Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 116 opinii

1.77 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    2.10
  • Cena/Jakość
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~frans53 / 2019-06-24 23:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Warto Przyznać ,iż jakość internetu ZNACZNIE uległa Poprawie w UPC! Gorzej jest z TELEWIZJĄ >zmiany w przeprogramowywaniu kanałów. POZDR.
    ZaletyDeklarowany INTERNET PRZEZ UPC > B.Dobre parametry.
    WadyZmiany częstotliwości nadawanych programów. Powtórne skanowanie przy usłudze CI+
    MiejscowośćKraśnik
  • ~Marcin / 2018-11-04 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem byłej Aster.W 2012 przełączono mnie do UPC.Mam telewizje,internet i telefon,dekoder Horizon.Jestem bardzo zadowolony.Wszystko działa bez zarzutu.Bardzo dobry internet,duzy wybór kanałów.Praktycznie nie ma awari.Od 2012 roku zdarzyły się tylko góra dwie awarie.Dekoder działa bardzo dobrze.W ciągu trzech lat tylko pare razy sie zawiesił.A tak to działa wszystko dobrze.
    ZaletyWysokiej jakosci usługi.Dobra oferta programowa.
    WadyPoza dublującymi się kanałami żadnych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~as / 2014-10-16 00:28
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem już klientką od ponad 5 lat i ogólnie nie narzekam. Oczywiście jak wszędzie bywają awarie, ale generalnie szybko są usuwane, a reklamacje uznawane. Trochę kłopot jest dodzwonić się do BOK ale są tez inne kanały łączności - np. maile, na które o dziwo dość szybko odpowiadają (najczęściej następny dzień roboczy. Ostatnio przedłużałam umowę - są trochę oporni na krótkie związki :) i z reguły trzeba się uwiązać na 2 lata by dostać ciekawa ofertę. Generalnie ja jestem jednak usatysfakcjonowana.
    Zaletymało awarii, dobra oferta
    Wadykontakt z BOK
    5lat
  • ~Andrzej / 2018-09-18 08:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Najlepsza oferta na rynku w porównaniu do innych . Duży wybór kanałów, zwłaszcza HD. Dobry internet.
    ZaletyKanały HD
    Wady Awarie oprogramowania. Kontakt z BOK.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~t / 2017-08-29 16:16
    Ocena: 3.75 / 5
    Kiedyś internet w Aster był niesamowicie stabilny, niestety w UPC z dekoderem horizon tak super już nie jest, ze 2 razy na miesiąc trzeba restartować dekoder. Natomiast dekoder horizon daje dużo większe możliwości.Jak komuś zalezy na stabilnośći to podejrzewam ,że powinien wziąć starszy dekoder.
    Zaletystabilny internet, telewizja po angielsku, horizon na tablety
    Wadyhorizon, duże mozliwość, ale stabilność na tym traci
    Horizon nagrywarka, drugi telewizor, internet 30MB, Warszawa
  • ~Fabler / 2019-05-08 09:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, czy ktoś miał problem ze zmianą adresu zamieszkania (mieszkanie było wynajmowane) i na to właśnie mieszkanie podpisaną nową umowę z UPC (nowy najemca) w konsekwencji zerwano ze mną umowę i naliczono koszty jej zerwania. Nie było możliwości przenieść umowy w nowym miejscu zamieszkania, ponieważ nie ma tu łącza UPC, cesji też nie udało się zrobić. Jestem rozczarowana obojętnością UPC i brakiem chęci rozwiązania ugodowo tej sprawy przez UPC. Płaciłam abonament, mimo że nie korzystałam z oferty UPC. Teraz mam nakaz zwrotu sprzętu i naliczone kary za zerwanie umowy. UPC jest miłe do momentu, gdy wszystko jest zgodne z ich wymaganiami, a moja zmiana adresu zamieszkania była przypadkiem losowym, niezależnym ode mnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomekk / 2018-03-03 11:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Drugi dzień brak upc. Ciągle zmieniają czas usunięcia awarii. Ciekawe czy rachunek będzie niższy.
    WadyTel . Kontaktowy tylko muzyczka
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Nowy / 2015-09-05 14:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Podoba mi się działanie nowego dekodera Horizon. Jest szybszy od tego wcześniejszego i pilot też bardziej mi spasował. W końcu mogę zapamiętać ulubione kanały. Zdziwiłem się tylko wielkością samego dekodera, jest ogromny :)

    Za to z internetem nie jest tak dobrze. Niby działa, ale nie radzi sobie za dobrze na takim np. youtube. Działa tu wyjątkowo słabo, ale już na takim cda zapierdziela.
    ZaletyCena, dekoder Horizon
    WadyInternet
    Stary dekoder z UPC jakieś 5 lat (74zł), nowy Horizon + Internet 120M/s od kilku godzin (119zł)
  • ~Ula / 2017-07-09 16:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta, moim zdaniem,najlepsza na rynku, natomiast jest za drogo.Obsługa super, do momentu podpisania umowy.Później przeważnie pod górę, szczególnie gdy coś się psuje.Dekoder Horizon niedopracowany.Najpierw zepsuł się po kilku godzinach eksploatacji.Po wymianie często się zawiesza.Reset pomaga, lecz trudno go przeprowadzić.
    ZaletyDuży wybór programów, szybki internet.
    WadySłaby sprzęt.
    Od lat korzystam z tv, internet i telefonu.Im dłużej korzystam tym bardziej tracę zaufanie do usług UPC.
  • ~Mandari / 2015-07-13 07:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja na jakość usług nie narzekam jestem zadowolony.
    Ale płatność to porażka , rachunek zapłacony 9 dnia miesiąca (termin mam do 23-25) (płatność internet) a w systemie wisi ze nie opłacone (mija tak 7 dni ) notoryczne upominają przez telefon ze mają brak wpłaty oczywiście automat , wtedy muszę dzwonić i co miesiąc wyjaśniać sytuacje
  • ~piotr / 2015-02-19 23:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Niestety, oferta UPC jest coraz gorsza. Niby wiele kanałów, ale większość to te same, tylko HD. Ciągłe powtórki - dziesiątki razy te same filmy, seriale w kółko. Nowości czasem są, ale tylko, gdy się dopłaci za ekstra kanały.
    ZaletyCałkiem ok Internet.
    parę lat, już nie pamiętam, ile
  • ~Bernadeta Wyszomirska/ wybe / 2013-02-11 16:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Cwaniacy! Jako wieloletni klient zamówiłam przejście na tv cyfrową,szybszy internet i przeniesienie telefonu. Instalator tego ostatniego nie podłączył toteż nie korzystałam z numeru zastępczego.Pisemnej reklamacji nie uwzględniono, bo abonament wynika z umowy którą podpisałam, a opłata instalacyjna 50zł należy się za podłączenie 2 usług. Gratuluję UPC sprytnych przedstawicieli, którzy znając kruczki świadomie kpią z klientów oraz wymuszają podpis papierów na kolanie. Dodam, że instalator wychodząc do awarii nie zostawił mi ich w celu przeczytania. To też sztuczka. Uważajcie !!!!!
    ZaletyBOK w moim mieście i nie trzeba wydzwaniać na automat.
    Wadyzbyt rozbudowane i skomplikowane dla laika.
    115 kanałów+ 30Mbs+60 minut= 120zł/mieś przez 2 lata
  • ~IZA / 2017-12-24 22:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Od pół roku UPC działa w Kołobrzegu i o ile na internet od nich nie mogę narzekać, to nie polecam zakładać telewizji. Po pierwsze dlatego, że nawet w jednym z wyższych pakietów nie ma wszystkich ogólnodostępnych kanałów. Dają na zmianę co miesiąc raz METRO, WP TV, ZOOM TV, NOVA TV. Ponoć w ramach WIELKIEJ PROMOCJI. Śmiech na sali. Druga kwestia to bardzo słaby sprzęt. Tydzień po założeniu dekoder przestał łapać sygnał. Przyszedł technik, ale zamiast wymienić, kręcił, włączał, przełączał. Tak się nakombinował, że w końcu reaktywował pudło. Ale cóż z tego, skoro minęły 2 miesiące i na Wigilię dekoder znowu padł. O "Kevinie samym w domu" można zapomnieć. Naprawdę usługi nie warte tej ceny. Chyba, że to jakiś dodatek za to, że konsultanci i technicy są punktualni i mili? Bo fakt, trzeba przyznać, że konkurencja pod tym względem wyraźnie odstaje.
    Zalety- kulturalni i pomocni pracownicy
    - umowy bezterminowe
    Wady- cena nieadekwatna do oferowanych kanałów
    - słaby sprzęt
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Kokos / 2019-02-01 23:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Świetna oferta programowa i dobre ceny to na pewno na plus. Niestety na minus infolinia, która nie istnieje, od razu odrzuca mi połączenie przy próbie połączenia się z konsultantem. Na minus także, mulące się i zacinające dekodery. Najnowszy dekoder horizon nawet programów czasem nie nagrywa i przy odtwarzaniu jest albo czarny ekran albo sam głos.
    ZaletyCena
    Jakość
    Oferta Programowa
    WadyInfolinia
    Fatalne dekodery
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marlena / 2019-04-14 18:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekoder horizon totalne dno. Codziennie po raze razy dziennie trzeba go restartowac, bo wieszają sie co rusz to inne funkcje. Czlowiek chce sie odprezyc przy tv a musi walczyc z dekoderem ktory za kazdym restartem tak dlugo loguje się ,ze latwiej wylaczyc tv i obejrzec cos online. Odechciewa sie go uzywac.
    ZaletyBrak
    WadyHorizon
    MiejscowośćGdansk
  • ~kol / 2018-10-22 12:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadałem kablówkę w Vectrze. Ponieważ nie negocjowali ceny po dwóch latach umowy i spadku cen na rynku,spróbowałem UPC. Cena nieco niższa, ale oferta gorsza. Dekodery ociężałe, zawieszają się. Małe dyski, z kiepsko działającym nagrywaniem i cofaniem. Brak możliwości swobodnego ustawienia listy kanałów, co jest skandalem światowym. Wiem już, że za dwa lata wracam do Vectry, chyba, że UPC wymieni dekodery.
    ZaletyObecna cena
    WadyEwidentnie kiepskie dekodery.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~zakrom@ / 2018-05-23 17:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Mnie interesuje to, co za kretyn opisuje programy na Eurosporcie.Widza interesuje ,kto z kim gra i o co,ewentualnie gdzie.Cymbał się sili na mądry opis, a nie ma o sporcie zielonego pojęcia.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Julka / 2016-04-09 21:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Na infolini w obsłudze są ludzie ,którzy potrafią się opryskliwie zachowywać.Podam przykład:Poinformowano mnie,że rozmowa będzie nagrywana ,więc ja też poinformowałam ,że będę nagrywać.I w tym momencie facet z z infolini się zaśmiał i powiedział ,że się na to nie godzi i się wyłączył.Dodam ,że wcześniej był niegrzeczne i chciałam mieć na to zachowanie dowód.Jak to jest nas abonentów można nagrywać a my nie możemy , ,inaczej \\\"wypad\\\"????? Zlikwidowali filię w Lesznie i wszystko musi odbywać się drogą internetową lub pocztową.W razie zmian i rezygnacji komplikacje nie z tej ziemi!!!!
    ZaletyNiewielka ilość awarii.
    WadyDrogo dla stałych urzytkowników i potrafią nawet zwiększyć abonament a w momencie kiedy się rezygnuje to cena nagle spada .To świństwo.Tak zrezygnowałam z telewizji i się nie dałam namówić ,choć byłam bombardowana telefonami .
  • ~marcin / 2017-11-15 16:19
    Ocena: 2.50 / 5
    obsługa klienta nie zna przepisów. jedna na sześć osób z którą rozmawiałem wiedziała o czym mówie. czat z konsultantem nie wiem czemu często nie aktywny, reklamacja przez ich strone to kpina. każą dokładnie opisać sytuacje ale nie napisze się więcej niż 2000 znaków. czyli napisz żetelnie ale w trzech zdaniach. jak nie mogą przenieść usługi to jedyne co sugerują , to żeby z nimi rozwiązać umowe i zapłacić kare. nie interesuje nikogo że tej umowy nie chce zrywać. co do ceny to bardzo wysoka. ten sam zakres usług u innego operatora miałem za połowe ceny.
    Zaletydobry sygnał. brak awarii. przyzwoita ilość kanałów tv
    Wadybardzo wysoka cena. nieproporcjonalnie wysokie kary umowne w stosunku do rachunków. miła co prawda ale nie pomagająca klientowi obsługa klienta. nie proponują nic poza zerwaniem umowy z winy abonenta
    MiejscowośćKraków
  • ~ryzy12 / 2012-11-21 18:21
    Ocena: 2.50 / 5
    to nasze upc swoim zachowaniem przypominają monopolistę, chętnie rozliczają płatności internetem lecz jeśli zgłaszasz awarie, przerwę w transmisji, pikselową jakość obrazu, 4mb transferu przy 25mb umownych to staje się problem. Wpierw wpisz nr klienta (rachunki przychodzą netem a laptopa brak pod ręką), no to pesel osoby zawierającej umowę (płacę za rachunki - umowę podpisała żona a te ostatnie pięć cyfr? kto to pamięta) na miłość boską proszę jedynie o sprawdzenie co się dzieje i nie oczekuję cudu, lecz pan z ogólnego biura sprzedaży, bo tylko oni odbierają, bardzo uprzejmy tylko do momentu gdy uświadomił sobie o co chodzi - i od nowa wpisz nr klienta. Po kilkunastu telefonach jest nr klienta - telefon na biuro obsługi, 30 prtsc różnych testerów prędkości w tym upc (nie wiem jak ale pokazał 14mb w tym samym czasie 4-5mb inne portale). no i mamy serwis, lecz będzie kosztował 50zł gdy bezpodstawnie go wzywamy, no w sumie to podstawnie bo płacimy za 25mb - to dawać bo może coś się popieprzyło. 20 minut później eureka 23-24mb na różnych portalach i 25 na UPC, no to rezygnujemy z serwisu. i tak średnio 1x na miesiąc. CYRK - a nie zgłaszam reklamacji, jestem miły, płacę regularnie - proszę tylko o sprawdzenie co się dzieje (oczywiście jak coś się dzieje, mam 35lat wracam po 17:00 i nie jestem złośliwy. jeśli coś nowego, konkurencyjnego się pojawi w mojej okolicji bez wahania się przeniosę.
    Zaletyjedyne gdy się ma okno na południe - brak możliwości anteny
    Wadywg opinii - OBSŁUGA
    7lat, różne taryfy
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 732
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 392
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.38, ilość opinii: 181
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 179
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 116
Netia (TV)
Ocena: 2.56, ilość opinii: 83
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 764
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 607
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 325
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 324
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 138
Virgin Mobile
Ocena: 2.54, ilość opinii: 105