Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~Beny / 2024-08-31 19:27
    Ocena: 2.67 / 5
    W poprzednim roku pojawił się problem z dekoderem, włącza się I wyłącza, po wymianie problem pojawił ponownie. Gruz i tył.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Tomasz K / 2024-06-11 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Od października 2022 roku mam problem z nagrywarką Horizon UPC/Play. Problemem jest oglądanie nagrywanych programów. Dekoder rano działa dobrze a po południu nie pozwala już oglądać, chyba, ze zrobię restart. Na infolinii ciągle to samo - retart a potem wizyta technika. Mam już trzecią nagrywarkę i jutro kolejna wizyta technika. Złożyłem skargę do Biura Rzecznika Praw Konsumenta. Pisma za pismami i nic więcej nie mogą zrobić. Moja wina, bo nie chcę udzielić info kiedy i o której godzinie i na którym kanale jest problem. Zgłaszałem wiele razy, ale nie czytają wcześniejszych zgłoszeń. Zachowują się, jakby to był jednostkowy problem. Taki sam tekst dziś usłyszałem od pracownika działu technicznego. Nie wierzył mi, że ludzie zgłaszają problemy z Horiznoem od 2015 roku. W Biurze Rzecznika Praw Konsumenta poradzono mi, abym zerwał umowę z nimi, z ich winy. Potem wystawią mi karną notę obciążającą i będę musiał walczyć w sądzie w Wawie o anulowanie tej opłaty karnej za zerwanie umowy.
    ZaletyJakość obrazu dobra w TV. Internet w Horizonie wyłączyłem i od TV odłączyłem to od razu nie zrywa już.
    WadyHorizon nie pozwala normalnie odtwarzać nagrywanych programów średnio co półtora tygodnia. Problem mimo 2-3 razy restartowania codziennie.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Jerzy / 2024-05-15 18:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Tagiczna obsługa serwisowa. Posiadam już czwarty z kolei dekoder Mediabox. Poprzedni żył 2 miesiące i wykitował jak obecny, to znaczy zawiesił się trwałe bez reakcji na cokolwiek. Po zgłoszeniu awarii w niedzielę, wyznaczono mi wizytę serwisanta w następny poniedziałek, czyli cały tydzień oczekiwania. To chyba żart...Jakość sprzętu jak i obsługi serwisowej po przejęciu przez PLAY nie daje się wyrazić bez używania słów uważanych za obelżywe...Dno to komplement
    Zaletydziała internet
    Wadywszystko pozistałe
    MiejscowośćGdańsk
  • ~nik / 2024-03-16 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja jak i internet po tym jak przejęła UPC firma Play P4 wszystko się rwie co jakiś czas. Internet traci sygnał , tv to samo. Internet i telewizja to juz tragedia z tej firmy. Czas na zakończenie współpracy z firmą która ma gdzieś swoich klientów
    Zaletyjuż żadnych
    Wadydostawa sygnału - ciągłe zrywanie
    MiejscowośćTychy
  • ~FRANKO / 2024-02-06 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA GŁOSIĆ AWARIĘ.POTEM ZA 4 DNI TERMIN PRZYJŚCIA SERWISANTA.PRZYSZEDŁ I NIC NIE ZROBIŁ BO TO AWARIA NA ZEWNĄTRZ ON WYKONUJE TE WEWNĄTRZ .POINFORMOWAŁ TYLKO ŻE W BNASTĘPNYM DNIU 0D 16.00 DO 21 GODZ KTOŚ ZADWNI!!!! NIE PRZYJDZIE NAPRAWIĆ ALE ZADZWONI.NARAZIE NIKT NIE DZWNI JEST 17 GODZ.CO DALEJ ? ZOBACZYMY.
    ZaletyŻADNE BO INTERNET MA BY 55 SETKĄ A WYCIAGA 200 PARE.
    WadyCIAGLE TRZEBA ROZŁANCZAĆ ,RESETOWAĆ
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~Doda / 2024-01-14 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka,nie pozostaje nic innego jak dzwonić codziennie na infolinię zgłaszać wieczne usterki tylko po to,by mieć podstawy do uniknięcia kary za zerwanie umowy. Internet działa jak chcę,nagrywarka -nagrywa co chcę,zawieszanie sprzętu -codziennie,brak możliwości przełączenia kanałów -codziennie. Włączasz dekoder i resecik na start! Jesteśmy już okropnie wściekli na tą firemke, nie wiem za co tyle płace!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Robert / 2024-01-08 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia na dzień coraz gorzej UPC to porażka, Nie da się oglądać bez usterek i Bikseli tv w weekend i pod wieczór porażka
  • ~Spadaj dziadu / 2023-12-16 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy wreszcie usunięcie awarie z zeszlego tygodnia. UPC to dziadostwo. U mnie internet "pada" średnio raz w tygodniu a telewizja 2 razy w miesiącu. Jak chcesz sobie podnieść ciśnienie proponuje kontakt z infolinia. Po ostatnim "padzie" panienka z infolinii zaproponowała mi kontakt z producentem telewizora w Korei. buahaha. Dno i metr mułu - dobrze że, jeszcze tyłko dwa miesiące będę w tym dziadostwo
    ZaletyDno
    WadyPad za padem internetu i telewizji kablowej.
  • ~Monika / 2023-12-08 19:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiele więcej kosztuje od Horizona,obsługa klienta w ogóle nie zna sprzedawanego produktu wciskają każdemu nie mając pojęcia co to za produkt jak dla mnie beznadziejny nie można przyspieszyć reklam,nie można przyspieszyć filmu już nagranego w menu cofając się o kilka godzin wstecz nie da sie odtworzyć programu czy filmu lipa na maxa
    ZaletyMały
    WadyDramat opisałam wyżej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2023-12-07 17:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam umowę, 9 dni, ale dekoder wiesza się, już 3 razy, internet, po interwencji, chodzi dobrze. Chciałem zmienić, na horizon z nagrywarka, ale to dodatkowe 15 zł. co miesiąc, chyba za 3 dni im to wszystko oddam..
    ZaletyINTERNET, może być.
    Wadydekoder kiepski, powinni wymienić. nie chcą, to trudno.
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Marcin / 2023-09-24 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Nie było dnia, żeby nie zgłaszałem problem z internetem. Pracy techniczne non stop. A teraz jak się połączyli z playem to płakać się chce. W piątek wyłączyli internet, naprawiać przyjdą w poniedziałek o godz. 21. Kończy się umowa i powodzenia. Nie możecie zatrudnić techników? W czym jest wasz problem, ze sam naprawiłem modem, bo wy zdalna nie potraficie? Mam nadzieje że zbankrutujecie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mirko48l / 2023-08-21 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam z tą firmą już nie małe przejścia podczas podpisywania umowy,a obecnie kiedy mam w domu łącze kablowe oni twierdzą,że mnie podpięli do łącza światłowodowego,na tym co posiadam.Jak się pytam doradcy jakim cudem na łączu miedzianym mam światłowód to doradca zaczyna klienta umoralniać,nie mając zielonego pojęcia o łączu światłowodowym,a jak próbuje drążyć to mnie zaczyna drażnić,że ja nie wiem o co pytam
    MiejscowośćOleśnica
  • ~JFK / 2023-08-18 10:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę za internet o prędkości 800/60 a prędkości osiągane to najczęściej do 500/50. Po kontakcie z infolinią BOK UPC dziwnym trafem (w czasie rozmowy) udało się osiągnąć 3x troszkę ponad 550/55. Nigdy ponad 600 (wysyłanie jeśli jest w okolicy 5-57 uznaję za poprawne w stosunku do umówionych 60 Mb/s).

    Odpowiedź z infolinii: W regulaminie jest napisane że jak osiąga 60% (procent) prędkości umówionej to jest poprawnie.

    Czy mogę zaoferować praktycznie wszystkim internet w PL 1Tb/s i napisać w regulaminie że jak osiągnie 0,00000!% to jest OK i pocałujcie w d... wójta?

    Albo oferuję FSO 125p osiągającego 1000 km/h a w regulaminie że jak osiągnie 10% to jest OK?

    Czyli trzeba zbierać wyniki testów, bo pewnie za kilka lat takie działanie będzie zabronione i pójdę po rekompensatę jak frankowicze.
    WadyRegulamin, który łamie informacje z oferty (ale kliencie podpisałeś więc spadaj).
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Fredo / 2023-08-14 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nienawidze ten e**any UPC w każdym mieskaniu które wynajmowałem był ten internet. Co dwie minuty się wiesz. W grach ping to wypier**dala w kosmos. Jak nie poteaficie robić swojej roboty to idźcie do ch*ja z rynku i dajcie miejsce normalnym dostawcom.
    ZaletyBrak
    WadyGówno a nie internet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin / 2023-07-22 14:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Totalna porażka prędkość internetu najczęściej jest do 70 mb/s.A bywa że jest to 15mb/s po wymianie dekodera bez zmian.Serwis raz przyjedzie na umówiony termin a dwa razy nie przyjedzie wcale.Nie polecam UPC
    ZaletyBrak
    WadyInternet wiesza się co kilkanaście minut
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Szyman / 2023-06-27 09:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem tak, właśnie się przeprowadzam i chciałem zobaczyć opinie vectry (kiedyś miałem z nimi mocno pod górkę, i nie zdziwiłem się ze maja fatalna opinie) z ciekawości zobaczyłem jak opinie UPC, musze powiedzieć ze to chyba jakieś boty to wypełniają, z UPC nigdy przez wiele lat nie miałem większych problemów, zwłaszcza tv jest lepszym poziomie i ten mały dekoder wifi szybko przełącza kanały, więc mogę polecić w 100% dziwie się złym opiniom to chyba jakaś konkurencja daje te negi
    ZaletyDekoder wifi 4K - intuicja, szybkość, jakość kanałów
    WadySzkoda ze w bloku gdzie jest światłowód mogę podpisać umowę z play, a z UPC już nie. Ul. Kartografów 5 Marki
    MiejscowośćMarki
  • ~Adam 1953 / 2023-06-23 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam . Po dwóch tygodniach jestem mocno rozczarowany . Po dwóch wizytach Panów Serwisantów udało Mi się oglądnąć programy telewizyjne mooooooże!!! jeden dzień. Przez kilka lat dekoder Horaizon sprawował się dobrze po wymianie na UK4 katastrofa. Z Mojego punktu widzenia wygląda to tak cyt ..." - zamienił Stryjek siekierkę na kijek " Nie zamierzam marnować casu na ciągłe resety i oczekiwania na odpłatne wizyty Serwisantów.Jeśli mam wybór to rezygnuję z nowczesności i wracam do sprawdzonej funkcjonalności . Pozdrawiam i życzę rozsądku '''


    ZaletyZalety może i będą poczekam ...
    MiejscowośćWrocław
  • ~KL / 2023-06-20 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE ODPISUJĄ NA LISTOWNE REKLAMACJE, NALICZAJĄ BEZPODSTAWNE DODATKOWE OPŁATY, NA INFOLINII CZY CZACIE UDAJĄ ALBO SĄ MALO ROZUMNYMI LUDZMI, KTORZY NIC NIE WIEDZA, NIE WIEDZA DLACZWGO TAK SIE DZIEJE ANI NIE POTRAFIĄ NIC WYJASNIC CZY POMOC TYLKO ODSYLAJA OD SASA DO LASA ;/
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~wis / 2023-06-16 13:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam dekodery 4K ( multirum) Jeden dekoder działa bezproblemowo a drugi żeby oglądać TV musze raz dziennie wyjmowac kabelek zasilający . Po jego powtórnym podłączenie obraz TV naogól ukazuje się, dekoder wymianiany + pilot, pomaga tylko reset. Po pełnym resecie oprogramowania jest przez 3 dni znacznie lepiej bo mogę otrzymać obraz na TV przez włączenie dekodera pilotem ( nie raz przez włączenie i wyłączenie kilka razy ale wskakuje). Czy coś można jeszcze zrobić oprócz zmianu UPC?
    Zaletymały i nie zajmuje miejsca
    WadyInfolinia zaleca wyjmowanie kabelka zaisllającego a dlaczego nie przyciskiemz a tak wodógle do czego on jest potrzebnyy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monia / 2023-05-29 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś tragedia,Panowie monteży powinni się doszkolić,nie umieją podstaw,tak wiercili że przewiercili przewód prądowy,zostałam bez prądu...uszkodzili całe drzwi wejściowe popękana cała futryna,narobili takiego syfu i poszli,musiałam wszystko naprawiać na swój koszt,po wystawieniu faktury za naprawę okazało się że nie wrócą mi pieniędzy pod pretekstem braku ubezpieczenia ale tak naprawdę co mnie to obchodzi skoro oni uszkodzili mieszkanie w którym mieszkałam zaledwie tydzień niech teraz wrócą pieniądze,nie polecam tragedia jakaś.U koleżanki to samo zrobili.
    MiejscowośćNowy Sącz
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902