Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 134 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Oferta
    2.31
  • Cena/Jakość
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2019-03-18 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Tydzień temu byłam zamówić usługi z UPC w Gdańsku telewizję i internet. Pan był sympatyczny doradził, powiedział jakie są promocje (pierwszy raz brałam) Pan sprawdził termin podłączenia usługi, udało się ze na następny dzień w godz między 13-15 ktoś przyjdzie i podłączy , zadowolona wrocilam do domu ale zadowolenie szybko sie skończyło.... Następnego dnia przyjechał Pan spóźniony, poszedł do skrzynki na zewnątrz budynku sprawdzał i sprawdzał chwilę mu to zajęło Po czym wrócił do mieszkania i powiedział że od 2008 r w tym budynku nie bylo podłączenia usługi UPC (obok jest tez skrzynka z Multimedii) że tego kabla nie ma w tej skrzynce bo sprawdzał przez urządzenie , że niby oni maja kable czarne a tam są białe.... I powiedział że nie podłączy i zaczal sie pakować i powiedział że mamy iść do multimedii .... Następnego dnia poszliśmy do salonu UPC opowiedzieliśmy jak było Pan sprawdził co jest napisane w raporcie cyt. " kabla nie bylo, klient zrezygnował " ale najlepsze jest to ze my nie zrezygnowalismy :) to tamten pan który był podlaczyc sam zrezygnował i kazał nam iść do multimedii???? . Zostało zgłoszone do dyrektora, odzew był już następnego dnia. Pan dyrektor zadzwonił i chciał się dowiedzieć jak to było raz jeszcze, mieli sie odezwać... W końcu musiałam zadzwonić i dowiedziałam się tylko tego ze zgłosili multimedii aby ktoś przyjechał i ze swojej skrzynki wyciągnęli kabel (możliwe że ktoś wcześniej sobie pociągnął kabel z UPC do skrzynki multimedii) i czekają na odpowiedź... Dalej nie wiemy kiedy przyjadą i podłącza... Dzisiaj Dzwonilam do UPC aby sie dowiedzieć co i jak ale Pani zgłosiła raz jeszcze do działu technicznego i dalej będziemy tak czekać .. Więc nie polecam usług UPC czekamy tydzien nie wiadomo ile jeszcze będziemy czekać.......
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michał / 2019-03-06 20:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Od maja 2018 roku (tj od 10 miesięcy) nie dostaje faktur. Przychodzi tylko SMS że mam dwa dni ma uregulowanie zaległości. Po czym, jeśli tego nie zrobię wyłączają usługi a po dokonaniu wpłaty kasują trzy dyszki za podłączenie usług. I tak miesiąc w miesiąc. Prowadzę działalność i miesięcznie mam kilkaset faktur do zapłaty. Jeśli nie mam faktury to nie pamiętam żeby zapłacić. Interweniowałem w tej sprawie kilkukrotnie. Nic się nie zmieniło. Chyba unikają płacenia podatków skoro biorą pieniądze a nie wystawiają faktur. Nie mogę się doczekać końca umowy. Wszystkim odradzam
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja
    Wyłudzanie pieniędzy
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomek Smart / 2019-03-01 10:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Jestem typem, który bardziej żartuje niż się złości i który jak coś kupuje, chce żeby działało i już. To raczej nie są zbyt wygórowane wymagania w mojej ocenie. Od wielu, wielu lat miałem w domu osobno dekoder do TV z UPC i osobno modem/router do internetu. Dwa kable, dwie skrzynki o których istnieniu mógłbym zapomnieć oprócz kilku drobnych osiedlowych awarii. Wszystko działało a pracuję w domu i mam kilka urządzeń sieciowych takich jak drukarki itd.. Jakiś miesiąc temu postanowiłem wymienić te urządzenia na Horizon, choć jak kilka lat temu jak urządzenie i system było wprowadzane do sprzedaży technik UPC nie był w stanie nawet aktywować inicjacji tak było źle i sam jak pracownik UPC odradził mi wtedy ten system. Minęło kilka lat, pomyślałem dopracowali, więc czemu nie. Mieszkam na jednych z większych śląskich osiedli. No i owszem po zmianie w zakresie możliwości co do TV oczywiście na plus gdyby ... zawsze działało, nie wieszało się przy próbie korzystania z wypożyczalni etc.. Katastrofa zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Niby więcej możliwości ale nie zawsze to działa. Pies drapał TV wróćmi do WiFi. To katasrofa!!! Przede wszystkim urządzenie podaje dużo słabszy sygnał WiFi "na mieszkaniu", który w dodatku jest mocno niestabliny. Zawsze przez lata maiałem pełny sygnał w każdym pomieszczeniu a z Horiznon katastrofa. Ledwo, ledwo plus. Kupiłem wzmacniacz sygnału ale dalej to nie jest to co było plus wieczne problemy z restartowaniem urządzenia. O technikach UPC, którzy przychodzili jak zgłaszałem awarie ( ... zgłaszanie to też jest kosmos a komunikat o resetowaniu urządzenia, które i tak działa jak chce jest nagrany w powitaniu UPc) lepiej pisał nie będę ... jednego razu dowiedziałem się od kolejnego geniusza, że urządzenie jest źle chłodzone i to moja wina, bo u nich jest wszystko OK! Serio! To co mam trzymać ten dekoder w lodówce?! W końcu zgłosiłem i to dokładnie wczoraj, żeby zainstalowano mi jak miałem wcześniej modem/router osobno na internet a Horizon będzie obsługiwał tylko TV. Jest taka opcja płatna dodatkowo 15 pln co miesiąc. Czemu płatna dodatkowo. Technik miał przyjść dzisiaj koło południa. Wstałem dzisiaj rano i ze zdziwiniem stwierdziłem, że nie mam ani WiFi ani TV. Po całej procedurze na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zgłosiłem wczoraj zmianę to oni wyłączyli mi wszystko aż przyjedzie technk jej dokonać. Ja pracuję w domu!!! Nikt mnie wczoraj nie uprzedziłi skąd taki pomysł!!! Dobrze, że UPC nie obsługuje dostaw prądu bo przy okazji odłączyliby mi prąd! Po awanturze w przeciągu minuty wszystko zostało włączone a o urągających ludzkiej inteligencji tekstach kolejnej pani z obsługi w tej materii pisał nie będę!!! Na technika dalej czekam!!! Szczerze odradzam urządzenie Horion ze względów jak wyżej. Tylko sobie pogorszyłem zarówno jeśli chodzi o korzystanie z TV mimo dodatkowych funkcji a ZWŁASZCZA WiFi i samej obsłudze w UPC. Urządzenie lub system UPC jest niedopracowany. Zamiast ułatwić, utrudniłem sobie tylko pracę i życie. Dotrwam do końca tej umowy i dziękuję UPC a te mądre rady i pochwały z forum UPC to można sobie między bajki wsadzić. Takie fakty. Mądrej głowie dość po słowie. Ząłuję, że dałem się namówić na przedłłżene umowy z tą firmą i wymianę na Horion. Jestem ich klientem niemal od początku ich istnienia i po tej umowie już nie będę.
    ZaletyWięcej potencjalnych możliwości w kwestii TV.
    WadyHorizon w kwestii TV nie zawsze działa. W kwestii WiFi, siły sygnału i stabilności to katastrofa!!! Jakość i obsługa posprzedażowa UPC łącznie z reklamacjami to urąga przyzwoitości i kompetencji. Nastawieni tylko na sprzedaż a potem bujaj się albo
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Darek / 2019-02-17 21:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder horizon to totalna pomyłka. Kończy mi się umowa i nie mam zamiaru więcej korzystać z usługi upc. Bardzo mi przykro ale sprzętowo jest to totalna padaka.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest wadą
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~kazimierz / 2019-02-05 19:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystalem z uslugi sam tv po krotkim czasie chcialem dokupic usluge na internet i telefon stacjonalny.Po rozmowie z przedstawicielem UPC -doradzil mi zeby wykupic (caly pakiet) tv,internet i telefon stacjonalny na Zone.Bedzie taniej PYTALEM sie czy jak bedzie na Zone to ja nie bede placil kary za zerwanie umowy.Zapewnila ze Nie (ten sam adres) Teraz przysylaja 200zl kary za zerwanie umowy.Telefon stacjonalny tez mieli sami zalatwic z Orange zeby miec ten sam numer.Cale szczescie ze nie zalatwili byla by druga kara za zerwanie umowy z Orange 1000zl.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNaciaganie klienka na dodatkowe koszta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kokos / 2019-02-01 23:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Świetna oferta programowa i dobre ceny to na pewno na plus. Niestety na minus infolinia, która nie istnieje, od razu odrzuca mi połączenie przy próbie połączenia się z konsultantem. Na minus także, mulące się i zacinające dekodery. Najnowszy dekoder horizon nawet programów czasem nie nagrywa i przy odtwarzaniu jest albo czarny ekran albo sam głos.
    ZaletyCena
    Jakość
    Oferta Programowa
    WadyInfolinia
    Fatalne dekodery
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maniek / 2019-01-30 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    jak sie u nich zamawia najlepiej jak najwięcej szybko uaktywniają natomiast z rezygnacją z usług to już wielka filozofia wysyłanie pisem które i tak nie odbierają tylko avizo. Co jest dziwne gdyż listonosz biorąc list do doreczenia był juz u nich po 5 minutach i niestety zostawił avizo. Jak dla mnie to zlewanie i naciąganie ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyZlewanie na klienta
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Sebastian / 2018-12-15 21:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Proszę omijać tego operatora po kilku latach chciałem przedłużyć umowę na kolejne i okazuje się że oferta dla starego klienta jest gorsza niż dla nowego i to nie mało bo prawie 50 zł miesięcznie . Dlatego proponuję zastanowić się zanim podpisze ktoś umowę.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Mariusz / 2018-12-12 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekodery Horizon MASAKRA, wieszają się, zacinaja i chodzą z szybkością Atari. Miałem 7 lat temu Nc+ dekoder z nagrywarką, to do tego z upc , to niebo a ziemia
  • ~Rafal / 2018-11-18 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z upc. Zawsze mogłem zamówić film i zapłacić. Teraz wchodzę w filmy. I nie mogę zamówić. Dzwonię na infolinię i okazuje się że.to filmy na jakieś pakiety i nie mogę ich oglądać nawet gdy chce zapłacić. Bzdura. Nie chcecie zarobić? To Nie zarobicie. Nie wezmę nic.
    MiejscowośćGdansk
  • ~BARBARA / 2018-11-07 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed firma UPC. Sa niedoinformowani i robia co chca. Po raz trzeci dałam sie nabrac. Zabieraja programy , które ogladam , i np. poprzednio zabrali jkanał 113 Street i jeszcze jeden . Ja byłam chora i nie mogłam sie juz wykłocac. Ostatnio zawarłam umowe na dany pakiet i po 4 m-cach bez powiadomienia zabrano mi kanał Epic Drama gdzie jeszcze sa dla mnie firmy . Reklamowałam i okazało sie ,ze nie mam opłacone pozostałych r-ków z poprzednich umów / nie wiem skad takie kwoty/ Mieli mi właczyc ten kanał za opłata oczywiście i dowiedziałam sie ,ze nie jest to mozliwe. Nigdy nie mozecie byc pewni kiedy jaki kanał TV zabiora . I gdyby uczciwie powiedzieli ,ze dany kanał jest w promocji to wiadomo,ze wziełabym inny pakiet. NIKT UCZCIWIE MNIE NIE POWIADOMIŁ O TYM,ZE PO KILKU M-CACH ZABIORA TENA KANAŁ . JEST TO WIELKA GRANDA!!! nIGDY NIE JESTESCIE PEWNI CO WYMYSLI upc
    .
    ZaletyNIE WIDZE ZALET
    WadyJEST ICH ZA DUZO , NIEUCZCIWOSC W PODPISYWANIU UMOWY, NIEUCTWO , I KŁAMSTWA
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Marcin / 2018-11-04 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem byłej Aster.W 2012 przełączono mnie do UPC.Mam telewizje,internet i telefon,dekoder Horizon.Jestem bardzo zadowolony.Wszystko działa bez zarzutu.Bardzo dobry internet,duzy wybór kanałów.Praktycznie nie ma awari.Od 2012 roku zdarzyły się tylko góra dwie awarie.Dekoder działa bardzo dobrze.W ciągu trzech lat tylko pare razy sie zawiesił.A tak to działa wszystko dobrze.
    ZaletyWysokiej jakosci usługi.Dobra oferta programowa.
    WadyPoza dublującymi się kanałami żadnych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Beata / 2018-11-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że klient musi czekać ponad 25 minut żeby połączyć się z działem technicznym i jeszcze się nie dodzwonić żenada coraz gorsze to wasze UPC ponad 300 zł miesięcznie za usługi ok mam bo chciałam mieć ale klientów traktujecie jak śmierci
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~kol / 2018-10-22 12:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadałem kablówkę w Vectrze. Ponieważ nie negocjowali ceny po dwóch latach umowy i spadku cen na rynku,spróbowałem UPC. Cena nieco niższa, ale oferta gorsza. Dekodery ociężałe, zawieszają się. Małe dyski, z kiepsko działającym nagrywaniem i cofaniem. Brak możliwości swobodnego ustawienia listy kanałów, co jest skandalem światowym. Wiem już, że za dwa lata wracam do Vectry, chyba, że UPC wymieni dekodery.
    ZaletyObecna cena
    WadyEwidentnie kiepskie dekodery.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ursynów-byłyaster / 2018-10-16 11:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry,
    Należę do klientów dawnego "Aster" które przejęło UPC. Większość klientów (sąsiadów) za czasów Aster była zadowolona. Często podnoszone parametry bez podnoszenia opłat abonamentowych. Przyszło UPC i pierwsze wrażenie: Po spóźnionej płatności o 3 dni (długi weekend) Wiadomości sms i na mail z informacją iż Wzywają do zapłaty i straszą windykacją. W bardzo nieprzyjemnym tonie wyrażone myśli. Przez pewien okres od strony jakości było wszystko ok! Minęło parę lat i internet zwalnia. Programów ubywa na sygnale analogowym z 49 kanałów do 12. Awarie zaczynając się gromadzić kilka w ciągu roku. Dłuższy czas broniłem się przed zmianą warunków umowy. Klicka dni po zmianie umowy wystąpiła awaria. Zapewniano mnie że w ramach umowy mam opłacony pakiet ekspresowej naprawy. Zgłoszenie rozpatrywano 2 tygodnie. Zgłosiłem reklamacje. Dostałem informację że ktoś zapomniał o moim zgłoszeniu i pewnie stąd nic się nie zmieniło. Wnioskowałem o rabat który pomniejszy abonament o 2 tygodnie bo nie miałem dostępu do usług. Dostałem 5 zł rabatu a abonament wynosi 104 zł. Nie oddano mi za pakiet ekspresowych napraw - nadal mi go doliczają do faktur.
    Awarie globalne miały być komunikowane na stronie internetowej. Oczywiście nie dział to. Sprawdzałem przy awariach komunikaty mojej okolicy. Nic nie było. Jak udało się dodzwonić do UPC to mówili że to awaria globalna i pracują nad usterką. Więc wydane pieniądze na telefon do nich niepotrzebnie i szkoda czasu. Do usterkowości dodają podwyżki. Do 3 miesiące dodaję sobie sami 7 zł do rachunku. Pozycja nazywa się "PODWYŻKA". To nie sa opłaty za dodatkowe usługi. To zwyczajnie PREMIA którą SOBIE UPC sama PRZYZNAJE. Już mam dość internetu z prędkością LTE i tych awarii. UPC musi sympatyzować z PIS. Dodają nowe programy pisowskie. A z sygnału analogowego usuwają wszystkie programy komercyjne i zostawiają TVP i swój kanał reklamowy. By propaganda mogła trafiać do klientów. Na telewizji cyfrowej 45 kanałów to ich reklamowe kanały. 20 kanałów to te same kanały powtórzone. Czyli duble. Czyli pogrywają sobie oferując dużo kanałów ale nie mówią że to powtórzone kanały - (jeszcze rozumiem gdyby był podział na wersje normalną i HD).
    ZaletyNie znajduje zalet :(
    WadyAWARIE, ZŁY KONTAKT Z OBSŁUGĄ, PODWYŻKI, OGRANICZANIE PROGRAMÓW TV, WOLNY INTERNET, KŁAMSTWA BOK...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman / 2018-10-15 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiej nieporozumienie. Zarowno net jak i tv w kiepskiej ofercie. Jakosc uslug oraz kontakt z bok tragedia. Tylko czekam az umowa dobiegnie konca i juz mnie tam nie ma. Wole juz tv naziemna niz to g..no.
    ZaletyBrak
    WadyCala firma to jedna wielka wada
    MiejscowośćGliwice
  • ~luki / 2018-09-21 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz piszę jakąkolwiek opinię ale już dawno nikt nie wyprowadził mnie tak z równowagi jak konsultanci tej pożal się Boże telewizji. Umówiłem się telefonicznie na instalację, czekałem kilka dni i w dniu umówionej instalacji szanowny pan instalator zadzwonił i odwołał instalację z powodu przeciągającego się montażu gdzie indziej. Od tej pory zaczęła się jazda. Dzwoniłem kilkukrotnie próbując się ponownie umówić i za każdym razem jestem zbywany. Ta firma to jakieś nieporozumienie
    ZaletyŻadnych
    WadySame
    MiejscowośćTychy
  • ~Andrzej / 2018-09-18 08:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Najlepsza oferta na rynku w porównaniu do innych . Duży wybór kanałów, zwłaszcza HD. Dobry internet.
    ZaletyKanały HD
    Wady Awarie oprogramowania. Kontakt z BOK.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2018-07-18 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubogo i byle jako oferta, a drogo i się psuje. Dekoder Horizon wiesza się często, wymaga restartów. Ile lat to będziecie poprawiać? UPC szanuje bardziej interesy nadawców tv niż komfort klientów. Kiedyś zadzwoniłem do takiego nadawcy, podyskutowaliśmy z dyr. programowym i.... i odblokowali wobec UPC przewijanie w replay tv. Ale obsługa UPC twierdziła, że to niemożliwe jak prosiłem ich o pomoc. WSTYD! Problemy z kiepską, zawierającą monopolistyczne podszycie regulaminowe aplikacją HBO GO, dopiero po 2 miesiącach zorientowali się (bo im powiedziałem), że to UPC powinno przyjmować zgłoszenia (taka umowa UPC - HBO), rozwiązanie problemu trwało 3 miesiące. Ogromne problemy z rezygnacją z usług, które nie działają prawidłowo (HBO GO traktuje cię jak złodzieja, szczególnie jak masz tani telefon (albo czasem zrootowany fabrycznie) - nie zadziała, a aplikacja to jakaś węgierska wypocina niedouka, niczym nie przypomina prawdziwej apki jak w USA. Jak są wichury to internet/tv tygodniami nie działały (nawet kiepski orange ogarniał, było wolniej, ale było, a w UPC zero nawet info kiedy naprawią). UPC ma lepszą obsługę klienta niż w orange, ale tylko o 10% :) Oferta programowa to jakaś żenada, może 30min dziennie ciekawego materiału, a reszta to powtórki do porzygania. Nie jest to tyle warte ile chcą inkasować. UPC zawsze będzie trzymało stronę nadawców a nie klientów, z których żyją. Nieładnie! Komunistyczny amerykański dziad.
    ZaletyPotrafią naprawić niektóre swoje błędy, ale niechętnie. W orange zawsze palą reklamacjami w piecu, a tu tylko czasami.
    WadyŻle traktują stałych klientów, więc trzeba na ciotkę, brata itp brać zamiast przedłużać. Miałem u nich zakupioną usługę od 2006 (jako Aster) aż do 2016. Zaoferowali mi promocyjnie, że abonament 320pln. Wziąłem na mamę i wyszło 190 za opcję full wypas, multiroom, 180mbit, 2 dekodery z nagrywarką ...... Nieładnie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2018-07-12 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy z operatorem UPC...jeszcze tylko kilka miesięcy. Wieczne problemy z kanałami, reatartowanie dekodera, dwa programy działają reszta czarny obraz, a do tego ogromna drożyzna. Internet również szwankuje ale znacznie rzadziej nie raz próbowałem się dodzwonić po 20 minutach zrezygnowalem... Nie polecam... jakaś alternatywa kochani?
    ZaletyW miarę dobry internet
    WadyWłaściwie wszystko oprócz internetu
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 864
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 576
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.42, ilość opinii: 304
Netflix
Ocena: 2.67, ilość opinii: 236
HBO GO
Ocena: 1.81, ilość opinii: 205
UPC (TV)
Ocena: 1.94, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2084
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 875