Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2241 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2023-02-01 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pol roku temu , po , namowie - wymienilem dekoder . Bede placil drozej . od razu zaczal uciekac glos . Gdy zadzonilem do punktu , powiedziano ze po p0prwai sie gdy bedzie aktualizadja . Dzwonilem na infolinie , rozmawialem z dzialem technicznym . nic nie pomagalo . akurat konczyla sie umowa , wiec zlozylem rezygnacje . Oczywiscie dzwonii ze bedzie dobrze i w ostatecznosci wynienia mi dekoder . aha , glos wracal po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu pradu .
    zadzwonilem do punktu , kazali przyjechac z dekoderem . Oczywiscie glos sie u nich nie wylaczyl ! Dzonie na infolinie i mowie niech mi wymienia dekoder . O oni ze nie ma takiej opcji !!
    Ludzie uciekajcie od tej telewizij ! To oszusci !
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Marzanna / 2023-01-29 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam programy na doładowanie zadzwonilam na infolinie z jakimś pytaniem wciągnęli mi ofertę na abonament za nie mała sumę co sie okazalo ze muszę płacić więcej niż w umowie napisałam ze w takim razie rezygnuje a oni chcą kare dowalic za to ze zrywam umowe Oni są jacyś chorzy. Ludzie uciekające jak najdalej od tej firmy to klamcy i zlodzieje
  • ~Draszyr / 2023-01-27 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wymianie dekodera, oczekiwanie na uruchomienie normalnego działania ponad 24 godziny. Brak możliwości odliczenia z rachunku czasu w którym nie można było korzystać z usługi. Infolinia informuje, że czas oczekiwania to 24h bez wyjaśnień dlaczego.
    MiejscowośćMarynin
  • ~Łukasz / 2023-01-24 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Co jest do cholery z listą nagranych,i zaplanowanych pozycji. Wszystko jest w jednej linijce i jak mam coś znaleźć jak mam kilkaset nagrań? Po cholerę robią te aktualizacje. Jakbym wziął za jaja tego programistę to by od dawna kible czyścił. W piwnicy.
    ZaletyNie ma
    WadyOprogramowanie dekodera
    MiejscowośćLaski
  • ~Gracjan / 2023-01-24 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Proszę Państwa po co podpisywać umowę z canal+ jeżeli oni wogule nie szanują klienta .Canal+ nawet nie szanuje klienta podczas przedłużania umow bo kłamie na każdym kroku a już to co zrobili z oprogramowaniem to jest totalna kpina i nic z tym nie robią żeby zmienić. Dekodery to chlam. Jaki ja byłem glupi ,że tyle czasu u nich byłem i tak się męczyłem. Proszę Państwa jest internet można wykupić sobie netflixa,youtube premium na subskrybcje i po robocie ,zero reklam w trakcie oglądania, zawsze można oglądać to na co ma się ochotę i zawsze można odstąpić od płacenia subskrybcji mało tego koszt jest praktycznie groszowa sprawa a w canal + wszystko na umowie i za duże pieniądze ogląda się same powtórki,reklamy i nawet klientów nie szanują
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~On / 2023-01-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kanałach sportowych od 2 miesięcy tylko powtórki????? Co jest z wami Dwa mecze w weekend? Tylko .... A reszta to 2 i 3 liga...
  • ~Meryy / 2023-01-23 19:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta telewizja to żart. Zero podejścia do klienta ani pomocy w rozwiązaniu problemu. Jedynie robią idiotów z ludzi ktorzy maja u nich umowe. Dzialaja jedynie by wcisnac Ci przedluzenie a po przedluzeniu twoje problemy ich nie interesuja. Problem tyczy sie przedluzenia umowy i wymiany dekodera na taki ktory nie dziala bo nie odbiera kanalow… ponad tydzien probowalam sie porozumiec by ktos z canal plus pomogl mi z niedzialajacym dekoderem zakonczylo sie tym ze na wlasna reke musialam oplacic montaz… przy okazji tracac pieniedze rowniez na paliwo bo okazalo sie ze dekodery ktore dostalam sa zepsute. Po dzisiejszej wizycie w salonie, pan mnie uswiadomil ze jesli zaaktualizowany juz dekoder nie bedzie dziala mam prawo do niego zadzwonic by przyslal do mnie kogos kto ten problem rozwiaze.. po usilnych staraniach rzekomy Pan nie odebral wogole telefonu… moglam sobie dzwonic a nikt nie odbieral.. takie jest podejscie do stalego klienta w Canal Plus. Nie polecam u nich telewizji. Sama ja zmienie po zakonczeniu mojej umowy i chetnie przejde gdzies indziej zamiast uzerac sie i denerwowac niekompetentnościa pracownikow Canal +.
    ZaletyZero
    WadyWiele
    MiejscowośćKrakow
  • ~ww / 2023-01-22 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos wie,dlaczego zmienil sie format listy nagranych,i zaplanowanych pozycji?Mam na mysli to,ze przed tem byly to 4 rzedy w pionie,a obecnie wszystko w jednej linii.Malo to czytelne,i wkurzajace!Nie wiedza,ze jesli cos dziala,to lepiej tego nie poprawiac?
    O ofercie programowej sie nie wypowiadam,bo po co powtarzac po poprzednikach.
    Jesli macie wrogow,zalecajcie im zakup nc+
    MiejscowośćNl
  • ~123 / 2023-01-22 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z multiromu, dekoder główny działa tylko przed wcześniejszym resecie, każdorazowo. Dodatkowy telewizor tylko jak zostanie odblokowany główną kartą, ha ha ha, jak chcesz coś oglądnąć to 10 minut przed rozpoczęciem musisz zrobić wszystkie te czynności bo bez tego nic nie działa.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Michał / 2023-01-21 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Interesuje się sportem.
    Odbieram canal Plus sport dzięki UPC .
    Niektóre transmisje są nie do oglądania że względu na gadulstwo redaktorow.
    To nie jest radio
  • ~Karol / 2023-01-21 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oprogramowanie tragedia nic normalnie nie można włączyć
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćToruń
  • ~Ryszard / 2023-01-19 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Dlaczego po ostatniej zmianie oprogramowania z dysku znikają mi samoczynnie filmy ???!!! Jeżeli dysk się zapełnia to sam kasuje filmy a nie żeby ktoś mi usuwał ... Druga sprawa to filmy które były ukryte to były ukryte pod kodem na żółtym przycisku pilota a teraz jest wszystko razem ... Kto to oprogramowanie wymyślił ???!!!
    MiejscowośćLeszno
  • ~Justyna / 2023-01-12 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam telewizje na kartę z myślą o tym że będzie to awaryjny dekoder do pokoju.Doladowalam konto przelewem natychmiastowym ( na stronie canal+ awaria serwera doładować samemu nie można) zadzwoniłam na infolinię,a pani mówi mi że nie może ponosić mi sygnału bo średnio to trwa trzy dni,jest możliwość ponowienia sygnału natychmiastowego jeżeli podpisze z nimi umowę na 24 miesiące w ofercie mix. Nie interesuje mnie oferta mix! Chce oglądać tv wtedy kiedy jest to potrzebne bez dodatkowych zobowiązań! Skoro pani może ponowić sygnał natychmiast przy stałej umowie ,to również może to zrobić przy TNK!
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie ludzi na koszty
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joanna / 2023-01-10 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem tragedia. Dekodery zamulają aż człowieka coś trafia. Kupę kasy za same powtórki i ciagle problemy z odbiorem . Pierwszy i ostatni raz z tymi oszustami podpisałam umowę . P
    Nie dajcie się naciągnąć .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Bogdan / 2023-01-09 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, wszystkich telemaniaków.
    Jestem klientem nc+ później canal+ od mniej więcej 12 lat. Teraz jest naprawdę źle, zastanawiam się czy nie przejść do Polsatu lub czegoś prywatnego bo z tego to się lipa robi, kanały powtarzane, do 100 czasami trzy razy, wykupowane filmy na 48h zaczynają działać za 24h, multiroom tragedia, dekodery stare jak świat i jest bardzo drogo. Pozdrawiam
    ZaletyPrzyzwyczajenie
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁuków
  • ~Angelika / 2023-01-09 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dekoder dodatkowy- zawsze coś jest nie tak. Brak sygnału, karta nie działa itd. Oferta słaba, CANAL plus to same powtórki, w koło to samo. Cenowo nie adekwatnie. Kupę kasy płacę a oglądac nie ma co. Czekam do końca umowy i zegnam.
    MiejscowośćLubsko
  • ~Boloj / 2023-01-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Na FB jest grupa calal + która składa się w dużej mierze ze sprzedawców tego chłamu. Bardzo im się nie podoba jak kos źle pisze o ich super fajnym oprogramowaniu oraz innych wadach które wyszły w ostatnim półroczu. Znajdźcie grupę napiszcie kilka ciepych słów od siebie.Niech nas będzie więcej niech ludzie widzą jaki to szajs się zrobił.
    https://facebook.com/groups/1200476996790456/
    Lub poprostu szukaj po nazwie canal + polska grupa fanów
    ZaletyByły przed aktualizacja
    WadyWszystkie komentarze niżej są prawdziwe oprócz tego jednego gorola co się cieszy że okroili mu oprogramowanie ale coś dostał taniej
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2023-01-03 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Oakiet filmowy Canal Plus to ciagle powtorki. Za co ten abonament?
    WadyBrak nowych filmów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~djarti24 / 2023-01-03 10:04
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo polecam nc+.
    po wypowiedzeniu i zakończeniu umowy zadzwonili i przedstawili świetne warunki, obniżyli cenę abonamentu i dołożyli kilka rzeczy od siebie.
    a tym co się psują piloty od patrzenia i zawiesza dekoder to współczuję ????????????
    sygnał z balkonu 98/90 obraz żyleta, iptv może pomarzyć o takiej jakości
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~kamil / 2023-01-02 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle. Obiecywali mi przez telefon, że będę miał Canal Plus online za darmo i jak sobie to działało jakiś czas to teraz od miesiąca mam jakiś błąd, że mi aktualizują. Jak powiedziałem im, że w takim razie nie wywiązują się z umowy, to dostałem info na twarz, że C+ online to tylko dodatek i, że oferta dotyczy tylko stacjonarnego dekodera itp. Mimo, że ten Canal+online był moim głównym motywatorem aby wybrać tego śmiesznego dostawcę i miałem wszelkie zapewnienia, że wszystko będzie w porządku.
    Dodatkowo pół strony strefa canal plus nie działa, a kontakt polega na tym, że mi odpisują po 3ch dniach.
    Jak dla mnie oszustwo, umowa nawet ta słowna jest zobowiązująca i jeżeli mi obiecywano i zapewniano dostęp do C+online przez cały okres obowiązywania umowy, to tak też powinno być.
    MiejscowośćSłupsk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1609
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795