strona 11 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Pafko / 2023-02-17 10:03
To jedyna firma na świecie, do której rezygnacji nie możesz wysłać mailem, jedynie przez "strefę canal plus", która to oczywiście, a jakże, NIE DZIAŁA. "Jesteś zalogowany na innym urządzeniu" - NIE JESTEM, A NAWET JEŚLI, PO CO WPROWADZAJĄ TAKIE OGRANICZENIE??? Mają wyjątkowy talent do komplikowania prostych spraw i mówię to pdst kilkuletniej współpracy. -
-
~Michal / 2023-02-15 10:18
Masakra , nie polecam , wyłudzają pieniądze za sprzęt który został oddany.NIE POLECAM!!! WadyWada jest ta firma , porazkaMiejscowośćLublin -
~Nick / 2023-02-13 23:40
Kiepsko banda i......kiepsko działa nic nie można znaleźć masakra najgorzej działa aplikacja nc+ od kilku lat
Kiepsko kipesko -
~Wnerwiona / 2023-02-13 18:03
Porażka pod każdym względem. Oprogramowanie oceniam na poniżej 0. Dodatkowo dekoder zawiesza się podczas zmiany kanałów. Włączenie pilotem tylko dla cierpliwych. ZaletyBrakWadyZdecydowanie zbyt dużo.MiejscowośćUstka -
~Tomasz / 2023-02-12 11:52
Nie polecam. Banda idiotów zarządza tym gównem. -
~Roni / 2023-02-10 12:48
Dali nam dwa kanały dodatkowo za darmo od początku lutego na caly miesiac jest juz 10 kanaly nadal zablokowane. Infolinia pomoc nie isteje. Wymieniam maile codziennie z obsługą żadnej pomocy zbywają mnie. I tak dochodzę do wniosku jeżeli pomoc klientom leży oprogramowanie dekodera leży od pół roku dno dna zabierają funkcje dekodera ludzie wciskają jakieś dodatkowe nie zatwierdzone umowy. Czy to dlugo jeszcze pociągnie czy oni już są w trakcie upadłości? ZaletyJest szansa że szybciej upadną niż mi się umowa skończyWadyPłać i płacz nie ważne że nie działaMiejscowośćKato -
~Darek / 2023-02-09 10:28
Moja przygoda z CANAL+ właśnie dobiegła końca...Totalny syf i brak profesjonalizmu. Na infolinii oraz w Canal+ online pomoc konsultanci wprowadzają w błąd abonentów.... Mówią jedno, a robią drugie.. Oczywiście nie widzą w tym problemu.. Nie polecam!!! ZaletybrakWadycoraz więcej...MiejscowośćJózefów -
~Stara Babka / 2023-02-07 20:45
Jestem użytkownikiem od kilkunastu lat.. Niestety..ale im dłużej..tym gorzej.. Każda aktualizacja zamiast poprawić funkcjonalność..pogarsza ją.. Oprogramowanie "dziurawe"..a dekoder z "zawiechą".. Pełzająca porażka.. Zalety...WadyZnacznie więcej..niż zalet.. Czyli.......................MiejscowośćStare Babki -
-
~Danny / 2023-02-07 16:39
Firma niby na czasie ale komuna została. Oczekiwanie na operatora w moim przypadku 45 min po czym rozłączyłem się i kolejne 12 minut czekania. Wada była zgłaszana co najmniej 5 razy, po czym dostałem zapewnienia od operatora że sprzęt zostanie wymieniony na nowy w punkcie nc+. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że zderzyłem się z zamkniętym stoiskiem że sprzęt musi zostać najpierw sprawdzony a ja mam godzinę czekać na decyzję. Poważna firma nie wysługuje się klientami. Ja nie mam przyjemności być ich pracownikiem frajerem i dowozić ich sprzęt do punktu, szukać parkingu i tracić czas który jest zbyt cenny dla mnie. Straciłem ponad 3 godziny na dojazd i oczekiwanie na decyzję że wcisnęli mi wadliwy sprzęt. Brawo dla polityki firmy. Kurierów nie brakuje na rynku... Sprzęt powinien być dostarczany i odbierany pod dom. Wstyd, na zachodzie to by nie przeszło. ZaletyOskar obiecuje że rozwiąże każdy problemWadyOskar nie daje za wygraną i utrudnia kontakt z operatorem -
~Krisu / 2023-02-06 18:26
Zacznę od dekodera, po podpisaniu nowej umowy i wzięciu nowego dekodera co jakoś czas nie działa głos, zacina się, zamula. Działanie pilota to nieporozumienie. Jednym słowem funkcjonalna tragedia. Po nowej aktualizacji programy są ustawione tragicznie i powtarzają się po 3 razy. VOD w porównaniu do tego co było zabiją funkcjonalnością. Oferta nie adekwatna do tego co oferuje. Za drogo!!! Kończy mi się umowa już i dzwonią praktycznie codziennie choć za każdym razem mówię że nie przedłużam umowy. Na dodatek dziwnym trafem niektóre kanały canal + w dziwnych okolicznościach przestały działać. Szkoda nerwów. A gdy pada deszcz nawet słaby zaopmnijcie o oglądaniu jakiegokolwiek programu. ZaletyNie maWadyJest tyle kanałów a mnie ma co oglądać, zawieszanie dekodera i brak dźwięku na porządku dzinnym. Reszta opisanaMiejscowośćStalowa Wola -
~Gosia / 2023-02-06 16:01
Jesli nie mieszkacie w Uni to nie kupujcie ofert dodatkowych zwlaszcza Viaplay. Dziala w okresie probnym a jak zaplacisz to blokuja ze niby nie dziala w tej lokalizacji. I nie mozna odzyskac pieniedzy. Celowo wlaczaja kanaly na miesiscu za darmo zeby ludzi zachacac i wtedy nie ma znaczenia z jakiej lokalizacji sie oglada. -
~Zbigniew / 2023-02-05 08:23
Ostatnia transmisja meczu ligi angielskiej przerwana . Chodzi mi o Arsenal-Everton. Nie dosyć że zabrali klientom ligę angielską to nie umieją poprawnie do końca transmitować wybranego meczu! Zalety4KWadynowa kolejność kanałów !!!PorażkaMiejscowośćWłocławek -
~Barti / 2023-02-04 16:59
DRAMATYCZE AKTUALIZACJE, WYMIESZANE PROGRAMY.ZAMIAST POLEPSZAC,TO UTRUDNIAJA. NIE POLECAM!!! OSOBISCIE REZYGNUJE Z UMOWY. ZaletyBrakWadyBrak slowMiejscowośćLegnica -
~Danuta / 2023-02-03 08:06
Sprzet beznadziejny -zawiesza sie,reaguje na pilota kiedy chce itp.
Jak ci ludzie poleciecieli w kosmos 50 lat temu ??? !!!MiejscowośćJanowice Wielkie -
~Don pedro / 2023-02-02 21:01
Nakwieksze gówno ... bloki reklamowe po 20 minut. Caly czas powtorki programow. Te same programy leca na 2- 3 kanalach z 30 minutowa roznica. ZaletyZadnychWadySame reklamyMiejscowośćPoznan -
~Ptys / 2023-02-02 19:35
Czekanie w oddzielę jak za kumuny brak szacunku do klienta stoji się w kolejce aby wymienić dekoder ZaletyŻadnychWadyBardzo długi czas czekaniaMiejscowośćWodzisław Śląski -
-
~Xxx / 2023-02-02 15:49
Do bani.. Co jakiś czas nowe aktualizacje które wcale nie są lepsze!Wymieszanie tych wszystkich kanałów to nie był najlepszy pomysł.Ostatni rok jestem z Canal+ ZaletyNie ma zaletWadyNie przemyślane aktualizacje i zmiany pozycji kanałówMiejscowośćPoznań -
~Macron / 2023-02-01 18:23
No bravo tvp, bravo!!!! Opanowaliście polsat i przyszedł czas na canal. Dobrze, że innych nie ma platform cyfrowych TV (a może i źle- ale nie te czasy). ZaletyJakby co, to nie narzekać. Mamy kanał.WadyNie mam czasu i do rana nie mam ochoty tu siedzieć.MiejscowośćWrocław -
~apostata / 2023-02-01 11:20
To mój ostatni sezon z canal+. Przechodzę na telewizję internetową. ZaletyNie widzęWadyBrak uczciwej informacjiMiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2023-02-01 11:08
Pol roku temu , po , namowie - wymienilem dekoder . Bede placil drozej . od razu zaczal uciekac glos . Gdy zadzonilem do punktu , powiedziano ze po p0prwai sie gdy bedzie aktualizadja . Dzwonilem na infolinie , rozmawialem z dzialem technicznym . nic nie pomagalo . akurat konczyla sie umowa , wiec zlozylem rezygnacje . Oczywiscie dzwonii ze bedzie dobrze i w ostatecznosci wynienia mi dekoder . aha , glos wracal po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu pradu .
zadzwonilem do punktu , kazali przyjechac z dekoderem . Oczywiscie glos sie u nich nie wylaczyl ! Dzonie na infolinie i mowie niech mi wymienia dekoder . O oni ze nie ma takiej opcji !!
Ludzie uciekajcie od tej telewizij ! To oszusci !ZaletyBrakWadyTylko wadyMiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
strona 11 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »