Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daniel / 2023-04-13 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują podczas rezygnacji z umowy .Napisałem wypowiedzenie miesiąc wcześniej tak jak ma być a oni w wiadomości przysłali mi odpowiedź, że moja umowa nie konczy się 31.05.2023 tylko 31.05.2024 i to już 3 razy tak miałem. Trzeba dobrze patrzeć bo liczą na to ,że się uda oszukać
    Zaletybrak
    WadySame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Ziutek / 2023-04-13 08:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku miesięcy problem z dekoderem 4k. Po interwencji w punkcie stwierdzili że to wina oprogramowania. Mam się uzbroić w cierpliwość i czekać do następnej aktualizacji. Konsultanci też nic nie zrobili.Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyDekoder szmelc lub oprogramowanie.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Ja / 2023-04-09 13:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 10 latach dałem się namówić na przedłużenie i wymianę dekodera " na lepszy " - ja idiota.
    Kompetencja, chęć pomocy na infolinii zero
    Cały nowy soft nie da się normalnie użytkować
    Pilot działa co 10 raz lub po kilku sekundach, spróbujcie przesunąć nagranie i zatrzymać tam gdzie chcecie - Sport ekstremalny
    Czuję się oszukany i zmanipulowany. Nigdy więcej.
    ZaletyNic
    WadyNowy dekoder, unikać jak ognia.
    MiejscowośćHuszlew
  • ~Artur / 2023-04-08 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny próbuje ustalić przyczynę awari dekodera 3 konsultantów się rozłącza bo nie maja pojęcia co się stało a czwarty po paru minutach kończy czat bo pracują tylko do 23 i na święta zostaje bez dostępu do kanałów…..jakieś nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci bez jakiej kolwiek wiedzy nie są w stanie nic pomoc
    MiejscowośćWołomin
  • ~Marta / 2023-04-08 17:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Co wy zrobiliście z menu??!!przeczytac coś graniczy z cudem. Totalne dno! Jak ma przeczytać starszy człowiek malutkie literki w dodatku na przezroczystym tle?! To jakaś kpina!!! Konsultanci tak samo nic nie wiedza. Każdy mówi coś innego, a jak pytam o konkretna ofertę, która przekazał mi inny konsultant to drugi twierdzi,ze takiej nie ma, haha. Nie wiedza nawet o co chodzi klientowi, a wmawiają ze tak, wszystko będzie działać. Po czym okazuje się ze nie działa i ze klient miał racje. To klient ma się znać?! Kto jest szkolony? A nie, chyba już konsultanci nie są szkoleni bo każdy jakby z łapanki był …
    MiejscowośćWąbrzeźno
  • ~Maria / 2023-04-07 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem totalnie rozczarowana kanałem Plus a raczej konsultantką z 20 marca która wprowadzając mnie w błąd doprowadziła do niekorzystnie zawartej i dla mnie transakcji w celu przedłużenia umowy abonamentowej cena ostatecznie okazała się inna niż ta która O której mnie zapewniala
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie klientów w błąd
  • ~były abonent / 2023-04-04 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal Plus to najgorsza telewizja jaka może być niekompetentni ludzie nie umiem doradzić domagają się tylko płatności a jak nie zapłacisz terminie to zaraz wysyłają ci komornika nie warto z nimi podpisywać jakiekolwiek umowy ludzie ogarnijcie się nie Canal Plus
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~JankoV / 2023-04-03 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Ciągle te same filmy na C+, a każdy kolejny dekoder coraz gorszy. Ten obecny to już dno absolutne. Ciągle się zawiesza, nie reaguje na pilota, albo reaguje z gigantycznym opóźnieniem. Syf totalny.
    ZaletyBrak
    WadyNiekończąca się lista.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Mirek / 2023-04-03 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech każdy ich unika to co oni wyprawiają to jest totalne dno .Na umowach oszukują podczas końca umowy składa się wypowiedzenie a oni piszą że umowa kończy się rok później, jak człowiek do nich napisze to przepraszają za pomyłkę i wtedy wszystko się zgadza ale tego trzeba pilnować bo już 4 razy chcieli mnie tak wyrolowac na umowie.Sprzet czyli dekodery makabra tną się, oprogramowanie mało widoczne napisy,brak kultury osobistej i jeszcze potrafią klientowi zwrócić uwagę żeby był bardziej kulturalny .Tam nikt nie patrzy na starych klientów tam się kasa tylko liczy i to po trupach .Można nawet mieć wypowiedzenie złożone i co z tego jak oni i tak mają odgórnie narzucone co mają robić jak kłamać i wyciągać kasę
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Lucy / 2023-04-01 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny dekoder, zero zero intuicyjnosci, tragiczne menu, brak guzika do nagrywania- trzeb szukac w menu. Do końca umowy i goodbay. Aga i jeszcze brak wyswietlacza na dekoderze - nue wiadomo, jaki program się ogląda
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Kamila / 2023-04-01 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego czego, dekoder do niczego.. Jak zablokują a zaplace i chce wyslac potwierdzenie to i tak nie odblokują... Tylko by dzwonili z przedluzeniem naciagacze gówno warte te ich telewizję.. Nie dbaja nic o stalych klientów kończę i odchodzę. Nigdy w zyciu
    ZaletyZadne
    WadyDekoder i obsługa
    MiejscowośćTymowa
  • ~Rudi / 2023-03-29 09:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Ku przestrodze tych którzy chcą zacząć korzystać z ich usług. Nie róbcie tego. W przypadku gdy będziecie chcieli rozwiązać umowę, mnożą problemy, działają niezgodnie z prawem. Po odstąpieniu od umowy przywracają jakieś stare warunki tejże umowy i twierdzą że ona trwa nadal. Wysyłają maile z informacją o tym że będzie jeszcze trwała dwa lata. Na koniec już po szczęśliwym uwolnieniu się od tego francuskiego bałaganu przysyłają najpierw mail że jest na koncie nadpłata o później pismo (datowane wcześniej niż mail) że trzeba jeszcze coś dopłacić (mniej niż wynosi nadpłata), mało tego człowiek który kończył moją umowę stwierdził że anuluje rachunek za ostatni miesiąc. A ci oszuści jeszcze chcą kasę!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na poziomie zerowym.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Lol / 2023-03-26 12:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko co napisała Lodzia dzieje się też u mnie. Dekoder to jedna wielka tragedia. Zawiesza się. Gubi wizję i fonie. Nie reaguje na pilota. Wymienilem wcześniej dwa piloty oraz otrzymałem drugi nowy dekoder. Stary był zdecydowanie lepszy. Szata graficzna menu to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Lodzia / 2023-03-24 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj po roku używania nowego dekodera ( tęsknię za starym) wymieniłam na nastepny. Jaka byłam szczęśliwa gdy przez pierwszą godzinę pilot reagował tak, jak powinien reagować. Niestety dzisiaj, czyli na drugi dzień wszystko wróciło do "normy". Głupia, naiwna myślałam, że ten pierwszy dekoder był trefny, a okazało się, że ten nowy jeszcze gorszy. Nagrane ( niektóre)programy to czarna plama, po obejrzeniu tego co się nagrało, niby da się skasować, ale na reakcję pilota trzeba sobie poczekać, można wziąć prysznic w tym czasie. Wizja rozjeżdża się z fonią. Nie wiadomo gdzie szukać nagranych programów. Przy przewijaniu do przodu, bądź do tyłu jest najpierw strzał, że wszyscy podskakujemy. Jest sortowanie nagranych programów. Ustawiam ciągle według czasu, a i jak natychmiast wraca od A do Z. Nie można zbyt szybko przyciskać klawiszy na pilocie, bo wszystko się zawiesza. Informatycy z Bożej łaski idźcie w cholerę, albo w pi.du, jak nie potraficie sobie z tym poradzić. NC+ do was piszę, ściągnijcie może Hindusów, skoro nasi sobie nie radzą.
    Zaletybrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jarek g / 2023-03-20 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. A do tego złodzieje, po zakończeniu umowy cos sobie doliczyli bez poinformowania mnie o tym i po kilku latach komornik wszedł mi na kontoi zabrał 1000zl. Myślałem że takie rzeczy się nie mogą zdążyć ale od komornika dowiedziałem się że takich ludzi jak ja jest mnóstw. Czyli canalie plus okradają Polaków....
    ZaletyBrak
    WadyMożliwe że po zakończeniu umowy c+ sobie coś doliczy i po kilku latach zapuka do was komornik jak w moim przypadku, canalie plus to bardziej do nich pasuje
    MiejscowośćHull
  • ~Ada / 2023-03-19 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Najnowsze oprogramowania są coraz bardziej irytujące, zero intuicyjności, opracowane jak dla informatyków a nie jak dla normalnych użytkowników , problemy z dekoderem , irytujące pilnowanie nagrywanych programów , brak jednego przycisku do nagrania serii, ginące nagrania, małe litery i obrazki dzięki którym można dostać oczopląsu .
    Moja ocena w skali 1 do 10 to -25. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKorzystanie staje się mordęgą.
    MiejscowośćBytom
  • ~Roni / 2023-03-19 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Macie też klatkowanie (zakłócenia sygnału) pomimo dobrze ustawionej anteny ? Brak epg na kilku programach ? Dlaczego na tej stonie średnia opini nie maleje pomimo tylu negatywnych komentarzach?
    ZaletyByły przed pierwszą aktualizacja rok temu
    WadyCałe oprogramowanie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Janjaq / 2023-03-16 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Męczący do znudzenia telemarketerzy. Zachowują się podczas rozmowy jakby nie słuchali swojego rozmówcy, brak kultury biznesowej, nie wiedzą kiedy należy wycofać się z atakowania klienta.
    W ciągu dwóch następujących po sobie dniach miałem rozmowę z dwoma telemarketerami na ten sam, nie interesujący mnie temat. To jakaś paranoja, Canal plus powinien mieć odpowiedni system IT do obsługi kontaktów.
  • ~Rafał 123 / 2023-03-16 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Firma uważa że Klienci to idioci . Dzwonienie po kilkadziesiąt razy o przedłużenie umowy. Po przedłużeniu podziękowania za wieloletnią współpracę na maksymalnych wariantach i w podziękowaniu jakieś badziewie ... za kolejną opłatą heh . Ostatnio dekoder działa jak 15 letni komp resetu.
    Zaletybrak
    Wadyogólne podejście do klienta
    MiejscowośćWolbrom
  • ~XXX / 2023-03-15 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsze dno .
    Polecam telewizję w Play .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 735
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 466
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4393
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4389
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3863
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3489
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2897