Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 88 opinii

1.77 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    2.13
  • Cena/Jakość
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~Dawid / 2019-01-01 15:32
    Ocena: 2.33 / 5
    UPC jest NIEUCZCIWY !

    UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.

    Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.

    Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.

    E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).

    Mam wykupione usuwanie awarii w 12 godzin za extra 19 zł - haha, co oczywiście jest fikcją, bo jeśli nawet w miejscowości klienta istnieje salon sprzedaży w którym teoretycznie można zgłosić bezpłatnie awarię to jest on otwarty najczęściej tylko do pewnej godziny i tylko w dni robocze.

    Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.

    Przypadek ?
    A może błąd "systemu" ?
    Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
  • ~Sebastian / 2018-12-15 21:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Proszę omijać tego operatora po kilku latach chciałem przedłużyć umowę na kolejne i okazuje się że oferta dla starego klienta jest gorsza niż dla nowego i to nie mało bo prawie 50 zł miesięcznie . Dlatego proponuję zastanowić się zanim podpisze ktoś umowę.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Mariusz / 2018-12-12 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekodery Horizon MASAKRA, wieszają się, zacinaja i chodzą z szybkością Atari. Miałem 7 lat temu Nc+ dekoder z nagrywarką, to do tego z upc , to niebo a ziemia
  • ~Rafal / 2018-11-18 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z upc. Zawsze mogłem zamówić film i zapłacić. Teraz wchodzę w filmy. I nie mogę zamówić. Dzwonię na infolinię i okazuje się że.to filmy na jakieś pakiety i nie mogę ich oglądać nawet gdy chce zapłacić. Bzdura. Nie chcecie zarobić? To Nie zarobicie. Nie wezmę nic.
    MiejscowośćGdansk
  • ~BARBARA / 2018-11-07 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed firma UPC. Sa niedoinformowani i robia co chca. Po raz trzeci dałam sie nabrac. Zabieraja programy , które ogladam , i np. poprzednio zabrali jkanał 113 Street i jeszcze jeden . Ja byłam chora i nie mogłam sie juz wykłocac. Ostatnio zawarłam umowe na dany pakiet i po 4 m-cach bez powiadomienia zabrano mi kanał Epic Drama gdzie jeszcze sa dla mnie firmy . Reklamowałam i okazało sie ,ze nie mam opłacone pozostałych r-ków z poprzednich umów / nie wiem skad takie kwoty/ Mieli mi właczyc ten kanał za opłata oczywiście i dowiedziałam sie ,ze nie jest to mozliwe. Nigdy nie mozecie byc pewni kiedy jaki kanał TV zabiora . I gdyby uczciwie powiedzieli ,ze dany kanał jest w promocji to wiadomo,ze wziełabym inny pakiet. NIKT UCZCIWIE MNIE NIE POWIADOMIŁ O TYM,ZE PO KILKU M-CACH ZABIORA TENA KANAŁ . JEST TO WIELKA GRANDA!!! nIGDY NIE JESTESCIE PEWNI CO WYMYSLI upc
    .
    ZaletyNIE WIDZE ZALET
    WadyJEST ICH ZA DUZO , NIEUCZCIWOSC W PODPISYWANIU UMOWY, NIEUCTWO , I KŁAMSTWA
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Marcin / 2018-11-04 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem byłej Aster.W 2012 przełączono mnie do UPC.Mam telewizje,internet i telefon,dekoder Horizon.Jestem bardzo zadowolony.Wszystko działa bez zarzutu.Bardzo dobry internet,duzy wybór kanałów.Praktycznie nie ma awari.Od 2012 roku zdarzyły się tylko góra dwie awarie.Dekoder działa bardzo dobrze.W ciągu trzech lat tylko pare razy sie zawiesił.A tak to działa wszystko dobrze.
    ZaletyWysokiej jakosci usługi.Dobra oferta programowa.
    WadyPoza dublującymi się kanałami żadnych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Beata / 2018-11-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że klient musi czekać ponad 25 minut żeby połączyć się z działem technicznym i jeszcze się nie dodzwonić żenada coraz gorsze to wasze UPC ponad 300 zł miesięcznie za usługi ok mam bo chciałam mieć ale klientów traktujecie jak śmierci
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~kol / 2018-10-22 12:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadałem kablówkę w Vectrze. Ponieważ nie negocjowali ceny po dwóch latach umowy i spadku cen na rynku,spróbowałem UPC. Cena nieco niższa, ale oferta gorsza. Dekodery ociężałe, zawieszają się. Małe dyski, z kiepsko działającym nagrywaniem i cofaniem. Brak możliwości swobodnego ustawienia listy kanałów, co jest skandalem światowym. Wiem już, że za dwa lata wracam do Vectry, chyba, że UPC wymieni dekodery.
    ZaletyObecna cena
    WadyEwidentnie kiepskie dekodery.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ursynów-byłyaster / 2018-10-16 11:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry,
    Należę do klientów dawnego "Aster" które przejęło UPC. Większość klientów (sąsiadów) za czasów Aster była zadowolona. Często podnoszone parametry bez podnoszenia opłat abonamentowych. Przyszło UPC i pierwsze wrażenie: Po spóźnionej płatności o 3 dni (długi weekend) Wiadomości sms i na mail z informacją iż Wzywają do zapłaty i straszą windykacją. W bardzo nieprzyjemnym tonie wyrażone myśli. Przez pewien okres od strony jakości było wszystko ok! Minęło parę lat i internet zwalnia. Programów ubywa na sygnale analogowym z 49 kanałów do 12. Awarie zaczynając się gromadzić kilka w ciągu roku. Dłuższy czas broniłem się przed zmianą warunków umowy. Klicka dni po zmianie umowy wystąpiła awaria. Zapewniano mnie że w ramach umowy mam opłacony pakiet ekspresowej naprawy. Zgłoszenie rozpatrywano 2 tygodnie. Zgłosiłem reklamacje. Dostałem informację że ktoś zapomniał o moim zgłoszeniu i pewnie stąd nic się nie zmieniło. Wnioskowałem o rabat który pomniejszy abonament o 2 tygodnie bo nie miałem dostępu do usług. Dostałem 5 zł rabatu a abonament wynosi 104 zł. Nie oddano mi za pakiet ekspresowych napraw - nadal mi go doliczają do faktur.
    Awarie globalne miały być komunikowane na stronie internetowej. Oczywiście nie dział to. Sprawdzałem przy awariach komunikaty mojej okolicy. Nic nie było. Jak udało się dodzwonić do UPC to mówili że to awaria globalna i pracują nad usterką. Więc wydane pieniądze na telefon do nich niepotrzebnie i szkoda czasu. Do usterkowości dodają podwyżki. Do 3 miesiące dodaję sobie sami 7 zł do rachunku. Pozycja nazywa się "PODWYŻKA". To nie sa opłaty za dodatkowe usługi. To zwyczajnie PREMIA którą SOBIE UPC sama PRZYZNAJE. Już mam dość internetu z prędkością LTE i tych awarii. UPC musi sympatyzować z PIS. Dodają nowe programy pisowskie. A z sygnału analogowego usuwają wszystkie programy komercyjne i zostawiają TVP i swój kanał reklamowy. By propaganda mogła trafiać do klientów. Na telewizji cyfrowej 45 kanałów to ich reklamowe kanały. 20 kanałów to te same kanały powtórzone. Czyli duble. Czyli pogrywają sobie oferując dużo kanałów ale nie mówią że to powtórzone kanały - (jeszcze rozumiem gdyby był podział na wersje normalną i HD).
    ZaletyNie znajduje zalet :(
    WadyAWARIE, ZŁY KONTAKT Z OBSŁUGĄ, PODWYŻKI, OGRANICZANIE PROGRAMÓW TV, WOLNY INTERNET, KŁAMSTWA BOK...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman / 2018-10-15 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiej nieporozumienie. Zarowno net jak i tv w kiepskiej ofercie. Jakosc uslug oraz kontakt z bok tragedia. Tylko czekam az umowa dobiegnie konca i juz mnie tam nie ma. Wole juz tv naziemna niz to g..no.
    ZaletyBrak
    WadyCala firma to jedna wielka wada
    MiejscowośćGliwice
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.96, ilość opinii: 606
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.58, ilość opinii: 238
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 88
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Netia (TV)
Ocena: 2.74, ilość opinii: 68
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.37, ilość opinii: 53
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48