Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2225 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Julia / 2023-02-20 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy internet na telefon na 4 osoby cos się okazało internet ten jest bardzo słaby żeby odczytać coś googlea trzeba czekać 5 minut na załadowanie jakiejś kolwiek strony czasami nawet więcej a przenieść się oczywiście nie możemy bo będziemy płacić karę tak samo telewizja wszystko drogie ale słabe nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyPróbują znaleźć jakie kolwiek rozwiązanie sprawy ale nie tej o której mowa tylko jakiejś innej
    MiejscowośćGdynia
  • ~Bbb / 2023-02-17 23:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba oferta online no niema bić ciekawego
  • ~Piotrek / 2023-02-17 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zapłacić za usługę bo wyświetla się miejsce na kod który ma przyjść smsem a który nie przychodzi , bez tego nie da się zapłacić co to za chore reguły na tej stronie nie polecam kończy się się umowa i rezygnuje z tego dziadostwa !!
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Adam / 2023-02-17 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie.
    Czy kanał nc+ jest sponsorowany przez Legię Warszawa chodzi o kanały sportowe ; Jak kliknę kanał to wyskakuję Legia pod każdym postaci. Płacę abonament ale chciałbym żeby jakość przekazu i merytoryczność były obiektywne bo ten wasz przekaz jest cienki odeszła lida Angielska a Legia nie zastąpi Wszystkiego pod znaku ,,L" WYMIOTY
    Pozdrawiam Kibic
    Zaletymiernota
    Wadyna wszystkich kanałach legia , liga + Legia poniedziałek Legia, kosmos Dzisiaj grała Iga Świątek WTA może powtórka meczu nie Legia. Ten produkt wymiotujący. Panowie wiem że nc+ jest w Wawie ale Legii to już nikt nie kikicuje bo sedziowie itp. pozdrawiam dalszej jazdy z Legią
    MiejscowośćKraków
  • ~Kasiak / 2023-02-17 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła Pani mnie obsługiwała w nowym Sączu. Podpisałam umowę przez internet, gdy przyszłam do salonu w trzech koronach trafiłam na bezczelna Pania. Przy zmianie dekodera musiałam zapłacić za kartę i pilot (były zużyte bo nie wymieniałam przez 18lat). Często musiałam przekładać karty do mulitirumow bo tv często się zacinała. Szkoda że inaczej się umawiam z umawiałam z Panem przez telefon. Wszystkie dekodery, karty i piloty miały być wymienione za darmo. A musiałam jeszcze do tego dopłacać. Szkoda że tak traktują stałych klientów. Wiem jedno będę się rozglądać za inna telewizja, bo strasznie mnie zniechęcili . Inaczej się umawiałam przez telefon a inaczej w salonie. pani jak pisałam wcześniej była naprawdę bezczelna w żywe oczy śmiała się szyderczo. Tak fałszywego zachowania dawno nie widziałam.
    WadyFatalna obsługa, mało stanowisk w punkcie, zły kontakt telefoniczny (długo czas oczekiwania )
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Pafko / 2023-02-17 10:03
    Ocena: 2.00 / 5
    To jedyna firma na świecie, do której rezygnacji nie możesz wysłać mailem, jedynie przez "strefę canal plus", która to oczywiście, a jakże, NIE DZIAŁA. "Jesteś zalogowany na innym urządzeniu" - NIE JESTEM, A NAWET JEŚLI, PO CO WPROWADZAJĄ TAKIE OGRANICZENIE??? Mają wyjątkowy talent do komplikowania prostych spraw i mówię to pdst kilkuletniej współpracy.
  • ~Michal / 2023-02-15 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra , nie polecam , wyłudzają pieniądze za sprzęt który został oddany.NIE POLECAM!!!
    WadyWada jest ta firma , porazka
    MiejscowośćLublin
  • ~Nick / 2023-02-13 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepsko banda i......kiepsko działa nic nie można znaleźć masakra najgorzej działa aplikacja nc+ od kilku lat
    Kiepsko kipesko
  • ~Wnerwiona / 2023-02-13 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka pod każdym względem. Oprogramowanie oceniam na poniżej 0. Dodatkowo dekoder zawiesza się podczas zmiany kanałów. Włączenie pilotem tylko dla cierpliwych.
    ZaletyBrak
    WadyZdecydowanie zbyt dużo.
    MiejscowośćUstka
  • ~Tomasz / 2023-02-12 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Banda idiotów zarządza tym gównem.
  • ~Roni / 2023-02-10 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dali nam dwa kanały dodatkowo za darmo od początku lutego na caly miesiac jest juz 10 kanaly nadal zablokowane. Infolinia pomoc nie isteje. Wymieniam maile codziennie z obsługą żadnej pomocy zbywają mnie. I tak dochodzę do wniosku jeżeli pomoc klientom leży oprogramowanie dekodera leży od pół roku dno dna zabierają funkcje dekodera ludzie wciskają jakieś dodatkowe nie zatwierdzone umowy. Czy to dlugo jeszcze pociągnie czy oni już są w trakcie upadłości?
    ZaletyJest szansa że szybciej upadną niż mi się umowa skończy
    WadyPłać i płacz nie ważne że nie działa
    MiejscowośćKato
  • ~Darek / 2023-02-09 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja przygoda z CANAL+ właśnie dobiegła końca...Totalny syf i brak profesjonalizmu. Na infolinii oraz w Canal+ online pomoc konsultanci wprowadzają w błąd abonentów.... Mówią jedno, a robią drugie.. Oczywiście nie widzą w tym problemu.. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadycoraz więcej...
    MiejscowośćJózefów
  • ~Stara Babka / 2023-02-07 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem od kilkunastu lat.. Niestety..ale im dłużej..tym gorzej.. Każda aktualizacja zamiast poprawić funkcjonalność..pogarsza ją.. Oprogramowanie "dziurawe"..a dekoder z "zawiechą".. Pełzająca porażka..
    Zalety...
    WadyZnacznie więcej..niż zalet.. Czyli.......................
    MiejscowośćStare Babki
  • ~Danny / 2023-02-07 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niby na czasie ale komuna została. Oczekiwanie na operatora w moim przypadku 45 min po czym rozłączyłem się i kolejne 12 minut czekania. Wada była zgłaszana co najmniej 5 razy, po czym dostałem zapewnienia od operatora że sprzęt zostanie wymieniony na nowy w punkcie nc+. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że zderzyłem się z zamkniętym stoiskiem że sprzęt musi zostać najpierw sprawdzony a ja mam godzinę czekać na decyzję. Poważna firma nie wysługuje się klientami. Ja nie mam przyjemności być ich pracownikiem frajerem i dowozić ich sprzęt do punktu, szukać parkingu i tracić czas który jest zbyt cenny dla mnie. Straciłem ponad 3 godziny na dojazd i oczekiwanie na decyzję że wcisnęli mi wadliwy sprzęt. Brawo dla polityki firmy. Kurierów nie brakuje na rynku... Sprzęt powinien być dostarczany i odbierany pod dom. Wstyd, na zachodzie to by nie przeszło.
    ZaletyOskar obiecuje że rozwiąże każdy problem
    WadyOskar nie daje za wygraną i utrudnia kontakt z operatorem
  • ~Krisu / 2023-02-06 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę od dekodera, po podpisaniu nowej umowy i wzięciu nowego dekodera co jakoś czas nie działa głos, zacina się, zamula. Działanie pilota to nieporozumienie. Jednym słowem funkcjonalna tragedia. Po nowej aktualizacji programy są ustawione tragicznie i powtarzają się po 3 razy. VOD w porównaniu do tego co było zabiją funkcjonalnością. Oferta nie adekwatna do tego co oferuje. Za drogo!!! Kończy mi się umowa już i dzwonią praktycznie codziennie choć za każdym razem mówię że nie przedłużam umowy. Na dodatek dziwnym trafem niektóre kanały canal + w dziwnych okolicznościach przestały działać. Szkoda nerwów. A gdy pada deszcz nawet słaby zaopmnijcie o oglądaniu jakiegokolwiek programu.
    ZaletyNie ma
    WadyJest tyle kanałów a mnie ma co oglądać, zawieszanie dekodera i brak dźwięku na porządku dzinnym. Reszta opisana
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Gosia / 2023-02-06 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli nie mieszkacie w Uni to nie kupujcie ofert dodatkowych zwlaszcza Viaplay. Dziala w okresie probnym a jak zaplacisz to blokuja ze niby nie dziala w tej lokalizacji. I nie mozna odzyskac pieniedzy. Celowo wlaczaja kanaly na miesiscu za darmo zeby ludzi zachacac i wtedy nie ma znaczenia z jakiej lokalizacji sie oglada.
  • ~Zbigniew / 2023-02-05 08:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnia transmisja meczu ligi angielskiej przerwana . Chodzi mi o Arsenal-Everton. Nie dosyć że zabrali klientom ligę angielską to nie umieją poprawnie do końca transmitować wybranego meczu!
    Zalety4K
    Wadynowa kolejność kanałów !!!Porażka
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Barti / 2023-02-04 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    DRAMATYCZE AKTUALIZACJE, WYMIESZANE PROGRAMY.ZAMIAST POLEPSZAC,TO UTRUDNIAJA. NIE POLECAM!!! OSOBISCIE REZYGNUJE Z UMOWY.
    ZaletyBrak
    WadyBrak slow
    MiejscowośćLegnica
  • ~Danuta / 2023-02-03 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzet beznadziejny -zawiesza sie,reaguje na pilota kiedy chce itp.
    Jak ci ludzie poleciecieli w kosmos 50 lat temu ??? !!!
    MiejscowośćJanowice Wielkie
  • ~Don pedro / 2023-02-02 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nakwieksze gówno ... bloki reklamowe po 20 minut. Caly czas powtorki programow. Te same programy leca na 2- 3 kanalach z 30 minutowa roznica.
    ZaletyZadnych
    WadySame reklamy
    MiejscowośćPoznan
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2225
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1590
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 712
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 603
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 462
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4085
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770