Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 95 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Oferta
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Natalia / 2019-03-18 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Tydzień temu byłam zamówić usługi z UPC w Gdańsku telewizję i internet. Pan był sympatyczny doradził, powiedział jakie są promocje (pierwszy raz brałam) Pan sprawdził termin podłączenia usługi, udało się ze na następny dzień w godz między 13-15 ktoś przyjdzie i podłączy , zadowolona wrocilam do domu ale zadowolenie szybko sie skończyło.... Następnego dnia przyjechał Pan spóźniony, poszedł do skrzynki na zewnątrz budynku sprawdzał i sprawdzał chwilę mu to zajęło Po czym wrócił do mieszkania i powiedział że od 2008 r w tym budynku nie bylo podłączenia usługi UPC (obok jest tez skrzynka z Multimedii) że tego kabla nie ma w tej skrzynce bo sprawdzał przez urządzenie , że niby oni maja kable czarne a tam są białe.... I powiedział że nie podłączy i zaczal sie pakować i powiedział że mamy iść do multimedii .... Następnego dnia poszliśmy do salonu UPC opowiedzieliśmy jak było Pan sprawdził co jest napisane w raporcie cyt. " kabla nie bylo, klient zrezygnował " ale najlepsze jest to ze my nie zrezygnowalismy :) to tamten pan który był podlaczyc sam zrezygnował i kazał nam iść do multimedii???? . Zostało zgłoszone do dyrektora, odzew był już następnego dnia. Pan dyrektor zadzwonił i chciał się dowiedzieć jak to było raz jeszcze, mieli sie odezwać... W końcu musiałam zadzwonić i dowiedziałam się tylko tego ze zgłosili multimedii aby ktoś przyjechał i ze swojej skrzynki wyciągnęli kabel (możliwe że ktoś wcześniej sobie pociągnął kabel z UPC do skrzynki multimedii) i czekają na odpowiedź... Dalej nie wiemy kiedy przyjadą i podłącza... Dzisiaj Dzwonilam do UPC aby sie dowiedzieć co i jak ale Pani zgłosiła raz jeszcze do działu technicznego i dalej będziemy tak czekać .. Więc nie polecam usług UPC czekamy tydzien nie wiadomo ile jeszcze będziemy czekać.......
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michał / 2019-03-06 20:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Od maja 2018 roku (tj od 10 miesięcy) nie dostaje faktur. Przychodzi tylko SMS że mam dwa dni ma uregulowanie zaległości. Po czym, jeśli tego nie zrobię wyłączają usługi a po dokonaniu wpłaty kasują trzy dyszki za podłączenie usług. I tak miesiąc w miesiąc. Prowadzę działalność i miesięcznie mam kilkaset faktur do zapłaty. Jeśli nie mam faktury to nie pamiętam żeby zapłacić. Interweniowałem w tej sprawie kilkukrotnie. Nic się nie zmieniło. Chyba unikają płacenia podatków skoro biorą pieniądze a nie wystawiają faktur. Nie mogę się doczekać końca umowy. Wszystkim odradzam
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja
    Wyłudzanie pieniędzy
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomek Smart / 2019-03-01 10:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Jestem typem, który bardziej żartuje niż się złości i który jak coś kupuje, chce żeby działało i już. To raczej nie są zbyt wygórowane wymagania w mojej ocenie. Od wielu, wielu lat miałem w domu osobno dekoder do TV z UPC i osobno modem/router do internetu. Dwa kable, dwie skrzynki o których istnieniu mógłbym zapomnieć oprócz kilku drobnych osiedlowych awarii. Wszystko działało a pracuję w domu i mam kilka urządzeń sieciowych takich jak drukarki itd.. Jakiś miesiąc temu postanowiłem wymienić te urządzenia na Horizon, choć jak kilka lat temu jak urządzenie i system było wprowadzane do sprzedaży technik UPC nie był w stanie nawet aktywować inicjacji tak było źle i sam jak pracownik UPC odradził mi wtedy ten system. Minęło kilka lat, pomyślałem dopracowali, więc czemu nie. Mieszkam na jednych z większych śląskich osiedli. No i owszem po zmianie w zakresie możliwości co do TV oczywiście na plus gdyby ... zawsze działało, nie wieszało się przy próbie korzystania z wypożyczalni etc.. Katastrofa zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Niby więcej możliwości ale nie zawsze to działa. Pies drapał TV wróćmi do WiFi. To katasrofa!!! Przede wszystkim urządzenie podaje dużo słabszy sygnał WiFi "na mieszkaniu", który w dodatku jest mocno niestabliny. Zawsze przez lata maiałem pełny sygnał w każdym pomieszczeniu a z Horiznon katastrofa. Ledwo, ledwo plus. Kupiłem wzmacniacz sygnału ale dalej to nie jest to co było plus wieczne problemy z restartowaniem urządzenia. O technikach UPC, którzy przychodzili jak zgłaszałem awarie ( ... zgłaszanie to też jest kosmos a komunikat o resetowaniu urządzenia, które i tak działa jak chce jest nagrany w powitaniu UPc) lepiej pisał nie będę ... jednego razu dowiedziałem się od kolejnego geniusza, że urządzenie jest źle chłodzone i to moja wina, bo u nich jest wszystko OK! Serio! To co mam trzymać ten dekoder w lodówce?! W końcu zgłosiłem i to dokładnie wczoraj, żeby zainstalowano mi jak miałem wcześniej modem/router osobno na internet a Horizon będzie obsługiwał tylko TV. Jest taka opcja płatna dodatkowo 15 pln co miesiąc. Czemu płatna dodatkowo. Technik miał przyjść dzisiaj koło południa. Wstałem dzisiaj rano i ze zdziwiniem stwierdziłem, że nie mam ani WiFi ani TV. Po całej procedurze na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zgłosiłem wczoraj zmianę to oni wyłączyli mi wszystko aż przyjedzie technk jej dokonać. Ja pracuję w domu!!! Nikt mnie wczoraj nie uprzedziłi skąd taki pomysł!!! Dobrze, że UPC nie obsługuje dostaw prądu bo przy okazji odłączyliby mi prąd! Po awanturze w przeciągu minuty wszystko zostało włączone a o urągających ludzkiej inteligencji tekstach kolejnej pani z obsługi w tej materii pisał nie będę!!! Na technika dalej czekam!!! Szczerze odradzam urządzenie Horion ze względów jak wyżej. Tylko sobie pogorszyłem zarówno jeśli chodzi o korzystanie z TV mimo dodatkowych funkcji a ZWŁASZCZA WiFi i samej obsłudze w UPC. Urządzenie lub system UPC jest niedopracowany. Zamiast ułatwić, utrudniłem sobie tylko pracę i życie. Dotrwam do końca tej umowy i dziękuję UPC a te mądre rady i pochwały z forum UPC to można sobie między bajki wsadzić. Takie fakty. Mądrej głowie dość po słowie. Ząłuję, że dałem się namówić na przedłłżene umowy z tą firmą i wymianę na Horion. Jestem ich klientem niemal od początku ich istnienia i po tej umowie już nie będę.
    ZaletyWięcej potencjalnych możliwości w kwestii TV.
    WadyHorizon w kwestii TV nie zawsze działa. W kwestii WiFi, siły sygnału i stabilności to katastrofa!!! Jakość i obsługa posprzedażowa UPC łącznie z reklamacjami to urąga przyzwoitości i kompetencji. Nastawieni tylko na sprzedaż a potem bujaj się albo
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Darek / 2019-02-17 21:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder horizon to totalna pomyłka. Kończy mi się umowa i nie mam zamiaru więcej korzystać z usługi upc. Bardzo mi przykro ale sprzętowo jest to totalna padaka.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest wadą
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~kazimierz / 2019-02-05 19:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystalem z uslugi sam tv po krotkim czasie chcialem dokupic usluge na internet i telefon stacjonalny.Po rozmowie z przedstawicielem UPC -doradzil mi zeby wykupic (caly pakiet) tv,internet i telefon stacjonalny na Zone.Bedzie taniej PYTALEM sie czy jak bedzie na Zone to ja nie bede placil kary za zerwanie umowy.Zapewnila ze Nie (ten sam adres) Teraz przysylaja 200zl kary za zerwanie umowy.Telefon stacjonalny tez mieli sami zalatwic z Orange zeby miec ten sam numer.Cale szczescie ze nie zalatwili byla by druga kara za zerwanie umowy z Orange 1000zl.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNaciaganie klienka na dodatkowe koszta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kokos / 2019-02-01 23:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Świetna oferta programowa i dobre ceny to na pewno na plus. Niestety na minus infolinia, która nie istnieje, od razu odrzuca mi połączenie przy próbie połączenia się z konsultantem. Na minus także, mulące się i zacinające dekodery. Najnowszy dekoder horizon nawet programów czasem nie nagrywa i przy odtwarzaniu jest albo czarny ekran albo sam głos.
    ZaletyCena
    Jakość
    Oferta Programowa
    WadyInfolinia
    Fatalne dekodery
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maniek / 2019-01-30 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    jak sie u nich zamawia najlepiej jak najwięcej szybko uaktywniają natomiast z rezygnacją z usług to już wielka filozofia wysyłanie pisem które i tak nie odbierają tylko avizo. Co jest dziwne gdyż listonosz biorąc list do doreczenia był juz u nich po 5 minutach i niestety zostawił avizo. Jak dla mnie to zlewanie i naciąganie ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyZlewanie na klienta
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Dawid / 2019-01-01 15:32
    Ocena: 2.33 / 5
    UPC jest NIEUCZCIWY !

    UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.

    Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.

    Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.

    E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).

    Mam wykupione usuwanie awarii w 12 godzin za extra 19 zł - haha, co oczywiście jest fikcją, bo jeśli nawet w miejscowości klienta istnieje salon sprzedaży w którym teoretycznie można zgłosić bezpłatnie awarię to jest on otwarty najczęściej tylko do pewnej godziny i tylko w dni robocze.

    Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.

    Przypadek ?
    A może błąd "systemu" ?
    Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
  • ~Sebastian / 2018-12-15 21:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Proszę omijać tego operatora po kilku latach chciałem przedłużyć umowę na kolejne i okazuje się że oferta dla starego klienta jest gorsza niż dla nowego i to nie mało bo prawie 50 zł miesięcznie . Dlatego proponuję zastanowić się zanim podpisze ktoś umowę.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Mariusz / 2018-12-12 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekodery Horizon MASAKRA, wieszają się, zacinaja i chodzą z szybkością Atari. Miałem 7 lat temu Nc+ dekoder z nagrywarką, to do tego z upc , to niebo a ziemia
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.95, ilość opinii: 637
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.57, ilość opinii: 266
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
UPC (TV)
Ocena: 1.75, ilość opinii: 95
Netia (TV)
Ocena: 2.72, ilość opinii: 72
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.32, ilość opinii: 61
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52