Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2234 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirek / 2023-04-03 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech każdy ich unika to co oni wyprawiają to jest totalne dno .Na umowach oszukują podczas końca umowy składa się wypowiedzenie a oni piszą że umowa kończy się rok później, jak człowiek do nich napisze to przepraszają za pomyłkę i wtedy wszystko się zgadza ale tego trzeba pilnować bo już 4 razy chcieli mnie tak wyrolowac na umowie.Sprzet czyli dekodery makabra tną się, oprogramowanie mało widoczne napisy,brak kultury osobistej i jeszcze potrafią klientowi zwrócić uwagę żeby był bardziej kulturalny .Tam nikt nie patrzy na starych klientów tam się kasa tylko liczy i to po trupach .Można nawet mieć wypowiedzenie złożone i co z tego jak oni i tak mają odgórnie narzucone co mają robić jak kłamać i wyciągać kasę
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Lucy / 2023-04-01 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny dekoder, zero zero intuicyjnosci, tragiczne menu, brak guzika do nagrywania- trzeb szukac w menu. Do końca umowy i goodbay. Aga i jeszcze brak wyswietlacza na dekoderze - nue wiadomo, jaki program się ogląda
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Kamila / 2023-04-01 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego czego, dekoder do niczego.. Jak zablokują a zaplace i chce wyslac potwierdzenie to i tak nie odblokują... Tylko by dzwonili z przedluzeniem naciagacze gówno warte te ich telewizję.. Nie dbaja nic o stalych klientów kończę i odchodzę. Nigdy w zyciu
    ZaletyZadne
    WadyDekoder i obsługa
    MiejscowośćTymowa
  • ~Rudi / 2023-03-29 09:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Ku przestrodze tych którzy chcą zacząć korzystać z ich usług. Nie róbcie tego. W przypadku gdy będziecie chcieli rozwiązać umowę, mnożą problemy, działają niezgodnie z prawem. Po odstąpieniu od umowy przywracają jakieś stare warunki tejże umowy i twierdzą że ona trwa nadal. Wysyłają maile z informacją o tym że będzie jeszcze trwała dwa lata. Na koniec już po szczęśliwym uwolnieniu się od tego francuskiego bałaganu przysyłają najpierw mail że jest na koncie nadpłata o później pismo (datowane wcześniej niż mail) że trzeba jeszcze coś dopłacić (mniej niż wynosi nadpłata), mało tego człowiek który kończył moją umowę stwierdził że anuluje rachunek za ostatni miesiąc. A ci oszuści jeszcze chcą kasę!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na poziomie zerowym.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Lol / 2023-03-26 12:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko co napisała Lodzia dzieje się też u mnie. Dekoder to jedna wielka tragedia. Zawiesza się. Gubi wizję i fonie. Nie reaguje na pilota. Wymienilem wcześniej dwa piloty oraz otrzymałem drugi nowy dekoder. Stary był zdecydowanie lepszy. Szata graficzna menu to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Lodzia / 2023-03-24 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj po roku używania nowego dekodera ( tęsknię za starym) wymieniłam na nastepny. Jaka byłam szczęśliwa gdy przez pierwszą godzinę pilot reagował tak, jak powinien reagować. Niestety dzisiaj, czyli na drugi dzień wszystko wróciło do "normy". Głupia, naiwna myślałam, że ten pierwszy dekoder był trefny, a okazało się, że ten nowy jeszcze gorszy. Nagrane ( niektóre)programy to czarna plama, po obejrzeniu tego co się nagrało, niby da się skasować, ale na reakcję pilota trzeba sobie poczekać, można wziąć prysznic w tym czasie. Wizja rozjeżdża się z fonią. Nie wiadomo gdzie szukać nagranych programów. Przy przewijaniu do przodu, bądź do tyłu jest najpierw strzał, że wszyscy podskakujemy. Jest sortowanie nagranych programów. Ustawiam ciągle według czasu, a i jak natychmiast wraca od A do Z. Nie można zbyt szybko przyciskać klawiszy na pilocie, bo wszystko się zawiesza. Informatycy z Bożej łaski idźcie w cholerę, albo w pi.du, jak nie potraficie sobie z tym poradzić. NC+ do was piszę, ściągnijcie może Hindusów, skoro nasi sobie nie radzą.
    Zaletybrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jarek g / 2023-03-20 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. A do tego złodzieje, po zakończeniu umowy cos sobie doliczyli bez poinformowania mnie o tym i po kilku latach komornik wszedł mi na kontoi zabrał 1000zl. Myślałem że takie rzeczy się nie mogą zdążyć ale od komornika dowiedziałem się że takich ludzi jak ja jest mnóstw. Czyli canalie plus okradają Polaków....
    ZaletyBrak
    WadyMożliwe że po zakończeniu umowy c+ sobie coś doliczy i po kilku latach zapuka do was komornik jak w moim przypadku, canalie plus to bardziej do nich pasuje
    MiejscowośćHull
  • ~Ada / 2023-03-19 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Najnowsze oprogramowania są coraz bardziej irytujące, zero intuicyjności, opracowane jak dla informatyków a nie jak dla normalnych użytkowników , problemy z dekoderem , irytujące pilnowanie nagrywanych programów , brak jednego przycisku do nagrania serii, ginące nagrania, małe litery i obrazki dzięki którym można dostać oczopląsu .
    Moja ocena w skali 1 do 10 to -25. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKorzystanie staje się mordęgą.
    MiejscowośćBytom
  • ~Roni / 2023-03-19 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Macie też klatkowanie (zakłócenia sygnału) pomimo dobrze ustawionej anteny ? Brak epg na kilku programach ? Dlaczego na tej stonie średnia opini nie maleje pomimo tylu negatywnych komentarzach?
    ZaletyByły przed pierwszą aktualizacja rok temu
    WadyCałe oprogramowanie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Janjaq / 2023-03-16 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Męczący do znudzenia telemarketerzy. Zachowują się podczas rozmowy jakby nie słuchali swojego rozmówcy, brak kultury biznesowej, nie wiedzą kiedy należy wycofać się z atakowania klienta.
    W ciągu dwóch następujących po sobie dniach miałem rozmowę z dwoma telemarketerami na ten sam, nie interesujący mnie temat. To jakaś paranoja, Canal plus powinien mieć odpowiedni system IT do obsługi kontaktów.
  • ~Rafał 123 / 2023-03-16 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Firma uważa że Klienci to idioci . Dzwonienie po kilkadziesiąt razy o przedłużenie umowy. Po przedłużeniu podziękowania za wieloletnią współpracę na maksymalnych wariantach i w podziękowaniu jakieś badziewie ... za kolejną opłatą heh . Ostatnio dekoder działa jak 15 letni komp resetu.
    Zaletybrak
    Wadyogólne podejście do klienta
    MiejscowośćWolbrom
  • ~XXX / 2023-03-15 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsze dno .
    Polecam telewizję w Play .
  • ~Dzast / 2023-03-12 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oprogramowanie i nowe funkcje to jakiś dramat. Wszystko się zawiesza, brak funkcji które były przy starym oprogramowanie. Kończę umowę jak najszybciej .
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsze oprogramowanie
    MiejscowośćNiemodlin
  • ~Krzysztof / 2023-03-12 11:06
    Ocena: 1.67 / 5
    dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    MiejscowośćGoczałkowice-Zdrój
  • ~Krzysztof / 2023-03-12 11:06
    Ocena: 1.67 / 5
    dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    MiejscowośćGoczałkowice-Zdrój
  • ~Bozena / 2023-03-11 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia umowa , dziadostwo ,decoder same problemy ,doczekam i koniec.
    ZaletyZero
    Wady100 %
    MiejscowośćKnurów
  • ~K / 2023-03-11 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z całego serca. X 10000⁰00000000000
    ZaletyNie ma
    WadyCo chwilę nie działa tv
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Władysław / 2023-03-10 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Technicznie dziadowski dekoder, chodzi jak krowa, obcięte opcje, trzeba czekać parę minut na reakcję. Chyba francuski pomysł dla Polaków, kasa nie śmierdzi. Projektant systemu spał przy projektowaniu.
    ZaletyMożna nagrywać kilka programów jednocześnie.
    WadyStarszy dekoder był lepszy.
    MiejscowośćMieroszów
  • ~Damian / 2023-03-08 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedziałem umowę w terminie otrzymałem od nich nawet mailowe potwierdzenie że wypowiedzenie przyjęte, a termin rozwiązania umowy upływa z dniem 28.02.2023. W dniu dzisiejszym dostałem fakturę za abonament na nowy miesiąc.
    Po przesłaniu im całej korespondencji i rozmowie z infolinią dostałem wiadomość że przedłużyłem umowę w dniu 02.02.2023 choć oczywiście tego nie zrobiłem. Skierowałem sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów i dodatkowo pozwę ich o próbę wyłudzania. Miałem abonament od 13 lat i tak mi podziękowali
    MiejscowośćBędzin
  • ~Marcin / 2023-03-05 17:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Mieli puszczać dwa najważniejsze mecze kolejki premirligue... To znaczy że Liverpool - man. Utd nie jest ważny... Żenada, żenada!!!


    MiejscowośćUk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2234
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1600
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 714
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4254
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4123
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3743
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3459
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2783