strona 2 z 8
-
~Katarzyna / 2020-10-26 13:21
Wszyscy polecali mi ta tv jednak mam inne zdanie czekam na tv i internet od wakacji mniej więcej ok najpierw okazało się że muszę mieć zgodę z ADM panie trzy!!!! Zadzwoń powiedziały ze one wszystko załatwia ok czekałam w MIĘDZY CZASIE WYSZŁO ZE ZGODA JEST I BYŁY TERMINY INSTALACJI Z 3-4jednak przed przybyciem Pana instalującego dostawałam meila z nowym terminem instalacji i tak do 4razy moje nerwy już puściły zadzwoniłam i dowiedziałam się ze ZGODY NIE MA. ZAŁATWIŁAM JA SAMA. TERMINY BYŁY 2 KOLEJNE. AŻ ZADZONIL PAN POWIEDZIAŁ ZE ON SIĘ TYM ZAJMIE. SAMA ODEBRAŁ PAPIER JAK JUZ MIAŁAM GO W RĘKU PAN POWIEDZIAŁ ZE WSZYSTKO PÓJDZIE PEZ PROBLEMU. TERMIN BYŁ NA DZIŚ umówiony 2-3tyh temu nagle dzwoni Pan od instalacji że CHCE UMÓWIĆ TERMIN BO DZIS SIĘ DOWIEDZIAŁ O TYM ZE MA KOMUS ZAŁOŻYĆ TV I NETA. moje nerwy dosięgły zenitu. Ustaliłam nowy termin żądz żeby zapytać Czemu tak postępują z ludźmi po raz trzeci!!!!! Po rozmowie była GŁUCHA CISZA. 2 RAZY PO PROSTU SIĘ PANOWIE Z INFOLINI Rozłączyli!!!! To już nawet nie jest śmieszne. A mam DUŻE POCZUCIE HUMORU
-
-
~Jolanta / 2020-10-18 20:01
Uważam że UPC nie spełnia warunków umowy podłączono mi dekoder 4k Box od 10 dni nie odbieram telewizji ,nikt z pracowników nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie kiedy awaria zostanie usunięta, zbywa klienta że można odstąpić od umowy. Złożyłam reklamację cisza w eterze. ZaletyDobry internetWadyBrak telewizji od 09.10.2020rMiejscowośćSzczecin -
~Czarny / 2020-10-17 10:37
Nowy Dekoder 4K UPC jak dla mnie nie jest potrzebny, UPC ma tylko dwa kanał 4K,a obraz i tak nie jest taki rewelacyjny, do tego nie można nagrywać ulubionych filmów (żona jest na mnie zła że zmieniłem na dekoder 4K)
za dekoder 4K trzeba płacić 10 zł więcej niż za poprzedni dekoder, a w sumie jak dla mojej żony jest gorszy niż poprzedni dekoder
jedyny plus że jest bardzo mały i prosty w użyciu
w sumie żałuje że zmieniłem dekoderZaletymały i prosty w użyciuWadybardzo duży minus żona już nie może nagrywać swoich ulubionych serialiMiejscowośćRumia -
~Michał / 2020-10-05 21:14
Dekoder 4 k super sprawa, trochę jak Netflix mnóstwo filmów i programów do wyboru do paru dni wstecz. Szkoda jedynie, że nie wszystkie kanały wyraziły zgodę na nagrywanie, ale i tak czuć powiew świeżości. Opcja głosowa na pilocie, bardzo intuicyjny interfejs. Duży wybór nagrywanych z automatu programów i filmów. Jakość obrazu, rozmiary dekodera. Jestem na tak. MiejscowośćWarszawa -
~Magdalena / 2020-10-05 20:31
Szkoda, że na stronie brak info o tym że na nowym dekoderze nagramy oraz cofniemy treplay TV tylko niektóre kanały, przez brak zgody licencyjnej tych najpopularniejszych. Co do obsługi różnie skrajne doświadczenia w piątek technik, który nie przyjechał na instalację i nawet nie zadzwonił, że go nie będzie, dziś z kolei bardzo przyjazny i pomocny technik. ZaletyInnowacyjne rozwiązania, małe rozmiary dekodera, jeden wygodny pilot, dobry obrazWadyBrak możliwości nagrywania wszystkich kanałówMiejscowośćWarszawa -
~htcom / 2020-09-04 19:49
Opinia pozytywna, wszystko funkcjonuje bez komplikacji. Cena korzystniejsza niż np. w Orange z usług którego zrezygnowałem ZaletyJest OKWadyNie znalazłemMiejscowośćWarszawa -
~Aga / 2020-06-17 13:30
Kiedyś to było coś, dziś UPC to tragedia. Oferta jak oferta, choć 4K nadal nie mają. Obsługa klienta to loteria, cena po 11 latach - może być, ale jakość usług to kompletna porażka. Nieustannie są jakieś problemy techniczne, a na naprawę czeka się po 2 tygodnie. ZaletyBrakWadyJakość usługMiejscowośćKraków -
~Emilia z Wrzeszcza / 2020-05-23 16:28
Moja mama Emilia lat 72 potrzebowala pomocy przy przerejestrowaniu telefonu z meza na siebie. Pan Piotr z UPC pracownik techniczny zajal sie wszystkim, byl pomocny, sólidny, profesjonalny i sumienny. MiejscowośćGdańsk Wrzeszcz -
-
~Ela / 2020-05-02 22:23
40 minut bezowocnego czekania na połączenie z konsultantem , ponownie 30 minut i nic . Kpina z klienta . Nigdy więcej. MiejscowośćBytom -
~POP / 2020-03-23 21:28
dno i dwa metry mułu, 6 godzin usiłuję się zalogować do horizon go! pomoc dramat. 15 razy już resetowałem hasło! dramat ZaletybrakWadysameMiejscowośćRzeszów -
~Polak / 2020-02-19 18:21
Ja mam dwa dekodery 5 lat UPC wszystko działa dobrze horizon czasami sie zawiesi ale bardzo rzadko. Ale internet i TV działa bez zarzutów.szkoda tylko że nie maja żadnych ofert dla stałych klientów. MiejscowośćGdańsk -
~roman / 2020-01-28 20:12
Mnie ciekawi,co za geniusz opisuje programy sportowe.Jest tam wszystko m.in.bilans ost.spotkań,aktualnej formy itp.Widza interesuje :KTO GRA,DGDZIE I O CO .Tylko tyle .Pan redaktor niech się ogarnie. Miejscowośćgdynia -
~mark / 2020-01-16 10:18
Kochani prosba kto moze jakie stosuje UPC dekodery TV? Firma model? z gory dzieki za info kto co ma u siebie? dzieki ZaletyaasdfffffffffffffffffffffWadybbdsfffffffffffffffffffMiejscowośćWarszawa -
~Radpl / 2020-01-15 19:21
Po 2 latach używania tv + internet jestem zadowolony.Internet chodzi bardzo dobrze z tv też nie ma problemu . Czasem boks tv się zawiesi i trzeba zresetować ale to rzadkość. Ogólnie polecam ZaletySzybki internet nie zawiesza się tv też chodzi ok . Nawet korzystając z dwóch jednocześnieWadyMało estetyczny boks tvMiejscowośćBytom -
~Tomasz / 2020-01-11 22:11
Dekoder horizon często się zawiesza, w menu programów brakuje opcji wyboru wg kategorii, wiec jak szukasz programu tematycznego to musisz przelecieć wszystkie kanały. Dekoder działa wolno, nagrywanie zaplanowanych filmów często zawodzi. Internet o 30% słabszy od deklarowanego. Słaby sygnał wifi z routera.
Konkurencja bije UPC na głowę. OdradzamWadyjwMiejscowośćWarszawa -
~Sebastian / 2020-01-04 21:04
Nie dodam już nic więcej właściwie. Z pełną odpowiedzialnością mogę napisać że nie radze tego horizona nikomu. Nawet za darmo. Bardzo żałuję że zamieniłem z multiboxa . ZaletyNicWadyZa dużoMiejscowośćLublin -
-
~bast / 2019-12-23 15:44
Korzystam z UPC jużo d 10 lat i cały czas jest coraz gorzej. Kontakt z obsługą klienta jest bardzo utrudniany. Na stronie nigdzie nie można znaleźć informacji o numerze telefonu do pomocy technicznej. Wszystko trzeba zgłaszać online a tam też są utrudnienia. Zakładka z pomocą techniczną jest ukryta żeby ludzie nie zgłaszali problemów. Jeśli już się zgłosi problem to UPC ma 30 dni na odpowiedź i proszę mi wierzyć że nikt nie odpowie wcześniej jak po 29 dniach. Dekoder Horizon to urządzenie porażka. Tania chińszczyzna. Problemy z dekoderem są cały czas ale kto ma czas żeby to zgłaszać. A i do tego wszyscy konsultanci na czacie czy na infolinii są cały czas zajęci. Masakra! Już mi brakuje cierpliwości do tej firmy. Oszczedzają na pracownikach jak tylko mogą! WadyBrak osobistego kontaktu lub utrudniony kontaktMiejscowośćKielce -
~hhhh / 2019-12-13 23:46
tak czytam czytam i nie wierzę-ja nie mam zadnego problemu z internetem ani z telewizją 9fakt-mam stary dekoder mediabox i trzymam się z daleka od tego całego horizona -
~Buba / 2019-11-13 14:29
3xDNO. Horizon więcej nie działa niż działa, dodzwonić się ciężko, jeszcze dłużej czeka się na serwis, a za dni kiedy brak jest usługi płacić trzeba. W infolinii/BOK telefoniczny wprowadzają notorycznie w błąd, co przy byle problemie nakręca skalę tworzących się kolejnych problemów.
Za to ze sprzedażą usług wręcz NĘKAJĄ telefonami: jednego dnia dzwoni konsultant, mówię że nie jestem zainteresowana, następne 3-4 dni dzwonią kolejni konsultanci z tą samą ofertą. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek pytania lub próbę uzyskania informacji bo w kolejnym okresie rozliczeniowym może się okazać, że oferowana usługa jest doliczona do rachunku i samo odbycie rozmowy uznano za potwierdzenie chęci jej zakupu. Najlepiej kontakt na piśmie bo potem nie da się u nich nic odkręcić!
Poza tym ze zgłoszeniami mają totalny bałagan, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem i problem trzeba tłumaczyć od stworzenia Gór Świętokrzyskich, to chyba tak, żeby zmęczyć Klienta żeby dał sobie spokój z roszczeniami.
Uważajcie też przy wypowiadaniu Umowy, bo zawrzeć można telefonicznie ale żeby rozwiązać to już trzeba się nachodzić i jeszcze mogą nie uznać złożonego wypowiedzenia wg własnej oceny!
RADZĘ się trzymać z daleka, obługa i poziom usług jak za komuny.ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Agula / 2019-11-13 10:07
Od dwóch miesięcy niestety mam UPC. Po raz drugi brak telewizji i internetu,za pierwszym razem 3dni brak sygnałów a teraz ma ponoć nie być 4 dni. jakaś kpina. Moja praca jest uzależniona od dostępu do internetu...
Kto mi zapłaci za poniesione straty?
Nigdy więcej UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletybrakWady dużoMiejscowośćTarnowskie Góry
strona 2 z 8