Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2254 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mike4005 / 2023-06-21 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodziejska stacja , taka moja ocena.
    Pokazują tylko mecze polskiej ligi, angielska, niemiecka , hiszpańska , wloska zostały ODFSPRZEDANE innym stacjom.
    TEnis , tylko polskich grajków no i oczywiście NIEMCÓW i SOWIETÓW
    Zaletyżadne
    Wadypokazywanie powtórek w czasie gdy mecze tenisowe są rozgrywane na żywo , t ylko POlacy i o dziwo, albo nie , to wszak znane , NIEMCOW i SOWIETÓW . Przypadek , nie , tak dzieje się od początku dzialalności tej stacji
    MiejscowośćKatowice
  • ~Katy / 2023-06-20 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini Panu konsultantowi mówię jasno w jakiej sprawie dzwonię a Pan nadal mówi mi na inny temat. Podobno pracują w firmie nc+ ludzie wykształceni no niestety po rozmowie wnioskuje że raczej szkoła była omijana szerokim łukiem
    MiejscowośćŁódź
  • ~Artur / 2023-06-17 13:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem z Canal plus ponad 12 lat. Najpierw jako Cyfra, NC itd. Oprócz bogatej oferty kanałów ta firma to porażka - obsługa klienta jak człowiek chce się dodzwonić ze sprawami technicznymi nie istnieje, ale jak kończy się umowa to dzwonią po kilka razy dziennie. Każde zdarzenie odbiegające choć minimalnie od normy - np. opóźnienie 1 dzień w płatności natychmiast jest obwarowane karą, która jest oczywiście opisana w umowie. Kar różnych są setki i każdorazowo są egzekwowane bez względu czy jesteś stałym klientem, czy nie - traktują Cię jak dojną krowę. Stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy. Nastawiona jest nie na zarabianie na dostarczaniu rozrywki ale nękanie karami, dodatkowymi opłatami itp. Dno
    Zaletyduża ilość programów
    Wadyzłodziejska firma wykorzystująca swoją pozycję
    każdorazowo doją ile mogą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Norbert / 2023-06-16 23:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Dział techniczny nie istnieje. Pilot nie jest kompatybilny z dekoderem, lista kanałów bezsensownie rozszerzona o kanały, które nie działają chociaż z pakietu wynika, że ich i tak nie chcemy. Absurdalne informacje o płatności, których nie da się wyłączyć bez pilota. Nie polecam
    ZaletyDuża ilość kanałów
    WadyDział techniczny, wykaz kanałów, sterowanie, sterowanie pilotem. Obsługa klienta
    MiejscowośćGliwice
  • ~Czarny / 2023-06-10 21:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Wzięłam multitropa nie działa ciągle si wiesza, katastrofa , gnoje i tyle

    MiejscowośćDynów
  • ~Lucyna / 2023-06-07 17:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy nie można zmniejszyć abonamentu ,manipulują i wciskają niechciane kanały ,drogo , nie można nic wyłączyć u mnie vijaplaj
    ZaletyMultiroom , łatwa wymiana sprzętu
    WadyZła obsługa klienta ,kary za rezygnację
    MiejscowośćPaszyn
  • ~Bogusław / bosoba / 2023-06-06 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po kilkunastu latach bycia klientem tego operatora, uznałem jego ofertę za nieadekwatną do dzisiejszych czasów i ery internetu. Propozycje słabe, odgrzewane programy a ceny kosmiczne jak za wysyp nowości.
    No i podjąłem decyzję o odejściu. To właśnie wówczas poczułem oddech i ciężką "łapę" tego niby operatora...
    Przebrnąłem przez zawiłe informacje o sposobach rozwiązania umowy, "rozkminiłem" - błędnie wpisany w umowie adres do korespondencji elektronicznej (błąd moim zdaniem celowy) i wysłałem na czas - w lutym - wypowiedzenie umowy na czas określony z końcem okresu, oraz wolę o rezygnacji z dalszych usług. Na wszelki wypadek poleconym listem też wysłałem i poprzez portal. I nawet otrzymałem mailowe potwierdzenie, że umowę z Panem rozwiążemy z dniem 31.05.2023 oraz, że sprzęt proszę oddać w terminie 14 dniu od daty zakończenia umowy.
    I co proszę Państwa ?
    Co dzień wydzwaniał ktoś inny z canal plus (z kolejnych numerów) z ofertą przedłużenia umowy. Doceniam determinację sprzedażową, ale są pewne granice. Twierdzę, że zostały one wielokrotnie przekroczone...
    W dniu dzisiejszym tj. 6 czerwca udałem się zrelaksowany ze sprzętem do punktu, a tam arogancki młodzieniec próbował odesłać mnie z kwitkiem twierdząc, że moja umowa nie wygasła i on sprzętu nie przyjmie...Stwierdził, po przeczytaniu maila od Canal plus o rozwiązaniu umowy, że go ta korespondencja nie interesuje i mam się zabierać won z salonu ze swoim sprzętem i ewentualnie napiszmy reklamacje. No to ja mu ten sprzęt na blat, fotka sprzętu z komórki i do domu.
    A po powrocie kukam na swój profil a tam informacja, że mam kolejną nową płatność !!!
    Krew mnie zalała normalnie i wysmażyłem grzecznego choć uszczypliwego maila. Ciekawe co będzie dalej, ale według mnie po tylu latach płacenia bez zwłoki traktują Klienta jak śmiecia. I dlatego życzę im teraz, aby sami skończyli na śmietniku historii.
    ZaletyByły mecze i inny fajny sport, ale teraz na szczęście są też inni.
    WadyChamskie relacje z klientem próbującym odejść. Spróbujcie kiedyś - choćby testowo, to Wam rura zmięknie.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Demon / 2023-06-05 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko: oszuści i złodzieje. Pani na czacie niekompetentna , odpowiada nie na temat,zbywa. Nie potrafi podsć podstawy naliczenia zawyżonych opłat. Są i już- tak obliczyli .Kpina!
    Omijać szerokim łukiem. Po 15 lat żegnam ich bez żalu i na zawsze.
    ZaletyŻadnych
    WadyCałokształt . Najbardziej -pomiatanie klientem, zero szacunku.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Szymon / 2023-06-03 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam..
    Wady1000
  • ~Jurek / 2023-06-02 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszussci! Oczekiwanie 72h na uruchomienie pakietu, po czym kolejne 24h na odświeżenie konta. Licznik bije oczywiście od daty przelewu.
    Po 1 gwiazdce bo coś trzeba zaznaczyć ,normalnie to -10
    Non stop tylko e-mail i e-mail masakra
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ewa / 2023-06-01 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia! Wydzwaniają i nękają codziennie, pomimo złożonej rezygnacji z ich usług. Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Kris / 2023-05-31 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłem dzisiaj problem z nowym dekoderem 4K Canal+ - który wymieniłem z powodu wieszania się starego po paru latach użytkowania - na infolinię Canal+ i jestem w szoku to co usłyszałem jeśli chodzi o rozwiązanie problemu. Na nowym sprzęcie po niecałym tygodniu użytkowania wystąpił problem z jakością obrazu i dźwięku tzw. rwanie i pixelioza oraz problem z odtwarzaniem starych nagrań z dysku. Po zgłoszeniu problemu na infolinii telefonicznej obsługująca Pani konsultantka stwierdziła że owszem problem występuje globalnie w dekoderach z nowym oprogramowaniem i że aktualnie nie może nic zrobić do czasu aktualizacji oprogramowania. Ponoć aktualne oprogramowanie wpływa niekorzystnie na działanie głowicy urządzenia. Na moje zapytanie kiedy to nastąpi to Pani stwierdziła że w lipcu. Na moje kolejne pytanie to dlaczego mam płacić za usługę która nie jest poprawnie świadczoną- Pani stwierdziła że porozmawia z kierownikiem w tej sprawie. Po chwili oświadczyła że może zaproponować rabat 50 % na usługę 1 miesiąc. Na pytanie co z kolejnym m-cem rozkłada bezradnie ręce i twierdzi że trzeba czekać do lipca. Zatem wygląda że obecnie Canal+ sprzedaje usługi z dekoderami które nie działają prawidłowo, bądź nie działają wogóle. Nie ma to jak profesjonalne podejście do Klienta i ewidentne naciągactwo. Proponuję wszystkim poszkodowanym złożenie sprawy do UOKIK.
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie, brak skutecznego rozwiązania problemu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2023-05-27 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego nie ma meczu Lecha z Jagielonią DZIADOSTWO
    WadyDZiadostwo
    MiejscowośćWągrowiec
  • ~Bolo / 2023-05-27 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu bez EPG a już myślałem że idzie ku lepszemu
    ZaletyDobry ten stary soft był nieeee?
    WadyFajny ten nowy soft taki zawieszający się nieczytelny potrzebujący internetu kratkujacy obraz
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jula / 2023-05-27 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze pod pretekstem wymiany dekodera dostałam do starego abonamentu nowy dekoder i abonament uważajcie na konsultantów !!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćRzeszow
  • ~użytkownik / 2023-05-25 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    koniec umowy. ok, opłacam dalej przez pół roku ta sama cena jest ok, po pół roku dostaje monit że powinienem płacić po zakończeniu umowy 4 pln więcej, dlaczego po pół roku a nie po miesiącu czy dwóch tylko jak się nazbiera to dopiero uderzyć klienta ze mu wyłączą ty i trzeba zapłacić za pół roku te po 4 pln, Jak się umowa kończyła 4 miesiące wcześniej to codziennie po 5 telefonów żeby przedłużyć umowę a w drugą stronę siedzą cicho żeby poskrobać jałmużnę. Wstyd jeszcze raz wstyd że taka platforma tak działa więc chcąc nie chcąc lecę i rezygnuję z platformy . nie chodzi o 4 pln tylko się informuje klienta wcześniej a nie czeka na zwłokę. Koniec canal plus na wieki AMEN
    Zaletyżadnych
    Wadyjakie tylko mogą być
    MiejscowośćMałkinia
  • ~Adaś / 2023-05-24 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kładziesz się spać mając prawie 200 nagrań. Wstajesz rano i widzisz tylko kilkanaście. Zajętość dysku bez zmian. Po prostu zniknęły z listy. Pomijam już wieeeeele innych mankamentów, wręcz bubli. Mija rok a Canal+ cały czas zatrudnia tych samych półmózgów. Jak niżej - piszcie wszyscy reklamacje! Nagrywajcie jak zachowuje się dekoder podczas różnych działań i wymuszajcie abonament 0 za zmarowany rok! Jak się nie poczuwają to niech bulą!
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adaś / 2023-05-24 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kładziesz się spać mając prawie 200 nagrań. Wstajesz rano i widzisz tylko kilkanaście. Zajętość dysku bez zmian. Po prostu zniknęły z listy. Pomijam już wieeeeele innych mankamentów, wręcz bubli. Mija rok a Canal+ cały czas zatrudnia tych samych półmózgów. Jak niżej - piszcie wszyscy reklamacje! Nagrywajcie jak zachowuje się dekoder podczas różnych działań i wymuszajcie abonament 0 za zmarowany rok! Jak się nie poczuwają to niech bulą!
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ron / 2023-05-23 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Składajcie reklamacje na kratkowanie obrazu i wieszanie się dekodera. Canal+oficjalnie się już przyznał do wad nowego oprogramowania. Ja dostałem na dwa miesiące-50% za abonament
    ZaletyByły rok temu przed aktualizacja
    WadyNowy soft nieczytelny konieczność podłączenia internetu do dekodera i dużo innych
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nick / 2023-05-19 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    - Sprzęt totalna chińszczyzna która non stop się wiesza
    - kanały najważniejsze przerywają regularnie
    - wszystko droższe od konkurencji
    Ludzie omijajcie ich szerokim łukiem to jedno wielkie gówno nie dajcie się nabrać
    ZaletyBrak
    Wady- drogo
    - chiński sprzęt nie działający
    - przerywa za każdym razem
    - tragiczna oferta a kanały i tak przerywają
    MiejscowośćRawicz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2254
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1644
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 723
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 465
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 306
CDA Premium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 272
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851