Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 134 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Oferta
    2.31
  • Cena/Jakość
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rob / 2017-05-12 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam u nich internet i tv od lat, do tego niestety telefon stacjonarny bo innej możliwości nie było. Internet ciągle zrywa, tv na wielu programach pokazuje się w kwadratach pikselowych. Wielokrotne resety tv i netu to jedyna rada z pomocy technicznej. Dekoder Horizon go to porażka z softem, który nie działa tak jak powinien. Brak realnej możliwości nagrywania. Mimo deklaracji programu i czasu nagrywanie się nie włącza, a w przypadku próby próby nagrania info usługa nie może być zrealizowana. Nadmieniam, że mam pakiet max.
    ZaletyŻadnych
    WadyZrywający internet, niestabilna praca, słaby i wieszający się soft, problemy z nagywaniem, złej jakości odbiór tv
  • ~Illona / 2017-04-30 11:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Częste zawieszenie się dekodera, zawieszanie się rutera - konieczność częstego resetowania dekodera.
    W dniu wolnym od pracy, dekoder jest nie czynny, brak możliwości skontaktowania się z obsługą techniczną.
    cały dzień 29.06 i poranek 30.04 dekoder nie działa, brak jakiejkolwiek informacji czy jest awaria i kiedy zostanie usunięta. Nikt nie odbiera telefonu ?!
    WadyBrak możliwości kontaktu z obsługą. Brak szacunku dla wieloletniego klienta.
    5 lat korzystania z usług UPS
  • ~sirek / 2017-03-21 10:39
    Ocena: 2.50 / 5
    W zasadzie chciałbym się odnieść do nowych informacji graficznych na ekranie przy zmianie kanałów , które zostały ostatnio zamieszczone.

    Czy ktoś mi może powiedzieć po jakiego wała na górze ekranu jest podwójny napis o różnej wielkości TELEWIZJA NA ŻYWO i powtórzona informacja o aktualnym programie / taka sama jest na dole/ . Coś wam nie wyszło czy informatyk był pijany ??

    Zegar przenieść z górnego prawego rogu ekranu na dolny prawy bo pokrywa się z logami większości kanałów.
    ZaletyWygląda ciekawie niż poprzednie stado kropek na ekranie ale reklamowanie polecanych filmów uważam za zbędne.
    WadyUsuńcie to o czym pisałem wyżej bo to masło maślane nikomu nie potrzebne
    aze 3tygonie
  • ~Sławomir Rutkowski / 2017-02-21 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!

    Posiadam w UPC pakiet Select.Wydawało się oczywiste,ze nowe bezpłatne telewizje stacji naziemnej będą dołączane do oferty.
    Okazuje się,że dołączane są testowo,a po jakimś czasie znikają.Jeśli chcesz mieć te nowe darmowe stacje musisz przejść na najwyżej płatny pakiet.
    Taka jest filozofia działania UPC.Przestrzegam kto o tym nie wie !!!
    WadyNowe bezpłatne stacje telewizji naziemnej nie są dodawane do oferty stacji !!!
  • ~staszek657 / 2017-01-29 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko bylo ok poki nie zaczela sie robic pikselizacja na ekranie owszem wysylano serwisantow robili co mogli lecz polegli nie dali rady , po 2 miesiacach po prostu upc zaczelo mnie splawiac kiedy dzwonilem odwieszali rozmowy na 15min mowili ze wysla sewisantow lub oddzwonia , w sumie minely ponad 2 miesiace a telewizji nadal nie da sie ogladac .
    Zaletybrak
    Wadymacie klienta w dupie
  • ~Robert / 2016-11-23 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder dramat - nigdy nie miałem w ręku urządzenia które tak często zawodzi. Resety po kilka razy w tygodniu. Najbardziej irytująca jest chyba pauza, po której dekoder zawiesza się i zostaje samo tło horizon. Trzeba wrócić do telewizji na żywo, czym traci się pauzę. Porażka! ale oczywiście w upc twierdzą że działa bez problemu.

    Obsługa chamska, bezczelna i z tupetem. Raz nawet złożyłem skargę na pana który na mnie nakrzyczał... a jak mu powiedziałem że dla mnie rozmowa skończona po czym się rozłączyłem, skurczybyk oddzwonił kontynuując swoją tyradę. Niestety zwrotki na skargę nie otrzymałem, a po pół roku jak zadzwonili kolejny raz żebym dobrał dodatkowe usługi poinformowałem ich, że jak tylko umowa dobiegnie końca to rezygnuje, na co usłyszałem, że skoro mam pół roku to mogę sobie dobrać jeszcze coś na pół roku. Heh niesamowite! nawet nie wiedziałem, że takie absurdy są możliwe.

    Dodatkowo, po zakończeniu okresu obowiązkowego trzeba przedłużyć umowę, bo w przeciwnym razie po jej rozwiązaniu dostaje się 3-miesięcznego BANA i nie można z nimi podpisać umowy. Myślę, że powinień się już nimi zająć uokik, bo to co wyprawiają przechodzi ludzkie pojęcie.
    ZaletyInternet, bo chodzi dobrze w krk.
    Wadycała reszta
    8 lat
  • ~aaa / 2016-11-01 06:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Arogancka firma , podle traktuje starych klientow.
  • ~PiotrW / 2016-09-14 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    chodzi o dekoder Horizon, jego działania, a szczególnie obsługę menu i funkcji. Do głowy przychodzą mi tylko następujące określenia: katastrofa, porażka, nieustanna irytacja, zmęczenie, głupota etc. Ale do rzeczy oto lista funkcji delikatnie mówiąc spie.... ch w porównaniu do poprzedniego dekodera cyfrowego Mediabox hd z nagrywarką, a więc od początku w Horizon:
    - nie działa wyświetlacz i nie pokazuje godziny ani jaki to program etc (podobno jest tam jakiś wyświetlacz ale nieaktywny)
    - nie można wyjść z menu jednym przyciskiem do oglądanego programu tak jak to było w poprzednim dekoderze naciskając klawisz upc, czasami trzeba kilka razy nacisnąć back i czekać bo toto nie reaguje z prędkością błyskawicy
    - przełączanie na inny kanał to prawdziwa męczarnia, najpierw czarne tło potem tło grafiki horizon, potem jakieś obrazki i dopiero jak sobie ustawisz na 2s wyświetlanie menu znika to i pokazuje się cały obraz programu, zapomnij o płynnym przełączaniu programów
    - grafika horizon zajmuje 2/3 ekranu i nie da się tego ominąć zmieniając kanały zawsze się pojawi tak jak w poprzednim belka z informacją na dole ekranu
    - na podglądzie kanału wyświetla tylko informacje o jednym programie na przód
    - ulubione w prawdzie da się "ustawić" ale na podglądzie funkcji "programtv" nie filtruje programów tylko dodaje gwiazdkę przy ulubionym, pozostawiając dalej wszystkie kanały na liście, funkcja bez sensu w takim układzie, przewijanie tego wszystkiego po prostu nie ma sensu
    - po wyświetleniu tzw info o programie dość ładny opis filmu/programu tylko bez daty produkcji, nie dowiesz się z jakiego roku jest dany film/program
    - ustawienie tzw memo i nagrywania to jakiś koszmar, poprzednio wystarczyło nacisnąć ok i już dany program był zaznaczony, czyli memo wymagało naciśnięcia 3 razy przycisków na pilocie tu naliczyłem 8 razy żeby ustawić memo i wyjść z tego, czy ktoś myśli że mnie to bawi?
    - żeby zobaczyć co aktualnie się nagrywa trzeba wejść głębiej do menu i później cofać się przyciskiem back bo przecież tu nie można jednym przyciskiem wrócić do programu
    - cała ta grafika wyświetlana przy okazji wyświetlania menu etc zajmuje czas reakcji, powoduje to, że ten sprzęt jest przeznaczony dla emerytów którzy mają czas żeby czekać aż coś się pojawi
    - zamiast jeszcze bardziej ułatwić poruszanie się po menu i jego funkcjach zostało to skomplikowane i wydłużone do granic możliwości
    - wczoraj drugi dzień użytkowania i już się zaczął zawieszać
    Pewnie jest jeszcze sporo "kwiatków" ale mnie już to nie interesuje.
    W zasadzie czego się nie dotkniesz, jakiejkolwiek funkcji musisz stracić na to więcej czasu niż w poprzedniku. Po dwóch dniach odstępuję od umowy, nikomu tego nie polecam, chyba, że ktoś jest masochistą.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Małgaga / 2016-06-24 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Notoryczne zakłócenia w odbiorze, całkowity brak sygnału zdarza się bardzo często. Konsultanci nie chcą przyjmować zgłoszenia i wmawiają, że inni użytkownicy nie zgłaszają awarii, więc nie jest się według nich wiarygodnym, a wszytko to wina odbiornika względnie odbiorcy. Życzą sobie sprawdzenia ustawień odbiornika TV, następnie straszą opłatą 50 zł za nieuzasadnione wezwanie. Działając wspólnie i w porozumieniu z sąsiadami zgłaszamy te awarie.
    Podczas gdy jedna z sąsiadek rozmawia z konsultantem zgłaszając awarię, ten wypiera się, i wmawia że ja awarii nie zgłosiłam - nadchodzi do mnie sms z UPC o treści "Przypominamy o umówionej wizycie serwisu... Aby odwołać wizytę odeślij sms o treści NIE". Jak się okazuje w tym czasie awarię naprawili i gdybym nie zareagowała na sms - przyjechałby technik i skasowałby 50 zł.
    75% lokatorów naszego bloku zrezygnowała z usług UPC. Pozostali rozważają rozstanie się z tym usługodawcą.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa - same minusy.
    Zły odbiór - notorycznie
    Brak sygnału - bardzo często
    Ponad 15 lat
  • ~czarna / 2016-05-08 21:33
    Ocena: 1.25 / 5
    dekoder Horizon z nagrywarką po odcięciu prądu już się nie włączy jedynie uruchomić może to serwisant z upc miał być u mnie dnia 4 maj nie dotarł zero kontaktu więc dzwonie do upc oni nic nie wiedzą nie mogą nic zrobić dzwonie 5 maja to samo 6-tego 7-mego maja w końcu po 4 dniach dzwoni do mnie serwisant ze on nie wiedział jaki jest problem nie ma dla mnie dekodera więc nie przyjedzie i bedzie dopiero dnia 9 maj. jednym słowem jeden wielki bałagan w życiu nikomu nie polece upc najgorsza firma z jaką mam styczność. Lekceważenie klienta kłamstwa .
    ZaletyZero zalet
    WadyCała firma to jedna wielka pomyłka
    Płace za tv i net 100 zł z nagrywarką ale dekoder nie działa . Korzystam z usług upc pół roku i mam już dość.
  • ~antykatol / 2016-04-18 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci ładnie czarują a potem dostawca robi co mu się podoba. Dopiero po zalogowaniu się na ich stronie dowiedziałem się że wyraziłem zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Oczywiście zrobili to samowolnie bez mojej zgody. Po powrocie z kilkutygodniowego pobytu za granicą okazało się że mam zablokowane usługi z powodu niezapłacenia faktury. Przy czym zwłoka wynosiła PIĘĆ DNI!!!!!. Pani na infolinii arogancka i opryskliwa. Kolejny kwiatek to dodatkowe HBO. Naiwnie dałem się namówić ponieważ rzekomo mogłem zrezygnować w każdej chwili co okazało się nieprawdą. Gorszego dostawcy jeszcze nie miałem, internet zamula, horizon wiecznie się zawiesza, po prostu szit!!!!!RADZĘ UNIKAĆ UPC A PRZYNAJMNIEJ DOKŁADNIE CZYTAĆ UMOWĘ!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadymnóstwo
  • ~antykatol / 2016-04-18 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci ładnie czarują a potem dostawca robi co mu się podoba. Dopiero po zalogowaniu się na ich stronie dowiedziałem się że wyraziłem zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Oczywiście zrobili to samowolnie bez mojej zgody. Po powrocie z kilkutygodniowego pobytu za granicą okazało się że mam zablokowane usługi z powodu niezapłacenia faktury. Przy czym zwłoka wynosiła PIĘĆ DNI!!!!!. Pani na infolinii arogancka i opryskliwa. Kolejny kwiatek to dodatkowe HBO. Naiwnie dałem się namówić ponieważ rzekomo mogłem zrezygnować w każdej chwili co okazało się nieprawdą. Gorszego dostawcy jeszcze nie miałem, internet zamula, horizon wiecznie się zawiesza, po prostu szit!!!!!RADZĘ UNIKAĆ UPC A PRZYNAJMNIEJ DOKŁADNIE CZYTAĆ UMOWĘ!!!!!
  • ~Julka / 2016-04-09 21:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Na infolini w obsłudze są ludzie ,którzy potrafią się opryskliwie zachowywać.Podam przykład:Poinformowano mnie,że rozmowa będzie nagrywana ,więc ja też poinformowałam ,że będę nagrywać.I w tym momencie facet z z infolini się zaśmiał i powiedział ,że się na to nie godzi i się wyłączył.Dodam ,że wcześniej był niegrzeczne i chciałam mieć na to zachowanie dowód.Jak to jest nas abonentów można nagrywać a my nie możemy , ,inaczej \\\"wypad\\\"????? Zlikwidowali filię w Lesznie i wszystko musi odbywać się drogą internetową lub pocztową.W razie zmian i rezygnacji komplikacje nie z tej ziemi!!!!
    ZaletyNiewielka ilość awarii.
    WadyDrogo dla stałych urzytkowników i potrafią nawet zwiększyć abonament a w momencie kiedy się rezygnuje to cena nagle spada .To świństwo.Tak zrezygnowałam z telewizji i się nie dałam namówić ,choć byłam bombardowana telefonami .
  • ~nekany / 2016-03-25 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedluzylem umowe Poprzednia umowa byla na firme Poinformowała Paniusie ze zakonczylem dzielalnosc i prosze o umowe na osabe prywatna Tak tez sie stalo Paniusia z automatu zadecydowala ze beda wyslane faktury elaktroniczne Bez mojaj zgody Czekalem na przyslanie rachunku Wysylalem maila z informacja ze nie jestem zainyeresowany fakturami Maile bez odpowiedzi Zaczelo syraszanie firma.windykacyjna Postanowilem poje hac osobiscie na ul Marynarska i grzecznie wyjasnic problem Poprosilem Pania o.wysyawianie zalegluch rachunkow bo chce utegulowac zaleglosci Otrzymalem wydruk rachunku i tego samego dnia placilem zaleglasci Minął miesiac i otrzymałem wezwanie do zaplaty z zastraszaniem firma windykacyjna.Zaplaculem sume jaka byla wypisama na wezwaniu Zastanawiam sie czy panie w biurze przy Marynarsmiej potrafia sluchac ze zrozumieniem a Firma UPS potrafi tylko zasyraszac a nie zajmie sie profesjonalna obsluga klienta i dosyarczaniu zlej ja jakasc sygnalu Ciagle zanila glos Trzeszczy Trzeba tesetowac dekoder Kpina
    WadyZla bsluga klijeta Zla jakosc nadawanego sygnalu
    za dlugo i nie przedluze umowy
  • ~natka / 2016-03-14 07:56
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorsza tel na swiecie nie mozna znalesc rachunku natelewizorze. dzwonie pytam czemu mam zablokowany dekoder baba mowi ze nie zaplacone gdzie jest nadplata dzwonie znowu okazuje sie awarialudzie nie kompetentni wrecz chamscy najgorsza tel jaka zdarzylo mi sie kiedy kolwiek miec dno dno dno
    Zaletyzadne
    Wadycały szereg
    za dłogo
  • ~czesiek68 / 2016-02-13 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów - chamstwo i brak poszanowania klientów- brak faktury przesłanej na mail to wina klienta - koszt rozmowy telefonicznej to 5 pln doliczyć dodatkowo do abonamentu - brak słów - nigdy więcej UPC !!!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt kontaktów
    2 lata - 80 pln
  • ~Hania / 2016-02-08 15:41
    Jestem rozgoryczona zachowaniem na infolinii.Nie jestem już ich klientem , chciałam zwrócić sprzęt.Na infolinii nie podano mi numeru do placówki, tajemnica.Nie są pewni gdzie mogę go oddać, Pan był nieprzyjemny, wręcz chamski.Byłam ich klientem ponad 10 lat.A jak nie to "poszła won"

  • ~Marlena / 2016-02-08 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu. Już 3 raz podnieśli mi rachunek od tak. Dzwoniłam do nich,powiedzieli, że przepraszają i od przyszłego miesiąca będzie korekta. Niestety znowu dostałam wyższy rachunek,różnica to 20zł on stwierdzili że oddadzą mi po 5 zł za każdy miesiąc. Rozumie ktoś coś z tego? Bo ja nie. Dzwoniąc po raz kolejny, powiedziałam, że chce zakończyć z nimi współprace z tego właśnie powodu. Pani konsultantka stwierdziła (strasząc mnie) ze od razu naliczy mi odsetki za zerwanie umowy.
    Zaletydobry internet i kablówka
    Wadyoszuści i złodzieje
    5 lat
  • ~kaspa / 2016-02-01 15:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam uslug z upc , to jakis koszmar a zeby polaczyc sie z konultantem z upc to conamniej 10 minut to trwa albo dluzej
    Zaletykiepska jakosc
    Wadyzla obsługa
    2 lata 60 zł
  • ~Rafał / 2016-01-23 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta na cenniku wygląda bardzo atrakcyjnie. Kolorowo przestaje być w praktyce zwłaszcza jeśli chodzi o telewizję. Dekoder z pilotem i nagrywarką. Co z tego, jeśli pilot działa jak chce i kiedy chce(baterie state, nowe, akumulatory), a nagrywarka... Właściwie to można zapomnieć, że coś takiego jest. Non stop się zacina, nie da się niczego spokojnie obejrzeć. Do internetu mam jedno zastrzeżenie, zasięg Wi-Fi. Dwie cienkie ściany to wszystko przez co sygnał jest w stanie się przebić. Czasem nawet drzwi z szafy potrafią skutecznie ograniczyć zasięg.
    ZaletyStosunek cena/prędkość internetu
    WadyJakość urządzeń , pilot, nagrywarka, zasięg Wi-Fi,
    Posiadam od półtora roku
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 864
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 576
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.42, ilość opinii: 304
Netflix
Ocena: 2.67, ilość opinii: 236
HBO GO
Ocena: 1.81, ilość opinii: 205
UPC (TV)
Ocena: 1.94, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2084
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 875