Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 134 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Oferta
    2.31
  • Cena/Jakość
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cyrkidno / 2018-06-25 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Szkoda kasy i nerwów na tych złodziei. Wyczynem graniczącym z niemożliwością
    jest dodzwonienie się do tej ich centrali w Warszawce, czy gdzie tam oni się mieszczą.
    Co chwila ginie TVP INFO, co chwila coś majdrują, oczywiście bez uprzedniego
    poinformowania klientów o przeprowadzanych pracach serwisowych. Obsługa klienta - fatalna.
    Jak się już człowiek do nich dodzwoni po wielu próbach (koszta), nic nie można
    praktycznie załatwić. Kretynizmem jest scentralizowanie całej obsługi klienta
    jak w jakimś banku. Kiedyś dzwoniło się do konsultantki z lokalnego Astera
    (wykupiony przez UPC parę lat temu) i problem był przeważnie załatwiany od ręki.
    Poza tym ten cały UPC ma fatalną, nie zmienianą od lat, marną ofertę.
    Nie wiem co oni jeszcze robią na rynku. To wszystko chyba tam działa z rozpędu.
    O Internecie się nie wypowiadam - nie miałem, nie mam i mieć nie zamierzam.
    Firma zbiurokratyzowana do granic możliwości. Serdecznie odradzam wszystkim TV w UPC.
    Zaletylokalny provider
    WadyJakość obsługi, jakość serwisu, słaba oferta, nieczytelna, przekombinowana strona www
    dla analfabetów stworzona za pomocą pisma obrazkowego dla dzieci z przedszkola,
    niepoważne traktowanie stałych klientów, wysokie ceny w porównaniu do do jakości i oferty.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marek / 2018-06-09 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamieniłem dekoder na horizon z nową umową i jak się okazało to naciąłem się na minę miał być mega porządny a okazało się totalnym złomem. Średnio 2 x dziennie trzeba resetować bo się wiesza tv i internet. UPC olewa zgłoszenia tłumacząc że umowy nie można cofnąć. Jednym słowem wciskają badziewny złom o nazwie horizon aby tylko zapewnić sobie większe pieniądze a że się wiesza to klienta problem chciał i dał się naciągnąć to ma. Średnio przez dwa lata 130 zgłoszeń ani jedna nie rozwiązana tylko jedno co umieją powiedzieć trzeba zresetować i nic nie poradzą na to ale sprzęt nie kwalifikuje się do wymiany. Totalna porażka naciągneli mnie na dwa lata płacenia za złom.
    Nie polecam nikomu dekodera Horizon od UPC chyba że ktoś chce mieć problemy i płacić za psełdo super mega dekoder który nadaje się tylko na doniczkę do kwiatków.
    ZaletyJedyna zaleta można nagrywać 4 programy na raz ale czy się je odtworzy tego nie wie nikt.
    WadySame wady dekoder który nie powinien trafić na rynek.
    MiejscowośćLubin
  • ~Elżbieta / 2018-06-08 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam 2 miesiące dekoder horizon i niestety już kilkakrotnie zawieszał się.Muszę więc wtedy resetować dekoder, ale nie jest to powód do wymiany na nowy sprzęt. Jestem skazana na częste resetowanie dekodera. Dowiedziałam się również, że nowy dekoder otrzymuje się tylko raz przy pierwszej instalacji.Jeśli zachodzi potrzeba to wymieniają na używany sprawny. Bardzo zawiodłam się na UPC. Muszę porozmawiać z kimś o tej sprawie,czy mam się na to godzić.
    Zalety sam się wyłącza po zaplanowanym czasie
    Wadybardzo wolny dekoder, opcja przypomnienie to nie jest żadne ulepszenia - w dekoderze Kaon była wspaniała ta opcja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kinga / 2018-06-08 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia doliczaja sobie wszystko co mogą faktury nie z kwotą nie są wysyłane a potem mówią że nie płacisz. Żałuję że podpisała z nimi umowę jedno wielkie oszustwo.
    WadyWszystko co mozliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zakrom@ / 2018-05-23 17:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Mnie interesuje to, co za kretyn opisuje programy na Eurosporcie.Widza interesuje ,kto z kim gra i o co,ewentualnie gdzie.Cymbał się sili na mądry opis, a nie ma o sporcie zielonego pojęcia.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Monika / 2018-03-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC....TRAGEDIA...JEDNA WIELKA PORAŻKA.. Od kilku miesięcy nie mam żadnych kanałów. Wyskakuje mi,niebieski ekran z napisami,brak sygnału sprawdz czy kable są odpowiednio podłączone do dekodera UPC Mediabox....Zgłaszałam reklamacje trzy razy.Pan/Monter,który u Mnie był ( trzy) razy, żeby naprawić te błędy stwierdził że zrobił wszystko w jego mocy i nic więcej nie da się zrobić...MASAKRA .Ja co miesiąc płace za tV i internet a nie mogę w ogóle z tego korzystać.....Jedna wielka porażka...Postanowiłam więc,że się wybiorę do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA,niech mi doradzą co mam zrobić w takim przypadku,skoro żaden z monterów nie potrafi tego naprawić.....
    MiejscowośćLublin
  • ~Tomekk / 2018-03-03 11:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Drugi dzień brak upc. Ciągle zmieniają czas usunięcia awarii. Ciekawe czy rachunek będzie niższy.
    WadyTel . Kontaktowy tylko muzyczka
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Anna / 2018-02-22 12:22
    Ocena: 2.33 / 5
    I ja wrzucę kamyk do ogródka po kilku latach z upc. Niestety...tragedia. W drogim pakiecie zdublowane kanały, brak moźliwości ustawienia ich wg siebie,zawieszanie audio i wizji, totalna szmira programowa!!! Co roku wychodzi multum dobrych filmów - a tu starocie z przed 15-tu i więcej lat,do znudzenia powtarzane te same programy i filmy.Wypożyczalnia filmów dla biznesmenów..18 zł za film to przesada. Dojrzewam do rezygnacji z tv. Jedynie do internetu na kablu možna się nie przyczepić.
    ZaletyInternet na kablu...
    WadyZa drogo, szmira programowa,brak doboru pakietów programowych według swoich preferencji,wypożyczalnia vod za droga,a bonament wysoki,a w zamian NIC!
    MiejscowośćKraków
  • ~Droid / 2018-01-25 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Problemu ze zwrotem ( ustawowo do 14 ) zwróciłem po 8 dniach - dostałem telefon że się spóźniłem o 4 dni i muszę mieć umowę na 2 lata...

    BRAK MOŻLIWOŚCI USTAWIANIA KANAŁÓW - DUUŻA WADA .. + puste pozycje np polsat na kanale typu 250 ja wolę np na 3 albo przynajmniej do 10 i tego typu ciężko się przyzwyczaić i aż dziwne że nie można tego poukładać.

    Na ulotce wszystko super w domu technik twierdzi że niestety tu nie ma takiej opcji.

    ** DODATKOWE pakiety PŁATNE ! - które trzeba wypowiedzieć od razu bo rachunek wzrośnie po 1 miesiącu inaczej dopłata za bezpieczny internet 5zł filmy kolejne 5zł ( same ponad 5-10 letnie niestety brak nowosci choć 5zł to nie dużo ale za nic płacić ? bez sensu

    Na plus :
    Bogato wyposażone menu , epg , przejrzyste
  • ~IZA / 2017-12-24 22:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Od pół roku UPC działa w Kołobrzegu i o ile na internet od nich nie mogę narzekać, to nie polecam zakładać telewizji. Po pierwsze dlatego, że nawet w jednym z wyższych pakietów nie ma wszystkich ogólnodostępnych kanałów. Dają na zmianę co miesiąc raz METRO, WP TV, ZOOM TV, NOVA TV. Ponoć w ramach WIELKIEJ PROMOCJI. Śmiech na sali. Druga kwestia to bardzo słaby sprzęt. Tydzień po założeniu dekoder przestał łapać sygnał. Przyszedł technik, ale zamiast wymienić, kręcił, włączał, przełączał. Tak się nakombinował, że w końcu reaktywował pudło. Ale cóż z tego, skoro minęły 2 miesiące i na Wigilię dekoder znowu padł. O "Kevinie samym w domu" można zapomnieć. Naprawdę usługi nie warte tej ceny. Chyba, że to jakiś dodatek za to, że konsultanci i technicy są punktualni i mili? Bo fakt, trzeba przyznać, że konkurencja pod tym względem wyraźnie odstaje.
    Zalety- kulturalni i pomocni pracownicy
    - umowy bezterminowe
    Wady- cena nieadekwatna do oferowanych kanałów
    - słaby sprzęt
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Tosiencja / 2017-12-04 11:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Samowolnie zmieniają ofertę, wykasowują kanały, ze względu na które często podpisało się umowę. W odniesieniu do tego, co proponują, sa po prostu za drodzy
    Wadysamowolnie zmieniają ofertę, cena
    MiejscowośćKraków
  • ~marcin / 2017-11-15 16:19
    Ocena: 2.50 / 5
    obsługa klienta nie zna przepisów. jedna na sześć osób z którą rozmawiałem wiedziała o czym mówie. czat z konsultantem nie wiem czemu często nie aktywny, reklamacja przez ich strone to kpina. każą dokładnie opisać sytuacje ale nie napisze się więcej niż 2000 znaków. czyli napisz żetelnie ale w trzech zdaniach. jak nie mogą przenieść usługi to jedyne co sugerują , to żeby z nimi rozwiązać umowe i zapłacić kare. nie interesuje nikogo że tej umowy nie chce zrywać. co do ceny to bardzo wysoka. ten sam zakres usług u innego operatora miałem za połowe ceny.
    Zaletydobry sygnał. brak awarii. przyzwoita ilość kanałów tv
    Wadybardzo wysoka cena. nieproporcjonalnie wysokie kary umowne w stosunku do rachunków. miła co prawda ale nie pomagająca klientowi obsługa klienta. nie proponują nic poza zerwaniem umowy z winy abonenta
    MiejscowośćKraków
  • ~Artur / 2017-11-10 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Myślałem że firma na najwyższym poziomie w Polsce w moim rejonie, jestem zawiedziony gdzie technik jedzie 5 raz do mnie i co ? d....a odmowa brak słów ja muszę dojechać na czas 250 km gdzie mi to koliduje ,ale robię wszystko by być na czas i co? przepraszamy technik nie może przyjechać już!!!!!! moje koszty ,nerwy , przepraszamy, zrobimy wszystko by pan był zadowolony , hehe kpina cdn.
    Zaletya tak byliśmy zadowoleni z UPC i co ? czarna d....a :(
    Wady5 raz firma jedzie do mnie i co ? dzwonią że nie przyjedzie technik bo jest w szpitalu ok rozumiem siła wyższa ale 5 raz :(:(:( już mam dość myśle że mam dość tej telewizji :(:(:(
  • ~KRYCHA / 2017-11-09 16:23
    Ocena: 2.00 / 5
    założenia są wspaniałe, nowe rozwiazania jeszcze lepsze a rzeczywistość WYJE..Jestem od samego początku / kilkanaście lat/ w PORION, ASTER, UPC, zawsze się przenosiłam do łączonej spółki. Naprawdę było doskonale, przy awariach telefon obsługi technicznej czynny całą dobę, pracownicy w mig rozwiązywali problemy. A teraz DNO, mam usługi max z Horizonem, internet 250mb/s, ale jak sprawdzisz na testerze predkości to nawet na kablu nie osiąga takiej, WI-fi tylko kilkanascie mb/s wysylanie - odbieranie a poza tym w drugim pokoju to już nie ma zasięgu. Horizon trzeba resetować kilkanaście razy dziennie, po zatrzymaniu programu i odtwarzania z nagrywarki obraz pixeluje, zawiesza się, trzeba resetować, przewijanie się zawiesza, a nowa usługa replay TV praktycznie nie działa i tylko wkurza,
    Wypada wspomnieć o dwoch poważnych awariach na Bemowie - pierwsza ok 48 godz - w trakcie meczu eliminacyjnego Polaków, druga ponad 24 godz. termin usuniecia usterki przesuwali co kilka godzin, a tak naprawde to w nocy nic nie robili, dopiero rano ekipa wzięła sie do roboty. Dwa dni w weekend bez TV, internetu i telefonu. to są uroki pakietu za ok 300zl/miesiecznie, ale żeby odliczyli z abonamentu koszty nieswiadczonych usług to musisz im zgłosić i jeszcze udowodnić że nie jesteś wielbłądem. UPC zdobyło setki abonentów i nie dba ani o jakość usług, ani o stałych klientów. Umowa już mi wygasła, ale naprawdę nie wiem co wybrać bo opinie o innych są podobne. Chyba trzeba wrócić do książek gdzieś w Bieszczadach....
    Zaletyzałożenia są ciekawe , nowe usługi, duża oferta, GDYBY TO DZIAŁAŁO
    WadyJAKOŚĆ I WYKONANIE PONIŻEJ ZERA
    DUŻE PRĘDKOŚCI INTERNETU TYLKO NA KABLU POZA KABLEM MOŻE 10% OFERTY
    HORIZON NIEDOPRACOWANY, ZAWIESZA SIE, KIEPSKI ZASIĘG
    Kilkanascie lat od Poriona, Aster City, UPC , Warszawa , obecnie abonament max -270 zł z Canal plus i multiroomem
  • ~Franek / 2017-11-05 21:09
    nic nie działa jak powinno
    ping 19ms
    prędkość 70% deklarowanej
    tv przycina się,
    a usługi interaktywne czy filmy na żądanie
    - ciągłe krzaczenie się , resetowanie i kwadratowe obrazki
    jakbym powiększył obraz z komórki byłby lepszy niż to niby ich hd czy cyfrowa jakość.
    Z utęsknieniem czekam końca umowy.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    kilka miesięcy
  • ~Bolo / 2017-10-26 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od prawie 2 miesięcy zgłaszam awarię w telewizji. Nagrywam programy na ich nagrywarkę jak pikseluje obraz. Robię zdjęcia i nagrywam filmiki na telefon. A oni twierdzą że wszystko jest ok. OSZUŚCI.
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by wymieniać
    Prawie dwa lata
  • ~t / 2017-08-29 16:16
    Ocena: 3.75 / 5
    Kiedyś internet w Aster był niesamowicie stabilny, niestety w UPC z dekoderem horizon tak super już nie jest, ze 2 razy na miesiąc trzeba restartować dekoder. Natomiast dekoder horizon daje dużo większe możliwości.Jak komuś zalezy na stabilnośći to podejrzewam ,że powinien wziąć starszy dekoder.
    Zaletystabilny internet, telewizja po angielsku, horizon na tablety
    Wadyhorizon, duże mozliwość, ale stabilność na tym traci
    Horizon nagrywarka, drugi telewizor, internet 30MB, Warszawa
  • ~Tadek / 2017-08-23 12:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Treść opinii po kilku dobrych latach współpracy . Nie polecam nikomu UPC brak profesjonalizmu w podejściu do klienta . Nie zależy tej firmie na współpracy . Kanały dublują się , miałem mieć 120 mb/s nigdy tyle nie było , filmy się zawieszają , dno !!
    Zaletyzalet brak
    Wadyzlikwidować firmę ,tylko płacić i nic więcej ich nie interesuje
    od początku
  • ~Gg / 2017-07-09 23:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja co chwila się wiesza, mierne opisy programów a infolinia to chyba jest jakiś bardzo słaby żart. Moja opinia to ZERO i śmiech na sali. Polecam cyfrowy Polsat.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko od początku do końca
    2 miesięcy
  • ~Ula / 2017-07-09 16:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta, moim zdaniem,najlepsza na rynku, natomiast jest za drogo.Obsługa super, do momentu podpisania umowy.Później przeważnie pod górę, szczególnie gdy coś się psuje.Dekoder Horizon niedopracowany.Najpierw zepsuł się po kilku godzinach eksploatacji.Po wymianie często się zawiesza.Reset pomaga, lecz trudno go przeprowadzić.
    ZaletyDuży wybór programów, szybki internet.
    WadySłaby sprzęt.
    Od lat korzystam z tv, internet i telefonu.Im dłużej korzystam tym bardziej tracę zaufanie do usług UPC.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 864
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 576
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.42, ilość opinii: 304
Netflix
Ocena: 2.67, ilość opinii: 236
HBO GO
Ocena: 1.81, ilość opinii: 205
UPC (TV)
Ocena: 1.94, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2084
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 875