Koszmarna obsługa klienta, oddawałem sprzęt z powodu rezygnacji umowy, żadna z pań przy zadawaniu sprzętu nie powiedziała że mam jeszcze coś zwrócić, po 2 miesiącach przychodzi kara za brak zwróconego sprzętu dokładnie dysku który oczywiście brałem ale przy poprzednim dekoderze, za który płaciłem i to nie małe pieniądze 300 zł za 120 GB chore ale no cóż inne dyski niż ich nie działają do nagrywania, przestał działać więc stwierdziłem że jak za jego kupno zapłaciłem to mogę robić co z nim chcę i go wyrzuciłem, okazuje się że to podobno było wypożyczenie umowa na ten sprzęt była 10 lat temu i już nie mam pojęcia gdzie ona jest żeby sprawdzić wszystko, do tego przy wyjaśnianiu z bok pan stwierdził że nie będzie zemną rozmawiać bo podniosłem głos z wściekłości, nigdy więcej nie zakupie u nich nic.WadyWysoka cena za podstawowy abonament, tragiczna obsługa klienta, beznadziejne dekodery, ciągle usuwające się konto na ich stronie
MiejscowośćRadom