Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.08
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-07-22 14:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Totalna porażka prędkość internetu najczęściej jest do 70 mb/s.A bywa że jest to 15mb/s po wymianie dekodera bez zmian.Serwis raz przyjedzie na umówiony termin a dwa razy nie przyjedzie wcale.Nie polecam UPC
    ZaletyBrak
    WadyInternet wiesza się co kilkanaście minut
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Martudiaaaa / 2022-11-23 22:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Moja opinia.
    Oczywiście czytałam państwa opinie wcześniejsze .no i nie eee stety jestem posiadaczką telewizji 4k wraz ze światłowodem w UPS.
    Wszystko byłoby dobrze ,gdyby nie ich AWARIE .... Tak. Awarie w dodatku trwające dwa dni.
    Dzwoniąc na infolinię tłumaczą że technicy już naprawiają. Przy kolejnym połączeniu jest już nagrana papuga z gadką, że włącza np. jutro o 13:00
    Dla mnie to totalne niedowierzanie .w przeciągu jednego miesiąca jest to już druga taka sytuacja.
    ZaletyNagrywanie programów
    WadyWieczne przerwy w dostawie tv i internetu trwające do dwóch dni !!!!
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~Nie wazno / 2023-02-28 14:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Często brak internetu lub się zawiesza trzeba resetować (ruter horyzont )
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~W / 2022-01-17 19:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam multiroom. Jeden działa, żeby obejżeć TV na drugim trzeba wyłaczyć kabel zasilający na 10-20sek. Na Horazont było wszytko OK. Będę chciał wrócić do niego Ostatnio zuważyłem blokowanie się TV i nie pomaga żaden przycisk na pilocie UPC.Muszę wyłaczyć zasilanie TV SONY . Pilot od TV przestaje działać jak się mam dekoder 4K apilo dekodera 4K synchronizuje się z TV i przejmuje jego funkcje .
    ZaletyWymiary deekodera, u rodziny działa bez zastrzeżeń. Znajomośc temtu przez kosultantów.
    WadyZawieszanie się, konieczne ciągły miękki reset. Twrdy reset rónież nie pomaga
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zakrom@ / 2018-05-23 17:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Mnie interesuje to, co za kretyn opisuje programy na Eurosporcie.Widza interesuje ,kto z kim gra i o co,ewentualnie gdzie.Cymbał się sili na mądry opis, a nie ma o sporcie zielonego pojęcia.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Julka / 2016-04-09 21:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Na infolini w obsłudze są ludzie ,którzy potrafią się opryskliwie zachowywać.Podam przykład:Poinformowano mnie,że rozmowa będzie nagrywana ,więc ja też poinformowałam ,że będę nagrywać.I w tym momencie facet z z infolini się zaśmiał i powiedział ,że się na to nie godzi i się wyłączył.Dodam ,że wcześniej był niegrzeczne i chciałam mieć na to zachowanie dowód.Jak to jest nas abonentów można nagrywać a my nie możemy , ,inaczej \\\"wypad\\\"????? Zlikwidowali filię w Lesznie i wszystko musi odbywać się drogą internetową lub pocztową.W razie zmian i rezygnacji komplikacje nie z tej ziemi!!!!
    ZaletyNiewielka ilość awarii.
    WadyDrogo dla stałych urzytkowników i potrafią nawet zwiększyć abonament a w momencie kiedy się rezygnuje to cena nagle spada .To świństwo.Tak zrezygnowałam z telewizji i się nie dałam namówić ,choć byłam bombardowana telefonami .
  • ~marcin / 2017-11-15 16:19
    Ocena: 2.50 / 5
    obsługa klienta nie zna przepisów. jedna na sześć osób z którą rozmawiałem wiedziała o czym mówie. czat z konsultantem nie wiem czemu często nie aktywny, reklamacja przez ich strone to kpina. każą dokładnie opisać sytuacje ale nie napisze się więcej niż 2000 znaków. czyli napisz żetelnie ale w trzech zdaniach. jak nie mogą przenieść usługi to jedyne co sugerują , to żeby z nimi rozwiązać umowe i zapłacić kare. nie interesuje nikogo że tej umowy nie chce zrywać. co do ceny to bardzo wysoka. ten sam zakres usług u innego operatora miałem za połowe ceny.
    Zaletydobry sygnał. brak awarii. przyzwoita ilość kanałów tv
    Wadybardzo wysoka cena. nieproporcjonalnie wysokie kary umowne w stosunku do rachunków. miła co prawda ale nie pomagająca klientowi obsługa klienta. nie proponują nic poza zerwaniem umowy z winy abonenta
    MiejscowośćKraków
  • ~ryzy12 / 2012-11-21 18:21
    Ocena: 2.50 / 5
    to nasze upc swoim zachowaniem przypominają monopolistę, chętnie rozliczają płatności internetem lecz jeśli zgłaszasz awarie, przerwę w transmisji, pikselową jakość obrazu, 4mb transferu przy 25mb umownych to staje się problem. Wpierw wpisz nr klienta (rachunki przychodzą netem a laptopa brak pod ręką), no to pesel osoby zawierającej umowę (płacę za rachunki - umowę podpisała żona a te ostatnie pięć cyfr? kto to pamięta) na miłość boską proszę jedynie o sprawdzenie co się dzieje i nie oczekuję cudu, lecz pan z ogólnego biura sprzedaży, bo tylko oni odbierają, bardzo uprzejmy tylko do momentu gdy uświadomił sobie o co chodzi - i od nowa wpisz nr klienta. Po kilkunastu telefonach jest nr klienta - telefon na biuro obsługi, 30 prtsc różnych testerów prędkości w tym upc (nie wiem jak ale pokazał 14mb w tym samym czasie 4-5mb inne portale). no i mamy serwis, lecz będzie kosztował 50zł gdy bezpodstawnie go wzywamy, no w sumie to podstawnie bo płacimy za 25mb - to dawać bo może coś się popieprzyło. 20 minut później eureka 23-24mb na różnych portalach i 25 na UPC, no to rezygnujemy z serwisu. i tak średnio 1x na miesiąc. CYRK - a nie zgłaszam reklamacji, jestem miły, płacę regularnie - proszę tylko o sprawdzenie co się dzieje (oczywiście jak coś się dzieje, mam 35lat wracam po 17:00 i nie jestem złośliwy. jeśli coś nowego, konkurencyjnego się pojawi w mojej okolicji bez wahania się przeniosę.
    Zaletyjedyne gdy się ma okno na południe - brak możliwości anteny
    Wadywg opinii - OBSŁUGA
    7lat, różne taryfy
  • ~sirek / 2017-03-21 10:39
    Ocena: 2.50 / 5
    W zasadzie chciałbym się odnieść do nowych informacji graficznych na ekranie przy zmianie kanałów , które zostały ostatnio zamieszczone.

    Czy ktoś mi może powiedzieć po jakiego wała na górze ekranu jest podwójny napis o różnej wielkości TELEWIZJA NA ŻYWO i powtórzona informacja o aktualnym programie / taka sama jest na dole/ . Coś wam nie wyszło czy informatyk był pijany ??

    Zegar przenieść z górnego prawego rogu ekranu na dolny prawy bo pokrywa się z logami większości kanałów.
    ZaletyWygląda ciekawie niż poprzednie stado kropek na ekranie ale reklamowanie polecanych filmów uważam za zbędne.
    WadyUsuńcie to o czym pisałem wyżej bo to masło maślane nikomu nie potrzebne
    aze 3tygonie
  • ~Wodzu / 2022-10-31 22:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Dałem się namówić na dekoder 4k - po 3 dniach zrezygnowałem i wracam do Horizona.
    Podczas rozmowy nie nie zostałem uprzedzony, że nie można przewijać i nie można nagrywać. Nie powiedziano mi także, ze nagrania kasują się po 3 miesiącach o że jak nie ma internetu, to nie ma TV.
    ZaletyMały dekoder
    Funkcjonalny Pilot
    Mniejsze zużycie energii
    Wady1. Nie można nagrywać niektórych programów - to po co mi taka usługa, jak nie mogę nagrać tego co chcę,
    2. Brak możliwości przewijania do przodu,
    3. Usuwanie nagrań po 3 miesiącach,
    4.Brak telewizji jak nie ma internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ana / 2022-03-18 21:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Ponownie nie wybrałbym UPC. Brak możliwości przewijania nagranych filmów i programów. Szkoda, że nie informują o tym przed zakupem.
    ZaletySuper pilot i połączenie z dekoderem.
    WadyNie można większości programów (szczególnie tych lepszych) przewijać. Jesteśmy skazani po nagraniu programu lub filmu oglądać je z napisami i reklamami. Średniowiecze jakieś.
  • ~Anna / 2018-02-22 12:22
    Ocena: 2.33 / 5
    I ja wrzucę kamyk do ogródka po kilku latach z upc. Niestety...tragedia. W drogim pakiecie zdublowane kanały, brak moźliwości ustawienia ich wg siebie,zawieszanie audio i wizji, totalna szmira programowa!!! Co roku wychodzi multum dobrych filmów - a tu starocie z przed 15-tu i więcej lat,do znudzenia powtarzane te same programy i filmy.Wypożyczalnia filmów dla biznesmenów..18 zł za film to przesada. Dojrzewam do rezygnacji z tv. Jedynie do internetu na kablu možna się nie przyczepić.
    ZaletyInternet na kablu...
    WadyZa drogo, szmira programowa,brak doboru pakietów programowych według swoich preferencji,wypożyczalnia vod za droga,a bonament wysoki,a w zamian NIC!
    MiejscowośćKraków
  • ~Bob / 2021-11-21 03:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Niby mały dekoder ale co z tego skoro jest jeszcze odromny ruter i jakąś skrzynia do światłowodu

    I najważniejsze BRAK MOŻLIWOŚCI PRZEWIJANIA

    Byle do końca umowy
    ZaletyBrak
    WadyCofnięcie się do epoki kamienia łupanego
  • ~Grzegorz / 2022-03-14 11:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekoder Box 4k nie do przyjecia, wracam do poiprzedniego.
    ZaletyObsługa głosem
    Przewijanie (jeżeli jest dostepne)
    WadyZablokowane przewijanie do przodu w wiekszości nagranych pozycji, chyba w celu uniemożliwienia "przeskakiwania" reklam,
    blokowanie nagrywania niektórych filmów (komentarz "umowa licencyjna nie pozwala ...",
    wiekszośc nagranych pozycji można odtwarzać tylko na dekoderze, na smartfonie czy laptopie niemożliwe,
    zmiana numerów programów TV po skonfigurowaniu i kazdej zmianie profilu,
    obsługa klienta szeroko opowiada o zaletach a ani słowa o wadach.
    To tyle p 6-ciu dniach użytkowania
    MiejscowośćKrakow
  • ~GUSTAW / 2019-07-03 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat, dramat, dramat... Neta zrywa co chwilę, horizon wiesza się, niepoprawnie przerzuca kanały, jestem wm ogromnie nie zadowolony i nie przedłuża umowy.
    ZaletyWg mnie brak zalet, mam na osiedlu lepszą oferte u konkurencji a trzed tv spedzam malo czasu, jedynie wieczorami a wtedy wlasnie często niema neta a tv szwankuje
    WadyObaluga klienta
    Horizon to największy syf jaki isynieje
    Jakość usługi
    MiejscowośćKraków
  • ~Irek / 2019-04-28 08:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejny poza domem programy na hormon można oglądać w bardzo ograniczonej ilości zaledwie kilka jedno wielkie oszustwo poza tym sam dekoder bardzo powolny dużo wolniejszy od starego często się zawiesza ni polecam strata czsuni pieniędzy.
    ZaletyNie ma
    WadyWolny wiesza się mało kanałów na horizon poza domem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2022-01-23 01:01
    Ocena: 2.33 / 5
    4k Box
    Wiesza się, bardzo mało aplikacji, na wielu kanałach brak możliwości przewijania nagranego programu.
    ZaletyKompaktowy rozmiar, brak konieczności ciągnięcia kabli, bardzo sprawnie działająca obsługa głosowa
    WadyBrak przewijania nagranych programów, zabiera pasmo z usługi internetu, mało przydatnych aplikacji jak np Netflix, od czasu do czasu wiesza się
    MiejscowośćGdynia
  • ~Katorga / 2022-07-20 14:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak każda tego typu firma jedna opinie złodzieje i oszuści. Są dostawcami sygnału TV, (co zresztą zawłaszczyli sobie od TVP) i dostarczają podstawowe programy tylko na TV z dekoderem. Ciągle ta sama śpiewka kiedy dzwoni się do BOK żeby dokupić dekoder na 2gi odbiornik dla podstawowych programów!!! Za każdym razem odnawiania umowy każą sobie płacić opłatę aktywacyjną. Podnoszą ceny jak za zboże i wyłączają programy. Nie ma z nimi żądnego kontaktu przez tlefon: albo rzucają słuchawka albo udają że nie słychać.
    Zaletyżądne
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mari / 2019-06-07 17:47
    Ocena: 2.33 / 5
    dodzwonić sie do pomocy technicznej graniczy z cudem!!! Nie wiem czy są dogadani z operatorem żeby nie odbierać bo kasę cały czas pobiera! Koniec umowy i nara
    WadyBrak pomocy technicznej
    MiejscowośćLublin
  • ~Mariusz / 2018-12-12 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekodery Horizon MASAKRA, wieszają się, zacinaja i chodzą z szybkością Atari. Miałem 7 lat temu Nc+ dekoder z nagrywarką, to do tego z upc , to niebo a ziemia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2238
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1603
Netflix
Ocena: 2.14, ilość opinii: 715
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4258
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4136
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787