasie nie mogę oglądać minimum 50 programów w tym samym czasie chociaż dekoder na to pozwala i Pan z pomocy technicznej z którym rozmawiałem powiedział że nie jest w stanie mi pomóc także jestem mega niezadowolony rozważamy możliwość rozwiązania umowy
    MiejscowośćKrków
  • ~An.C / 2020-12-17 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez rok można było oglądać w aplikacji GO,ale teraz to totalna porażka, a szczególnie wieczorem. Już nawet Polsat Sport w dniu meczu reprezentacji znika z listy kanałów. Wolałbym mieć 25 ulubionych kanałów niż 100,których i tak nie da się oglądać
    ZaletyMożliwość oglądania poza granicami kraju
    WadyOd kilku miesięcy jest coraz gorsza jakość,a od kilkunastu dni kompletna tragedia.
    MiejscowośćBerlin
  • ~jarm / 2020-12-17 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, słaby transfer. Wszystko inne zawsze działa, Netflix, You Tube, Gry tylko nie Polsat go
    Zaletyżadnych
    MiejscowośćBerlin
  • ~Renata / 2020-12-15 22:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym bardzo podziękować Państwu za to, że jesteście . Oglądając Państwa telewizję czuję, że świat jest piękny i warto żyć .Życzę Panstwu wszystkiego dobrego ,zdrowia i szczęścia na każdy dzień
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Hania2130 / 2020-12-14 21:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam telewizję internetową z cyfrowego Polsatu wziętą z plusa. Już 3 raz musiałam wymienić dekoder EVOBOX... Połączone z siecią i wszystko zrobione tak jak powinno być ale zamiast 221 kanałów do zainstalowania były 2... Na infolinii ciagle mówili ze to wina dekodera i mam wymienić tam gdzie go dostałam i sprawdzić tam czy działa. I w plusie działał normalnie. Przyniosłam go do domu i podłączyłam, tv działało ale przez 2h. Wyłączyłam tv i znowu ten sam problem.. Wymienić dekodera na inny nie mogę bo w tej ofercie się nie da. + w tym że nie muszę płacić za wymianę.
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Marta / 2020-12-14 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kompletną porażka to jakiś żart ta firma mam i nie oglądam bo mam wiecznie problem z kartą złodzieje A płacić za kultury trzeba i to nie malo jak tylko szybkonsoe uda odstapie od umowy bo to nie ma sensu Pan przez telefon nie miły dodzwonić się trudno masakra niech się gonią nie chce mieć z nimi nic wspólnego
    ZaletyŻadnych zalet dno
    MiejscowośćZaleszany
  • ~Aa / 2020-12-09 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! W skali ocen brak wartości ujemnych. Całkowicie odradzam.
    WadyKonieczność codwutygodniowego odblokowywania dekoderów kartą dekodera głównego.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Gość / 2020-12-09 12:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant.
    MiejscowośćKrotoszyn
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.85, ilość opinii: 895
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 634
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.40, ilość opinii: 349
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 265
HBO GO
Ocena: 1.80, ilość opinii: 257
UPC (TV)
Ocena: 1.99, ilość opinii: 154
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2275
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034