Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.08
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~G / 2021-12-07 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat, infolinia i ludzie pracujący po drugiej stronie to nikt inny tylko ludzie z przypadku, którzy nie potrafią odpowiedzieć logicznie na pytania. Infolinia i czekanie na połączenie, to kolejny DUŻY minus tej firmy, irytująca maszyna, a potem muzyka przy której zdążysz ułożyć sobie życie. Zamawiasz kartę, dostajesz dekoder, rezygnujesz z w przeciągu 3 dni, doliczają zmianę umowy do rachunku. Z determinacją szukaj innej telewizji oraz internetu, nie wchodź w umowę w UPS
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko.
    MiejscowośćŚL
  • ~Bob / 2021-11-21 03:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Niby mały dekoder ale co z tego skoro jest jeszcze odromny ruter i jakąś skrzynia do światłowodu

    I najważniejsze BRAK MOŻLIWOŚCI PRZEWIJANIA

    Byle do końca umowy
    ZaletyBrak
    WadyCofnięcie się do epoki kamienia łupanego
  • ~Frun / 2021-11-18 19:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder 4K odebrał mi radość z oglądania. Nie można przewijać nagranych programów!!!!!!!!
  • ~SkyTerror77 / 2021-11-05 20:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Słabo z 750 Mbit mam prędkość 150 Mbit przez 99.9 % czasu !!!!! CO JEST DO K....Y NĘDZY płacę moje ciężko zarobione pieniądze za 1/5 prędkości ??? SKANDAL
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Horizon / 2021-11-05 10:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Dekoder Horizon zawiesił się i nie da się nic zrobić żadne resety itp nie pomagają . Konsultant mimo że miły wysyła technika czas oczekiwania 10 dni. Podejście firmy do awarii żal.
    MiejscowośćRadom
  • ~Andrzej / 2021-10-30 15:11
    Ocena: 1.50 / 5
    W sierpniu 2021 zgłosiłem awarię dekodera Media box z nagrywarką na telefon 813813813.W umówionym terminie byl monter który stwierdził ze jak usterka się powtórzy to trzeba dekoder wymienić. Pani usilnie przekonywała ze po tylu latach bycia klientem UPC należy się nam nowy dekoder, na stwierdzenie że jesteśmy z żoną 75 latkami i nie chcemy uczyć się czegoś od nowa. Zapewniała że nic się nie zmieni na gorsze. Usługa wymiany miała być darmowa(rozmowa była nagrywana). Od czsu wymiany na Horizon nasze palce nie mogą trafiać na malutkie klawisze dekodera aby zmienić kanał, po przełączeniu albo jest wizja albo głos bez wizji. Próby skontaktowania się z działem reklamacji spełzły na niczym. Włącza się jakiś automat i przerywa połączenie. Tęsknimy za starym Mediaboxem który nam służył przez tyle lat i z wdzięcznością pragniemy jego powrotu bo ten Horyzon to jakieś wielkie nieporozumienie. Poważnie rozważamy zmianę operatora na innego niż UPC.
    Zaletyw porównaniu do Mediaboxa-żadne
    WadyWłącza się chyba z 10 minut. Przy przełączaniu kanałów zanika głos a jest wizja, albo jest głos a nie ma wizji.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szym / 2021-10-27 18:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Nic nie działa a to pierwszy dzień. Komunikacja z pomocą techniczną? Zapomnijcie, nie da się dodzwonić ani dostać na czat. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~fruwaj / 2021-10-27 17:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Wymieniłem Horizona na to cudo i już żałuję... Brak możliwości przewijania nagranego materiału po prostu dyskwalifikuje to urządzenie! Widać UPC dba żebyśmy oglądali wszystkie reklamy bo ma z tego profity...
    Zaletyrozmiar
    Wadybrak możkiwości przewijania w przód (żeby np. pominąć reklamy) nagranego materiału
    MiejscowośćTychy
  • ~ALEX / 2021-10-24 16:03
    Ocena: 4.33 / 5
    Nie przeczytałem opinii innych użytkowników i wymieniłem horizona na 4K. Mój błąd. Dekoder 4K to pomyłka. Brak możliwości przewijania nagranego programu to porażka. Czas nagrań tylko 50 godzin i kasowanie po 3 miesiącach - dlaczego?Technologia 4K to być może postęp, ale UPC cofa się w rozwoju. Dodatkowo w horizonie był wbudowany router, a po wymianie na dekoder 4K dostałem dodatkowo wielką białą skrzynię która ma być routerem. Przy horizonie można było przełączać sieć z 2,4 na 5G, to białe "coś" nadaje sygnał wifi, ale jaki ?
    Zaletyzalety - tylko jedna - małe rozmiary dekodera
    Wadywady - właściwie wszystko - możliwości techniczne dekodera, rozmiary routera.
    MiejscowośćSOSNOWIEC
  • ~Lenax81 / 2021-10-19 18:33
    Ocena: 4.33 / 5
    Zachęcona pozytywnymi opiniami o dekoderze 4k, zamieniłam dekoder horizon na 4k. Horizon mi się zawieszał, konieczny był reset ok 2x na tydzień. 4k mam 2 miesiące i nie zawiesił się ani razu, jest malutki, nie grzeje się tak jak horizon i trójnik niepotrzebny. Niestety, ze względu na godziny pracy zazwyczaj ulubione programy oglądam z nagrywarki. Na horizonie mogłam przewijać w przód i w tył, na 4k na wielu programach podstawowych ( tvp, tvn,tv4,polsat..) nie ma opcji przewijania nagranego programu w przód, czyli jak przy końcu filmu zasnę i zdąży on dolecieć do końca, to aby obejrzeć końcówkę którą przysnęłam to muszę cały jeszcze raz obejrzeć..gdy nagrywam galę bokserską to też później trzeba wszystkie walki, komentarze prowadzących itd obejrzeć aby zobaczyć tę walkę dla której galę nagrałam. Gdybym wiedziała o tym wcześniej nie zamieniłabym horizonu, mimo jego wad.
    ZaletyMały rozmiar, niepotrzebny trójnik do sygnału : dekoder - router( mniej przewodów), nie wiesza się.
    WadyGłówna, najważniejsza- brak możliwości przewijania w przód nagranych programów. Przy kolejnej zmianie umowy wrócę do horizon.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz / 2021-10-13 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Właściciele Amber Gold mogliby się uczyć od upc jak okradać ludzi.

    upc jest gorszy niż podatki, nawet po śmierci ciężko jest się go pozbyć.
    Zaletymoże
    WadyWypić krew do ostatniej kropli
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2021-10-04 13:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Apollo zanim ktoś się zdecyduje, bo nie jest tak kolorowo jak reklamują
    Zaletycloud record
    Wady-- nie pominiesz reklam z nagranego materiału
    -- jak nie ma internetu to nie ma telewizji w Horizon zdarzało się że nie było internetu ale była telewizja
    -- urządzenie przejmuje zupełną kontrolę nad telewizorem, nie wejdziesz w aplikacje na telewizorze (bo np nie ma Netflixa w dekoderze). Trzeba wyłączyć dekoder, dopiero pilot telewizyjny odzyskuje kontrolę.
    -- nie ma Netflix'a. Wygląda na zabieg celowy bo Prime Video's jest. Dekoder oparty o Androida co raczej nie jest przeszkodą.
    - rzadko wiesza się
    - rzadko traci kontrolę nad telewizorem (nie podgłosisz, czy zmienisz kanału)
    - rzadko traci dźwięk ( tylko factory reset pomaga)
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzysztof / 2021-09-27 09:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeczytałem cały wątek i mimo bardzo negatywnych opinii troli z vectry podjąłem decyzję o zmianie dekodera z horizona na upc tv box 4k. Jakie było moje rozczarowanie gdy po podłączeniu boxa obraz okazał się o niebo lepszy i telewizor zaczął świecić pełną rozdzielczością. Brednie wypisywane na tym forum okazały się kłamstwem. Od tygodnia nie uświadczyłem artefaktu ( na horyzontem notoryczne, czasami nie dało się oglądać ) a obraz na każdym kanale jest idealny. Jak na razie nie mam żadnych obiekcji. O pewnych mankamentach wiedziałem przed zakupem. Brak przewijania nagranych pozycji jest nie istotny przy jakości obrazu i braku artefaktów podczas oglądania tv. Brednie o bitrate kogo to obchodzi! Obraz ma być czysty i klarowny no i oczywiście płynny. To wszystko otrzymałem zmieniając ofertę. Teraz płacę 10pln więcej i mam 4k + viaplay. Na koniec taka uwaga, telewizor musi obsługiwać 4k, na rubinie się nie da.
    ZaletyJakość obrazu,szybkość działania, wielkość
    WadyBrak przewijania niektórych nagranych pozycji, brak wyjścia optycznego.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mji / 2021-09-27 01:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Ceny nie są niskie. Dekoder nie nagrywa wszystkich serji zaznaczonych. Ucina nagranie przed lub po mimo że jest ustawione 1min przed i po. Multiroom zawiesza się nie ma płynności przełączania. Nie da się wyłączyć dekodera i tv pilotem .
    ZaletyBrak
    WadyCena. Jakości. Dekodery do bani. Zawiesza się. Intwrnet przerwy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~GaBa / 2021-09-16 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA, OCENIAM TYLKO TELEWIZJĘ I TELEFON STACJONARNY!
    Telefon OK, natomiast telewizja, cóż, nie przerywało, obraz dobry. Jednak płacisz kilkadziesiąt zeta za powtarzające się na kilku częstotliwościach kanały + za ileś kanałów, na których musisz zapłacić, aby obejrzeć na nich np. jakiś film.
    Jak ostatni aneks zaczął zbliżać się ku końcowi (był na 2 lata) nagle dodali mi do rachunku 2,5 zł i podłączyli jakiś sport, którego w ogóle nie oglądałam. Nawet nie zaznaczyli tego ustnie, bo bym się na to nie zgodziła - aneks był uzgadniany telefonicznie, wiec nie miałam przed oczami jego papierowej wersji. Jestem osoba starszą, to oznacza, że można mi wszystko wcisnąć?

    Po mojej rezygnacji wydzwaniali i namawiali na pozostanie - mam być nieuprzejma, żeby zrozumieli, że to koniec i kropka?
    Zaletydobra jakość przekazu sygnału TV
    Wadypowtarzające się kanały, kanały dodatkowo płatne w pakiecie, nachalność w namawianiu na pozostanie klientem, zmiana niektórych kanałów w trakcie trwania umowy - ze dwa razy tak się zdarzyło
    MiejscowośćKraków
  • ~Angie / 2021-08-22 23:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Telewizję i Internet od UPC posiadam już od kilku lat i na sam Internet narzekać nie mogę, bo akurat w moim miejscu zamieszkania jak dotąd rzadko zdarzały się problemy czy awarie. I oby tak zostało. Jeśli jednak chodzi o telewizję to problemy z zawieszaniem się, jak i ze sprzętem samym w sobie (Mediabox, Horizon, a obecnie również 4K) niestety istnieją.
    Z dekodera 4K korzystam od ledwie tygodnia, ale już jestem bardzo niezadowolona. Nigdy wcześniej nie było tak źle. Po pierwsze, modem od Internetu musiałam przenieść do przedpokoju, bo inaczej ani telewizji, ani WIFI w pozostałych pokojach nie uświadczę. UPC nie montuje modemów na ścianach więc po prostu wisi sobie na kablu przy podłodze. Kabel jest oczywiście gruby, a żeby wyprowadzić go ze skrzynki w przedpokoju, trzeba było uszkodzić osłonę.
    Nie w tym jednak największy problem. Niestety, telewizja się dość regularnie buforuje. Możliwości dekodera 4K są po prostu żenująco małe. Nagrania do 50 godzin (Horizon deklarował do 300 godzin). Brak możliwości przewijania telewizji i, co gorsza, brak jakichkolwiek możliwości przewijania programów nagranych… A więc oglądasz na jeden raz od początku do końca albo powtarzasz od samego początku? Gdybym miała zawsze czas śledzić wszystkie programy w ten sposób, nie potrzebowałabym żadnej nagrywarki. No i ten pilot… Zupełnie nieintuicyjny i wymagający znacznie więcej operacji aby np. przeczytać szczegóły aktualnego programu.
    Jak to jest możliwe, że Netia od lat ma te wszystkie możliwości, których UPC do dziś nie posiada? Znacznie więcej miejsca na nagrania, brak kasowania nagrań (UPC usunie nagrania po 3 miesiącach), możliwość przewijania do 2 godzin wstecz. Dowolne przewijanie nagrań. Wiem, bo zarówno siostra, jak i mama posiadają usługi w Netii i wygląda to znacznie lepiej.
    Jedyne na co nie mogłam jakoś specjalnie narzekać to obsługa klienta. Trafiłam na miłych, cierpliwych i zaangażowanych ludzi,
    ZaletyObsługa klienta
    Wady- regularne buforowanie telewizji
    - słabe możliwości dekodera 4K i nagrywarki
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adam / 2021-08-17 15:52
    Ocena: 4.67 / 5
    Wczoraj wymienili mi dekoder na Horizon i już próboje sie przerzucić na stary Mediabox.Fatalne menu,delikatne piksele kilka przycinek było.....Głównym grzechem jest menu dekodera.....Mediabox bije na głowę funkcjonalnością i przejrzystoscią.
    ZaletyTani internet 300mbps za 17 zł
    WadyNie zauważyłem
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Niedaruje / 2021-08-11 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIKOMU NIE POLECAM UPC TELEWIZJI I INTERNETU,TRAGEDIA.OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM BO RACHUNKI PODNOSZĄ,A NIC NIE DZIAŁA!!!!! KATEGORYCZNIE ODMAWIAM Z NIMI PODPISYWANIA UMOWY.NAWET ZA DARMO BYM NIE BRAŁA.NAJGORSZA FIRMA JAKA MOZE ISTNIEĆ!!!!
    ZaletyNIEMA ZALET,SAME WADY!!!!
    WadyNIC NIE DZIAŁA
    MiejscowośćKraków
  • ~Maksio / 2021-08-06 09:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo żałuję wymiany dekodera na 4k. Oglądanie telewizji staje się koszmarem, co kilka minut zawiesza się, w obsłudze klienta zaproponowano wzmacniacz sygnału za kolejne 10 zł. miesięcznie a płacę już ponad 260 zł.Dlaczego mam dodatkowo płacić za sprzęt źle działający sprzęt. Przy sprzedaży nikt nie uprzedzał o takich mankamentach.
    ZaletyRaczej brak
    WadyZawieszanie się, brak możliwošci przewijania nagranych programów, brak telegazety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PaniBe / 2021-08-03 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo, kanały się powtarzają, a jak zgłosiłam, że nie przedłuzżm umowy i podałam jasny powód, to wydzwaniają i znów chcą powód rezygnacji z kontynuacji.
    Wadyceny, powtarzalność kanałów, wydzwaniają chcąc zmienić decyzję rezygnującego
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2240
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1607
Netflix
Ocena: 2.14, ilość opinii: 715
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4139
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2790