ZaletyBrak
strona 6 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~chris / 2023-10-30 10:06
Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta. Nie polecam włączania żadnych subskrypcji na tej platformie. Nie można liczyć na żadne wsparcie ze strony obsługi. -
-
~Janusz / 2023-10-30 08:44
Zacinanie się i zawieszanie programów w trakcie ich oglądania. Po cofnieciu programu, co minute zawiesza się i zapętla wizja. Cyklicznie pogarsza się jakość wizji do rozdzielczości tragicznej - nie widać twarzy. A posiadam światłowód o prędkościach ok.200 MB/s.
Oferta też już średnio atrakcyjna, a przy tej tragicznej jakości, to równie tragiczna.ZaletyHmmm, dlugo myślałem i niestety nie znalazłem.WadyJak w powyżej.MiejscowośćBydgoszcz -
~Mad / 2023-10-25 21:36
Badziew. Na ekranie startowym pojawią się ich propozycja do obejrzenia, której nie idzie na stałe wyłączyć. Kończę oglądanie na kanale np. 23 i wyłączam. Gdy ponownie uruchamiam dekoder jest kanał 12 i nie mogę go zmienić przyciskiem prog. +- tylko numerycznie. Jakość wykonania dekodera żałosna jak i obsługa klienta. Za co oni tyle kasy biorą, to nie wiem ZaletyBrakWadyDekoder i oprogramowanie. Narzucanie na siłę Władysław ustawieńMiejscowośćCzempiń -
~Piotr / 2023-10-25 19:05
Mam już dosyć multibroom . Każe mi wpisać kod konfiguracyjny . Nie mogę codziennie tym się zajmować. Moja 92 letnia mama chciała by obejrzeć TVN 24 . A ja jestem bezradny . Technologia nad którą nie panuje ! Ale ja nie muszę, place i wymagam . Beznadxieja. MiejscowośćLowicz -
~Kamil / 2023-10-15 01:15
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka! ZaletySretyMiejscowośćWarszawa -
~Kamil / 2023-10-15 01:14
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka! ZaletySretyMiejscowośćWarszawa -
~Kamil / 2023-10-15 01:14
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka! ZaletySretyMiejscowośćWarszawa -
~Xx / 2023-10-12 17:39
Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.ZaletyZero.WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.MiejscowośćRzeszów -
-
~Basia / 2023-10-05 20:42
Bardzo miły Pan, kompetentny, sympatyczny obsługiwał mnie dziś w salonie Canal+ w galerii Trzy Korony (czwartek 5.10 23 w godzinach wieczornych. MiejscowośćŁącko -
~Antoni / 2023-10-03 15:02
Kur*a ile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+ Zaletyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓWWadyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+MiejscowośćBialystok -
~lol / 2023-09-26 13:15
brak kontaktu
oferta oszustwo
brak sezonów w serjalach , brak tłumaczeniaZaletyzaleca się nie korzystaćWadydługo by pisaćMiejscowośćwarszawa -
~Artur / 2023-09-26 12:55
dramat
brak kontaktu
oferta nie aktualna
serjale w ofercie bez tłumaczenia
drogo i katastrofalnie dramatycznieZaletybrakMiejscowośćWarszawa -
~klient / 2023-09-22 21:02
zła obsługa klienta (pracownicy kpią z klienta), oferta nieatrakcyjna cenowo, strona strefaklienta przestarzała, i bardzo toporna przy używaniu. Zaletybrak -
~Wojtek / 2023-09-16 09:53
Dekoder 4K nie aktualizowany. Ciągła zacięcia. Mimo wymiany nadal problemy. ZaletyBrakWadyDekoder 4K wolno działa zacina się. -
~Robinsacz / 2023-09-12 19:34
Bierzcie Polstat czy kablowke. Moze tvp cos wreszcie wymysli. Nie bierzcie tego smiecia... Oszusci i udreka z dekoderami... WadyJedynie wadyMiejscowośćPoznan -
~Niki / 2023-09-10 12:56
Nie polecam od 3 miesięcy nie mam telewizji i już 3 razy dekoder zmieniałam a hajs oczywiście biorą ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćBytom -
-
~Paweł / 2023-09-07 20:24
Złodzieje i oszuści. Od 1,5 miesiąca nie potrafią rozwiązać problemu z brakiem Natfixa na ich platformie a opłatę oczywiście pobierają. Masakra. Uważajcie na nich -
~Kolegino / 2023-09-06 14:52
mam podobene doswiadcznei, klamia i nei wywizauja sie z umow. i niestety te opinie tez maja w dupie ZaletybrakWadyoklamywanie klientowMiejscowośćLuban -
~Sławomir / 2023-09-02 12:33
Po tym jak zostałem potraktowany a jestem klientem około 20 lat rozwiązuje umowr ZaletyŻadnychWadyNiekompetencja i okłamywanie klientówMiejscowośćGrudziądz -
~Łukasz / 2023-09-01 20:57
W wakacje jakiś gość od was dzwonił, że się umowa kończy, że przedłużyć. Okej, przedłużyliśmy. Dziś nam wyłączyli. Dzwonimy więc i co się okazało: są dwie umowy - na dekoder czarno-biały i czarny. W tym momencie powiem że w domu mamy tylko czarno-biały dekoder. I na jednym jest nadpłata a na drugim niedopłata. Nie muszę chyba mówić że nadpłata jest na tym czarnym (którego nie ma). I w ten magiczny sposób nie mamy TV ???? Dzwonimy i co? I nic nie zrobią. ZaletyBrakWadyObsługa klienta, bałagan w papierachMiejscowośćSzczawnica
strona 6 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »