Badziew. Na ekranie startowym pojawią się ich propozycja do obejrzenia, której nie idzie na stałe wyłączyć. Kończę oglądanie na kanale np. 23 i wyłączam. Gdy ponownie uruchamiam dekoder jest kanał 12 i nie mogę go zmienić przyciskiem prog. +- tylko numerycznie. Jakość wykonania dekodera żałosna jak i obsługa klienta. Za co oni tyle kasy biorą, to nie wiem
ZaletyBrak
WadyDekoder i oprogramowanie. Narzucanie na siłę Władysław ustawień
MiejscowośćCzempiń
~Piotr / 2023-10-25 19:05
Ocena: 2.67 / 5
Mam już dosyć multibroom . Każe mi wpisać kod konfiguracyjny . Nie mogę codziennie tym się zajmować. Moja 92 letnia mama chciała by obejrzeć TVN 24 . A ja jestem bezradny . Technologia nad którą nie panuje ! Ale ja nie muszę, place i wymagam . Beznadxieja.
MiejscowośćLowicz
~Kamil / 2023-10-15 01:15
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2023-10-15 01:14
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2023-10-15 01:14
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Xx / 2023-10-12 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.
ZaletyZero.
WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.
MiejscowośćRzeszów
~Basia / 2023-10-05 20:42
Ocena: 4.33 / 5
Bardzo miły Pan, kompetentny, sympatyczny obsługiwał mnie dziś w salonie Canal+ w galerii Trzy Korony (czwartek 5.10 23 w godzinach wieczornych.
MiejscowośćŁącko
~Antoni / 2023-10-03 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Kur*a ile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
Zaletyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW
Wadyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
MiejscowośćBialystok
~lol / 2023-09-26 13:15
Ocena: 1.00 / 5
brak kontaktu
oferta oszustwo
brak sezonów w serjalach , brak tłumaczenia
Zaletyzaleca się nie korzystać
Wadydługo by pisać
Miejscowośćwarszawa
~Artur / 2023-09-26 12:55
Ocena: 1.00 / 5
dramat
brak kontaktu
oferta nie aktualna
serjale w ofercie bez tłumaczenia
drogo i katastrofalnie dramatycznie
Zaletybrak
MiejscowośćWarszawa
~klient / 2023-09-22 21:02
Ocena: 1.00 / 5
zła obsługa klienta (pracownicy kpią z klienta), oferta nieatrakcyjna cenowo, strona strefaklienta przestarzała, i bardzo toporna przy używaniu.
Zaletybrak
~Wojtek / 2023-09-16 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder 4K nie aktualizowany. Ciągła zacięcia. Mimo wymiany nadal problemy.
ZaletyBrak
WadyDekoder 4K wolno działa zacina się.
~Robinsacz / 2023-09-12 19:34
Ocena: 1.00 / 5
Bierzcie Polstat czy kablowke. Moze tvp cos wreszcie wymysli. Nie bierzcie tego smiecia... Oszusci i udreka z dekoderami...
WadyJedynie wady
MiejscowośćPoznan
~Niki / 2023-09-10 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od 3 miesięcy nie mam telewizji i już 3 razy dekoder zmieniałam a hajs oczywiście biorą
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćBytom
~Paweł / 2023-09-07 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Od 1,5 miesiąca nie potrafią rozwiązać problemu z brakiem Natfixa na ich platformie a opłatę oczywiście pobierają. Masakra. Uważajcie na nich
~Kolegino / 2023-09-06 14:52
Ocena: 1.00 / 5
mam podobene doswiadcznei, klamia i nei wywizauja sie z umow. i niestety te opinie tez maja w dupie
Zaletybrak
Wadyoklamywanie klientow
MiejscowośćLuban
~Sławomir / 2023-09-02 12:33
Ocena: 2.00 / 5
Po tym jak zostałem potraktowany a jestem klientem około 20 lat rozwiązuje umowr
ZaletyŻadnych
WadyNiekompetencja i okłamywanie klientów
MiejscowośćGrudziądz
~Łukasz / 2023-09-01 20:57
Ocena: 1.67 / 5
W wakacje jakiś gość od was dzwonił, że się umowa kończy, że przedłużyć. Okej, przedłużyliśmy. Dziś nam wyłączyli. Dzwonimy więc i co się okazało: są dwie umowy - na dekoder czarno-biały i czarny. W tym momencie powiem że w domu mamy tylko czarno-biały dekoder. I na jednym jest nadpłata a na drugim niedopłata. Nie muszę chyba mówić że nadpłata jest na tym czarnym (którego nie ma). I w ten magiczny sposób nie mamy TV ???? Dzwonimy i co? I nic nie zrobią.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, bałagan w papierach
MiejscowośćSzczawnica
~Elżbieta / 2023-08-31 20:32
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry,
Chciałabym podziękować Panu, który obsługuje punkt CANAL+ w Centrum Handlowym Głębocka Warszawa. Zawsze jest chętny do pomocy, wytłumaczenia wszystkich wątpliwości. Żadnych pytań nie pozostawia bez odpowiedzi.
Bardzo dziękuję, za taka osobę. Panu po prostu chce się chcieć pomagać. Pięć gwiazdek!!!!!!
Z poważaniem Elżbieta
MiejscowośćWarszawa
~M 1922 / 2023-08-27 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy nadawca w Polsce. Zgoda na działalność tego nadawcy to największy skandal w historii Polski. Stacja Canal Plus 5 to paranoja , poniża i pluje ludziom w twarz. Momo , że większość czasu antenowego to powtórki nie potrafią rozpocząć programu o planowej godzinie rozpoczęcia. Opóźnienia po. 10 minut to tradycja. Jeśli ktoś zastanawia się jakiego nadawcę wybrać to ODRADZAM