Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 116 opinii

1.77 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    2.10
  • Cena/Jakość
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Buba / 2019-11-13 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    3xDNO. Horizon więcej nie działa niż działa, dodzwonić się ciężko, jeszcze dłużej czeka się na serwis, a za dni kiedy brak jest usługi płacić trzeba. W infolinii/BOK telefoniczny wprowadzają notorycznie w błąd, co przy byle problemie nakręca skalę tworzących się kolejnych problemów.
    Za to ze sprzedażą usług wręcz NĘKAJĄ telefonami: jednego dnia dzwoni konsultant, mówię że nie jestem zainteresowana, następne 3-4 dni dzwonią kolejni konsultanci z tą samą ofertą. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek pytania lub próbę uzyskania informacji bo w kolejnym okresie rozliczeniowym może się okazać, że oferowana usługa jest doliczona do rachunku i samo odbycie rozmowy uznano za potwierdzenie chęci jej zakupu. Najlepiej kontakt na piśmie bo potem nie da się u nich nic odkręcić!
    Poza tym ze zgłoszeniami mają totalny bałagan, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem i problem trzeba tłumaczyć od stworzenia Gór Świętokrzyskich, to chyba tak, żeby zmęczyć Klienta żeby dał sobie spokój z roszczeniami.
    Uważajcie też przy wypowiadaniu Umowy, bo zawrzeć można telefonicznie ale żeby rozwiązać to już trzeba się nachodzić i jeszcze mogą nie uznać złożonego wypowiedzenia wg własnej oceny!
    RADZĘ się trzymać z daleka, obługa i poziom usług jak za komuny.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agula / 2019-11-13 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy niestety mam UPC. Po raz drugi brak telewizji i internetu,za pierwszym razem 3dni brak sygnałów a teraz ma ponoć nie być 4 dni. jakaś kpina. Moja praca jest uzależniona od dostępu do internetu...
    Kto mi zapłaci za poniesione straty?
    Nigdy więcej UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wady dużo
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~ewa / 2019-10-08 23:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę za usługę,której prawie nie otrzymuję- powodem tego jest nieustanna konieczność "reanimowania" emisji TV poprzez resetowanie dekodera/resetowanie dekodera wraz z kablem zasilania TV/zmiana trybu dekodera z "eco" na "szybki".Za każdym razem kiedy tracę wizję i dźwięk/a za to właśnie płacę/otrzymuję poradę z działu wsparcia technicznego o tresci j/w.Ten dekoder nie spełnia swojej funkcji-stary był znacznie lepszy.
    W UMOWIE ,ktora nieopatrznie podpisałam nie ma słowa na temat konieczności nieustannego resetowania sprzętu,
    obowiązkiem UPC jest dostarczanie emisji programu,a do tego służy pilot ,nie zas żonglowanie przewodami!!
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patrycja / 2019-10-04 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze czytam te opinie oraz opinie na fb i się dziwie że jeszcze żadna instytucja nie zrobiła porządku z tymi oszustami . Robią co chcą a ludzie muszą za to płacić .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdynia
  • ~Damian / 2019-09-17 23:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalny dekoder horizon wielkości prawie jak konsola do gier, który praktycznie nic nie potrafi. Oprócz topornego nagrywania i równie kiepskiej usługi replay która się zacina lub nie można przewinąć plynnie nagrania. Żadnych ciekawych aplikacji, tylko ich kiepska wypożyczalnia. Pomimo marnych możliwości dekoder to wielki kloc i do tego zużywa sporo energii w trybie "szybkim". Do tego toporny reagujacy często z opóźnieniem pilot. Tylko spróbujcie coś złego napisać na dekoder lub sieć na forum UPC to banda opoznionych administratorów/moderow banuje takie osoby. Firma UPC nie toleruje negatywnych opinii. Sprzedają szmelc i jak widać brak jest u nich chęci na wprowadzenie do oferty przyjemnego w użytkowaniu sprzętu. Horizon można porównać do myśli komunistycznej czyli ciesz się że w ogóle działa i nie marudź bo masz z nami umowę. UPC nauczyło mnie by nie podpisywać dlugoterminowch umów. Traktują klienta jak intruza/smiecia.
    Zaletycena internet+tv po negocjacji
    Wadywszystko pozostałe: obsługa klienta, fatalne bezużyteczne dekodery
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marku / 2019-08-19 13:45
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC nie polecam, zawsze jest coś nie tak, kontakt katastrofa. Nigdy więcej tego badziewia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Marcin / 2019-08-01 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jak coś się sprzedaje to uczciwe jest powiedzenie jak działa. Horizon go to fikcja. często jestem poza domem i nic nie mogę obejrzec. Np sportu. Sciema do kwadratu, nie polecam oszustów.
    Zaletyhehehe
    Wadyhorizon go
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marko / 2019-07-20 21:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorętsze dziadostwo jakie miałem...

    Wszystko na nie..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMin
  • ~GUSTAW / 2019-07-03 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat, dramat, dramat... Neta zrywa co chwilę, horizon wiesza się, niepoprawnie przerzuca kanały, jestem wm ogromnie nie zadowolony i nie przedłuża umowy.
    ZaletyWg mnie brak zalet, mam na osiedlu lepszą oferte u konkurencji a trzed tv spedzam malo czasu, jedynie wieczorami a wtedy wlasnie często niema neta a tv szwankuje
    WadyObaluga klienta
    Horizon to największy syf jaki isynieje
    Jakość usługi
    MiejscowośćKraków
  • ~Dzes / 2019-07-02 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw zmusili mnie do wymiany dekodera pod pretekstem, że "stary" nie będzie już działał (co okazało się nieprawdą). Z nowym dekoderem pojawił się dodatkowo płatny pakiet Eleven i opłata za telefon, mimo że nie korzystałem, ale dekoder miał takie wyjście więc parę złotych za to miesięcznie kasowali. Ponieważ każda moja reklamacja była lekceważona, wypowiedziałem umowę. Na wypowiedzeniu wyraźnie napisałem "wypowiadam umowę z końcem ostatniego OKRESU ROZLICZENIOWEGO określonego umową", to odcięli mi sygnał z końcem miesiąca kalendarzowego, okradając mnie z kilku dni prawidłowo opłaconego abonamentu. Dekodera nie można oddać w punkcie Obsługi Klienta!!! Trzeba zapłacić 50 zł za podjazd technika, albo skorzystać z jedynej opcji wysyłki Paczkomatem, z czym starsze osoby niekoniecznie muszą sobie radzić.
    ZaletyTak niska jakość świadczonych usług pozwala docenić jakąkolwiek konkurencję.
    WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty, lekceważenie klienta, odcinanie sygnału w trakcie trwania jeszcze umowy, utrudnianie zwrotu dekodera.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Lechu / 2019-07-01 20:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Witajcie, zrezygnowałem z usług upc na rzecz Netii.
    Oferta z dekoderem z przed 2004 roku to z chwilą kiedy mam możliwość przechowania filmu nawet 6 mc wstecz, oglądania tego co było 7 dni wcześniej (wszystkie programy tv) to wszystko przepaść i dużo taniej. (płaciłem 158.90 jeden tv a teraz 90 2 tv + komp/tablet )Nie trwajcie w przekonaniu że dadzą wam później lepszą ofertę. Bzdura!
    Rezygnujcie za każdym razem i odnawiajcie umowę jako nowy klient.
    Starego klienta który był z nimi ponad 10 lat traktują jak frajera który ma regularnie płacić i cieszyć się kiedy wymieniają mu dekoder na starszy model. Stanowczo odradzam i jestem wściekły na siebie że czekałem tak długo z rezygnacją.
    I jeszcze jedna sprawa internet. Nowy dostawca jest z tą samą prędkością 150 mega ale strony ładują się natychmiast a nie po kliku sek. I wreszcie nie mam lagów w grach i na spotkaniach w sieci a z upc było różnie
    Pozdrawiam
    Stary klient upc
    Zaletyżadnych zalet w porównaniu do konkurencji
    WadyJak masz problemy z siecią to nie jest ich wina. Zrywa się obraz to nie nasza wina tv należy zmienić.
    Nagrywarka nie nagrywa nie nasza wina tylko należy wymienić nagr.( w moim przypadku na stary typ).
    Nie zapłacił Pan odłączamy usługę a trzymam w ręku potwierdzenie przelewu z przed 20dni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Romanek / 2019-06-25 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Co powiecie na to od lutego monterzy nie mogą podłączyć mi kablówki non stop jakieś wymówki
  • ~frans53 / 2019-06-24 23:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Warto Przyznać ,iż jakość internetu ZNACZNIE uległa Poprawie w UPC! Gorzej jest z TELEWIZJĄ >zmiany w przeprogramowywaniu kanałów. POZDR.
    ZaletyDeklarowany INTERNET PRZEZ UPC > B.Dobre parametry.
    WadyZmiany częstotliwości nadawanych programów. Powtórne skanowanie przy usłudze CI+
    MiejscowośćKraśnik
  • ~Mari / 2019-06-07 17:47
    Ocena: 2.33 / 5
    dodzwonić sie do pomocy technicznej graniczy z cudem!!! Nie wiem czy są dogadani z operatorem żeby nie odbierać bo kasę cały czas pobiera! Koniec umowy i nara
    WadyBrak pomocy technicznej
    MiejscowośćLublin
  • ~www.wiktoria.pl / 2019-06-05 00:45
    Ocena: 2.00 / 5
    zgadzam się to jest jakaś pomyłka z tym U.P.C ten Horizon jak to nazywacie to jakaś farsa byle jakaś awarja i neta,telewizji już niema i już mam po oglądaniu telewizji do tego dzisiaj na chwile brakło prądu prąd już jest A u.p.c niema i już mam po oglądaniu filmów A zrobić już dzisiaj nie zrobią bo jest 22.20 brawo U.P.C
    Zalety---------
    Miejscowośćżory
  • ~Pw / 2019-06-03 23:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Pilot do Horizona to jakaś je...a kpina. Częściej nie działa jak działa. Sam dekoder myśli nad każdą operacją w nieskończoność. Totalne dno.... Cisco nie dorasta do pięt, żałuję że wziąłem to g....
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka kupa
  • ~Fabler / 2019-05-08 09:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, czy ktoś miał problem ze zmianą adresu zamieszkania (mieszkanie było wynajmowane) i na to właśnie mieszkanie podpisaną nową umowę z UPC (nowy najemca) w konsekwencji zerwano ze mną umowę i naliczono koszty jej zerwania. Nie było możliwości przenieść umowy w nowym miejscu zamieszkania, ponieważ nie ma tu łącza UPC, cesji też nie udało się zrobić. Jestem rozczarowana obojętnością UPC i brakiem chęci rozwiązania ugodowo tej sprawy przez UPC. Płaciłam abonament, mimo że nie korzystałam z oferty UPC. Teraz mam nakaz zwrotu sprzętu i naliczone kary za zerwanie umowy. UPC jest miłe do momentu, gdy wszystko jest zgodne z ich wymaganiami, a moja zmiana adresu zamieszkania była przypadkiem losowym, niezależnym ode mnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rafał / 2019-05-04 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Horizon, totalna porażka. Upc strzelił cobie w kolano, wiecznie się tnie, przez rok 3 razy wymieniony.
    Jeśli upc nie zgodzi się dać starego media box lub nie wykabinuja czegoś co będzie działać to stracą wielu klientów.
    Mnie na pewno.
    ZaletyBrak
    WadyZacięcia wieczne resety
    Nie typowe wymiary
    Bardzo się nagrzewa
    Bierze sporo energii w spoczynku
    MiejscowośćKraków
  • ~Widmo / 2019-04-28 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy dekoder horizOn to tragedia. Tnie sie, zawiesza, traci lacznosc,ciagle sa problemy. Zdecydowanie nie polecam. Stare dekodery bez zastrzezen 3 lata umowy nie pamietam zebym stracil internet lub tv sie zaciela. W horizonie dzieje sie tak od dnia podlaczenia.
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyDekoder horizon
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Irek / 2019-04-28 08:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejny poza domem programy na hormon można oglądać w bardzo ograniczonej ilości zaledwie kilka jedno wielkie oszustwo poza tym sam dekoder bardzo powolny dużo wolniejszy od starego często się zawiesza ni polecam strata czsuni pieniędzy.
    ZaletyNie ma
    WadyWolny wiesza się mało kanałów na horizon poza domem
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 727
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 383
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.35, ilość opinii: 169
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 116
Netia (TV)
Ocena: 2.57, ilość opinii: 82
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 313
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102