Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 192 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.84
  • Oferta
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2023-11-30 20:35
    Ocena: 2.00 / 5
    reklamacje zawsze rozpatrywane jako nie uzasadnione. brak jakiejkolwiek pomocy. nie polecam!! po ponad roku użytkowania przestało mnie bawić kręcące się koło na ekranie.
    Zaletyniby mobilność, ale po co jak się nie da oglądać?
    Wadysprzedane.. nie obsługiwane.
    Miejscowośćłódż
  • ~Tomek / 2021-08-17 13:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra ignoruje klienta nie wywiązuje się z umowy.Internet często nie działa i działa wolno .Brak kontaktu z konsultantem
    Zaletybrak
    Wadyźle działający internet
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~xyf / 2022-08-18 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    widać podobne traktowanie abonenta jak poprzednicy multimedia polska odział KALISZ .obsługa abonenta brak kompetencji obsługi i kierownika nowego też . regułka powtarzana za każdym razem to samo .oferta programowa podobna do konkurencji ale konkurencja daje promocje tu nic od lat .
    Zaletystabilna cena .
    Wadybrak kompetencji obsługi i kierownika nowego vectra KALISZ
    Miejscowośćkalisz
  • ~zbylutek42 / 2020-06-14 15:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra to jedna wielka porażka; wyłudzacze, krętacze,oszuści i lichwiarze. Potrafią tylko się reklamować i naciągać ludzi na wątpliwe swe usługi oraz kasę. Oferują, wciskają na siłę długoletnim użytkownikom niby darmowy abonament-plan rozmów 3 GB bądź korzystanie z ich telefonii komórkowej pomimo, że nie ma się z nimi umowy a korzysta się z innego operatora, albo inne bzdurne oferty, Jeszcze trochę a będą oferowali loty kosmiczne albo podróże w głębiny mórz i oceanów, a wszystko dla kasy. A co w zamian: internet przynajmniej raz w tygodniu ma poważną awarię Można czekać w nieskończoność na naprawę, by po kilku dniach znów szwankował, Przerwy w dostawach telewizji, bez wcześniejszego awizowania. Obsługa telefoniczna z biurem obsługi interesantów Vectry poniżej pasa. Kończy się umowa i bez żalu się wypisuję na zawsze. Mam nadzieję, że chociaż kilku potencjalnych Klientów odstraszę swoimi doświadczeniami z Vectrą,.
    Zaletyciekawa oferta programowa
    Wadybrak
    MiejscowośćJedlińs
  • ~Alan / 2017-04-28 11:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta golub dobrzyn to jakaś porażka technicy to chyba po podstawówce normalnie gorzej być nie może a chodzi o to że chciałem dekoder HD to powiedzieli ze nie ma sygnalu na mojej ulicy choć biuro obsługi Gdynia twierdzi że jest i co się okazuje 21 osób na mojej ulicy ma dekoder HD sprawdzałem sygnał jest a w biurze w golubiu dalej twierdzą że nie ma
  • ~Iwona / 2017-02-08 20:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa fatalna, od kilku godzin nie potrafię się skontaktować z obsługą techniczną, nie ma dżwięku na dekoderze. Bardzo częste awarie tv kablowej w Rybniku.
  • ~Aras / 2019-06-27 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam nowy dekoder z nagrywarka jest to porazka wymieniany mialem juz 3 razy i ciagle to samo zawiesza sie prawie codziennie nagrywarka tosamo beznadzieja nagrywa 5 min przed zadanym programem mimo ze mam ustawiony bufor na zero najgozej ze musze codziennie go resetowac dekoder beznadzieja
    WadyZawiesza sie i zle nagrywa programy
    MiejscowośćElblag
  • ~Gosik / 2021-05-07 14:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Najnowszy decoder Vectry to porażka, chętnie zamieniłabym na stary. Serialu nie można nagrać "nagraj serię". Porażka!
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćPiła
  • ~Kosa / 2021-08-23 16:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder Smart 4K - PORAŻKA!!! Po włączeniu można iść do sklepu, zrobić sobie kawę lub kąpiel. Po powrocie sprzęt jest gotowy do oglądania TV. Brak możliwości większości programów. Szukanie i przełączanie programów DRAMAT!!!.
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej!
    MiejscowośćKielce
  • ~Lech / 2023-03-06 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Niewypał TEN TV SMART 4 K CZTERY RAZY WYMIENIALI WRUCIŁEM DO STAREGO ,,ZABRALEM ŻONIE Z SALONU HIHIHI ONI TYLKO WYMIENIAJĄ I DALEJ NICC!!NO BO CO INNEGO MOGĄ
    ZaletyBRAK
    WadyNIE ODPALA .KÓŁKO KRĘCI CALY WEKEND I DUŻO BY PISAĆ !!!!!
    MiejscowośćLegnica
  • ~Piotr / 2022-04-22 23:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakaś paranoja wziolem 2 miesiące temu i ciągle przerywa było 3 techników wymiana routera wymiana dekodera i ciągle to samo zacina się i nie działa. Najgorsza tv jaka miałem i nikomu nie polecam. Na zwykłej antenie na balkonie miałem mniej problemów
  • ~Polska / 2022-04-15 11:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekodera 4K już nie ma w ofercie. Jakieś gówno Smart został i HD.
    MiejscowośćSłupsk
  • ~VectrusArrabiatus / 2022-11-08 12:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Z każdym nowym updatem działa coraz gorzej. Zacina się, zawiesza, resetuje sam z siebie. Czasem potrzeba 5 minut takiej męczarni zanim wreszcie zacznie działać normalnie. Nowy update interfejsu jest mniej intuicyjny, mniej czytelny i wymaga więcej kroków żeby przeglądać treści. Rozwój zdecydowanie w złą stronę. Tak jak piszą inni - odchudzić software, pozbyć się fajerwerków i postawić prosty, czytelny i nie zawieszający się system.
    WadySłabo performujący software, zacinanie się, restarty. Interfejs nieczytelny, toporny w obsłudze.
    MiejscowośćWrocław
  • ~XXX / 2021-08-27 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    moja opinia
    beznadziejna znajomość obsługi montera tv cyfrowej vectra
    niekompetentność tematyczna.
    tv vectra nawet nie wie co sprzedaje
    kiedy pytam / kilka razy czy można zaprogramować dekoder ? / otrzymuję odpowiedź NIE
    OKAZUJE SIĘ ŻE MOŻNA USTAWIĆ KANAŁY WG WŁASNEJ LISTY

    WadyNIEKOMPEYENTNA OBSŁUGA
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Hubert / 2019-07-16 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest tragedia ! Cena która płace za kablówkę która się co chwile zacina to w dodatku i tereny który co chwile niknie aby film obejrzeć muszę chyba znaleźć odpowiedni czas w ciągu dnia bo w większości to 2 godzinny film w jakości 720 oglądam zazwyczaj 3 h bo co chwile się ładuje. Zaznaczam mam wykupione konto i buforowanie jest dobre tylko jak mówię internet na to zbytnio nie pozwala z wifi to już ogólnie nie będę się wypowiadał bo na to już żal słów.
    WadyInternet
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Janusz / 2018-01-26 14:59
    Ocena: 1.50 / 5
    To najgorsza telewizja z jaką się spotkałem usługi dodatkowe jak np gala liczone po dwa razy.pomyłki w naliczaniu opłaty,kontakt z konsultantem przez telefon graniczy z cudem chyba że chodzi o zamówienie czegoś dodatkowego to połączą się państwo bardzo szybko gorzej z działami wyjaśnienia
    Miejscowośćlegionowo
  • ~jedna taka naiwna / 2019-02-06 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Sygnał antenowy bardzo niskiej jakości, zacięcia, zawieszenia. Pracownicy bezradni, niekompetentni, dzieci we mgle. W rezultacie płacę za pełnowartościową usługę, a jakość obrazu dramatyczna. Po doświadczeniach z sygnałem antenowym Internetu nie odważyłabym się zamówić w Vectrze. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Lukasz / 2016-05-18 12:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Predzej zjem kamien niz kiedykolwiek jeszcze podpisze umowe z Vectra. Non stop problemy z TV badz Internetem. Od ponad tygodnia nie dziala mi nic. Technik sie zglosi....chyba w przyszlym roku, zglosilem to juz 8 razy, 3 reklamacje - jak krew w piach. Infolinia to porazka. PRZESTRZEGAM kazdego! Nigdy, przenigdy nie podpisujcie z nimi umowy!!!!!!!
    Wadyobsluga, niezawodnosc
  • ~fsociety / 2020-11-27 21:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno, pomijam już cotygodniowe konserwacje nadajników i tym podobne bzdury, ale ostatnio wykupiłem u nich Internet, 300mb/s skusiłam nie cena, nie całe 50zł za miesiąc przy takiej prędkości wydaje sie niczym, po dostarczeniu usługi, ponieważ mieszkam za granicą, zleciłem codziennie robić speedtest prędkości, po tygodniu wynosiła ona między 25-35 Mb/s !!!!!!!! Kpina z ludzi. Po dodzwonieniu się do obsługi pani powiedziała, żebym podłączył kabel, wtedy powinno przyspieszyć do 40Mb/s :) zapytałem gdzie pozostałe 240 się podziało, a ona, że tak jest i szybciej nie będzie. nie wiem jakich słów użyć żeby nie zbanowali tej opinii ale DNO, PORAŻKA, TRAGEDIA, ZŁODZIEJSTWO I DRAMAT, to chyba najlepiej opisuje działalność tej pożal sie boże działalności. Tyle.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyPrędkość Internetu, kpina z klienta, cotygodniowy brak połowy kanałów,
    MiejscowośćWrocław
  • ~Goni / 2022-02-10 22:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder 4K smart to najgorsze gowno jakie widziałem razem z beznadziejny m pilotem układ programów nieczytelny,praktycznie nic sie nie da nagrać,poprzednia oferta i sprzęty to przestrzeń kosmiczna.nie polecam vectry o awariach już nie wspomnę i biurze obslugi.tragedia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2243
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806