Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.63 / 5

  • Oferta
    1.73
  • Obsługa klienta
    1.44
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.57
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rezygnujący / 2022-10-27 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.muszę się zgodzić z ww.opiniami.Takiego badziewia jak po zmianie szaty graficznej i całej reszty nie widziałem.Stara wersja softu była intuicyjna a ta to nasakra.jeszcze chwila i pa pa
    ZaletyNaprawdę trudno powiedzieć..
    WadyNawigacja tym pilotem z tym oprogramowaniem to masakra.brak słów
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Zbigniew / 2022-10-27 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i oszustów. Płacone rachunki kilka lat w tym roku w lipcu pominąłem jeden rachunek i poinformowali mnie o tym 26 października wiadomością o zaległości płatności. Nie chce mieć z tą firmą nic wspólnego. Z poważaniem,były wierny abonent.
    ZaletyBrak
    WadyBanda złodziei
    MiejscowośćWadowice
  • ~Qba / 2022-10-22 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Marny produkt (nie można wybrać konkretnych stacji i za nie zapłacić), niezwykle agresywna komunikacja (bez przerwy wyświetlane komunikaty o płatnościach chociaż w moim przypadku są regulowane parę dni przed terminem) i zwykły stalking - pod koniec trwania umowy dzwonią po parę razy dziennie. Odradzam!
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Izabella / 2022-10-19 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tragicznej śmierci mojego byłego męża zgodziłam się na przepisanie jego umowy w placówce nc+ w Łowiczu na mnie pod warunkiem, że wyłączą wszystkie płatne pakiety na co przystali. Proszę sobie wyobrazić moje zdziwienie jak dostałam pierwszą fakturę za wszystkie pakiety. Po rozmowie z konsulatem okazało się że pakietów nie da się wyłączyć a NC plus nie ponosi odpowiedzialności za bzdury które opowiadał punkt w Łowiczu. Zerwałam umowę i zostałam obciążana notą księgową na łączną kwotę 2 tys zł. której też nie zapłaciłam. Właśnie komornik zajął mi 3600 zł na koncie -- ponieważ mieszkam za granicą nie wiedziałam że NC+ sprzedał mój „dług” krwiopijcom z Gdańska. Trzymacie się jak najdalej od tego dziad****, a wszystkie ustalenia bierzcie na piśmie. Jeśli chcecie dobrą ofertę i pewność że nikt Was nie oszuka i nie ukarze kwotami z sufitu, streaming jest jedyną uczciwą opcją.
    MiejscowośćŁowicz
  • ~Monika / 2022-10-19 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie albo zamkniete,ale skrócone godziny pracy w Rawiczu woj.Wielkopolskie.
    MiejscowośćRawicz
  • ~Nicko / 2022-10-19 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale roczarowałem sie bardzo jak i na ze strony online jak i z obsługi pod każdym kątem.

    strona to kilka filmów na krzyż jeśli chcesz inne filmy to musisz dokupować kolejno nastepne pakiety gdzie i tak przekierowuje cie do tego samego. chcialem sie dowiedziec o co chodzi dzowniac niestety jest upośledzony wirtualny doradca gdzie jak nie rozumie to ciagle powtarza " daj mi jeszcze szanse" i nie rozumie podstawowych komend jak zadzwoń do doradcy czy skontaktuj sie z doradca.
    pisałem na email to próbują zrobić ze mnie debila bo jest ze w ciagu 14 dni mozna odstapić od umowy i otrzymac zwrot kosztów nagle słysze twoja sprawa zostanie rozpatrzona w ciagu 30 dni. gdzie twoja sprawą zajmuje sie 10 osob i zadna nie czyta uprzedniej konwersacji tylko bieżącą i kąpletnie nie zrozumieli co chodzi. i poźniej sie próbuja wykręcić aby nie oddac pieniedzy po umniejszeniu o ilość dni korzystania.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!
    Wady- słaba strona
    - bardzo słaba obsługa klienta
    - piszą iż jest możliwość zrezygnowania w ciągu 14 dni a tak nie jest.
    - maja 30 dni na odpowiedz na twoje pytania.
  • ~Wiesław / 2022-10-18 15:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem ich abonentem od wielu lat, niestety zauważam coraz gorsze traktowanie klienta przez CANAL+. Nie chcą wiedzieć, co abonent o nich myśli, jakie ma uwagi czy wnioski. Jest zero jedynko owo, albo jesteś z nami na naszych zasadach, albo pa, pa.
    Zaletyszeroki wachlarz ofertowy
    WadyNie ma informacji o nadawanych programach, albo są szczątkowe. Żeby dowiedzieć się, co aktualnie leci na danym kanale trzeba się domyślać, lub szukać informacji w Google.
    MiejscowośćŁomża
  • ~Bugi / 2022-10-17 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś pierd...na porażka po aktualizacji nie ma odtwarzania zwolnione tępo nie ma możliwości nagrywania co tygodniowego przez 4 tygodnie teraz byłam w sanatorium i co i gówno nie mogłam ponagrywać swoich programów zajebiście po prostu dekoder jak nigdy sie nie zacinał tak teraz co drugi dzień muszę wyłączać z gniazdka już nie będę sie rozpisywać o innych bo już ludzie napisali ale co mnie wkur..a najbardziej to to że ponagrywane programy same się kasuja gdzie jeszcze nie były oglądane i co ja kurw.a mam za to płacić????dekoder wzięłam dlatego aby móc nagrywać kilka programów naraz żeby sobie zaplanować nagrywania i oglądać to co nagrałam ale jak możesz w cholerę obejrzeć jak Ci kużwa mać program dekoder sam skasował nie ma nawet takiej opcji abym zapłaciła teraz za abonament no bo z jakiej racji skoro nie mam tego co było dla mnie najważniejsze co mi mogą zrobić jedyne co to zablokować dekoder bo abonament jest nie płacony ale mam to w 4 literach bo dziś podpisałam umowę z Polsatem i już mam podłączony ich dekoder a jak chcą się ze mną sądzić to proszę bardzo pytałam sie adwokata i jest szansa na wygranie abym wcześniej zakończyła z nimi umowę bo to co dla mnie mnie najważniejsze zostało usunięte więc zobaczymy jak sie to wszystko zakończy
    Zaletyjak ktoś pisze że są jakiekolwiek zalety po tej aktualizacji to niech się uda do psychiatry na leczenie
    Wadynie pytacie się klientów czy się zgadzają na jakąś aktualizację i nie dajecie chociażby na tydzień przetestować nowszą wersję która jak widać do DUPY!!!!
    MiejscowośćDrobin
  • ~Manis / 2022-10-16 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tunery działają tragicznie
    Piloty jeszcze gorzej
    Więcej tego złomu nie wezmę
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Rafal / 2022-10-16 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z pomocą techniczną zerowy kontakt dekoder robi co chce do dzwonić nie można nawet krótka opinie blokują
  • ~adam / 2022-10-15 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona internetowa, nie da się ustawić automatycznych płatności bo wyskakuje błąd spróbuj ponownie, cały czas problemy z logowaniem na wszystkich przeglądarkach i w incognito. Taka firma powinna zadbać o stronę.
    Miejscowośćchorzów
  • ~AKC / 2022-10-13 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam dwa dekodery z czego jeden działa może 3 dni w roku a drugi tylko na kilku kanałach, na reszcie chwilę jest ok a po chwili brak nadawania kanału. Dramat
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Z / 2022-10-13 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Była kiedyś fajna telewizja z wieloma przydatnymi funkcjami i fajnie pogrupowanymi kanałami. To ktoś stwierdził, że trzeba cofnąć się do epoki kamienia łupanego i: zrezygnowano z grupowania kanałów, wycofano opcje 'usuń wszystkie' i 'nagraj podobne'. Nie da się dalej korzystać z tego rozwiązania.
    Co za idiota podjął taką decyzję?
    Do tego od pewnego czasu do rachunku doliczano mi 5 zł każdego miesiąca (bo parę miesiecy temu opóźniłem się z opłatą)....
    Zaletyumowa kończy mi się już za 3 miesiące
    Wadypomimo negatywnych zmian jakie zaserwowali klientom, nie można zrezygnować z umowy od razu
    MiejscowośćKraków
  • ~Oliwia / 2022-10-10 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Było dobrze to zachciało sie komuś zmian!!! Tak jest wszystko popieprzone że masakra. Brak opisów co leci, nagrania burdel taki że nawet nie pokazuje co nagrywam. Powtarzające sie kanały, brak połowy programów!! Płaci sie tyle kasy a o klijeta nie dbają! Zmiany nie wyszły wam na dobre. Czekam do końca umowy.
    ZaletyCzekam do końca umowy.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ja / 2022-10-09 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal! Przełączają finałowy mecz Igi na inny kanał, tam seria reklam, które kończą się po zakończeniu meczu.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Waldek / 2022-10-06 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma co. Trzeba się przełączyć na naziemną lub Polsat!
  • ~Tomasz C. / 2022-10-06 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo Nie podobała mi się rozmowa z przedstawicielem Cyfry + Osoby pracujące tam nie maja odrobiny kultury osobistej. Dzwonią wieczorem i wymagają, że klient będzie stał na baczność bo im się zachciało zadzwonić. Nikt nie pyta się czy pora nie jest za pozna , czy mam ochotę rozmawiać, jest tylko cholerna sprzedaż produktu. Jakby podejście było inne to z przyjemnością porozmawiam w innym terminie, a tak temat jest zamknięty na jakiekolwiek dialogi. Dodatkowo w momencie zwrócenia uwagi o późnej porze dzwonienia, przedstawiciel w sposób pretensjonalny stara się narzucić jakieś swoje racje i opinie, gdzie ich tego uczą do jasnej cholery. Więc proszę, to moja ostatnia opinia co do waszych usług.
    ZaletyŻadnych!!!
    WadyMnóstwo!!!
  • ~Ja Canal plus / 2022-10-06 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferują to coś przez telefon a później i tak wychodzi co innego. Nigdy nie rozmawiajcie z konsultantem bo wciskają kit oni nie wiedza o czym mówią czytają z kartki tak jak karzą. Poszedłem do punktu i otrzymałem lepsza lepsza i tańsza.
    ZaletyŻadne
    WadyNie zgodne z prawda
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marcin / 2022-10-05 11:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez cały okres trwania umowy nie było problemu. Ba - nawet teraz nie ma problemu z samą telewizją. Za to od ponad pół roku jestem nękany telefonami z ofertą przedłużenia umowy. Za pierwszym i drugim razem została mi od razu przedstawiona oferta bez zapytania, czy w ogóle mam ochotę tego wysłuchać i czy mam czas na taką rozmowę. Odpowiedziałem, że z końcem umowy będę ją rozwiązywał, lub postaram się ograniczyć jej zakres do absolutnego minimum, bo nie korzystam na tyle z telewizji, żeby płacić za nią nie wiadomo ile kasy, to bez zastanowienia zaproponowano mi jedne z największych i najdroższych pakietów. Imbecyle i niedorozwoje pracują na tej infolinii.
    Specjalnie policzyłem ilość połączeń z ich numeru - 11 połączeń, przy czym 9 lub 10 razy została z mojej strony wystosowana prośba o zaprzestanie kontaktowania się ze mną w tej sprawie. Poskutkowało? No pewnie. Dzwonią jeszcze częściej.
    ZaletyZostał już tylko miesiąc do końca umowy
    WadyWszystko co możliwe, na czele z infolinią
    MiejscowośćBarcin
  • ~terak / 2022-10-04 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Moi drodzy co z tego ,że piszemy tyle negatywów o canal plus. Nowe oprogramowanie oferuje 3 razy pakiety canal plus i po co to komu.Po włączeniu programy brak opisu co oglądam. Ustawianie nagrywania - KATASTROFA. Było super a po zmianie jest jedno wielkie GÓWNO. Co za debil wpadł na taki głupi pomysł. Piszemy wiele uwag ,ale co z tego skoro i tak wszyscy w zarządzie mają nas głęboko.Nie mogę się doczekać końca umowy.OSTATECZNEGO KOŃCA.
    ZaletyZBLIŻAJĄCY SIĘ KONIEC MOJEJ UMOWY
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.63, ilość opinii: 2030
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1306
Netflix
Ocena: 2.24, ilość opinii: 564
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.40, ilość opinii: 516
HBO GO
Ocena: 1.75, ilość opinii: 440
UPC (TV)
Ocena: 2.08, ilość opinii: 276
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3408
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2997
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2961
UPC Internet
Ocena: 1.85, ilość opinii: 2905
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2868
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2492