Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 662 opinii

1.91 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.90
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zbynek / 2018-12-21 18:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Kilka dni temu zostałem abonentem cyfry rezygnując z polsatu. Potrzebowałem multiroomu co oczywiście nie było żadnym problemem. Jakie było moje zdziwienie kiedy zadzwonili do mnie z BOK i oznajmili mi że zawarłem 2 umowy na dwa dekodery. Pani w punkcie gdy się dowiedziała z jaką sprawą przyszedłem zrobiła się niemiła i oczywiście wszystkiego się wyparła. Mam napisać reklamację ale czytając opinie o tej firmie wątpię czy coś wskóram.
    Zaletybrak
    Wadyniemiły personel itd.
    MiejscowośćMalbork
  • ~Llll / 2018-12-20 21:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam , mam tą tv od około 10 lat, niedługo kończy się umowa to rozdzwonił się telefon, poinformowałem ich, ze jak kończy się umowa to chciałem obniżyć abonament ,powiedzieli , ze można tylko w punkcie stacjonarnym.( dzwonią po kilka razy dziennie, jak chce aby nie dzwonili to +5 zł miesięcznie ) ok,!w punkcie powiedziałem ze chcę przedłużyć umowę ale z niższym abonamentem to powiedział człowiek ze oj to tak nie da rady, a jak rozwiąże to blokada na jakiś czas, żart jakiś !!!!! Nie dyskutowałem dalej , wypowiedziałem umowę . Dramat
    ZaletyBrak
    WadyZdzierusy naciągacze
    Urywa sygnał
    MiejscowośćGorzow
  • ~goldi / 2018-12-19 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinię na temat NC+ piszę jako serwis RTV który jest po to aby nie tylko zarabiać na swoje utrzymanie ale też wspierać swoich klientów. Wielu klientów posiada własne niezależne dekodery/tunery np. najbardziej popularne Ferguson ponieważ te tunery posiadają przyjazne menu, łatwe do konfiguracji i co najważniejsze niezależne bez żadnych głupich blokad i zabezpieczeń.
    Teraz nastąpił jakiś dziwny przełom, NC+ zaczęła zmieniać kodowanie i na takich urządzeniach przestają się aktualizować kody. Ludzie oglądają czarny ekran. Jedynym wyjściem jest dokupienie specjalnego blokera do tych tunerów lub korzystanie z dziadowskiego sprzętu od NC+ a nie po to ludzie zakupili sobie lepszy sprzęt aby teraz go odstawić na półkę i korzystać z gówna od NC+.
    Te tunery posiadają naprawdę chamskie oprogramowanie... Takie tunery ludzie też sobie kupują na własność a nie mogą z nich później normalnie korzystać. Po prostu nadaje się to tylko i wyłącznie na podstawkę pod kwiatka. np. chociaż dekoder ma dwa tunery (tuner telewizji naziemnej i tuner sat) to z telewizji naziemnej można tylko i wyłącznie korzystać wtedy kiedy doprowadzony jest sygnał sat z Hotbird co najmniej. Totalny bezsens. Ktoś chciałby sobie taki tuner wykorzystać tylko do telewizji naziemnej to nie ma takiej możliwości. Albo są święta, pojawi się jakiś problem z sygnałem satelitarnym to niczego już sobie nie obejrzy bo telewizja naziemna też nie będzie działać... będzie sobie po prostu wisieć ekran braku lub słabego sygnału sat i nic więcej nie da się zrobić. Wystarczy nawet że kilku podstawowych częstotliwości zabraknie bo antena/konwerter się przestawiły lub konwerter zaczyna już siadać i już jest problem aby oglądać pozostałe programy które mają sygnał. W fergusonach czegoś takiego nie ma, jest to niezależne urządzenie, telewizję naziemną można niezależnie od satelitarnej oglądać i odwrotnie, jeśli zabraknie sygnału dla kilku programów sat to po prostu na tych programach pojawi się komunikat słaby sygnał lub brak sygnału i tyle, można nadal korzystać z pozostałych programów i funkcji tunera... a takie badziewie z NC+ po prostu się zablokuje na ekranie sygnału/wyszukiwania kanałów i nic nie można z tym zrobić... to jest po prostu chamstwo ze strony NC+. Jesteście tylko po to aby płacić abonament i o nic więcej nie pytać!!! Na infolinii dowiesz się tylko że zmieniono kodowanie i należy korzystać tylko i wyłącznie z ich sprzętu jeśli ktoś jeszcze korzysta z ich płatnych kanałów.A jak już nie korzystacie a sprzęt macie na własność to można taki sprzęt wyrzucić bo jest po to zablokowany aby ktoś przypadkiem nie opłacający u nich abonamentu nie skorzystał z takiego dekodera w inny sposób oglądając np. darmowe kanały... chamstwo i tyle, jak pies ogrodnika, sam nie skorzysta ale drugiemu też nie da... Z Polsatem rzadziej mam do czynienia, jednak wydaje mi się że tam jest podobny problem. Rok temu chyba u klienta coś ustawiałem i pamiętam też że od razu pojawiał się ekran wyszukiwania sygnału/programów.
    Zaletyciężko jakieś zalety znaleźć jeśli podstawowa funkcjonalność jest na beznadziejnym poziomie
    Wadysprzęt = same wady
    MiejscowośćOpole
  • ~Nick / 2018-12-13 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo łatwo podpisać umowę. Odejście jest prawie niemożliwe.
    Zaletybrak
    Wadyprawie niemożliwe odejscie
  • ~nc+idiota / 2018-12-12 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za coś czego nie mam. Tak samo oni powinni dostawać wypłatę.
  • ~Radek / 2018-12-12 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od samego poczatku kłopoty, już na starcie reklamacja a po tygodniu serwis.
    Infolinia swoje serwis swoje, koniec końcem temat nie załatwiony ;(
    ZaletyNa razie nie zauważyłem
    WadyPodpisałem umowę z nic+ to moja wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ryszard / 2018-12-11 15:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykonanie cesji umowy trwało 2 miesiące. Po 45 minutach rozmowy z panią na infolinii odesłano mnie do salonu. Pomimo braku zgody na marketing wydzwaniają regularnie.
    WadyZrywa sygnał bardzo często.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Piotr / 2018-12-09 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, obsługa klienta to jakiś żart, przełączania od konsultanta do konsultanta, ZBYWANIE KLIENTA W SPOSÓB WYUCZONY. oczywiście wszystko płatne.

    NIE POLECAM ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    Wadysame wady
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Tommy / 2018-12-09 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta...dają Ci dekoder 4K ale żadnego kanału 4K.
    Olbrzymie problemy z sygnałem, raz na kilka dni. Niezależnie od pogody. Sygnał sie rwie. Na infolinię nie idzie sue dodzwonić. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySłaba oferta, drogo, niska jakość, okropna obsługa klienta.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~WZ / 2018-12-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, po 5 latach padł mój dekoder- chciałem kupić nowy i tu zaczęli robić problemy. Kazali wysłać do serwisu, który wymienił mojego trupa na innego trupa, rzekomo zregenerowanego. Ten, który przysłali, przegrzewa się po 1h działania. Ale oni maja to w pompie. Szczerze odradzam. Konsultuje sprawę z UOKIK, chce rozwiania umowy z ich winy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~wz / 2018-12-08 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, po 5 latach padł mój dekoder- chciałem kupić nowy i tu zaczęli robić problemy. Kazali wysłać do serwisu, który wymienił mojego trupa na innego trupa, rzekomo zregenerowanego. Ten, który przysłali, przegrzewa się po 1h działania. Ale oni maja to w pompie. Szczerze odradzam. Konsultuje sprawę z UOKIK, chce rozwiania umowy z ich winy.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marrynarka / 2018-12-03 13:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam, czekam tylko aż skończ się umowa i uciekam z nc+. Poniżej powody ;)

    Od kilku miesięcy mam problem z pilotem. Np robię głośniej - zmienia się kanał, Zmieniam kanał - dekoder się wyłącza, czasmi, żeby była jakakolwiek reakcja trzeba nacisnąć przycisk kilkadziesiąt razy! Pierwsza wizyta w salonie - wymiana pilota. Ale uwaga nie na nowy - a na używany. Za nowy trzeba zapłacić!Oddałam niezniszczony pilot a otrzymałam jakiś stary usyfiony. Kilka dni lepiej i to samo. Druga wizyta - diagnoza - winny dekoder, nie pilot. Został wgrany nowy soft. Znowu było dobrze na chwilę. Zmieniłam baterie w pilocie - to samo. Kolejna wizyta w salonie - kolejny raz proponują nowego (uzywanego) pilota. Umowę mam niecały rok więc nie rozumiem dlaczego nie przysługuje mi nowy sprzęt! Zapytałam panią ile razy muszę wymieniać te używane piloty, żeby móc otrzymać nowy. UWAGA - nigdy nie dostanę nowego. No chyba że zapłacę. Pani wzięła mojego pilota i wrzuciła do kosza, z którego wydała mi "nowego". Na moją pytanie czy ktoś następny dostanie mojego - pani oczywiście zaprzeczyła :) Zapytałam więc, czy tego, co dostałam też ktoś przyniósł - pani zapewniła, że nie. A na pytanie skąd go wzięła już nie miała odpowiedzi :D
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyObsługa klienta - żenada
    Byle śnieg, wiatr - tv nie działa
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~robson / 2018-11-30 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    dwa razy dałem się namówić -o dwa za dużo ! To jakaś porażka...dekoder "biega"jak chce,opłaty z księżyca,deszcz,śnieg,wiatr a nawet słońce przeszkadza!!! Na szczęście KONIEC ! Nie Polecam x 3
    Zaletyumowa była krótka
    Wadynie mam czasu by wyliczać
    MiejscowośćBorne Sulinowo
  • ~Jarek. zg / 2018-11-29 15:59
    Ocena: 3.00 / 5
    A ja dzis wzielem NC+ hd na karte i zobacze jak to jest.Nie sugeruje sie opiniami innych bo kazdy wszystko moze napisac i fantazjowac. Pozdrowionka dla nerwowych.I uwierzcieze jezeli bedzie mi ciulowo chodzic to tez tu napisze.Ale prawde.
    Zaletyzobacze
    Wadyzobacze
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Malgorzata / 2018-11-27 20:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Oceniam obsługę tej telewizji bardzo zle(a nawet gorzej). Przedłużyłam umowę i chciałam wziąść sobie multiroom. (Miałam wcześniej dwa odrębne dekodery). Dokonując transakcji zapewniano mnie, że pójdę do punktu i wymienia mi cały sprzęt. Niestety powiedziano mi(w punkcie), że nie ma oferty na moim koncie na nowy sprzęt. Dzwoniłam więc na infolinię. Nie dodzwoniłem się. To do domu. Zadzwoniłam ponownie, zapewniono mnie, że już jest oferta. Poje halam wiec do punktu. Pan mi ponownie mówi, że nie ma pełnej oferty. Dzwonię więc na infolinię. Pan mnie zapewnia, że uruchomił i będzie niebawem widać. W między czasie Pan zamknął punkt. Jadę więc do domu i następnego dnia to samo. Pan w punkcie nie widzi nadal oferty. Dzwoni po jakiś informatykach. Po czym mówi mi, że trzeba czekać 3 godz. Nie miałam tyle czasu, więc do domu. Dziś jadę. Już wszystko w porządku. Chcę wymieniać. Pan w punkcie mówi mi, że nie ten dekoder. To Przecież w głowie się nie miesci ile można zwodzic klienta. Ja przecież za to płacę!!!
    WadyBrak kompetencji!!!
    MiejscowośćIlza
  • ~Gagatka / 2018-11-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo!!!! Jedno wielkie oszustwo!!! Brak słów!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
    MiejscowośćZambrów
  • ~Zyzio / 2018-11-23 22:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Im dalej tym gorzej dekodery nie do użytku istny skandal!
    Aktualnie oplata 2 zeta miesiecznie za badziewie regularnie zawieszajace się gubiace dzwiek restartujace samo no nie do wytrzymamia!
    Negatywne opinie na ichnym forum kasowane szybciutko i dokładnie.
    Programisci softu jak z koziej d..nie będę konczył. Obrzydzenie bierze..pa pa ncplysiku. Ps firma matka Canalplus ma we Francji duuuże problemyy...
    ZaletyUmowa sie konczy
    WadyTrudno sie doczekać końca umowy!
    MiejscowośćKraków
  • ~Waldemar / 2018-11-22 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Te pozytywne opinie to chyba wystawił prezes i jego rodzina :)
    ZaletyBrak
    WadyOdcięli się całkowicie od dekoderów. Lata temu - jak przedzwoniłem do Centrum Pomocy nc+ - to mi podpowiedzieli, wezwali montera a teraz - szkoda gadać … - odłącz sobie sam dekoder i idź do punktu a tam Cię skasują ...
    MiejscowośćRumia
  • ~Joanna / 2018-11-20 10:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat jestem klientem nc+ i jestem zadowolona.Nigdy nie miałam żadnych problemów.Mam u nich tv,telefony i internet.Mimi,że mieszkam w lesie zasieg idealny ,ale zainwestowałam w specjaliste od instalacji.Internet hula jak żaden inny.Konsultanci mili i zawsze pomocni.Nie mam żadnych zastrzeżeń,oferty dla stałych klientów mnie zadowalają.
    Zaletyoferta,cena,pomoc konsultantów
    Wadybrak
    MiejscowośćGizycko
  • ~Ewa / 2018-11-09 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedziałam umowę, bo w......nie się notoryczne z jakimiś ofertami przez telefon, wręcz nękanie, nie było sposobu,żeby to ukrócić.
    Ponieważ jedynym programem, jaki mnie interesuje, jest domo, więc totalnego rozwodu raczej nie planowałam
    Po wertowaniu różnych opcji, stanęło na tym, że biorę tv na kartę 220 PLN za rok z góry z dekoderem na własność ( roczna gwarancja )
    Który, jak było napisane nowy nie jest,ale sprawny;
    Okazało się, że z tą sprawnością to różnie bywa ;
    1- wszy dekoder oddałam do sklepu ( towar nie zgodny z umową) skakała jakość 88%, za chwilę
    2- dekoder też nie działa jak trzeba, tu z kolei siła w okolicach 50%, jak jest 52, działa, jak 49 - czarno
    Tak więc znowu myślę, co tu wykombinować...
    ZaletyTeoretyczne
    WadyFaktyczne, uniemozliwiajace korzystanie z oferty
    MiejscowośćGdansk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.91, ilość opinii: 662
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 291
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
UPC (TV)
Ocena: 1.78, ilość opinii: 103
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.30, ilość opinii: 88
Netia (TV)
Ocena: 2.66, ilość opinii: 75
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117
Virgin Mobile
Ocena: 2.55, ilość opinii: 78