Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 111 opinii

1.79 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.57
  • Oferta
    2.15
  • Cena/Jakość
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Marku / 2019-08-19 13:45
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC nie polecam, zawsze jest coś nie tak, kontakt katastrofa. Nigdy więcej tego badziewia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Marcin / 2019-08-01 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jak coś się sprzedaje to uczciwe jest powiedzenie jak działa. Horizon go to fikcja. często jestem poza domem i nic nie mogę obejrzec. Np sportu. Sciema do kwadratu, nie polecam oszustów.
    Zaletyhehehe
    Wadyhorizon go
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marko / 2019-07-20 21:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorętsze dziadostwo jakie miałem...

    Wszystko na nie..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMin
  • ~GUSTAW / 2019-07-03 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat, dramat, dramat... Neta zrywa co chwilę, horizon wiesza się, niepoprawnie przerzuca kanały, jestem wm ogromnie nie zadowolony i nie przedłuża umowy.
    ZaletyWg mnie brak zalet, mam na osiedlu lepszą oferte u konkurencji a trzed tv spedzam malo czasu, jedynie wieczorami a wtedy wlasnie często niema neta a tv szwankuje
    WadyObaluga klienta
    Horizon to największy syf jaki isynieje
    Jakość usługi
    MiejscowośćKraków
  • ~Dzes / 2019-07-02 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw zmusili mnie do wymiany dekodera pod pretekstem, że "stary" nie będzie już działał (co okazało się nieprawdą). Z nowym dekoderem pojawił się dodatkowo płatny pakiet Eleven i opłata za telefon, mimo że nie korzystałem, ale dekoder miał takie wyjście więc parę złotych za to miesięcznie kasowali. Ponieważ każda moja reklamacja była lekceważona, wypowiedziałem umowę. Na wypowiedzeniu wyraźnie napisałem "wypowiadam umowę z końcem ostatniego OKRESU ROZLICZENIOWEGO określonego umową", to odcięli mi sygnał z końcem miesiąca kalendarzowego, okradając mnie z kilku dni prawidłowo opłaconego abonamentu. Dekodera nie można oddać w punkcie Obsługi Klienta!!! Trzeba zapłacić 50 zł za podjazd technika, albo skorzystać z jedynej opcji wysyłki Paczkomatem, z czym starsze osoby niekoniecznie muszą sobie radzić.
    ZaletyTak niska jakość świadczonych usług pozwala docenić jakąkolwiek konkurencję.
    WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty, lekceważenie klienta, odcinanie sygnału w trakcie trwania jeszcze umowy, utrudnianie zwrotu dekodera.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Lechu / 2019-07-01 20:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Witajcie, zrezygnowałem z usług upc na rzecz Netii.
    Oferta z dekoderem z przed 2004 roku to z chwilą kiedy mam możliwość przechowania filmu nawet 6 mc wstecz, oglądania tego co było 7 dni wcześniej (wszystkie programy tv) to wszystko przepaść i dużo taniej. (płaciłem 158.90 jeden tv a teraz 90 2 tv + komp/tablet )Nie trwajcie w przekonaniu że dadzą wam później lepszą ofertę. Bzdura!
    Rezygnujcie za każdym razem i odnawiajcie umowę jako nowy klient.
    Starego klienta który był z nimi ponad 10 lat traktują jak frajera który ma regularnie płacić i cieszyć się kiedy wymieniają mu dekoder na starszy model. Stanowczo odradzam i jestem wściekły na siebie że czekałem tak długo z rezygnacją.
    I jeszcze jedna sprawa internet. Nowy dostawca jest z tą samą prędkością 150 mega ale strony ładują się natychmiast a nie po kliku sek. I wreszcie nie mam lagów w grach i na spotkaniach w sieci a z upc było różnie
    Pozdrawiam
    Stary klient upc
    Zaletyżadnych zalet w porównaniu do konkurencji
    WadyJak masz problemy z siecią to nie jest ich wina. Zrywa się obraz to nie nasza wina tv należy zmienić.
    Nagrywarka nie nagrywa nie nasza wina tylko należy wymienić nagr.( w moim przypadku na stary typ).
    Nie zapłacił Pan odłączamy usługę a trzymam w ręku potwierdzenie przelewu z przed 20dni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Romanek / 2019-06-25 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Co powiecie na to od lutego monterzy nie mogą podłączyć mi kablówki non stop jakieś wymówki
  • ~frans53 / 2019-06-24 23:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Warto Przyznać ,iż jakość internetu ZNACZNIE uległa Poprawie w UPC! Gorzej jest z TELEWIZJĄ >zmiany w przeprogramowywaniu kanałów. POZDR.
    ZaletyDeklarowany INTERNET PRZEZ UPC > B.Dobre parametry.
    WadyZmiany częstotliwości nadawanych programów. Powtórne skanowanie przy usłudze CI+
    MiejscowośćKraśnik
  • ~Mari / 2019-06-07 17:47
    Ocena: 2.33 / 5
    dodzwonić sie do pomocy technicznej graniczy z cudem!!! Nie wiem czy są dogadani z operatorem żeby nie odbierać bo kasę cały czas pobiera! Koniec umowy i nara
    WadyBrak pomocy technicznej
    MiejscowośćLublin
  • ~www.wiktoria.pl / 2019-06-05 00:45
    Ocena: 2.00 / 5
    zgadzam się to jest jakaś pomyłka z tym U.P.C ten Horizon jak to nazywacie to jakaś farsa byle jakaś awarja i neta,telewizji już niema i już mam po oglądaniu telewizji do tego dzisiaj na chwile brakło prądu prąd już jest A u.p.c niema i już mam po oglądaniu filmów A zrobić już dzisiaj nie zrobią bo jest 22.20 brawo U.P.C
    Zalety---------
    Miejscowośćżory
  • ~Pw / 2019-06-03 23:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Pilot do Horizona to jakaś je...a kpina. Częściej nie działa jak działa. Sam dekoder myśli nad każdą operacją w nieskończoność. Totalne dno.... Cisco nie dorasta do pięt, żałuję że wziąłem to g....
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka kupa
  • ~Fabler / 2019-05-08 09:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, czy ktoś miał problem ze zmianą adresu zamieszkania (mieszkanie było wynajmowane) i na to właśnie mieszkanie podpisaną nową umowę z UPC (nowy najemca) w konsekwencji zerwano ze mną umowę i naliczono koszty jej zerwania. Nie było możliwości przenieść umowy w nowym miejscu zamieszkania, ponieważ nie ma tu łącza UPC, cesji też nie udało się zrobić. Jestem rozczarowana obojętnością UPC i brakiem chęci rozwiązania ugodowo tej sprawy przez UPC. Płaciłam abonament, mimo że nie korzystałam z oferty UPC. Teraz mam nakaz zwrotu sprzętu i naliczone kary za zerwanie umowy. UPC jest miłe do momentu, gdy wszystko jest zgodne z ich wymaganiami, a moja zmiana adresu zamieszkania była przypadkiem losowym, niezależnym ode mnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rafał / 2019-05-04 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Horizon, totalna porażka. Upc strzelił cobie w kolano, wiecznie się tnie, przez rok 3 razy wymieniony.
    Jeśli upc nie zgodzi się dać starego media box lub nie wykabinuja czegoś co będzie działać to stracą wielu klientów.
    Mnie na pewno.
    ZaletyBrak
    WadyZacięcia wieczne resety
    Nie typowe wymiary
    Bardzo się nagrzewa
    Bierze sporo energii w spoczynku
    MiejscowośćKraków
  • ~Widmo / 2019-04-28 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy dekoder horizOn to tragedia. Tnie sie, zawiesza, traci lacznosc,ciagle sa problemy. Zdecydowanie nie polecam. Stare dekodery bez zastrzezen 3 lata umowy nie pamietam zebym stracil internet lub tv sie zaciela. W horizonie dzieje sie tak od dnia podlaczenia.
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyDekoder horizon
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Irek / 2019-04-28 08:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejny poza domem programy na hormon można oglądać w bardzo ograniczonej ilości zaledwie kilka jedno wielkie oszustwo poza tym sam dekoder bardzo powolny dużo wolniejszy od starego często się zawiesza ni polecam strata czsuni pieniędzy.
    ZaletyNie ma
    WadyWolny wiesza się mało kanałów na horizon poza domem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~boz / 2019-04-22 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    brak telewizji w Swieta Wielkanocne jest tylko glos w Mielcu na Grunwaldzkiej 7a, co sie dzieje z Wami? Zrobcie cos !
    Zaletyhm...
    Wadybrak telewizji w Swieta wielkanocne 2019
    Miejscowośćmielec, grunwaldzka 7a
  • ~Marlena / 2019-04-14 18:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekoder horizon totalne dno. Codziennie po raze razy dziennie trzeba go restartowac, bo wieszają sie co rusz to inne funkcje. Czlowiek chce sie odprezyc przy tv a musi walczyc z dekoderem ktory za kazdym restartem tak dlugo loguje się ,ze latwiej wylaczyc tv i obejrzec cos online. Odechciewa sie go uzywac.
    ZaletyBrak
    WadyHorizon
    MiejscowośćGdansk
  • ~Natalia / 2019-03-18 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Tydzień temu byłam zamówić usługi z UPC w Gdańsku telewizję i internet. Pan był sympatyczny doradził, powiedział jakie są promocje (pierwszy raz brałam) Pan sprawdził termin podłączenia usługi, udało się ze na następny dzień w godz między 13-15 ktoś przyjdzie i podłączy , zadowolona wrocilam do domu ale zadowolenie szybko sie skończyło.... Następnego dnia przyjechał Pan spóźniony, poszedł do skrzynki na zewnątrz budynku sprawdzał i sprawdzał chwilę mu to zajęło Po czym wrócił do mieszkania i powiedział że od 2008 r w tym budynku nie bylo podłączenia usługi UPC (obok jest tez skrzynka z Multimedii) że tego kabla nie ma w tej skrzynce bo sprawdzał przez urządzenie , że niby oni maja kable czarne a tam są białe.... I powiedział że nie podłączy i zaczal sie pakować i powiedział że mamy iść do multimedii .... Następnego dnia poszliśmy do salonu UPC opowiedzieliśmy jak było Pan sprawdził co jest napisane w raporcie cyt. " kabla nie bylo, klient zrezygnował " ale najlepsze jest to ze my nie zrezygnowalismy :) to tamten pan który był podlaczyc sam zrezygnował i kazał nam iść do multimedii???? . Zostało zgłoszone do dyrektora, odzew był już następnego dnia. Pan dyrektor zadzwonił i chciał się dowiedzieć jak to było raz jeszcze, mieli sie odezwać... W końcu musiałam zadzwonić i dowiedziałam się tylko tego ze zgłosili multimedii aby ktoś przyjechał i ze swojej skrzynki wyciągnęli kabel (możliwe że ktoś wcześniej sobie pociągnął kabel z UPC do skrzynki multimedii) i czekają na odpowiedź... Dalej nie wiemy kiedy przyjadą i podłącza... Dzisiaj Dzwonilam do UPC aby sie dowiedzieć co i jak ale Pani zgłosiła raz jeszcze do działu technicznego i dalej będziemy tak czekać .. Więc nie polecam usług UPC czekamy tydzien nie wiadomo ile jeszcze będziemy czekać.......
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michał / 2019-03-06 20:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Od maja 2018 roku (tj od 10 miesięcy) nie dostaje faktur. Przychodzi tylko SMS że mam dwa dni ma uregulowanie zaległości. Po czym, jeśli tego nie zrobię wyłączają usługi a po dokonaniu wpłaty kasują trzy dyszki za podłączenie usług. I tak miesiąc w miesiąc. Prowadzę działalność i miesięcznie mam kilkaset faktur do zapłaty. Jeśli nie mam faktury to nie pamiętam żeby zapłacić. Interweniowałem w tej sprawie kilkukrotnie. Nic się nie zmieniło. Chyba unikają płacenia podatków skoro biorą pieniądze a nie wystawiają faktur. Nie mogę się doczekać końca umowy. Wszystkim odradzam
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja
    Wyłudzanie pieniędzy
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomek Smart / 2019-03-01 10:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Jestem typem, który bardziej żartuje niż się złości i który jak coś kupuje, chce żeby działało i już. To raczej nie są zbyt wygórowane wymagania w mojej ocenie. Od wielu, wielu lat miałem w domu osobno dekoder do TV z UPC i osobno modem/router do internetu. Dwa kable, dwie skrzynki o których istnieniu mógłbym zapomnieć oprócz kilku drobnych osiedlowych awarii. Wszystko działało a pracuję w domu i mam kilka urządzeń sieciowych takich jak drukarki itd.. Jakiś miesiąc temu postanowiłem wymienić te urządzenia na Horizon, choć jak kilka lat temu jak urządzenie i system było wprowadzane do sprzedaży technik UPC nie był w stanie nawet aktywować inicjacji tak było źle i sam jak pracownik UPC odradził mi wtedy ten system. Minęło kilka lat, pomyślałem dopracowali, więc czemu nie. Mieszkam na jednych z większych śląskich osiedli. No i owszem po zmianie w zakresie możliwości co do TV oczywiście na plus gdyby ... zawsze działało, nie wieszało się przy próbie korzystania z wypożyczalni etc.. Katastrofa zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Niby więcej możliwości ale nie zawsze to działa. Pies drapał TV wróćmi do WiFi. To katasrofa!!! Przede wszystkim urządzenie podaje dużo słabszy sygnał WiFi "na mieszkaniu", który w dodatku jest mocno niestabliny. Zawsze przez lata maiałem pełny sygnał w każdym pomieszczeniu a z Horiznon katastrofa. Ledwo, ledwo plus. Kupiłem wzmacniacz sygnału ale dalej to nie jest to co było plus wieczne problemy z restartowaniem urządzenia. O technikach UPC, którzy przychodzili jak zgłaszałem awarie ( ... zgłaszanie to też jest kosmos a komunikat o resetowaniu urządzenia, które i tak działa jak chce jest nagrany w powitaniu UPc) lepiej pisał nie będę ... jednego razu dowiedziałem się od kolejnego geniusza, że urządzenie jest źle chłodzone i to moja wina, bo u nich jest wszystko OK! Serio! To co mam trzymać ten dekoder w lodówce?! W końcu zgłosiłem i to dokładnie wczoraj, żeby zainstalowano mi jak miałem wcześniej modem/router osobno na internet a Horizon będzie obsługiwał tylko TV. Jest taka opcja płatna dodatkowo 15 pln co miesiąc. Czemu płatna dodatkowo. Technik miał przyjść dzisiaj koło południa. Wstałem dzisiaj rano i ze zdziwiniem stwierdziłem, że nie mam ani WiFi ani TV. Po całej procedurze na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zgłosiłem wczoraj zmianę to oni wyłączyli mi wszystko aż przyjedzie technk jej dokonać. Ja pracuję w domu!!! Nikt mnie wczoraj nie uprzedziłi skąd taki pomysł!!! Dobrze, że UPC nie obsługuje dostaw prądu bo przy okazji odłączyliby mi prąd! Po awanturze w przeciągu minuty wszystko zostało włączone a o urągających ludzkiej inteligencji tekstach kolejnej pani z obsługi w tej materii pisał nie będę!!! Na technika dalej czekam!!! Szczerze odradzam urządzenie Horion ze względów jak wyżej. Tylko sobie pogorszyłem zarówno jeśli chodzi o korzystanie z TV mimo dodatkowych funkcji a ZWŁASZCZA WiFi i samej obsłudze w UPC. Urządzenie lub system UPC jest niedopracowany. Zamiast ułatwić, utrudniłem sobie tylko pracę i życie. Dotrwam do końca tej umowy i dziękuję UPC a te mądre rady i pochwały z forum UPC to można sobie między bajki wsadzić. Takie fakty. Mądrej głowie dość po słowie. Ząłuję, że dałem się namówić na przedłłżene umowy z tą firmą i wymianę na Horion. Jestem ich klientem niemal od początku ich istnienia i po tej umowie już nie będę.
    ZaletyWięcej potencjalnych możliwości w kwestii TV.
    WadyHorizon w kwestii TV nie zawsze działa. W kwestii WiFi, siły sygnału i stabilności to katastrofa!!! Jakość i obsługa posprzedażowa UPC łącznie z reklamacjami to urąga przyzwoitości i kompetencji. Nastawieni tylko na sprzedaż a potem bujaj się albo
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.89, ilość opinii: 700
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 337
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.32, ilość opinii: 122
UPC (TV)
Ocena: 1.79, ilość opinii: 111
Netia (TV)
Ocena: 2.58, ilość opinii: 81
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91